Vergeet ook niet dat vanaf volgend jaar overal die SMX-en gaan draaien, waardoor in 1 klap het grootste massa-ontslag wat er tot dusver binnen PostNL heeft plaatsgevonden, doorgevoerd kan worden. Over een jaar is ongeveer 90% van alle postbodes, voorbereiders en zaterdagbestellers overcompleet. Dat werkt niet echt bevorderlijk voor de motivatie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 06:34 schreef Pietertje71 het volgende:
Oja, in het kader van 'betrokkenheid met het bedrijf'. Je weet wel, die je eerst uitkotst terugfluit omdat je een stem hebt.
Nu draait men het om door personeel die volgens PostNL geen voldoende betrokkenheid/inzet vertonen, die door het zelfde bedrijf die veel medewerkers als 'vuil' hebben behandeld en soms nog steeds, aan te pakken te motiveren om meer inzet en betrokkenheid te tonen op een manier waarbij je wederom met de rug tegen de muur wordt gezet.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat vanaf volgend jaar overal die SMX-en gaan draaien, waardoor in 1 klap het grootste massa-ontslag wat er tot dusver binnen PostNL heeft plaatsgevonden, doorgevoerd kan worden. Over een jaar is ongeveer 90% van alle postbodes, voorbereiders en zaterdagbestellers overcompleet. Dat werkt niet echt bevorderlijk voor de motivatie.
Ach, wat is een half uur op een mensenleven!quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:46 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier wordt de post een 30tal minuten later geleverd.. Top!
30 minutenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:24 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, wat is een half uur op een mensenleven!
Dat is misschien wel een tip.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:24 schreef Globetrottertje het volgende:
Nu ga ik heel opzichtig eigenlijk de herstelstickers schrijven bij de brievenbus en dan goed zichtbaar in de bus doen. Eigenlijk geen opmerkingen meer gehad. Maar men kijkt wel.
Ja, gewoon netjes uitleggen hoe het werkt en als meneer het niet gelooft gewoon een visitekaartje van de klantenservice geven. Die hij waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken, maar dan heb jij het in elk geval netjes afgehandeld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:36 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een tip.
Achteraf had ik misschien eindelijk een keer eens zo'n visitekaartje kunnen afgeven. Dan had-ie het mooi bij de klantendienst kunnen navragen.
En zelf ook even voor je eigen 'administratie' een melding van het voorval noterenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, gewoon netjes uitleggen hoe het werkt en als meneer het niet gelooft gewoon een visitekaartje van de klantenservice geven.
Goeiequote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
En zelf ook even voor je eigen 'administratie' een melding van het voorval noteren
Ik was dan ook wel op de bromfietsquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:32 schreef zombo het volgende:
Die bemoeials denken hopelijk toch niet dat je naar 'Overige Postcodes' had moeten fietsen? 😩
Of naar Groningen terwijl je in Rotterdam staat. Of naar Engeland als het poststuk daar vandaan komt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:32 schreef zombo het volgende:
Die bemoeials denken hopelijk toch niet dat je naar 'Overige Postcodes' had moeten fietsen? 😩
Geen email oid? Moet zeggen dat hier de communicatie omtrent de bankgiroloterij voor vandaag wel goed is gegaan. Is voorheen wel eens vaker misgegaan met wat mij bijblijft de raboreaders.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekkere communicatie weer. Eerst met die stempassen die we vorige week dinsdag hadden, en dat we de donderdag daarop dus een sms kregen met de tekst "vandaag hebben jullie stempassen", en nu dus weer met hah van de postcodeloterij. Dat stond niet op Mijn Rooster, en werd vandaag om 11.45 per sms doorgegeven. Toen iedereen dus al aan het lopen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |