abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 maart 2016 @ 11:55:40 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160631961
Welkom in het officiële Nintendo NX-topic op FOK! Hier kunnen alle geruchten, specs, wensen en liefdesbetuigingen voor Nintendo's nieuwe platform: NX. Een enkele negatieve reactie mag, alleen probeer dat te posten tijdens bikkeltijd zodat je er niemand lastig mee valt. Bedankt.

Wat is Nintendo NX
NX is het nieuwe platform voor Nintendo. Het is de opvolger van de ietwat geflopte Wii U en ook de opvolger van de handheld 3DS.

Hoe ziet NX er uit?
Geen idee, maar hier is een plaatje hoe hij er niet uit zal zien


Wanneer komt NX?
Later dit jaar, waarschijnlijk rond november 2016. Op tijd voor Thanksgiving en Sinterklaas.

Welke games kan ik straks gaan spelen op NX?
Onder andere de volgende games: Super Smash Brothers NeXt, Beyond Good & Evil 2, The Legend of Zelda: Against all odds, Mario Kart 9 en Spla2n.

Wat zijn de technische specificaties van NX?
De exacte specs zijn nog niet bekend, maar denk aan de kracht van twee WiiU's en een Nokia 3310 met een vleugje cloud computing.

Klopt alle bovenstaande info
Ja. De info komt uit zeer betrouwbare bron. Eentje die al bijna 30 jaar met Nintendo in aanraking is: mijn rechterduim.

Have fun!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160632335
Hoe kan een console de opvolger worden van een handheld?
pi_160632877
Behalve de Wii heb ik steeds een generatie overgeslagen met nieuwkoop sinds de snes. Ergo, deze koop ik dus tweedehands. Wel benieuwd wat ze er nu weer van bakken.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:44:33 #4
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_160632961
In before Gimmick.
  zondag 13 maart 2016 @ 13:13:48 #5
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160633644
Hoop wel dat het plaatje niet echt is. De Xbox 1 was nog hipper.

edit: zal de volgende keer wel beginnen met het lezen van de OP
pi_160633790
Betekent dit dat dan eindelijk de wii games uit de schappen gaan?
pi_160634486
Ondanks enkele toffe games ben ik zeer sceptisch geworden als het om nintendo gaat. Het lijkt vaak alsof ze zo hun best doen om te floppen.

Anderzijds is het door de exclusives wel de enige interessante console op de markt dus we zullen zien. Ik zal, met oog op de geschiedenis, in ieder geval niet zomaar geld eraan besteden.
Conscience do cost.
pi_160634586
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:51 schreef ems. het volgende:
Ondanks enkele toffe games ben ik zeer sceptisch geworden als het om nintendo gaat. Het lijkt vaak alsof ze zo hun best doen om te floppen.

Anderzijds is het door de exclusives wel de enige interessante console op de markt dus we zullen zien. Ik zal, met oog op de geschiedenis, in ieder geval niet zomaar geld eraan besteden.
De wiiu is anders totaal niet flopt. (ook nog steeds niet top) het is een neutraal apparaat met een hele hoge goede exclusiefs en toch een paar CoD's . Vergeet niet dat de wiiu met een pro controller veel issues weg neemt die de tablet hebben.
De aantal goede games op PS4 en Xbone (die maandelijks nog eens geld kosten) is ook niet heel veel
pi_160635175
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

De wiiu is anders totaal niet flopt. (ook nog steeds niet top) het is een neutraal apparaat met een hele hoge goede exclusiefs en toch een paar CoD's . Vergeet niet dat de wiiu met een pro controller veel issues weg neemt die de tablet hebben.
Ik verwoord het verkeerd. Voor mij persoonlijk is nintendo sinds de Wii een flop geweest. Door het vreemde platformen die ze hanteren, door de switch naar (dure) movement controllers die simpelweg niet goed werken, door de manier waarop ze zichzelf alienaten van de fanbase met stricte regels wat je wel of niet op youtube mag posten. Voor mijn gevoel is Nintendo uit z'n weg gegaan met beslissingen waardoor in ieder geval ik nog weinig vertrouwen heb in het bedrijf.

Zeker wat betreft de WiiU is het -enige- dat ook maar enigszins interessant voor mij was smash brothers. Voor de rest is er verschrikkelijk weinig uitgekomen en zijn de meest toffe games simpele remasters of reworks van dingen die we al gezien hebben op de vorige consoles.
quote:
De aantal goede games op PS4 en Xbone (die maandelijks nog eens geld kosten) is ook niet heel veel
PS4 en Xbone zijn sowieso overbodig als je een degelijke PC hebt. Daarom prefereer ik, ondanks z'n tekortkomingen, toch nog nintendo als ik iets moet kopen want zij hebben tenminste interessante exclusives. Al zijn dat er nog maar weinig.
Conscience do cost.
pi_160635645
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik verwoord het verkeerd. Voor mij persoonlijk is nintendo sinds de Wii een flop geweest. Door het vreemde platformen die ze hanteren, door de switch naar (dure) movement controllers die simpelweg niet goed werken, door de manier waarop ze zichzelf alienaten van de fanbase met stricte regels wat je wel of niet op youtube mag posten. Voor mijn gevoel is Nintendo uit z'n weg gegaan met beslissingen waardoor in ieder geval ik nog weinig vertrouwen heb in het bedrijf.

Zeker wat betreft de WiiU is het -enige- dat ook maar enigszins interessant voor mij was smash brothers. Voor de rest is er verschrikkelijk weinig uitgekomen en zijn de meest toffe games simpele remasters of reworks van dingen die we al gezien hebben op de vorige consoles.

[..]

PS4 en Xbone zijn sowieso overbodig als je een degelijke PC hebt. Daarom prefereer ik, ondanks z'n tekortkomingen, toch nog nintendo als ik iets moet kopen want zij hebben tenminste interessante exclusives. Al zijn dat er nog maar weinig.
Helaas ben ik echt een console gamer dus hoop eigenlijk de NX te kunnen skippen dat mijn wiiu nog wel 5 jaar mee gaat.
pi_160645032
Hier moet ik gepost hebben.
  Donald Duck held zondag 13 maart 2016 @ 21:40:19 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160648156
Ben benieuwd. De Wii U heb ik overgeslagen, die zou ik alleen nog halen als er zo'n 100 euro budgetmodel komt (zoals die er ook bij de Wii kwam).
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_160649184
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:51 schreef ems. het volgende:
Ondanks enkele toffe games ben ik zeer sceptisch geworden als het om nintendo gaat. Het lijkt vaak alsof ze zo hun best doen om te floppen.
Dat gevoel heb ik dus ook, maar Mario Kart 9 wil ik wel hebben. Het is alleen nog even afwachten of ik zo rijk en gek genoeg ben om een console voor één game te kopen. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_160653828
Volgens mij wisten ze al sinds het begin niet zo goed wat ze ermee moesten. Fans wilde een grote 3d mario, kregen een level based ervoor terug :') hoop dat er nu echt een vervolg komt van Galaxy en niet zo'n eentje als World
pi_160654017
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 07:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Volgens mij wisten ze al sinds het begin niet zo goed wat ze ermee moesten. Fans wilde een grote 3d mario, kregen een level based ervoor terug :') hoop dat er nu echt een vervolg komt van Galaxy en niet zo'n eentje als World
World vind ik juist heel tof. Ook omdat je co-op kunt spelen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160654140
Leuk topic maar eigenlijk weten we 0,0 over de NX toch?
Gegroet!
  maandag 14 maart 2016 @ 09:08:54 #17
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160654435
Ben wel benieuwd. Console komt sowieso wel in huis, hoop alleen op een bredere line-up van topgames t.o.v de Wii U.
  maandag 14 maart 2016 @ 10:39:25 #18
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_160655629
Ben benieuwd.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 14 maart 2016 @ 11:04:23 #19
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160656037
Nintendo is verleden tijd.

Ik heb een Wii U, puur voor een uurtje per maand nostalgie. Daar houdt het dan wel bij op.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_160656506
Breng eens een normale console uit in combinatie met hun franchise games en ze zullen een mega omzet draaien. Teven zal ik dan ook voor het eerst zins de N64 weer een nintendo console aanschaffen. Maar het zal wel weer zo'n raar niche ding worden.
pi_160661195
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

World vind ik juist heel tof. Ook omdat je co-op kunt spelen.
Ik heb geen vrienden
pi_160661375
Ben benieuwd waar ze nu weer mee komen.
Zal hem denk ik niet gelijk kopen , net als de wii u.
Achteraf was die z'n geld meer dan waard , maar ik had er in eerste instantie weinig mee.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_160661921
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 07:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Volgens mij wisten ze al sinds het begin niet zo goed wat ze ermee moesten. Fans wilde een grote 3d mario, kregen een level based ervoor terug :') hoop dat er nu echt een vervolg komt van Galaxy en niet zo'n eentje als World
Een console hangt niet af van één game.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_160678194
Yay! Ben wel toe aan een goede nieuwe console, dit keer mét games. Wii U is eigenlijk m'n Mariokart Console
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_160678358
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:08 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Een console hangt niet af van één game.
Het was maar een voorbeeld :p
pi_160679952
Wanneer kunne we meer over deze console gaan horen? Ben geen Nintendo fan maar ze zijn wel altijd inovatief wat betreft hardware. En ook blijven sommige games leuk om te spelen, meestal zijn het echte party games.
pi_160680188
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:08 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Een console hangt niet af van één game.
Klopt.
Al kan een bepaalde system-seller een console wel maken.

Als ze eindelijk eens een keer hun kop uit het zand halen en een Pokémon adventure voor deze nieuwe console uitbrengen staat ie binnen no-time bij iedereen in de kast.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:52:30 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160680530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:34 schreef Altron het volgende:

[..]

Klopt.
Al kan een bepaalde system-seller een console wel maken.

Als ze eindelijk eens een keer hun kop uit het zand halen en een Pokémon adventure voor deze nieuwe console uitbrengen staat ie binnen no-time bij iedereen in de kast.
Inderdaad, zo moeilijk is het allemaal niet. Concurrerende graphics, meer third-party uitgevers van de grote titels en een aantal must-haves die iedere Nintendo-fan wil zien en dan hebben ze (ook nog i.c.m die Amiibo) gewoon goud in handen.

En sure, het ontwikkelen van goede games kost ook gewoon tijd, maar de line-up op de Wii U was wel heel karig voor het grote publiek. Heb zelf 13 titels in de kast staan en ze zijn allemaal geweldig en hebben grote replay-waarde dus wat dat betreft zit het wel goed. Maar zo'n Mario Tennis (ongeacht wat je van de game zelf vind) is dan weer verkracht terwijl de basis generaties terug juist prima was.
pi_160687494
Ik ga niet ontkennen dat er veel fouten zijn gemaakt met de Wii U, en dat de line-up inderdaad karig was, maar tegelijk kan ik niet heel ontevreden zijn omdat er, in ieder geval voor mij, genoeg voor is uitgekomen wat het de moeite waard heeft gemaakt. Zo slecht was Mario 3D world niet, en Mario Kart en Splatoon speel ik meer dan alles op de PS4 bij elkaar. Ik denk dat de Wii U op dezelfde manier de geschiedenis in gaat als de GameCube: bijna niemand heeft 'm gekocht, maar over tien jaar kijkt iedereen er opeens vol nostalgie naar terug.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_160687568
Nooit spijt gehad van mijn Wii U.
14 top games hier in huis staan.

Ook gebruik ik de tablet controller veel voor Virtual Console games.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_160688484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:15 schreef nomar83 het volgende:
Ik ga niet ontkennen dat er veel fouten zijn gemaakt met de Wii U, en dat de line-up inderdaad karig was, maar tegelijk kan ik niet heel ontevreden zijn omdat er, in ieder geval voor mij, genoeg voor is uitgekomen wat het de moeite waard heeft gemaakt. Zo slecht was Mario 3D world niet, en Mario Kart en Splatoon speel ik meer dan alles op de PS4 bij elkaar. Ik denk dat de Wii U op dezelfde manier de geschiedenis in gaat als de GameCube: bijna niemand heeft 'm gekocht, maar over tien jaar kijkt iedereen er opeens vol nostalgie naar terug.
Eens. Je hebt niet de keuze uit honderden games. Maar de toppertjes zijn ook écht top. Jammer dat het alleen vrij weinig échte nieuwe games heeft. Super Mario World, Donkey Kong Tropical Freeze, etc. zie ik toch niet echt als nieuwe games.
pi_160690017
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, zo moeilijk is het allemaal niet. Concurrerende graphics, meer third-party uitgevers van de grote titels en een aantal must-haves die iedere Nintendo-fan wil zien en dan hebben ze (ook nog i.c.m die Amiibo) gewoon goud in handen.

En sure, het ontwikkelen van goede games kost ook gewoon tijd, maar de line-up op de Wii U was wel heel karig voor het grote publiek. Heb zelf 13 titels in de kast staan en ze zijn allemaal geweldig en hebben grote replay-waarde dus wat dat betreft zit het wel goed. Maar zo'n Mario Tennis (ongeacht wat je van de game zelf vind) is dan weer verkracht terwijl de basis generaties terug juist prima was.
mario card ziet er strak uit hoor. Heb zulke Graphics in game niet gezien bij de concurrentie
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:31:06 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160690251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:15 schreef nomar83 het volgende:
Ik ga niet ontkennen dat er veel fouten zijn gemaakt met de Wii U, en dat de line-up inderdaad karig was, maar tegelijk kan ik niet heel ontevreden zijn omdat er, in ieder geval voor mij, genoeg voor is uitgekomen wat het de moeite waard heeft gemaakt. Zo slecht was Mario 3D world niet, en Mario Kart en Splatoon speel ik meer dan alles op de PS4 bij elkaar. Ik denk dat de Wii U op dezelfde manier de geschiedenis in gaat als de GameCube: bijna niemand heeft 'm gekocht, maar over tien jaar kijkt iedereen er opeens vol nostalgie naar terug.
Gedeeltelijk mee eens. WiiU heeft veel goede games. Wel ben ik van mening dat de toppers minder goed zijn dan op Gamecube.

Double Dash vond ik leuker dan 8. Sunshine is vernieuwender dan 3D World. We hadden een F Zero, Waverace, Resident Evil, etc. etc.

ZombiU, W101 en Bayo 2 zijn voor mij allemaal net een stapje minder dan de exclusives op Cube.

Dat blijft voor mij toch wel de nummer twee achter de SNES.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160704500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:15 schreef nomar83 het volgende:
Ik ga niet ontkennen dat er veel fouten zijn gemaakt met de Wii U, en dat de line-up inderdaad karig was, maar tegelijk kan ik niet heel ontevreden zijn omdat er, in ieder geval voor mij, genoeg voor is uitgekomen wat het de moeite waard heeft gemaakt. Zo slecht was Mario 3D world niet, en Mario Kart en Splatoon speel ik meer dan alles op de PS4 bij elkaar. Ik denk dat de Wii U op dezelfde manier de geschiedenis in gaat als de GameCube: bijna niemand heeft 'm gekocht, maar over tien jaar kijkt iedereen er opeens vol nostalgie naar terug.
Dat heb ik met de Wii. Achteraf gezien was het een prima console.

Btw, ik hoop trouwens dat Nintendo ook gaat overstappen naar regiovrij.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160707303
Wat is de doelgroep van Nintendo eigenlijk? Als ik kids hoor praten dan hebben ze het alleen maar over Call of Duty en Minecraft. De Wii sprak met de motion control gimmicks vooral mensen aan die niks met traditionele video games hebben maar die hype is inmiddels overgewaaid. Met de Wii U wilden ze kennelijk incasseren op de iPad hype. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Nintendo de gimmicks achterwege zou laten en een serieuze console van PS4 niveau neer zou zetten. In principe heeft Nintendo de sterkste first party franchises. Maar waarschijnlijk komen ze weer met een gimmick op de proppen in een wanhopige poging om een nieuwe niche markt aan te boren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_160713134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is de doelgroep van Nintendo eigenlijk? Als ik kids hoor praten dan hebben ze het alleen maar over Call of Duty en Minecraft. De Wii sprak met de motion control gimmicks vooral mensen aan die niks met traditionele video games hebben maar die hype is inmiddels overgewaaid. Met de Wii U wilden ze kennelijk incasseren op de iPad hype. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Nintendo de gimmicks achterwege zou laten en een serieuze console van PS4 niveau neer zou zetten. In principe heeft Nintendo de sterkste first party franchises. Maar waarschijnlijk komen ze weer met een gimmick op de proppen in een wanhopige poging om een nieuwe niche markt aan te boren.
Volgens mij bestaat de doelgroep momenteel alleen nog uit mensen die al jaren Nintendo-fan zijn. Als er een nieuwe Pokémon game uitkomt ben ik daar enthousiaster over dan mijn neefjes van 9. :')
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:32:13 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160714081
Nintendo wil dat iedereen de doelgroep is, altijd al geweest. Dat werkt echter niet waardoor niemand interesse heeft op een paar verstokte oude dertigers met Nintendo fetish na...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:34:41 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160714140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:20 schreef CoExist het volgende:
Nooit spijt gehad van mijn Wii U.
14 top games hier in huis staan.

Ook gebruik ik de tablet controller veel voor Virtual Console games.
Ik ben benieuwd welke 14 dat zijn? :)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is de doelgroep van Nintendo eigenlijk? Als ik kids hoor praten dan hebben ze het alleen maar over Call of Duty en Minecraft. De Wii sprak met de motion control gimmicks vooral mensen aan die niks met traditionele video games hebben maar die hype is inmiddels overgewaaid. Met de Wii U wilden ze kennelijk incasseren op de iPad hype. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als Nintendo de gimmicks achterwege zou laten en een serieuze console van PS4 niveau neer zou zetten. In principe heeft Nintendo de sterkste first party franchises. Maar waarschijnlijk komen ze weer met een gimmick op de proppen in een wanhopige poging om een nieuwe niche markt aan te boren.
Precies: Bouw gewoon een console als Sony, en probeer er bovenuit te steken met games als Mario/Zelda/Pokemon etc.
Ik zit totaal niet op die gimmick te wachten van Nintendo.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_160715681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd welke 14 dat zijn? :)
15 zelfs als je Nintendoland mee rekent...

Captain Toad Treasure Tracker
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Hyrule Warriors
LEGO City Undercover
Mario Kart 8
New Super Luigi U
New Super Mario Bros. U
Nintendoland
Pikmin 3
Super Mario 3D World
Super Mario Maker
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
The Legend Of Zelda: Wind Waker
Yoshi's Woolly World
ZombiU
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:57:09 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160720434
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:56 schreef CoExist het volgende:

[..]

15 zelfs als je Nintendoland mee rekent...

Captain Toad Treasure Tracker
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Hyrule Warriors
LEGO City Undercover
Mario Kart 8
New Super Luigi U
New Super Mario Bros. U
Nintendoland
Pikmin 3
Super Mario 3D World
Super Mario Maker
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
The Legend Of Zelda: Wind Waker
Yoshi's Woolly World
ZombiU
En dan zijn er nog
Bayonetta 2
Wonderful 101
Smash Bros

WiiU is een beest qua exclusives
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:58:44 #41
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_160720486
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo wil dat iedereen de doelgroep is, altijd al geweest. Dat werkt echter niet waardoor niemand interesse heeft op een paar verstokte oude dertigers met Nintendo fetish na...
Je bedoelt die 30ers zoals wij?
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:00:17 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160720540
quote:
6s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je bedoelt die 30ers zoals wij?
Wie anders?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:02:03 #43
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_160720592
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wie anders?
Hoeveel keer heb jij Super Mario World inmiddels gekocht?
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:33:59 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160721559
quote:
12s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoeveel keer heb jij Super Mario World inmiddels gekocht?
Eén keer slechts, het origineel :D De VC-versie was een reviewcopy :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160721798
quote:
19s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dan zijn er nog
Bayonetta 2
Wonderful 101
Smash Bros

WiiU is een beest qua exclusives
Bayonetta 2 en Wonderful 101 zijn niet mijn type games.

Smash Bros. U heb ik wel gehad maar weggegeven.
Vind het concept van de game al sinds de N64 fantastisch en heb alle versies wel gehad. Maar ik kan het gewoon niet.
Misschien ben ik een trage oude 30-er met een roze Nintendobril op.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_160722269
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:15 schreef nomar83 het volgende:
Ik ga niet ontkennen dat er veel fouten zijn gemaakt met de Wii U, en dat de line-up inderdaad karig was, maar tegelijk kan ik niet heel ontevreden zijn omdat er, in ieder geval voor mij, genoeg voor is uitgekomen wat het de moeite waard heeft gemaakt. Zo slecht was Mario 3D world niet, en Mario Kart en Splatoon speel ik meer dan alles op de PS4 bij elkaar. Ik denk dat de Wii U op dezelfde manier de geschiedenis in gaat als de GameCube: bijna niemand heeft 'm gekocht, maar over tien jaar kijkt iedereen er opeens vol nostalgie naar terug.
Ik ben druk bezig weer een GC te vinden :D

Mario Party 4&5 blijven de beste! Baal dat ik mijn GC weg gedaan heb :'(
pi_160724113
Voor mij valt en staat het met de third party developers. Omdat ze MET third party support zoveel meer kunnen bieden dan de PS4 en Xbox One (subjectief ik weet het). Daarvoor moeten ze ze wel binnen halen en binnen boord zien te houden. Anders wordt het gewoon een WiiU2.
pi_160729640
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo wil dat iedereen de doelgroep is, altijd al geweest. Dat werkt echter niet waardoor niemand interesse heeft op een paar verstokte oude dertigers met Nintendo fetish na...
Ik heb juist het idee dat Sony meer gericht is op iedereen. De 4 playstations hebben altijd verschillende soorten games gehad, dus voor iedereen is er wel wat leuks. Nintendo richt zich steeds meer op haar eigen games en dat is voornamelijk platform of RPG (Zelda). Dat is leuk voor de fans, maar de casual gamers zijn meer geïnteresseerd in games zoals Minecraft, Call of Duty of GTA. Persoonlijk heb ik niks met GTA sinds het 3D is geworden, maar je kunt niet ontkennen dat het een populaire franchise is. Als je dan zo'n titel mist, zullen mensen al snel naar de concurrent gaan.

Wij zijn opgegroeid met Nintendo. Het is voor ons vooral nostalgie, maar de jeugd van tegenwoordig heeft dat niet en gaat dan voor een console die veel meer te bieden heeft.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160731510
Ik denk dat het ook belangrijk is mee te nemen wat de meeste gamers leuk en belangrijk vinden.
Voor mij is de wiiu een prima console omdat ik ik geen fuck geef om fifa en de COD games ook wel heb gezien. Sinds MW3 niet meer aangeraakt, heb wel black ops 2 voor de wiiu gewoon omdat ie zo goedkoop was.

Bij mij staat de wiiu zon 3x per week aan en in 90% van de gevallen spelen we dan smash.
Nintendoland vind ik maar kut als party game maar game and wario heeft geweldige minigames, vooral het pictionary is erg leuk.

Eigenlijk vind ik de wiiu een prima console, ik was skepich door de wii maar ik heb gewoon 3 pro controllers en dat maakt het voor mij een veel fijnere console. Op de wii speelde ik eigenlijk enkel games die de GC controller ondersteunen, lees project M en mariokart. Kirby returns to dreamland en mario bros zijn ook erg leuk omdat je die kon spelen zonder motion. Verder zijn mario party en wii sports eigenlijk de enigste game waarbij ik motion controles tolereerde omdat het daar wel iets toevoegt. Zelda: skyward sword na een uur scheldend afgesloten.

Samengevat denk ik dat het belangrijk is dat je games hebt die iedereen aan spreken en volgens mij wil het grote deel van de puberende gamers gewoon bloed en geweld zien en dat heb je niet echt op de wiiu. Ik ben ook al wel heel mijn leven Nintendo gamer dus ben vet biased de keren dat ik een ps3 of 360 had was ik er snel op uitgekeken en ik kocht die dan vaak ook alleen om de exclusives. Er wordt hier terecht opgemerkt dat het ook gaat om third party support, ik ben bang dat dit niet gaat verbeteren. Nintendo kiest hier heel bewust voor, geen super hardware en minder 3th party games omdat het anders gewoon een ps/xbox wordt en dat willen ze niet.

Voor mij valt of staat de NX dus met de controller, als ze weer gimmicky gaan doen dan gaat het genadeloos floppen verwacht ik.
Gegroet!
pi_160732215
Nintendo is voor mij langzamerhand een 'bij'console geworden die je naast een Playstation of Xbox hebt. Nintendo heeft leuke games, maar qua hardware loopt het gewoon enkele jaren achter. Nintendo heeft de 'fun-factor' en de andere consoles hebben de 'cool-factor'. Ik verwacht bij de NX niet een apparaat waar je de nieuwste Fifa, Call of Duty, Assassin's Creed of GTA kunt spelen. Dat heeft Nintendo nu een paar keer geprobeerd, maar het werkt gewoon niet, althans niet voor mij. Je zou je kunnen afvragen of dat ook wel nodig is. Ik hoef naast de PS4 en XBO niet nog een derde console met het zelfde aanbod games.

Ik verwacht van Nintendo wel weer een gimmick-console, daar moet ze het inmiddels van hebben. Bij de Wii en DS is dat ontzettend goed uitgepakt, bij de WiiU en 3DS iets minder.
pi_160732617
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:01 schreef Bananenpap het volgende:
Nintendo is voor mij langzamerhand een 'bij'console geworden die je naast een Playstation of Xbox hebt. Nintendo heeft leuke games, maar qua hardware loopt het gewoon enkele jaren achter. Nintendo heeft de 'fun-factor' en de andere consoles hebben de 'cool-factor'. Ik verwacht bij de NX niet een apparaat waar je de nieuwste Fifa, Call of Duty, Assassin's Creed of GTA kunt spelen. Dat heeft Nintendo nu een paar keer geprobeerd, maar het werkt gewoon niet, althans niet voor mij. Je zou je kunnen afvragen of dat ook wel nodig is. Ik hoef naast de PS4 en XBO niet nog een derde console met het zelfde aanbod games.

Ik verwacht van Nintendo wel weer een gimmick-console, daar moet ze het inmiddels van hebben. Bij de Wii en DS is dat ontzettend goed uitgepakt, bij de WiiU en 3DS iets minder.
Precies, helemaal mee eens. Voor mijn is dan mn pc mn main console. ps4 vind ik gewoon te duur voor tga en god of war.
Gegroet!
pi_160732664
Volgens mij zorgt de gimmick besturing ervoor dat Nintendo zulke slechte third party support heeft omdat dit een obstakel vormt voor ontwikkelaars om makkelijk hun games naar de Nintendo console te kunnen porten. Als ze een console met een vergelijkbare architectuur als de PS4 bouwen dan zie ik geen reden waarom de EA's van deze wereld Nintendo links zouden laten liggen. Een Nintendo console met een normale besturing, competitieve specs, third party support en de bekende first party franchises zou extreem succesvol kunnen zijn. Ze moeten zich denk ik beseffen dat hun doelgroep 30 plussers zijn want Super Mario en consorten zijn totaal niet rullevant meer bij de kids van tegenwoordig.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_160733624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij zorgt de gimmick besturing ervoor dat Nintendo zulke slechte third party support heeft omdat dit een obstakel vormt voor ontwikkelaars om makkelijk hun games naar de Nintendo console te kunnen porten. Als ze een console met een vergelijkbare architectuur als de PS4 bouwen dan zie ik geen reden waarom de EA's van deze wereld Nintendo links zouden laten liggen. Een Nintendo console met een normale besturing, competitieve specs, third party support en de bekende first party franchises zou extreem succesvol kunnen zijn. Ze moeten zich denk ik beseffen dat hun doelgroep 30 plussers zijn want Super Mario en consorten zijn totaal niet rullevant meer bij de kids van tegenwoordig.
Ik denk dat het weinig met de besturing te maken heeft, zelfs de échte Nintendo spellen maken niet eens gebruik van alle mogelijkheden van de gamepad. Games als Assassin's Creed, Fifa en Call of Duty zijn veel te krachtig voor Nintendo. Ik denk dat die bedrijven gewoon geen zin hebben om die games te downgraden voor de WiiU.
pi_160733765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik denk dat het weinig met de besturing te maken heeft, zelfs de échte Nintendo spellen maken niet eens gebruik van alle mogelijkheden van de gamepad. Games als Assassin's Creed, Fifa en Call of Duty zijn veel te krachtig voor Nintendo. Ik denk dat die bedrijven gewoon geen zin hebben om die games te downgraden voor de WiiU.
neem dan even AC 4 runt prima op de wiiu.
De wiiu heeft alleen als probleem dat de game altijd 2 keer gestuurd (en dus 2 keer draait) een keer onder de game pad en een keer onder wiiu. Omdat er zo weinig games voor zijn heeft niemand echt geleerd hoe de gamepad werkt.

Call of Duty werkt er nog het beste mee. Als je met ze 2e speelt kan je zo splitscreen doen maar je kan ook normaal splitscreen. De wiiu is zo krachtig door de gamepad.
Ofscreen play bij co-op is daar een van.
pi_160733903
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:22 schreef tailfox het volgende:

[..]

neem dan even AC 4 runt prima op de wiiu.
De wiiu heeft alleen als probleem dat de game altijd 2 keer gestuurd (en dus 2 keer draait) een keer onder de game pad en een keer onder wiiu. Omdat er zo weinig games voor zijn heeft niemand echt geleerd hoe de gamepad werkt.

Call of Duty werkt er nog het beste mee. Als je met ze 2e speelt kan je zo splitscreen doen maar je kan ook normaal splitscreen. De wiiu is zo krachtig door de gamepad.
Ofscreen play bij co-op is daar een van.
AC 4 is niet echt een next-gen game, die kwam ook voor de PS3 uit en daardoor prima op de WiiU te runnen. Bij de meest recente AC (syndicate) zou je de game flink moeten downgraden om hem op de WiiU te kunnen draaien. Ik denk dat de besturing niet de drempel voor de thirdparty bedrijven is. De graphics en de grootte van zo'n spel wel.
pi_160733989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

AC 4 is niet echt een next-gen game, die kwam ook voor de PS3 uit en daardoor prima op de WiiU te runnen. Bij de meest recente AC (syndicate) zou je de game flink moeten downgraden om hem op de WiiU te kunnen draaien. Ik denk dat de besturing niet de drempel voor de thirdparty bedrijven is. De graphics en de grootte van zo'n spel wel.
alles wat op de xbox360 kan ook op de wiiu. Alleen moet je de game echt gaan aanpassen aan de wiiu gamepad.
pi_160734154
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef tailfox het volgende:

[..]

alles wat op de xbox360 kan ook op de wiiu. Alleen moet je de game echt gaan aanpassen aan de wiiu gamepad.
Wie heeft het over de Xbox360? Dat ding is toch al helemaal gedateerd? We zitten momenteel met de Xbox One en PS4. Een hoogstaande game als bijv. Uncharted 4 (misschien slecht voorbeeld, want PS-exclusive) zal nooit op de WiiU gedraaid kunnen worden, daar heeft de WiiU de kracht niet voor.

Ik geloof niet dat de gamepad een drempel is, want in feite is het gewoon een enorme Playstation- of Xboxcontroller met een scherm in het midden, wat door de meeste games niet eens actief wordt gebruikt. Alleen maar passief door precies hetzelfde te weergeven als wat er op de tv gebeurt.
pi_160734184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:37 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wie heeft het over de Xbox360? Dat ding is toch al helemaal gedateerd? We zitten momenteel met de Xbox One en PS4. Een hoogstaande game als bijv. Uncharted 4 (misschien slecht voorbeeld, want PS-exclusive) zal nooit op de WiiU gedraaid kunnen worden, daar heeft de WiiU de kracht niet voor.

Ik geloof niet dat de gamepad een drempel is, want in feite is het gewoon een enorme Playstation- of Xboxcontroller met een scherm in het midden, wat door de meeste games niet eens actief wordt gebruikt. Alleen maar passief door precies hetzelfde te weergeven als wat er op de tv gebeurt.
dat kost geen rekenkracht denk je?
pi_160734256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:39 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat kost geen rekenkracht denk je?
Je leest totaal niet wat ik schrijf. :')
Natuurlijk is het geen kwestie van knippen en plakken, maar dat is de drempel niet. Games worden toch zo vaak geport van de Playstation naar de Pc en Xbox en visa versa. De Wii U wordt daar echt niet in buiten gesloten omdat die controller héél anders werkt. De kracht van de WiiU staat gewoon niet gelijk aan een PS4 en XBO, of wilde je dat soms ontkennen?
pi_160734358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je leest totaal niet wat ik schrijf. :')
Natuurlijk is het geen kwestie van knippen en plakken, maar dat is de drempel niet. Games worden toch zo vaak geport van de Playstation naar de Pc en Xbox en visa versa. De Wii U wordt daar echt niet in buiten gesloten omdat die controller héél anders werkt. De kracht van de WiiU staat gewoon niet gelijk aan een PS4 en XBO, of wilde je dat soms ontkennen?
de hardware is matig maar als de ontwikkelaars de hele wiiu gamepas niet hadden hoeven te gebruiken is de wiiu krachtig zat om ports te spelen
pi_160734459
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

de hardware is matig maar als de ontwikkelaars de hele wiiu gamepas niet hadden hoeven te gebruiken is de wiiu krachtig zat om ports te spelen
Wat maakt zo'n gamepad dan zo anders dan bijv. een Playstation- of Xboxcontroller?
pi_160734586
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat maakt zo'n gamepad dan zo anders dan bijv. een Playstation- of Xboxcontroller?
het scherm
pi_160734708
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

het scherm
Dat in 9 van de 10 games niet gebruikt wordt? Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat een WiiU krachtig genoeg is om een port van de PS4 of XBO te draaien. Daarvoor moeten heel wat aanpassingen gedaan worden en de controller is wel de minste van die aanpassingen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:04:12 #64
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_160734758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een Nintendo console met een normale besturing, competitieve specs, third party support en de bekende first party franchises zou extreem succesvol kunnen zijn.
Inderdaad. Zoals de SNES destijds was.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_160735061
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat in 9 van de 10 games niet gebruikt wordt? Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat een WiiU krachtig genoeg is om een port van de PS4 of XBO te draaien. Daarvoor moeten heel wat aanpassingen gedaan worden en de controller is wel de minste van die aanpassingen.
bij alle games die ik heb woord de hele game gescalled en daarop gestuurd
pi_160735162
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:18 schreef tailfox het volgende:

[..]

bij alle games die ik heb woord de hele game gescalled en daarop gestuurd
Nee je hebt helemaal gelijk, dat is dé reden dat er zo weinig thirdparty games voor de WiiU uitkomen. :W
pi_160735263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee je hebt helemaal gelijk, dat is dé reden dat er zo weinig thirdparty games voor de WiiU uitkomen. :W
de rede is sws niet hardware.
pi_160735594
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:25 schreef tailfox het volgende:

[..]

de rede is sws niet hardware.
Waarom komt er dan een nieuwe console? :') Volgens jou volstaat een nieuwe controller al. Als dat zo is kunnen ze er toch voor kiezen om de pro-controller te gebruiken? Maar goed, je bent waarschijnlijk een ongelooflijke fanboy, anders zou je het wel iets realistischer bekijken. We agree to disagree.
pi_160735944
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom komt er dan een nieuwe console? :') Volgens jou volstaat een nieuwe controller al. Als dat zo is kunnen ze er toch voor kiezen om de pro-controller te gebruiken? Maar goed, je bent waarschijnlijk een ongelooflijke fanboy, anders zou je het wel iets realistischer bekijken. We agree to disagree.
de rede is omdat 1 de wiiu een sales flop is.
2 veel tijd om een game er op uit te brengen door de gimmick controller.
3 Nintendo schijnt een bitch te zijn tegenover third party
Nou 3 redenen waarom een dev niet voor de wiiu koos. Het hardware is echt de minst probleem op de wii waren wel genoeg games.
pi_160736014
Dus hopen dat veel mensen de NX willen en dat het niet een nintendo Wiiu NX gaat heten. Maar dat het meteen duidelijk is dat het een nieuwe console is.
pi_160736413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:51 schreef tailfox het volgende:

[..]

de rede is omdat 1 de wiiu een sales flop is.
Je draait oorzaak en gevolg om. Het is een sales flop mede doordat er te weinig thirdpartygames voor uitkomen. De Wii was een enorm succes, maar had totaal andere games dan de PS3 en XB360. Het succes van de Wii zorgde er niet voor dat thirdparty masaal in de rij stonden om iets te ontwikkelen voor de Wii.

quote:
2 veel tijd om een game er op uit te brengen door de gimmick controller.
Kan best meespelen, maar is niet de grootste drempel. De reden dat de nieuwste Call of Duty niet uitkomt op de Wii U is omdat de WiiU het simpelweg gewoon niet aankan. Daarvoor hoef je nog niet eens alle hardware voor op een rij te zetten. Een simpele leek ziet al dat een PS4 game gewoon veel krachtiger is dan een game op de WiiU.

quote:
3 Nintendo schijnt een bitch te zijn tegenover third party
Kan best zijn, maar ik geloof niet dat dat zo doorslaggevend is. Nintendo heeft genoeg samenwerkingen gehad.

quote:
Nou 3 redenen waarom een dev niet voor de wiiu koos. Het hardware is echt de minst probleem op de wii waren wel genoeg games.
Face it, de WiiU heeft gewoon niet de kracht van de PS4 en XBO waardoor veel third parties afhaken. Dat heeft echt niks te maken met de controller. De WiiU is gewoon niet next-gen genoeg en was financieel een tegenvaller, vandaar dat er nu een NX komt. Je houdt jezelf echt voor de gek als je denkt dat een WiiU qua hardware tegen een PS4 is opgewassen. :')
pi_160736688
Even tussendoor in jullie mooie discussie, dat extra scherm in de controller kost echt null extra tijd in ontwikkeling. Dat er weinig 3rd party games naar de Wii U komen heeft ook niks met de hardware te maken maar met het feit dat het je geen stuiver oplevert om een game te maken omdat er amper sales zijn.

Heeft allemaal te maken met geld verdienen , niks met technische mogelijkheden.
pi_160737697
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef videonatic het volgende:
Even tussendoor in jullie mooie discussie, dat extra scherm in de controller kost echt null extra tijd in ontwikkeling. Dat er weinig 3rd party games naar de Wii U komen heeft ook niks met de hardware te maken maar met het feit dat het je geen stuiver oplevert om een game te maken omdat er amper sales zijn.

Heeft allemaal te maken met geld verdienen , niks met technische mogelijkheden.
De Wii was wel een succes, maar ook daar stonden de third parties niet voor in de rij. Omdat de Wii zich qua hardware niet kon meten aan de PS3 en 360 en in feite een generatie achterliep, wat nu ook het geval is bij de WiiU. Natuurlijk spelen sales een enorme rol, maar de technische mogelijkheden zijn zeker doorslaggevend.
pi_160738003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef videonatic het volgende:
Even tussendoor in jullie mooie discussie, dat extra scherm in de controller kost echt null extra tijd in ontwikkeling. Dat er weinig 3rd party games naar de Wii U komen heeft ook niks met de hardware te maken maar met het feit dat het je geen stuiver oplevert om een game te maken omdat er amper sales zijn.

Heeft allemaal te maken met geld verdienen , niks met technische mogelijkheden.
het argument hardware te slecht slaat ook nergens op .als het winstgevend is voor Cod om op de wiiu te gaan dan gooi je zo je game door de blender en dan werkt het. Maar wiiu is niet winstgevend
pi_160739128
Alle genoemde factoren spelen een rol.
Snap niet waarom jullie zon welles niettes spelletje spelen in alles zit wel een kern van waarheid.
Ik begrijp ook de frustratie maar ik zie het echt niet gebeuren dat de NX een krachtige console gaat worden, past gewoon niet bij nintendo.

Volgens mij was de laatste relatief krachtige console de gamecube en toen hebben ze het verpest door er geen dvd speler in de zetten. De wii's op de E3 destijds waren gewoon opgevoerde gamecubes. al meerdere nintendo officials hebben aangegeven niet te willen concureren met de andere consoles en dat ze inspelen op innovatie. Daarnaast heeft volgens mij meneer miyamoto himself in een interview aangegeven dat het gaat om de games en niet om de hardware.
Gegroet!
pi_160740518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:07 schreef Zspirit het volgende:
Alle genoemde factoren spelen een rol.
Snap niet waarom jullie zon welles niettes spelletje spelen in alles zit wel een kern van waarheid.
Ik begrijp ook de frustratie maar ik zie het echt niet gebeuren dat de NX een krachtige console gaat worden, past gewoon niet bij nintendo.

Volgens mij was de laatste relatief krachtige console de gamecube en toen hebben ze het verpest door er geen dvd speler in de zetten. De wii's op de E3 destijds waren gewoon opgevoerde gamecubes. al meerdere nintendo officials hebben aangegeven niet te willen concureren met de andere consoles en dat ze inspelen op innovatie. Daarnaast heeft volgens mij meneer miyamoto himself in een interview aangegeven dat het gaat om de games en niet om de hardware.
mensen die denken dat hardware uberhaupt belangrijk is :')
pi_160740576
Vanzelfsprekend is hardware belangrijk.
Conscience do cost.
pi_160741357
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:17 schreef tailfox het volgende:

[..]

het argument hardware te slecht slaat ook nergens op .als het winstgevend is voor Cod om op de wiiu te gaan dan gooi je zo je game door de blender en dan werkt het. Maar wiiu is niet winstgevend
Maar hiermee zeg je het zelf. :') Natuurlijk kun je de meest recente CoD op de WiiU uitbrengen, maar dan moeten ze het compleet downscalen ten opzichte van de PS4-versie. Kijk alleen al naar de graphics, dat zou de WiiU gewoon niet aankunnen. Het kost teveel tijd en het levert te weinig op om zo'n game beschikbaar te maken voor de WiiU. En dan is het al helemaal de vraag of zulke games wel aansluiten qua doelgroep bij een console als Nintendo.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:15 schreef tailfox het volgende:

[..]

mensen die denken dat hardware uberhaupt belangrijk is :')
De gamepad is ook hardware, dus je spreekt jezelf ontzettend tegen.
pi_160741411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:07 schreef Zspirit het volgende:
Alle genoemde factoren spelen een rol.
Snap niet waarom jullie zon welles niettes spelletje spelen in alles zit wel een kern van waarheid.
Ik begrijp ook de frustratie maar ik zie het echt niet gebeuren dat de NX een krachtige console gaat worden, past gewoon niet bij nintendo.

Volgens mij was de laatste relatief krachtige console de gamecube en toen hebben ze het verpest door er geen dvd speler in de zetten. De wii's op de E3 destijds waren gewoon opgevoerde gamecubes. al meerdere nintendo officials hebben aangegeven niet te willen concureren met de andere consoles en dat ze inspelen op innovatie. Daarnaast heeft volgens mij meneer miyamoto himself in een interview aangegeven dat het gaat om de games en niet om de hardware.
Dat is natuurlijk heel mooi gezegd van Nintendo, maar ze hebben ook gewoon de middelen niet dus moeten ze het wel van hun innovatie hebben. Wat natuurlijk logisch is, want in feite concurreren ze tegen Sony en Microsoft.
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:14:38 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160741542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel mooi gezegd van Nintendo, maar ze hebben ook gewoon de middelen niet dus moeten ze het wel van hun innovatie hebben. Wat natuurlijk logisch is, want in feite concurreren ze tegen Sony en Microsoft.
Welke middelen heeft Nintendo niet?

Ze kiezen bewust voor mindere specs en oudere hardware omdat dit goedkoper is. De laatste keer dat ze voor specs gingen werden ze derde (GameCube) en ook powerhouse N64 werd weggevaagd door PlayStation.

Wii was anderhalve GameCube en dat was een succes.

Nu is de denkwijze van Nintendo wat kort door de bocht, maar ik begrijp de denkwijze wel.

Een N64 met discs en een GameCube met dvd-speler was al beter geweest. De grootste uitdaging zit 'm echter altijd in de third party relaties. Tijdens NES/SNES was Nintendo nagenoeg alleenheerser en dat betekende dat ze veel licentiekosten konden vragen. Sony was vele malen goedkoper met hun PlayStation, ook vanwege discs vs cartridges en toen stapte men massaal over. Dat is daarna nooit meer goed gekomen.

Als je kijkt naar PS4 vs XBO verschillen die qua hardware nauwelijks, tuurlijk draait XBO soms op 900p en PS4 op 1080p maar dat verschil is verwaarloosbaar voor de gewone consument. Het grote probleem van MS is het imago dat is blijven hangen na hun eerste aankondigingen over game sharing en altijd online.

Sony is qua marketing over het algemeen gewoon beter, met als grote uitzondering de eerste twee jaar van PS3. Toen waren ze te duur en hadden ze een kut-presentatie op E3. Dat heeft ze lang achtervolgd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160741677
Ontwikkelen voor de PS3 was ook een hel, begreep ik.
Conscience do cost.
pi_160741998
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:17 schreef tailfox het volgende:

[..]

het argument hardware te slecht slaat ook nergens op .als het winstgevend is voor Cod om op de wiiu te gaan dan gooi je zo je game door de blender en dan werkt het. Maar wiiu is niet winstgevend
Als ze CoD voor de Wii U door de blender doen, komt het spel sowieso later uit en is de kans groot dat mensen het spel al voor een andere console of pc gekocht hebben. Dan kunnen beter voor een exclusive gaan. Niet dat Activision dat gaat doen, maar met Splatoon werd wel duidelijk dat ook Nintendofans shooters kunnen waarderen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160742636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar hiermee zeg je het zelf. :') Natuurlijk kun je de meest recente CoD op de WiiU uitbrengen, maar dan moeten ze het compleet downscalen ten opzichte van de PS4-versie. Kijk alleen al naar de graphics, dat zou de WiiU gewoon niet aankunnen. Het kost teveel tijd en het levert te weinig op om zo'n game beschikbaar te maken voor de WiiU. En dan is het al helemaal de vraag of zulke games wel aansluiten qua doelgroep bij een console als Nintendo.

[..]

De gamepad is ook hardware, dus je spreekt jezelf ontzettend tegen.
Dat is ook echt zoveel werk. stel de wiiu verkocht veel beter dan hadden third party die moeiteecht wel genomen.
pi_160742674
quote:
19s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welke middelen heeft Nintendo niet?

Ze kiezen bewust voor mindere specs en oudere hardware omdat dit goedkoper is. De laatste keer dat ze voor specs gingen werden ze derde (GameCube) en ook powerhouse N64 werd weggevaagd door PlayStation.

Wii was anderhalve GameCube en dat was een succes.

Nu is de denkwijze van Nintendo wat kort door de bocht, maar ik begrijp de denkwijze wel.

Een N64 met discs en een GameCube met dvd-speler was al beter geweest. De grootste uitdaging zit 'm echter altijd in de third party relaties. Tijdens NES/SNES was Nintendo nagenoeg alleenheerser en dat betekende dat ze veel licentiekosten konden vragen. Sony was vele malen goedkoper met hun PlayStation, ook vanwege discs vs cartridges en toen stapte men massaal over. Dat is daarna nooit meer goed gekomen.

Als je kijkt naar PS4 vs XBO verschillen die qua hardware nauwelijks, tuurlijk draait XBO soms op 900p en PS4 op 1080p maar dat verschil is verwaarloosbaar voor de gewone consument. Het grote probleem van MS is het imago dat is blijven hangen na hun eerste aankondigingen over game sharing en altijd online.

Sony is qua marketing over het algemeen gewoon beter, met als grote uitzondering de eerste twee jaar van PS3. Toen waren ze te duur en hadden ze een kut-presentatie op E3. Dat heeft ze lang achtervolgd.
in dat geval mario kart runt op 1080p en 60 Fps dus beter als de XBO.
pi_160742691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:43 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als ze CoD voor de Wii U door de blender doen, komt het spel sowieso later uit en is de kans groot dat mensen het spel al voor een andere console of pc gekocht hebben. Dan kunnen beter voor een exclusive gaan. Niet dat Activision dat gaat doen, maar met Splatoon werd wel duidelijk dat ook Nintendofans shooters kunnen waarderen.
Als dev wil je als eerste op het best verdiende platform.
pi_160742901
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:17 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dat is ook echt zoveel werk. stel de wiiu verkocht veel beter dan hadden third party die moeiteecht wel genomen.
Waarom deden ze die moeite dan niet voor de Wii? Dat was immers een uiterst succesvolle console.
pi_160742917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom deden ze die moeite dan niet voor de Wii? Dat was immers een uiterst succesvolle console.
ik weet niet waarom je denkt dat ze dat niet gedaan hebben?
pi_160742982
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik weet niet waarom je denkt dat ze dat niet gedaan hebben?
Nauwelijks. De Wii moest het net zoals de WiiU vooral van haar eigen games hebben.
pi_160743090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:33 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nauwelijks. De Wii moest het net zoals de WiiU vooral van haar eigen games hebben.
:')
wii had meer games dan psn 4 en xbo nu hebben
pi_160743187
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:38 schreef tailfox het volgende:

[..]

:')
wii had meer games dan psn 4 en xbo nu hebben
Ja sorry, ik doel op de third party games die op de PS3 en 360 uitkwamen die volgens jouw blender theorie heel eenvoudig op de Wii geport hadden kunnen worden.

Niet de Laura Passies die je voor een euro bij de Lidl kon kopen.
pi_160745030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja sorry, ik doel op de third party games die op de PS3 en 360 uitkwamen die volgens jouw blender theorie heel eenvoudig op de Wii geport hadden kunnen worden.

Niet de Laura Passies die je voor een euro bij de Lidl kon kopen.
Was wel een passioneel spel :6
pi_160749117
quote:
19s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ze kiezen bewust voor mindere specs en oudere hardware omdat dit goedkoper is. De laatste keer dat ze voor specs gingen werden ze derde (GameCube) en ook powerhouse N64 werd weggevaagd door PlayStation.
Wii was anderhalve GameCube en dat was een succes.
Nu is de denkwijze van Nintendo wat kort door de bocht, maar ik begrijp de denkwijze wel.
Precies dit.
Ik snap ook niet waarom mensen er zo moeilijk over doen.
Smash is 60fps op 1080p. Mariokart is 60fps op 720 maar als je niet beter weet zou je zeggen dat het 1080p is.
Hardware als in specs is uiteraard belangrijk maar tot op bepaalde hoogte.
Als ik jullie discussie zo volg zit het probleem er in dat de specs niet voldoende zijn om het voor developers makkelijk te poorten.
Nintendo zelf echter regelt het mijn inziens wel altijd prima met de specs die in de console zitten.
Samengevat zou het dus beter zijn als ze een stapje omhoog zouden doen in specs zodat het makkelijker wordt voor third-party developers. Maar nogmaals volgens mij wil Nintendo zelf graag voornamelijk hun eigen games op de consoles zien omdat ze dan ook zelf die profit pakken. Ik ben het wel met jullie eens dat Nintendo gewoon overal een betere console zou maken als ze wel hiervoor zorgen.
Gegroet!
pi_160751199
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:33 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nauwelijks. De Wii moest het net zoals de WiiU vooral van haar eigen games hebben.
De third Party support was op de Wii vele maler groter dan op de Wii U. Alleen was er minder van bekend. GTA is niet voor de Wii gekomen, maar een Manhunt 2 of Metal Slug bijvoorbeeld weer wel. En natuurlijk grote bekende series zoals Need for Speed, Fifa en CoD.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morrigan op 17-03-2016 22:58:30 ]
ROBODEMONS..................|:(
pi_160754355
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De third Party support was op de Wii vele maler groter dan op de Wii U. Alleen was er minder van bekend. GTA is niet voor de Wii gekomen, maar een Manhunt 2 of Metal Slug bijvoorbeeld weer wel. En natuurlijk grote bekende series zoals Need for Speed, Fifa en CoD.
en de dozijnen aan shovelware...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_160754358
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:17 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dat is ook echt zoveel werk. stel de wiiu verkocht veel beter dan hadden third party die moeiteecht wel genomen.
klopt, maar Nintendo heeft volgens mij ook niet echt de moeite genomen om het voor ontwikkelaars makkelijk te maken. Als ontwikkelaar wordt het namelijk wel echte moeite als de hardware ver achterloopt qua hoeveelheid geheugen bijvoorbeeld. Als jij een game-levelniet kunt laden omdat er gewoonweg te weinig geheugen in hangt, dan kost het veel tijd om specifiek voor een specifiek platform te gaan optimaliseren.

Om maar niet te spreken over opslag, de Wii u zit na twee grote spellen al vol qua HDD. Lastig als spellen tegenwoordig al 50GB zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 18 maart 2016 @ 05:45:42 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160754367
Controller:


The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160754377
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 05:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller:


[ afbeelding ]
1 april
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_160754412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 05:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller:


[ afbeelding ]
Ik krijg nu al kramp in m'n handen als ik naar die controller kijk :D Ziet er alles behalve ergonomisch uit.
pi_160754904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 05:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller:


[ afbeelding ]
Bullshit
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:50:09 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160765690
Update!

Het is een stukje screen van de UE4-demo

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160766110
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 05:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

klopt, maar Nintendo heeft volgens mij ook niet echt de moeite genomen om het voor ontwikkelaars makkelijk te maken. Als ontwikkelaar wordt het namelijk wel echte moeite als de hardware ver achterloopt qua hoeveelheid geheugen bijvoorbeeld. Als jij een game-levelniet kunt laden omdat er gewoonweg te weinig geheugen in hangt, dan kost het veel tijd om specifiek voor een specifiek platform te gaan optimaliseren.

Om maar niet te spreken over opslag, de Wii u zit na twee grote spellen al vol qua HDD. Lastig als spellen tegenwoordig al 50GB zijn.
Jup
pi_160766405
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update!

Het is een stukje screen van de UE4-demo

[ afbeelding ]
photoshop kan zoveel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_160777567
SOONY
  zaterdag 19 maart 2016 @ 09:57:11 #104
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160780903
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 05:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller:


[ afbeelding ]
Is dit nou een controller zonder scherm maar met scherm? Ik wacht de E3-direct wel even af.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 10:01:24 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160780950
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Is dit nou een controller zonder scherm maar met scherm? Ik wacht de E3-direct wel even af.
Niemand weet wat het is, zeker niet omdat de beelden geknipt zijn uit een UE4-trailer van twee jaar oud :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 19 maart 2016 @ 10:08:09 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160781031
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niemand weet wat het is, zeker niet omdat de beelden geknipt zijn uit een UE4-trailer van twee jaar oud :D
Dat ze de NX gebruiken voor een tech demo, geweldig. :D

Nee, laten ze maar gewoon die pro-controller als basis dienen en die typische Nintendo ongein als optionele controllers houden. Al gaat dat 'm sowieso niet worden. :')
pi_160784099
Inderdaad, ik hoop wel dat de NX echt een gameconsole wordt. Geen apparaat wat alleen leuk is om 1 keer aan vrienden en familie te laten zien, onder het mom; "Kijk wat dit kan!"

Natuurlijk, het blijft Nintendo dus doelgroep zal families blijven, en het zal geen PS4 worden. Maar laat ze in ieder geval iets op de markt brengen wat mensen in huis willen hebben, en niet al kunnen met een iPhone+ Apple TV.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:34:22 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160784113
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
Inderdaad, ik hoop wel dat de NX echt een gameconsole wordt. Geen apparaat wat alleen leuk is om 1 keer aan vrienden en familie te laten zien, onder het mom; "Kijk wat dit kan!"

Natuurlijk, het blijft Nintendo dus doelgroep zal families blijven, en het zal geen PS4 worden. Maar laat ze in ieder geval iets op de markt brengen wat mensen in huis willen hebben, en niet al kunnen met een iPhone+ Apple TV.
Bernie. 14.gif

Hoe is het met je? Qua werk enzo?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160784154
Ik hoop op complete wiiu er in. Zodat al die games nog gespeeld kunnen worden
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:46:09 #110
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160784274
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
Inderdaad, ik hoop wel dat de NX echt een gameconsole wordt. Geen apparaat wat alleen leuk is om 1 keer aan vrienden en familie te laten zien, onder het mom; "Kijk wat dit kan!"

Natuurlijk, het blijft Nintendo dus doelgroep zal families blijven, en het zal geen PS4 worden. Maar laat ze in ieder geval iets op de markt brengen wat mensen in huis willen hebben, en niet al kunnen met een iPhone+ Apple TV.
Hoe bedoel je, geen PS4? Ik denk niet dat Nintendo nog een keer het risico gaat lopen door een console uit te brengen die bij release al zwaar verouderd is. Met de Wii pakte de gok goed uit maar ik denk dat het de WiiU echt tegen heeft gezeten, die was nog niet eens PS3 niveau. Ik hoop toch minimaal op specs die de PS4/One benaderen.
pi_160784416
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

De wiiu is anders totaal niet flopt. (ook nog steeds niet top) het is een neutraal apparaat met een hele hoge goede exclusiefs en toch een paar CoD's . Vergeet niet dat de wiiu met een pro controller veel issues weg neemt die de tablet hebben.
De aantal goede games op PS4 en Xbone (die maandelijks nog eens geld kosten) is ook niet heel veel
de wiiU is toch zwaar geflopt (nintendo zit/zat niet voor niets in de rode cijfers)
pi_160803685
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bernie. [ afbeelding ]

Hoe is het met je? Qua werk enzo?
Roy O+ !
Zal geen games meer verkopen nee :( M'n werk (Dixons) sluit, was storemanager. Dus wel kut. Heb een hele game-historie daar mee gemaakt zeg! Gamcubes verkocht, heeeeel veeeeel Wii's en ook een keer een Nintendo Wii U! Dus straks werkloos maar zoek wel een Apple-winkel waar ik m'n ei kwijt kan. Maar gaat goed verder Roy! Man time flies zeg! Ik dacht vorige week nog, het is 11 jaar geleden dat de Nintendo DS uit kwam EN Roy is jarig :D
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 20 maart 2016 @ 10:13:07 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160803955
quote:
11s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:51 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Roy O+ !
Zal geen games meer verkopen nee :( M'n werk (Dixons) sluit, was storemanager. Dus wel kut. Heb een hele game-historie daar mee gemaakt zeg! Gamcubes verkocht, heeeeel veeeeel Wii's en ook een keer een Nintendo Wii U! Dus straks werkloos maar zoek wel een Apple-winkel waar ik m'n ei kwijt kan. Maar gaat goed verder Roy! Man time flies zeg! Ik dacht vorige week nog, het is 11 jaar geleden dat de Nintendo DS uit kwam EN Roy is jarig :D
Haha dat je dat nog onthouden hebt, was een mooi verjaardagscadeau toen :D

Maar inderdaad, toen ik het hoorde van Dixons moest ik wel aan je denken... Blijft klote man. Bij ons gaan er ook 600 man uit over twee jaar. Lang leve de retail :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160806188
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha dat je dat nog onthouden hebt, was een mooi verjaardagscadeau toen :D

Maar inderdaad, toen ik het hoorde van Dixons moest ik wel aan je denken... Blijft klote man. Bij ons gaan er ook 600 man uit over twee jaar. Lang leve de retail :')
Hoop dat de retail nog lang blijft leven ;) Qua gaming is de boel een beetje ingestort door online aankopen van games en de mobiele markt. Hoop dat Nintendo daar goed op in speelt! Bij jou ook dus? Dat meen je!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_160806928
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update!

Het is een stukje screen van de UE4-demo

[ afbeelding ]
nogsteeds is het bullshit :P
pi_160830327
Die controller ziet er exact zo uit als het patent... Zelfs prototypes van consoles en controllers zien er nooit hetzelfde uit als het patent. Fake!
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  maandag 21 maart 2016 @ 11:31:11 #117
429367 DKUp
ON TOUR
pi_160830429
Het is Nintendo, dus er zal echt wel weer iets kut aan de console zijn :+
SOONY
pi_160863588
- spam -

[ Bericht 98% gewijzigd door 2dope op 22-03-2016 17:43:24 ]
  dinsdag 22 maart 2016 @ 17:40:15 #119
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160863722
Ik ben wel benieuwd waar ze mee gaan komen. :)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_160878787
Vergeleken met de successen die Nintendo in het verleden gehad heeft was de Wii U wel een dipje ja, maar ach, ze zijn zo succesvol geweest dat ze nog 35 jaar zo kunnen doorfloppen zonder dat ze failliet gaan, dat komt echt wel weer goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij zorgt de gimmick besturing ervoor dat Nintendo zulke slechte third party support heeft omdat dit een obstakel vormt voor ontwikkelaars om makkelijk hun games naar de Nintendo console te kunnen porten.
Het kaf kan je zo wel goed van het koren scheiden. Er zijn grote en kleine studio's die het wél konden, denk bv aan Rayman Legends (Ubisoft) en Affordable Space Adventures (KnapNok Games). Vooral die laatste was echt gemaakt voor die tabletbesturing.
pi_160878818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 02:00 schreef Henno het volgende:
Vergeleken met de successen die Nintendo in het verleden gehad heeft was de Wii U wel een dipje ja, maar ach, ze zijn zo succesvol geweest dat ze nog 35 jaar zo kunnen doorfloppen zonder dat ze failliet gaan, dat komt echt wel weer goed.

[..]

Het kaf kan je zo wel goed van het koren scheiden. Er zijn grote en kleine studio's die het wél konden, denk bv aan Rayman Legends (Ubisoft) en Affordable Space Adventures (KnapNok Games). Vooral die laatste was echt gemaakt voor die tabletbesturing.
heel eerlijk Nintendo maakt zeer goede controllers. Die gimmicks werken meestal aardig. Waardoor ze origineel zijn. De playstation 4 heeft pas een gimmick controller. Met die lichtbak en een vreemd touchpad wat bijna niet gebruikt is.
pi_160879207
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 02:00 schreef Henno het volgende:
Vergeleken met de successen die Nintendo in het verleden gehad heeft was de Wii U wel een dipje ja, maar ach, ze zijn zo succesvol geweest dat ze nog 35 jaar zo kunnen doorfloppen zonder dat ze failliet gaan, dat komt echt wel weer goed.

[..]

Het kaf kan je zo wel goed van het koren scheiden. Er zijn grote en kleine studio's die het wél konden, denk bv aan Rayman Legends (Ubisoft) en Affordable Space Adventures (KnapNok Games). Vooral die laatste was echt gemaakt voor die tabletbesturing.
het gaat niet om kunnen, het gaat om geld. Een developer heeft geen problemen om een 'tablet' aan te sturen.

Een uitgever kijkt simpelweg naar verkochte eenheden, dan de potentiële doelgroep van een console en rekent uit hoeveel games hij kan verkopen op een console. Zet dat af tegen de kosten om zoiets te porten naar in dit geval Wii U en dan wordt de beslissing gemaakt: maakt ie genoeg winst om de port te rechtvaardigen.

Zo'n gimmick als de GamePad kost gewoon extra, maar ook de mindere speed van zo'n machine levert een extra kostenpost op: veel meer optimalisatie nodig.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_160891379


bron

Ik weet zo niet wat ik er van moet vinden. Ik heb het nog nooit in de hand gehad. Eerst even de kat uit de boom kijken :)
pi_160891595
Ziet er wel heel mooi uit!
Afgezien of het echt of nep is, waar zijn de knoppen?
Als ik iets kut vind aan gamen op een touchscreen is het wel dat die virtuele knoppen niet fijn voelen.
Er valt echt niet te smashen op zon ding lijkt me
ik wil gewoon echte knoppen :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Zspirit op 24-03-2016 08:46:49 ]
Gegroet!
pi_160891997
"Twee sticks, twee bumpers, twee triggers en een touchscreen."

Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is.

[ Bericht 16% gewijzigd door DKUp op 23-03-2016 19:15:30 ]
SOONY
pi_160892318
RIP handen?
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:31:40 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160892651
Betere foto dan voorheen en daardoor een stuk interessanter. Nog steeds skeptisch over de knoppen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:12:07 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160894027
Nintendo :'). Wat doe je?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160898928
Update:
quote:
Occasional Nintendo Life contributor Liam Robertson has passed us some information from a source that has access to prototype hardware for the 'NX'. They've advised that the images 'aren't legit', and we're certainly inclined to have faith in that source. Of course, as is the nature with rumours they are all to be taken with a grain of salt.
pi_160899350
quote:
4s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron

Ik weet zo niet wat ik er van moet vinden. Ik heb het nog nooit in de hand gehad. Eerst even de kat uit de boom kijken :)
ah, daar is het overschot aan vita's naar toe gegaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Donald Duck held woensdag 23 maart 2016 @ 23:57:53 #131
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160902303
Met de nodige moeite maak je zoiets zelf. 3D-printer, glassnijder.
Maar aan de andere kant, dankzij het toetsenbord en de reflectie van de boom in het scherm denken internetdetectives alweer te weten waar het lek vandaan komt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 00:37:44 #132
181272 crew  Noppie2000
pi_160902905
Nepper dan de lach van Geer en Goor.
  Redactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 00:44:07 #133
181272 crew  Noppie2000
pi_160902961
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Met de nodige moeite maak je zoiets zelf. 3D-printer, glassnijder.
Maar aan de andere kant, dankzij het toetsenbord en de reflectie van de boom in het scherm denken internetdetectives alweer te weten waar het lek vandaan komt.
Massive Entertainment toch? Daar staan anno 2016 geeneens meer bomen voor de deur :+ Knap dat daar dan toch de reflectie van in de neppe controller kan komen :P
pi_160902979
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef DKUp het volgende:
"Twee sticks, twee bumpers, twee triggers en een touchscreen."

Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is.
inderdaad
Ik geloof het gewoon niet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160903977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 00:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Nepper dan de lach van Geer en Goor.
Wel makkelijk zeggen nu het praktisch debunked is :P
  Redactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 08:44:06 #136
181272 crew  Noppie2000
pi_160904230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:17 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Wel makkelijk zeggen nu het praktisch debunked is :P
Roep ik al sinds de eerste 'leaks' hoor :P
pi_160904278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Roep ik al sinds de eerste 'leaks' hoor :P
Het is ook gewoon een onding, lelijk en verschrikkelijk onpraktisch
  Redactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 09:03:26 #138
181272 crew  Noppie2000
pi_160904360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een onding, lelijk en verschrikkelijk onpraktisch
En veeeeeel te klein. Is op die foto amper groter dan het touchpad van die laptop.
pi_160904468
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 09:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

En veeeeeel te klein. Is op die foto amper groter dan het touchpad van die laptop.
Precies, als dit ook maar enigzins lijkt op de uiteindelijke controller breekt mijn klomp en mijn geloof in Nintendo.
  donderdag 24 maart 2016 @ 10:26:35 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160905531
#teamreal
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 maart 2016 @ 00:54:17 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160925860
Booya!

Ik zei het! #teamreal

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160926904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Booya!

Ik zei het! #teamreal

thank god, wat een misbaksel
  Redactie Games vrijdag 25 maart 2016 @ 08:38:04 #143
181272 crew  Noppie2000
pi_160927077
Al die mensen die riepen dat ze geen bewijs konden vinden van photoshop _O-
  vrijdag 25 maart 2016 @ 08:56:33 #144
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_160927257
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:23 schreef ems. het volgende:
Ontwikkelen voor de PS3 was ook een hel, begreep ik.
Dat was volgens mij bij alle PlayStations het geval, behalve de PS4.
pi_160927395
quote:
I'm a AAA dev who works with an actual NX devkit. I've been developing a game for it for about six months.
I will not post pictures, and I won't tell you where I work because I don't want to risk losing my job. However, I can tell you some info on it without giving away to Nintendo or my boss who I am.
For starters, that "leaked" NX controller is a fake. It's really convincing, but the controller that we have on our devkit is nothing like that.
Our devkit's controller:
Doesn't have an oval screen. Ours is a standard rectangle.
Has physical buttons with a screen behind them. It doesn't have a form shifting screen, nor does it have a touchscreen with haptic feedback.
Is hardwired to the devkit, which looks like a boring black box with some USB ports and a disc drive.
However, that fake does get a couple things right. It does have scroll wheel shoulder buttons, but in addition to them it also has two regular shoulder buttons labeled ZL and ZR. It also has a headphone jack in the bottom of the controller.
Some other things I can tell you:
I don't know if the NX is backwards compatible with the Wii U or 3DS or not, but it doesn't look like it is. The system is different enough from both that I think it would be hard to play games from other consoles.
The controller is sort of a game system in its own, but it's not a replacement for the 3DS. It works like a companion app on a phone, and you can take it with you and control some things from your game, like how the VMU on the Dreamcast let you take a Chao with you and train it.
No one outside Nintendo knows what the NX's name is. It's still the NX here internally.
Ask me anything about the NX devkit, and I'll answer as best as I can without revealing who I am.
EDIT: It's really late here, around 1 AM, so I'm going to go to bed. I might answer some questions in the morning though.
Reddit
  Redactie Games vrijdag 25 maart 2016 @ 09:12:20 #146
181272 crew  Noppie2000
pi_160927430
Gaan we weer :D Vooruit, nu ga ik toch wel bij #teamreal hoor!
pi_160927532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:12 schreef Noppie2000 het volgende:
Gaan we weer :D Vooruit, nu ga ik toch wel bij #teamreal hoor!
Wat is #teamreal ?
  Redactie Games vrijdag 25 maart 2016 @ 09:25:49 #148
181272 crew  Noppie2000
pi_160927564
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:22 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat is #teamreal ?
Bij elke 'leak' of gerucht heb je mensen die het geloven en mensen die er niet in geloven. #Teamreal gelooft, #teamfake gelooft niet.

Bij dit soort 'leaks' heeft #teamfake meestal wel gelijk :+
pi_160927584
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Bij elke 'leak' of gerucht heb je mensen die het geloven en mensen die er niet in geloven. #Teamreal gelooft, #teamfake gelooft niet.

Bij dit soort 'leaks' heeft #teamfake meestal wel gelijk :+
Maar die video die Roy net postte bewijst dat het een fake is..
  Redactie Games vrijdag 25 maart 2016 @ 09:31:03 #150
181272 crew  Noppie2000
pi_160927621
Ik heb het dan ook over jouw nieuwe 'leak' van meneer anonieme AAA-developer :P
pi_160928093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb het dan ook over jouw nieuwe 'leak' van meneer anonieme AAA-developer :P
oh haha!
  vrijdag 25 maart 2016 @ 12:05:08 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160929858
Wederom #teamreal

B-)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:37:41 #154
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:45:34 #155
429367 DKUp
ON TOUR
pi_160938502
De controller zag er al pijnlijk uit :P
SOONY
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:56:24 #156
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_160938711
quote:
Ah, dubbelpost. Excuus, jij was veel eerder :D.

(Safari laad die Youtube filmpjes niet zien tot een refresh. Stomme Fok! bug).
  woensdag 30 maart 2016 @ 21:42:57 #157
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_161060849
quote:
Ik kan wel waarderen hoeveel moeite hij in deze grap heeft gestoken. :D Alleen jammer dat ie niet heeft gewacht tot vrijdag met het onthullen van deze hoax; zou een mooie 1 april grap zijn geweest.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 4 april 2016 @ 20:11:44 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161175992
quote:
x86 architecture.
Backup data to Nintendo server (most likely My Nintendo).
Support for additional screen.
Can handle ports of current-gen games.
Will be able to interact with smartdevice apps.
Using NX software will unlock My Nintendo reward points.
Verified user op Reddit. Niet dat dit ook maar iets zegt verder.

Positief: X86
Negatief: Developers hebben nog geen hardware, enkel software om mee te werken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161245754
x86. :')
pi_161246789
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verified user op Reddit. Niet dat dit ook maar iets zegt verder.

Positief: X86
Negatief: Developers hebben nog geen hardware, enkel software om mee te werken
Ik zou al die leaks niet geloven. Op Reddit zijn er ondertussen al wel 10 verschillende "NX developers" die allemaal een ander verhaal hebben :')

Dit is een leuk lijstje

[ Bericht 8% gewijzigd door Gutanoth op 07-04-2016 08:02:09 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 20:09:50 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161262451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zou al die leaks niet geloven. Op Reddit zijn er ondertussen al wel 10 verschillende "NX developers" die allemaal een ander verhaal hebben :')

Dit is een leuk lijstje
Partypooper :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161264042
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Partypooper :P
haha sorry, negeer maar wat ik zeg :+
  donderdag 7 april 2016 @ 21:08:27 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161264443
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

haha sorry, negeer maar wat ik zeg :+
Naja, die lijst is wel grappig om te lezen. Hou daar altijd wel van.

Overigens moet ik wel gaan nadenken over de games die ik ga kopen. Bijvoorbeeld een Deus Ex of Final Fantasy XV. Haal ik die voor PS4, of wacht ik ff tot ze voor NX te koop zijn? :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161265051
quote:
19s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, die lijst is wel grappig om te lezen. Hou daar altijd wel van.

Overigens moet ik wel gaan nadenken over de games die ik ga kopen. Bijvoorbeeld een Deus Ex of Final Fantasy XV. Haal ik die voor PS4, of wacht ik ff tot ze voor NX te koop zijn? :o
Haha ik zou niet teveel rekenen op alle ps4 games die naar de NX zouden komen volgens de geruchten :P
pi_161319335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Haha ik zou niet teveel rekenen op alle ps4 games die naar de NX zouden komen volgens de geruchten :P
Dromen mag altijd, al zie ik niet snel een FF naar de NX komen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161322145
quote:
19s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, die lijst is wel grappig om te lezen. Hou daar altijd wel van.

Overigens moet ik wel gaan nadenken over de games die ik ga kopen. Bijvoorbeeld een Deus Ex of Final Fantasy XV. Haal ik die voor PS4, of wacht ik ff tot ze voor NX te koop zijn? :o
ps4. Want volgens de zoon van een vriendin van mijn oom die toevallig samenwerkt met de broer van een NX developer komt het niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 10 april 2016 @ 09:00:10 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161322222
quote:
11s.gif Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dromen mag altijd, al zie ik niet snel een FF naar de NX komen.
Waarom niet? Dragon Quest 10 is beschikbaar voor Wii en FFXV komt ook naar XBO.

NX launch met o.a. FFXV zou fantastisch zijn.

I want to believe.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161324330
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom niet? Dragon Quest 10 is beschikbaar voor Wii en FFXV komt ook naar XBO.

NX launch met o.a. FFXV zou fantastisch zijn.

I want to believe.
Kh3 op nx <3
pi_161326739
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom niet? Dragon Quest 10 is beschikbaar voor Wii en FFXV komt ook naar XBO.

NX launch met o.a. FFXV zou fantastisch zijn.

I want to believe.
Omdat er al heel lang geen FF voor een Nintendoconsole is uitgebracht. Tenminste, niet dat ik weet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161327041
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 11:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kh3 op nx <3
Dat is toch die Disney RPG?
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 10 april 2016 @ 14:44:09 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161327420
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Omdat er al heel lang geen FF voor een Nintendoconsole is uitgebracht. Tenminste, niet dat ik weet.
Er is slechts één generatie geen Final uitgekomen, ten tijde van de N64.

Qua mainseries heb je een punt, die is pas sinds 360 multiconsole. Toen kon Wii echter niet mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held zondag 10 april 2016 @ 15:34:31 #172
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_161328441
Alleen de main serie telt echt natuurlijk bij FF. Ze hebben het verlies van de serie aan zichzelf te danken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_161329209
quote:
19s.gif Op zondag 10 april 2016 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er is slechts één generatie geen Final uitgekomen, ten tijde van de N64.

Qua mainseries heb je een punt, die is pas sinds 360 multiconsole. Toen kon Wii echter niet mee.
Wat was de reden daarvan?
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 10 april 2016 @ 17:49:37 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161331641
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 16:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat was de reden daarvan?
Reden van skippen N64: cartridges zoals hierboven aangegeven werd (en een hele sloot andere oorzaken, maar vooral cartridges).

Reden dat Wii achterbleef voor FF XIII: te weinig grafische kracht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161395758


Oke, dus mogelijk dat niet alleen Zelda en Smash Bros, maar ook Splatoon en Mario Maker gepord worden van Wii U naar NX.

Dus als dit waar is is de NX niet backward compatible en krijgen we een aantal Wii U-games in het eerste jaar als een opgewarmd kliekje tot de echte NX-titels klaar zijn.

Dan denk ik dat ik toch voor het eerst eens ga wachten met de aanschaf van een nieuwe Nintendo tot ver na de launch...
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_161396370
Nintendo = Kampioen remakes
  Redactie Games woensdag 13 april 2016 @ 12:44:02 #177
181272 crew  Noppie2000
pi_161397569
Nog meer geruchten :z

En nee, kan me niet schelen dat Rogers het meldt, die heeft het ook vaak genoeg fout :P
  woensdag 13 april 2016 @ 12:46:20 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161397606
Smash port met nieuwe personages en Amiibo :9~
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161400368
Ik geloof er niet veel van.
  woensdag 13 april 2016 @ 21:37:34 #180
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_161410575
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef nomar83 het volgende:
[ afbeelding ]
//offtopic: Emily Rogers..? Is zij ook familie van Henk Rogers?
(Henk B. Rogers is de van oorsprong Nederlandse zakenman die Tetris naar Nintendo haalde)
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_161415439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:42 schreef Reintji het volgende:
Nintendo = Kampioen remakes
Ik hoop het van niet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161567867
Ik voel een Metroid aankomen....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161568749
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik voel een Metroid aankomen....
Ik hoop het!!
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 10:27:31 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_161569226


Nu met 8-player multiplayer, uiteraard zonder voicechat :+
pi_161569637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Nu met 8-player multiplayer, uiteraard zonder voicechat :+
Ik heb het meer over een echte, niet deze rip-off
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161569740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Nu met 8-player multiplayer, uiteraard zonder voicechat :+
:')
  Redactie Games woensdag 20 april 2016 @ 11:01:19 #187
181272 crew  Noppie2000
pi_161569899
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb het meer over een echte, niet deze rip-off
Ik help het je hopen, maar ik heb weinig reden om een echte te verwachten :P
pi_161587163
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar ik heb weinig reden om een echte te verwachten :P
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat ik nu nog van Nintendo moet verwachten.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 20 april 2016 @ 23:36:04 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161591773
Verwacht het onverwachte
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161595327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwacht het onverwachte
Een zelda/metroid crossover!
pi_161598630
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat ik nu nog van Nintendo moet verwachten.
Hopelijk third party support dit keer.
pi_161598743
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Een zelda/metroid crossover!
samus met master sword _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161600476
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

samus met master sword _O_
dacht zelf eerder een 2d zelda in een super metroid jasje! Maar een samus met een master sword klinkt ook wel tof! :)
pi_161602034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hopelijk third party support dit keer.
Dat wordt met de jaren minder, dus dat lijkt me sterk. :'(
Zelf hoop ik op een nieuwe F-Zero. Het liefst in de stijl van de N64 versie. Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. :'(
ROBODEMONS..................|:(
pi_161602217
F-Zero is overrated.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161602418
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:02 schreef Pheno het volgende:
F-Zero is overrated.
Nee. Op de SNES kapot gespeeld.
  donderdag 21 april 2016 @ 18:49:16 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161606683
F Zero NX is een logisch vervolg op GX. Desnoods maken ze er een remaster van.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 21 april 2016 @ 18:50:03 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161606701
Zou sowieso wel een aantal Cube rereleases willen. Als remaster of via Virtual Console kan allebei.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 21 april 2016 @ 18:51:05 #199
181272 crew  Noppie2000
pi_161606723
Oh God nee, de console is niet eens aangekondigd en men vraagt al om jarenoude content ;(
pi_161609195
Ow god ik kan echt niet wachten op de E3. Wanneer is dat feest? Want dan horen we meer. Juni?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 21 april 2016 @ 20:22:14 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161609664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh God nee, de console is niet eens aangekondigd en men vraagt al om jarenoude content ;(
Ik wil een console die alles kan spelen. Als NX mijn Cube schijfjes draait ben ik ook tevree.

Of als er ergens nog een componentkabel voor minder dan 400 euro te koop is :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:22:46 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161635170
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games vrijdag 22 april 2016 @ 21:24:01 #203
181272 crew  Noppie2000
pi_161635224
#teamreal
pi_161635382
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:05 schreef RaymanNL het volgende:
Ow god ik kan echt niet wachten op de E3. Wanneer is dat feest? Want dan horen we meer. Juni?
tweede week van juni
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:28:20 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161635414
Eerst nog de investors meeting op 27 april.

#MEGATON
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:32:27 #206
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_161635606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh God nee, de console is niet eens aangekondigd en men vraagt al om jarenoude content ;(
Re-Remaster Ocarina of Time.
Wat zeg ik;
REMAKE OCARINA OF TIME.
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:32:56 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161635627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:32 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Re-Remaster Ocarina of Time.
Wat zeg ik;
REMAKE OCARINA OF TIME.
Das al gedaan :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161635645
quote:
het wordt een Hema-worst?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:36:09 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161635766
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

het wordt een Hema-worst?
Nieuwe markten aanboren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:37:41 #210
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161635847
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

het wordt een Hema-worst?
_O- _O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_161636121
quote:
Hoefijzer. Nintenhorse?
  Donald Duck held vrijdag 22 april 2016 @ 22:11:36 #212
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_161637438
Dat lijkt meer een hulpstuk te worden voor fitness games
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_161638046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat lijkt meer een hulpstuk te worden voor fitness games
Nieuw doelgroep van Nintendo.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161745961
Hoppa. Nx komt in maart 2017, zelda U wordt lanch titel voor NX en dus uitgesteld tot maart 2017. Komende E3 geen NX nieuws, maar de focus ligt op zelda.

Nintendo is doomed.

Wat we nu weten
- het is officieel een console

Crosspost, sorry

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 09:46:56 ]
  woensdag 27 april 2016 @ 09:57:35 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161746141
Positief: Maart *O*

Negatief: Niets op E3
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 27 april 2016 @ 10:02:04 #216
181272 crew  Noppie2000
pi_161746224
Begrijpelijke keuzes, maar wat willen ze dan met Wii U doen dit jaar vraag ik me af. Alleen Paper Mario redt je het niet mee.

Maar goed, maart 2017 is prima en Zelda als launchtitel is OK :)
pi_161746235
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Positief: Maart *O*

Negatief: Niets op E3
En dat niet alleen, zelda is de enige titel die speelbaar is op de komende E3 :')
  Redactie Games woensdag 27 april 2016 @ 10:05:37 #218
181272 crew  Noppie2000
pi_161746270
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En dat niet alleen, zelda is de enige titel die speelbaar is op de komende E3 :')
Niet eens Paper Mario? :D
pi_161746272
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Positief: Maart *O*

Negatief: Niets op E3
Nou ja, Zelda op E3.

Maar over het geheel niet positief. Wii U zal nu vrijwel niet meer verkocht worden en het aanbod Wii U software nog kleiner worden, plus dat de decembermaand gemist wordt.

Zou de PS4K aankondiging er ook iets mee te maken hebben?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161746288
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161746318
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Niet eens Paper Mario? :D
http://nintendoeverything(...)ble-game-at-e3-2016/


Zoals ik lees niet nee...

Ik heb geen idee waar Ninty mee bezig is. Rare strategie, maar misschien juist beter om in een rustigere periode te releasen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 10:13:10 ]
  Redactie Games woensdag 27 april 2016 @ 10:12:03 #222
181272 crew  Noppie2000
pi_161746363
quote:
Ik bedoel, niet dat het mij veel uitmaakt wat daar speelbaar is (ik ben er toch niet), maar slechts één game op de grootste gamebeurs van het jaar is wel raar. Zeker als je nog andere titels in ontwikkeling hebt / die marketing kunnen gebruiken.
  woensdag 27 april 2016 @ 10:12:45 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161746375
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:05 schreef Aether het volgende:

[..]

Nou ja, Zelda op E3.

Maar over het geheel niet positief. Wii U zal nu vrijwel niet meer verkocht worden en het aanbod Wii U software nog kleiner worden, plus dat de decembermaand gemist wordt.

Zou de PS4K aankondiging er ook iets mee te maken hebben?
Misschien dat ze een half jaar erbij nemen om een nieuwe CPU en meer RAM erin te kwakken? Als er een PS4K komt, dan moet NX minstens zo krachtig zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161746394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik bedoel, niet dat het mij veel uitmaakt wat daar speelbaar is (ik ben er toch niet), maar slechts één game op de grootste gamebeurs van het jaar is wel raar. Zeker als je nog andere titels in ontwikkeling hebt / die marketing kunnen gebruiken.
Ik snap er ook niks van :')
pi_161746447
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien dat ze een half jaar erbij nemen om een nieuwe CPU en meer RAM erin te kwakken? Als er een PS4K komt, dan moet NX minstens zo krachtig zijn.
Waarom zou de NX even krachtig moeten zijn? Dat is in het verleden ook vaak niet zo geweest.

Vraag me af of AMDs nieuwe CPU er ook iets mee te maken heeft... (als de geruchten kloppen).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161746466
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef Aether het volgende:

[..]

Waarom zou de NX even krachtig moeten zijn? Dat is in het verleden ook vaak niet zo geweest.

Vraag me af of AMDs nieuwe CPU er ook iets mee te maken heeft... (als de geruchten kloppen).
Misschien over een andere boeg, alles of niets mentaliteit. Zodat alles geport kan worden ernaar. Zal me niks verbazen, het blijft nintendo natuurlijk.
pi_161746486
Nintendo en E3 :+
SOONY
pi_161746577
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 27 april 2016 @ 10:26:06 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161746606
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef Aether het volgende:

[..]

Waarom zou de NX even krachtig moeten zijn? Dat is in het verleden ook vaak niet zo geweest.

Vraag me af of AMDs nieuwe CPU er ook iets mee te maken heeft... (als de geruchten kloppen).
Omdat we al twee generaties achterlopen qua power. Dat kan niet meer en dat beseffen ze zich ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161746884
Nintendo :')

Dikste middelvinger nooit naar Wii U-bezitters. En die zijn er al zo weinig, en nu laat je zien dat ze de hardcore Nintendo-gamers nog in de kou laat staan ook :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161746999
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En dat niet alleen, zelda is de enige titel die speelbaar is op de komende E3 :')
Het lijkt er op dat ze niet eens genoeg materiaal hebben om een Direct te vullen. :')
Ik vraag me af hoe ze die periode naar maart 2017 gaan overbruggen.
pi_161747011
:')

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161747441
Fucktendo!

Mooie naaistreek naar de Wii U bezitters dit.
Ik zet mijn PlayStation 4 wel aan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 27 april 2016 @ 11:27:37 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161747918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef CoExist het volgende:
Fucktendo!

Mooie naaistreek naar de Wii U bezitters dit.
Ik zet mijn PlayStation 4 wel aan.
Wat is precies de naaistreek? Die snap ik namelijk niet helemaal. Het uitstel van Zelda? Uncharted 4 heeft hetzelfde schema gehanteerd. Delays zijn normaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held woensdag 27 april 2016 @ 11:28:29 #235
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_161747941
Dat betekent dus ook dat de Wii U geen exclusieve Zelda heeft. Dat is wel erg tekenend voor het falen.
Het simultaan ontwikkelen voor Wii U en NX van de nieuwe Zelda zal het spel ook afremmen voor de nieuwe console. Potentiële mogelijkheden van de nieuwe hardware worden afgeremd omdat de ontwikkelaars zich moeten inhouden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_161747991
De geruchten hadden het over eind 2016 of het eerste kwartaal van 2017. Ik zie geen probleem. De Wii U heeft het gewoon niet goed gedaan, dus de opvolger komt sneller :Y)
SOONY
  Forum Admin woensdag 27 april 2016 @ 11:41:40 #237
35723 crew  GGMM
pi_161748320
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef CoExist het volgende:
Fucktendo!

Mooie naaistreek naar de Wii U bezitters dit.
Ik zet mijn PlayStation 4 wel aan.
Ach gossie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161748444
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is precies de naaistreek? Die snap ik namelijk niet helemaal. Het uitstel van Zelda? Uncharted 4 heeft hetzelfde schema gehanteerd. Delays zijn normaal.
Op de E3 een TLOZ game teasen en dan vervolgens maar uitstellen en uitstellen.
Om vervolgens alleen maar HD remakes uit te brengen.

Begrijp mij niet verkeerd, elke Nintendo console heeft in mijn huis gestaan of staat er nog. Vind hun gedrag gewoon niet zo symphatiek naar de Nintendo gamer.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 27 april 2016 @ 11:51:27 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161748584
Laatste kans voor Nintendo in het Westen, gok ik. Een nieuwe Zelda is tof maar wat doen ze met Mario, Smash, Kart, Donkey Kong, Kirby?
Dit, dus.
  woensdag 27 april 2016 @ 12:06:27 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161749086
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef CoExist het volgende:

[..]

Op de E3 een TLOZ game teasen en dan vervolgens maar uitstellen en uitstellen.
Om vervolgens alleen maar HD remakes uit te brengen.

Begrijp mij niet verkeerd, elke Nintendo console heeft in mijn huis gestaan of staat er nog. Vind hun gedrag gewoon niet zo symphatiek naar de Nintendo gamer.
WiiU is een flop ja, klopt. En omdat ik Zelda zelf kut vind boeit dat me weinig.

Weet ook nog niet of ik NX wel Day One haal hoor, maar iets een naaistreek noemen is altijd zo overdreven. Gewoon overstappen naar een PS4 of Xboner.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 april 2016 @ 12:06:43 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161749093
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:51 schreef Buitendam het volgende:
maar wat doen ze met Mario, Smash, Kart, Donkey Kong, Kirby?
Uitmelken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 april 2016 @ 12:20:44 #242
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_161749524
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Weet ook nog niet of ik NX wel Day One haal hoor, maar iets een naaistreek noemen is altijd zo overdreven. Gewoon overstappen naar een PS4 of Xboner.
Dat. Maar ik haal de NX gewoon op dag 1 waarschijnlijk. Beetje afhankelijk van de prijs.
pi_161750614
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Uitmelken.
Ports en remasters Genot

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 27-04-2016 13:05:03 ]
SOONY
pi_161755929
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

WiiU is een flop ja, klopt. En omdat ik Zelda zelf kut vind boeit dat me weinig.

Weet ook nog niet of ik NX wel Day One haal hoor, maar iets een naaistreek noemen is altijd zo overdreven. Gewoon overstappen naar een PS4 of Xboner.
Eigenlijk wel een raar advies om over te stappen naar de concurrent. Zelf heb ik ook een PS4, maar dat is meer voor erbij.
Overigens denk ik niet dat ik gelijk de NX koop. Eerst zien welke games er komen.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 27 april 2016 @ 17:40:42 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161756477
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:10 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Eigenlijk wel een raar advies om over te stappen naar de concurrent. Zelf heb ik ook een PS4, maar dat is meer voor erbij.
Overigens denk ik niet dat ik gelijk de NX koop. Eerst zien welke games er komen.
Als je het niet eens bent met A kies je voor B of C. Toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161758692
WiiU wordt de eerste console waar geen eigen Zelda op komt :( dat is wel echt mooi kut.
pi_161758736
Ik hoop zo een traditionele Nintendo console in huis te mogen nemen.
  Donald Duck held woensdag 27 april 2016 @ 19:31:39 #248
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_161758908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:24 schreef Gutanoth het volgende:
WiiU wordt de eerste console waar geen eigen Zelda op komt :( dat is wel echt mooi kut.
En geen ware 3D Mario zoals 64, Sunshine en Galaxy dat wel waren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_161759252
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ports en remasters Genot
net zoals op ps4 en Xbox one :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161759317
Ik vind het alleen een kutstreek voor zelda. Uitgesteld voor NX en de NX-versie gaat minder dan wat ze echt kunnen worden omdat ze rekening moeten houden met Wii u.

Fuuuuuuuu
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161759776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het alleen een kutstreek voor zelda. Uitgesteld voor NX en de NX-versie gaat minder dan wat ze echt kunnen worden omdat ze rekening moeten houden met Wii u.

Fuuuuuuuu
Dit inderdaad. Ik twijfel nu dus of ik de WiiU of NX versie moet gaan nemen
  woensdag 27 april 2016 @ 20:34:45 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161760923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En geen ware 3D Mario zoals 64, Sunshine en Galaxy dat wel waren.
Er was ook geen echte Mario Kart en een echte Pikmin heb ik ook niet gezien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held woensdag 27 april 2016 @ 21:05:35 #253
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_161762315
Dat waren gewoon de natuurlijke volgende games in die series.
Maar 3D World is gewoon niet van hetzelfde kaliber als de werkelijke 3D Galaxy voorgangers. Het is veel minder groot in schaal en ambitie. Een nieuwe Mario op NX wordt hopelijk een Galaxy 3 en geen 3D World 2
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 27 april 2016 @ 21:16:26 #254
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_161762706
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat waren gewoon de natuurlijke volgende games in die series.
Maar 3D World is gewoon niet van hetzelfde kaliber als de werkelijke 3D Galaxy voorgangers. Het is veel minder groot in schaal en ambitie. Een nieuwe Mario op NX wordt hopelijk een Galaxy 3 en geen 3D World 2
Mario Galaxy komt mij onderhand wel de neus uit.. Ik wil een nieuw Mario avontuur. Gooi Donkey Kong er lekker bij. Goed verhaaltje maken enzo :O
  woensdag 27 april 2016 @ 21:20:49 #255
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_161762878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:16 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Mario Galaxy komt mij onderhand wel de neus uit.. Ik wil een nieuw Mario avontuur. Gooi Donkey Kong er lekker bij. Goed verhaaltje maken enzo :O
Goed verhaal met Mario? Zijn die er, buiten Paper Mario/Mario RPG/Mario & Luigi om?
pi_161762982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat waren gewoon de natuurlijke volgende games in die series.
Maar 3D World is gewoon niet van hetzelfde kaliber als de werkelijke 3D Galaxy voorgangers. Het is veel minder groot in schaal en ambitie. Een nieuwe Mario op NX wordt hopelijk een Galaxy 3 en geen 3D World 2
3D World vond ik juist verfrissend. Anders zou het alleen een herhalingsoefening worden.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 27 april 2016 @ 21:25:46 #257
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_161763038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Goed verhaal met Mario? Zijn die er, buiten Paper Mario/Mario RPG/Mario & Luigi om?
Je zegt het zelf al; Paper Mario. Wat een bazen spel was dat. Verder was Mario64 gewoon een juweeltje.
  woensdag 27 april 2016 @ 21:27:51 #258
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_161763125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:25 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al; Paper Mario. Wat een bazen spel was dat. Verder was Mario64 gewoon een juweeltje.
Het verhaal was nauwelijks aanwezig.

Het spel vond ik overigens niet heel boeiend. Nog steeds niet. Kan er niet in komen.
pi_161765184
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er was ook geen echte Mario Kart en een echte Pikmin heb ik ook niet gezien.
Geen echte mario kart? En MK8 dan?
pi_161765226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:16 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Mario Galaxy komt mij onderhand wel de neus uit.. Ik wil een nieuw Mario avontuur. Gooi Donkey Kong er lekker bij. Goed verhaaltje maken enzo :O
Mario voor het verhaal spelen _O-
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 27 april 2016 @ 22:38:41 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161765566
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:27 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Geen echte mario kart? En MK8 dan?
Precies mijn punt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held woensdag 27 april 2016 @ 22:56:22 #262
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_161765956
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Precies mijn punt.
3D World pas gewoon niet in het rijtje van 64, Sunshine en Galaxy.
Het is de opvolger van een 3DS titel. Het is geen vlaggenschip 3D Mario spel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games woensdag 27 april 2016 @ 22:58:23 #263
181272 crew  Noppie2000
pi_161765984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

3D World pas gewoon niet in het rijtje van 64, Sunshine en Galaxy.
Het is de opvolger van een 3DS titel. Het is geen vlaggenschip 3D Mario spel
Jawel, beste 3D Mario in recente tijden.

Galaxy was aardig, maar miste voor mij compleet de Mario-magie. 3D World (en daarvoor Land) pakte dat weer beet O+

Maar goed, dat zal smaak verschil zijn ;) verkocht World trouwens niet beter dan Galaxy?
pi_161767424
Jaren Nintendo-fans lekker maken met een exclusieve Zelda-game voor de Wii U en hem op het laatste moment voor de NX aankondigen. Zo laat je wel lekker zien dat je gefaald hebt. :')
  donderdag 28 april 2016 @ 03:32:55 #265
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161768525
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:07 schreef Bananenpap het volgende:
Jaren Nintendo-fans lekker maken met een exclusieve Zelda-game voor de Wii U en hem op het laatste moment voor de NX aankondigen. Zo laat je wel lekker zien dat je gefaald hebt. :')
Ik kan me niet voorstellen dat dit het plan was wat Nintendo had met haar klanten. De Wii U is op verschillende fronten compleet geflopt. Nintendo heeft na de N64 op de een of andere manier behoorlijk moeite gekregen met het bedienen van de Westerse consument. De eerste haarscheuren zag je al op de GameCube.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2016 @ 06:01:55 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161768590
De eerste haarscheuren zag je al met de SNES. Sales van Nintendo zijn altijd teruglopend geweest voor hun consoles en enkel Wii was een uitzondering.

Doomed since 1889 zelfs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161768641
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Jawel, beste 3D Mario in recente tijden.

Galaxy was aardig, maar miste voor mij compleet de Mario-magie. 3D World (en daarvoor Land) pakte dat weer beet O+

Maar goed, dat zal smaak verschil zijn ;) verkocht World trouwens niet beter dan Galaxy?
Ew bah nee.. De echte mario-magie is voor mij, zoals deze op de N64 was. Een hub met werelden, gevuld met geheime levels en zo hier en daar ook een verborgen ster. En de levels zelf bevatten dan 8 sterren. Welke je in willekeurige volgorde mag halen (waarvan er een paar pas te halen zijn als je eerder iets veranderd hebt in de wereld of een item hebt (petje) uit een latere wereld).

Waarom is het zo moeilijk om weer zo'n game uit te brengen :(
pi_161768643
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 03:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dit het plan was wat Nintendo had met haar klanten.
Ze doen het anders toch. Het spel is uitgesteld door de NX. Dus nee, in het begin was dat niet het plan, maar plannen wijzigen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161768644
Maar ik vrees dat de NX weer vol voor een gimmick gaat. Hopelijk is het een goede.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161768905
Iedereen zei dat de GC versie beter was dan de Wii versie van TP. zal dat bij Zelda2017 ook zo zijn?
  Redactie Games donderdag 28 april 2016 @ 08:05:39 #271
181272 crew  Noppie2000
pi_161768913
Gimmicks maken me niet uit, Gamepad vind ik nog altijd een briljante controller. Ik hoop alleen dat Nintendo met een gimmick komt die ze zelf wat beter benutten, want amper een game gezien die echt goed gebruik maakt van de gamepad.
  donderdag 28 april 2016 @ 08:10:30 #272
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_161768939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:03 schreef Gutanoth het volgende:
Iedereen zei dat de GC versie beter was dan de Wii versie van TP. zal dat bij Zelda2017 ook zo zijn?
Dat kwam puur door de Wii controls. De rest van het spel is hetzelfde (alleen dan gespiegeld). De controls van een Wii U minder radicaal dan een Wii, dus zal waarschijnlijk gewoon hetzelfde spel zijn.
pi_161768985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat kwam puur door de Wii controls. De rest van het spel is hetzelfde (alleen dan gespiegeld). De controls van een Wii U minder radicaal dan een Wii, dus zal waarschijnlijk gewoon hetzelfde spel zijn.
Hmm dan wordt het misschien toch een NX release voor me
  donderdag 28 april 2016 @ 09:54:52 #274
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161769851
Sinds een paar maanden pas eigenaar van de Wii U. Maar ik heb er evengoed geen spijt van, hoor. Oké, ik speel er veel minder op dan bijvoorbeeld op mijn PS4. Maar spellen van Nintendo zijn voor mij tijdloos. Ik gebruik de Wii U nog wel een jaar of 5. Ook heen fijn dat ik klassiekers van de N64 en SNES kan downloaden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_161770252
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 03:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dit het plan was wat Nintendo had met haar klanten. De Wii U is op verschillende fronten compleet geflopt. Nintendo heeft na de N64 op de een of andere manier behoorlijk moeite gekregen met het bedienen van de Westerse consument. De eerste haarscheuren zag je al op de GameCube.
Maar ze doen het wel.
pi_161770406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Gimmicks maken me niet uit, Gamepad vind ik nog altijd een briljante controller. Ik hoop alleen dat Nintendo met een gimmick komt die ze zelf wat beter benutten, want amper een game gezien die echt goed gebruik maakt van de gamepad.
zombi u .
  Redactie Games donderdag 28 april 2016 @ 10:34:23 #277
181272 crew  Noppie2000
pi_161770421
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:33 schreef tailfox het volgende:

[..]

zombi u .
Ontwikkeld door Ubisoft.
pi_161770573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ontwikkeld door Ubisoft.
Tja toch vond ik daar de gamepad echt iets toevoegen.
  Redactie Games donderdag 28 april 2016 @ 10:46:06 #279
181272 crew  Noppie2000
pi_161770601
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

Tja toch vond ik daar de gamepad echt iets toevoegen.
Kan, maar ik heb het over Nintendo-titels. Waarom zouden third-parties de moeite nemen unieke games te ontwikkelen als Nintendo zelf amper verder komt dan een inventaris en map tonen op de gamepad?

Het leukste vond ik Mario Chase / Luigi's Mansion in Nintendoland. Twee minigames van een vier jaar oude game. Tsjah. :P
pi_161770643
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Kan, maar ik heb het over Nintendo-titels. Waarom zouden third-parties de moeite nemen unieke games te ontwikkelen als Nintendo zelf amper verder komt dan een inventaris en map tonen op de gamepad?

Het leukste vond ik Mario Chase / Luigi's Mansion in Nintendoland. Twee minigames van een vier jaar oude game. Tsjah. :P
het jammere van de gamepad vind ik de accu en het gewicht. Bij zelda vind ik het fijn dat ik de gamepad op schoot aan de lader heb en speel met de pro.(de pro verdiend de naam pro ook echt)
pi_161770711
Ik heb weer ssb werkend iemand zin ib een potje
pi_161773141
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:50 schreef tailfox het volgende:
Ik heb weer ssb werkend iemand zin ib een potje
Waarom werkte hij eerst niet dan?
pi_161773196
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

het jammere van de gamepad vind ik de accu en het gewicht. Bij zelda vind ik het fijn dat ik de gamepad op schoot aan de lader heb en speel met de pro.(de pro verdiend de naam pro ook echt)
http://www.wehkamp.nl/Win(...)MHwey3CskaAg718P8HAQ
  donderdag 28 april 2016 @ 18:55:02 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161781240
Pre-order geplaats. Met Zelda.

Want fuck it.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161783026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waarom werkte hij eerst niet dan?
Omdat dit het NX-topic is en er nog geen SSB voor NX is. Ook nog geen NX :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 april 2016 @ 20:36:37 #286
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161784131
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-order geplaats. Met Zelda.

Want fuck it.
pre-order? waarvan?
pi_161784175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waarom werkte hij eerst niet dan?
cd was stuk.
pi_161784180
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat dit het NX-topic is en er nog geen SSB voor NX is. Ook nog geen NX :+
scherp
  donderdag 28 april 2016 @ 21:14:17 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161785618
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:36 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

pre-order? waarvan?
NX? Daar gaat het toch over in dit topic? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 april 2016 @ 21:22:28 #290
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161786010
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

NX? Daar gaat het toch over in dit topic? :D
Ja, maar ik dacht: pre-order?! huh?! hoe kan dat?! waar heb je 'm gepre-ordered dan?
  donderdag 28 april 2016 @ 22:31:34 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161788689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:22 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ja, maar ik dacht: pre-order?! huh?! hoe kan dat?! waar heb je 'm gepre-ordered dan?
Oh zo. Gamemania :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 april 2016 @ 22:37:07 #292
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161788866
quote:
19s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh zo. Gamemania :)
zag het. het is gelukt :) thanks!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:47:45 #293
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_161959525
quote:
19s.gif Op zondag 10 april 2016 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reden van skippen N64: cartridges zoals hierboven aangegeven werd (en een hele sloot andere oorzaken, maar vooral cartridges).
Over cartridges gesproken:

The Nintendo NX Might Ditch Disc Drives For Cartridges

Why Nintendo NX’s rumored shift from discs to cartridges is actually smart
  Forum Admin vrijdag 6 mei 2016 @ 11:54:20 #294
35723 crew  GGMM
pi_161959632
Nintendo gaat weer terug naar 1985 _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161959820
Eigen geheugen? Ah, dat verliep ook zo lekker voor de Vita :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:47:07 #296
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_161960456
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:05 schreef Pheno het volgende:
Eigen geheugen? Ah, dat verliep ook zo lekker voor de Vita :')
Op de DS loopt het wel lekker toch :@ ?
pi_161960829
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:05 schreef Pheno het volgende:
Eigen geheugen? Ah, dat verliep ook zo lekker voor de Vita :')
ik heb me nooit verdiept in de Vita, maar wat was daar mis mee dan?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:11:43 #298
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_161960960
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe kan een console de opvolger worden van een handheld?
Door er een handvat op te schroeven?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_161961273
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Op de DS loopt het wel lekker toch :@ ?
Alleen maar door de R4-kaartjes, vrees ik :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:53:08 #300
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_161961733
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alleen maar door de R4-kaartjes, vrees ik :+
Mwa, maar alles valt te cracken na verloop van tijd.
pi_162027243
Hopelijk hoef ik straks dit systeem niet te kopen voor nieuwe versies van 3DS exclusives.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')