quote:
dat was een hele durequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:54 schreef Tunafish het volgende:
Volgens mij had ik de jackpot, toch? 127 na correctie. Not my proudest record
Hard waar het kan, niet waar het moet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:09 schreef Beetjegek het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden
een beetje gek moet kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:09 schreef Beetjegek het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden
quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik er die rit niet bij was
tenzij je een ninja250 hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:24 schreef Geelman het volgende:
Probleem is dat je met een motor toch wel erg makkelijk 50 km/h te hard rijdt...
Met dat ding nooit een boete gekregen inderdaad.quote:
Ik snap er geen reet van, maar het klinkt kut. Sterkte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Sarasi het volgende:
HIJ START NIET
Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer.
De brommer start niet. Maar hij heeft wel drie maanden stilgestaan, dus misschien morgen maar eens met startkabels proberen (ANWB lid jwt ). Ik wil rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, maar het klinkt kut. Sterkte.
Geen idee of het bij jouw GS ook zo is, maar iig de oudere modellen hebben een tweede benzinekraantje onder de tank zitten, zodat er geen benzine uit stroomt wanneer je de benzineslang loshaalt. Zou lullig zijn als je die bent vergeten. Leverde mij een frustratiemomentje op bij de GS van een vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Sarasi het volgende:
HIJ START NIET
Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer.
Om de tank eraf te krijgen om de kleppen te stellen moesten de benzineslangen worden doorgeknipt want die waren volledig uitgehard. Vanmiddag met tang, stanleymesje en schaar vloekend van het kraantje afgepeuterd. Dus er moesten nieuwe benzineslangen op. Maar die zitten er inmiddels al prima op weer, gelukkig. Kraantje onder de tank had ik ook al opengezet, na veel gemorrel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef Morivar het volgende:
[..]
Geen idee of het bij jouw GS ook zo is, maar iig de oudere modellen hebben een tweede benzinekraantje onder de tank zitten, zodat er geen benzine uit stroomt wanneer je de benzineslang loshaalt. Zou lullig zijn als je die bent vergeten. Leverde mij een frustratiemomentje op bij de GS van een vriend
13V in 'rust' vind ik voor een accu trouwens wel ok.
Hoe erg ruik je benzine? Misschien is hij nu wel verzopen; heb je met choke vol dicht / aan gestart?
Je zou kunnen kijken of de bougies nat zijn en of ze vonken. Mochten ze kleddernat zijn, dan even met gas vol open en choke uit starten.
Benzineslangen gaan er makkelijker af als je ze even een tikje ronddraait met een tangetje, dan zitten ze niet zo vastgezogen.
Klemmetjes kunnen inderdaad kut zijn.
Maar waarom moeten de slangetjes e.d. eraf eigenlijk?
Zou nu gewoon alle meuk laten voor wat het is en een biertje - of twee - pakken
Ik heb er met mijn tengels aan geklust. Er is verder inderdaad geen initieel probleem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef mjan het volgende:
Wat was het initiële probleem? Want hij liep nog wel na je val, toch?
Hehe, klinkt wel als een hele operatie met die slangetjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Om de tank eraf te krijgen om de kleppen te stellen moesten de benzineslangen worden doorgeknipt want die waren volledig uitgehard. Vanmiddag met tang, stanleymesje en schaar vloekend van het kraantje afgepeuterd. Dus er moesten nieuwe benzineslangen op. Maar die zitten er inmiddels al prima op weer, gelukkig. Kraantje onder de tank had ik ook al opengezet, na veel gemorrel.
Maar ik heb alweer een lijstje met dingen die de boosdoener kunnen zijn, dus ik ga gewoon weer verder pielen. Het was na al dat gedoe met die benzineslangen gewoon even heel frustrerend en ik wil gewoon rijden, dus ik was er eventjes helemaal klaar mee. Goed bord eten doet wonderen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |