abonnement Unibet Coolblue
pi_167413854
Pfff hier nog altijd niks :{ ik heb er weinig vertrouwen in dat dit vanzelf op gang gaat komen...
Ik hoop alleen maar dat ze in het ziekenhuis snel actie willen/kunnen ondernemen; ik wil het zo graag voor de Kerst achter de rug hebben ;(
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 18 december 2016 @ 15:08:28 #227
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167417515
Vervelend Twist ;(
Waarschijnlijk komt er wel snel actie met de feestdagen opkomst. :*

DaD fijn dat je lijf het zelf heeft opgelost. Nu hopenlijk snel minder bloedverlies. :*
  zondag 18 december 2016 @ 15:23:54 #228
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167417865
Twist, wij hebben na 4 weken afwachten en ondertussen 2 keer tabletten gezien dat je van de één op de andere dag op de ok kunt liggen.. Dat het nodig is, is natuurlijk heel naar, maar de snelheid waarmee gehandeld kan worden als dat gewenst is, was voor mij erg prettig.

Overigens werken ze hier onder algehele narcose; ik ben 2 uur van de wereld geweest (maar de curretage was ook wat complex geloof ik). Ik vond het achteraf vooral vervelend dat ik geen 'afscheid' heb kunnen nemen van het vruchtje en was dus ook erg emotioneel met het wakker worden. Verder is alles nog wel een poos gevoelig geweest (fysiek), maar dat is ook niet gek als je bedenkt wat er allemaal gedaan wordt als je slaapt. De narcose zelf heeft mij geen extra last opgeleverd; ik was echt beroerder van de tabletten.

Dikke knuffels <3
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167417907
Wat rot Twist :*

DaD, wat fijn dat het zichzelf opgelost heeft! Ook nog even een :* voor jou
  zondag 18 december 2016 @ 16:21:15 #230
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167419427
Lees nu pas dat het mis is gegaan DaD :'( heel veel sterkte :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_167421253
Dank voor de reacties dames, dat doet me goed! :*
We wachten het maar af, er zit weinig anders op...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167479406
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 09:01 schreef Franny_G het volgende:
Krijg je bij een curettage niet alleen een roesje, dus geen echte narcose?

Veel sterkte DAD. :* .
Voor een roesje moet je naar de kroeg.
Curettage kan trouwens ook onder ruggenprik.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167480658
Ben je vandaag naar de gyn geweest, twist? Hoe ging dat?

Ik bloed onverminderd verder en vanochtend verloor ik een best wel enorm stolsel. :{ . Ik ben erg opgelucht dat er verder geen behandeling nodig was, maar nu ben ik na zeven weken ook wel klaar met dat bloeden. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167481048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:44 schreef McLaura het volgende:

[..]

Voor een roesje moet je naar de kroeg.
Curettage kan trouwens ook onder ruggenprik.
Verrassing, een roesje krijg je ook in het ziekenhuis
https://www.catharinaziek(...)lgehele-narcose.html
pi_167481740
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef Skittles het volgende:

[..]

Verrassing, een roesje krijg je ook in het ziekenhuis
https://www.catharinaziek(...)lgehele-narcose.html
Verrassing, volgens mijn zwager, anesthesioloog, is het altijd op de OK altijd narcose. Kort of lang, maar het is narcose.

Aanvulling: op de polikliniek kun je gedrogeerd worden door Dormicum en bijvoorbeeld morfine. Dan ben je nog wel bij bewustzijn. Roesje noemen ze dat dus blijkbaar in het Catharinaziekenhuis, ik hoor het vaker als sedatie.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167481847
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je vandaag naar de gyn geweest, twist? Hoe ging dat?

Ik bloed onverminderd verder en vanochtend verloor ik een best wel enorm stolsel. :{ . Ik ben erg opgelucht dat er verder geen behandeling nodig was, maar nu ben ik na zeven weken ook wel klaar met dat bloeden. :@.
Zat me al af te vragen hoe het met je ging :*
Poeh, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent ja..! :{ Wat ontzettend zuur dat het alsnog zo'n lange nasleep heeft zeg! Hebben ze er iets over gezegd, hoe lang dat het bloedverlies nog kan/'mag' duren?

Ik ben vandaag inderdaad naar de gyn geweest, om de opties te bespreken. Hij snapte gelukkig wel goed dat ik het vooral snel achter de rug wil hebben en leek zelf niet zo'n voorstander van pillen (wat voor mij goed uitkwam). Dus al snel besloten tot curettage. In eerste instantie hoopte hij dat het 'misschien nog wel voor het weekend kon'; toen zakte de moed wel even in m'n schoenen...
Maar al snel bleek dat het morgen al kan, dus dat is wel heel erg fijn! Was daar na vieren pas klaar en toen moest ik dus nog 'even' langs bureau opname én langs anesthesie én bloed prikken én langs de apotheek (allemaal voor 5 uur :') ), maar ben blij dat het zo snel geregeld kon worden :)

Malteser, hoe is het nu met jou?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167481973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Verrassing, volgens mijn zwager, anesthesioloog, is het altijd op de OK altijd narcose. Kort of lang, maar het is narcose.
Dat kan zo zijn, maar zoals jij het schrijft lijkt het net of ze het nooit doen.
Sowieso snap ik de grappig bedoelde(?) oneliner niet in dit topic.

Maar goed. Daar gaat het hier niet over.

Veel sterkte Malteser, DaD en twist :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:15:13 #238
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167484520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:01 schreef twist02 het volgende:

[..]

Zat me al af te vragen hoe het met je ging :*
Poeh, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent ja..! :{ Wat ontzettend zuur dat het alsnog zo'n lange nasleep heeft zeg! Hebben ze er iets over gezegd, hoe lang dat het bloedverlies nog kan/'mag' duren?

Ik ben vandaag inderdaad naar de gyn geweest, om de opties te bespreken. Hij snapte gelukkig wel goed dat ik het vooral snel achter de rug wil hebben en leek zelf niet zo'n voorstander van pillen (wat voor mij goed uitkwam). Dus al snel besloten tot curettage. In eerste instantie hoopte hij dat het 'misschien nog wel voor het weekend kon'; toen zakte de moed wel even in m'n schoenen...
Maar al snel bleek dat het morgen al kan, dus dat is wel heel erg fijn! Was daar na vieren pas klaar en toen moest ik dus nog 'even' langs bureau opname én langs anesthesie én bloed prikken én langs de apotheek (allemaal voor 5 uur :') ), maar ben blij dat het zo snel geregeld kon worden :)

Malteser, hoe is het nu met jou?
Herkenbaar! Maar inderdaad: fijn dat er zo snel meebewogen wordt. Veel sterkte morgen :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167484825
Succes morgen twist :*
pi_167484909
Wat fijn dat het morgen al kan, twist! Ik zal aan je denken, alvast veel sterkte. :*.

De gyn dacht dat het bloeden met een week wel voorbij moest zijn, dus dan heb ik sowieso nog tot vrijdag. Volgens mij zei ze dat ik weer aan de bel moet trekken als het langer dan een paar weken duurt.
Het ergste vind ik nog bijna het idee dat ik nu misschien wel alweer een eisprong heb en we die niet kunnen benutten. Ik ben zo bang dat het weer een half jaar duurt voor ik zwanger ben dat ik eigenlijk geen enkele mogelijkheid voorbij wil laten gaan... :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167485207
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:01 schreef twist02 het volgende:

[..]

Zat me al af te vragen hoe het met je ging :*
Poeh, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent ja..! :{ Wat ontzettend zuur dat het alsnog zo'n lange nasleep heeft zeg! Hebben ze er iets over gezegd, hoe lang dat het bloedverlies nog kan/'mag' duren?

Ik ben vandaag inderdaad naar de gyn geweest, om de opties te bespreken. Hij snapte gelukkig wel goed dat ik het vooral snel achter de rug wil hebben en leek zelf niet zo'n voorstander van pillen (wat voor mij goed uitkwam). Dus al snel besloten tot curettage. In eerste instantie hoopte hij dat het 'misschien nog wel voor het weekend kon'; toen zakte de moed wel even in m'n schoenen...
Maar al snel bleek dat het morgen al kan, dus dat is wel heel erg fijn! Was daar na vieren pas klaar en toen moest ik dus nog 'even' langs bureau opname én langs anesthesie én bloed prikken én langs de apotheek (allemaal voor 5 uur :') ), maar ben blij dat het zo snel geregeld kon worden :)

Malteser, hoe is het nu met jou?
Wat fijn dat je zo snel al geholpen kan worden! Sterkte morgen :*!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167485340
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn dat het morgen al kan, twist! Ik zal aan je denken, alvast veel sterkte. :*.

De gyn dacht dat het bloeden met een week wel voorbij moest zijn, dus dan heb ik sowieso nog tot vrijdag. Volgens mij zei ze dat ik weer aan de bel moet trekken als het langer dan een paar weken duurt.
Het ergste vind ik nog bijna het idee dat ik nu misschien wel alweer een eisprong heb en we die niet kunnen benutten. Ik ben zo bang dat het weer een half jaar duurt voor ik zwanger ben dat ik eigenlijk geen enkele mogelijkheid voorbij wil laten gaan... :@.
:* voor jou. Ik hoop dat het bloeden snel voorbij is.
pi_167486344
Jullie zijn lief :*

Malteser, fijn :*

DaD, die ' :@ ' is echt niet nodig hoor, ik snap je volledig! ;)
Ik heb zelf ook al zitten rekenen dat we waarschijnlijk nog maar een enkele 'kans' hebben in 2017 en dat we dan al weer akelig dicht bij de feestdagen zitten (wat ik niet ideaal zou vinden zeg maar ;) )
Iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om, maar het lijkt me niet zo gek dat je snel weer vooruit wilt kijken hoor! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167488197
Heel veel sterkte morgen twist! Fijn dat ze dit zo snel nog voor je konden regelen!

Dat lange bloeden is naar Dad ;( Misschien was het stolsel het geen wat er nog uit moest en stopt het nu snel.
Verder herkenbaar wbt door willen/eisprong.

Fijn Malteser :*
pi_167495785
Ik ben gewoon al weer thuis!

Ingreep is me echt 300% meegevallen! Ik moest me om 8.30u melden en was om 9.30u al aan de beurt, dus dat was wel fijn.
Heb eigenlijk nergens last van, geen pijn ofzo. En voel me vooral heel opgelucht dat het lichamelijke deel (zo goed als) achter de rug is. Ik kwam ook super relaxt uit de narcose gelukkig :)

Mocht iemand -nu of in de toekomst- behoefte hebben aan een uitgebreider verslag, dan hoor ik het wel! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167495924
twist hoe fijn (hoe dubbel ook)
ga niet te gek doen de komende dagen en laat je ook vertroetelen :*
pi_167496156
Wat fijn dat het zo meegevallen is, twist! Rust nu eerst maar eens lekker uit. :*.

De verpleegkundige van de verloskundigenpraktijk belde vanochtend nog even om te vragen hoe het ging. Ze zijn zo ontzettend lief! Ik vertelde dat ik vandaag en gisteren nog een aantal stolsels verloren ben en ze zei dat dat kan komen omdat mijn baarmoeder misschien niet goed samentrekt, waardoor het bloed samenklontert en er als een stolsel uitkomt. Als ik vandaag en morgen meer stolsels verlies, moet ik het ziekenhuis bellen. Blegh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167501050
Bluh DaD, ik gun het je zó dat het nu snel achter de rug is! :*
Ik duim dat het bloeden snel stopt (en anders dat ze er evt. snel iets aan kunnen doen)!

Oh, en ik ben een hele goede patiënt; als er tegen mij gezegd wordt dat ik rustig aan moet doen, grijp ik dat met beide handen aan om de hele dag op de bank te hangen met een serie *) Dreumes is vandaag en morgen onder de pannen, dus komt goed! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 17:46:25 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167502298
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:47 schreef twist02 het volgende:
Bluh DaD, ik gun het je zó dat het nu snel achter de rug is! :*
Ik duim dat het bloeden snel stopt (en anders dat ze er evt. snel iets aan kunnen doen)!

Oh, en ik ben een hele goede patiënt; als er tegen mij gezegd wordt dat ik rustig aan moet doen, grijp ik dat met beide handen aan om de hele dag op de bank te hangen met een serie *) Dreumes is vandaag en morgen onder de pannen, dus komt goed! ;)
Lijkt me ook dat je daar goed van moet herstellen :Y gisteren te horen gekregen dat je voor een punctie ook wel een dag of 2 vrij moet nemen, dat lijkt me bij een curettage nog meer het geval :*

Sterkte ook voor DaD, hopelijk houdt het bloeden nu snel op! Kan me voorstellen dat je daar een beetje moedeloos van wordt :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167502467
Verstandig twist! :*
Ik dacht dat het wel handig was de woonkamer even anders in te delen toen. Slecht idee. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')