abonnement Unibet Coolblue
pi_160680238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jij hebt er vertrouwen in Rickert?
Heb jij er vertrouwen in?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:37:09 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160680242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik zie goftetomme de hele wedstrijd niet. Ik zit in Roffa vanavond. ;(
Echt. Ik ben zo verschrikkelijk kut met datums en plannen.
Duik je een kroeg in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160680264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar. :o
Weken geleden gepland al. Eerlijk gezegd ook niet door mij maar door de secretaresse. Maar ik had mijn agenda niet geblokt.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 15 maart 2016 @ 10:38:53 #129
186611 Haags
pi_160680286
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Weken geleden gepland al. Eerlijk gezegd ook niet door mij maar door de secretaresse. Maar ik had mijn agenda niet geblokt.
Laat het een goede les voor je zijn. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_160680296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heb jij er vertrouwen in?
Neuh. Ik denk dat ze er met 3-0 afvliegen. Als ze de eerste 89 minuten doorkomen hebben ze een kans. :') Of laten we hopen op penalty's. Omdat dat de laatste tijd zo goed gaat.
pi_160680312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Neuh. Ik denk dat ze er met 3-0 afvliegen. Als ze de eerste 89 minuten doorkomen hebben ze een kans. :') Of laten we hopen op penalty's. Omdat dat de laatste tijd zo goed gaat.
Voor mij bestaat er ook geen twijfel over dat Atletico gewoon doorgaat. Ik houd het op 2-0.
pi_160680327
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Laat het een goede les voor je zijn. :)
Geen bos bloemen op secretaressedag voor haar. :(
pi_160680421
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Neuh. Ik denk dat ze er met 3-0 afvliegen. Als ze de eerste 89 minuten doorkomen hebben ze een kans. :') Of laten we hopen op penalty's. Omdat dat de laatste tijd zo goed gaat.
Als je op voorhand al in de foetushouding gaat liggen met je duim in je mond, terwijl je met je andere hand je anus vast voorziet van vaseline dan kun je inderdaad beter thuisblijven. Man man man.
pi_160680623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als je op voorhand al in de foetushouding gaat liggen met je duim in je mond, terwijl je met je andere hand je anus vast voorziet van vaseline dan kun je inderdaad beter thuisblijven. Man man man.
Als je zo naïef bent om te denken dat ze een goede kans maken, dan ga je een heel moeilijk leven krijgen. Ben je toevallig ook al vaker ingegaan op mails van een onbekende Nigeriaan die claimt dat je recht hebt op een onbekend, maar groot, bedrag van je overleden achteroom in Canada?
pi_160680667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als je zo naïef bent om te denken dat ze een goede kans maken, dan ga je een heel moeilijk leven krijgen. Ben je toevallig ook al vaker ingegaan op mails van een onbekende Nigeriaan die claimt dat je recht hebt op een onbekend, maar groot, bedrag van je overleden achteroom in Canada?
Ja leuk ben je wel, maar het feit is dat jij samen met een paar andere users hier gewoon koning indekken loopt te spelen. Tuurlijk is de kans klein, maar de eerste wedstrijd hoorde ik ook uitslagen van 3/4/5-0 voorbij komen. Waarom niet wat meer vertrouwen? Zolang die 0 op het bord staat heb je gewoon een goede kans en zelfs bij een 1-0 achterstand ben je nog in de race omdat een uitdoelpunt volstaat.

Als jij directeur was bij PSV was je ongetwijfeld niet eens afgereisd ofwel? Dan had je het net zo goed op papier af kunnen doen.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:00:53 #136
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160680672
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als je zo naïef bent om te denken dat ze een goede kans maken, dan ga je een heel moeilijk leven krijgen. Ben je toevallig ook al vaker ingegaan op mails van een onbekende Nigeriaan die claimt dat je recht hebt op een onbekend, maar groot, bedrag van je overleden achteroom in Canada?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop toch echt dat de spelers er anders instaan dan jij. Gewoon gas erop vanavond. Het moet meezitten, maar alles is nog mogelijk.
pi_160680701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:00 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop toch echt dat de spelers er anders instaan dan jij. Gewoon gas erop vanavond. Het moet meezitten, maar alles is nog mogelijk.
Exact. Man man wat een gejank hier zeg.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 15 maart 2016 @ 11:11:37 #138
186611 Haags
pi_160680875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Geen bos bloemen op secretaressedag voor haar. :(
Wanneer is dat? :+
Zonder wrijving geen glans
pi_160680889
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja leuk ben je wel, maar het feit is dat jij samen met een paar andere users hier gewoon koning indekken loopt te spelen. Tuurlijk is de kans klein, maar de eerste wedstrijd hoorde ik ook uitslagen van 3/4/5-0 voorbij komen. Waarom niet wat meer vertrouwen? Zolang die 0 op het bord staat heb je gewoon een goede kans en zelfs bij een 1-0 achterstand ben je nog in de race omdat een uitdoelpunt volstaat.

Als jij directeur was bij PSV was je ongetwijfeld niet eens afgereisd ofwel? Dan had je het net zo goed op papier af kunnen doen.
Thanks. Ik vind jou op zijn tijd ook best leuk. ;)

Ik loop absoluut niet koning indekken te spelen. Ik pretendeer realistisch te zijn.
Zoals aangegeven behoort Atletico samen met Barcelona, Madrid, München en Parijs tot de topfavorieten om de CL te winnen. Daartussen schaar ik PSV niet. Daarop is mijn weinige vertrouwen gebaseerd. Het feit dat Altetico de laatste weken in uitstekende vorm steekt. Daarop is mijn weinige vertrouwen gebaseerd.

Bij de thuiswedstrijd heb ik aangegeven dat het heel moeilijk gaat worden, maar dat ik dacht dat een gelijkspel mogelijk zou zijn. Nou, dat was het maximaal haalbare en dat was heel knap. Maar ik zie het vandaag niet gebeuren. Dat heeft niets met indekken te maken. Waarom zou ik me überhaupt gaan indekken op een anoniem forum? :') Ik post hier om te discussiëren. Niet om iedere post in het ridicule te laten trekken door supporters die enige vorm van realisme ontberen. Natuurlijk ben je als supporter opportunistisch, maar ik denk dat je zelf ook wel beter weet. En die spelers weten dat stiekem ook. En de directeur ook.

En kansloos ben je nooit. Dat zul je me ook nooit horen roepen, maar op voorhand zeg ik dat het schier onmogelijk is om door te gaan. Tijdens de wedstrijd zou het kunnen zijn dat er iets gebeurd waardoor het voordeel jouw kant op begint te tilten. Daar moet je dan gebruik van maken en ik denk dat PSV een team heeft wat daar de mogelijkheden toe heeft.
pi_160680901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wanneer is dat? :+
Als het aan mij ligt niet meer.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 15 maart 2016 @ 11:13:52 #141
186611 Haags
pi_160680919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt niet meer.
En toch geef jij hondstrouw een bloemetje op die dag. :+
Zonder wrijving geen glans
pi_160681206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heb je al gekeken onder zijn alter ego Herqules?
Wie?
pi_160681214
Ho kut verkeerde account
  Redactie Sport dinsdag 15 maart 2016 @ 11:28:40 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160681233
Ik geloof er niet in, maar het zou mooi zijn als het wel gebeurt natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160681355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef Herqules het volgende:
Ho kut verkeerde account
Goeie.
pi_160681497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jij hebt er vertrouwen in Rickert?
Nee, maar dat is ook geen schande.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2016 @ 11:43:21 #147
842 Zorro
Z
pi_160681589
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als je zo naïef bent om te denken dat ze een goede kans maken, dan ga je een heel moeilijk leven krijgen. Ben je toevallig ook al vaker ingegaan op mails van een onbekende Nigeriaan die claimt dat je recht hebt op een onbekend, maar groot, bedrag van je overleden achteroom in Canada?
Beetje optimistisch blijven he. In 1988 werd de kans tegen Real nog veel kleiner ingeschat. En we weten hoe dat gegaan is. De bal is rond, elluf tegen elluf en wij hebben Linskens.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_160682050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Thanks. Ik vind jou op zijn tijd ook best leuk. ;)

Ik loop absoluut niet koning indekken te spelen. Ik pretendeer realistisch te zijn.
Zoals aangegeven behoort Atletico samen met Barcelona, Madrid, München en Parijs tot de topfavorieten om de CL te winnen. Daartussen schaar ik PSV niet. Daarop is mijn weinige vertrouwen gebaseerd. Het feit dat Altetico de laatste weken in uitstekende vorm steekt. Daarop is mijn weinige vertrouwen gebaseerd.

Bij de thuiswedstrijd heb ik aangegeven dat het heel moeilijk gaat worden, maar dat ik dacht dat een gelijkspel mogelijk zou zijn. Nou, dat was het maximaal haalbare en dat was heel knap. Maar ik zie het vandaag niet gebeuren. Dat heeft niets met indekken te maken. Waarom zou ik me überhaupt gaan indekken op een anoniem forum? :') Ik post hier om te discussiëren. Niet om iedere post in het ridicule te laten trekken door supporters die enige vorm van realisme ontberen. Natuurlijk ben je als supporter opportunistisch, maar ik denk dat je zelf ook wel beter weet. En die spelers weten dat stiekem ook. En de directeur ook.

En kansloos ben je nooit. Dat zul je me ook nooit horen roepen, maar op voorhand zeg ik dat het schier onmogelijk is om door te gaan. Tijdens de wedstrijd zou het kunnen zijn dat er iets gebeurd waardoor het voordeel jouw kant op begint te tilten. Daar moet je dan gebruik van maken en ik denk dat PSV een team heeft wat daar de mogelijkheden toe heeft.
De toon in dit bericht is al heel wat anders dan in je andere berichten.
pi_160682139
Je bent echt krankjorum als je denkt dat PSV ook maar enige kans maakt vanavond _O-
pi_160682158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:06 schreef Bronson_ het volgende:
Je bent echt krankjorum als je denkt dat PSV ook maar enige kans maakt vanavond _O-
Haha ja. Gooi jezelf weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')