Dat dus... En een beetje Italiaans ook.quote:
Ze hebben Alex Lynn als development driver. Maar die is dus geen reserve.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat dus... En een beetje Italiaans ook.
Maar James Calado bijvoorbeeld, of Oliver Webb ? Er moet toch zat nieuw talent zijn die die stoffige Schot doen vergeten ?!
Zal wel met die achterlijke punten te maken hebben.. Alleen maar door dat kleine pubertje uitquote:Op zondag 13 maart 2016 17:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben Alex Lynn als development driver. Maar die is dus geen reserve.
Lynn heeft genoeg punten.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zal wel met die achterlijke punten te maken hebben.. Alleen maar door dat kleine pubertje uit
Stiekem ook wel
dan vraag je je af waarom ze bij Mercedes Ocon perse bij Renault wilde hebben? Dan hadden ze hem even goed bij Williams kunnen stallen, en die vrijdagen claimen. En ondertussen een andere jr. van hun bij Renault plaatsen.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
Paul di Resta is dit jaar de reserve coureur van Williams.
Racend is di Resta gewoon een Brit. Britse racelicentie, compleet met God save the Queen wanneer hij wint.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat dus... En een beetje Italiaans ook.
Fransman ook.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:15 schreef Rossdale het volgende:
Ocon had natuurlijk al een band met Lotus/Renault uit het verleden. Misschien daarom?
Hij presteerde niet slecht op het gebied van racen maar liep in de media continu te klagen over hoe slecht Force India zijn zaken wel niet op orde had.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen
DiResta is toch ook uit de F1 verdwenen omdat hij zo tegenviel? Waarom hij en niet een Engelse of Duitse rijder? Zelfs Sutil zou ik nog eerder overwegen dan DiResta.
Ah, de klassieke Jos Verstappen fout.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hij presteerde niet slecht op het gebied van racen maar liep in de media continu te klagen over hoe slecht Force India zijn zaken wel niet op orde had.
Deze knul (ik ken hem verder niet behalve de naam van zn pa dan) deed er kennelijk 11(!!!) jaar over om vanuit de karts zijn intrede te doen in de F1.quote:Palmer junior stapte in 2005 over vanuit de karting naar de autosport en maakte zijn debuut in de T Cars Autumn Trophy.
Wat is er gek aan wat hij zegt? Als de feiten zo zijn mag dat toch gezegd worden. Ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 03:11 schreef twiFight het volgende:
En, zit je plafond nu weer onder het sperma voor Max? Godverdomme zeg, wat is die aanbidding voor Max toch sneu geworden. We snappen het, hij kan een knap potje sturen. Kunnen we nu weer normaal doen?
Dat denk ik niet. Palmer heeft in al die klassen wel het podium gehaald. En Haryanto heeft net zo lang in GP2 gereden als Palmer, met mindere resultaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat hij met een aanlooptijd van 11 jaar in de F1 hij ook niet teveel moet verwachten van z'n F1 carriere. Dan heb je het gewoon niet. Niet zozeer met Max vergeleken, maar een goed tot redelijk talent (cq belofte) doet er zo'n jaar of 2/3 over in de autosport alvorens een f1 contract te tekenen. Of je bent een paydriver natuurlijk dan kan het ook snel gaan.
Die Palmer verwacht ik dus maximaal 2 of 3 seizoenen in de F1 en dan geef ik hem nog voordeel van de twijfel. Harry tanto heeft nog meer talent denk ik wel.
Maar als hij in al die klassen wel het podium heeft gehaald en 11 jaar in de aspirant formule's heeft gereden, dan zal het wel door het materiaal en sponsoring gekomen zijn. Zijn vader had wel echt talent..daar kan Jolyon alleen nog maar van dromen.. Hij is al die jaren dus niet opgevallen of echt 'in zicht geweest' bij de F1.. Dan doe je imo iets niet goed. Kijk naar een Perez, Bottas of Ocon en daar droop het talent wel van af.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Palmer heeft in al die klassen wel het podium gehaald. En Haryanto heeft net zo lang in GP2 gereden als Palmer, met mindere resultaten.
Maar beiden zijn geen echte hoogvliegers, denk ik en zullen geen lang leven in de F1 hebben.
Precies. Een coureur als Kimi heeft in het verleden ook een zeer korte route richting Formule 1 gevolgdquote:Op dinsdag 15 maart 2016 06:47 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wat is er gek aan wat hij zegt? Als de feiten zo zijn mag dat toch gezegd worden. Ik zie niet in wat daar mis mee is.
Grosjean en Bianchi hebben aansprekende resultaten gehaald voordat ze de F1 in kwamen. Grosjean was zelfs meerdere keren kampioen (waaronder F3 en GP2). Bianchi was ook F3 kampioen en werd derde in de GP2 en 2de in de FR 3.5. Vele malen betere prestaties in de junior klassen dan Palmer en Haryanto gehaald hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar als hij in al die klassen wel het podium heeft gehaald en 11 jaar in de aspirant formule's heeft gereden, dan zal het wel door het materiaal en sponsoring gekomen zijn. Zijn vader had wel echt talent..daar kan Jolyon alleen nog maar van dromen.. Hij is al die jaren dus niet opgevallen of echt 'in zicht geweest' bij de F1.. Dan doe je imo iets niet goed. Kijk naar een Perez, Bottas of Ocon en daar droop het talent wel van af.
Maar zoals je zelf ook zegt.. Nee, geen hoogvliegers dus en binnen een paar jaar worden ze weer vervangen. Maar ergens heb ik wel het geloof dat Haryanto nog wel wat kan bereiken. Grosjean en Bianchi waren ook niet veel toen ze in de F1 kwamen. Wie weet waar Bianchi heen was gegaan ná 2014 ? En Grosjean heeft zich nu ook wel bewezen als een vaste waarde in het veld. Ik hoop ergens wel dat hij gaat groeien. De acties die ik dankzij iemand hier heb gezien van hem waren wel van een bepaald caliber
ziet er beter uit dan dat foeilelijke ding van Ferrari.quote:
quote:One of Red Bull's rivals has backed the more 'futuristic' concept behind the team's alternative Formula 1 Halo, ahead of its first planned test next month.
Although Ferrari has already run an FIA-preferred open structure, Red Bull wants to experiment with a different solution that features an acrylic canopy.
Giorgio Piola's exclusive drawing above provide a concept image of what the design – which features two side supports to the side of the nose rather than one in front of the driver – could look like.
Red Bull boss Christian Horner told Motorsport.com earlier this month: “It is a more of a canopy – open topped. So is effectively like a bigger windscreen.
"It is more elegant and hopefully offers better visibility. So let's see what the FIA think of it."
Williams support
Williams deputy team principal Claire Williams said that on visual terms, the Red Bull version was her preferred one.
“I really like Red Bull's jet fighter concept,” she said. “If we are going for these new racing cars that are supposed to look futuristic, put a jet fighter type thing around it.
“I think that is exciting. But then you have to worry about water and condensation and all that kind of stuff. So it is still a work in progress.”
Horner a 'purist'
Horner is not in favour of the Ferrari concept – which has drawn criticism from drivers and fans.
"Personally I don't like it," he said. "I understand that driver safety is absolutely of paramount importance, but for me I think I am a little bit more of a purist of open cockpit racing that has been there for 60 years - and there is danger associated with that.
"Of course we have to do everything we can to mitigate that. But the protection that is being looked at, the Halo concept, would not have helped Felipe Massa and unfortunately would not have helped Jules Bianchi."
Safety decides
The final decision on which concept will become standard will ultimately rest with the FIA – which is already understood to be fully supportive of the concept tested by Ferrari.
Williams admitted that safety would be the ultimate deciding factor for F1.
“I have obviously seen both proposals,” she said. “They are still in conceptual stage and they are still in full analysis stage with the FIA Institute.
“Most importantly it is which one provides the most safety for the drivers and until that has been determined I am in total support of whichever concept works best.”
Inderdaad. Die Ferrari wordt net Francesco van Cars Slechte paintskillsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ziet er beter uit dan dat foeilelijke ding van Ferrari.
Beter, maar ziet er nog steeds uit als een kitbash oplossing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |