abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_160560396
Ik was echt zwaar geïrriteerd dat na JFK geen Defector begon :( Voor de rest was het top ondanks dat ik een hoop nummers miste op de setlist.

Ik vond Apocalypse Please en Stockholm Syndrome een hele leuke verrassing! The Globalist en the Handler waren ook hoogtepunten voor mij.

Alleen het publiek op de tribune waar ik zat was om te janken ;( Ik werd aangetikt of ik wilde gaan zitten door mensen die serieus het hele concert hebben zitten filmen met een brak cameraatje. Was nog tijdens Psycho ook, dan kun je toch niet blijven zitten? Ik ben ook gewoon opgestaan bij de nummers waar ik wilde losgaan, als je het echt zo goed wil zien en blijven zitten moet je maar een dvd kopen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160560443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef rena het volgende:
Ik was echt zwaar geïrriteerd dat na JFK geen Defector begon :( Voor de rest was het top ondanks dat ik een hoop nummers miste op de setlist.

Ik vond Apocalypse Please en Stockholm Syndrome een hele leuke verrassing! The Globalist en the Handler waren ook hoogtepunten voor mij.

Alleen het publiek op de tribune waar ik zat was om te janken ;( Ik werd aangetikt of ik wilde gaan zitten door mensen die serieus het hele concert hebben zitten filmen met een brak cameraatje. Was nog tijdens Psycho ook, dan kun je toch niet blijven zitten? Ik ben ook gewoon opgestaan bij de nummers waar ik wilde losgaan, als je het echt zo goed wil zien en blijven zitten moet je maar een dvd kopen.
Dat soort mensen. :')
Echt schijt aan hebben
pi_160560455
Geweldig optreden, maar toch het minste dat ik ooit van ze zag...
Enorm genoten! ^O^

enige nadeel: zitten... -O-
pi_160560507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef rena het volgende:

Alleen het publiek op de tribune waar ik zat was om te janken ;( Ik werd aangetikt of ik wilde gaan zitten door mensen die serieus het hele concert hebben zitten filmen met een brak cameraatje. Was nog tijdens Psycho ook, dan kun je toch niet blijven zitten? Ik ben ook gewoon opgestaan bij de nummers waar ik wilde losgaan, als je het echt zo goed wil zien en blijven zitten moet je maar een dvd kopen.
...of je koopt staanplaatsen.

Wanneer je kaarten voor de tribune koopt koop je zitplaatsen. Als er dan dus mensen achter je zitten die het concert graag zittend willen beleven, om wat voor reden dan ook, dan heb je dat maar te accepteren. Je opmerking 'dat je als je wil zitten moet je de dvd kopen' is trouwens te kansloos voor woorden...

Ik snap dat het vervelend kan zijn als je graag wil staan, maar dat is nou eenmaal de consequentie van zitplaatsen.
pi_160560641
Ik vind het ook een beetje discutabel hoor, wie weet kunnen (of willen) die mensen om wat voor reden dan ook niet staan, of niet lang staan. En dan koop je dus om die reden zitplaatsen, en heb je nog een kutzicht omdat er iemand voor je staat die wil staan maar geen staanplaatsen heeft gekocht?
pi_160560670
Maar goed, gouwe showtje weer, ook al miste ik Reapers wel echt ;(

Bij The Globalist begonnen twee figuren half voor/naast mij ook te lullen, op een gegeven moment maar stapje naar voren gedaan want zelfs na de intro probeerde een van die pannenkoek nog steeds voorover te buigen richting z'n maat, maar die hoorde hem toen niet meer omdat hij niet meer dichtbij genoeg kon komen w/

We waren denk ik 1930 binnen, nog prima plekken, rijtje of 10 van het podium vandaan denk ik. Precies goed genoeg om de visuals te kunnen zien en het podium nog, en helemaal prima zicht op de piano en de bommenwerper _O_
  Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 09:06:38 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160560692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:53 schreef Travok het volgende:

[..]

...of je koopt staanplaatsen.

Wanneer je kaarten voor de tribune koopt koop je zitplaatsen. Als er dan dus mensen achter je zitten die het concert graag zittend willen beleven, om wat voor reden dan ook, dan heb je dat maar te accepteren. Je opmerking 'dat je als je wil zitten moet je de dvd kopen' is trouwens te kansloos voor woorden...

Ik snap dat het vervelend kan zijn als je graag wil staan, maar dat is nou eenmaal de consequentie van zitplaatsen.
+1 ik ga met mijn vader en we hebben zitplaatsen omdat hij niet goed ter been is. Even staan kan best maar niet een heel concert. Het zou dan erg lomp zijn als iemand ervoor besluit wel de hele tijd te gaan staan :X had dan staanplaatsen gekocht, de naam zegt het al ...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_160560768
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

+1 ik ga met mijn vader en we hebben zitplaatsen omdat hij niet goed ter been is. Even staan kan best maar niet een heel concert. Het zou dan erg lomp zijn als iemand ervoor besluit wel de hele tijd te gaan staan :X had dan staanplaatsen gekocht, de naam zegt het al ...
Mee eens. Ik snap wel dat het jammer is dat je niet helemaal los kunt gaan, maar hou een beetje rekening met de mensen die zitplekken hebben omdat ze écht willen zitten.
pi_160560769
Het is niet zo moeilijk hé, ZITplaatsen en STAANplaatsen. Vervelend als je STAANplaatsen wou en ZITplaatsen hebt, maar dan lijkt me daar kunnen staan een bonus, en geen vereiste en reden om vervolgens te gaan zitten klagen op volk wat alleen maar precies doet waar ze een ticket voor hebben gekocht; zitten en kijken.

Sowieso is die hele 'JA MEN SPRONG NIET GENOEG ENZO' discussie altijd een beetje kansloos. Niet iedereen beleeft een concert hetzelfde, en waar ik stond was het gewoon ook vrij druk en werd je dus niet blij als iemand ineens als een mongool ging staan springen, want dan zat de drie rijen om hem heen tegen elkaar aangeprakt. Betekent niet dat je als een dood vogeltje moet staan of wat dan ook, maar leven en laten leven enzo. Echt niet erg als iemand even een nummer springt of staat of een ander juist weer gewoon stilletjes staat te genieten.
pi_160560822
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:53 schreef Travok het volgende:

[..]

...of je koopt staanplaatsen.

Wanneer je kaarten voor de tribune koopt koop je zitplaatsen. Als er dan dus mensen achter je zitten die het concert graag zittend willen beleven, om wat voor reden dan ook, dan heb je dat maar te accepteren. Je opmerking 'dat je als je wil zitten moet je de dvd kopen' is trouwens te kansloos voor woorden...

Ik snap dat het vervelend kan zijn als je graag wil staan, maar dat is nou eenmaal de consequentie van zitplaatsen.
De voorverkoop ging toen zo snel dat dit nog mijn beste optie was, en als ik dan moest kiezen om wel te gaan en te zitten of niet te gaan was de keuze snel gemaakt.

Maar het ging me er nog meer om de manier waarop het ging, op m'n rug tikken en wijzen naar de persoon naast hem die het zat te filmen dat ik daar kennelijk voor zou staan. Voor mensen die de hele show willen filmen heb ik weinig tot geen sympathie, ik heb overigens ook niet de hele show gestaan omdat ik het ergens ook wel snap. Het is niet alsof ik geen begrip heb voor mensen die slecht ter been zijn, maar geef dat dan even op een fatsoenlijke manier aan ipv met een boze smoel naar je cameraman te wijzen. Denk dat ik dat er duidelijker bij had moeten zetten.

Vorig jaar bij SoaD heb ik niemand zien zitten, bij zo'n concert is het juist ook een stukje beleving als de tribune ook lekker meedoet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:16:37 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160560834
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Het is niet zo moeilijk hé, ZITplaatsen en STAANplaatsen. Vervelend als je STAANplaatsen wou en ZITplaatsen hebt, maar dan lijkt me daar kunnen staan een bonus, en geen vereiste en reden om vervolgens te gaan zitten klagen op volk wat alleen maar precies doet waar ze een ticket voor hebben gekocht; zitten en kijken.

Sowieso is die hele 'JA MEN SPRONG NIET GENOEG ENZO' discussie altijd een beetje kansloos. Niet iedereen beleeft een concert hetzelfde, en waar ik stond was het gewoon ook vrij druk en werd je dus niet blij als iemand ineens als een mongool ging staan springen, want dan zat de drie rijen om hem heen tegen elkaar aangeprakt. Betekent niet dat je als een dood vogeltje moet staan of wat dan ook, maar leven en laten leven enzo. Echt niet erg als iemand even een nummer springt of staat of een ander juist weer gewoon stilletjes staat te genieten.
Net als in de kerk, boze blikken als je de psalmen niet netjes meezingt :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_160560840
STOCKHOLM SYNDROME _O_ _O_
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_160560857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:15 schreef rena het volgende:

[..]

De voorverkoop ging toen zo snel dat dit nog mijn beste optie was, en als ik dan moest kiezen om wel te gaan en te zitten of niet te gaan was de keuze snel gemaakt.

Maar het ging me er nog meer om de manier waarop het ging, op m'n rug tikken en wijzen naar de persoon naast hem die het zat te filmen dat ik daar kennelijk voor zou staan. Voor mensen die de hele show willen filmen heb ik weinig tot geen sympathie, ik heb overigens ook niet de hele show gestaan omdat ik het ergens ook wel snap. Het is niet alsof ik geen begrip heb voor mensen die slecht ter been zijn, maar geef dat dan even op een fatsoenlijke manier aan ipv met een boze smoel naar je cameraman te wijzen. Denk dat ik dat er duidelijker bij had moeten zetten.

Vorig jaar bij SoaD heb ik niemand zien zitten, bij zo'n concert is het juist ook een stukje beleving als de tribune ook lekker meedoet.
Tjah je eerste en laatste alinea; dat is toch echt gewoon 'mooi meegenomen'. Op het moment dat de staanplaatsen op zijn en je gaat voor zitplaatsen zal je je er toch echt op in moeten stellen dat je mogelijk in een vak zit waar mensen daadwerkelijk willen zitten. Ongetwijfeld hadden ze het wat anders kunnen vragen, maar wellicht waren zij ook geïrriteerd omdat ze heel weloverwogen zitplaatsen hadden gekocht en toen hun zicht al direct werd ontnomen door een staande mevrouw 8-)
pi_160560868
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Echt niet erg als iemand even een nummer springt of staat of een ander juist weer gewoon stilletjes staat te genieten.
Ik heb ook niet het hele concert gestaan, maar bij een paar nummers omdat ik ook weer niet zo totaal harteloos ben dat ik iemand anders z'n avond wil verknallen. Ik vond het gewoon jammer en de manier waarop ze het aangaven schoot bij mij in het verkeerde keelgat. -O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160560882
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:19 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb ook niet het hele concert gestaan, maar bij een paar nummers omdat ik ook weer niet zo totaal harteloos ben dat ik iemand anders z'n avond wil verknallen. Ik vond het gewoon jammer en de manier waarop ze het aangaven schoot bij mij in het verkeerde keelgat. -O-
Volgende keer ze gewoon laten ruilen van plekken met je w/
pi_160560986
Zo dat was wel een belevenis gisteren zeg, wat een productie eromheen. Stond in een vrij rustig groepje, dus dat was op zich wel prettig alleen krijg je dan wel van die discussies als 'Ach die ballonnen hoeven van mij niet hoor, dat is echt vermaak voor het volk' :X en twee nerds achter me die tijdens het slot van Drones luidkeels dronevideo's uit Damascus gingen bespreken waardoor je helemaal uit het moment wordt gehaald. Maar verder was de sfeer in het publiek prima en hebben we echt een super avond gehad!
pi_160561036
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:15 schreef rena het volgende:

[..]

De voorverkoop ging toen zo snel dat dit nog mijn beste optie was, en als ik dan moest kiezen om wel te gaan en te zitten of niet te gaan was de keuze snel gemaakt.

Maar het ging me er nog meer om de manier waarop het ging, op m'n rug tikken en wijzen naar de persoon naast hem die het zat te filmen dat ik daar kennelijk voor zou staan. Voor mensen die de hele show willen filmen heb ik weinig tot geen sympathie, ik heb overigens ook niet de hele show gestaan omdat ik het ergens ook wel snap. Het is niet alsof ik geen begrip heb voor mensen die slecht ter been zijn, maar geef dat dan even op een fatsoenlijke manier aan ipv met een boze smoel naar je cameraman te wijzen. Denk dat ik dat er duidelijker bij had moeten zetten.

Vorig jaar bij SoaD heb ik niemand zien zitten, bij zo'n concert is het juist ook een stukje beleving als de tribune ook lekker meedoet.
Tja, das dan gewoon een gevalletje pech. Als je niet snel genoeg bent voor staanplaatsen heb je de keuze; of je koopt zitplekken (en je moet dus zitten) of je besluit dat dat voor jou niet de manier is om een concert te beleven en je gaat niet.
Dat die mensen achter je het concert willen filmen is hun keuze. Voor mij hoeft het compleet filmen van een concert ook niet, maar als zij dit graag willen is het hun goed recht. Net zoals ze er alle recht toe hebben om jou te wijzen op het feit dat dat stoeltje er niet voor niks staat. Ze betalen ent zoveel voor een kaartje, en als zij besluiten om dan het hele concert te filmen moeten ze dat lekker doen. Dat jij daar weinig sympathie voor op kan brengen is dan jouw zaak.
pi_160561069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:28 schreef Travok het volgende:

[..]

Tja, das dan gewoon een gevalletje pech. Als je niet snel genoeg bent voor staanplaatsen heb je de keuze; of je koopt zitplekken (en je moet dus zitten) of je besluit dat dat voor jou niet de manier is om een concert te beleven en je gaat niet.
Dat die mensen achter je het concert willen filmen is hun keuze. Voor mij hoeft het compleet filmen van een concert ook niet, maar als zij dit graag willen is het hun goed recht. Net zoals ze er alle recht toe hebben om jou te wijzen op het feit dat dat stoeltje er niet voor niks staat. Ze betalen ent zoveel voor een kaartje, en als zij besluiten om dan het hele concert te filmen moeten ze dat lekker doen. Dat jij daar weinig sympathie voor op kan brengen is dan jouw zaak.
Moet zeggen dat ik me ook wel erger aan constante filmers die niet eens aan de kant gaan als iemand naar de WC wil/moet. Dat is ronduit asociaal. Heb zelf ook wel stukken gefilmd verder. O+ Maar je niet bewegen als iemand erlangs wil begrijp ik echt niet.
pi_160561158
Ik snap het nut ook niet van al dat filmen en foto's maken. Wat doen ze er dan mee? Even op facebook of youtube zetten van kijk mij eens ergens geweest zijn en daarna kijken ze er nooit meer naar. Kijk gewoon lekker door je eigen ogen naar het concert.
pi_160561162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik me ook wel erger aan constante filmers die niet eens aan de kant gaan als iemand naar de WC wil/moet. Dat is ronduit asociaal. Heb zelf ook wel stukken gefilmd verder. O+ Maar je niet bewegen als iemand erlangs wil begrijp ik echt niet.
Eens :Y vind het bij staanplaatsen nog wat storender, want dan ontneem je echt het zicht aan de mensen achter je als hele nummers gaat staan te filmen.

Het is eigenlijk allemaal wat hé, zo'n concert. Weg van de veilige zolderkamer. Al die enge vervelende mensen die mogelijk dingen doen die we helemaal niet willen of goedkeuren }:|
pi_160561174
Een concert is wel leuk, maar al dat publiek....
pi_160561193
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens :Y vind het bij staanplaatsen nog wat storender, want dan ontneem je echt het zicht aan de mensen achter je als hele nummers gaat staan te filmen.

Het is eigenlijk allemaal wat hé, zo'n concert. Weg van de veilige zolderkamer. Al die enge vervelende mensen die mogelijk dingen doen die we helemaal niet willen of goedkeuren }:|
:D
pi_160561196
Ik heb ook echt wel rekening met ze gehouden de rest van de avond, en ik heb ondanks deze kleine irritatie een topavond gehad O+ en ik hoop zij ook, maar als ze het op een nette manier gebracht hadden had ik er 1000% meer begrip voor gehad dan op de manier waarop het nu ging. Het is de lompheid van concertgangers wat me zo stoort op dat moment.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160561198
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik me ook wel erger aan constante filmers die niet eens aan de kant gaan als iemand naar de WC wil/moet. Dat is ronduit asociaal. Heb zelf ook wel stukken gefilmd verder. O+ Maar je niet bewegen als iemand erlangs wil begrijp ik echt niet.
Ben ik met je eens. Zoals ik zei, dat filmen hoeft voor mij ook niet. Als je bijvoorbeeld wél staanplaatsen hebt is het ook nogal ergerlijk als er iemand voor je staat die constant met zn armen in de lucht staat om met zn mobieltje te filmen. Dat blokt het zicht voor de mensen achter je.

Bij een concert ben je altijd met een hoop mensen, en het zou soms leuk zijn als mensen een beetje meer rekening met elkaar houden. Waar ik me kapot aan kan ergeren is mensen die later binnenkomen en alsnog vinden dat ze helemaal naar voren mogen dringen om uiteindelijk precies voor me te gaan staan.
pi_160561218
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap het nut ook niet van al dat filmen en foto's maken. Wat doen ze er dan mee? Even op facebook of youtube zetten van kijk mij eens ergens geweest zijn en daarna kijken ze er nooit meer naar. Kijk gewoon lekker door je eigen ogen naar het concert.
Ik kijk het wel terug. Maar het is niet dat ik het halve concert film of zo.
pi_160561222
Vooral als ze ook nog naar zweet stinken.
pi_160561245
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk allemaal wat hé, zo'n concert. Weg van de veilige zolderkamer. Al die enge vervelende mensen die mogelijk dingen doen die we helemaal niet willen of goedkeuren }:|
_O- :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160561247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Vooral als ze ook nog naar zweet stinken.
En bier. Zweet en bier.
pi_160561256
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En bier. Zweet en bier.
Niet, bier ruikt lekker.
pi_160561264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet, bier ruikt lekker.
Ik zweet bier. Neuken?

:T
pi_160561279
Ik neem eigenlijk nooit een telefoon mee naar een concert of festival. Er zijn gewoon momenten dat ik helemaal niet bereikbaar wil zijn. Wacht maar, dat wordt de nieuwe trend over een paar jaar.
pi_160561287
Ik vond trouwens de merchandise ook weer leuk dit keer, ik heb de grijze sweater met het bandlogo gekocht. Was de laatste en precies mijn maat O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160561438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Vooral als ze ook nog naar zweet stinken.
Haha, dit inderdaad! De laatste tijd heb ik bij elk concert het idee dat ik precies tussen de mensen sta die stinken. Of stinken er eigenlijk gewoon heel veel mensen?
Wellicht valt het nu gewoon meer op omdat er niet meer gerookt mag worden, dat kan ook natuurlijk.

Das ook nog wel een (kleine) ergernis trouwens; mensen die het tóch niet kunnen laten om te roken.
pi_160561559
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:47 schreef Travok het volgende:

[..]

Haha, dit inderdaad! De laatste tijd heb ik bij elk concert het idee dat ik precies tussen de mensen sta die stinken. Of stinken er eigenlijk gewoon heel veel mensen?
Wellicht valt het nu gewoon meer op omdat er niet meer gerookt mag worden, dat kan ook natuurlijk.

Das ook nog wel een (kleine) ergernis trouwens; mensen die het tóch niet kunnen laten om te roken.
Die heb ik deze keer niet gezien. Moet zeggen dat ik de eerste keer nog weet van een feest (volgens mij met oud en nieuw) toen net het rookverbod er was. Iedereen liep te klagen over de zweetgeur en andere rare geurtjes _O-
pi_160561610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef rena het volgende:
Ik vond trouwens de merchandise ook weer leuk dit keer, ik heb de grijze sweater met het bandlogo gekocht. Was de laatste en precies mijn maat O+
Waren er ook tourboeken? Vind ik meestal wel een leuk souvenir.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_160561649
Ik vind allebei vreselijk maar als ik dan toch moet kiezen rooklucht, zweetlucht is zo ranzig. Sommige mensen ruiken alsof ze een half jaar geen douche hebben gezien :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160561671
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:56 schreef CoExist het volgende:

[..]

Waren er ook tourboeken? Vind ik meestal wel een leuk souvenir.
Heb ik helaas niet gezien, want die had ik ook wel willen hebben. Die van the 2nd law tour was echt mooi _O_
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160561817
Ik heb lekker ongedouched met twee halve liters in mijn hand het hele concert gefilmd! En iedereen kapot gesprongen! Daarnaast ook nog het afgelopen jaar doorgenomen met wat vrienden tijdens de rustige nummers _O_ Wat een avond O+
pi_160561856
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:07 schreef Leonos het volgende:
Ik heb lekker ongedouched met twee halve liters in mijn hand het hele concert gefilmd! En iedereen kapot gesprongen! Daarnaast ook nog het afgelopen jaar doorgenomen met wat vrienden tijdens de rustige nummers _O_ Wat een avond O+
Je hebt je toch wel naar voren gewurmd om vervolgens iedereen die erlangs wil tegen te houden? Met je brede lijf van 1 meter 90?
pi_160561859
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:07 schreef Leonos het volgende:
Ik heb lekker ongedouched met twee halve liters in mijn hand het hele concert gefilmd! En iedereen kapot gesprongen! Daarnaast ook nog het afgelopen jaar doorgenomen met wat vrienden tijdens de rustige nummers _O_ Wat een avond O+
Wil je mij leren hoe ik een concert film met 2 halve liters in mij hand? ^O^
pi_160561879
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die heb ik deze keer niet gezien. Moet zeggen dat ik de eerste keer nog weet van een feest (volgens mij met oud en nieuw) toen net het rookverbod er was. Iedereen liep te klagen over de zweetgeur en andere rare geurtjes _O-
Precies! Het gaat echt opvallen hoeveel mensen er niet zo fris ruiken. Nooit geweten... :r
pi_160562021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:11 schreef Travok het volgende:

[..]

Precies! Het gaat echt opvallen hoeveel mensen er niet zo fris ruiken. Nooit geweten... :r
Er zaten er af en toe bij mij in de buurt ook te schijten. Ransapen. :r
pi_160562062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:21 schreef Bronson het volgende:

[..]

Er zaten er af en toe bij mij in de buurt ook te schijten. Ransapen. :r
Dat vind ik asociaal... dat gaat dus echt heel erg stinken. In dat geval moeten ze er ff een compensatiepeuk bij opsteken vind ik.
pi_160562084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:23 schreef Travok het volgende:
ciaal... dat gaat dus ech
Ja joh, putlucht wat dan voorbij kwam. :r
pi_160562150
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef rena het volgende:

Ik vond Apocalypse Please en Stockholm Syndrome een hele leuke verrassing! The Globalist en the Handler waren ook hoogtepunten voor mij.
Same here. :Y

Ook de show was ik erg van onder de indruk, erg overweldigend allemaal.

Alleen vond ik de geluidskwaliteit een beetje tegenvallen, daar waar we in Arena eigenlijk (verrassend) geen last hadden van galm vond ik het hier overheersen. Misschien had het te maken met de exacte plaats in de zaal ofzo.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160562214
Handler was goud, The Globalist ook, verwachte wel dat het daar los ging.

Hate to say it, maar Mercy kwam op deze manier ook prima tot zijn recht, met de confetti. En Knight als afsluiter _O_
pi_160562217
_O- Al die onbelangrijke randzaken die hier voorbij komen. Lijkt wel of mensen zich alleen nog maar kunnen bezig houden met anderen en zich daaraan ergeren. Ik heb het eigenlijk druk genoeg met mezelf en met Muse. Kon al bijna niet bijhouden waar ze steeds waren en waar ik moest kijken, er was zoveel te zien. Heb eigenlijk helemaal geen andere mensen gezien. Of geroken.

Die marionettenvisuals vond ik ook gaaf trouwens.
pi_160562237
Ik maakte me al ernstig zorgen over mezelf, heb heel die confetti tijdens Mercy niet gezien. En als je op foto's kijkt is dat toch behoorlijk wat geweest.
Maar net bedacht ik me dat ik tijdens Mercy even naar de wc ben gegaan en precies op tijd terug was bij de eerste klanken van de Harmonica Man. Dat verklaart veel.
pi_160562277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 07:42 schreef Anastasis het volgende:

Wat heeft Chris overigens toch een geweldige stem, ik verbaas mij er elk optreden weer over.
Bedoel je echt als hij zingt? 8)7 Kan het me bijna niet voorstellen. Toen hij Save Me deed was bijna genant. Gelukkig zegt hij dat zelf ook en gaat hij nooit meer zingen.
pi_160562307
Starlight was trouwens een prima nummer voor een toiletbezoek :6 :D

Trouwens moeite om de fysieke kaarten voor vanavond te vinden :X al contact gezocht met ticketmaster (kan tegenwoordig niet meer telefonisch maar alleen via een invulformulier op de website)...

Hopelijk vind ik ze nog zodra ik thuis ben :')
pi_160562330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Al die onbelangrijke randzaken die hier voorbij komen. Lijkt wel of mensen zich alleen nog maar kunnen bezig houden met anderen en zich daaraan ergeren. Ik heb het eigenlijk druk genoeg met mezelf en met Muse. Kon al bijna niet bijhouden waar ze steeds waren en waar ik moest kijken, er was zoveel te zien. Heb eigenlijk helemaal geen andere mensen gezien. Of geroken.

Die marionettenvisuals vond ik ook gaaf trouwens.
Ik kan me er ook wel voor afsluiten hoor, in elk geval voor een groot deel. Maar iemand die pal voor je komt staan, nadat hij zich eerst een weg naar voren ge-elleboogd heeft is soms wat lastig te negeren. Net zoals iemand die voor je gaan staan wanneer je zitplaatsen hebt of iemand die een uur in de wind meurt. Sommige dingen vallen gewoon op.
Maar al met al ga ik nog steeds graag naar concerten en geniet ik met volle teugen hoor, wees niet bang :)
pi_160562542
Voor miij was 'Madness' het perfecte nummer voor een toiletbezoek. Heerlijk kunnen pissen, zonder al te veel van het spektakel te moeten missen.

Eerder in de setlist klonk het ook alsof 'Madness' eraan zat te komen. De intro leek er heel veel op. Dus een maat ging toen snel pissen, maar net toen ie weg was bleek dat het 'Supermassive Black Hole' was die ze gingen spelen. :')
pi_160562585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 07:16 schreef CoExist het volgende:
Tonight is the night of nights!
Yes! :)

quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kijk het wel terug. Maar het is niet dat ik het halve concert film of zo.
Idd. Vind het zelf ook wel leuk om een paar filmpjes te maken als impressie (ook met het losgaande publiek) en om later idd weer terug te kijken, maar zelf helemaal in het moment en in de muziek zitten is toch leuker. En dat gaat beter als je niet op je cameraschermpje aan het turen bent en je niet hoeft te bekommeren of je filmpje niet te bewogen (shakerig) wordt (of dat er mensen in je beeld gaan staan of voor je langs lopen).
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:56:34 #254
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_160562595
Ik ben al onderweg voor vanavond. :)
pi_160562619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:56 schreef beantherio het volgende:
Ik ben al onderweg voor vanavond. :)
Lekker op tijd! Jij was ook al eerder geweest toch?
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:11:16 #256
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_160562856
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Lekker op tijd! Jij was ook al eerder geweest toch?
1 keertje. Lang geleden.

Ik moet van ietsje verder komen en loop nog even de stad in. Ik overnacht ook in Amsterdam. Ik maak er een lekker lang weekend van.
pi_160562863
Heb ze gisteren voor het eerst gezien. Zooo vet :9~
Vooral bij de afsluiter ging ik los hoor _O_
pi_160562883
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 06:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Defector is gisteren in de soundcheck gedaan :o

Vandaag? :9~
:o omg
(she/her)
pi_160562933
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

:o omg
Ga je vanavond nog een keer?
Zojuist op ticketswap gekeken, maar wel duur :P
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:21:13 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160563027
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:11 schreef Funzel het volgende:
Heb ze gisteren voor het eerst gezien. Zooo vet :9~
Vooral bij de afsluiter ging ik los hoor _O_
Mercy en Knights of Cydonia. O+

Je blijft dan wel met het 'ik wil meer'-gevoel achter :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:22:00 #261
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160563042
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het ook een beetje discutabel hoor, wie weet kunnen (of willen) die mensen om wat voor reden dan ook niet staan, of niet lang staan. En dan koop je dus om die reden zitplaatsen, en heb je nog een kutzicht omdat er iemand voor je staat die wil staan maar geen staanplaatsen heeft gekocht?
Dit, heb zelf ook zitplaatsen want ben EN 1.58 (vriendinnetje ook) en pas geopereerd dus daar heb ik uiteraard rekening mee gehouden.
Vorige keer met Muse in de Ziggo stond ons hele vak uiteindelijk ook maar dat was ook wel heel tof, ik laat het gewoon allemaal over mij heenkomen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160563073
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Mercy en Knights of Cydonia. O+

Je blijft dan wel met het 'ik wil meer'-gevoel achter :{
Ja een beetje, maar ik vond Knights Of Cydonia wel de perfecte afsluiter en ik had ook wel een voldaan gevoel daarna.
pi_160563206
Complete setlist van gisteren:

Dance of the Knights
Drones
Psycho
Plug In Baby (Extended outro)
Dead Inside
Supremacy
The 2nd Law: Isolated System (Shortened)
The Handler
Map of the Problematique ('Who Knows Who' riff outro)
Supermassive Black Hole (The Jimi Hendrix Experience's 'Voodoo Child' intro)
Prelude
Starlight (Dedicated to a fan named Erica, whose birthday was that day)
Apocalypse Please
Munich Jam (Fast ending)
Madness
Undisclosed Desires
[JFK]
Stockholm Syndrome (Rage Against The Machine's ' Township Rebellion' riff + 'Execution Commentary' outro)
Time Is Running Out
Uprising (Extended outro)
The Globalist
Drones (Reprise)
Mercy
Knights of Cydonia (Ennio Morricone's 'Man With a Harmonica' intro)

Perfect wat mij betreft. Alleen jammer dat Reapers er niet bij zat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160563216
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ga je vanavond nog een keer?
Zojuist op ticketswap gekeken, maar wel duur :P
zou wel willen maar mag niet
(she/her)
pi_160563242
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:30 schreef Molurus het volgende:
Complete setlist van gisteren:

Dance of the Knights
Drones
Psycho
Plug In Baby (Extended outro)
Dead Inside
Supremacy
The 2nd Law: Isolated System (Shortened)
The Handler
Map of the Problematique ('Who Knows Who' riff outro)
Supermassive Black Hole (The Jimi Hendrix Experience's 'Voodoo Child' intro)
Prelude
Starlight (Dedicated to a fan named Erica, whose birthday was that day)
Apocalypse Please
Munich Jam (Fast ending)
Madness
Undisclosed Desires
[JFK]
Stockholm Syndrome (Rage Against The Machine's ' Township Rebellion' riff + 'Execution Commentary' outro)
Time Is Running Out
Uprising (Extended outro)
The Globalist
Drones (Reprise)
Mercy
Knights of Cydonia (Ennio Morricone's 'Man With a Harmonica' intro)

Perfect wat mij betreft. Alleen jammer dat Reapers er niet bij zat.
Dat, al had Hysteria van mij ook nog wel gemogen hoor :9
pi_160563275
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat, al had Hysteria van mij ook nog wel gemogen hoor :9
Ah ja, Hysteria miste ik ook idd. :) Dat is live wel onwijs lekker met die bas.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160563287
En new born en bliss ;(
pi_160563300
Ach ja, eigenlijk moeten ze natuurlijk alles spelen wat ze ooit hebben gemaakt. Maar dan staan ze daar wel een uur of 8 he. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160563334
Die live generated CGI was wel erg vet, zeker bij The Handler... die touwtjes die Matt en Chris volgen enzo, erg knap gedaan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:57:46 #270
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160563692
Hele vette winactie op 3fm voor de liefhebbers.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160563700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:37 schreef Molurus het volgende:
Die live generated CGI was wel erg vet, zeker bij The Handler... die touwtjes die Matt en Chris volgen enzo, erg knap gedaan.
Dat was echt geweldig inderdaad _O_
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_160563839
Die 16 drones zullen op verschillende momenten tijdens het optreden wel degelijk over je hoofd cirkelen. Gelijktijdig! Muse gebruikt daarvoor software ontwikkeld door een Nederlands bedrijf, die ervoor zorgt dat die 16 drones elkaar niet raken terwijl ze rond het podium zwermen.

Toch een mooie Nederlandse bijdrage aan het concert dacht ik zo! ^O^
pi_160563851
Het waren er 8, maar dat geeft niet.
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:07:25 #274
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160563863
http://m.3fm.nl/mobiel/nieuws/detail-id/364091

En dit vind ik dan weer.. :') -waardig
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160563866
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:57 schreef houdjemond het volgende:
Hele vette winactie op 3fm voor de liefhebbers.
Wat dan?
pi_160563907
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het waren er 8, maar dat geeft niet.
Klopt, had dit stuk copy / paste gedaan :@ Oorspronkelijk was 16 het idee. Zou het een mooie "ballentent" geweest zijn
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:10:25 #277
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160563924
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat dan?
Op hun Facebook staat een 360-video met 5 aanwijzingen naar MUSE-nummers :)

https://m.facebook.com/st(...)2124&id=212261272123
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:10:37 #278
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_160563927
Ondanks dat ik een beetje het gevoel had dat Matt er eigenlijk niet zo veel zin in had gisteren, baal ik toch wel dat ik niet ook voor vanavond een ticket heb, straks weer 3 jaar wachten tot ze in Ziggo Dome komen :'(
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_160563930
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het waren er 8, maar dat geeft niet.
Volgens mij waren het er 12, maar ze werden niet overal alle 12 ingezet.

Als je het mij vraagt was er helemaal in het begin 1tje met een batterijprobleem... die had geen blauwe lampjes, maar twee kleine lampjes groen en rood, die werd toen snel weer naar boven gehaald.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160563937


Fylax, welke ben jij? Links?
pi_160563969
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:57 schreef houdjemond het volgende:
Hele vette winactie op 3fm voor de liefhebbers.
Win je zeker 2 tickets voor de VIP-tribune met beperkt zicht :+ :D
pi_160563975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:10 schreef Molurus het volgende:

[..]

Volgens mij waren het er 12, maar ze werden niet overal alle 12 ingezet.

Als je het mij vraagt was er helemaal in het begin 1tje met een batterijprobleem... die had geen blauwe lampjes, maar twee kleine lampjes groen en rood, die werd toen snel weer naar boven gehaald.
Overigens over problemen gesproken, ik dacht serieus dat ik ergens rond 3e / 4e nummer (denk na Dead Inside) de intro van The Globalist even héél kort hoorde, werd vrij resoluut afgekapt.
pi_160563976
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het waren er 8, maar dat geeft niet.
Ik dacht 12, of zag ik dubbel...?
pi_160563978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Win je zeker 2 tickets voor de VIP-tribune met beperkt zicht :+ :D
Die VIP tribune moet wel zo'n beetje de slechtste plaats in de zaal zijn geweest inderdaad. Leuk als je Matt op piano dichtbij wil zien, maar verder niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:15:11 #285
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160564009
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Win je zeker 2 tickets voor de VIP-tribune met beperkt zicht :+ :D
Geen idee, vond de actie zelf wel origineel, staat er verder ook niet bij.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160564012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik dacht 12, of zag ik dubbel...?
Ik weet vrij zeker dat het er 12 waren inderdaad. :Y
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160564039
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Overigens over problemen gesproken, ik dacht serieus dat ik ergens rond 3e / 4e nummer (denk na Dead Inside) de intro van The Globalist even héél kort hoorde, werd vrij resoluut afgekapt.
Hmm, dat is me dan weer niet opgevallen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160564076
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die VIP tribune moet wel zo'n beetje de slechtste plaats in de zaal zijn geweest inderdaad. Leuk als je Matt op piano dichtbij wil zien, maar verder niet.
Dat was gewoon een reguliere tribune voor de staanplaatsen :P VIP gedeelte zit ergens bij vak 106/107
pi_160564110
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:18 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Dat was gewoon een reguliere tribune voor de staanplaatsen :P VIP gedeelte zit ergens bij vak 106/107
Ah, ok. :)

Dat is gewoon dezelfde slechte plaats maar dan aan de andere kant en zonder Matt op piano dan. :o

Zelfs de vloer daarvoor was gewoon leeg... niemand wilde daar staan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_160564354
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat het er 12 waren inderdaad. :Y
Ja, weet ik ook zeker. In Keulen bleven er aan 1 kant 2 hangen en dan had je er 6 links en 4 rechts.
  Forum Admin donderdag 10 maart 2016 @ 12:41:12 #291
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_160564471
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

HEEE PHARKUS BEN JIJ ER OOK

JE MOET HEEL HARD FYLAX ROEPEN
Ja ik lees dit nu pas, maar ik was veroordeeld tot de eerste ring. Mensen in de zaal, jullie mochten wel iets meer bewegen, stelletje starre luisterende, visueel georiënteerde toeschouwers.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_160564550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:41 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ja ik lees dit nu pas, maar ik was veroordeeld tot de eerste ring. Mensen in de zaal, jullie mochten wel iets meer bewegen, stelletje starre luisterende, visueel georiënteerde toeschouwers.
Ik was wel hele tijd aan het bewegen, maar ik kon niet springen was veel te krap verdomme :')
(she/her)
pi_160564675
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:11 schreef beantherio het volgende:

[..]

1 keertje. Lang geleden.

Ik moet van ietsje verder komen en loop nog even de stad in. Ik overnacht ook in Amsterdam. Ik maak er een lekker lang weekend van.
Hier hetzelfde (ook van verder weg, en heb idd ook overnachting geregeld), alleen ga ik morgen de stad nog ff in voordat ik weer naar huis ga (morgen vrije dag net als vandaag). Afgelopen november ook gedaan toen ik naar The Prodigy ging en dat is prima bevallen.
pi_160564717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat het er 12 waren inderdaad. :Y
^O^
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:08:15 #295
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_160564958
Ik had gister zitplaatsen , ik had het wel leuk gevonden als het hele vak was gaan staan maar dat gebeurde niet. Meeste mensen om mij heen bleven zitten. In andere vakken hebben wel hele blokken het hele optreden gestaan. Ik ben dus ook maar gaan zitten, vond ik eigenlijk wel lekker want heb nog steeds spierpijn in mijn kuiten van maandag :P Alleen bij Knights, Stockholm en Uprising ben ik gaan staan.

Ik vond Eurasia trouwens opvallend genoeg leuker live dan Apocalypse Please, terwijl ik Eurasia afschuwelijk vind op album en AP juist geweldig
pi_160565018
Geweldig genoten! Stonden links beetje achterin tussen middenpodia en achterpodia, super vette plek!

Heeft iemand de setlist van gisteren op spotify??
pi_160565096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:11 schreef kreuk050 het volgende:
Geweldig genoten! Stonden links beetje achterin tussen middenpodia en achterpodia, super vette plek!

Heeft iemand de setlist van gisteren op spotify??
Ik stond daar ook! :o :o
pi_160565239
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik stond daar ook! :o :o
Ik ook. :o :o
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:22:16 #299
211083 Angelof9
I must go first
pi_160565246
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:10 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ondanks dat ik een beetje het gevoel had dat Matt er eigenlijk niet zo veel zin in had gisteren, baal ik toch wel dat ik niet ook voor vanavond een ticket heb, straks weer 3 jaar wachten tot ze in Ziggo Dome komen :'(
Dat gevoel had ik dus ook. Ik miste iets van energie.

Verder was het wel heel strak. Helaas was ik ook veroordeeld tot zitplaatsen en bleef iedereen in mijn sectie braaf op z'n stoeltje zitten. Er werd niet eens meegezongen of geklapt :O
Dat was een paar jaar geleden in de arena wel even anders...

Gelukkig zie ik ze over een maandje nog een keer in London. Dan wel met staanplaatsen :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:24:57 #300
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_160565294
Waar kan ik het best gaan staan vanavond?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')