abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:56:11 #1
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160681909


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:56:41 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160681951
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien moet je wat meer eten, zeker voor je training. Trillen als een rietje is een teken dat je door je energie heen bent.
Situatie is als volgt: Ik ben 25 jaar en bijna 2 meter. Weeg op het moment 93 kilo en neig een beetje naar ectomorph. Het kleine beetje vet dat ik heb zit op mijn buik (volgens mij word het ook wel eens omschreven als skinny fat :P). Mijn basisonderhoud ligt rond de 2950 calorieën en ik heb nu een schema wat ligt rond de 3200 calorieën. Moet ik er nog meer gaan bovenziten of is dit prima voor nu? Afvallen is geen optie, dan blijft er weinig over van mij denk ik, maar om nu flink te bulken is wellicht ook wat overdreven.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:08:06 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160682163
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Situatie is als volgt: Ik ben 25 jaar en bijna 2 meter. Weeg op het moment 93 kilo en neig een beetje naar ectomorph. Het kleine beetje vet dat ik heb zit op mijn buik (volgens mij word het ook wel eens omschreven als skinny fat :P). Mijn basisonderhoud ligt rond de 2950 calorieën en ik heb nu een schema wat ligt rond de 3200 calorieën. Moet ik er nog meer gaan bovenziten of is dit prima voor nu? Afvallen is geen optie, dan blijft er weinig over van mij denk ik, maar om nu flink te bulken is wellicht ook wat overdreven.
Lijkt me dat je genoeg eet dan. Misschien ga je wat teveel loos op de compounds?

Ik weet het ook niet hoor, maar na je compounds zo staan te trillen dat je geen iso's meer kan doen is een beetje raar. Imo dan.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:00:40 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160683037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Situatie is als volgt: Ik ben 25 jaar en bijna 2 meter. Weeg op het moment 93 kilo en neig een beetje naar ectomorph. Het kleine beetje vet dat ik heb zit op mijn buik (volgens mij word het ook wel eens omschreven als skinny fat :P). Mijn basisonderhoud ligt rond de 2950 calorieën en ik heb nu een schema wat ligt rond de 3200 calorieën. Moet ik er nog meer gaan bovenziten of is dit prima voor nu? Afvallen is geen optie, dan blijft er weinig over van mij denk ik, maar om nu flink te bulken is wellicht ook wat overdreven.
Zorgen dat de rest groter wordt zodat je buik in verhouding is.Met een flinke borstkas en flinke benen lijkt een buikje gelijk een stuk kleiner.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160685815
Lekker veel buik trainen :P

Moet zeggen dat ik eigenlijk ook meer buik zou moeten trainen. Niet eens om de beachboy uit te hangen, maar het is gewoon core. Meestal plan ik dat om na het trainen te doen, maar het schiet er dan vaak bij in.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:05:49 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160686251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Lekker veel buik trainen :P

Moet zeggen dat ik eigenlijk ook meer buik zou moeten trainen. Niet eens om de beachboy uit te hangen, maar het is gewoon core. Meestal plan ik dat om na het trainen te doen, maar het schiet er dan vaak bij in.
Ik moest het echt in m'n hoofd stampen dat het gewoon onderdeel van m'n training is, en niet iets wat je na je training nog even doet. Dan komt het er nooit van. Ik kan de keren dat ik m'n ab wheel ongebruikt weer terug in de auto heb gegooid niet tellen. :P

Daarom werkt een uitgeschreven training beter, dan staat het er gewoon als onderdeel van je training.
pi_160688531
Heeft iemand tips om m'n hamstrings (en glutes) wat meer aan te pakken? Ik voel ze eigenlijk alleen goed bij BOR en zou ze graag wat meer trainen :) Liefst freeweight.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 15 maart 2016 @ 18:20:41 #9
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160688584
Met BOR zou je je rug en biceps moeten voelen en niet je hamstrings.

Voor hammies pak je SL deadlift, glute ham raises en leg curl.
Deathlift or Die.
pi_160689586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft iemand tips om m'n hamstrings (en glutes) wat meer aan te pakken? Ik voel ze eigenlijk alleen goed bij BOR en zou ze graag wat meer trainen :) Liefst freeweight.
Good mornings en inderdaad striff legged deadlifts. Doe die laatste sinds kort af en toe met een elastiek om mijn heupen voor extra weerstand bij de lockout. Op die manier voel je je hams goed wanneer je de beweging naar beneden maakt en moet je je glutes goed aanspannen bij de lockout.

[ Bericht 0% gewijzigd door WHATSHESAID op 16-03-2016 16:47:33 ]
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:42:43 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160690622
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft iemand tips om m'n hamstrings (en glutes) wat meer aan te pakken? Ik voel ze eigenlijk alleen goed bij BOR en zou ze graag wat meer trainen :) Liefst freeweight.
Kettlebell swings, tabata way. :P

Maar alleen als je KB swings correct kan uitvoeren, anders verziek je je rug.
pi_160691308
Dit is wat een rugblessure en 6 weken fysio met je stats doet :'(



Langzaam weer opbouwen ik merk het direct de volgende dag als ik teveel kg squat.

De oefening zelf gaat met 2 vingers in de neus, maar als ik te snel te zwaar wil mag ik het weer betreuren.
pi_160691829
rip
pi_160692445
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:00 schreef 1299 het volgende:
Dit is wat een rugblessure en 6 weken fysio met je stats doet :'(

[ afbeelding ]

Langzaam weer opbouwen ik merk het direct de volgende dag als ik teveel kg squat.

De oefening zelf gaat met 2 vingers in de neus, maar als ik te snel te zwaar wil mag ik het weer betreuren.
Welke app is dat?

Ach ja ik ben 6 jaar chronisch ziek geweest. Ik kon nog geen trap oplopen of maar met een gewicht van een kilo curls doen. Dan ging het allemaal helemaal mis door overbelasting.

Dus je kan je beter focussen op de toekomst dan stil te staan bij het verleden. Daar help je niemand mee en al helemaal niet jezelf.

Stay positive and motivated :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:32:42 #15
69994 seto
-|||--------|||-
pi_160692593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft iemand tips om m'n hamstrings (en glutes) wat meer aan te pakken? Ik voel ze eigenlijk alleen goed bij BOR en zou ze graag wat meer trainen :) Liefst freeweight.
Glute ham raises, je moet alleen even creatief worden als je gym hier niks voor heeft staan (wat heel waarschijnlijk zo is).
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:52:02 #16
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160693524
Filemon in de herhaling aan het kijken :') Wat heeft die vent gedaan de afgelopen 3 maanden?
pi_160693652
Man.. sinds ik aan het cutten ben heb ik gewoon 0 libido :')
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:33:27 #18
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160695616
Ik verbaas me wel over al die sites met AAS :{
pi_160707118
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef relativity het volgende:

[..]

Welke app is dat?

Ach ja ik ben 6 jaar chronisch ziek geweest. Ik kon nog geen trap oplopen of maar met een gewicht van een kilo curls doen. Dan ging het allemaal helemaal mis door overbelasting.

Dus je kan je beter focussen op de toekomst dan stil te staan bij het verleden. Daar help je niemand mee en al helemaal niet jezelf.

Stay positive and motivated :p
https://play.google.com/s(...)tronglifts.app&hl=nl

Werkt prima, handiger dan een papiertje of een word document op je phone/laptop. Ik ben zelf allang blij dat ik überhaupt weer een beetje kan trainen hoor :)

Bovenlichaam heb ik wel gewoon kunnen onderhouden dat scheelt.
pi_160710716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:14 schreef 1299 het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)tronglifts.app&hl=nl

Werkt prima, handiger dan een papiertje of een word document op je phone/laptop. Ik ben zelf allang blij dat ik überhaupt weer een beetje kan trainen hoor :)

Bovenlichaam heb ik wel gewoon kunnen onderhouden dat scheelt.
Oke bednakt! :) ga ik eens naar kijken.

Hopelijk komt er ook eens support voor de mi band.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_160710805
De laatste paar dagen best veel last van heel dik slijm in keel en neus en last van me maag/darmen. Heb het idee dat het begon sinds dat ik melk ben gaan drinken. Bij andere zuivel producten (zoals yoghurt, kaas, etc) heb ik nergens last van? Alleen vloeibare melk?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:25:52 #22
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_160711216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:11 schreef relativity het volgende:
De laatste paar dagen best veel last van heel dik slijm in keel en neus en last van me maag/darmen. Heb het idee dat het begon sinds dat ik melk ben gaan drinken. Bij andere zuivel producten (zoals yoghurt, kaas, etc) heb ik nergens last van? Alleen vloeibare melk?
Melk hecht zich wel redelijk aan speeksel in de mond/keel, maar zelf niks gemerkt van de neus.. Wat betreft de maag kan het lactose intolerantie zijn. In kaas, yoghurt en dergelijke zit minder lactose. Probeer eens lactose vrije melk (lidl heeft het in de schappen) om te kijken of het effect heeft op je darmklachten.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_160711300
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Melk hecht zich wel redelijk aan speeksel in de mond/keel, maar zelf niks gemerkt van de neus.. Wat betreft de maag kan het lactose intolerantie zijn. In kaas, yoghurt en dergelijke zit minder lactose. Probeer eens lactose vrije melk (lidl heeft het in de schappen) om te kijken of het effect heeft op je darmklachten.
Ik ben in het verleden al eens een keer voor aan lactose test in het ziekenhuis geweest. Maar ik had 'totaal' geen intolerantie of allergie ervoor, werd ook prima verwerkt.

Waarschijnlijk is het iets anders. En met die lactose-vrije melk lijkt het nog erger. Misschien maar over gaan op soja - dat ik teveel zuivel binnenkrijg ofzo?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:33:37 #24
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_160711437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik ben in het verleden al eens een keer voor aan lactose test in het ziekenhuis geweest. Maar ik had 'totaal' geen intolerantie of allergie ervoor, werd ook prima verwerkt.

Waarschijnlijk is het iets anders. En met die lactose-vrije melk lijkt het nog erger. Misschien maar over gaan op soja - dat ik teveel zuivel binnenkrijg ofzo?
Simpel om erachter te komen of het de melk is of wat anders . Schrap de melk eens en kijk hoe het dan gaat. Als het dan beter gaat de melk weer toevoegen aan het dieet. Mochten de klachten weer terugkeren dan weet je waar het van komt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:57:02 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160714588
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:33 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik verbaas me wel over al die sites met AAS :{
wat voor 'n sites bedoel je? webshops?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160716663
Vandaag weer 30% korting bij Bulkpowders
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:50:00 #27
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160716688
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef fathank het volgende:

[..]

wat voor 'n sites bedoel je? webshops?
Ja. Verbaas ik me eigenlijk over.. Had er zelf nooit op gegoogled maar het is natuurlijk ook maar de vraag of ze leveren
pi_160717634
Denk dat het grotendeels fake is, want volgens mij heb je geen poot om op te staan als ze niet leveren.
pi_160717832
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:33 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Simpel om erachter te komen of het de melk is of wat anders . Schrap de melk eens en kijk hoe het dan gaat. Als het dan beter gaat de melk weer toevoegen aan het dieet. Mochten de klachten weer terugkeren dan weet je waar het van komt.
Dat was mijn idee inderdaad. Lees op internet ook dat door het pasteuriseren de eiwitketens (casseine) moeilijker opneembaar worden, wat kan leiden tot klachten als vermoeidheid, maag- en darmklachten, etc.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:06:47 #30
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160717931
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Denk dat het grotendeels fake is, want volgens mij heb je geen poot om op te staan als ze niet leveren.
Ik weet dat er wel een paar echte tussen zitten. Als in dat ze leveren. Of de merken die ze verkopen goede shit maken is een tweede.
Deathlift or Die.
pi_160720608
Intermittent fasting...

Wat valt erover te zeggen, trainingen voelen zwakker, stats blijven (nog) hetzelfde op kracht lifts, maar hypertrophy gaat achteruit.

En dan is 't 19:00, en mag ik in 1 uur tijd 1700 kcal wegwerken. bloated asf :P

:P
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:56:39 #32
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160722449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Intermittent fasting...

Wat valt erover te zeggen, trainingen voelen zwakker, stats blijven (nog) hetzelfde op kracht lifts, maar hypertrophy gaat achteruit.

En dan is 't 19:00, en mag ik in 1 uur tijd 1700 kcal wegwerken. bloated asf :P

:P
Dus die paar extra kilo die er eindelijk aanzaten ben je weer kwijt. En je was al niet zo buff... Wanneer ga je AAS
  FOK!fotograaf woensdag 16 maart 2016 @ 21:12:33 #33
159915 -Menn0-
MNO
pi_160723029
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Intermittent fasting...

Wat valt erover te zeggen, trainingen voelen zwakker, stats blijven (nog) hetzelfde op kracht lifts, maar hypertrophy gaat achteruit.

En dan is 't 19:00, en mag ik in 1 uur tijd 1700 kcal wegwerken. bloated asf :P

:P
Dus je eet 23 uur niks en dan in 1 uur je hele dag aan voeding? :{
,,/
pi_160723219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:12 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Dus je eet 23 uur niks en dan in 1 uur je hele dag aan voeding? :{
Nah, window is 12:00-20:00

Ik cut niet op 1700kcal :')
  FOK!fotograaf woensdag 16 maart 2016 @ 21:17:15 #35
159915 -Menn0-
MNO
pi_160723257
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nah, window is 12:00-20:00

Ik cut niet op 1700kcal :')
Ik dacht al.

Had gekund, geen idee wat je stats zijn.
,,/
pi_160731359

Squat rack helemaal van hout, netjes :D
pi_160741893
Haha dat is pas dedication, wel beetje minder die hij hem zo laag moet (un)racken.
pi_160743419
quote:
16s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

Dus die paar extra kilo die er eindelijk aanzaten ben je weer kwijt. En je was al niet zo buff... Wanneer ga je AAS
Huh?
pi_160745646
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Doublepain het volgende:

Squat rack helemaal van hout, netjes :D
Gaaf hoor.

Ik wil ook zoiets dergelijks gaan maken, maar dan van metaal. Wat zouden jullie er allemaal bijmaken als het kon? Dacht nog iets erbij voor optrekken ofzo?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:40:03 #40
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160746671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef relativity het volgende:

[..]

Gaaf hoor.

Ik wil ook zoiets dergelijks gaan maken, maar dan van metaal. Wat zouden jullie er allemaal bijmaken als het kon? Dacht nog iets erbij voor optrekken ofzo?
Als je het zelf maakt gewoon een power rack namaken. Zal me niks verbazen als je de tekeningen ervoor gewoon online kan vinden.
pi_160746947
gisteren voor het eerst taurine genomen. En werd vannacht om 3 uur geschrokken wakker dat ik moest werken, terwijl de wekker om 5 uur gaat. Helemaal gesloopt vandaag :') .
Heb legg day moeten skippen wil ik morgen kunnen werken. :{
pi_160747365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je het zelf maakt gewoon een power rack namaken. Zal me niks verbazen als je de tekeningen ervoor gewoon online kan vinden.
Hmm goed idee. Alleen is de ruimte die ik zelf heb wel gelimiteerd (woon in een appartement). Een slaapkamer is gereserveerd voor sportgerei :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_160748402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef relativity het volgende:

[..]

Gaaf hoor.

Ik wil ook zoiets dergelijks gaan maken, maar dan van metaal. Wat zouden jullie er allemaal bijmaken als het kon? Dacht nog iets erbij voor optrekken ofzo?
Gewoon alleen een curl bar, niks is belangrijker dan biceps, all day biceps
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:36:00 #44
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_160748673
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm goed idee. Alleen is de ruimte die ik zelf heb wel gelimiteerd (woon in een appartement). Een slaapkamer is gereserveerd voor sportgerei :p
Check powercage.nl eens voor inspiratie
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:21:13 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160752057
Kettlebell ligt ook niet snel in de weg en lekker veelzijdig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:25:38 #46
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_160752179
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef fathank het volgende:
Kettlebell ligt ook niet snel in de weg en lekker veelzijdig.
hey klokov
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_160758516
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:36 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Check powercage.nl eens voor inspiratie
Dat is wel handig inderdaad. Bedankt.

Zo'n bankje heb ik al, maar vind het niet erg chill omdat ik niet tot failure kan trainen (geen failsafe) misschien kan ik dat er zo ook opmaken :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:55:49 #48
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160759612
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:36 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Check powercage.nl eens voor inspiratie
Dit. Plus fitnessseller voor "het kleinere grut".
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:55 schreef Snakey het volgende:
Zo gaat dat bij ons in de gym. :P

https://www.facebook.com/gymtriplex/videos/524044194469779/

Er is ook nog iemand die redelijk makkelijk een 5 x 230 doet.
Zeer nice.
Ziet er ook uit als een motiverende omgeving.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:33:34 #50
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160765257
Normaal ben ik niet van de spam, maar ik wilde deze tip toch meegeven.
bij de action een keukenmachine met blender 800 wattmotor, kan je ook je vlees/kip/groeten mee snijden. Naast je shake maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door THEFXR op 19-03-2016 14:15:26 ]
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:39:00 #51
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160765420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:07 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit. Plus fitnessseller voor "het kleinere grut".

[..]

Zeer nice.
Ziet er ook uit als een motiverende omgeving.
Er wordt hier uiteraard door sommigen maar wat aangeklooit, maar de meeste mensen in deze gym zijn harde werkers, zowel vrouwen als mannen.
pi_160765722
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef THEFXR het volgende:
Normaal ben ik niet van de spam, maar ik wilde deze tip toch meegeven.
bij de action een keukenmachine met blender 800 wattmotor, kan je ook je vlees/kip/groeten mee snijden. Naast je shake maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shakes: bedoel je eiwitshakes?
Als je die in een blender doet blijft er toch niets van die eiwitten over?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:35:01 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160766585
Dit zijn geweldige stukken van Dave Tate. Herstel, dit is geschreven door Marilia Coutinho op de site van Dave. Deze over de bench press. Dit is deel 2, deel 1 vind je op de site. En ja, het gaat over een powerlift BP.

http://www.elitefts.com/e(...)press-the-execution/
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:35:52 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160766603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:52 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Shakes: bedoel je eiwitshakes?
Als je die in een blender doet blijft er toch niets van die eiwitten over?
De eiwitten worden wel iets gescheiden in de blender. Dat is wat je maag ook doet dus dat kleine beetje in de blender maakt geen verschil.
pi_160784660
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef THEFXR het volgende:
Normaal ben ik niet van de spam, maar ik wilde deze tip toch meegeven.
bij de action een keukenmachine met blender 800 wattmotor, kan je ook je vlees/kip/groeten mee snijden. Naast je shake maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel handig zeg. Wat kost dat ding?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:12:45 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160784769
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:05 schreef relativity het volgende:

[..]

Die is wel handig zeg. Wat kost dat ding?
http://www.action.nl/hollandia-10-in-1-keukenmachine-13940
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:36:50 #57
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160786126
Cardio doen op 4 uur slaap en alcoholische fallout? Ja of nee
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:55:46 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160786494
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Cardio doen op 4 uur slaap en alcoholische fallout? Ja of nee
Nee daarmee verlies je al je 'gains' van het afgelopen half jaar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:56:13 #59
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160786505
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee daarmee verlies je al je 'gains' van het afgelopen half jaar
DUDE YOU'LL GO STRAIGHT CATABOLIC
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:02:21 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160786622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

DUDE YOU'LL GO STRAIGHT CATABOLIC
Gewoon lekker zelf weten of je wil gaan of niet. Voel je je goed ga je lekker. Voel je je beroerd ga je ook, misschien voel je je na afloop wat beter. Of je blijft lekker op de bank hangen. Daarvoor heb je toch geen validatie van een vreemde nodig. Je zou ook morgen kunnen gaan, jij bent degene die weet hoe die zich voelt. Hoe de rest van je trainingen zijn, wat je doelen zijn etc.

Als je een kater hebt moet je lekker zelf weten wat je doet. Ik denk niet dat je gaat, anders was je al wel gegaan zonder eerst online validatie danwel excuses te zoeken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:04:46 #61
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160786675
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Gewoon lekker zelf weten of je wil gaan of niet. Voel je je goed ga je lekker. Voel je je beroerd ga je ook, misschien voel je je na afloop wat beter. Of je blijft lekker op de bank hangen. Daarvoor heb je toch geen validatie van een vreemde nodig. Je zou ook morgen kunnen gaan, jij bent degene die weet hoe die zich voelt. Hoe de rest van je trainingen zijn, wat je doelen zijn etc.

Als je een kater hebt moet je lekker zelf weten wat je doet. Ik denk niet dat je gaat, anders was je al wel gegaan zonder eerst online validatie danwel excuses te zoeken.
Ik zie wat je probeert te doen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160786810
Vraagje, ik ben bijna klaar met mijn creatine periode. Ik hoorde dat cafeïne niet goed samengaat met creatine, echter als ik na mijn periode dat ik gestopt ben met creatine gewoon weer koffie drink, zal dat nog invloed hebben?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:13:33 #63
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160786833
Je kan creatine gewoon door blijven gebruiken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:14:45 #64
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160786854
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:13 schreef fathank het volgende:
Je kan creatine gewoon door blijven gebruiken
Kan je het ook snuiven voor extra gains?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:22:50 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160786997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Kan je het ook snuiven voor extra gains?
Ga lekker cardio'en met je kater
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:26:02 #66
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160787043
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Ga lekker cardio'en met je kater
ZEG ME NIET WAT IK MOET DOEN IK BEN EEN VRIJ MENS MET MIJN EIGEN WIL
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160787051
Kleuter :') ONZ is elders
pi_160787123
Ik drink 2 liter volle chocolademelk per dag. Is dit slecht ivm de grote hoeveelheid suikers die je binnenkrijgt? En dan doel ik gezondheid van lichaam en niet negatieve invloed op gains.
pi_160787175
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik drink 2 liter volle chocolademelk per dag. Is dit slecht ivm de grote hoeveelheid suikers die je binnenkrijgt? En dan doel ik gezondheid van lichaam en niet negatieve invloed op gains.
Ja, hoeveel g zit er in een liter? 80 toch ofzo?
pi_160787191
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, hoeveel g zit er in een liter? 80 toch ofzo?
129
pi_160787210
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

129
:')

260 gram suiker, natuurlijk is dat slecht.
pi_160787446
Heb je dat van Google?
pi_160787622
Kan gewoon joh
hhhhh
pi_160788711
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:13 schreef fathank het volgende:
Je kan creatine gewoon door blijven gebruiken
Ik gebruik het al 5 weken nu, nog een weekje en dan stop ik.
pi_160788727
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik drink 2 liter volle chocolademelk per dag. Is dit slecht ivm de grote hoeveelheid suikers die je binnenkrijgt? En dan doel ik gezondheid van lichaam en niet negatieve invloed op gains.
Ik doe nu al een maand 1 liter direct na mijn workout, ik merk iig niks van de suikers... Maar dat kan per persoon verschillen.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:50:29 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160788802
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik gebruik het al 5 weken nu, nog een weekje en dan stop ik.
Zelf weten, maar er is geen noodzaak om creatine te cyclen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160788891
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Zelf weten, maar er is geen noodzaak om creatine te cyclen.
Hoe bedoel je?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:57:47 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160788923
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat het niet nodig is om na 6 weken een 'rustperiode' in te lassen wat creatine betreft. Dat is achterhaald.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 19 maart 2016 @ 18:00:23 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160788956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

129
in, for manboobs
pi_160788994
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat het niet nodig is om na 6 weken een 'rustperiode' in te lassen wat creatine betreft. Dat is achterhaald.
Ah oké, dus in principe kan je dus het hele jaar door gebruiken?
pi_160789319
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat het niet nodig is om na 6 weken een 'rustperiode' in te lassen wat creatine betreft. Dat is achterhaald.
net zoals de laadfase
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160790329
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik drink 2 liter volle chocolademelk per dag. Is dit slecht ivm de grote hoeveelheid suikers die je binnenkrijgt? En dan doel ik gezondheid van lichaam en niet negatieve invloed op gains.
Natuurlijk is dat niet gezond, dat kun je toch zelf ook wel bedenken.
pi_160790824
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:14 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet gezond, dat kun je toch zelf ook wel bedenken.
Maar wat is er zo slecht aan dan, je sport het er toch weer uit?
pi_160790886
quote:
Het is een niet algemeen bekend effect van het lichaam dat het adrenaline aan gaat maken op momenten dat je overmatig suiker eet. Toch is het zo, en dat kan verstrekkende gevolgen hebben. Zeker als je continue té veel suiker eet, en dus continue een overmaat aan adrenaline in je lichaam hebt.
quote:
Normaal is adrenaline één van de hormonen die vrijkomt op het moment dat je lichaam in de ‘stress-modus’ is. Met name in een ‘vecht of vlucht’ situatie is adrenaline heel erg nuttig. Samen met nog een paar andere stoffen, zorgt een stressvolle situatie voor de volgende lichaamsreacties:

Je luchtpijpen verwijden zich, zodat je sneller en efficiënter meer zuurstof in je longen kunt zuigen.
Je pupillen worden groter, zodat je beter kunt reageren op visuele beelden.
Je hartslag gaat fors omhoog, zodat het bloed sneller rondgepompt wordt.
Je bloeddruk stijgt, doordat met name de kleinere bloedvaten nauwer worden.
Omdat het bloed sneller rondgepompt wordt, krijgen de vitale organen sneller en meer energie in de vorm van Glucose.
De organen die op dat moment belangrijk zijn krijgen extra energie. Denk hierbij aan ogen (reactie), hersenen (beslissen) en spieren (wegrennen).
De, voor dat moment, onbelangrijke organen, zoals de spijsvertering, de huid en het immuunsysteem, worden in de ‘stand-by’ stand gezet. Op dat moment niet belangrijk, dat zien we later wel weer. Eerste zorg is om te overleven.
quote:
Deze status van stress zorgt er voor dat we op dat moment meer kunnen, sterker zijn en sneller kunnen denken, dan we ooit voor mogelijk hadden gehouden. Een lichaamsproces wat stamt uit de tijd dat mensen nog in holen woonden, en er van buitenaf regelmatig gevaren dreigden.
Het is eigenlijk een verkapte anabool als ik zo lees. :')
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:00:04 #85
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160791493
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

:')

260 gram suiker, natuurlijk is dat slecht.
Als je een suikerklontje van 7 gram hebt neem je met 260 gram suiker iets meer dan 37 suikerklontjes.
pi_160791639
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Maar wat is er zo slecht aan dan, je sport het er toch weer uit?
Nee, als je suikergehalte o.i.d. in je lichaam te hoog is wordt de vetverbranding geblokkeerd. Hoe hard je ook sport, je verbrandt geen grammetje vet.
Dit hoorde ik van een tv arts over mensen die klaagden dat ze maar niet slanker werden, terwijl ze al meer dan een jaar keihard aan het sporten waren.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160792780
Ik ga chocomelk weer vervangen voor melk. Ik las dat suiker invloed kan hebben op haaruitval etc, en slecht voor je huid. Ik ga er per direct mee stoppen.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:42:16 #88
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160795358
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

hey klokov
Hey Verbo. Misschien kan jij me helpen, ik kom er niet meer uit met m'n schouder(s). Ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

De pijn zit aan de voorkant, recht boven m'n oksels, midden op het gewricht. Ik kan m'n arm met gemak recht omhoog brengen maar als ik mn arm zijwaarts beweeg doet het vreselijk pijn. Het rare is dat het soms zo goed als weg is. Ik ubiprofen 600 geprobeerd om te kijken of het een ontsteking is, maar dat had geen enkel effect. Een zware OHP ging makkelojk vandaag, BP gaat goed, tenzij ik m'n rug echt heel strak hou en m'n schouders laag. Ik denk zelf dat het door zwaar benchen met slechte form komt. Als ik mn rug niet strak genoeg houd roteren m'n schouders bovenin de bench, wat precies de pijnlijke plek raakt.

Het ding is, ik heb geen idee hoe ik het op moet lossen. Rust is niet echt een optie, zodra ik weer schouderwerk doe is het bijna gelijk weer terug. Enig idee?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:52:04 #89
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160795663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hey Verbo. Misschien kan jij me helpen, ik kom er niet meer uit met m'n schouder(s). Ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

De pijn zit aan de voorkant, recht boven m'n oksels, midden op het gewricht. Ik kan m'n arm met gemak recht omhoog brengen maar als ik mn arm zijwaarts beweeg doet het vreselijk pijn. Het rare is dat het soms zo goed als weg is. Ik ubiprofen 600 geprobeerd om te kijken of het een ontsteking is, maar dat had geen enkel effect. Een zware OHP ging makkelojk vandaag, BP gaat goed, tenzij ik m'n rug echt heel strak hou en m'n schouders laag. Ik denk zelf dat het door zwaar benchen met slechte form komt. Als ik mn rug niet strak genoeg houd roteren m'n schouders bovenin de bench, wat precies de pijnlijke plek raakt.

Het ding is, ik heb geen idee hoe ik het op moet lossen. Rust is niet echt een optie, zodra ik weer schouderwerk doe is het bijna gelijk weer terug. Enig idee?
het is geen rotator cuff beschadiging?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:38:12 #90
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160797015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is geen rotator cuff beschadiging?
Als ik moet geloven wat ik erover lees, en dan vooral de pijn als ik mn arm zijwaarts beweeg is het inderdaad de rotator cuff. Ik lees buiten chirurgische ingrepen geen andere oplossingen though.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:38:13 #91
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160797016
Die vent bij galileo ging een maand alleen maar aan de suikers als test, moest halverwege stoppen omdat hij diabetes zou krijgen. Hij takelde snel af die maand. Wat een bende
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:39:04 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160797033
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:38 schreef Kostertjuh het volgende:
Die vent bij galileo ging een maand alleen maar aan de suikers als test, moest halverwege stoppen omdat hij diabetes zou krijgen. Hij takelde snel af die maand. Wat een bende
Geraffineerfe suikers zijn puur vergif.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:41:58 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160797095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als ik moet geloven wat ik erover lees, en dan vooral de pijn als ik mn arm zijwaarts beweeg is het inderdaad de rotator cuff. Ik lees buiten chirurgische ingrepen geen andere oplossingen though.
ik heb cortisonen gehad en een fysio rehab, het ligt eraan hoe erg de beschadiging is.
het is nu 90%, 100 zal het nooit worden, maar de rehab na operatie is 18 mnd en dan weet je nog niet zeker of het 100% wordt.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:43:43 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160797142
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geraffineerfe suikers zijn puur vergif.
en net zo verslavend als drugs.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:47:06 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160797234
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb cortisonen gehad en een fysio rehab, het ligt eraan hoe erg de beschadiging is.
het is nu 90%, 100 zal het nooit worden, maar de rehab na operatie is 18 mnd en dan weet je nog niet zeker of het 100% wordt.
Okee, dat wil ik dus NIET horen. :P
pi_160804531
Gewoon voltaren emulgel smeren op de plek waar je pijn heb i.p.v. pilletjes slikken.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 20 maart 2016 @ 11:46:52 #97
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160805578
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

hey klokov
Even een aanvulling op bovenstaande. Vanmorgen gesquat, ik moet altijd nogal wat moeite doen om mn armen onder de baf te krijgen, wzt al heel wat zegt over hoe stijf ik ben, maar na iets van 10 setjes squat ben ik, waarschijnlijk door de stretch, pijnvrij. Dan zou je denken dat het niet de rotator cuff is. (?)
  zondag 20 maart 2016 @ 11:51:57 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160805673
[Dagboek]
Ik werd vandaag gevraagd of voor competie aan het trainen was. 'You work very hard' :D

Ik denk dat ik met mjn 100 kilo en een BP van maar 135 en een DL van 200 niet ver kom. :P Maar, ik krijg wel vrijkaartjes voor 7 en 8 mei voor de Spaanse nationale PL meet. Das wel cool, ben erg benieuwd.
[/dagboek]
  zondag 20 maart 2016 @ 12:23:25 #99
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160806187
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:51 schreef Snakey het volgende:
[Dagboek]
Ik werd vandaag gevraagd of voor competie aan het trainen was. 'You work very hard' :D

Ik denk dat ik met mjn 100 kilo en een BP van maar 135 en een DL van 200 niet ver kom. :P Maar, ik krijg wel vrijkaartjes voor 7 en 8 mei voor de Spaanse nationale PL meet. Das wel cool, ben erg benieuwd.
[/dagboek]
En natuurlijk altijd leuk om zoiets te horen. Tenminste, door zo'n opmerkingen raak ik altijd gemotiveerd.
  zondag 20 maart 2016 @ 12:26:07 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160806230
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 12:23 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

En natuurlijk altijd leuk om zoiets te horen. Tenminste, door zo'n opmerkingen raak ik altijd gemotiveerd.
Yep. Ik heb altijd het idee dat niemand ziet wat ik doe, en dat maakt ook niet uit. Maar het is leuk en inderdaad motiverend dat het wel gezien wordt en een soort van compliment te krijgen.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:13:11 #101
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160807100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en net zo verslavend als drugs.
Hij had ook moeite met 'afkicken'. Bleef maar snoepen etc. Ben zelf inmiddels ook er vanaf na een hele jeugd vol snoep en cola
pi_160813550
Beetje raar dagje. Wilde vandaag 3x5 145kg deadliften maar de warmup voelde al zwaar en de barbell bewoog vrij langzaam omhoog. Heb het maar bij 1x5 145kg gelaten en wat lagere setjes van 8x120kg gedaan. Meer volume, minder intensiteit. Slecht geslapen ofzo. :{
  zondag 20 maart 2016 @ 17:38:57 #103
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160814482
quote:
15s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:10 schreef Faeroer het volgende:
Beetje raar dagje. Wilde vandaag 3x5 145kg deadliften maar de warmup voelde al zwaar en de barbell bewoog vrij langzaam omhoog. Heb het maar bij 1x5 145kg gelaten en wat lagere setjes van 8x120kg gedaan. Meer volume, minder intensiteit. Slecht geslapen ofzo. :{
Ik had precies hetzelfde afgelopen donderdag. DL maar een paar setjes gedaan, toen nog wat rug proberen te trainen maar het zat er gewoon niet in. Ben maar naar huis gegaan. Gisteren OHP was weer een top dag, 90 kilo kwam goed snel boven mn hoofd. Geen idee waarom donderdag ineens zo kut was.
  zondag 20 maart 2016 @ 18:48:54 #104
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160816777
Is er een verschil tussen dextrose, maltodextrine en waxy maize tijdens de workout? Of boeit dat geen moer?
Deathlift or Die.
pi_160820206
Even een serieuze vraag..

Hoe komt 't dat buikspieren zo keihard zijn? Sinds deze cut heb ik voor 't eerst echt duidelijke "sixpack-abs :7 " maar het valt me op dat ze veel harder zijn dan bijvoorbeeld het aanspannen van je bicep/tricep. Het is net een soort bot dat je amper in kan drukken, itt quads bijv.
pi_160820496
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Even een serieuze vraag..

Hoe komt 't dat buikspieren zo keihard zijn? Sinds deze cut heb ik voor 't eerst echt duidelijke "sixpack-abs :7 " maar het valt me op dat ze veel harder zijn dan bijvoorbeeld het aanspannen van je bicep/tricep. Het is net een soort bot dat je amper in kan drukken, itt quads bijv.
Ik denk (ben geen specialist) dat het komt omdat het de core van je lichaam is, alles wat je doet gebruik je je buikspieren voor schijnt.
pi_160838859
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk (ben geen specialist) dat het komt omdat het de core van je lichaam is, alles wat je doet gebruik je je buikspieren voor schijnt.
Dat zal 't wel verklaren

Ik voel me vandaag echt ijzersterk (12-10-8-6) 110KG gedeadlift alsof 't gewoon niks was,
En dat met een ontbijtkoek en een eiwitshake _O- Eerste keer deadliften sinds een maand
  maandag 21 maart 2016 @ 19:08:45 #108
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_160840188
Ik heb nog steeds die costochronditis (vrij logisch aangezien 't chronisch is). Ik train lekker door nadat ik nog van een lichte whiplash hersteld ben en een gekneusde voet heb voor nu 8 maanden.
Ik heb toen van de huisarts 2 weken diclofenac gekregen, de 'zware' variant die je niet bij de drogist kunt halen. Toen had ik er geen last van, maar ik werd er niet goed van om dagelijks 3 pillen(pilletjes) in te moeten nemen met het idee dat als ik er mee zou stoppen ik insta pijn zou krijgen. Plus dat ik maar 7 dagen per week kon halen. Dus ik moest elke week de apotheek om herhaalrecept gaan vragen en weer terug komen ;( .

Ik ben toen gaan trainen en eigenlijk heb ik er sinddien weinig last van gehad, ik merk goed dat het er is. Maar het belemmert mij in niets eigenlijk.
Nu was ik afgelopen week helemaal kapot, aangezien ik twee dagen om 5 uur ben opgestaan met beide dagen ~5 uur slechte slaap (wakker/nerveus). Nu kreeg ik zondag toch echt weer last van mijn borst, doordat ik vermoeid was en een vochttekort heb gekregen van alcohol (wat een ontsteking in de hand helpt). Ook ben ik zaterdag avond gewoon in slaap gevallen tijdens het drinken. Zegt genoeg denk ik...
Daarom ga ik nu een stuk minder werken, eigenlijk 50% (2 dagen in plaats van 4-5). Want ik wil absoluut nog trainen (en groeien). Maar ook een sociaal leven hebben met mijn vrienden. Ik vind het enorm vervelend dat ik elke dag gesloopt ben door het verhaal hier boven en nog wat kleine 'emotionele' dingen.

Denken jullie wellicht dat als ik weer diclofenac neem ik de ontsteking beter/meer kan onderdrukken dat dit mij veel energie gaat schelen?
Ik eet trouwens wel (wisselend) ruim 3000 Kcal per dag op 71Kg @170cm @ 13-15% vet. Wat genoeg moet zijn om aan te komen, en ik kom ook gewoon nog langzaam aan. Dus een fysiek gebrek aan energie zal ik het niet noemen denk ik.

Ik denk dat ik teveel op mijn bord neem met trainen (herstellen), mijn chronische ontsteking en een slecht slaap ritme (die laatste is sowieso 't moeilijkst om aan te pakken).
Trainen is voor mij vind ik belangrijker op dit moment dan werken, en school ben ik tijdelijk een half jaar mee gestopt. Ik zou eigenlijk denken dat als ik stop met het hele verhaal van krachttraining mij deze 'problemen' zou verhelpen. Maar dat wil ik absoluut niet.

tl;dr diclofenac weer proberen en kijken of het baat (doet het sowieso). Maar dan voel ik mij wellicht chronisch emotioneel verslaafd aan een ontstekingsremmer. De pijn is geen probleem van mijn ontsteking.

quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Even een serieuze vraag..

Hoe komt 't dat buikspieren zo keihard zijn? Sinds deze cut heb ik voor 't eerst echt duidelijke "sixpack-abs :7 " maar het valt me op dat ze veel harder zijn dan bijvoorbeeld het aanspannen van je bicep/tricep. Het is net een soort bot dat je amper in kan drukken, itt quads bijv.
Volgens mij ook omdat deze je lichaam beschermen (je ingewanden) van fysieke aanvallen van buitenaf. Denk aan een knuppel of vuist.

quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Is er een verschil tussen dextrose, maltodextrine en waxy maize tijdens de workout? Of boeit dat geen moer?
Van waxy maize krijg ik een gore smaak in mijn mond (het is gewoon allesbinder) en een bloated gevoel in mijn buik. Het schijnt wel sneller opgenomen te worden dan malto. Maar ik kies liever maltodextrine. Is ook zoet (half zo zoet als suiker). En niet slecht voor je tanden.
  maandag 21 maart 2016 @ 19:19:41 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160840453
Zou je niet eerst eens proberen gezond te worden voordat je roofbouw op je lichaam gaat plegen.

Leuk dat je niet stoppen wil trainen, maar soms is het misschien toch beter om naar je lichaam te luisteren. Jezelf de puinpoeier in trainen ga je helemaal niks mee opschieten.

Ga eerst zorgen dat je alle randvoorwaarden op orde hebt. Je voeding, je rust, je alcohol inname. In plaats van maar door blijven gaan en over een jaar huilend in de foetushouding in de hoek liggen 'had ik nou maar beter naar MN lichaam geluisterd'.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160840921
Opblaaspop is dit een dagboekpost of ben je op zoek naar goedkeuring voor hetgeen je mee bezig bent? Want in dat tweede geval moet ik me toch aansluiten bij Fathank, eerst gezond worden.
  maandag 21 maart 2016 @ 19:55:42 #111
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160841625
Wat fathank zegt, eerst gezond worden. Je werkt je genezingsproces alleen maar tegen op deze manier.
  maandag 21 maart 2016 @ 19:59:20 #112
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_160841743
Hoe moet ik een chronische ontsteking genezen? Dit kan niet.
Met het trainen er bij wordt de ontsteking juist onderdrukt, de pijn is in iedergeval minder.
Mijn vraag was voornamelijk wat jullie mening over diclofenac is met betrekking tot het chronische aspect.
  maandag 21 maart 2016 @ 20:02:52 #113
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160841853
Mijn mening is dat je je prioriteiten verkeerd hebt. Minder gaan werken zodat je kan blijven trainen, really? Stoppen met je studie? Alleen maar omdat je een grote jongen wil zijn bij je vriendjes?

En vervolgens hier om bevestiging komen vragen voor je stupide gedrag. je komt over als een verwend nest dat nooit geleerd heeft om tegengesproken te worden.

Waarom hier komen vragen als je toch alleen maar wil horen wat ie wil horen. Als je medisch advies wil ga je naar een dokter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 21 maart 2016 @ 20:06:54 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 21 maart 2016 @ 20:11:52 #115
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_160842107
Een huisarts op het gebied van sporten trek ik mijn twijfels gewoon bij. Redelijk makkelijk om iemand een ontstekingsremmer/pijnstiller voor te schrijven zodat alles weg is, zou ik zeggen.

En nee, het gaat mij bij het sporten dat ik mij aan iets vast kan houden. Tenminste wel iets wat resultaat bied in het leven. Ik heb zowat bijna altijd op kracht getraind. Dus zo breed ben ik helemaal niet. Het gaat mij gewoon om het principe van het trainen, sporten.
Als ik stop met sporten gaat mijn costochronditis niet weg!

Hoezo kan sporten niet belangrijk zijn in mijn leven, belangrijker dan werken en school. Ik kom rond met 2-3 dagen werken in de week. Waarom zou ik dan 4-5 dagen moeten werken? Eigenlijk wil ik wel gewoon 5 dagen werken hoor.
Ik kan mij jouw punt anders goed begrijpen trouwens, want ik vind het ook vreemd als mensen niet 40 uur werken en dan zeggen dat ze niks over houden 8)7 . Dat ik nu een half jaar niet naar school ga, komt vanwege privé omstandigheden. In september hervat ik school weer gewoon.
  maandag 21 maart 2016 @ 20:18:05 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160842266
Vraag aan je huisarts een doorverwijzing . Zoek uit waar die vermoeidheid vandaan komt in plaats van eromheen te werken. Ga gericht werken aan herstel in plaats van dom aan ijzer te blijven trekken omdat dat je een kortstondig goed gevoel geeft. Je geeft aan dat er wat persoonlijke issues zijn, dat je slecht slaapt en je slecht herstelt. Dat zijn allemaal signalen die je niet moet negeren. Want je helpt jezelf echt niet door je kop in het zand te steken en eigenwijs door blijven gaan. Overtraining ligt op de loer, als je dat al niet bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160843867
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 18:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah oké, dus in principe kan je dus het hele jaar door gebruiken?
Iemand die de vraag hierboven kan beantwoorden?
pi_160844282
Playboys, graag wil ik mij beroepen op jullie ervaring.

Ik fitness nu al een jaar of 2 met veel plezier en progressie. Alleen sinds een week of 3/4 heb ik last van mijn linker bicep als ik hem belast. Voor mijn push work-outs maakt het niet zoveel uit en voel ik het niet, maar zodra ik pull oefeningen doen dan krijg ik er al snel weer last van en kan ik mijn oefeningen moeilijk afmaken. Een stekende pijn, erg vervelend.

Ik probeer mijn arm al een paar weken te ontzien door bepaalde oefeningen over te slaan (alle bicep oefeningen, zware pull oefeningen en pulls ups etc.), maar ik blijf er last van houden. Is het raadzaam om een afspraak te maken bij de huisarts of moet ik een periode van rust inplannen?

Diep van binnen weet ik het antwoord denk ik wel, maar ik vind het zo moeilijk om te stoppen. Zeker nu ik een beetje richting de 'gevorderde' gewichten kom voor wat het waard is.
  maandag 21 maart 2016 @ 21:37:07 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160845130
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:00 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Iemand die de vraag hierboven kan beantwoorden?
Ja dat kan. 6 weken on 6 weken off is achterhaald. De natuurlijke productie komt sneller terug dan dat men vroeger dacht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 21 maart 2016 @ 21:50:20 #120
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160845504
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Playboys, graag wil ik mij beroepen op jullie ervaring.

Ik fitness nu al een jaar of 2 met veel plezier en progressie. Alleen sinds een week of 3/4 heb ik last van mijn linker bicep als ik hem belast. Voor mijn push work-outs maakt het niet zoveel uit en voel ik het niet, maar zodra ik pull oefeningen doen dan krijg ik er al snel weer last van en kan ik mijn oefeningen moeilijk afmaken. Een stekende pijn, erg vervelend.

Ik probeer mijn arm al een paar weken te ontzien door bepaalde oefeningen over te slaan (alle bicep oefeningen, zware pull oefeningen en pulls ups etc.), maar ik blijf er last van houden. Is het raadzaam om een afspraak te maken bij de huisarts of moet ik een periode van rust inplannen?

Diep van binnen weet ik het antwoord denk ik wel, maar ik vind het zo moeilijk om te stoppen. Zeker nu ik een beetje richting de 'gevorderde' gewichten kom voor wat het waard is.
Ik heb er maanden last van gehad in het verleden. Enige wat hielp is wat je al doer, alles wat het irriteerd niet doen.

Het is wel een goed idee om een fysio ernaar te laten kijken. Het kan altijd van een dieper gelegen probleem komen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 08:27:49 #121
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160857636
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 08:27 schreef Snakey het volgende:
Aaaahhh, dat feel wanneer je eindelijk een overtuigende 140 benched. :P
Grats! :D Ik moet het voorlopig doen met 2 plates, laat staan 3. Wel mooie mijlpaal.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 13:36:12 #123
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160857944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:23 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Grats! :D Ik moet het voorlopig doen met 2 plates, laat staan 3. Wel mooie mijlpaal.
Thanks. Lang voor gewerkt, ik wilde hem eigenlijk vorig jaar al doen. Zo'n baby vreet meer energie dan je denkt. :P

Op naar de 150, doel voor dit jaar is uiteindelijk 160.
pi_160859682
Netjes, ik ga binnenkort ook maar eens mijn 1rm testen, kan nu 5*90 dus gok dat 105 ongeveer moet lukken.

Iets anders, is er trouwens iets van een trucje om dumbbells omhoog te krijgen bij incline presses? Ik deed gisteren redelijk makkelijk 3*8*36 alleen om hem de eerste keer omhoog te krijgen lukte bijna niet dus ben bang om de volgende keer naar 38 te gaan terwijl ik het idee heb dat het qua kracht makkelijk moet kunnen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:24:01 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160860660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Agentperry het volgende:
Netjes, ik ga binnenkort ook maar eens mijn 1rm testen, kan nu 5*90 dus gok dat 105 ongeveer moet lukken.

Iets anders, is er trouwens iets van een trucje om dumbbells omhoog te krijgen bij incline presses? Ik deed gisteren redelijk makkelijk 3*8*36 alleen om hem de eerste keer omhoog te krijgen lukte bijna niet dus ben bang om de volgende keer naar 38 te gaan terwijl ik het idee heb dat het qua kracht makkelijk moet kunnen.
Ik denk dat je 110 wel aankan.

Ik ga zitten met de dumbbells in mijn schoot tegen m'n lichaam aan, als je dan achteruit gaat zitten liggen de dumbbells op je lijf waarna je ze in positie kan brengen. Dit alles in 1 soepele beweging.

Dit is hoe ik het doe, flat bench dan, ik doe geen incline maar je kan hetzelfde 'truukje' gebruiken. T/m 40 kilo DB's gaat dat redelijk, als ik zwaarder ga heb ik hulp nodig denk ik.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:29:07 #126
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160860816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:41 schreef Agentperry het volgende:
Netjes, ik ga binnenkort ook maar eens mijn 1rm testen, kan nu 5*90 dus gok dat 105 ongeveer moet lukken.

Iets anders, is er trouwens iets van een trucje om dumbbells omhoog te krijgen bij incline presses? Ik deed gisteren redelijk makkelijk 3*8*36 alleen om hem de eerste keer omhoog te krijgen lukte bijna niet dus ben bang om de volgende keer naar 38 te gaan terwijl ik het idee heb dat het qua kracht makkelijk moet kunnen.
Spotter erbij
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:32:11 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160860885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:29 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Spotter erbij
Kan. Maar als de DB's aangegeven worden heb je het liefst 2 man erbij. Anders moet je even heel erg goed je balans houden met 1 zware DB in je hand. :P
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:39:40 #128
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160861056
Tights _O_

Voelde mij net een superheld
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160864710
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb er maanden last van gehad in het verleden. Enige wat hielp is wat je al doer, alles wat het irriteerd niet doen.

Het is wel een goed idee om een fysio ernaar te laten kijken. Het kan altijd van een dieper gelegen probleem komen.
Het gebeurde bij het doen van pull ups. Ik kijk het nog even een tijdje aan en blijf inderdaad mijn arm nog een beetje te ontzien. Merk wel dat er wat progressie in zit. Bedankt!

Vorige week 200kg deadlift gedaan en dat was wel een trots momentje. Voor de ervaren lifter of de geassisteerde lifter misschien minder indrukwekkend, maar voor mezelf klinkt het wel al een hoop :+.
pi_160864966
Van een goede deadlift dag naar een kutdag waar ik bijna al m'n sets fail :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:26 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160867723
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het gebeurde bij het doen van pull ups. Ik kijk het nog even een tijdje aan en blijf inderdaad mijn arm nog een beetje te ontzien. Merk wel dat er wat progressie in zit. Bedankt!

Vorige week 200kg deadlift gedaan en dat was wel een trots momentje. Voor de ervaren lifter of de geassisteerde lifter misschien minder indrukwekkend, maar voor mezelf klinkt het wel al een hoop :+.
Je kan eem spiertje gescheurd hebben. Maar het blijft gissen natuurlijk. :)

200 kilo is een erg goede pull. Congrats.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:00:18 #132
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160875470
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Vorige week 200kg deadlift gedaan en dat was wel een trots momentje. Voor de ervaren lifter of de geassisteerde lifter misschien minder indrukwekkend, maar voor mezelf klinkt het wel al een hoop :+.
Noice. _O_

3 weken geleden voor het eerst 190kg gepulled. Feels good man
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160876017
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Noice. _O_

3 weken geleden voor het eerst 190kg gepulled. Feels good man
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het gebeurde bij het doen van pull ups. Ik kijk het nog even een tijdje aan en blijf inderdaad mijn arm nog een beetje te ontzien. Merk wel dat er wat progressie in zit. Bedankt!

Vorige week 200kg deadlift gedaan en dat was wel een trots momentje. Voor de ervaren lifter of de geassisteerde lifter misschien minder indrukwekkend, maar voor mezelf klinkt het wel al een hoop :+.
Netjes _O_

Toevallig vandaag 175 gehaald, ging wel net aan, maar door de tips hier is mijn grip nu TOP! ^O^
pi_160877131
Heb mijn deadlift juist afgelopen week omlaag gegooid, zat al een maand vast op 5*160 dus begin nu weer op 5*140 met elke training 2,5kg erbij hopelijk door naar de 5*170.
pi_160880576
Ik heb ff hulp nodig, heb een paar vraagjes m.b.t. cutten.

Ik ben nu bijna 2,5 maand bezig, en heb m'n bf gedropt van ~20% naar ~13%

Ben ongeveer 4KG afgevallen en 2 van de 3 rijen abs zijn redelijk goed zichtbaar, wil nog 3% verliezen dus ongeveer 2 a 3 KG, maar wordt het cutten wel een beetje zat en ben ook niet van plan om 4 maanden te cutten.

Het probleem is dat de lijn een beetje raar loopt, het gaat van 68 op dag 1, naar 68,5 op dag 2, naar 68,2 op dag 3 en weer omhoog naar 68,5 op dag 4. Oftewel het fluctueert elke dag met ongeveer 500g, wat best raar is.

Ik blijf ook steken op dit gewicht en heb m'n calorieen alweer -100 gedaan vorige week. Deze nieuwe week besloten nog een keer -100 te doen d.m.v. cardio, kijken of dat een beetje invloed heeft.

Zit momenteel op 2300kcal

140e, 220c, 80f ongeveer per dag

Tips?
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:53:27 #136
69994 seto
-|||--------|||-
pi_160880740
Tijdens cutten moet je niet elke dag gaan wegen, dan word je gek :P Beter wat meer tijd ertussen nemen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_160881027
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:53 schreef seto het volgende:
Tijdens cutten moet je niet elke dag gaan wegen, dan word je gek :P Beter wat meer tijd ertussen nemen.
zelfde verhaal, weeg hetzelfde als vorige week, m'n vp mm op m'n buik is 1mm afgenomen, waist neemt niet meer af ljkt het, zit nu op 75,5cm :')

Wil eigenlijk ook niet lager maar het was wel een goede indicatie van vetverlies
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:10:03 #138
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160881052
Ja of heel consequent dagelijks en in een spreadsheet bijhouden (Hey Farrrov).

Nog beter is het om dat te laten doen, zodat je het zelf niet ziet. 3 slechte dagen en je motivatie zakt enorm :P
Deathlift or Die.
pi_160881152
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ja of heel consequent dagelijks en in een spreadsheet bijhouden (Hey Farrrov).

Nog beter is het om dat te laten doen, zodat je het zelf niet ziet. 3 slechte dagen en je motivatie zakt enorm :P
Ik doe het elke dag, s'ochtends zelfde omstandigheden (behalve dan dingen waar ik geen rekening mee kan houden), normaal zakt de trend heel langzaam, maar nu is 't net een wip wap die naar boven en weer naar beneden springt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:28:20 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160881384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:47 schreef Agentperry het volgende:
Heb mijn deadlift juist afgelopen week omlaag gegooid, zat al een maand vast op 5*160 dus begin nu weer op 5*140 met elke training 2,5kg erbij hopelijk door naar de 5*170.
Een keer een week overslaan wil ook wel eens helpen. Even je systeem goed rust geven.
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:22:47 #141
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160883630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb ff hulp nodig, heb een paar vraagjes m.b.t. cutten.

Ik ben nu bijna 2,5 maand bezig, en heb m'n bf gedropt van ~20% naar ~13%

Ben ongeveer 4KG afgevallen en 2 van de 3 rijen abs zijn redelijk goed zichtbaar, wil nog 3% verliezen dus ongeveer 2 a 3 KG, maar wordt het cutten wel een beetje zat en ben ook niet van plan om 4 maanden te cutten.

Het probleem is dat de lijn een beetje raar loopt, het gaat van 68 op dag 1, naar 68,5 op dag 2, naar 68,2 op dag 3 en weer omhoog naar 68,5 op dag 4. Oftewel het fluctueert elke dag met ongeveer 500g, wat best raar is.

Ik blijf ook steken op dit gewicht en heb m'n calorieen alweer -100 gedaan vorige week. Deze nieuwe week besloten nog een keer -100 te doen d.m.v. cardio, kijken of dat een beetje invloed heeft.

Zit momenteel op 2300kcal

140e, 220c, 80f ongeveer per dag

Tips?
Het heeft geen zin om jezelf elke dag te wegen, je gewicht fluctueert van dag tot dag door zaken als koolhydraat intake, water intake, zout intake, kak outtake etc. Weeg jezelf eenmaal per week op dezelfde dag first thing in de ochtend op een lege maag, lege blaas en als het even kan lege darmen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160883692
Ik weeg dagelijks en dat heeft altijd goed gewerkt.. Het gaat me er meer om of ik nu kcal moet verlagen/cardio uppen of mindet kh bijvoorbeeld, want ik zit gewoon vast

Net trouwens eerste cheatmeal sinds 2,5 maand, 800 kcal aan suiker etc :') wordt max cardio vanavond
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:37:46 #143
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160883938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik weeg dagelijks en dat heeft altijd goed gewerkt.. Het gaat me er meer om of ik nu kcal moet verlagen/cardio uppen of mindet kh bijvoorbeeld, want ik zit gewoon vast

Net trouwens eerste cheatmeal sinds 2,5 maand, 800 kcal aan suiker etc :') wordt max cardio vanavond
hoe lang blijf je nu steken op dit gewicht?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160886267
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

hoe lang blijf je nu steken op dit gewicht?
week
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:47:58 #145
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_160886509
Een week op hetzelfde gewicht blijven hangen.. is niet op hetzelfde gewicht blijven hangen.

Ik ben een voorstander van elke dag wegen, want dan haal je met een Trend alle schommelingen eruit. Als je je 1x per week weegt kan dat juist een hele zware/lichte dag zijn en dat vertekent nogal je beeld. Maar je moet er niet zo spastisch over doen als je niet een bepaald doel hebt. Er zijn zoveel verschillende redenen te bedenken waarom je een paar dagen lang niet afvalt.. ga niet meteen je schema's en plannen allemaal omgooien en in paniek raken. Als je begon met een goed uitgedacht plan, hou je je daar lekker aan en dan komen die resultaten echt wel.
WFPB!
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:09:23 #146
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160886924
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

week
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Dizorn het volgende:
Een week op hetzelfde gewicht blijven hangen.. is niet op hetzelfde gewicht blijven hangen.

Ik ben een voorstander van elke dag wegen, want dan haal je met een Trend alle schommelingen eruit. Als je je 1x per week weegt kan dat juist een hele zware/lichte dag zijn en dat vertekent nogal je beeld. Maar je moet er niet zo spastisch over doen als je niet een bepaald doel hebt. Er zijn zoveel verschillende redenen te bedenken waarom je een paar dagen lang niet afvalt.. ga niet meteen je schema's en plannen allemaal omgooien en in paniek raken. Als je begon met een goed uitgedacht plan, hou je je daar lekker aan en dan komen die resultaten echt wel.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_160887108
Ik heb vandaag voor het eerst plates gesquat, 60kg 5x5 :) En het ging makkelijker dan de 57,5 van maandag :?

Leuk verhaal: tijdens mijn warmup kwam er een gastje naar mij toe of ik de 20kg barbell wilde ruilen voor een 7,5je. Ik zei natuurlijk nee en voelde me een beetje beledigd (bovendien is die bar zo krom als een rietje en echt niet squatbaar). Toen hij me 60kg zag squatten kwam hij nog even terug om sorry te zeggen dat hij me had onderschat :D :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:24:56 #148
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160887267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst plates gesquat, 60kg 5x5 :) En het ging makkelijker dan de 57,5 van maandag :?

Leuk verhaal: tijdens mijn warmup kwam er een gastje naar mij toe of ik de 20kg barbell wilde ruilen voor een 7,5je. Ik zei natuurlijk nee en voelde me een beetje beledigd (bovendien is die bar zo krom als een rietje en echt niet squatbaar). Toen hij me 60kg zag squatten kwam hij nog even terug om sorry te zeggen dat hij me had onderschat :D :')
Waarmee squate je eerst dan? Enneh, well done. 14.gif
pi_160887295
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarmee squate je eerst dan? Enneh, well done. [ afbeelding ]
Wellicht bedoelt ze voor het eerst "volwaardige" 20kg plates.
pi_160887307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:26 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wellicht bedoelt ze voor het eerst "volwaardige" 20kg plates.
Dat bedoelde ik inderdaad ;)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:27:54 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:36:53 #152
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160887488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst plates gesquat, 60kg 5x5 :) En het ging makkelijker dan de 57,5 van maandag :?

Leuk verhaal: tijdens mijn warmup kwam er een gastje naar mij toe of ik de 20kg barbell wilde ruilen voor een 7,5je. Ik zei natuurlijk nee en voelde me een beetje beledigd (bovendien is die bar zo krom als een rietje en echt niet squatbaar). Toen hij me 60kg zag squatten kwam hij nog even terug om sorry te zeggen dat hij me had onderschat :D :')
Haha, dan ben je toch wel een baas.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik weeg dagelijks en dat heeft altijd goed gewerkt.. Het gaat me er meer om of ik nu kcal moet verlagen/cardio uppen of mindet kh bijvoorbeeld, want ik zit gewoon vast

Net trouwens eerste cheatmeal sinds 2,5 maand, 800 kcal aan suiker etc :') wordt max cardio vanavond
Ik ben nu ook in die fase van de cut beland dat ik mezelf iedere avond in moet houden om niet ergens een vette hap te gaan halen. Laatst een paar Doritos gegeten, maar dat paste nog in m'n macro's. Misschien binnenkort maar eens een keer echt cheaten, denk dat het misschien nog motiverend werkt ook.
pi_160887638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, dan ben je toch wel een baas.

[..]

Ik ben nu ook in die fase van de cut beland dat ik mezelf iedere avond in moet houden om niet ergens een vette hap te gaan halen. Laatst een paar Doritos gegeten, maar dat paste nog in m'n macro's. Misschien binnenkort maar eens een keer echt cheaten, denk dat het misschien nog motiverend werkt ook.
True, dat was wel tof van 'm :)

Mijn ervaring is dat als je al heel lang zin hebt in een vette hap en je elke keer in moet houden, je het gewoon een keer moet doen. Eet je één keer flink vol met kapsalon of pizza, dan ben je er voor de komende tijd weer even helemaal vanaf :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:51:35 #154
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160887780
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, dan ben je toch wel een baas.

[..]

Ik ben nu ook in die fase van de cut beland dat ik mezelf iedere avond in moet houden om niet ergens een vette hap te gaan halen. Laatst een paar Doritos gegeten, maar dat paste nog in m'n macro's. Misschien binnenkort maar eens een keer echt cheaten, denk dat het misschien nog motiverend werkt ook.
Gekker nog, een cheatmeal schijnt je cut juist te helpen omdat het je metabolisme goed aan het werk zet.
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:52:31 #155
69994 seto
-|||--------|||-
pi_160887800
dus als je vaker cheat val je nog sneller af?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_160887823
hilarische hyperbool seto
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:54:45 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_160887837
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gekker nog, een cheatmeal schijnt je cut juist te helpen omdat het je metabolisme goed aan het werk zet.
ga gelijk ff dubbele whopper bestellen
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:00:58 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160889065
Ik ben echt een ramp met cutten _O-. Iedere dag fitnessen is geen probleem, maar echt afvallen en op gewicht blijven...

Lunch is altijd de grote boosdoener _O-
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:59:30 #160
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160890260
Mijn cut is een hele wazige. In totaal ongeveer 2~3kg afgevallen in 1,5~2 maand ofzo, gek genoeg blijft mijn vetpercentage omlaag gaan (ik begin nu weer constant aders te zien) terwijl mijn gewicht redelijk constant blijft, gewogen op 2 verschillende weegschalen.

Binnenkort ga ik weer op onderhoud eten en dan een week of 2~3 voor de zomer iets verder cutten voor ultieme beachboy figuur :') .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160890759
Voel me zelf echt 5x beter/fijner wanneer ik redelijk lean ben, ben nu ongeveer 6 maanden 15% bf> en zelfs sprintjes van 500 meter voelen enorm kut. :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:45:34 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160891357
Op schaatsen Neem ik aan.

500m hardlopen is geen sprinten meer :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:48:11 #163
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160891428
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gekker nog, een cheatmeal schijnt je cut juist te helpen omdat het je metabolisme goed aan het werk zet.
bedankt voor de tip

here i come 4000cal cheatmeal
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:49:47 #164
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160891465
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef fathank het volgende:
Op schaatsen Neem ik aan.

500m hardlopen is geen sprinten meer :D
ja _O- ik hoop dat ie 50m bedoelt
Deathlift or Die.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:24 #165
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_160891535
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:59 schreef Drinky het volgende:
Mijn cut is een hele wazige. In totaal ongeveer 2~3kg afgevallen in 1,5~2 maand ofzo, gek genoeg blijft mijn vetpercentage omlaag gaan (ik begin nu weer constant aders te zien) terwijl mijn gewicht redelijk constant blijft, gewogen op 2 verschillende weegschalen.

Binnenkort ga ik weer op onderhoud eten en dan een week of 2~3 voor de zomer iets verder cutten voor ultieme beachboy figuur :') .
Langzaamste 10kg ooit.


Wel mooie vakantie relapses tussendoor. Rhodos en Miami zijn dikmakend.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:17:50 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160894188
Iemand heeft gespoten.

pi_160894194
Iemand misschien een idee waarom ik vaak last krijg van rommelende darmen bij ongekookte havermout?

Als ik het wel kook, nergens last van.
Als ik het gewoon ongekookt in mijn shake gooi, moet ik anderhalf uur later echt nodig naar het toilet lol.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_160899888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Een keer een week overslaan wil ook wel eens helpen. Even je systeem goed rust geven.
Ja als ik nu niet over de 160 heen kom dan ga ik dat proberen.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 12:55:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160908533
Even een vraagje m.b.t. cardio. Wat raden jullie aan als het aankomt op vetverbranding?

HIIT of cardio op 60 à 70% van je hartslag? Van wat ik er over lees op internet zijn de meningen een beetje verdeeld. Natuurlijk zullen ze beiden helpen, er leiden immers meer wegen naar Rome.

Maar wat doen jullie en waarom doen jullie dat? Is dat puur omdat je je goed voelt bij dat wat je doet of is er merkbaar verschil? Dat zal ook verschillen per persoon en zijn daar manieren om daar vlot achter te komen of is dat enkel door het te doen?

Een hoop vragen, hopelijk een sluitend antwoord :)

Alvast bedankt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_160913496
oeps, vergeten dat m;n shaker op batterijen werkt, in de magentron even melk opwarmen

Verbinding doorgebrand :') _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door BredeBroeder op 24-03-2016 16:55:24 ]
pi_160913575
Shaker op batterijen?
pi_160913730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
Shaker op batterijen?
ja een mini blender
pi_160913933
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef relativity het volgende:
Iemand misschien een idee waarom ik vaak last krijg van rommelende darmen bij ongekookte havermout?

Als ik het wel kook, nergens last van.
Als ik het gewoon ongekookt in mijn shake gooi, moet ik anderhalf uur later echt nodig naar het toilet lol.
Probeer je havermout is een nachtje in het melk of water te zetten. Dit hielp bij mij om het beter naar binnen te krijgen/houden.
pi_160915195
Casein is trouwens echt perfect voor de cut, geeft echt een vol gevoel terwijl ik na een normale whey shake al zo weer honger heb
pi_160917453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:05 schreef ghosty872 het volgende:

[..]

Probeer je havermout is een nachtje in het melk of water te zetten. Dit hielp bij mij om het beter naar binnen te krijgen/houden.
Dat had ik inderdaad geprobeerd. Dan heb ik er geen last van?! Misschien dat het dan makkelijker opneembaar is?

Heb nu een zak met havermout meel gemaakt. Wat ik van te voren doe weken :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_160923805
Net op mijn kracht dag 3 pr's op compounds, 5*80 incline bb bench 5*120 lat pulldown(cg) 5*30 db shoulder press. Was weer een tijdje geleden.

/dagboek

Serieuze vraag, wat vinden jullie van de macro's die myfitnesspall aangeeft?Hij het volgende aan:
20% protein
30% fats
50% carbs en ongeveer 1/3e van de carbs mag suiker zijn

Mijn macro's zijn meestal 35%p 25%f 40%c, is het beter om mijn carbs en fats wat omhoog te gooien en protein omlaag? Klinkt voor mij heel vreemd.
  donderdag 24 maart 2016 @ 23:59:13 #177
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160925270
Ik geloof meer in per kg bw 2 gram eiwit, 1 gram vet, rest KHD.
Deathlift or Die.
pi_160932010
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik geloof meer in per kg bw 2 gram eiwit, 1 gram vet, rest KHD.
Dat ligt toch ook aan je doel? Kan me voorstellen dat, op het moment dat je droog gaat trainen, je wat lager gaat zitten in koolhydraten en wellicht in vetten?

Nog even een vraagje voor de mensen hier. Sinds kort ben ik wederom ( :') ) begonnen met fitness. Voeding klopt aardig, heb ook wat hulp gehad van een kennis die diëtiste is.

Verder volg ik een FB schema wat ongeveer neerkomt op onderstaande:
1: Dinsdag
• Bench press
• Deadlift
• Squats
• Dumbell press (schouder)
• Seated row
• Cable Extensions
• Barbell Curl
2: Vrijdag
• Pullups
• Deadlift
• Militairy press
• Dumbell BP
• DIPS
• Lunges
• Hammer Curl
2: Zondag
• Pullups
• Deadlift
• Squats
• Dumbell Press (schouder)
• Bench Press
• Skullcrushers
• Barbell Curl

In hoeverre is dit goed/haalbaar? Is het 'done' om telkens de grote 3 in 1 schema te zetten? Of is het too much?
pi_160932224
Ik ga toch gewoon door cutten tot 10%, als ik voortijdig ga stoppen ga ik sws spijt hebben :'), nog een maandje..
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:25:14 #180
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160939460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat ligt toch ook aan je doel? Kan me voorstellen dat, op het moment dat je droog gaat trainen, je wat lager gaat zitten in koolhydraten en wellicht in vetten?

Nog even een vraagje voor de mensen hier. Sinds kort ben ik wederom ( :') ) begonnen met fitness. Voeding klopt aardig, heb ook wat hulp gehad van een kennis die diëtiste is.

Verder volg ik een FB schema wat ongeveer neerkomt op onderstaande:
1: Dinsdag
• Bench press
• Deadlift
• Squats
• Dumbell press (schouder)
• Seated row
• Cable Extensions
• Barbell Curl
2: Vrijdag
• Pullups
• Deadlift
• Militairy press
• Dumbell BP
• DIPS
• Lunges
• Hammer Curl
2: Zondag
• Pullups
• Deadlift
• Squats
• Dumbell Press (schouder)
• Bench Press
• Skullcrushers
• Barbell Curl

In hoeverre is dit goed/haalbaar? Is het 'done' om telkens de grote 3 in 1 schema te zetten? Of is het too much?
Drie keef per DL zou ik niet doen. De rest van de grote lifts kan wel, als je je maar houdt aan een lichte, een medium en een zware dag. Als je dat niet doet ben je in no time opgebrand.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:25:54 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160942748
jongens ff een minder BB-gerelateerd vraagje.

Ik heb 19 april fitheidstest mariniers, daar staan 30 push-ups, 30 sit-ups, 4 pull-ups en 2800m in 12 minuten op 't programma.

Ik heb net ff een 0 meting gedaan (ja ben veels te laat begonnen met trainen :'))

en ik kom op 38 pushups en de rest dik erboven. Ik wil m'n push-ups wel ff wat omhoog krikken, maar dat doe je wss niet door elke keer je max te trainen. Wat is een goeie manier om in een korte tijd ff efficient te trainen op uithoudingsvermogen?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:15:49 #183
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160943545
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat ligt toch ook aan je doel? Kan me voorstellen dat, op het moment dat je droog gaat trainen, je wat lager gaat zitten in koolhydraten en wellicht in vetten?
Als je gaat 'droog trainen' verlaag je je kcal door minder carbs te eten en verschuiven je verhoudingen.
Deathlift or Die.
pi_160943798
wat is jullie ervaring met no fap en bb
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160946497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga toch gewoon door cutten tot 10%, als ik voortijdig ga stoppen ga ik sws spijt hebben :'), nog een maandje..
Volgens huidplooimeting zit ik op 10%, echter buikvet rondom mijn navel is nog steeds niet helemaal weg, wel al veel aderen zichtbaar op mijn lower abs. Maar ben daardoor nog steeds niet echt tevreden.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:57:10 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160948197
Shitload of info over reps en sets.

22 Proven Rep Schemes
by Christian Thibaudeau
Want to build pure brute strength? How about unadulterated muscular size? Maybe both? Here are the best set/rep schemes for your goal.
https://www.t-nation.com/(...)campaign=article3695
  zaterdag 26 maart 2016 @ 10:50:28 #187
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160954403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef Beach het volgende:
wat is jullie ervaring met no fap en bb
Geen ervaring mee :'(
  zaterdag 26 maart 2016 @ 10:52:54 #188
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160954439
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Volgens huidplooimeting zit ik op 10%, echter buikvet rondom mijn navel is nog steeds niet helemaal weg, wel al veel aderen zichtbaar op mijn lower abs. Maar ben daardoor nog steeds niet echt tevreden.
Laatste loodjes zijn het zwaarst...tegen de tijd dat ik het cutten echt beu ben begint de strijd meestal pas echt.

quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:57 schreef Snakey het volgende:
Shitload of info over reps en sets.

22 Proven Rep Schemes
by Christian Thibaudeau
Want to build pure brute strength? How about unadulterated muscular size? Maybe both? Here are the best set/rep schemes for your goal.
https://www.t-nation.com/(...)campaign=article3695
Hmm, zal ik binnenkort eens doornemen. Doe meestal 3*8.

Al raak ik soms wel eens de tel kwijt tijdens mijn setjes :') omdat ik zowel de 'push- als de pullbeweging' ( :P ) tel.
pi_160955173
Nog meer mensen die tijdens werk niet echt gelegenheid hebben om te eten? Ik krijg in de tijden buiten werk niet echt makkelijk 3k calorieën weg, althans, op een gezonde manier. Want om nu 3/4 dagen per week een pak chocomel en een zak noten weg te eten slaat ook nergens op.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 12:37:15 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160955842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
jongens ff een minder BB-gerelateerd vraagje.

Ik heb 19 april fitheidstest mariniers, daar staan 30 push-ups, 30 sit-ups, 4 pull-ups en 2800m in 12 minuten op 't programma.

Ik heb net ff een 0 meting gedaan (ja ben veels te laat begonnen met trainen :'))

en ik kom op 38 pushups en de rest dik erboven. Ik wil m'n push-ups wel ff wat omhoog krikken, maar dat doe je wss niet door elke keer je max te trainen. Wat is een goeie manier om in een korte tijd ff efficient te trainen op uithoudingsvermogen?
Beter ga je die 2800m+ trainen.

Als je daar bent pak je zo 10 pushups extra als je een vent naast je als een raket ziet gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 26 maart 2016 @ 12:39:24 #191
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160955888
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:51 schreef Xa1pt het volgende:
Nog meer mensen die tijdens werk niet echt gelegenheid hebben om te eten? Ik krijg in de tijden buiten werk niet echt makkelijk 3k calorieën weg, althans, op een gezonde manier. Want om nu 3/4 dagen per week een pak chocomel en een zak noten weg te eten slaat ook nergens op.
Beginnen met een Shake met volle melk, havermout, pindakaas. 700 kcal heb je zo weg.

Ik neem aan dat je gewoon lunchpauze hebt? Dan tik je ook zo 700 kcal weg. Dan 1600 te gaan tot je gaat slapen. Moet kunnen toch?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 26 maart 2016 @ 12:53:14 #192
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160956142
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:51 schreef Xa1pt het volgende:
Nog meer mensen die tijdens werk niet echt gelegenheid hebben om te eten? Ik krijg in de tijden buiten werk niet echt makkelijk 3k calorieën weg, althans, op een gezonde manier. Want om nu 3/4 dagen per week een pak chocomel en een zak noten weg te eten slaat ook nergens op.
Overnight oats, super makkelijk en je eet makelijk 600 kcal in 10 minuten. Afhankelijk van of en welke melk je gebruikt nog wat meer.
pi_160956219
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Beginnen met een Shake met volle melk, havermout, pindakaas. 700 kcal heb je zo weg.

Ik neem aan dat je gewoon lunchpauze hebt? Dan tik je ook zo 700 kcal weg. Dan 1600 te gaan tot je gaat slapen. Moet kunnen toch?
Ja, ik ontbijt met overnight oats. Shake is inderdaad wel een idee maar dan haal ik zo'n beetje 1/3e van m'n macro's uit havermout en melk. Maar als dat voor 2/3 dagen in de week is overleef ik dat wel. Overdag eten zit er in de psychiatrie helaas niet echt in. Shake met wat olijfolie, volle melk, pindakaas en havermout dus.
pi_160956454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:51 schreef Xa1pt het volgende:
Nog meer mensen die tijdens werk niet echt gelegenheid hebben om te eten? Ik krijg in de tijden buiten werk niet echt makkelijk 3k calorieën weg, althans, op een gezonde manier. Want om nu 3/4 dagen per week een pak chocomel en een zak noten weg te eten slaat ook nergens op.
paar snickers in je heuptasje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:46:06 #195
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160956954
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Beginnen met een Shake met volle melk, havermout, pindakaas. 700 kcal heb je zo weg.

Ik neem aan dat je gewoon lunchpauze hebt? Dan tik je ook zo 700 kcal weg. Dan 1600 te gaan tot je gaat slapen. Moet kunnen toch?
in lunchpauzes kun je makkelijk 1300~1500 kcal wegwerken. Meer een kwestie van gewenning.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160958773
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
jongens ff een minder BB-gerelateerd vraagje.

Ik heb 19 april fitheidstest mariniers, daar staan 30 push-ups, 30 sit-ups, 4 pull-ups en 2800m in 12 minuten op 't programma.

Ik heb net ff een 0 meting gedaan (ja ben veels te laat begonnen met trainen :'))

en ik kom op 38 pushups en de rest dik erboven. Ik wil m'n push-ups wel ff wat omhoog krikken, maar dat doe je wss niet door elke keer je max te trainen. Wat is een goeie manier om in een korte tijd ff efficient te trainen op uithoudingsvermogen?
2800, 2800, 2800, 2800, 2800
...
2800
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:55:22 #197
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160959085
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, ik ontbijt met overnight oats. Shake is inderdaad wel een idee maar dan haal ik zo'n beetje 1/3e van m'n macro's uit havermout en melk. Maar als dat voor 2/3 dagen in de week is overleef ik dat wel. Overdag eten zit er in de psychiatrie helaas niet echt in. Shake met wat olijfolie, volle melk, pindakaas en havermout dus.
Snickers, droge worst, blokjes kaas als Tussendoor. FF een snackie Tussendoor moet wel lukken tussendoor
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:10:57 #198
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160960420
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:35 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2800, 2800, 2800, 2800, 2800
...
2800
Dit idd

14km/h voor 12 minuten vasthouden. Als je verder nooit rent is dat redelijk lastig vol te houden (zelfs als je wel veel rent). Toen ik nog af en toe aan hardlopen deed lag mijn tempo rond de 12~14km/h gedurende een uur (en dat is best pittig) maar dat haalde de meeste mensen waar ik mee ging rennen echt niet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160960486
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:10 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dit idd

14km/h voor 12 minuten vasthouden. Als je verder nooit rent is dat redelijk lastig vol te houden (zelfs als je wel veel rent). Toen ik nog af en toe aan hardlopen deed lag mijn tempo rond de 12~14km/h gedurende een uur (en dat is best pittig) maar dat haalde de meeste mensen waar ik mee ging rennen echt niet.
Precies. En ik denk dat die test ook wel het absolute minimale is. Kan mij echt niet voorstellen dat mariniers hier niet vér boven behoren te zitten?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:29:18 #200
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160960738
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef 33 het volgende:

[..]

Als je met riem squat, probeer dan zonder, maar verder lijkt het me gewoon prima? Zolang je vorm goed blijft.

edit: zink je ook echt helemaal in of blijf je tot een bepaald punten gewoon strak zitten? Kan ook zijn dat als je verder gaat dan een bepaald punt, de spanning van je quads verdwijnt terwijl je onderrug wel in vorm blijft. Als dat zo is, kan je ook kijken of je kan pausen vóór dat punt.
Om even hierop terug te komen. Beetje bij beetje is mijn heup flexibeler aan het worden. Heb sinds die post 12,5kg op mijn paused squat erbij gezet maar merkte vandaag pas toen ik iets minder diep ging maar wel spanning erop hield dat mijn quads een stuk meer geactiveerd werden. Voorheen voelde ik mijn quads nooit echt na het squatten (tenzij ik nog een leg press ging doen) maar vandaag, man man man man man :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Precies. En ik denk dat die test ook wel het absolute minimale is. Kan mij echt niet voorstellen dat mariniers hier niet vér boven behoren te zitten?
Ja dat lijkt me wel. Zeker als je daarna ook nog stukken moet gaan rennen met bepakking en alles.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160961370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Drie keef per DL zou ik niet doen. De rest van de grote lifts kan wel, als je je maar houdt aan een lichte, een medium en een zware dag. Als je dat niet doet ben je in no time opgebrand.
Waarom is dat eigenlijk? Naar mijn gevoel is de squat namelijk veruit de zwaarste oefening. Deadlift en BP staan min of meer gelijk voor mij..
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:07:42 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160961406
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Naar mijn gevoel is de squat namelijk veruit de zwaarste oefening. Deadlift en BP staan min of meer gelijk voor mij..
Dan heb je nooit een serieuze DL gedaan.
pi_160961899
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan heb je nooit een serieuze DL gedaan.
Zoals gezegd ben ik weer beginnende dus ik zit inderdaad niet boven de 100kg. Maar ook als ik gewoon submaximaal beide oefeningen doe dan ervaar ik de squat als veel zwaarder. Heb na die oefening ook echt het gevoel dat ik hardgelopen heb ofzo :P
  zaterdag 26 maart 2016 @ 19:13:58 #204
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160962630
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zoals gezegd ben ik weer beginnende dus ik zit inderdaad niet boven de 100kg. Maar ook als ik gewoon submaximaal beide oefeningen doe dan ervaar ik de squat als veel zwaarder. Heb na die oefening ook echt het gevoel dat ik hardgelopen heb ofzo :P
Ik vind squat ook loeizwaar, maar wel heerlijk. Al gat het bij mij de ene dag veel soepeler dan de andere. Deadlift is altijd wel redelijk steady.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 19:29:04 #205
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160962849
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zoals gezegd ben ik weer beginnende dus ik zit inderdaad niet boven de 100kg. Maar ook als ik gewoon submaximaal beide oefeningen doe dan ervaar ik de squat als veel zwaarder. Heb na die oefening ook echt het gevoel dat ik hardgelopen heb ofzo :P
Deadlift drained je cns het meest. Het letterlijk tillen van een dood gewicht van de vloer is zo'n beetje het zwaarste wat je kan doen. Waarmee ik niet zeg dat squats niet zwaar zijn, maar op een heel andre manier dan DL.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 19:29:55 #206
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160962863
Ik kan trouwens een paar dagen herstel nodig hebben van een zware BP sessie.
pi_160962912
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Deadlift drained je cns het meest. Het letterlijk tillen van een dood gewicht van de vloer is zo'n beetje het zwaarste wat je kan doen. Waarmee ik niet zeg dat squats niet zwaar zijn, maar op een heel andre manier dan DL.
Zal denk ik ook vooral te maken hebben met het totale gewicht.
pi_160963984
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:29 schreef Snakey het volgende:
Ik kan trouwens een paar dagen herstel nodig hebben van een zware BP sessie.
Hoe merk je precies dat je dat herstel nodig hebt? Moeheid?

Ik vind het idee van gewicht dat mij kan verpletteren enger dan gewicht dat m'n vloer kan verpletteren. :D
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:50:13 #209
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160964834
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Deadlift drained je cns het meest. Het letterlijk tillen van een dood gewicht van de vloer is zo'n beetje het zwaarste wat je kan doen. Waarmee ik niet zeg dat squats niet zwaar zijn, maar op een heel andre manier dan DL.
deadlifts zijn zwaar, maar een clean & jerk put mij een stuk meer uit en daarbij moet je explosief een dood gewicht tot borsthoogte krijgen, eronder springen en het omhoog squatten en gooien.

Maar zodra je aan het volume went kun je het om de dag gewoon doen. Iedere sessie heeft bij mij minstens squats met clean en deadlift of normale squats. Totaal niet vermoeid.

CNS drain heb ik vooral last van als ik veel meer volume ga tillen dan dat ik eigenlijk aan kan, maar dat komt gelukkig niet veel meer voor aangezien je die grens steeds beter kunt aanvoelen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:13:27 #210
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160965428
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:33 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Zal denk ik ook vooral te maken hebben met het totale gewicht.
Volume inderdaad, of max attempts.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:17:30 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160965528
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:22 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Hoe merk je precies dat je dat herstel nodig hebt? Moeheid?

Ik vind het idee van gewicht dat mij kan verpletteren enger dan gewicht dat m'n vloer kan verpletteren. :D
Als ik mn max of er iets over bench merk ik dat goed in mn volgende training.

Als ik het idee zou hebben dat ik een gewicht niet kan hebben probeer ik het niet. Ik heb wel een pasr keer de bar terug geracked zonder poging te benchen. Je voelt de druk, voelt dat het om wat voor reden dan ook niet goed is, dan nee.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:20:02 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160965591
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef Drinky het volgende:

[..]

deadlifts zijn zwaar, maar een clean & jerk put mij een stuk meer uit en daarbij moet je explosief een dood gewicht tot borsthoogte krijgen, eronder springen en het omhoog squatten en gooien.

Maar zodra je aan het volume went kun je het om de dag gewoon doen. Iedere sessie heeft bij mij minstens squats met clean en deadlift of normale squats. Totaal niet vermoeid.

CNS drain heb ik vooral last van als ik veel meer volume ga tillen dan dat ik eigenlijk aan kan, maar dat komt gelukkig niet veel meer voor aangezien je die grens steeds beter kunt aanvoelen.
Het is nog steeds een verschillende manier van uitputting. OHP kan me ook uitputten, maar daar herstel ik veel sneller dan een DL dag. Zelfs op AAS. :P
pi_160965819
Soms heb je inderdaad van die dagen dat het goed voelt. Ik doe zelf ook maar 1x per week zware deadlifts want voor mij voelt dat ook als de meest belastende oefening. Soms voel ik mij ook een beetje licht in mijn hoofd na een - voor mij - zware DL.

Als je net begint is die frequentie misschien wel goed en lekker. Maar toch zou ik niet 3x per week tegen je max aan trainen of dat nou SQ/DL/BP is. Zelf doe ik 50/50, 1 cycle wat hoger in reps en 1 cycle lager in reps. Wel alle grote compounds 2x per week.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:08:23 #214
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160966961
Volgens moj heeft Yuri Sheiko naar Nederland gehaald. :P

Boris Sheiko holds seminar in France and the Netherlands this weekend.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:10:38 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160967034
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Soms heb je inderdaad van die dagen dat het goed voelt. Ik doe zelf ook maar 1x per week zware deadlifts want voor mij voelt dat ook als de meest belastende oefening. Soms voel ik mij ook een beetje licht in mijn hoofd na een - voor mij - zware DL.

Als je net begint is die frequentie misschien wel goed en lekker. Maar toch zou ik niet 3x per week tegen je max aan trainen of dat nou SQ/DL/BP is. Zelf doe ik 50/50, 1 cycle wat hoger in reps en 1 cycle lager in reps. Wel alle grote compounds 2x per week.
Full body training neem ik aan? Dat is een prima frequentie.
pi_160967467
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Full body training neem ik aan? Dat is een prima frequentie.
Wat bedoel je? Ik doe geen fullbody, doe twee spiergroepen per dag, 6 dagen per week. 1 cycle relatief licht, 1 cycle relatief zwaar
pi_160967983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volume inderdaad, of max attempts.
Dat ook ja. Maar ik doel vooral op het feit dat men normaal gesproken bij een deadlift meer gewicht gebruikt dan bij welke andere oefening dan ook.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:59:06 #218
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160968485
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:24 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Ik doe geen fullbody, doe twee spiergroepen per dag, 6 dagen per week. 1 cycle relatief licht, 1 cycle relatief zwaar
Dat je tranings frequentie, licht en zwaar afwisselen goed is, ook met je 6 dagen per week training.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:59:39 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160968498
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:41 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat ook ja. Maar ik doel vooral op het feit dat men normaal gesproken bij een deadlift meer gewicht gebruikt dan bij welke andere oefening dan ook.
Ah zo. Ja inderdaad.
pi_160969028
Powerliftende MBO-ers: klik.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_160969344
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:59 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat je tranings frequentie, licht en zwaar afwisselen goed is, ook met je 6 dagen per week training.
Ja, ik vind het zelf ook prettig. Geeft mij ook wat flexibiliteit aangezien je niet altijd vol gas wil/kan geven. Toen ik begon met fitness deed ik overigens wel fullbody, 3/4x per week. Alleen dan zit je qua intensiteit nog niet zo hoog.

Niet dat ik nu zo sterk ben want er zijn genoeg beren die opwarmen met mijn max, maar qua gewicht ben ik het echte beginner zijn wel voorbij.
pi_160974665

Wat een power zonder papzak te zijn :7
pi_160975886
Post workout shake met whey en special K is echt lekker, snap wel waarom rich telkens een halve pak erin doet _O-

Volgensmij alleen niet echt om het goed elke dag te doen.
  zondag 27 maart 2016 @ 13:50:17 #224
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160976028
Wel keihard balen dat de gym gesloten is vandaag. Heb nu echt zin om te gaan sporten. Kan wel in het bos wat doen of met thuis met m'n dumbells aan de gang, maar dat is toch anders.
  zondag 27 maart 2016 @ 13:56:14 #225
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160976141
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel keihard balen dat de gym gesloten is vandaag. Heb nu echt zin om te gaan sporten. Kan wel in het bos wat doen of met thuis met m'n dumbells aan de gang, maar dat is toch anders.
Mja, daar heb ik echt een pesthekel aan. En hier in Spanje hebben ze bijna 2x meer van die dagen dan in NL. Kom ik ook nog eens voor een dichte deur te staan heel af en toe. :{
  zondag 27 maart 2016 @ 15:06:47 #226
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160977454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is nog steeds een verschillende manier van uitputting. OHP kan me ook uitputten, maar daar herstel ik veel sneller dan een DL dag. Zelfs op AAS. :P
Wellicht een kwestie van gewenning op den duur? Ik weet het niet. Voorheen deed ik ook alleen maar een grote compound per training en was ook helemaal op, zeker na deadlifts. Maar nu doe ik deadlifts na een C&J op bijna hetzelfde gewicht als dat ik normaal pak (-5kg ofzo). Hoef ook niet lang te herstellen :?

Merk je het verschil wel veel met AAS? qua herstel en kracht dan.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 27 maart 2016 @ 15:07:55 #227
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160977468
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, daar heb ik echt een pesthekel aan. En hier in Spanje hebben ze bijna 2x meer van die dagen dan in NL. Kom ik ook nog eens voor een dichte deur te staan heel af en toe. :{
In hongarije waren ze zelfs tijdens oudejaarsdag geopend. Ik heb vaak geen flauw idee wanneer de vakanties zijn dus ik sta hier in NL wel vaak voor een gesloten deur :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 27 maart 2016 @ 15:10:59 #228
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160977513
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:06 schreef Drinky het volgende:

[..]

Wellicht een kwestie van gewenning op den duur? Ik weet het niet. Voorheen deed ik ook alleen maar een grote compound per training en was ook helemaal op, zeker na deadlifts. Maar nu doe ik deadlifts na een C&J op bijna hetzelfde gewicht als dat ik normaal pak (-5kg ofzo). Hoef ook niet lang te herstellen :?

Merk je het verschil wel veel met AAS? qua herstel en kracht dan.
Herstel op AAS gaat sneller, maar voeding is en blijft het meest anabol. Een paar dagen wat minder goed eten en je voelt het net zo hard als natty. Kracht is goed vooruit gegaan, maar vooral nu ik mijn blessures heb opgelost. AAS is dus niet echt alles, behalve dat ik er goed en groot uitzie.
  zondag 27 maart 2016 @ 15:20:28 #229
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160977723
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

In hongarije waren ze zelfs tijdens oudejaarsdag geopend. Ik heb vaak geen flauw idee wanneer de vakanties zijn dus ik sta hier in NL wel vaak voor een gesloten deur :')
:D

Dat heb ik hier in spanje dus regelmatig. Geen idee van de katholieke dagen, behalve dat het er veel te veel zijn. :P
pi_160977898
Hier ook in de hele stad geen sportschool open, frustrerend.
pi_160978045
Ik ben net wezen sporten :+ Dat is toch wel heel fijn aan een Anytime fitness, nooit gesloten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 27 maart 2016 @ 15:34:06 #232
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160978063
Net nog getraind :9 gewoon reguliere tijden open
Deathlift or Die.
pi_160978428
Cheatday een beetje uit de hand gelopen :') heb er cheat weekend van gemaakt.. Naja, morgen weer clean..
pi_160978690
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Cheatday een beetje uit de hand gelopen :') heb er cheat weekend van gemaakt.. Naja, morgen weer clean..
whaha en jij maakte je al zorgen om de calorien van een glas alcohol
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 27 maart 2016 @ 18:03:49 #235
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160981160
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Cheatday een beetje uit de hand gelopen :') heb er cheat weekend van gemaakt.. Naja, morgen weer clean..
Hier ook een slecht weekend idd, maar was er even aan toe.
  zondag 27 maart 2016 @ 18:08:26 #236
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160981259
Ik heb als ontbijt een hele fuet op. No regrets.

IIFYM *D
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 27 maart 2016 @ 18:19:19 #237
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_160981451
Ik eet ook graag gedroogde worst :9 no homo
Deathlift or Die.
pi_160982457
Ik heb geen idee hoeveel calorieën ik binnen heb gekregen dit weekend maar sowieso veel meer dan de 2600 per dag waar ik op mik. Kan moeilijk familie vragen macro's bij te houden van de paasmaaltijden.
pi_160983021
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Beter ga je die 2800m+ trainen.

Als je daar bent pak je zo 10 pushups extra als je een vent naast je als een raket ziet gaan.
Net 0-meting gedaan, kreeg halverwege steek toen dacht ik shit, want moest m'n tempo verlagen terwijl ik wist dat ik wel harder kon.

Uiteindelijk 2400m gerend zonder eindsprint of versnelling o.i.d.

Ga gewoon 3x pw lopen, heb nog 3 weken dus moet lukken
pi_160996708
Zaterdag iets bovenin mijn rug verrekt bij het doen van een sit-up. :')

Gisteren was de pijn zo goed als weg en vandaag word ik wakker en het is weer terug

Snap ook niet hoe het kan aangezien ik zelfs met zwaar deadliften nooit iets heb verrekt en dan bij een sit-up wel :')
  maandag 28 maart 2016 @ 14:37:53 #241
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_160998237
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:34 schreef Henrys het volgende:
Zaterdag iets bovenin mijn rug verrekt bij het doen van een sit-up. :')

Gisteren was de pijn zo goed als weg en vandaag word ik wakker en het is weer terug

Snap ook niet hoe het kan aangezien ik zelfs met zwaar deadliften nooit iets heb verrekt en dan bij een sit-up wel :')
Waarschijk omdat je met een zware lift goed oplet, en bij zoiets wat minder. :P
pi_161000336
Ga maar weer aan een cut beginnen. Hopelijk kan ik het nu eens volhouden tot het bittere eind. Iedere keer als ik semi tevreden ben met mijn lichaam (niet ripped, maar wel prima fysiek) dan laat ik de teugels weer vieren en voor ik het weet ben ik weer wat kilo's rijker :+
pi_161001519
Kom er net achter dat ik een muscle imbalance heb, mijn rechter pec is wat groter dan de linker, nooit wat van gemerkt bij db presses of iets dergelijk. Maar het viel me vanochtend ineens op en toen ik, om het te testen, vandaag alternating machine presses ging doen merkte ik dat links een stukje minder was.
Wat is de beste manier om dit op te lossen?
  maandag 28 maart 2016 @ 18:13:40 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_161002887
Gym is 5 dagen per jaar dicht ofzo geniet er toch van
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 maart 2016 @ 18:45:50 #245
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161003706
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:13 schreef fathank het volgende:
Gym is 5 dagen per jaar dicht ofzo geniet er toch van
Jij gymt niet eens meer, Henkie.
Deathlift or Die.
pi_161003760
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Ga maar weer aan een cut beginnen. Hopelijk kan ik het nu eens volhouden tot het bittere eind. Iedere keer als ik semi tevreden ben met mijn lichaam (niet ripped, maar wel prima fysiek) dan laat ik de teugels weer vieren en voor ik het weet ben ik weer wat kilo's rijker :+
Tja. Ik moet 3500kcal+ naar binnen vrotten, en dan kom ik nog niet eens bij.
Daar wordt je soms ook wel ziek van als je dat elke dag moet doen :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:58:15 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_161003990
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Jij gymt niet eens meer, Henkie.
Dat betekent niet dat ik mijn mening niet meer mag geven
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_161004541
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:47 schreef relativity het volgende:

[..]

Tja. Ik moet 3500kcal+ naar binnen vrotten, en dan kom ik nog niet eens bij.
Daar wordt je soms ook wel ziek van als je dat elke dag moet doen :P
Ik zou willen dat ik zoveel mocht eten.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:45:23 #249
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_161007125
Ik heb mn voeding eens berekend en ik eet ongeveer een 800 kcal te weinig elke dag. Toch groei ik nu weer prima maar ook rondom mn middel. Ik vind het niet relaxed om te experimenteren met voeding omdat ik ekte endo ben. Raden jullie aan om nog meer omlaag te gaan?

Zit nu rond de 2100 en zou iets van 2900 moeten eten.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:51:08 #250
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_161007316
Je onderschat wat je eet / overschat wat je nodig hebt.
WFPB!
  maandag 28 maart 2016 @ 21:36:01 #251
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161009071
Gisteren voor het eerst landmine press gedaan.

Wow, that dere doms.
Deathlift or Die.
  maandag 28 maart 2016 @ 22:01:53 #252
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161010379
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
Gisteren voor het eerst landmine press gedaan.

Wow, that dere doms.
Whehe, love that als je iets nieuws doet. Dat je wakker wordt en denkt... auw... :P
pi_161014418
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:47 schreef relativity het volgende:

[..]

Tja. Ik moet 3500kcal+ naar binnen vrotten, en dan kom ik nog niet eens bij.
Daar wordt je soms ook wel ziek van als je dat elke dag moet doen :P
Lijkt mij juist lekker al is het wel veel als je het iedere dag clean moet doen. Maar voor mijn gevoel kost het mij geen moeite om aan te komen ondanks het 6x per week fitnessen.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 08:10:31 #254
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161016769
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Whehe, love that als je iets nieuws doet. Dat je wakker wordt en denkt... auw... :P
Echt wel een aanrader op een push hypertrophy dagje.
Deathlift or Die.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:30:10 #255
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161017559
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
Gisteren voor het eerst landmine press gedaan.

Wow, that dere doms.
Die shit moet ik nog steeds een keer proberen. Heb alleen het idee dat ik die stang een keer ga missen en hij keihard ergens tegenaan stoot :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:37:56 #256
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161017653
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Whehe, love that als je iets nieuws doet. Dat je wakker wordt en denkt... auw... :P
gay boy
pi_161018631
Iemand nog een goede tip voor een eenpersoonsmaaltijd vanavond? Ik moet alleen koken en ben inspiratieloos en heb geen zin om weer met een snelle hap te eindigen :P
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:53:57 #258
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161018705
ei met spek en kaas
Deathlift or Die.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:16:40 #259
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161019019
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 08:10 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Echt wel een aanrader op een push hypertrophy dagje.
Ik moet mn borst een beetje bijtrainen, vanmorgen wide gripe incline BP gedaan met 40 kilo, en dan 4 setjes van 20. Thats gonna hurt in the morning. :P
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:22:20 #260
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161019109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:48 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog een goede tip voor een eenpersoonsmaaltijd vanavond? Ik moet alleen koken en ben inspiratieloos en heb geen zin om weer met een snelle hap te eindigen :P
zelfgemaakte pizza
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_161019162
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

zelfgemaakte pizza
Ga er nog even over nadenken :P

Ik zit btw echt te kutten met m'n eetschema nu. Heb wel het idee dat m'n voeding en sportschema nu gewoon kloppen en ook aanslaan, alleen ik zit even te twijfelen of ik nu wel moet (clean)bulken of toch moet gaan cutten.

Ik ben vrij lang en weeg 93 kg met een vet% van ongeveer 19% (vrij hoog dus). Als je mij ziet zou je echter niet zeggen dat dit zo hoog is, ik kom ook vrij moeilijk aan in spiermassa.

Mijn onderhoud ligt rond de 2950 Kcal. Ik heb nu een schema gebaseerd op 3200 kcal. In principe groei ik hier mee maar ik ben bang dat ik nog meer omhoog ga in vet%. Als ik echter ga cutten blijft er niks over :')
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:25:56 #262
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_161019168
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:48 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog een goede tip voor een eenpersoonsmaaltijd vanavond? Ik moet alleen koken en ben inspiratieloos en heb geen zin om weer met een snelle hap te eindigen :P
Gooi wat sla op een bord, 120 gram kipfilet bakken, handje walnoten, eitje koken, broodje afbakken.In een handomdraai gepiept, veel eiwitten en nog gezond ook.
pi_161019386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:25 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zit btw echt te kutten met m'n eetschema nu. Heb wel het idee dat m'n voeding en sportschema nu gewoon kloppen en ook aanslaan, alleen ik zit even te twijfelen of ik nu wel moet (clean)bulken of toch moet gaan cutten.

Ik ben vrij lang en weeg 93 kg met een vet% van ongeveer 19% (vrij hoog dus). Als je mij ziet zou je echter niet zeggen dat dit zo hoog is, ik kom ook vrij moeilijk aan in spiermassa.

Mijn onderhoud ligt rond de 2950 Kcal. Ik heb nu een schema gebaseerd op 3200 kcal. In principe groei ik hier mee maar ik ben bang dat ik nog meer omhoog ga in vet%. Als ik echter ga cutten blijft er niks over
Met alle respect hoor, maar zou je niet gewoon een keer een trainingsschema kiezen en een keuze maken mbt je voeding en dat voor een langere periode gaan uitvoeren (als in maanden), in plaats van elke twee weken nieuwe schema's in elkaar knallen? Het is vaak ook gewoon uitproberen wat goed voor jou persoonlijk werkt. Maar het is echt geen hogere wiskunde: gewoon liften, eten en slapen.

En als ik jou was zou ik zeker niet gaan cutten nu; gewoon een paar honderd kcal boven onderhoud eten, hoog in eiwitten en genoeg vetten en je gaat echt wel goede kracht en massa gainz maken als je een trainingsschema kiest met lineaire progressie.
Feyenoord Rotterdam
pi_161019990
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:21 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik zoveel mocht eten.
Ja af en toe is dat leuk, maar als je dat elke dag naar binnen moet werken, is het echt geen pretje. Om de 3 uur volproppen. Op een gegeven moment heb je ook nog weinig inspiratie met eten (ook omdat ik 2x warm per dag eet).

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Lijkt mij juist lekker al is het wel veel als je het iedere dag clean moet doen. Maar voor mijn gevoel kost het mij geen moeite om aan te komen ondanks het 6x per week fitnessen.
Echt clean hoef ik het niet eens te doen. Zit vrij hoog in vet/carbs, maar vetpercentage stijgt niet/nauwelijks, maar het gaat soms wel een beetje tegenstaan.

Afgelopen dagen 3x onbeperkt gegeten lol. 5500kcal+ per dag. Had liever dat ik sneller zou aankomen dan zoveel kunnen eten hoor.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:53:40 #265
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_161021858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:25 schreef nickhguitar het volgende:

Als ik echter ga cutten blijft er niks over :')
Lange termijn denken.
Je moet gewoon accepteren dat je er een vrij lange tijd (paar maanden?) niet uit ziet zoals je er uit zou willen zien:
1) of je gaat cutten en dan zie je er tijdelijk inderdaad misschien uit als een mager scharminkel, maar daarna kan je (lean)bulken naar je "droom"fysiek
2) óf je gaat bulken en dan zie je er tijdelijk uit als een fatty en cut je daarna kort naar je droomfysiek.

Bij allebei zijn er voor- en nadelen. Gewoon een keuze maken en stick to the plan (niet twijfelen steeds).
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_161028038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:15 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja af en toe is dat leuk, maar als je dat elke dag naar binnen moet werken, is het echt geen pretje. Om de 3 uur volproppen. Op een gegeven moment heb je ook nog weinig inspiratie met eten (ook omdat ik 2x warm per dag eet).

[..]

Echt clean hoef ik het niet eens te doen. Zit vrij hoog in vet/carbs, maar vetpercentage stijgt niet/nauwelijks, maar het gaat soms wel een beetje tegenstaan.

Afgelopen dagen 3x onbeperkt gegeten lol. 5500kcal+ per dag. Had liever dat ik sneller zou aankomen dan zoveel kunnen eten hoor.
Ik zou oppassen met zoveel eten, voor je het weet heb je allemaal overtollig vet waar je daarna weer vanaf moet. Zou gewoon onderhoud uitrekenen en daar 300-500 kcal boven gaan zitten.
Ik train nu ongeveer een jaar en ben ongeveer 3kg aangekomen(bf% wel van 16-17% naar 10%), progressie gaat nou eenmaal niet snel.
pi_161028099
Nogmaals, iemand tips om een muscle imbalance in je pecs op te lossen?

Ik dacht zelf aan machine presses aan het einde van mijn workout en dan setjes per hand, totdat ze even sterk zijn.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 18:31:06 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161028385
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:20 schreef Agentperry het volgende:
Nogmaals, iemand tips om een muscle imbalance in je pecs op te lossen?

Ik dacht zelf aan machine presses aan het einde van mijn workout en dan setjes per hand, totdat ze even sterk zijn.
Ik zou het niet zo goed durven zeggen. Ik zag het een tijdje geleden in mijn schouders en toen bedacht ik me dat ik me vooral op rechts concentreer, vooral als ik voor een spiegel sta. Dus ben ik me op links gaan concentreren. En dat hielp.

Maar er zullen vast veel betere manieren zijn. :)
pi_161032637
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar zou je niet gewoon een keer een trainingsschema kiezen en een keuze maken mbt je voeding en dat voor een langere periode gaan uitvoeren (als in maanden), in plaats van elke twee weken nieuwe schema's in elkaar knallen? Het is vaak ook gewoon uitproberen wat goed voor jou persoonlijk werkt. Maar het is echt geen hogere wiskunde: gewoon liften, eten en slapen.

En als ik jou was zou ik zeker niet gaan cutten nu; gewoon een paar honderd kcal boven onderhoud eten, hoog in eiwitten en genoeg vetten en je gaat echt wel goede kracht en massa gainz maken als je een trainingsschema kiest met lineaire progressie.
Daar heb je 100% gelijk in :P Ik ben helaas iemand van de statistiekjes en feitjes en ik zoek dingen altijd heel goed uit (probeer ik althans). Ik ben alleen bang dat ik dadelijk 25% ben :')
pi_161035063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:18 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik zou oppassen met zoveel eten, voor je het weet heb je allemaal overtollig vet waar je daarna weer vanaf moet. Zou gewoon onderhoud uitrekenen en daar 300-500 kcal boven gaan zitten.
Ik train nu ongeveer een jaar en ben ongeveer 3kg aangekomen(bf% wel van 16-17% naar 10%), progressie gaat nou eenmaal niet snel.
Ik zal binnenkort eens een foto maken. Ik heb dat al jaren dat ik echt veel eet (maar probeer dat wel gezond te doen). Ben nu pas in januari begonnen met sporten, maar vet wil er niet echt aankomen.

Dat klinkt wel goed zeg! Knap hoor. Behoorlijk veel vet vrije massa gewonnen dus :p

Ik zit nu ook rond de 8 a 10% volgens mij.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 30 maart 2016 @ 09:37:30 #271
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_161043791
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:18 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik zou oppassen met zoveel eten, voor je het weet heb je allemaal overtollig vet waar je daarna weer vanaf moet. Zou gewoon onderhoud uitrekenen en daar 300-500 kcal boven gaan zitten.
Ik train nu ongeveer een jaar en ben ongeveer 3kg aangekomen(bf% wel van 16-17% naar 10%), progressie gaat nou eenmaal niet snel.
Veel langer toch?
pi_161052976
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:37 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Veel langer toch?
Nouja vanaf een jaar geleden ben ik weer echt vanaf een nulpunt begonnen. Heb daarvoor ook een aantal keer periodes gehad dat ik trainde, variërend van 2 maanden tot 1 jaar. Maar toen ik een jaar geleden begon had ik daarvoor 2 jaar niks gedaan.
Vandaar dat ik zei dat ik een jaar train.
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:18:22 #273
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_161053650
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:48 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Nouja vanaf een jaar geleden ben ik weer echt vanaf een nulpunt begonnen. Heb daarvoor ook een aantal keer periodes gehad dat ik trainde, variërend van 2 maanden tot 1 jaar. Maar toen ik een jaar geleden begon had ik daarvoor 2 jaar niks gedaan.
Vandaar dat ik zei dat ik een jaar train.
Ah zo. Veel aan je spiergeheugen gehad? Ik ben ook een keer een half jaar gestopt, moet zeggen dat het spiergeheugen me redelijk tegenviel. Of ja, het is twee maanden afzien en dan gaat het ineens heel snel. Maar in het begin was het echt aanpoten.
pi_161055348
Valt me op hoe goedkoop B&F is met producten die niet van eigen merk zijn t.o.v de rest van Europa. Kan nergens goedkoper Zinc vinden.
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:39:51 #275
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_161055839
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:25 schreef Henrys het volgende:
Valt me op hoe goedkoop B&F is met producten die niet van eigen merk zijn t.o.v de rest van Europa. Kan nergens goedkoper Zinc vinden.
Ze zeggen altijd "wij kunnen groot inkopen dus voor een lagere prijs aanbieden"
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_161056047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ah zo. Veel aan je spiergeheugen gehad? Ik ben ook een keer een half jaar gestopt, moet zeggen dat het spiergeheugen me redelijk tegenviel. Of ja, het is twee maanden afzien en dan gaat het ineens heel snel. Maar in het begin was het echt aanpoten.
Niet echt aan veel spiergeheugen gehad, vooral handig dat ik al wist hoe ik moest benchen/squaten/deadliften en wist hoe ik mijn voeding bij moest houden.
  woensdag 30 maart 2016 @ 21:15:04 #277
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161059514
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:39 schreef Champy het volgende:

[..]

Ze zeggen altijd "wij kunnen groot inkopen dus voor een lagere prijs aanbieden"
Mja, anderen zijn minstens net zo groot, en europees gezien een stuk groter. Zinc, multi vits etc hebben ze bij b&f voor een belachelijk lage prijs. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Buiten dat ik maar een paar supps gebruik koop ik in ieder geval nooit meer bij b&f.
pi_161060331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:15 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja af en toe is dat leuk, maar als je dat elke dag naar binnen moet werken, is het echt geen pretje. Om de 3 uur volproppen. Op een gegeven moment heb je ook nog weinig inspiratie met eten (ook omdat ik 2x warm per dag eet).

[..]

Echt clean hoef ik het niet eens te doen. Zit vrij hoog in vet/carbs, maar vetpercentage stijgt niet/nauwelijks, maar het gaat soms wel een beetje tegenstaan.

Afgelopen dagen 3x onbeperkt gegeten lol. 5500kcal+ per dag. Had liever dat ik sneller zou aankomen dan zoveel kunnen eten hoor.
Ik denk dat net zo is als met vrouwen en hun haar. Vrouwen met krullen willen graag stijl haar en degene met stijl haar willen graag weer krullen :+

Mij lijkt het wel lekker als je een hoge metabolisme hebt. Op het gebied van voeding heb ik het doorzettingsvermogen van een tiener meisje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2016 21:32:10 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:07:42 #279
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_161066957
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, anderen zijn minstens net zo groot, en europees gezien een stuk groter. Zinc, multi vits etc hebben ze bij b&f voor een belachelijk lage prijs. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Buiten dat ik maar een paar supps gebruik koop ik in ieder geval nooit meer bij b&f.
De multi man en multi women zijn wel goed, die maak ik namelijk ;)
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_161070557
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:31 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat net zo is als met vrouwen en hun haar. Vrouwen met krullen willen graag stijl haar en degene met stijl haar willen graag weer krullen :+

Mij lijkt het wel lekker als je een hoge metabolisme hebt. Op het gebied van voeding heb ik het doorzettingsvermogen van een tiener meisje.
Haha oke. Dat is misschien wel zo.
*Vrot twee turkse pizza's met olijven, avocado, jalapeño pepers, tomaten en ui + knoflooksaus naar binnen :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161070696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, anderen zijn minstens net zo groot, en europees gezien een stuk groter. Zinc, multi vits etc hebben ze bij b&f voor een belachelijk lage prijs. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Buiten dat ik maar een paar supps gebruik koop ik in ieder geval nooit meer bij b&f.
De vitamine D van B&F is een keer getest. Daar zat veel te veel in, klinkt leuk maar dat betekend dat ze hun process totaal niet in controle hebben dus het voor bepaalde supplementen ronduit gevaarlijk kan zijn.
pi_161070808
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:14 schreef 1299 het volgende:

[..]

De vitamine D van B&F is een keer getest. Daar zat veel te veel in, klinkt leuk maar dat betekend dat ze hun process totaal niet in controle hebben dus het voor bepaalde supplementen ronduit gevaarlijk kan zijn.
Met vitamine d moet je sowieso uitkijken. Overdoseren gaat nogal snel met die belachelijke hoge doseringen die je tegenwoordig hebt.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161071405
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:14 schreef 1299 het volgende:

[..]

De vitamine D van B&F is een keer getest. Daar zat veel te veel in, klinkt leuk maar dat betekend dat ze hun process totaal niet in controle hebben dus het voor bepaalde supplementen ronduit gevaarlijk kan zijn.
Dit is dus ook precies de reden dat ik niet bij B&F koop.
Je weet gewoon niet wat je krijgt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:51:53 #284
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161071447
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:19 schreef relativity het volgende:

[..]

Met vitamine d moet je sowieso uitkijken. Overdoseren gaat nogal snel met die belachelijke hoge doseringen die je tegenwoordig hebt.
Dat valt wel mee. Om te overdoseren moet het wel heel erg bont maken.

Chronische toxiciteit[bewerken]
De maximaal veilige dosis (bij chronisch gebruik) voor vitamine D3 is momenteel 50 µg (2000 IE) per dag. Volgens een risicoanalyse uit 2007 kan deze waarde zonder bezwaar worden vervijfvoudigd tot 250 µg (10.000 IE) per dag,[78] 100 maal de huidige ADH voor personen tussen 4 en 50 jaar. Bij kortdurend gebruik kunnen veel hogere doseringen gegeven worden. Zo werd na het geven van injecties met 600.000 IE (15 mg) de calcidiolspiegel verhoogd van 2 ng/ml naar 22 ng/ml bij tien ouderen zonder enige aanwijzing voor toxiciteit.[79] Dergelijke doses zijn niet alleen veilig, maar worden ook aanbevolen voor ouderen om vitamine D-deficiëntie in de winter te voorkomen.[80]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D#Toxiciteitverschijnselen
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:52:41 #285
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161071465
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:07 schreef Champy het volgende:

[..]

De multi man en multi women zijn wel goed, die maak ik namelijk ;)
Weet je dan ook wat er in gaat en of dat de juiste doseringen zijn?
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:53:45 #286
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161071485
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Om te overdoseren moet het wel heel erg bont maken.

Chronische toxiciteit[bewerken]
De maximaal veilige dosis (bij chronisch gebruik) voor vitamine D3 is momenteel 50 µg (2000 IE) per dag. Volgens een risicoanalyse uit 2007 kan deze waarde zonder bezwaar worden vervijfvoudigd tot 250 µg (10.000 IE) per dag,[78] 100 maal de huidige ADH voor personen tussen 4 en 50 jaar. Bij kortdurend gebruik kunnen veel hogere doseringen gegeven worden. Zo werd na het geven van injecties met 600.000 IE (15 mg) de calcidiolspiegel verhoogd van 2 ng/ml naar 22 ng/ml bij tien ouderen zonder enige aanwijzing voor toxiciteit.[79] Dergelijke doses zijn niet alleen veilig, maar worden ook aanbevolen voor ouderen om vitamine D-deficiëntie in de winter te voorkomen.[80]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D#Toxiciteitverschijnselen
Mijn arts gaf mij ampullen met 25.000IU die ik eens per week in moest nemen om mijn spiegel te verhogen. Kan weinig kwaad idd.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:53:55 #287
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_161071489
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:14 schreef 1299 het volgende:

[..]

De vitamine D van B&F is een keer getest. Daar zat veel te veel in, klinkt leuk maar dat betekend dat ze hun process totaal niet in controle hebben dus het voor bepaalde supplementen ronduit gevaarlijk kan zijn.
Het is raar dat ze ermee weg blijven komen. Er moet toch echt in het pakje zitten wat er op het pakje staat bij wet.
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 13:05:12 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_161071664
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is raar dat ze ermee weg blijven komen. Er moet toch echt in het pakje zitten wat er op het pakje staat bij wet.
Na dat onderzoek naar het daadwerkelijke eiwitgehalte in hun shakes uitgevoerd door dbb koop ik er ook nooit meer.

Ik haal tegenwoordig alles bij XXL Nutrition.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 13:06:04 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_161071677
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Even een vraagje m.b.t. cardio. Wat raden jullie aan als het aankomt op vetverbranding?

HIIT of cardio op 60 à 70% van je hartslag? Van wat ik er over lees op internet zijn de meningen een beetje verdeeld. Natuurlijk zullen ze beiden helpen, er leiden immers meer wegen naar Rome.

Maar wat doen jullie en waarom doen jullie dat? Is dat puur omdat je je goed voelt bij dat wat je doet of is er merkbaar verschil? Dat zal ook verschillen per persoon en zijn daar manieren om daar vlot achter te komen of is dat enkel door het te doen?

Een hoop vragen, hopelijk een sluitend antwoord :)

Alvast bedankt.
Trouwens, niemand? ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_161071797
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is raar dat ze ermee weg blijven komen. Er moet toch echt in het pakje zitten wat er op het pakje staat bij wet.
Ja, maar daar controleert niemand op.
Net als toen met die whey waar aantoonbaar 20% eiwit te weinig in zat.
Maar wel 10% goedkoper dan de concurrentie.
In de supermarkt koop je toch ook geen cola die 10% goedkoper is maar 20% extra aangelengd is met water? 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 31-03-2016 13:18:10 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_161071891
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Trouwens, niemand? ;(
De vraag is wat je doel is.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_161071893
Even stijlloos gekopierd van bodybuidling.nl forum. ( http://forum.bodybuilding(...)xl-nutrition.381709/ )

Bonnie & Clyde shop


Zit dus 132,2% in het product. (dus 32,2% teveel)

XXL Nutrition


105%, dus 5% wat een normale marge is.
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 13:15:55 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_161071914
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:14 schreef Eleiko het volgende:

[..]

De vraag is wat je doel is.
Vetverbranding. Ik zit nu op een procent of 16. Ik wil onder de 10 duiken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_161072020
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vetverbranding. Ik zit nu op een procent of 16. Ik wil onder de 10 duiken.
http://www.bodybuilding.c(...)-ultimate-guide.html
https://www.t-nation.com/(...)-steady-state-cardio

Mijn suggestie:
3x per week full-body KT en op de andere dagen cardio: HIIT gevolgd door steady-state.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:21:32 #295
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_161072021
Voor vetverbranding moet je gewoon minder binnenkrijgen dan je verbruikt, blabla dat weet je wel. Of je dat dan met steady state of met HIIT bereikt... durf ik niet precies te zeggen. Met steady state kan je denk ik iets preciezer zeggen hoeveel calorieen je ongeveer verbruikt, maar alsnog is dat redelijk gokwerk allemaal. HIIT kost een stuk minder tijd maar is wel wat meer vermoeiend. Zou persoonlijk niet graag HIIT doen naast krachttraining. Maar kwa effectiviteit denk ik dat het voor vetverbranding niet (veel) uitmaakt.

Als je het over algehele conditie hebt, is steady state wel beter. HIIT is slechts op de redelijk korte termijn effectief, misschien dan ook wel effectiever dan steady state, maar het bereikt snel een limiet. Terwijl je met steady state veel langer langzaam omhoog blijft gaan kwa uithoudingsvermogen. Dus mocht je naast krachttrainen wel bepaalde doelen/ambities hebben zoals langere stukken hardlopen/fietsen/whatever, zou ik steady state aanraden.
WFPB!
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:47:58 #296
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_161072465
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vetverbranding. Ik zit nu op een procent of 16. Ik wil onder de 10 duiken.
Wat je zelf leuk lijkt. Er zijn wel een aantal pros en cons.

Steady state heeft als voordeel dat het minder belastend is en meer calorieën verbrand. Kan gerust elke dag of om de dag uitgevoerd worden. Wel een stuk saaier en tijdrovender.

Interval is vermoeiend en een zware belasting naast krachttraining, maar iets beter in het onderdrukken van het hongergevoel. 1-2 keer per week is al een grote belasting naast krachttraining. Vooral in de cut wanneer je al minder volume moet uitvoeren doordat het herstel verminderd is.

Mijn mening neigt naar steady state als ik moest kiezen. Als je interval trainingen leuker vindt of er een voldaan gevoel van krijgt en zo consequent traint zou ik daar voor gaan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:50:01 #297
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_161072500
Zal even backloggen vandaag. Poos niet gereageerd i.v.m. drukte.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:53:54 #298
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161072579
Ik ga morgen voor het eerst ooit mijn bench maxen en ik vind het maar spannend ;( :')
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:02:18 #299
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_161072750
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:53 schreef Artoo het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst ooit mijn bench maxen en ik vind het maar spannend ;( :')
Komt wel goed, broertje. Gewoon geen kleine bitch zijn en even doorpakken. Juiste mindset, en je bent er zo.
pi_161072800
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wat je zelf leuk lijkt. Er zijn wel een aantal pros en cons.

Steady state heeft als voordeel dat het minder belastend is en meer calorieën verbrand. Kan gerust elke dag of om de dag uitgevoerd worden. Wel een stuk saaier en tijdrovender.

Interval is vermoeiend en een zware belasting naast krachttraining, maar iets beter in het onderdrukken van het hongergevoel. 1-2 keer per week is al een grote belasting naast krachttraining. Vooral in de cut wanneer je al minder volume moet uitvoeren doordat het herstel verminderd is.

Mijn mening neigt naar steady state als ik moest kiezen. Als je interval trainingen leuker vindt of er een voldaan gevoel van krijgt en zo consequent traint zou ik daar voor gaan.
Brotip: lees de links in mijn post hierboven.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_161072813
vollig.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')