abonnementen ibood.com bol.com
pi_169570995
registreer om deze reclame te verbergen
Schrijven is schrappen. En ik heb een boel geschrapt uit dit boek, zoals een complete verhandeling over de seksuele magie van Eldermans, dat ga ik uitwerken in een apart boek, wat uitgebreider onderzocht en meer in de context van de seksuele magie zoals die in de jaren zeventig populair werd (het werd echter al gepraktiseerd aan het begin van de Twintigste eeuw). Er volgt ook een boek over zijn kabouteronderzoeken. Daar is bijzonder veel vraag naar vanuit Engeland. Na Wormer ga ik eerst verder met Bob Richel, en daar tussendoor werk ik 'The Gnome Manuscript' verder uit.
pi_169857156
'Wie Nunspeet zegt, zegt Van Vloten' komt op 1 November uit als E-book. Ge´nteresseerden moeten mijn website maar even in de gaten houden: https://wilmartaal.nl
De E-book uitvoering heeft extra beeldmateriaal, een nieuw voorwoord en wat wijzigingen in de tekst naar aanleiding van openbaar geworden archieven na de publicatie.
pi_169871541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:16 schreef Gelderzaan het volgende:
'Wie Nunspeet zegt, zegt Van Vloten' komt op 1 November uit als E-book. Ge´nteresseerden moeten mijn website maar even in de gaten houden: https://wilmartaal.nl
De E-book uitvoering heeft extra beeldmateriaal, een nieuw voorwoord en wat wijzigingen in de tekst naar aanleiding van openbaar geworden archieven na de publicatie.
^O^
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 22:43:25 #204
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169874326
Ik blijf met verwondering stukken uit deze reeks lezen. Wat een complex verhaal.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:28:17 #205
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169879531
Lekker bezig...ik ben erg benieuwd naar het kabouter boek!
18 feb Avenged Sevenfold (Ziggo Dome); 26 maart Gojira (Utrecht) ;16-17-18 juni Graspop Metal Meeting (Dessel).
ESF fan, solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
pi_169880193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik blijf met verwondering stukken uit deze reeks lezen. Wat een complex verhaal.
Het zijn ook verhalen die met elkaar ineengeweven zijn. Je hebt de sage van het Ronde Huis over Frank van Vloten met zijn occult genootschap, maar ook het verhaal van de 'onderzoekers' die dit zogenaamd hebben 'uitgezocht'. Zelfs Ton Biesemaat, die ooit heel erg pro-Ronde Huis was, heeft laatst op zijn FB pagina Hans Schalkwijk (Werkgroep Het Ronde Huis) ervan beschuldigd zijn 'kroongetuigen' verzonnen te hebben. Rein Tuininga, hier niet onbekend, heeft tijdens de persconferentie gehouden bij de presentatie van het boek van de Werkgroep Schalkwijk voor leugenaar uitgemaakt. Schalkwijk zelf is ook iemand die heel rancuneus uit de hoek kan komen. Met andere woorden: het verhaal wordt niet eenvoudiger, alleen ingewikkelder. En met een tweede werkgroep die met hun onderzoek alleen conclusies open willen laten, maakt de boel er niet eenvoudiger op.
pi_169880252
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lekker bezig...ik ben erg benieuwd naar het kabouter boek!
Die is nog wel even weg. Ik wil eerst met Troy Books en het Museum of Witchcraft and Magic bespreken in welke vorm zij dat in gedachten hadden. Niet alles in het kaboutermanuscript gaat over kabouters, en daar heb ik uiteraard ook een hypothese over, zeker sinds ik in Zwitserland ben geweest om de Eldermanscollectie in de Zentralbibliothek te onderzoeken. Daar zijn toch een paar heel interessante ontdekkingen gedaan. Onder meer waar de Werkgroep hun materiaal vandaan hebben gehaald, en het bijzondere gegeven dat deze collectie 'anoniem' is gedoneerd. Helaas is het mij nog niet gelukt om de conservator van deze collectie aan het praten te krijgen, maar ik heb een zeer donkerbruin tot bijna zwart vermoeden wie de vorige eigenaar is geweest.
pi_170058818
Paragnost Bodhi Vartman gaat ook een boek schrijven over zijn ervaringen bij het Ronde Huis. Wordt in Eigen beheer uitgegeven, dus je zult even op zijn website moeten kijken: http://www.bodhivartman.nl/page1.php
pi_170059501
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 09:34 schreef Gelderzaan het volgende:
Paragnost Bodhi Vartman gaat ook een boek schrijven over zijn ervaringen bij het Ronde Huis. Wordt in Eigen beheer uitgegeven, dus je zult even op zijn website moeten kijken: http://www.bodhivartman.nl/page1.php
Ah, eens even kijken. Bedankt.
Gaat het verder allemaal nog volgens planning?
pi_170127444
Niet volgens mijn planning hahaha! Ik word een beetje ongeduldig, na al dat werk wil ik graag het eindproduct in mijn handen hebben. Plus dat ik mij zorgen begin te maken dat mijn derde boek straks eerder op de markt is dan mijn tweede boek...
pi_170127791
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:05 schreef Gelderzaan het volgende:
Niet volgens mijn planning hahaha! Ik word een beetje ongeduldig, na al dat werk wil ik graag het eindproduct in mijn handen hebben. Plus dat ik mij zorgen begin te maken dat mijn derde boek straks eerder op de markt is dan mijn tweede boek...
Dat kan ook nog idd :P
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')