abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161078037
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:44 schreef Paul het volgende:

[..]

Echt kut, ik wil niet naar de jaarbeurskant :r
Dan ga je niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 18:05:12 ]
pi_161084373
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden :N
pi_161085408
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden :N
Hoe rijdt bus47 dan :o
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:49:58 #104
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161085457
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden :N
Ben benieuwd hoe lang de fietsstoplichten naar de Jutfaseweg er straks over doen om op groen te gaan. Het is nog steeds niet best, ondanks de stoplichtinventarisatie van vorig jaar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161085591
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:49 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang de fietsstoplichten naar de Jutfaseweg er straks over doen om op groen te gaan. Het is nog steeds niet best, ondanks de stoplichtinventarisatie van vorig jaar.
Wacht maar tot je straks ook weer op de bootjes moet wachten...
#hoogravenstruggles
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:54:54 #106
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161085634
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wacht maar tot je straks ook weer op de bootjes moet wachten...
#hoogravenstruggles
Op mijn fietsroute nauwelijks last van. :)

Zucht. Zoals sommigen wel weten, ben ik bezig met een huis kopen in Utrecht. Vandaag weer door allerlei leuke buurtjes gefietst. Zo veel meer gevoel bij Utrecht dan bij Amersfoort. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161086029
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden :N
Kut GroenLinks...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161086392
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden :N
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:31:47 #109
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161086901
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt :')
Er is weinig over van Mark Ruttes 'groen rechts'
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161087091
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:31 schreef Andromache het volgende:

[..]

Er is weinig over van Mark Ruttes 'groen rechts'
D66
pi_161087312
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt :')
Koop voor mij maar een Tesla dan :s)
pi_161088264
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:06 schreef d4v1d het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)half-jaar-dicht.html

:o

Moet daar goud asfalt komen dat ze anderhalfjaar nodig hebben :')

Edit: half bericht van RTV Utrecht. Het gemeentebericht waar ze naar linken heeft over nog wat meer werkzaamheden.
Als je dit leest is het enige goede dat we niet door een bouwput hoeven te lopen :') vind het best een achteruitgang voor als je naar het centrum wil, je bent dan sowieso vijf minuten kwijt om centraal over te steken.
  vrijdag 1 april 2016 @ 10:18:09 #113
62913 Blik
The one and Only!
pi_161091634
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Koop voor mij maar een Tesla dan :s)
Als Utrecht nou een subsidie regelt, ze hebben mijn zonnepanelen ook gesubsidieerd met 1200 euro, dan kan 10.000 euro voor een Tesla er ook wel vanaf :D
  vrijdag 1 april 2016 @ 10:28:13 #114
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_161091798
Goylaan gaat hoop ik meevallen.
Ben in de klankbordgroep actief geweest (zit zelf ook in de stedenbouw, niet in utrecht), en let wel: op sommige plekken is het al 1baans met busbaan. (oa voor scherpenburglaan, bij jutfasebrug). Daarbij staat het goylaan bijna nooit van zichzelf vast. Altijd is er dan ook gedoe op Waterlinieweg / A12. Daar kan je gewoon niet veel aan doen, dan helpen 3 banen goylaan ook niet.

Ik ben gematigd positief. Qua verkeer zal het vooral wennen zijn, en anders. De straat zal wel veel mooier en beter oversteekbaar worden verwacht ik. En het autoverkeer? Time will tell...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_161092479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:28 schreef caspervc het volgende:
Goylaan gaat hoop ik meevallen.
Ben in de klankbordgroep actief geweest (zit zelf ook in de stedenbouw, niet in utrecht), en let wel: op sommige plekken is het al 1baans met busbaan. (oa voor scherpenburglaan, bij jutfasebrug). Daarbij staat het goylaan bijna nooit van zichzelf vast. Altijd is er dan ook gedoe op Waterlinieweg / A12. Daar kan je gewoon niet veel aan doen, dan helpen 3 banen goylaan ook niet.

Ik ben gematigd positief. Qua verkeer zal het vooral wennen zijn, en anders. De straat zal wel veel mooier en beter oversteekbaar worden verwacht ik. En het autoverkeer? Time will tell...
't Goylaan gaat een ramp worden. Nu staat het met 2 banen + busbaan al compleet vast in de spits met alle auto's die de Waterlinieweg op en af willen. Dit zal alleen nog maar erger worden en een groot gedeelte van de wijk Hoograven compleet verstoppen. Het helpt natuurlijk ook niet dat Lot van Hooijdonk bewust gelogen heeft en met de verkeerde (voor haar gunstige) cijfers heeft gewerkt in de verkeersmodellen. Dat zij nog steeds op haar plek zit is een grote schande. Ergens hoop ik echt dat dit op een grote ramp gaat uitdraaien, zodat het eindelijk duidelijk is hoe schadelijk GroenLinks voor deze stad is.

Laatst riep Van Hooijdonk nog dat inwoners van Utrecht meer gebruik moeten gaan maken van de ring en niet van de binnenstad. Ondertussen is het diezelfde Van Hooijdonk die de toegangswegen naar de ring allemaal kapot maakt. En ondertussen maar verbaasd zijn dat er zoveel gezinnen Utrecht verlaten voor de voorsteden. Ja gek he als je het iedereen die in Utrecht wil wonen maar daarbuiten moet werken compleet onmogelijk maakt om een beetje normaal van huis naar werk en vice versa te rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 01-04-2016 11:07:19 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161092544
ze moeten benzine gewoon vijf keer zo duur maken. Het is dikke onzin dat iedereen maar per se een (of vaak twee) auto moet hebben...
pi_161092605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:04 schreef zatoichi het volgende:
ze moeten benzine gewoon vijf keer zo duur maken. Het is dikke onzin dat iedereen maar per se een (of vaak twee) auto moet hebben...
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 1 april 2016 @ 12:04:35 #118
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_161093705
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

't Goylaan gaat een ramp worden. Nu staat het met 2 banen + busbaan al compleet vast in de spits met alle auto's die de Waterlinieweg op en af willen. Dit zal alleen nog maar erger worden en een groot gedeelte van de wijk Hoograven compleet verstoppen. Het helpt natuurlijk ook niet dat Lot van Hooijdonk bewust gelogen heeft en met de verkeerde (voor haar gunstige) cijfers heeft gewerkt in de verkeersmodellen. Dat zij nog steeds op haar plek zit is een grote schande. Ergens hoop ik echt dat dit op een grote ramp gaat uitdraaien, zodat het eindelijk duidelijk is hoe schadelijk GroenLinks voor deze stad is.

Laatst riep Van Hooijdonk nog dat inwoners van Utrecht meer gebruik moeten gaan maken van de ring en niet van de binnenstad. Ondertussen is het diezelfde Van Hooijdonk die de toegangswegen naar de ring allemaal kapot maakt. En ondertussen maar verbaasd zijn dat er zoveel gezinnen Utrecht verlaten voor de voorsteden. Ja gek he als je het iedereen die in Utrecht wil wonen maar daarbuiten moet werken compleet onmogelijk maakt om een beetje normaal van huis naar werk en vice versa te rijden.
Zeg ik toch: het probleem is niet het Goylaan, die heeft capaciteit genoeg en straks ook nog wel. Probleem zit bij Waterlinie / A12. Staat het daar vast: staat 't Goylaan vast, rijdt het daar door: rijdt 't Goylaan door. Zal altijd zo blijven, al maak je 't Goylaan 10 baans.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_161097150
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
? Waarom zou je utrecht uit gaan?
  vrijdag 1 april 2016 @ 15:00:16 #120
62913 Blik
The one and Only!
pi_161097193
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:57 schreef zatoichi het volgende:

[..]

? Waarom zou je utrecht uit gaan?
Omdat je werkt in Hoofddorp bijvoorbeeld ;)

wat ik dan gisteren bijvoorbeeld met de fiets heb gedaan ipv met de auto
pi_161097201
Ik verdien daar mijn geld. Buiten Utrecht.
En ik heb er net een huis gekocht dus ik ga t binnenkort ook daar uitgeven.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_161097326
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
Fijn dat je ook vindt dat er flink in openbaar vervoer geïnvesteerd moet worden :).

Maar serieus, er zijn ook talloze mensen die ook met het OV prima op hun werk kunnen komen, maar voor vijf of tien minuten "tijdswinst" (in de trein kan je je mail oid doen, dat wordt in de auto lastig) dagelijks met de auto gaan, onze gemeenschappelijke lucht vergiftigen, en lekker klagen over de files of elke verandering die de problemen van luchtvervuiling proberen tegen te gaan.
pi_161097555
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Fijn dat je ook vindt dat er flink in openbaar vervoer geïnvesteerd moet worden :).

Maar serieus, er zijn ook talloze mensen die ook met het OV prima op hun werk kunnen komen, maar voor vijf of tien minuten "tijdswinst" (in de trein kan je je mail oid doen, dat wordt in de auto lastig) dagelijks met de auto gaan, onze gemeenschappelijke lucht vergiftigen, en lekker klagen over de files of elke verandering die de problemen van luchtvervuiling proberen tegen te gaan.
Hier levert de auto 30 minuten tijdswinst op (op een autoritje van 15 minuten)...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_161097779
Houd u aan het alcoholverbod op straat
Behalve op terrassen, mag u in de binnenstad geen alcoholische dranken drinken op straat. Ook is het verboden om aangebroken flesjes of blikjes alcoholhoudende drank bij u te hebben. Het verbod geldt in het hele gebied binnen de singels (op Wijk C na). Lees meer informatie over alcohol- en drugspreventie in Utrecht.

Kan ik dan gewoon zuipen in Wijk C?
https://www.google.nl/map(...)3:0xdef853546adcfc6f
  vrijdag 1 april 2016 @ 15:39:36 #125
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_161097813
Hallo Utrecht lieden,

Binnenkort ga ik weer naar de grote stad en ik wil graag ergens eten. Een makker vertelde me over de Mr. Jacks, is dit een beetje te eten?

Groeten Oswald
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')