alhoewel ik LtoP 50+ keer heb uitgespeeld, vind ik LA toch stiekem ook wel toffer. LA is in zijn totaliteit wat meer gevarieerder, mysterieuzer, veel meer verhaal en ook leukere side quests.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Net de Snowpeak Ruins afgemaakt. Om de een of andere reden vind ik dat een van de beste dungeons uit de reeks, misschien omdat die zo onconventioneel is. Wel aan de korte kant.
De beste Zelda, tja, ik ben van mening dat je de Zelda's met isometrisch perspectief apart moet houden van de 3D Zelda's, een Link's Awakening is qua spelervaring gewoon niet te vergelijken met een Ocarina of Time, dat is een totaal ander beestje.
3D: OoT
2D: LA
LA was overigens erg impressive dat het een Gameboy spel was. Net als Metroid 2. Behoorlijk gelimiteerd platform, maar het spel zag er letterlijk uit als een SNES port met zwart-wit groen graphics. Gameplay was goed, alleen het wisselen met items was continu een bitch. Zeker omdat je er soms meer dan 2 nodig had om in een bepaald gebied/scherm verder te komen. Toch, zeker mee eens. Goed spel en verhaal!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
alhoewel ik LtoP 50+ keer heb uitgespeeld, vind ik LA toch stiekem ook wel toffer. LA is in zijn totaliteit wat meer gevarieerder, mysterieuzer, veel meer verhaal en ook leukere side quests.
Als we het over retro hebben; super metroid, castlevania IV en chrono trigger staan bij mij toch wel wat hoger in het lijstje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:21 schreef Buitendam het volgende:
OoT is voor mij niet alleen de beste Zelda, maar ook het de beste videogame ooit. Qua balans in de gameplay is er geen spel wat zo waterdicht in elkaar zit als Oot, wat mij betreft. Ik denk niet dat het ooit overtroffen gaat worden.
Ike nap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 07:54 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Na het zien van die demo van Nintendo Space World voelde dit als een trap in mijn kruis.
Gelukkig is dat het niet geworden. Moet er niet aan denken om Pokémon en Metroid te zien in een Zelda game.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dit zou de nieuwe gamecube zelda worden.
Alles beter dan Tingle.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het niet geworden. Moet er niet aan denken om Pokémon en Metroid te zien in een Zelda game.
Dan ziet WW er toch juist beter uit? Tenminste niet die uitgekauwde anime-stijl.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dit zou de nieuwe gamecube zelda worden.
gaat om verwachting.quote:Op zondag 27 maart 2016 04:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan ziet WW er toch juist beter uit? Tenminste niet die uitgekauwde anime-stijl.
Dit, alleen al het horen van die piano de eerste 3 seconden van de intro geeft me kippenvel!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:21 schreef Buitendam het volgende:
OoT is voor mij niet alleen de beste Zelda, maar ook het de beste videogame ooit. Qua balans in de gameplay is er geen spel wat zo waterdicht in elkaar zit als Oot, wat mij betreft. Ik denk niet dat het ooit overtroffen gaat worden.
Het enige dat ze getoond hebben is een techdemo, om te laten zien wat de Gamecube aan zou kunnen. Dat mensen er verwachtingen bij krijgen is hun probleem lijkt mij. Mensen hebben diezelfde verwachting niet over die demo van Mario die er op volgde (wat werkelijk pas geimplementeerd is in de vorm van Super Mario Galaxy).quote:Op zondag 27 maart 2016 04:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
gaat om verwachting.
We zouden een ultra realistische zelda krijgen en toen kregen we een cartoon like.
Daarom ben ik blij dat die een remake kreeg. Dan konden mensen toch genieten van de game
Voor mij voelde WW als een stap terug dan een stap vooruit. Zulke graphics zijn leuk voor een handheld, niet voor een toen next-gen console.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige dat ze getoond hebben is een techdemo, om te laten zien wat de Gamecube aan zou kunnen. Dat mensen er verwachtingen bij krijgen is hun probleem lijkt mij. Mensen hebben diezelfde verwachting niet over die demo van Mario die er op volgde (wat werkelijk pas geimplementeerd is in de vorm van Super Mario Galaxy).
Hier is de N64 tech demo:
Zelfde idee. Het enige dat het laat zien is wat het ding zo ongeveer kan.
Dit is uiteindelijk ook niets geworden.
Er was geen enkele handheld die toentertijd WW aan zou kunnen .quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Voor mij voelde WW als een stap terug dan een stap vooruit. Zulke graphics zijn leuk voor een handheld, niet voor een toen next-gen console.
Minish cap had dezelfde artworkquote:Op zondag 27 maart 2016 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er was geen enkele handheld die toentertijd WW aan zou kunnen .
je bedoelt sunshine?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige dat ze getoond hebben is een techdemo, om te laten zien wat de Gamecube aan zou kunnen. Dat mensen er verwachtingen bij krijgen is hun probleem lijkt mij. Mensen hebben diezelfde verwachting niet over die demo van Mario die er op volgde (wat werkelijk pas geimplementeerd is in de vorm van Super Mario Galaxy).
Hier is de N64 tech demo:
Zelfde idee. Het enige dat het laat zien is wat het ding zo ongeveer kan.
Dit is uiteindelijk ook niets geworden.
Yep. Toon link.quote:
Sunshine is niet de Mario die uit die tech demo is voort gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |