Dan ga je niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt kut, ik wil niet naar de jaarbeurskant
Hoe rijdt bus47 danquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden
Ben benieuwd hoe lang de fietsstoplichten naar de Jutfaseweg er straks over doen om op groen te gaan. Het is nog steeds niet best, ondanks de stoplichtinventarisatie van vorig jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden
Wacht maar tot je straks ook weer op de bootjes moet wachten...quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang de fietsstoplichten naar de Jutfaseweg er straks over doen om op groen te gaan. Het is nog steeds niet best, ondanks de stoplichtinventarisatie van vorig jaar.
Op mijn fietsroute nauwelijks last van.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks ook weer op de bootjes moet wachten...
#hoogravenstruggles
Kut GroenLinks...quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindtquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden
Er is weinig over van Mark Ruttes 'groen rechts'quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt
D66quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Er is weinig over van Mark Ruttes 'groen rechts'
Koop voor mij maar een Tesla danquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt
Als je dit leest is het enige goede dat we niet door een bouwput hoeven te lopen vind het best een achteruitgang voor als je naar het centrum wil, je bent dan sowieso vijf minuten kwijt om centraal over te steken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 01:06 schreef d4v1d het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)half-jaar-dicht.html
Moet daar goud asfalt komen dat ze anderhalfjaar nodig hebben
Edit: half bericht van RTV Utrecht. Het gemeentebericht waar ze naar linken heeft over nog wat meer werkzaamheden.
Als Utrecht nou een subsidie regelt, ze hebben mijn zonnepanelen ook gesubsidieerd met 1200 euro, dan kan 10.000 euro voor een Tesla er ook wel vanafquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Koop voor mij maar een Tesla dan
't Goylaan gaat een ramp worden. Nu staat het met 2 banen + busbaan al compleet vast in de spits met alle auto's die de Waterlinieweg op en af willen. Dit zal alleen nog maar erger worden en een groot gedeelte van de wijk Hoograven compleet verstoppen. Het helpt natuurlijk ook niet dat Lot van Hooijdonk bewust gelogen heeft en met de verkeerde (voor haar gunstige) cijfers heeft gewerkt in de verkeersmodellen. Dat zij nog steeds op haar plek zit is een grote schande. Ergens hoop ik echt dat dit op een grote ramp gaat uitdraaien, zodat het eindelijk duidelijk is hoe schadelijk GroenLinks voor deze stad is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:28 schreef caspervc het volgende:
Goylaan gaat hoop ik meevallen.
Ben in de klankbordgroep actief geweest (zit zelf ook in de stedenbouw, niet in utrecht), en let wel: op sommige plekken is het al 1baans met busbaan. (oa voor scherpenburglaan, bij jutfasebrug). Daarbij staat het goylaan bijna nooit van zichzelf vast. Altijd is er dan ook gedoe op Waterlinieweg / A12. Daar kan je gewoon niet veel aan doen, dan helpen 3 banen goylaan ook niet.
Ik ben gematigd positief. Qua verkeer zal het vooral wennen zijn, en anders. De straat zal wel veel mooier en beter oversteekbaar worden verwacht ik. En het autoverkeer? Time will tell...
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:04 schreef zatoichi het volgende:
ze moeten benzine gewoon vijf keer zo duur maken. Het is dikke onzin dat iedereen maar per se een (of vaak twee) auto moet hebben...
Zeg ik toch: het probleem is niet het Goylaan, die heeft capaciteit genoeg en straks ook nog wel. Probleem zit bij Waterlinie / A12. Staat het daar vast: staat 't Goylaan vast, rijdt het daar door: rijdt 't Goylaan door. Zal altijd zo blijven, al maak je 't Goylaan 10 baans.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
't Goylaan gaat een ramp worden. Nu staat het met 2 banen + busbaan al compleet vast in de spits met alle auto's die de Waterlinieweg op en af willen. Dit zal alleen nog maar erger worden en een groot gedeelte van de wijk Hoograven compleet verstoppen. Het helpt natuurlijk ook niet dat Lot van Hooijdonk bewust gelogen heeft en met de verkeerde (voor haar gunstige) cijfers heeft gewerkt in de verkeersmodellen. Dat zij nog steeds op haar plek zit is een grote schande. Ergens hoop ik echt dat dit op een grote ramp gaat uitdraaien, zodat het eindelijk duidelijk is hoe schadelijk GroenLinks voor deze stad is.
Laatst riep Van Hooijdonk nog dat inwoners van Utrecht meer gebruik moeten gaan maken van de ring en niet van de binnenstad. Ondertussen is het diezelfde Van Hooijdonk die de toegangswegen naar de ring allemaal kapot maakt. En ondertussen maar verbaasd zijn dat er zoveel gezinnen Utrecht verlaten voor de voorsteden. Ja gek he als je het iedereen die in Utrecht wil wonen maar daarbuiten moet werken compleet onmogelijk maakt om een beetje normaal van huis naar werk en vice versa te rijden.
? Waarom zou je utrecht uit gaan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
Omdat je werkt in Hoofddorp bijvoorbeeldquote:
Fijn dat je ook vindt dat er flink in openbaar vervoer geïnvesteerd moet worden .quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
Hier levert de auto 30 minuten tijdswinst op (op een autoritje van 15 minuten)...quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat je ook vindt dat er flink in openbaar vervoer geïnvesteerd moet worden .
Maar serieus, er zijn ook talloze mensen die ook met het OV prima op hun werk kunnen komen, maar voor vijf of tien minuten "tijdswinst" (in de trein kan je je mail oid doen, dat wordt in de auto lastig) dagelijks met de auto gaan, onze gemeenschappelijke lucht vergiftigen, en lekker klagen over de files of elke verandering die de problemen van luchtvervuiling proberen tegen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |