abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 maart 2016 @ 07:37:52 #151
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_160706205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook na de nederlaag: in ieder geval is de winst in de competitie veilig gesteld. Volgend jaar weer een kans als de transferperiode meevalt.
Winst in de competitie veilig gesteld?
120 minuten in de benen, en komend weekend tegen DE concurent. Zelfs als je wint ben je nog lang niet zeker, want AZ wacht ook nog.
pi_160706235
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Winst in de competitie veilig gesteld?
120 minuten in de benen, en komend weekend tegen DE concurent. Zelfs als je wint ben je nog lang niet zeker, want AZ wacht ook nog.
Maak je geen zorgen, spieren zijn na 2 dagen normaal gesproken weer volledig hersteld bij sporters die deze inspanning gewend zijn. De enige impact is dat ze het vandaag even rustig aan moeten doen tijdens de training. Geen probleem. :)
Als PSV niet wint van Ajax dan is dat omdat PSV het zelf laat liggen, PSV heeft de betere spelers en het betere team. De wedstrijd van gisteren zal er echt niets mee te maken hebben. :)
Idem voor AZ, alleen als PSV het zelf laat liggen kan AZ een obstakel zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 16 maart 2016 @ 07:49:40 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160706268
Prima voetbalavond. Met opgeheven hoofd uitgeschakeld. Tegen een Europees top 5 team de strafschoppen halen na 120 minuten voetbal is gewoon indrukwekkend.

Zoet, Bruma en Moreno waren fantastisch. Die eerste twee horen in deze vorm in de basis van Oranje. Net als Propper, wat een speler is dat zeg.

Het verschil tussen PSV en de Europese top is dat een Europese topclub 25 spelers onder contract heeft die dit niveau aankunnen en PSV maar 8. Daardoor konden ze gisteren aanvallend minder dan Atletico. Locadia speelde op zich nog prima, maar zo'n de Jong is aan de bal gewoon stuitend slecht.
  woensdag 16 maart 2016 @ 07:56:54 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160706325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:49 schreef BadderHaring het volgende:
Prima voetbalavond. Met opgeheven hoofd uitgeschakeld. Tegen een Europees top 5 team de strafschoppen halen na 120 minuten voetbal is gewoon indrukwekkend.

Zoet, Bruma en Moreno waren fantastisch. Die eerste twee horen in deze vorm in de basis van Oranje. Net als Propper, wat een speler is dat zeg.

Het verschil tussen PSV en de Europese top is dat een Europese topclub 25 spelers onder contract heeft die dit niveau aankunnen en PSV maar 8. Daardoor konden ze gisteren aanvallend minder dan Atletico. Locadia speelde op zich nog prima, maar zo'n de Jong is aan de bal gewoon stuitend slecht.
8? Ik tel ze niet
  woensdag 16 maart 2016 @ 07:58:38 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160706345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

8? Ik tel ze niet
Volgens mij hebben ze het gewoon laten zien gisteren.
pi_160706359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:49 schreef BadderHaring het volgende:
Prima voetbalavond. Met opgeheven hoofd uitgeschakeld. Tegen een Europees top 5 team de strafschoppen halen na 120 minuten voetbal is gewoon indrukwekkend.

Zoet, Bruma en Moreno waren fantastisch. Die eerste twee horen in deze vorm in de basis van Oranje. Net als Propper, wat een speler is dat zeg.

Het verschil tussen PSV en de Europese top is dat een Europese topclub 25 spelers onder contract heeft die dit niveau aankunnen en PSV maar 8. Daardoor konden ze gisteren aanvallend minder dan Atletico. Locadia speelde op zich nog prima, maar zo'n de Jong is aan de bal gewoon stuitend slecht.
Van de positieve kant: PSV gaf maar 1 kans weg en kreeg zelf ook 1 kans. Ze hebben dus wel optimaal gebruik gemaakt van hun mogelijkheden.

Ik ben benieuwd of dat al die mensen die hier van te voren riepen dat PSV geen schijn van kans zou hebben nu toegeven dat ze te pessimistisch waren, of zouden ze nu gaan roepen: "zie je wel dat ze verliezen"? :)
Als ik het mij goed herinner dan was jij een van de weinige mensen hier die van tevoren al riep dat het ongeveer 50/50 zou worden qua kansen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160706377
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

8? Ik tel ze niet
Hoeveel telde jij er bij AM?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160706381
Godverdomme, wat ongelofelijk kut. Het idee dat er gewoon echt iets te halen was maakt het verlies nog verschrikkelijker :'( :'( :'(
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:04:07 #159
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160706397
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner dan was jij een van de weinige mensen hier die van tevoren al riep dat het ongeveer 50/50 zou worden qua kansen.
......
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:04:09 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160706399
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van de positieve kant: PSV gaf maar 1 kans weg en kreeg zelf ook 1 kans. Ze hebben dus wel optimaal gebruik gemaakt van hun mogelijkheden.

Ik ben benieuwd of dat al die mensen die hier van te voren riepen dat PSV geen schijn van kans zou hebben nu toegeven dat ze te pessimistisch waren, of zouden ze nu gaan roepen: "zie je wel dat ze verliezen"? :)
Als ik het mij goed herinner dan was jij een van de weinige mensen hier die van tevoren al riep dat het ongeveer 50/50 zou worden qua kansen.
Nee, dat was ik niet. Ik gaf aan dat er altijd een kans is, maar dat PSV weinig kans zou hebben. Ze hebben mij positief verrast, al moet je over de hele 2 wedstrijden natuurlijk wel concluderen dat Atletico de overwinning verdiende.

Maar PSV heeft het geweldig gedaan en toont dat je met beperkte middelen (als je ze goed inzet en in elk geval incidenteel) in Europa mee kunt doen met de subtop.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:04:53 #161
438851 Oldground
El Poderoso
pi_160706405
Waarom Cocu überhaupt Narsingh er 3 minuten voor het einde inzet, mag ook een raadsel zijn.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:07:36 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160706430
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:04 schreef Oldground het volgende:
Waarom Cocu überhaupt Narsingh er 3 minuten voor het einde inzet, mag ook een raadsel zijn.
Ik had ook voor een ander gekozen dan Narsingh, maar de Jong kon echt niet meer.

Ik had de Jong er trouwens al veel eerder uitgehaald, ipv Locadia. De Jong kon niets uitrichten. In de lucht was iedereen hem de baas en over de grond is hij zo slecht. Locadia heeft dan nog wat gefrommel waar je heel soms wat aan hebt en zat beter in de wedstrijd.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:13:19 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_160706469
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, dat was ik niet. Ik gaf aan dat er altijd een kans is, maar dat PSV weinig kans zou hebben. Ze hebben mij positief verrast, al moet je over de hele 2 wedstrijden natuurlijk wel concluderen dat Atletico de overwinning verdiende.

Maar PSV heeft het geweldig gedaan en toont dat je met beperkte middelen (als je ze goed inzet en in elk geval incidenteel) in Europa mee kunt doen met de subtop.
Hier ben ik het wel mee eens, jammer van die penalties. Ik hoopte op Zoet, niet dat hem wat te verwijten valt maar had een mooie kroon op deze 2 wedstrijden geweest
pi_160706489
Narsingh :')
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 08:20:17 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160706515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van de positieve kant: PSV gaf maar 1 kans weg en kreeg zelf ook 1 kans. Ze hebben dus wel optimaal gebruik gemaakt van hun mogelijkheden.

Ik ben benieuwd of dat al die mensen die hier van te voren riepen dat PSV geen schijn van kans zou hebben nu toegeven dat ze te pessimistisch waren, of zouden ze nu gaan roepen: "zie je wel dat ze verliezen"? :)
Als ik het mij goed herinner dan was jij een van de weinige mensen hier die van tevoren al riep dat het ongeveer 50/50 zou worden qua kansen.
* onlogisch meldt

Ik dacht dat PSV van te voren geen schijn van kans zou hebben. PSV had het geluk dat Atletico niet in normale doen was. Een goed draaiend Atleti veegt dit PSV gewoon van de kaart. Maar zo zie je maar, een Atleti dat niet top draait, een PSV wat het beste in zichzelf naar boven brengt met als absolute topper Zoet kan resulteren in een wedstrijd zoals gisteren.

Speel deze wedstrijd 20 keer, en PSV verliest 'm 15 keer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_160706530
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:04 schreef Oldground het volgende:
Waarom Cocu überhaupt Narsingh er 3 minuten voor het einde inzet, mag ook een raadsel zijn.
Waarom vind jij hem een slechte keuze? Strafschoppen of veldspel?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160706545
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

* onlogisch meldt


Speel deze wedstrijd 20 keer, en PSV verliest 'm 15 keer.
Lijkt me niet zo handig voor de resterende competitiewedstrijden, om tussendoor nog 19 keer naar Madrid te vliegen.
pi_160706558
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, dat was ik niet. Ik gaf aan dat er altijd een kans is, maar dat PSV weinig kans zou hebben. Ze hebben mij positief verrast, al moet je over de hele 2 wedstrijden natuurlijk wel concluderen dat Atletico de overwinning verdiende.

Maar PSV heeft het geweldig gedaan en toont dat je met beperkte middelen (als je ze goed inzet en in elk geval incidenteel) in Europa mee kunt doen met de subtop.
Zelfs met de top, althans als je AM tot de top rekent. Ik denk dat je rustig mag stellen dat PSV ongeveer hetzelfde zou kunnen presteren, in ieder geval incidenteel, tegen Barcelona, Real Madrid en München als wat AM daartegen kan doen. Wat dat betreft volg ik met veel interesse de wedstrijden die AM nog gaat spelen in het restant van de CL. Het is een mooie test voor wat mogelijk is met beperkte middelen.

Maar goed, we wisten toch al dat je met beperkte middelen ver kan komen als je bereid bent om niet steeds dominant voetbal te spelen? Dat liet FC Porto toch al zien?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160706575
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

* onlogisch meldt

Ik dacht dat PSV van te voren geen schijn van kans zou hebben. PSV had het geluk dat Atletico niet in normale doen was. Een goed draaiend Atleti veegt dit PSV gewoon van de kaart. Maar zo zie je maar, een Atleti dat niet top draait, een PSV wat het beste in zichzelf naar boven brengt met als absolute topper Zoet kan resulteren in een wedstrijd zoals gisteren.

Speel deze wedstrijd 20 keer, en PSV verliest 'm 15 keer.
Zoals je kan afleiden uit mijn vorige reactie geloof ik niet zo dat AM in slechte doen was. Goed, ze moesten wat jonge spelers laten spelen maar ook die spelers voetballen niet voor niets bij die club. Als alle buitenlandse ploegen een zware avond hebben tegen PSV dan moet PSV dat toch op de een of andere manier afdwingen? ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 08:28:28 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160706585
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:23 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo handig voor de resterende competitiewedstrijden, om tussendoor nog 19 keer naar Madrid te vliegen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 08:29:05 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160706595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zoals je kan afleiden uit mijn vorige reactie geloof ik niet zo dat AM in slechte doen was.
Ok.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Sport woensdag 16 maart 2016 @ 08:32:31 #172
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160706637
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

8? Ik tel ze niet
Guardado, propper, bruma en gisteren arias en zoet.

De rest was weinig bijzonders, atletico ook matig. Toch knap dat ze het bijna hebben gered
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160706644
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ok.
Eens. Atletico heeft wel meer wedstrijden gehad tegen defensief sterk georganiseerde ploegen die op 0-0 uitdraaien. Maar bijvoorbeeld tegen Sevilla bleven ze enorm sterk spelen en gaven ze zelf heel weinig weg, wat ze tegen PSV wel deden. Defensief was Atletico gewoon heel matig.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:34:04 #174
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_160706658
Tja, wat moeten we er over zeggen.

Trots, complimenten, respect, opgeheven hoofd; allemaal onzin. Er telt maar één ding en dat is winnen.

Aan de andere kant is dit helemaal zo slecht nog niet. Atletico was gewoon sterker, maar ondanks dat heeft PSV toch de kans gehad om verder te bekeren. Atletico scoort de kansen niet en je zit er zelf erg dichtbij met een bal op de paal. Uiteindelijk verlies je door Zoet en Narsingh. Zoet had die ene penalty natuurlijk gewoon moeten pakken. Hij ging zo slap naar de bal toe. Hij hoeft de bal er alleen maar uit te tikken. En tja Narsingh, die had zijn penalty al geschoten voordat hij in beeld was. Het was duidelijk dat hij er zo snel mogelijk vanaf wilde zijn, kon niet omgaan met die druk.

Verder was het een erg spannende en daarom leuke wedstrijd :)
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:36:33 #175
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_160706683
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Guardado, propper, bruma en gisteren arias en zoet.

De rest was weinig bijzonders, atletico ook matig. Toch knap dat ze het bijna hebben gered
Guardado speelde wel goed, Propper en Bruma idd. Maar vond Zoet ook niet bijzonder goed keepen oid. Het lijkt natuurlijk wel alsof hij erg goed speelde want hij kreeg best veel ballen tegen zich aan geschoten. Maar alles kwam recht op hem af. Hoefde niet of nauwelijks te duiken voor een bal. En ja, dan kan je zeggen dat hij goed positie heeft gekozen, dat is waar. Maar die penalty....grrrr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')