abonnement Unibet Coolblue
pi_160498999
Hallo Allemaal,

Al een tijdje doe ik aan account sharing op PSN samen met een vriend. Dit houdt in dat ik mijn eigen games en alle games die die vriend digitaal gekocht heb kan spelen en vice versa. Als er een game uitkomt die wij beide willen dan betalen we dus ieder de helft wat ons dus een hoop geld scheelt. Games die we samen gekocht hebben kunnen we gewoon tegelijk en op onze eigen accounts samen online spelen. Soms krijg ik het idee dat er maar weinig mensen zijn die weten dat dit kan of hoe het werkt. Voor die mensen is dit topic waar ik zal uitleggen hoe het in zijn werking gaat.

Account sharing houdt in dat je je account deelt met iemand. Het beste kun je dit doen met iemand die je ook persoonlijk goed kent en vertrouwt (familie of vrienden) want jullie hebben elkaars inlog gegevens nodig.

Voordelen van account sharing:
- Je kunt alles van elkaar spelen (games, season pass etc.) wat jullie digitaal gekocht hebben
- PS Plus kun je ook sharen. Als 1 van de 2 ps plus heeft heeft de ander dat automatisch ook
- Online met elkaar spelen is mogelijk. Je speelt gewoon op je eigen account.
- Het is niet illegaal. Sony heeft het zelf zo gemaakt en weet dat het zo gebruikt wordt. Op de ps3 kon dit zelfs met 4 man.

Nadelen van account sharing:
- Je ps4 moet online zijn. Zonder internet verbinding zijn je eigen games gelocked. De games van de ander kun je dan nog wel spelen. Dit is wel op te lossen door de instellingen terug te zetten maar dan kun je dus niet meer de ander zijn games spelen

Kijk deze video om te zien hoe het moet:
Als je dit gedaan hebt moet je de instellingen gewoon zo laten staan dus de ander zijn account als primary op jou ps4 en vice versa
  maandag 7 maart 2016 @ 20:47:09 #2
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_160500118
En als je gepakt wordt is je hele acc incl games gone ^O^ :') :')
Ik ben geil
  Eindredactie Games maandag 7 maart 2016 @ 21:03:04 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160500801
Het delen van accountgegevens is voor Sony banwaardig, zoals de user hierboven al aangeeft.
quote:
Sharing personal Sony Entertainment Network account information in order to obtain access to another person's PlayStation Network account. Changing another person's email address, and/or password without their permission in order to gain and control access to an account. Offender attempted to use or take content they did not pay for.

https://support.us.playst(...)counts-and-Consoles/?
Om die reden staan we het op FOK! ook niet toe. Slotje dus.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')