abonnement Unibet Coolblue
pi_160910221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:55 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Jenelle kan ook veeel ondersteuning van haar moeder krijgen als ze gewoon normaal doet en normale afspraken kan maken, maar Jenelle is zelf steeds degene die de communicatie tussen hun 2 verpest. Chelsea dr moeder is trouwens wel af en toe in beeld geweest, volgens mij is dat ook een hele aardige vrouw :)

Verder doen de teen moms het natuurlijk ook wel zelf, als je dan een kindje krijgt en studie etc lastiger is moet je niet nog meer kids gaan nemen om het jezelf nog moeilijker te maken... zorg dan eerst dat je studie doet en afmaakt voordat je verder gaat
en ook leah wordt veel geholpen door haar ma en verdere familie
pi_160910274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:58 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Mja internet he :') Ik heb zelf het idee dat het overdreven wordt hoor, als je weet dat je kinderen op school met zijn allen ontbijten (als dit natuurlijk waar is) snap ik wel dat je in de ochtend niet uitgebreid nog een ontbijt gaat maken als je al zo vroeg op moet. Geef ze iets kleins in de auto en hoppakee.
Waar ik slecht tegen kan is dat er altijd overal zooi in het huis ligt, dat ze altijd moet haasten ipv gewoon rustig aan doet en dat ze gewoon daarna ook nog met iemand gaat lunchen ofzo terwijl dr jongste dochter bijna in slaap valt aan tafel. Als je dr zo vroeg uit bed sleurt zorg dan iig dat ze later nog ff tukje kan doen
over dat haasten in de ochtend, die kids krijgen volgens mij niet eens een washand over hun gezichtje, haren worden sowieso niet gekamd
pi_160910304
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:55 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Jenelle kan ook veeel ondersteuning van haar moeder krijgen als ze gewoon normaal doet en normale afspraken kan maken, maar Jenelle is zelf steeds degene die de communicatie tussen hun 2 verpest. Chelsea dr moeder is trouwens wel af en toe in beeld geweest, volgens mij is dat ook een hele aardige vrouw :)

Chelsea heeft idd zowel een moeder als vader die ondersteunt. Dus tja dat heeft Jenelle niet, die heeft eigenlijk niet eens één normale ouder, en dus is het lastiger. Ik weet ook nooit aan wie het nu ligt, soms vind ik Jenelle veranderd, soms ligt het aan haar en niet aan Barbara.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160910333
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

over dat haasten in de ochtend, die kids krijgen volgens mij niet eens een washand over hun gezichtje, haren worden sowieso niet gekamd
yeps, t is echt bed uit, de auto in en hoppa
pi_160910389
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Chelsea heeft idd zowel een moeder als vader die ondersteunt. Dus tja dat heeft Jenelle niet, die heeft eigenlijk niet eens één normale ouder, en dus is het lastiger. Ik weet ook nooit aan wie het nu ligt, soms vind ik Jenelle veranderd, soms ligt het aan haar en niet aan Barbara.
dat heeft jenelle niet? ze heeft nota bene een moeder die haar oudste zoon al sinds de eerste maand opvoed en alles voor hem betaalt!
:D
pi_160910449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat heeft jenelle niet? ze heeft nota bene een moeder die haar oudste zoon al sinds de eerste maand opvoed en alles voor hem betaalt!
:D
Een moeder die elk scheldwoord in het woordenboek gebruikt, opgefokt doet, etc. Geen normale fatsoenlijke moeder.
(Ja, ze voedt haar kind op, maar qua fatsoen en normale steun is dat er ook niet. Chelsea heeft de eerste jaren bij elke huilsessie met haar vader gebeld. Die heeft niks te klagen gehad. Jenelle heeft niemand op te bellen, want Barbara schreeuwt het uit).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160910540
Barbara heeft Jenelle gemaakt wie ze is geworden hoor. Daar ben ik heilig van overtuigd. Wat een emotionele zuiger is dat zeg :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160910605
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Een moeder die elk scheldwoord in het woordenboek gebruikt, opgefokt doet, etc. Geen normale fatsoenlijke moeder.
(Ja, ze voedt haar kind op, maar qua fatsoen en normale steun is dat er ook niet. Chelsea heeft de eerste jaren bij elke huilsessie met haar vader gebeld. Die heeft niks te klagen gehad. Jenelle heeft niemand op te bellen, want Barbara schreeuwt het uit).
barbara heeft haar anders vaak genoeg weer in huis genomen als ze geen dak boven dr hoofd had, ook bv nadat ze samen met kieffer dr creditcard had gejat en geplunderd
heeft meerdere keren borgtocht betaald, nadat dat ene vriendje jenelle half had gewurgd bood barbara een luisterend oor en advies
welke moeder zou niet schelden met een dochter als jenelle vraag ik me af
tis makkelijk om te zeggen dat ze zo geworden is door haar moeder, maar ze is zeker geen ideale dochter
pi_160910698
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:13 schreef JaneDoe het volgende:

tis makkelijk om te zeggen dat ze zo geworden is door haar moeder, maar ze is zeker geen ideale dochter
Daarom zei ik ook al dat ik soms niet weet aan wie het ligt, eigenlijk aan allebei.
Maar feit is dat Chelsea niet zulke ouders heeft.

Als Chelsea met jongens als Kieffer binnen zou komen, zouden ze haar stukken beter ondersteunen. Maar idd, je moet het ook maar kunnen. Jenelle is ook flink bipolair. Barbara woonde toch samen, die kerel bleek ineens ook agressief te zijn of losse handjes te hebben...
Allemaal cirkels waar ze in zitten, en een bepaald milieu.

Ik hoop dat Jenelle ooit een andere richting uit gaat. Is ze eigenlijk nog met een opleiding bezig, sinds ze geslaagd is voor die laatste?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160910748
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook al dat ik soms niet weet aan wie het ligt, eigenlijk aan allebei.
Maar feit is dat Chelsea niet zulke ouders heeft.

Als Chelsea met jongens als Kieffer binnen zou komen, zouden ze haar stukken beter ondersteunen. Maar idd, je moet het ook maar kunnen. Jenelle is ook flink bipolair. Barbara woonde toch samen, die kerel bleek ineens ook agressief te zijn of losse handjes te hebben...
Allemaal cirkels waar ze in zitten, en een bepaald milieu.

Ik hoop dat Jenelle ooit een andere richting uit gaat. Is ze eigenlijk nog met een opleiding bezig, sinds ze geslaagd is voor die laatste?
klopt, dat laatste stukje was eigenlijk een reactie op dancingphoebe

volgens mij was t de vader van jenelle die barbara mishandelde, niet mike... die ging 'alleen maar' vreemd

:')
pi_160910785
Ik ben wel benieuwd wat er van Jace terecht gaat komen. Hopelijk schopt die over 9 jaar ook niet een meisje zwanger.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160918839
quote:
Leah Messer Defends Her Parenting After Fans Blast Her Over ‘Teen Mom 2’ Premiere



The seventh season of Teen Mom 2 premiered on Monday night, and the first episode had the Internet all fired up! While all four of the moms took some heat for their actions in Episode 1, it was Leah Messer who got the bulk share of the online criticism. After the episode aired, Leah took to Twitter to try to defend her questionable parenting choices.

Most of the nay-saying stemmed from one scene in which Leah was shown driving her three children to school. Already running late, Leah piles the girls into her car without giving them breakfast or anything for their lunch boxes. At one point, Leah’s daughter Aleeah tells her mother that, “I’m cold and I don’t have nothing to eat.”

“The Internet” was outraged over the scene, but Leah assured her followers that the kids did not starve.

“Noo Grace was being a drama queen that morning,” Leah tweeted. “They eat as soon as they get to school.”

Leah did not indicate, however, when exactly the twins were able to eat breakfast at school, since they were shown arriving just before the bell rang.

Leah also took some heat for being shown texting and driving during the same scene. When a follower reminded her that it’s illegal to text and drive in Leah’s home state of West Virginia, Leah tweeted a response.

“I don’t always text and drive, but your entitled to assume whatever you like,” she wrote.

One of the most eye-popping scenes during the episode showed Leah going to lunch with a friend. Her youngest daughter, Addie, came along and, during the course of the meal, Leah was seen opening Sweet ‘n’ Low packets for Addie to guzzle. While this particular scene had fans on Twitter outraged, Leah shrugged off the hate.



“She was sneaking it while I was filming and MTV caught her. Lol,” Leah tweeted of Addie.

Leah later told a fan that she has a hard time dealing with fans who question her parenting choices.

“It does hurt my feelings tho,” Leah wrote. “My girls scream to be with me because I AM a GREAT MOM!”
pi_160919096
Is zij nu clean eigenlijk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160925354
Waarom zou je 3 kwartier moeten rijden naar de kleuterschool?

En als dat dan toch moet waarom maak je de avond ervoor niet het boterhammetje klaar voor in de auto?

Javier vind ik maar een eng mannetje worden. Is Kay eindelijk over haar jaloezie heen en afkeer tegen Vee, begint hij even te protesteren.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_160926093
Normaal als er een nieuwe aflevering kwam, keken maar een paar hier meteen de aflevering, althans afgaande op de reacties nu...

Kijken jullie deze reeks van Teen Mom liever dan de vorige dat jullie nu meteen gingen kijken?

Ik moet ook maar snel gaan kijken :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160926155
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 01:27 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal als er een nieuwe aflevering kwam, keken maar een paar hier meteen de aflevering, althans afgaande op de reacties nu...

Kijken jullie deze reeks van Teen Mom liever dan de vorige dat jullie nu meteen gingen kijken?

Ik moet ook maar snel gaan kijken :D
ik kijk nagenoeg alles online. Als het op tpb staat haal ik het binnen en ga met een pot thee en koekjes smullen :@
Ik heb sowieso geen tv :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 25 maart 2016 @ 06:57:15 #142
382129 crew  Donna
pi_160926576
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 01:27 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal als er een nieuwe aflevering kwam, keken maar een paar hier meteen de aflevering, althans afgaande op de reacties nu...

Kijken jullie deze reeks van Teen Mom liever dan de vorige dat jullie nu meteen gingen kijken?

Ik moet ook maar snel gaan kijken :D
TeenMom2 vind ik leuker. Maar ik keek eigenlijk altijd alles online, tot MTV NL TeenMomOG een week na de Amerika uitzending ging uitzenden, toen keek ik soms op TV.

Maar TeenMom2 komt pas in mei hier op TV. Zolang wacht ik niet.
pi_160926685
Nog niet gezien, maar wow.. Leah... Dat je je kind geen eten geeft en haar vervolgens wegzet als drama queen tegenover de hele wereld. Ja, ze kregen daarna eten, maar als je kind nu honger heeft, moet het nu eten. Om over smsen en rijden maar niets te zeggen :X
pi_160926778
laten we aannemen dat de tweeling idd ontbijt kreeg op school (niet waarschijnlijk want ze waren te laat), maar addy dan? die moest weer mee 45 minuten rijden terug naar huis!
  maandag 28 maart 2016 @ 14:42:31 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160998351
Ik zit de marathon te kijken maar wat is Sofia een verschrikkelijk naar kind, en ik zal niet snel zoiets zeggen over een kind van die leeftijd, maar wat een compleet gebrek aan opvoeding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160998413
*O* Bedankt Leandra :D

* DancingPhoebe zit voor Mtv
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160998905
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef Leandra het volgende:
Ik zit de marathon te kijken maar wat is Sofia een verschrikkelijk naar kind, en ik zal niet snel zoiets zeggen over een kind van die leeftijd, maar wat een compleet gebrek aan opvoeding.
Dat is ook het sneue, het is niet haar karakter, maar de ontbrekende opvoeding en de dingen die ze bij haar moeder en opa en oma ziet, dat eeuwige geruzie :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160999215
Matt heeft lekker z'n jas aangehouden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 maart 2016 @ 15:25:04 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999385
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is ook het sneue, het is niet haar karakter, maar de ontbrekende opvoeding en de dingen die ze bij haar moeder en opa en oma ziet, dat eeuwige geruzie :{
En ze leert vooral heel goed wat voor arrogant smoelwerk ze moet trekken als ze haar zin niet krijgt....
Volgens mij ziet ze het effect daarvan regelmatig als Michael iets tegen Farrah zegt wat Farrah niet bevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 maart 2016 @ 15:32:49 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999540
Ik denk dat Catelynn nu al heel veel aangeeft van waar ze later last van blijkt te hebben qua Nova en het afstaan van Carly...
Daar heeft ze alleen nog niet door hoe erg dat kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')