abonnement Unibet Coolblue
pi_161082942
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Ik heb gisteren een hersenbloeding gehad ;(
Heftig! Beterschap!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:26:20 #77
370431 drakin
vurig typje
pi_161084695
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Ik heb gisteren een hersenbloeding gehad ;(
Noo, wat is er gebeurd FF?

Beterschap
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_161085105
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:25 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Respect dat je zo slim was 112 te bellen, mijzelf kennende zou ik ook m'n bed weer ingedoken zijn... Maar zoals Njos al zei, wat is er precies gebeurd en wat waren de signalen dat het zo serieus mis was?
Ik kwam net uit de douche, klaar voor een sollicitatiegesprek, toen ik uit het niets geweldig stekende hoofdpijn kreeg aan de achterzijde van mijn hoofd. Geen aanleiding, niks.

Toen ben ik naar deur gestrompeld voor verse lucht, hielp niet. Toen strompelde ik naar mijn bed in afwachting tot het over zou gaan. Toen het na 10 seconden nóg erger werd belde ik eerst mijn moeder. Die adviseerde om de huisarts te bellen. Ik zei."dat red ik niet meer, ik bel 112“

Toen liet ik mijn telefoon vallen en had bijna geen kracht meer om te pakken. Toen had ik zoiets van: laat maar, ik ga slapen. Toch opgekrabbeld, ondertussen brakend en badend in zweet 112 gebeld.

Ambulance was er gelukkig binnen 5 minuten aanwezig en werd ik moet spoed naar het AMC gebracht en binnen een uur geopereerd.

Ik heb ongelooflijk veel geluk gehad. Als ik had opgegeven was het klaar volgens de arts.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:41:38 #79
370431 drakin
vurig typje
pi_161085180
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik kwam net uit de douche, klaar voor een sollicitatiegesprek, toen ik uit het niets geweldig stekende hoofdpijn kreeg aan de achterzijde van mijn hoofd. Geen aanleiding, niks.

Toen ben ik naar deur gestrompeld voor verse lucht, hielp niet. Toen strompelde ik naar mijn bed in afwachting tot het over zou gaan. Toen het na 10 seconden nóg erger werd belde ik eerst mijn moeder. Die adviseerde om de huisarts te bellen. Ik zei."dat red ik niet meer, ik bel 112“

Toen liet ik mijn telefoon vallen en had bijna geen kracht meer om te pakken. Toen had ik zoiets van: laat maar, ik ga slapen. Toch opgekrabbeld, ondertussen brakend en badend in zweet 112 gebeld.

Ambulance was er gelukkig binnen 5 minuten aanwezig en werd ik moet spoed naar het AMC gebracht en binnen een uur geopereerd.

Ik heb ongelooflijk veel geluk gehad. Als ik had opgegeven was het klaar volgens de arts.
wow

Mooi dat je er nog bent FF, goed om snel te bellen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_161085216
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik kwam net uit de douche, klaar voor een sollicitatiegesprek, toen ik uit het niets geweldig stekende hoofdpijn kreeg aan de achterzijde van mijn hoofd. Geen aanleiding, niks.

Toen ben ik naar deur gestrompeld voor verse lucht, hielp niet. Toen strompelde ik naar mijn bed in afwachting tot het over zou gaan. Toen het na 10 seconden nóg erger werd belde ik eerst mijn moeder. Die adviseerde om de huisarts te bellen. Ik zei."dat red ik niet meer, ik bel 112“

Toen liet ik mijn telefoon vallen en had bijna geen kracht meer om te pakken. Toen had ik zoiets van: laat maar, ik ga slapen. Toch opgekrabbeld, ondertussen brakend en badend in zweet 112 gebeld.

Ambulance was er gelukkig binnen 5 minuten aanwezig en werd ik moet spoed naar het AMC gebracht en binnen een uur geopereerd.

Ik heb ongelooflijk veel geluk gehad. Als ik had opgegeven was het klaar volgens de arts.
Aneurysma?

Wat een heftig verhaal.. wat goed dat je zo snel gereageerd hebt. Gelukkig dat je er nog bent O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161085289
Holy shit, FF!
Niet te geloven wat een geluk je hebt gehad.
Wat heftig om dit zo opeens te moeten doormaken. Heel veel succes met je herstel.
pi_161085586
Dank jullie wel. Als ik links en rechts van mij kijk besef ik pas hoeveel geluk heb gehad. Ik zit met 6 mensen op de afdeling "brain care" en ze zijn allemaal véél slechter aan toe dan ik. De meeste liggen ook de hele dag te slapen of kunnen niet praten.

Ik kan vooralsnog alles nog. Alleen moet ik per direct stoppen met roken en drinken en is drugsgebruik helemaal verboden. Ook mag ik 6 maanden geen auto besturen en zal de komende 6 maanden bij mijn ouders moeten intrekken.

Zo, weltrusten vanuit het AMC :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:55:12 #83
370431 drakin
vurig typje
pi_161085643
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
Dank jullie wel. Als ik links en rechts van mij kijk besef ik pas hoeveel geluk heb gehad. Ik zit met 6 mensen op de afdeling "brain care" en ze zijn allemaal véél slechter aan toe dan ik. De meeste liggen ook de hele dag te slapen of kunnen niet praten.

Ik kan vooralsnog alles nog. Alleen moet ik per direct stoppen met roken en drinken en is drugsgebruik helemaal verboden. Ook mag ik 6 maanden geen auto besturen en zal de komende 6 maanden bij mijn ouders moeten intrekken.

Zo, weltrusten vanuit het AMC :W
Welterusten FF, beter je leven veranderen dan geen leven meer.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_161088919
Ben het niet vaak met Drakin eens maar nu wel. Sterkte! Mag/kan je visite ontvangen in het amc?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_161089570
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik kwam net uit de douche, klaar voor een sollicitatiegesprek, toen ik uit het niets geweldig stekende hoofdpijn kreeg aan de achterzijde van mijn hoofd. Geen aanleiding, niks.

Toen ben ik naar deur gestrompeld voor verse lucht, hielp niet. Toen strompelde ik naar mijn bed in afwachting tot het over zou gaan. Toen het na 10 seconden nóg erger werd belde ik eerst mijn moeder. Die adviseerde om de huisarts te bellen. Ik zei."dat red ik niet meer, ik bel 112“

Toen liet ik mijn telefoon vallen en had bijna geen kracht meer om te pakken. Toen had ik zoiets van: laat maar, ik ga slapen. Toch opgekrabbeld, ondertussen brakend en badend in zweet 112 gebeld.

Ambulance was er gelukkig binnen 5 minuten aanwezig en werd ik moet spoed naar het AMC gebracht en binnen een uur geopereerd.

Ik heb ongelooflijk veel geluk gehad. Als ik had opgegeven was het klaar volgens de arts.
Damn, heftig verhaal foxje. Veel beterschap!
pi_161090013
Zo blijkt maar weer dat je goed naar je lichaam moet luisteren en realiseer je wat nou echt belangrijk is in het leven... Nogmaals beterschap FF! Op naar een spoedig en volledig herstel!
pi_161092116
Mag ik trouwens vragen hoe oud / jong je bent FireFox?
pi_161093339
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik lig in het ziekenhuis. Ik heb gisteren een hersenbloeding gehad ;(
Jezus man, heftig! Beterschap! :*
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_161093774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:46 schreef JayHovah het volgende:
Mag ik trouwens vragen hoe oud / jong je bent FireFox?
Ik ben nog "maar" 33-jaar jong. Waarschijnlijk zat er vanaf mijn geboorte al een zwakke plek bij mijn hersenen. Bij mijn geboorte had ik de navelstreng 2x om mijn nek en had ik 2 minuten lang zuurstof tekort, en kwam blauw ter wereld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161095345
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben nog "maar" 33-jaar jong. Waarschijnlijk zat er vanaf mijn geboorte al een zwakke plek bij mijn hersenen. Bij mijn geboorte had ik de navelstreng 2x om mijn nek en had ik 2 minuten lang zuurstof tekort, en kwam blauw ter wereld.
Ik ben ook 33 jaartjes jong...doet je toch ff stilstaan.
En ligt het aan mij of niet wat ik moet meteen aan The Butterfly Effect denken als je over het navelstrengverhaal begint.
pi_161096064
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:29 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik ben ook 33 jaartjes jong...doet je toch ff stilstaan.
En ligt het aan mij of niet wat ik moet meteen aan The Butterfly Effect denken als je over het navelstrengverhaal begint.
Ik schijn 2 weken geleden tegen mijn moeder en zusje hebben gezegd dat "er iets ergs" met mij zou gebeuren. Kan mij totaal niet herinneren zoiets gezegd te hebben.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161102843
FF, ongelooflijk dat jij er, tot dusver te zeggen, niets aan overgehouden hebt.
Wel flink schrikken. Dat zet je even met beide benen op de grond.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En ligt het aan mij of niet wat ik moet meteen aan The Butterfly Effect denken als je over het navelstrengverhaal begint.
Gebeurt wel vaker. Zodra bij de bevalling het hoofdje eruit is, wordt meteen gekeken of de navelstreng om de nek zit.
pi_161108909
Tering FF, sterkte! Wat een geluk dat je een doorzetter bent 8-). Hoop dat je snel opknapt.
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:58:23 #94
370431 drakin
vurig typje
pi_161110898
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:03 schreef wyccie het volgende:
FF, ongelooflijk dat jij er, tot dusver te zeggen, niets aan overgehouden hebt.
Wel flink schrikken. Dat zet je even met beide benen op de grond.

[..]

Gebeurt wel vaker. Zodra bij de bevalling het hoofdje eruit is, wordt meteen gekeken of de navelstreng om de nek zit.
Maar 2 keer om de nek gebeurd niet zo vaak.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_161114737
Hebben jullie Prisoners al gezien? Wat een heftige film zeg -O-.
Ben ook helemaal bekeerd wat betreft Paul Dano. Vond 'm altijd een irritante rotkop hebben, maar acteren kan 'ie _O_. (En Gyllenhaal en Jackman waren ook steengoed)
pi_161116254
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:04 schreef picodealion het volgende:
Hebben jullie Prisoners al gezien? Wat een heftige film zeg -O-.
Ben ook helemaal bekeerd wat betreft Paul Dano. Vond 'm altijd een irritante rotkop hebben, maar acteren kan 'ie _O_. (En Gyllenhaal en Jackman waren ook steengoed)
Die is goed inderdaad. En Dano _O_ fijn acteur ja, laatst gezien in Love and Mercy, geweldig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161117154
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:04 schreef picodealion het volgende:
Hebben jullie Prisoners al gezien? Wat een heftige film zeg -O-.
Ben ook helemaal bekeerd wat betreft Paul Dano. Vond 'm altijd een irritante rotkop hebben, maar acteren kan 'ie _O_. (En Gyllenhaal en Jackman waren ook steengoed)
Mijn favoriete film van 2014 :)
Nightcrawler, ook zo'n goeie...
pi_161117185
Nightcrawler staat als volgende op mijn lijst
pi_161117275
Daar zit Paul Dano toch niet in?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161117354
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:15 schreef picodealion het volgende:
Nightcrawler staat als volgende op mijn lijst
You won't regret it.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar zit Paul Dano toch niet in?
Maar Jake Gyllenhaal wel...

Paul Dano in Taking Lives btw _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')