abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_160665376
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:40 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

[..]

Deze man _O_ thx
Bedankt voor de samenvatting, ik kon het niet lezen want ik was aan het werk werk werk werk werk werk
pi_160665387
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:42 schreef Aalscholver het volgende:
Ik ben nu wel zeer benieuwd hoe knap jullie allemaal zijn,
te mogen zeggen dat zij lelijk is :*
Ik ben zeker niet knap, maar bestempel haar dan ook niet als lelijk :+
pi_160665396
Dat voorhoofd komt van te vaak tegen de bedrand stoten, als er weer eens zo'n ruige neger tegen haar bips staat te rijden.
.
pi_160665398
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mannen die vallen op 'negerinnen' / donkere vrouwen.

Dat jij het westerse schoonheidsideaal dat je continu op de tv ziet nu verwart met de werkelijkheid is eerder jouw tekortkoming.
Alsof je kunt ontkennen dat negers bovenstaande vrouwen als mooiste van 'hun ras' betitelden. Dat zegt genoeg.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160665436
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:42 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oh ja dat kan ik best hebben. Maar mij een zoöfiel noemen, omdat ik van negerinnen hou, is wel sneu.
Ach. Is een oud grapje.
  maandag 14 maart 2016 @ 18:45:30 #106
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160665442
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:44 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsof je kunt ontkennen dat negers bovenstaande vrouwen als mooiste van 'hun ras' betitelden. Dat zegt genoeg.
Want alle negers betitelen bovenstaande vrouwen als mooiste van hun ras? Wat loop je nou slap te ouwe hoeren man? 8)7
Krekker is de bom!
pi_160665475
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ach. Is een oud grapje.
Apen en zulks
pi_160665534
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want alle negers betitelen bovenstaande vrouwen als mooiste van hun ras? Wat loop je nou slap te ouwe hoeren man? 8)7
De meesten wel ja. Noem eens een typische negerin die als sekssymbool wordt gezien.
pi_160665552
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:48 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

De meesten wel ja. Noem eens een typische negerin die als sekssymbool wordt gezien.
Lesliana pereira :P
  maandag 14 maart 2016 @ 18:52:04 #110
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160665626
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:48 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen:
- Het westerse schoonheidsideaal
- "Dat negers bovenstaande vrouwen als mooiste van hun ras betitelen" (dat slaat al helemaal nergens op)
- Waar mannen in werkelijkheid op vallen

Alsof de modellen en dergelijke die je op tv ziet (lees: westers schoonheidsideaal) wel representatief zijn voor de gemiddelde blanke vrouw :')

En dat in de westerse samenlevingen vooral blanke modellen zijn is niet zo heel gek he?
In Afrikaanse landen heb je wellicht weer meer donkere modellen.
Krekker is de bom!
pi_160665629
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:49 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lesliana pereira :P
5e5031737cef188d0e88ec9ef67a1482.jpg

:N
pi_160665677
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen:
- Het westerse schoonheidsideaal
- "Dat negers bovenstaande vrouwen als mooiste van hun ras betitelen" (dat slaat al helemaal nergens op)
- Waar mannen in werkelijkheid op vallen

Alsof de modellen en dergelijke die je op tv ziet (lees: westers schoonheidsideaal) wel representatief zijn voor de gemiddelde blanke vrouw :')

En dat in de westerse samenlevingen vooral blanke modellen zijn is niet zo heel gek he?
In Afrikaanse landen heb je wellicht weer meer donkere modellen.
Newsflash: in heel Afrika vindt er gretig aftrek van die verneukte huidbleekmiddeltjes.
pi_160665699
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ach. Is een oud grapje.
Zie je wel dat je een idioot bent.

Idioot. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 14 maart 2016 @ 18:54:47 #115
110789 DrDentz
Huis... huis...
pi_160665705
Ze houdt wel van klappen krijgen volgens mij, ze is steeds terug bij die Chris Brown.
Waar is mama?
  maandag 14 maart 2016 @ 18:59:01 #116
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160665829
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:53 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Newsflash: in heel Afrika vindt er gretig aftrek van die verneukte huidbleekmiddeltjes.
En in de westerse samenleving proberen veel mensen bruiner te worden, hetzij door te zonnen, onder de zonnebank te gaan, of crème te gebruiken.

Dus wat is jouw punt precies?
Krekker is de bom!
pi_160665850
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En in de westerse samenleving proberen veel mensen bruiner te worden, hetzij door te zonnen, onder de zonnebank te gaan, of crème te gebruiken.

Dus wat is jouw punt precies?
Nee hoor. Alleen vieze tokkies willen bruin zijn.
  maandag 14 maart 2016 @ 19:07:38 #118
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160666093
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:59 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee hoor. Alleen vieze tokkies willen bruin zijn.
Ja joh, vandaar dat alleen vieze tokkies zonnen op het strand :')

Lul toch niet steeds zo slap man. Vieze tokkies gebruiken vooral van die smerige bruinings-crème, maar zonnen op het strand of onder de zonnebank komt binnen alle lagen voor.

Bruine huid is in westerse/welvarende samenlevingen populair omdat het staat voor geld en vrije tijd om op vakantie te gaan en lekker op het strand te liggen.

Bruine huid is in armere samenlevingen impopulair omdat het staat voor buiten in de hete zon moeten werken. Iets wat in die samenlevingen vooral hoort bij arme boeren, etc.
Krekker is de bom!
pi_160666170
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja joh, vandaar dat alleen vieze tokkies zonnen op het strand :')

Lul toch niet steeds zo slap man. Vieze tokkies gebruiken vooral van die smerige bruinings-crème, maar zonnen op het strand of onder de zonnebank komt binnen alle lagen voor.

Bruine huid is in westerse/welvarende samenlevingen populair omdat het staat voor geld en vrije tijd om op vakantie te gaan en lekker op het strand te liggen.

Bruine huid is in armere samenlevingen impopulair omdat het staat voor buiten in de hete zon moeten werken. Iets wat in die samenlevingen vooral hoort bij arme boeren, etc.
Nee. Mensen die een zonnebank gebruiken zijn tokkies. Jij moet niet zo slap lullen met je 'geld en vrije tijd'. Mensen gaan naar het strand, ja. Want dat vinden ze leuk. Als je alleen bruin wil worden kun je dat in je tuin doen.
pi_160666202
Ik zou haar keihard doen
  maandag 14 maart 2016 @ 19:14:59 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160666292
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:11 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee. Mensen die een zonnebank gebruiken zijn tokkies. Jij moet niet zo slap lullen met je 'geld en vrije tijd'. Mensen gaan naar het strand, ja. Want dat vinden ze leuk. Als je alleen bruin wil worden kun je dat in je tuin doen.
Ga je nu lopen ontkennen dat heel veel niet-tokkies op het strand gaan liggen zonnebaden? :')

En om in de tuin te liggen zonnebaden heb je geen vrije tijd nodig? :')

Los daarvan leg ik uit waar de verandering in opvatting vandaan komt. Dat er ook alternatieven zijn om bruin te worden staat daar los van |:(
Krekker is de bom!
pi_160666441
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ga je nu lopen ontkennen dat heel veel niet-tokkies op het strand gaan liggen zonnebaden? :')

En om in de tuin te liggen zonnebaden heb je geen vrije tijd nodig? :')

Los daarvan leg ik uit waar de verandering in opvatting vandaan komt. Dat er ook alternatieven zijn om bruin te worden staat daar los van |:(
Ja fijn. Je zit gewoon uit je nek te lullen dat mensen bruin willen zijn om te laten zien dat ze vrije tijd en geld hebben. 8)7 Maar laten we ontopic blijven en niet ontkennen dat negerinnen door het gros van de mensheid als onaantrekkelijk worden gezien. De reden is ook nogal duidelijk. Namelijk dat ze enorm groffe/niet verfijnde gezichten hebben, in tegenstelling tot andere rassen.
pi_160666915
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja fijn. Je zit gewoon uit je nek te lullen dat mensen bruin willen zijn om te laten zien dat ze vrije tijd en geld hebben. 8)7 Maar laten we ontopic blijven en niet ontkennen dat negerinnen door het gros van de mensheid als onaantrekkelijk worden gezien. De reden is ook nogal duidelijk. Namelijk dat ze enorm groffe/niet verfijnde gezichten hebben, in tegenstelling tot andere rassen.
Nee, dat zijn aziaten. Die zijn het minst aantrekkelijk
  maandag 14 maart 2016 @ 19:37:49 #124
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_160666918
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja fijn. Je zit gewoon uit je nek te lullen dat mensen bruin willen zijn om te laten zien dat ze vrije tijd en geld hebben. 8)7
Tering, als je te dom bent om te snappen hoe het werkt met associaties dan weet ik het ook niet meer...

Ik leg uit waar een bepaald gebruik vandaan komt. Het is dus niet zo dat Pietje naar het strand gaat om te zonnen en bruin te worden terwijl hij er per definitie bewust bij nadenkt en denkt: "ik ga nu zonnen om te te laten zien dat ik vrije tijd en geld heb" |:(

In het verleden en in armere samenlevingen werd een donkere huid echter geassocieerd met armoede i.v.m. het in de zon moeten werken. Naarmate de welvaart toenam en men hiervoor meer vrije tijd kreeg om op vakantie te gaan, lekker in de zon te genieten, etc, veranderde deze associatie en werd de zonbruine huid over het algemeen juist als iets positiefs beschouwd.

Maar goed, als je dat wil blijven ontkennen, ga vooral je gang :')

quote:
Maar laten we ontopic blijven en niet ontkennen dat negerinnen door het gros van de mensheid als onaantrekkelijk worden gezien. De reden is ook nogal duidelijk. Namelijk dat ze enorm groffe/niet verfijnde gezichten hebben, in tegenstelling tot andere rassen.
Vooral je eigen mening/smaak en dat wat je om je heen hoort of ziet tot universeel feit voor heel de mensheid bombarderen :')

Want wat in onze westerse samenleving de norm is, geldt natuurlijk overal te wereld :')

Waarbij je voor het gemak ook even het feit negeert dat de gemiddelde westerse vrouw ook niet aan het typische westerse schoonheidsideaal voldoet dat ons op tv wordt voorgespiegeld.
Krekker is de bom!
pi_160666944
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:37 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee, dat zijn aziaten. Die zijn het minst aantrekkelijk
Mongolen misschien.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: