abonnement Unibet Coolblue
pi_160666899
Ze moeten wel uitkijken dat het niet een soort van karikatuur wordt natuurlijk. Als hij op bij die Hilltop mensen is zit hij binnen 10 minuten volledig onder het bloed van een van hen.
Op zich steken ze daar zelf ook wel de draak mee met dat "What??", maar toch.

Overigens, die personages die ze afgemaakt hebben hadden allemaal wel wat. Die rooie, dat dikke oude vrouwtje, en zelfs die 'Aziatische Maggie'. Veel meer dan bepaalde bewoners van het dorp waar ze nu zitten.
pi_160666934
Voor de geïnteresseerde, de promo van volgende week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_160667054
Was die vent nou Negan of is toch iedereen Negan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160668242
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef Beach het volgende:
Was die vent nou Negan of is toch iedereen Negan?
Ik denk geen van beide.
  maandag 14 maart 2016 @ 20:46:08 #30
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160668983
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef Beach het volgende:
Was die vent nou Negan of is toch iedereen Negan?
DIt is Negan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nec cito nec tarde
pi_160670182
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef Beach het volgende:
Was die vent nou Negan of is toch iedereen Negan?
Ik denk dat ze een Spartacusje uitvoeren. Geen van beiden dus.
pi_160670477
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Voor de geïnteresseerde, de promo van volgende week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Twinning = boring
pi_160671182
Damn... Negan heeft genoeg reden om pissed te zijn... als hij eindelijk komt.

Maar waarom dat "we're all Negan"? Waarom zouden the saviors anderen willen overtuigen dat Negan niet een echt persoon is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intentionally left blank.
pi_160671225
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:46 schreef irish.joe het volgende:

[..]

DIt is Negan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze acteur ziet er TE sympathiek uit voor een Negan :@
Ben erg benieuwd naar dit karakter *O*

^O^ Carol bewaart haar menselijkheid maar beslist (ondanks Morgans invloed) nog steeds snel in goed-kwaad _O_

Jammer vind ik dat Rick de gevangene direct dood schiet. Rick wist dat hij de enige overlevende v/d groep was ... dus info-bron :@
Rick verliest m.i. hier wel wat menselijkheid :')
pi_160671867
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 15:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook dat Carol zo speelde om die anderen in de tuin te leiden, maar waarom zou ze dan als ze die ginger onder schot heeft haar niet gewoon afknallen en in plaats daarvan een enorm risico nemen? Sowieso wat tegenstrijdig wat dat betreft: eerst zegt ze doe Maggie en d'r kind niks aan om vervolgens dat soort enorme risico's te nemen.
Ja, ik dacht ook dat het strategisch was. Maar dat was een regressie naar old-Carol.
pi_160671906
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet door :D Daardoor wilde die muts ineens wel ruilen en werd iedereen afgeslacht _O_
supermooie aflevering weer :D
Niet waar. Toen ze herenigd was met Maggie was ze ook nog niet haar oude zelf. Het was geen act.
pi_160672951
Geen toneelspel nee. Misschien iets aangedikt, maar wel echt lichte paniek.
Ja doei.
  maandag 14 maart 2016 @ 22:30:06 #38
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_160673008
Je ziet steeds minder zombies :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 14 maart 2016 @ 22:35:42 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160673243
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:09 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Jep, ze lijkt het opeens ontzettend aan te dikken...
Ze is ook toch eigenlijk Engels van origine? Ik heb haar in een andere serie met een Engels accent horen praten tenminste en dat klonk natuurlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160673564
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze is ook toch eigenlijk Engels van origine? Ik heb haar in een andere serie met een Engels accent horen praten tenminste en dat klonk natuurlijk.
Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse. Maar sinds dit seizoen dikt ze haar accent ontzettend aan. Iig in de laatste afleveringen. Daarvoor was het gewoon een Amerikaans accent. De meeste Britten hebben daar niet zo'n moeite mee. Andy Lincoln (Rick) overigens wel, dat merkte ik meteen al bij de eerste scene uit in de eerste aflevering.
pi_160673880
Fucking spannende aflevering
Nothing to see here, carry on
pi_160673957
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Geen toneelspel nee. Misschien iets aangedikt, maar wel echt lichte paniek.
Vast :Y :+
pi_160674226
Damn ze executeren gwoon echt iedereen... Fucking hard
Nothing to see here, carry on
pi_160674353
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse. Maar sinds dit seizoen dikt ze haar accent ontzettend aan. Iig in de laatste afleveringen. Daarvoor was het gewoon een Amerikaans accent. De meeste Britten hebben daar niet zo'n moeite mee. Andy Lincoln (Rick) overigens wel, dat merkte ik meteen al bij de eerste scene uit in de eerste aflevering.
Volgens mij moet d'r accent klinken als iemand uit het zuiden van Amerika.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 maart 2016 @ 23:03:37 #45
426493 crew  PippenScottie
pi_160674389
Moooooie aflevering! _O_
pi_160674411
Carol draait om, dat word een gekkie heb ik het idee.

Maggie heeft overigens altijd al overdreven een accent gehad in mijn herinnering. Vanaf het begin viel het me op in elk geval.
pi_160674725
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
Moooooie aflevering! _O_
Mee eensch :Y ^O^
pi_160674756
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze is ook toch eigenlijk Engels van origine? Ik heb haar in een andere serie met een Engels accent horen praten tenminste en dat klonk natuurlijk.
Ze heeft in een interview weleens aangegen er zelf moeite mee te hebben. Ze heeft ook geoefend met wat hulpen op de set, maar dat waren echte rednecks, dus werd het al gauw te zwaar voor een dame.

Maar goed, je ziet ook dat het doden erg zwaar wordt voor Maggie, ondanks de hardheid waarmee ze het uitvoert.
.
pi_160674842
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Carol draait om, dat word een gekkie heb ik het idee.

Maggie heeft overigens altijd al overdreven een accent gehad in mijn herinnering. Vanaf het begin viel het me op in elk geval.
Carol's karakter gaat er op vooruit. Samen met Morgan enige balans zoeken.. *O*
Althans, hoop ik :@
pi_160674904
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Carol draait om, dat word een gekkie heb ik het idee.

Ze krijgt langzaam haar menselijkheid gewoon weer terug denk ik, ze veranderd weer in de Carol die Daryl leuk vond voordat ze veranderde in iemand op wie Daryl afknapte, 1 of 2 paar seizoenen terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')