abonnement Unibet Coolblue
pi_160975032
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:43 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Minish cap had dezelfde artwork
Artwork is geen graphics.
pi_160975077
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Artwork is geen graphics.
Ik leg het mss een beetje lomp uit maar je begrijpt best wat ik bedoel.
pi_160975367
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Artwork is geen graphics.
Artwork is het zelfde bij Minish cap. De graphics niet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160975488
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:05 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik leg het mss een beetje lomp uit maar je begrijpt best wat ik bedoel.
Nee, want je zegt dat WW op een handheld game lijkt.
pi_160975650
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee, want je zegt dat WW op een handheld game lijkt.
Dat zei ik ja. Leuk voor op de 3ds of zo. Ik weet dat die er toen nog niet was.
Ik vind dat de artwork van WW leuk is voor op een handheld.
Ik had van een gamecube zelda een wat meer realistische Zelda verwacht.
De graphics waren goed. Alles zag er goed uit, bewoog vloeiend. Maar de artwork sprak mij niet aan en voelde voor mij als een stap terug.
pi_160976007
A link to the past > *
Conscience do cost.
pi_160977280
Aha Zelda discussie! Behoor zeker bij de kleine kliek die a Link to the Past, Twilight Princess en Minish Cap leuk vond in die volgorde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160977616
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:56 schreef Reintji het volgende:
Aha Zelda discussie! Behoor zeker bij de kleine kliek die a Link to the Past, Twilight Princess en Minish Cap leuk vond in die volgorde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dm
pi_160978364
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
We hebben een DLC code van de 3DS: hyrule warriors legends liggen die m'n broer niet wil/hoeft te gebruiken. Iemand interesse om deze over te kopen? 12 euro :)

Edit: is te gebruiken voor Hyrule warriors (Wii U) voor extra characters, suits, etc.
Ben wel geïnteresseerd. Stuur ff een dm hoe je het wil regelen.
  zondag 27 maart 2016 @ 16:38:26 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_160979212
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:56 schreef Reintji het volgende:
Aha Zelda discussie! Behoor zeker bij de kleine kliek die a Link to the Past, Twilight Princess en Minish Cap leuk vond in die volgorde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Minish Cap was niets mis. Jammer dat de Capcom deal ophield bij 3 Zelda's. Het waren 3 behoorlijk goede zelda's (oracle of ages/oracle seasons, minish cap, four swords).
pi_160990610
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:32 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Dat zei ik ja. Leuk voor op de 3ds of zo. Ik weet dat die er toen nog niet was.
Ik vind dat de artwork van WW leuk is voor op een handheld.
Ik had van een gamecube zelda een wat meer realistische Zelda verwacht.
De graphics waren goed. Alles zag er goed uit, bewoog vloeiend. Maar de artwork sprak mij niet aan en voelde voor mij als een stap terug.
Beetje rare conclusie dat realistisch uitziende games voor een console zijn en de games met een cartoonachtige stijl voor de handheld, maar goed.
pi_160991526
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Beetje rare conclusie dat realistisch uitziende games voor een console zijn en de games met een cartoonachtige stijl voor de handheld, maar goed.
Nintendo heeft geen realistisch uitziende games. Tenminste, niet dat ik weet. :P
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 28 maart 2016 @ 10:34:19 #213
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_160994101
Waarom ook altijd die drang naar realistische graphics? Als ik realistische graphics wil, ga ik wel naar buiten. Games zijn een totaalbeleving van een fantasiewereld, met een verhaal en gameplay. Juist door het een compleet eigen stijl te geven, maak je het net dat beetje meer bijzonder.

'Vroeger' hadden ze niet eens de hardwarematige mogelijkheden om spellen zo realistisch mogelijk te maken, dus lag de nadruk meer op gameplay, of je eigen fantasie te gebruiken om er enigszins iets in te kunnen herkennen (daarmee doel ik op de eerste generatie consoles). Tegenwoordig heb ik het idee dat de focus vooral ligt op de graphics, en dat verhaal/gameplay een ondergeschoven kindje zijn. Gelukkig zijn er nog de nodige uitzonderingen op te vinden, maar een spel speel je in eerste instantie toch omdat het leuk is om te spelen, niet alleen maar omdat het er tof en realistisch uit ziet?
  maandag 28 maart 2016 @ 10:43:28 #214
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_160994189
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:34 schreef VRIDZ het volgende:
Waarom ook altijd die drang naar realistische graphics? Als ik realistische graphics wil, ga ik wel naar buiten. Games zijn een totaalbeleving van een fantasiewereld, met een verhaal en gameplay. Juist door het een compleet eigen stijl te geven, maak je het net dat beetje meer bijzonder.

'Vroeger' hadden ze niet eens de hardwarematige mogelijkheden om spellen zo realistisch mogelijk te maken, dus lag de nadruk meer op gameplay, of je eigen fantasie te gebruiken om er enigszins iets in te kunnen herkennen (daarmee doel ik op de eerste generatie consoles). Tegenwoordig heb ik het idee dat de focus vooral ligt op de graphics, en dat verhaal/gameplay een ondergeschoven kindje zijn. Gelukkig zijn er nog de nodige uitzonderingen op te vinden, maar een spel speel je in eerste instantie toch omdat het leuk is om te spelen, niet alleen maar omdat het er tof en realistisch uit ziet?
Ja, snap ik ook niet. Maar ik merk zelf ook dat ik meer trek naar een unieke stijl dan kijk naar realisme. En ik speel gewoon wat mij leuk lijkt, op welke console dan ook. Hoewel Nintendo wel de meest gebruikte consoles in huis zijn.
pi_160994620
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:34 schreef VRIDZ het volgende:
Waarom ook altijd die drang naar realistische graphics? Als ik realistische graphics wil, ga ik wel naar buiten. Games zijn een totaalbeleving van een fantasiewereld, met een verhaal en gameplay. Juist door het een compleet eigen stijl te geven, maak je het net dat beetje meer bijzonder.

'Vroeger' hadden ze niet eens de hardwarematige mogelijkheden om spellen zo realistisch mogelijk te maken, dus lag de nadruk meer op gameplay, of je eigen fantasie te gebruiken om er enigszins iets in te kunnen herkennen (daarmee doel ik op de eerste generatie consoles). Tegenwoordig heb ik het idee dat de focus vooral ligt op de graphics, en dat verhaal/gameplay een ondergeschoven kindje zijn. Gelukkig zijn er nog de nodige uitzonderingen op te vinden, maar een spel speel je in eerste instantie toch omdat het leuk is om te spelen, niet alleen maar omdat het er tof en realistisch uit ziet?
Kun je ook voorbeelden noemen dat de huidige games minder gericht zijn op gameplay?
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 28 maart 2016 @ 11:31:49 #216
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160994688
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:34 schreef VRIDZ het volgende:
Waarom ook altijd die drang naar realistische graphics?
Dat ligt wat mij betreft wel aan het genre en wat de game zelf wil uitstralen. Vermaak me prima met die cartoon-games van Nintendo en die hebben veelal veel meer karakter.

Echter, bij serieuze shooters, een voetbalgame etc. zie ik het liefst zo mooi mogelijke graphics en dat puur en alleen omdat ik dan nóg meer in een game op ga en het helpt zeker bij de beleving. Al blijft natuurlijk staan dat de gameplay (verhaal, besturing, karakters) het belangrijkst is bij games. :)
  maandag 28 maart 2016 @ 11:32:27 #217
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_160994700
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:25 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Kun je ook voorbeelden noemen dat de huidige games minder gericht zijn op gameplay?
Geen idee of je dit als goed voorbeeld kan beschouwen, maar dit was iig wel waar ik meteen aan moest denken.

pi_160995226
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:15 schreef tailfox het volgende:

[..]

dm
Geen DM?
pi_160995289
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:25 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Kun je ook voorbeelden noemen dat de huidige games minder gericht zijn op gameplay?
Cod
  maandag 28 maart 2016 @ 12:23:25 #220
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_160995362
quote:
17s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:31 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat ligt wat mij betreft wel aan het genre en wat de game zelf wil uitstralen. Vermaak me prima met die cartoon-games van Nintendo en die hebben veelal veel meer karakter.

Echter, bij serieuze shooters, een voetbalgame etc. zie ik het liefst zo mooi mogelijke graphics en dat puur en alleen omdat ik dan nóg meer in een game op ga en het helpt zeker bij de beleving. Al blijft natuurlijk staan dat de gameplay (verhaal, besturing, karakters) het belangrijkst is bij games. :)
Ligt er misschien ook aan met welke games je zelf bent opgegroeid. Ik ben 30, en ben al sinds mijn 5e met games in aanraking gekomen, oa op de MSX, Atari, NES en de eerste x86-pc's. Ik ben dus min of meer niet anders gewend dan dat games non-realistisch zijn. Mijn prioriteit ligt daardoor dus ook niet automatisch bij mooie graphics (al is dat ook weer een rekbaar begrip), maar bij gameplay, spelbeleving etc.

Neemt niet weg dat realistische graphics zeker wel wat bij kunnen dragen aan een spel, maar idd, afhankelijk van wat voor soort spel het is, is dat naar mijn mening lang niet altijd noodzakelijk.

Soms vind ik het ook juist leuk dat een spel er wat kiddy uitziet, maar dat eigenlijk totaal niet is. Overbekende voorbeelden hiervan zijn de Smash Bros.-reeks, of Mario Smash Football. Onder dat schattige jasje gaat heel wat bruut geweld schuil. Eigenlijk net als in sprookjes, waar ook zonder genade een oma en een Roodkapje heelhuids worden opgevreten, vervolgens (half verteerd door maagsappen?) door de jager uit de buik van de wolf worden gesneden (ingewanden anyone?), om vervolgens volgestopt te worden met stenen en dan weer dichtgenaaid..

Maar goed, ik dwaal af :+
pi_160999372
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:18 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Cod
De gameplay van CoD is toch prima? Tenminste, als je SP speelt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160999491
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:23 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ligt er misschien ook aan met welke games je zelf bent opgegroeid. Ik ben 30, en ben al sinds mijn 5e met games in aanraking gekomen, oa op de MSX, Atari, NES en de eerste x86-pc's. Ik ben dus min of meer niet anders gewend dan dat games non-realistisch zijn. Mijn prioriteit ligt daardoor dus ook niet automatisch bij mooie graphics (al is dat ook weer een rekbaar begrip), maar bij gameplay, spelbeleving etc.

Neemt niet weg dat realistische graphics zeker wel wat bij kunnen dragen aan een spel, maar idd, afhankelijk van wat voor soort spel het is, is dat naar mijn mening lang niet altijd noodzakelijk.

Soms vind ik het ook juist leuk dat een spel er wat kiddy uitziet, maar dat eigenlijk totaal niet is. Overbekende voorbeelden hiervan zijn de Smash Bros.-reeks, of Mario Smash Football. Onder dat schattige jasje gaat heel wat bruut geweld schuil. Eigenlijk net als in sprookjes, waar ook zonder genade een oma en een Roodkapje heelhuids worden opgevreten, vervolgens (half verteerd door maagsappen?) door de jager uit de buik van de wolf worden gesneden (ingewanden anyone?), om vervolgens volgestopt te worden met stenen en dan weer dichtgenaaid..

Maar goed, ik dwaal af :+
Graphics vind zeker een belangrijk onderdeel van een spel. Het hoeft niet realistisch te zijn, maar wel bij het spel passen. Op dit moment speel ik veel Minecraft op de PS4. Totaal niet realistisch, maar wel sfeervol.

Overigens mag een spel van mij best 'kiddy' uitzien. Een beetje variatie is juist leuk. Al zou ik de Smash Bros.-reeks niet bepaald bruut noemen. :o Bij bruut denk ik eerder aan Mortal Kombat.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 28 maart 2016 @ 16:55:08 #223
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_161001284
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Graphics vind zeker een belangrijk onderdeel van een spel. Het hoeft niet realistisch te zijn, maar wel bij het spel passen. Op dit moment speel ik veel Minecraft op de PS4. Totaal niet realistisch, maar wel sfeervol.

Overigens mag een spel van mij best 'kiddy' uitzien. Een beetje variatie is juist leuk. Al zou ik de Smash Bros.-reeks niet bepaald bruut noemen. :o Bij bruut denk ik eerder aan Mortal Kombat.
Dat is de werkelijke definitie van bruut; bloed en gore, plus het spel zelf ziet er ook wel 'realistisch' uit. Bij een Smash Bros ziet (bijna) iedereen er schattig uit, en toch willen ze elkaar allemaal de harses in slaan. Net als een Happy Tree Friends. Juist dat contrast maakt het in mijn ogen (extra) bruut, 'omdat je het niet verwacht'.
pi_161016806
Nog 80 dagen tot E3 2016, wat verwachten we? :D
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:32:56 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161017590
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
Nog 80 dagen tot E3 2016, wat verwachten we? :D
GAM / E3 2016:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')