abonnement Unibet Coolblue
pi_173173344
Hoe dan ook, wij zijn geweest vorige week zondag en dat was erg leuk. Tuurlijk is er veel voor de allerkleinsten, maar die rekwisieten bekijken en een persoonlijke rondleiding van Aad (geen gezeik over andere collega's) was erg leuk. Later hadden we ook nog even kort met hem gesproken tijdens z'n koffierondje en al met al was het een leuk uitje. We hebben het boek, en nee die is nog niet uit.
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_173192756
vlugge japie maakt z'n opwachting aldus facebook van beide heren zojuist :D

laatste stukje is dan wel weer hilarisch, zo vlug is japie niet meer _O-
Hooray for boobies!
pi_173192797
Het is inderdaad Vlugge Japie. Met rollator _O-
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_173192967
Hahaha geniaal
standaarddrinker
pi_173351085
Haha die promo van Vlugge Japie op facebook was wel erg lachen :-P
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_173355393
Ik was ook in een nostalgische bui zag de afleveringen staan op videoland echter niet compleet :'(

Was begonnen bij de plaaggeest alleen seizoen 2 kon ik niet vinden...

Nu aan het overwegen om met kerst de dvdbox te vragen of het boek ' geschiedenis van bijna alles'.
pi_173363972
Is Adriaan ook boos op Danny omdat hij Samson heeft gebaseerd op zijn hond Lara?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173365673
Ik vind Vlugge Japie promoten als special guest vooral goedkoop. Zeker als je weet dat de acteur in kwestie gewoon niet vitaal genoeg meer is om zijn rollen geloofwaardig neer te zetten. Net als bij Keet en Koen, toen ze ook weer Baron en Japie speelden. Een dubbeltje op de eerste rang, noem ik dat.

Het negeren van Paul van Gorcum als Baron in interviews en dergelijke is daarentegen al helemáál bespottelijk. Hij is als Baron, en daarmee de series van Bassie en Adriaan, cultureel erfgoed geworden.
't Echte en 't ware!
pi_173370310
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:42 schreef Nielsch het volgende:
Is Adriaan ook boos op Danny omdat hij Samson heeft gebaseerd op zijn hond Lara?
Daar zal die vast niet boos op zijn, omdat het bij hem nooit over geld ging. Het was hun bij Samson en Gert en Danny bij Bassie en Adriaan. Vriendendienst.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_173380230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:50 schreef Japepk het volgende:

Het negeren van Paul van Gorcum als Baron in interviews en dergelijke is daarentegen al helemáál bespottelijk. Hij is als Baron, en daarmee de series van Bassie en Adriaan, cultureel erfgoed geworden.
ja en hij mocht ook al niet meer de stem van Gargamel doen in de laatste smurfenfilm :(
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173380275
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:50 schreef Japepk het volgende:
Ik vind Vlugge Japie promoten als special guest vooral goedkoop. Zeker als je weet dat de acteur in kwestie gewoon niet vitaal genoeg meer is om zijn rollen geloofwaardig neer te zetten. Net als bij Keet en Koen, toen ze ook weer Baron en Japie speelden. Een dubbeltje op de eerste rang, noem ik dat.

Joh dat was toch maar 1 scene ofzo, gewoon voor de nostalgische gevoelens van de oudere kijkers (de ouders). Een lolletje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173398744
Gezien de reacties op Facebook en de livestreams denk ik dat er nog best wel wat volk geweest is op de tentoonstelling. Voor diegenen die nog willen gaan: doen!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173535305
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173541340
Het wordt eens tijd dat die treurige figuren uit de publiciteit verdwijnen. Man, hoe lang kan je iets uitmelken zeg.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:58:42 #255
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_173549303
Ik ben donderdag geweest en toen was Bassie beter gehumeurd. Vrij hartelijk zelfs, hij maakte een grapje, ik had het gevoel dat zowel Bassie als Adriaan de tijd namen, al met al een hele positieve ervaring. Nu moet ik wel zeggen dat het erg rustig was (er stonden nog geen tien mensen in de rij toen we aansloten) en ze zaten er nog geen half uur.
En ik was nogal star-struck, totaal geen idee wat ik tegen ze moest zeggen :') dus het was sowieso een hele korte ontmoeting.

Minpunt vond ik wel de kraampjes met merchandise, 1 kraam met voornamelijk dvd's en cd's (ik vond het erg hoog geprijsd) en 1 kraam met oude zooi uit de webshop. Bijvoorbeeld een kindershirt, maar alleen maat 98. Of boeken met stickers van de Reis door Europa, maar alleen deel 1&2. Ik heb die boeken meer dan 5 jaar geleden bij hun besteld, toen was ook alleen nog deel 1&2 beschikbaar. Ik vond het jammer dat er geen 'nieuwe' merchandise was, zoals pennen of mokken of verschillende posters (ze hadden wel 1 poster maar je kan nooit genoeg posters hebben). Of bijvoorbeeld een mooie puzzel van 1000 stukjes ofzo O+ Er komen genoeg volwassen fans langs die dat leuk zouden hebben gevonden.

[ Bericht 24% gewijzigd door Karina op 16-10-2017 17:47:00 ]
pi_173549660
Echt jammer, ik wou dat ik ook zo'n leuke ervaring had als lifelong fan, maar helaas.
standaarddrinker
pi_173555474
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik ben donderdag geweest en toen was Bassie beter gehumeurd. Vrij hartelijk zelfs, hij maakte een grapje, ik had het gevoel dat zowel Bassie als Adriaan de tijd namen, al met al een hele positieve ervaring. Nu moet ik wel zeggen dat het erg rustig was (er stonden nog geen tien mensen in de rij toen we aansloten) en ze zaten er nog geen half uur.
En ik was nogal star-struck, totaal geen idee wat ik tegen ze moest zeggen :') dus het was sowieso een hele korte ontmoeting.

Minpunt vond ik wel de kraampjes met merchandise, 1 kraam met voornamelijk dvd's en cd's (ik vond het erg hoog geprijsd) en 1 kraam met oude zooi uit de webshop. Bijvoorbeeld een kindershirt, maar alleen maat 98. Of boeken met stickers van de Reis door Europa, maar alleen deel 1&2. Ik heb die boeken meer dan 5 jaar geleden bij hun besteld, toen was ook alleen nog deel 1&2 beschikbaar. Ik vond het jammer dat er geen 'nieuwe' merchandise was, zoals pennen of mokken of verschillende posters (ze hadden wel 1 poster maar je kan nooit genoeg posters hebben). Of bijvoorbeeld een mooie puzzel van 1000 stukjes ofzo O+ Er komen genoeg volwassen fans langs die dat leuk zouden hebben gevonden.
Ja maar ja ga er maar eens aanstaan om op je 70/80e nog allerlei nieuwe merchandise te ontwikkelen, tv series op on demand platformen te onderhouden, tentoonstelling paar maanden lang elke dag daar zitten, 2 boeken uitbrengen. Bas zegt 2 nieuwe mondharmonica cd's uit te gaan brengen. Zou jij dat doen? Bovendien is hij ernstig ziek geweest, woont Adriaan in Spanje. Bas zijn loods is recent verkocht. De meeste 80ers die doen al die fratsen niet meer.
Je verwachting dat er nu nog nieuwe merch zou komen verbaasd me dus eigenlijk. Ja ze hebben personeel die dat kan maken maar hun "nieuwe" merch zijn dus die twee boeken, ik hoop dat je ze gekocht hebt. Ik vind het al heel wat dat er überhaupt nog een tentoonstelling kwam.

Paar jaar geleden dacht ik dat het na de tentoonstelling in Ter Schuur wel afgelopen zou zijn, wie had ooit kunnen denken dat ze dit nog allemaal zouden doen *O*
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173557055
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ja maar ja ga er maar eens aanstaan om op je 70/80e nog allerlei nieuwe merchandise te ontwikkelen, tv series op on demand platformen te onderhouden, tentoonstelling paar maanden lang elke dag daar zitten, 2 boeken uitbrengen. Bas zegt 2 nieuwe mondharmonica cd's uit te gaan brengen. Zou jij dat doen? Bovendien is hij ernstig ziek geweest, woont Adriaan in Spanje. Bas zijn loods is recent verkocht. De meeste 80ers die doen al die fratsen niet meer.
Je verwachting dat er nu nog nieuwe merch zou komen verbaasd me dus eigenlijk. Ja ze hebben personeel die dat kan maken maar hun "nieuwe" merch zijn dus die twee boeken, ik hoop dat je ze gekocht hebt. Ik vind het al heel wat dat er überhaupt nog een tentoonstelling kwam.

Paar jaar geleden dacht ik dat het na de tentoonstelling in Ter Schuur wel afgelopen zou zijn, wie had ooit kunnen denken dat ze dit nog allemaal zouden doen *O*
Ik had het geluk dat ik een poosje met Adriaan mocht spreken, ik was ook redelijk starstruck maar hij voerde het gesprek meer. Hij zei dat hij op drukke dagen er fysiek heel erg moe van werd. Idd door de ziekte en ook door zijn leeftijd. Maar hij vond het heel erg leuk dat er nog zoveel mensen langskwamen, dat hij voor iedereen de tijd wilde maken. En als het druk was dan kan hij geen tien minuten per persoon besteden. Vond het erg begrijpelijk. Bassie hebben we niet gesproken, die was er wel en leek die dag ook vrij goedgehumeurd.
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
  zondag 3 september 2017 @ 12:43:00 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_173559719
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ja maar ja ga er maar eens aanstaan om op je 70/80e nog allerlei nieuwe merchandise te ontwikkelen, tv series op on demand platformen te onderhouden, tentoonstelling paar maanden lang elke dag daar zitten, 2 boeken uitbrengen. Bas zegt 2 nieuwe mondharmonica cd's uit te gaan brengen. Zou jij dat doen? Bovendien is hij ernstig ziek geweest, woont Adriaan in Spanje. Bas zijn loods is recent verkocht. De meeste 80ers die doen al die fratsen niet meer.
Je verwachting dat er nu nog nieuwe merch zou komen verbaasd me dus eigenlijk. Ja ze hebben personeel die dat kan maken maar hun "nieuwe" merch zijn dus die twee boeken, ik hoop dat je ze gekocht hebt. Ik vind het al heel wat dat er überhaupt nog een tentoonstelling kwam.

Paar jaar geleden dacht ik dat het na de tentoonstelling in Ter Schuur wel afgelopen zou zijn, wie had ooit kunnen denken dat ze dit nog allemaal zouden doen *O*
Ik verwachtte het niet echt, maar ik had het wel gehoopt. Zeker als je ziet hoeveel merchandise er in de jaren 80 en 90 in omloop was.

Ik heb de boeken niet gekocht, ik vind Bassies columns gewoon niet zo interessant, ik ben bang dat Adriaans boek erg tegen gaat vallen.
Het belangrijkste was dat we B&A nog hebben kunnen ontmoeten en dat was het zeker wel waard.
pi_173560113
Arie&Bastiaan. _O_ _O_
Bassie :')
pi_174379511
Ik vraag mij af of ze ooit wel rechten gekocht hebben hiervoor bij de Reis in Europa. Zou mooi zijn als ze alsnog aangeklaagd worden als dat niet het geval is.

pi_174521056
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:53 schreef Deckard het volgende:
Ik vraag mij af of ze ooit wel rechten gekocht hebben hiervoor bij de Reis in Europa. Zou mooi zijn als ze alsnog aangeklaagd worden als dat niet het geval is.

Why, lekker boeiend. Misschien is het ook al verjaard, of was het toen niet van toepassing. Ik vind het prima zoals het is :-)
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_174521271
Heb bij de mediamarkt gekeken voor de dvdbox, 80 Euro allemelachies!
pi_174522698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:39 schreef onzinnet2 het volgende:

[..]

Why, lekker boeiend. Misschien is het ook al verjaard, of was het toen niet van toepassing. Ik vind het prima zoals het is :-)
Omdat ze zelf ook altijd zitten te etteren met rechten.
pi_174967579
https://www.ad.nl/rotterd(...)uthanasie~va3d883cf/

Mooi interview met Bas van Toor. Het gaat gelukkig weer beter met hem ^O^
pi_174994371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:36 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)uthanasie~va3d883cf/

Mooi interview met Bas van Toor. Het gaat gelukkig weer beter met hem ^O^
Inderdaad, toch even beweegloos zitten kijken
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_175742574
Zijn er meer mensen die de autobiografie van Aad van Toor hebben gelezen? Ik vond het een prachtig boek ^O^

Alleen jammer dat de boevenacteurs (Harry/Joop Dikmans, Jaap Stobbe, Paul van Gorcum, Paul van Soest, Hans Beijer) er bijna allemaal niet zo goed uitkomen ivm geldkwesties en zo. Vraag me dan toch af of het echt allemaal zo'n kwallen waren of dat er van B&A uit ook sommige dingen niet helemaal netjes afgehandeld zijn.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:11:02 #268
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_176498384
Ik moet dat boek zeker nog eens aanschaffen. :)

Trouwens, vanmorgen kwamen Keet & Koen op TV met die film waarin B & A ontvoerd waren. Helaas zag ik maar de laatste paar minuutjes.

Iemand hier die het aangedurfd heeft om deze film te kijken?

Is deze echt slecht of wel te doen?
  zondag 14 januari 2018 @ 14:47:14 #269
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_176499094
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:11 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik moet dat boek zeker nog eens aanschaffen. :)

Trouwens, vanmorgen kwamen Keet & Koen op TV met die film waarin B & A ontvoerd waren. Helaas zag ik maar de laatste paar minuutjes.

Iemand hier die het aangedurfd heeft om deze film te kijken?

Is deze echt slecht of wel te doen?
Ik heb hem zelfs in de bioscoop gezien :@ ik vond hem goed te doen, maar het is natuurlijk wel een kinderfilm en Bassie en Adriaan zijn echt wel te oud (sorry). Ik voel niet echt de behoefte om hem nog een keer te zien, maar ik zou het ook niet erg vinden :+
Het gaat eigenlijk alleen over die Keet en Koen, Bassie en Adriaan hebben kleine bijrollen.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:56:58 #270
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_176499293
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik heb hem zelfs in de bioscoop gezien :@ ik vond hem goed te doen, maar het is natuurlijk wel een kinderfilm en Bassie en Adriaan zijn echt wel te oud (sorry). Ik voel niet echt de behoefte om hem nog een keer te zien, maar ik zou het ook niet erg vinden :+
Het gaat eigenlijk alleen over die Keet en Koen, Bassie en Adriaan hebben kleine bijrollen.
Dan ga ik hem ook eens kijken. Vooral omdat de memories van vroeger, zoals Robin, de caravan en de baron die erin verwerkt zijn.
pi_176503156
Ik ben nu aan het lezen in de autobiografie van Aad, tot nu toe erg leuk.
Zeker omdat ik weinig tot niets wist over hun tijd als de Crocksons. Een mooie tijd moeten ze toen gehad hebben, veel werken/leven in het buitenland (oa Duitsland, Spanje en zelf een tour in Brazilië)
  zondag 14 januari 2018 @ 21:39:42 #272
174940 W00fer
Maar echt
pi_176508237
Heb het boek van Aad gekregen voor kerst met handtekening (veel leesplezier). Ben in het eerste hoofdstuk bezig. 500 pagina's is het dus ik ben voorlopig nog wel even zoet.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 15 januari 2018 @ 00:55:48 #273
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_176512206
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:39 schreef W00fer het volgende:
Heb het boek van Aad gekregen voor kerst met handtekening (veel leesplezier). Ben in het eerste hoofdstuk bezig. 500 pagina's is het dus ik ben voorlopig nog wel even zoet.
Signeert hij nog steeds? Hoe kom je aan een gesigneerd exemplaar?

---------------------------
Gisteren even Keet & Koen gekeken. Ik geef toe dat het best wel een leuke film was, maar het blijft jammer dat B&A best op de achtergrond bleven. Ook was het wel een beetje jammer dat alles behoorlijk van de hak op de tak sprong. Opeens zitten ze in een vaag bijkeukentje vastgebonden, daarna opeens bij een Chinees, en dan komen ze opeens de auto uit bij de sloperij. Maar goed, ze zijn inmiddels behoorlijk ouder en wouden vast geen hele film spelen.

Ook werd er wel behoorlijk over-geacteerd, vergeleken met de Bassie en Adriaan series. Ik heb naar mijn idee nog nooit zo'n maf figuur gezien als die vrouwelijke politie-commissaris die stond te geilen op haar promotie :'). Maar ja, dit was dan ook geen echte Bassie en Adriaan film. Ook de bekende Bassie en Adriaan ontbraken helaas. Dit had het wel meer B&A gemaakt.

Verder wel vermakelijk om te zien hoe oude dingen terugkeerden, zoals Robin en de bekende Honda :).

Eigenlijk zou RTL / Telekids dit gewoon moeten uitwerken tot een televisieserie waarin Keet & Koen regelmatig met die boeven aan de stok krijgen. Een succes zoals als B&A behaalden met hun series zal dit zeker niet worden, maar voor een kinderserie zou het leuk zijn. :)

Toch geef ik de film een 7 omdat B&A erin spelen, anders was het een 6 ;)

[ Bericht 30% gewijzigd door Claude_Viole op 15-01-2018 13:48:43 ]
pi_176522200
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 00:55 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Signeert hij nog steeds? Hoe kom je aan een gesigneerd exemplaar?

---------------------------
Gisteren even Keet & Koen gekeken. Ik geef toe dat het best wel een leuke film was, maar het blijft jammer dat B&A best op de achtergrond bleven. Ook was het wel een beetje jammer dat alles behoorlijk van de hak op de tak sprong. Opeens zitten ze in een vaag bijkeukentje vastgebonden, daarna opeens bij een Chinees, en dan komen ze opeens de auto uit bij de sloperij. Maar goed, ze zijn inmiddels behoorlijk ouder en wouden vast geen hele film spelen.

Ook werd er wel behoorlijk over-geacteerd, vergeleken met de Bassie en Adriaan series. Ik heb naar mijn idee nog nooit zo'n maf figuur gezien als die vrouwelijke politie-commissaris die stond te geilen op haar promotie :'). Maar ja, dit was dan ook geen echte Bassie en Adriaan film. Ook de bekende Bassie en Adriaan ontbraken helaas. Dit had het wel meer B&A gemaakt.

Verder wel vermakelijk om te zien hoe oude dingen terugkeerden, zoals Robin en de bekende Honda :).

Eigenlijk zou RTL / Telekids dit gewoon moeten uitwerken tot een televisieserie waarin Keet & Koen regelmatig met die boeven aan de stok krijgen. Een succes zoals als B&A behaalden met hun series zal dit zeker niet worden, maar voor een kinderserie zou het leuk zijn. :)

Toch geef ik de film een 7 omdat B&A erin spelen, anders was het een 6 ;)

Hij kondigde de signeeractie aan omdat hij Kerst voor het eerst in Spanje vierde, normaliter altijd in Nederland. Met Sinterklaas had hij ook een actie dat alle exemplaren die je op zijn eigen webshop kocht gesigneerd werden. En je kon ze kopen op de tentoonstelling in Vlaardingen.

Waar heb je die film terug kunnen kijken?
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 15 januari 2018 @ 20:28:21 #275
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_176527399
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hij kondigde de signeeractie aan omdat hij Kerst voor het eerst in Spanje vierde, normaliter altijd in Nederland. Met Sinterklaas had hij ook een actie dat alle exemplaren die je op zijn eigen webshop kocht gesigneerd werden. En je kon ze kopen op de tentoonstelling in Vlaardingen.

Waar heb je die film terug kunnen kijken?
Op YouTube (als huurfilm voor 2,99 euro ;) )
  dinsdag 16 januari 2018 @ 08:35:32 #276
311340 J83
New kid, be nice
pi_176535857
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:56 schreef W00fer het volgende:

Waar heb je die film terug kunnen kijken?
Is ook op Videoland te bekijken :)
pi_176617306
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:28 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Op YouTube (als huurfilm voor 2,99 euro ;) )
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_178195742
NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:01:44 Iets zegt dat die clown en die acrobaat in de buurt zijn.. reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 16:31:43 #280
134538 chansadres
Black & White
pi_178195779
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 16:29 schreef Aether het volgende:
NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:01:44 Iets zegt dat die clown en die acrobaat in de buurt zijn.. reageer retweet
Dit na de actie van 3FM om Bassie en Adriaan op Netflix te krijgen. Adriaan heeft al eens contact gehad met Netflix hierover, alleen Netflix vond de beeldkwaliteit van de films van te laag niveau voor op hun dienst. Adriaan zou het graag wel zien gebeuren, want geld.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_178195825
Volgens mij krijg je erg weinig geld van netflix. Raar dat ze dat dan wel graag er op willen hebben.
pi_178200372
Zou mooi zijn :)

Hopelijk geen 1 april grap ;)
pi_178201822
NetflixNL twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 21:23:13 Dag vriendjes en vriendinnetjes, dank voor al jullie Bassie en Adriaan verzoekjes. Het zijn ook onze helden, maar de serie verschijnt voorlopig nog niet op Netflix. reageer retweet
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:41:52 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178201852
Fuck Netflix joh, gewoon de caravanbox kopen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:20:07 #285
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178211659
Mooie actie van Mark en Ramon. Adriaan was gisteren in de uitzendingen en vertelde dat de kwaliteit van de orginele opnamen inderdaad een struikelblok is voor Netflix.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 1 april 2018 @ 03:42:35 #286
174940 W00fer
Maar echt
pi_178227276
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooie actie van Mark en Ramon. Adriaan was gisteren in de uitzendingen en vertelde dat de kwaliteit van de orginele opnamen inderdaad een struikelblok is voor Netflix.
Wat een onzin joh. Ik kan me herinneren dat ze ook Eddie Murphy's show Raw op Netflix hadden, dat komt uit 1987.

Toegegeven, het zal wel niet HD zijn maar er is volgens mij zat (kinder) materiaal wat niet in HD is te vinden op Netflix.

De film met Keet en Koen die vrij recent is zou uitkomen op blu-ray maar dat is geschrapt. Die is er wel in DVD vorm dus die zou nog op Netflix kunnen.

Hier het fragment met Adriaan, hij zegt dat zelfs de eerste films die op film opgenomen zijn (en niet op video) niet opnieuw ingescand kunnen worden in HD:

https://www.npo3fm.nl/mar(...)t-netflix-wel-zitten

[ Bericht 11% gewijzigd door W00fer op 01-04-2018 04:43:49 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 april 2018 @ 09:38:30 #287
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_178228687
Wie zijn Max en Ramon ?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 3 april 2018 @ 07:27:39 #288
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178271396
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wie zijn Max en Ramon ?
https://www.npo3fm.nl/markplusramon
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 08:07:18 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178271869
we kennen bas en aad toch die willen meer centjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 april 2018 @ 08:59:08 #290
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178272230
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 03:42 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat een onzin joh. Ik kan me herinneren dat ze ook Eddie Murphy's show Raw op Netflix hadden, dat komt uit 1987.

Want de leeftijd van iets is zaligmakend voor de kwaliteit? RAW was een miljoenenshow van de populairste komiek ter wereld op dat moment.

Bassie en Adriaan was een show voor kinderen in een land met vijftien miljoen mensen.

Ik kan mij voorstellen dat het budget, en daarmee de kwaliteit van de master-opnamen, bij bassie en Adriaan iets lager liggen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 09:03:52 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178272269
anders doen ze de plaaggeest en de diamant en de kroon en de professor niet maar wel de geheimzinnige opdrachtgever en de reis vol verrassingen wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 april 2018 @ 03:25:42 #292
174940 W00fer
Maar echt
pi_178338386
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 08:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Want de leeftijd van iets is zaligmakend voor de kwaliteit? RAW was een miljoenenshow van de populairste komiek ter wereld op dat moment.

Bassie en Adriaan was een show voor kinderen in een land met vijftien miljoen mensen.

Ik kan mij voorstellen dat het budget, en daarmee de kwaliteit van de master-opnamen, bij bassie en Adriaan iets lager liggen.
Iets zegt me dat het gewoon een geldkwestie is om die dingen daarop te krijgen. Overigens is B&A ook uitgezonden in België, je zou de Franse dub er nog bij kunnen zetten enz.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 17 mei 2018 @ 10:59:02 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_179215970
https://www.nu.nl/cultuur(...)ls-clown-bassie.html

quote:
Bas van Toor stopt met optreden als clown Bassie. Een woordvoerder bevestigt tegenover NU.nl dat de artiest fysiek niet meer in staat is als clown shows te geven.
Zat eraan te komen. Hoop dat ie nog een poosje overeind blijft om van zijn leven na de clown te kunnen genieten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 23 mei 2018 @ 08:18:18 #294
311340 J83
New kid, be nice
pi_179333380
Ik dacht alle uitgaves wel te kennen, maar deze nog niet eerder gespot: https://link.marktplaats.nl/m1287566483

Speciaal dingetje?
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:32:55 #295
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_179335164
Die heb ik ook. Belgische uitgave geloof ik, de tekst is deels in het Frans. De rest van de serie is nooit zo uitgegeven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 23 mei 2018 @ 13:44:20 #296
311340 J83
New kid, be nice
pi_179337251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:32 schreef wonderer het volgende:
Die heb ik ook. Belgische uitgave geloof ik, de tekst is deels in het Frans. De rest van de serie is nooit zo uitgegeven.
Dank voor de opheldering. Dus deze twee afleveringen zijn als enige in z'n hard plastic case uitgebracht? :?
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:15:56 #297
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_179337872
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:44 schreef J83 het volgende:

[..]

Dank voor de opheldering. Dus deze twee afleveringen zijn als enige in z'n hard plastic case uitgebracht? :?
Yup.

Als ik me goed herinner is dit degene met de Franse dubs ook. Misschien dat het daarom bij eentje is gebleven ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 23 mei 2018 @ 15:06:43 #298
311340 J83
New kid, be nice
pi_179338738
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:15 schreef wonderer het volgende:

Yup.

Als ik me goed herinner is dit degene met de Franse dubs ook. Misschien dat het daarom bij eentje is gebleven ;)
Door B&A zelf ingesproken? :D
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:35:37 #300
311340 J83
New kid, be nice
pi_180869439
Bloopers van B&A, nooit gezien _O-


Jammer van Hans Kraaij jr., die toen dus ook al bloedirritant was
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')