abonnement Unibet Coolblue
pi_165861482
Wat een schande dat we nu een deense coach hebben.

Een nederlands nationaal team behoort een nederlandse coach te hebben, in het interview met de nos sprak ze deens, waarschijnlijk spreekt ze geen engels.......
pi_165861621
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:37 schreef icloud het volgende:
Wat een schande dat we nu een deense coach hebben.

Een nederlands nationaal team behoort een nederlandse coach te hebben, in het interview met de nos sprak ze deens, waarschijnlijk spreekt ze geen engels.......
ze spreekt wel Engels maar deens is makkelijker. Verder is het best normaal om een buitenlandse bondscoach te hebben. Zeker aangezien het niveau van de nederlandse competitie lager ligt dan het niveau waarop al de dames spelen.

Goed voorbeeld is ook het duits herenteam die na een aantal hele slechte jaren weer ontzettend opleven met een ijslandse bondscoach
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_165861776
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:41 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ze spreekt wel Engels maar deens is makkelijker. Verder is het best normaal om een buitenlandse bondscoach te hebben. Zeker aangezien het niveau van de nederlandse competitie lager ligt dan het niveau waarop al de dames spelen.

Goed voorbeeld is ook het duits herenteam die na een aantal hele slechte jaren weer ontzettend opleven met een ijslandse bondscoach
Ik weet dat het normaal is, maar dan hoeven we nog niet te accepteren, Het nationaal elftal is een landen ding en terecht is er de regel dat de spelers de nationaliteit moeten hebben van het land waarvoor ze spelen, waarom zou dat voor een coach anders zijn?

Daarnaast vind ik dat een coach van het NEDERLANDSE team geen deens, geen engels mag spreken tegen haar teamleden maar gewoon nederlands, hollands.

Heeft dit vrouwtje ook een deens-nederlands tolk bij zich? het is immers zo makkelijk om in je eigen taal te spreken.
pi_165861829
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:46 schreef icloud het volgende:

[..]

Heeft dit vrouwtje ook een deens-nederlands tolk bij zich? het is immers zo makkelijk om in je eigen taal te spreken.
Een aantal spelers, ja.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165861875
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:48 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Een aantal spelers, ja.
Ja goed het clubje rond estavana.

Het gaat mij meer om het principe dan de praktijk.
pi_165862203
Even iets heel anders, heeft toevallig iemand verstand van de nederlandse amateur handbal regels?

Is het bijvoorbeeld mogelijk om de arbitrage te wraken bij aantoonbaar verkeerde beslissingen?
pi_165867210
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:50 schreef icloud het volgende:

[..]

Ja goed het clubje rond estavana.

Het gaat mij meer om het principe dan de praktijk.
Estavana, Laura, Nycke en Debbie.
en 2 oud nederlands internationals die jarenlang in denemarken hebben gespeeld zijn aan de staf toegevoegd.
Daarbij heeft ze aangegeven dat ze wel dr best gaat doen om wat nederlands of op zn minst beter engels te leren.
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:02 schreef icloud het volgende:
Even iets heel anders, heeft toevallig iemand verstand van de nederlandse amateur handbal regels?

Is het bijvoorbeeld mogelijk om de arbitrage te wraken bij aantoonbaar verkeerde beslissingen?
hmm, geen idee, heb het zelf nog niet meegemaakt..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_165867817
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 07:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Estavana, Laura, Nycke en Debbie.
en 2 oud nederlands internationals die jarenlang in denemarken hebben gespeeld zijn aan de staf toegevoegd.
Daarbij heeft ze aangegeven dat ze wel dr best gaat doen om wat nederlands of op zn minst beter engels te leren.

Ze heeft maar een contract tot december, hopelijk komt de bond tot inkeer.
pi_165867975
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:35 schreef icloud het volgende:

[..]

Ze heeft maar een contract tot december, hopelijk komt de bond tot inkeer.
ik deel deze mening niet, maar dat was al duidelijk geloof ik :)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_165868637
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik deel deze mening niet, maar dat was al duidelijk geloof ik :)
Uit het feit dat ze een contract heeft gekregen tot december ipv een tweejarig contract met 3 maanden proeftijd(daar valt het ek binnen) zegt genoeg toch?
pi_165869256
Het gaat om kwaliteit dus als een buitenlandse coach beter is dan vind ik het prima.
pi_165870066
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Het gaat om kwaliteit dus als een buitenlandse coach beter is dan vind ik het prima.
Als het toch om kwaliteit gaat dan kunnen we net zo goed buitenlandse spelers kopen....... Hoeven we niet meer te klooien met dat tutje van voc.......

Het is dus volstrekt onduidelijk waarom het wel is toegestaan om een buitenlandse coach aan te stelken maar waarom het niet is toegestaan buitenlandse spelers op te stellen, beide verbieden zou ik zeggen.
pi_165877006
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:02 schreef icloud het volgende:

[..]

Als het toch om kwaliteit gaat dan kunnen we net zo goed buitenlandse spelers kopen....... Hoeven we niet meer te klooien met dat tutje van voc.......

Het is dus volstrekt onduidelijk waarom het wel is toegestaan om een buitenlandse coach aan te stelken maar waarom het niet is toegestaan buitenlandse spelers op te stellen, beide verbieden zou ik zeggen.
Er is zeker wat voor te zeggen dat de coach uit eigen land moet komen maar het is in zo wat elke sport toegestaan om buitenlandse coaches te hebben.

Handbal is een kleine sport in Nederland en ik kan me voorstellen dat een ervaren buitenlandse coach een meerwaarde heeft om het niveau op een nog hoger plan te brengen.

En als ze een vaste aanstelling krijgt zal ze zeker, net als haar in Nederland actieve landgenoten, snel het Nederlands machtig zijn.
pi_165880040
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Er is zeker wat voor te zeggen dat de coach uit eigen land moet komen maar het is in zo wat elke sport toegestaan om buitenlandse coaches te hebben.

Handbal is een kleine sport in Nederland en ik kan me voorstellen dat een ervaren buitenlandse coach een meerwaarde heeft om het niveau op een nog hoger plan te brengen.

En als ze een vaste aanstelling krijgt zal ze zeker, net als haar in Nederland actieve landgenoten, snel het Nederlands machtig zijn.
Ik betwijfel ook niet of het mag, ik betwijfel of we get zouden moeten willen.
pi_165886133
Niks mis met een buitenlandse coach als die beter is dan wat je hebt.. Die volleybalsters zijn 10x beter geworden onder Guidetti dan bij een Nederlandse coach was gebeurd waarschijnlijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2016 @ 16:42:18 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166455667
Hongarije in het slot voorbij de handbalheren. -O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_166455674
Zuur....
pi_167648591
Het lijkt erop dat estavana zwanger is, getuigen haar insta post. Ze zal dus wel stoppen.
pi_167649596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:43 schreef icloud het volgende:
Het lijkt erop dat estavana zwanger is, getuigen haar insta post. Ze zal dus wel stoppen.
wat een doos ook wacht daar nog een paar jaar mee
pi_167649733
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:16 schreef Evertjan het volgende:

[..]

wat een doos ook wacht daar nog een paar jaar mee
Ze heeft een of andere mongool aan haar benen hangen, daarom vind ik de foto vrij raar.
pi_167649773
24 pas en dan je handbalcarrière opgeven omdat een of andere kamper je volpompt
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 december 2016 @ 19:22:55 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167649822
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:21 schreef Evertjan het volgende:
24 pas en dan je handbalcarrière opgeven omdat een of andere kamper je volpompt
Mad
pi_167649860
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mad
nee gewoon ontzettend teleurgesteld
pi_167650017
Het erge is tijdens het ek riep ik dat ze zou gaan stoppen en misschien wel zwanger is en tien werd ik ontzettend uitgelachen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 december 2016 @ 19:27:34 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167650021
Als ze net zo is als Iefke van Belkum (één van de beste, zo niet beste waterpoloster van Nederland), is ze hooguit een paar maanden uit de running en staat ze amper een week na bevalling weer op het veld ^O^
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167650211
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
Als ze net zo is als Iefke van Belkum (één van de beste, zo niet beste waterpoloster van Nederland), is ze hooguit een paar maanden uit de running en staat ze amper een week na bevalling weer op het veld ^O^
No way die gaan ze echt niet oplappen voor de os. Zeker niet met lichaam van estavanna.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 december 2016 @ 19:37:49 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167650443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef icloud het volgende:

[..]

No way die gaan ze echt niet oplappen voor de os. Zeker niet met lichaam van estavanna.
De OS zijn pas over 3,5 jaar, waarvan ze minimal nog 2 jaar de tijd heeft om weer compleet fit te worden.

Het is nou niet zo dat het compleet onmogelijk is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167650460
Geloof niet dat zij stopt met handballen, de carrière van Rafael zit al jaren in het slop en loopt sowieso op z'n eind, die kan wel tijd vrijmaken :P
pi_167650472
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De OS zijn pas over 3,5 jaar, waarvan ze minimal nog 2 jaar de tijd heeft om weer compleet fit te worden.

Het is nou niet zo dat het compleet onmogelijk is.
Ben jij op de hoogte van haar lichaamelijke staat?
pi_167650473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef icloud het volgende:

[..]

Ze heeft een of andere mongool aan haar benen hangen, daarom vind ik de foto vrij raar.
Dat is het zoontje van Rafael ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')