abonnement Unibet Coolblue
pi_160645067



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_160645086
En dan open ik voor het eerst een topic, maak ik een typefout... :@ :@ :|W
Edit: en het topicnummer is ook verkeerd... Sorry |:( Verwijder maar
  zondag 13 maart 2016 @ 20:46:07 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_160645817
No problemo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 13 maart 2016 @ 23:11:55 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160651296
Ik heb 'em. Wilde er een review van maken, maar hij valt toch tegen, dus zou het niet echt aanraden. ;)

@auxcables, Anker heeft op Amazon.de nette! www.amazon.de/gp/aw/s/ref=nb_sb_noss?k=anker+aux (k=anker ;( )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160654055
Banggood heeft weer een deal geregeld met de Xiaomi 10K powerbank voor 10 dollar inclusief verzending :D
CHI / [Banggood] Xiaomi Deals: Xiaomi Powerbank zilver 100x voor $10!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 14 maart 2016 @ 08:40:17 #6
545 dop
:copyright: dop
pi_160654169
-

[ Bericht 100% gewijzigd door dop op 14-03-2016 09:31:57 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_160654909
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:28 schreef rene90 het volgende:
Banggood heeft weer een deal geregeld met de Xiaomi 10K powerbank voor 10 dollar inclusief verzending :D
CHI / [Banggood] Xiaomi Deals: Xiaomi Powerbank zilver 100x voor $10!
Vorige week net 1 besteld voor 15 euro, en nu maar weer 1:

Thank you for shopping with us online,your order has been placed.
pi_160654953
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:48 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Vorige week net 1 besteld voor 15 euro, en nu maar weer 1:

Thank you for shopping with us online,your order has been placed.
zonde dat je er je hem dan niet laat liggen voor iemand die er nog geen een heeft :)
pi_160654969
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

zonde dat je er je hem dan niet laat liggen voor iemand die er nog geen een heeft :)
Het word een verjaardagscadeau :)
pi_160654995
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:52 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Het word een verjaardagscadeau :)
dat kan ook :P
  maandag 14 maart 2016 @ 11:08:56 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160656112
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]

@auxcables, Anker heeft op Amazon.de nette! www.amazon.de/gp/aw/s/ref=nb_sb_noss?k=anker+aux (k=anker ;( )
Speaking of Anker, http://brands.aliexpress.com/en . Als je niet wilt wachten op die van Xiaomi...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160656522
Ik zoek een lange usb kabel van betere kwaliteit om een telefoon mee op te laden.

Heb ooit zomaar kabels gekocht van een china shop, maar die kwaliteit viel tegen.
  maandag 14 maart 2016 @ 11:37:55 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160656540
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:37 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een lange usb kabel van betere kwaliteit om een telefoon mee op te laden.

Heb ooit zomaar kabels gekocht van een china shop, maar die kwaliteit viel tegen.
Oke
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 maart 2016 @ 12:07:09 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160657118
Zie link van Anker op AliExpress die ik net postte met kevlar kabels in 1m/2m smaken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2016 @ 12:14:34 #15
230491 Zith
pls tip
pi_160657297
Ik bestel meer dan 99.8% van de AliExpress gebruikers :')

EDIT: totaal 7500 USD
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_160657863
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:07 schreef shiznuts het volgende:
Zie link van Anker op AliExpress die ik net postte met kevlar kabels in 1m/2m smaken...
gekocht een zwarte van 2m
pi_160657984
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:37 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een lange usb kabel van betere kwaliteit om een telefoon mee op te laden.

Heb ooit zomaar kabels gekocht van een china shop, maar die kwaliteit viel tegen.
Als je nog langere kabels zoekt, misschien is deze aanbieding nog geldig. Zijn dezelfde kabels als Aukey en Tronsmart.

https://nl.pepper.com/aan(...)ur762-amazonde-20201
pi_160660095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter

Met coupon "FXHK45UY" ¤7.62 met de boekentruc.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5! :P

EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Net binnengekregen. Mooi setje kabels. Weer een uiterst nauwkeurige test gedaan en de 3 meter kabel laat meer ampère door dan mijn stock HTC-kabel van ~1M. (trekt de 1A dicht).
Met de Blitzwolf autolader mis ik nu dus eigenlijk alleen nog een goede 230V lader die meer dan 1A kan leveren.



Krijg alleen niet een bepaald positief beeld van DHL.
Dit pakket blijkt gewoon in de garage gegooid te zijn terwijl er mensen thuis waren.
(Teruggekeken op camerabeelden omdat ineens dit pakketje in de garage lag)
pi_160661901
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]


Krijg alleen niet een bepaald positief beeld van DHL.
Dit pakket blijkt gewoon in de garage gegooid te zijn terwijl er mensen thuis waren.
(Teruggekeken op camerabeelden omdat ineens dit pakketje in de garage lag)
Ben benieuwd als ik straks thuis kom dan, ik kreeg vanmorgen iig wel een mailtje dat ze vanmiddag langs zouden komen en als er niemand thuis is ik een kaart in de bus krijg waarop staat hoe ik een nieuwe afspraak kan inplannen.
pi_160662115
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net binnengekregen. Mooi setje kabels. Weer een uiterst nauwkeurige test gedaan en de 3 meter kabel laat meer ampère door dan mijn stock HTC-kabel van ~1M. (trekt de 1A dicht).
Met de Blitzwolf autolader mis ik nu dus eigenlijk alleen nog een goede 230V lader die meer dan 1A kan leveren.

[ afbeelding ]

Krijg alleen niet een bepaald positief beeld van DHL.
Dit pakket blijkt gewoon in de garage gegooid te zijn terwijl er mensen thuis waren.
(Teruggekeken op camerabeelden omdat ineens dit pakketje in de garage lag)
Off topic
Ik zie dat er een een Hellofresh cadeaukaart bij zit. Mazzelaar....
pi_160678869
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net binnengekregen. Mooi setje kabels. Weer een uiterst nauwkeurige test gedaan en de 3 meter kabel laat meer ampère door dan mijn stock HTC-kabel van ~1M. (trekt de 1A dicht).
Met de Blitzwolf autolader mis ik nu dus eigenlijk alleen nog een goede 230V lader die meer dan 1A kan leveren.

[ afbeelding ]

Krijg alleen niet een bepaald positief beeld van DHL.
Dit pakket blijkt gewoon in de garage gegooid te zijn terwijl er mensen thuis waren.
(Teruggekeken op camerabeelden omdat ineens dit pakketje in de garage lag)
Met boekentruc besteld? Kan je kort aangeven hoe je dat gedaan hebt?
pi_160679082
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:28 schreef rene90 het volgende:
Banggood heeft weer een deal geregeld met de Xiaomi 10K powerbank voor 10 dollar inclusief verzending :D
CHI / [Banggood] Xiaomi Deals: Xiaomi Powerbank zilver 100x voor $10!
Nice.
pi_160679214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

Met boekentruc besteld? Kan je kort aangeven hoe je dat gedaan hebt?
Kijk even op Pepper. Daar staat het uitgelegd.
pi_160679386
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:41 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Kijk even op Pepper. Daar staat het uitgelegd.
heb ik gelezen en heb in mijn mandje een niet op voorraad zijnde boek. verzenden is nu 0 euro, maar welke optie moet je dan kiezen:

Wählen Sie eine Versandoption:
Komplettversand: Meine bestellten Artikel in so wenige Einzellieferungen wie möglich zusammenfassen
Ich möchte meine Artikel schneller. Sofort verschicken, sobald Artikel verfügbar sind.
(Mit zusätzlichen Kosten.)

Want die komplettversand dan wachten ze dus lijkt mij tot dat boek weer op voorraad is en die andere daarbij komt er verzendkosten bij
pi_160679896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

heb ik gelezen en heb in mijn mandje een niet op voorraad zijnde boek. verzenden is nu 0 euro, maar welke optie moet je dan kiezen:

Wählen Sie eine Versandoption:
Komplettversand: Meine bestellten Artikel in so wenige Einzellieferungen wie möglich zusammenfassen
Ich möchte meine Artikel schneller. Sofort verschicken, sobald Artikel verfügbar sind.
(Mit zusätzlichen Kosten.)

Want die komplettversand dan wachten ze dus lijkt mij tot dat boek weer op voorraad is en die andere daarbij komt er verzendkosten bij
Ik heb je even een PM gestuurd, want dit is off topic voor hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')