abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 maart 2016 @ 17:04:26 #1
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_160493404




Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de pm/dm/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 7 maart 2016 @ 17:05:13 #2
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_160493423
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hier erg fan van Jumping Juniper, maar sinds een paar maanden over op Jason and the argan oil. Die is ook fijn. O+

Ik ben verliefd op de geur van Copperhead, maar kan 'm niet gebruiken omdat het niets doet voor mijn haar :'(
Ik vond Ultimate Shine fijn, maar die is er volgens mij uit? HIWTK vond ik ook top, maar dan vooral de geur _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_160498402
Oh sorry, ik zag niet dat ik de lapo had. HIWTK ruikt lekker ja! Heb je ook de zeep? O+
  maandag 7 maart 2016 @ 20:09:30 #4
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_160498433
Maakt niet uit! :D
Ik weet niet of ik hem nu nog heb, maar wel gehad (en de douchegel ook)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 maart 2016 @ 20:12:04 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160498530
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vond Ultimate Shine fijn, maar die is er volgens mij uit? HIWTK vond ik ook top, maar dan vooral de geur _O-
Die Ultimate Shine is inderdaad uit de verkoop, heb hem hier ook, maar nog niet overtuigd.

Heb ook de Jason and the Argan Oil.

En vind het enorm jammer dat de Squeaky Green Solid Shampoo eruit is, die vond ik echt super!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_160502935
Wordt Jason dan denk. Karma verkopen ze alleen nog online :(
pi_160511937
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:50 schreef Koettie het volgende:
Wordt Jason dan denk. Karma verkopen ze alleen nog online :(
Maar check wel of Jason (of een andere shampoo) wel bij je haar past.. :).
pi_165430319
Schopje, aangezien het lushforum nederland zelf stopt.

Kunnen we het hier o.a. over de kerstproducten hebben.
pi_165430380
Ik las het.
It's the end of an era!
Tap tap tap
pi_165430707
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik las het.
It's the end of an era!
dat kun je wel stellen, het voelt echt heel raar
pi_165430945
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 15:40 schreef agenda het volgende:
kerstproducten
Ik zag iets voorbijwaaien over Snow Fairy bodylotion??
Dat zou waanzinnig zijn.
  maandag 19 september 2016 @ 17:50:13 #12
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_165432785
Heeft iemand hier ervaring met de American cream conditioner?

Ik heb als test een shampoobar gekocht (Jason) en mijn haar voelt enorm schoon als ik deze gebruik (in vergelijking met gewone shampoo) , maar tegelijkertijd mis ik wel een conditioner.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_165432950
Oh waarom stopt het forum?


Ik heb trouwens al heel lang geen lush producten gebruikt. Ze doen er steeds meer chemische rommel in waardoor ik weer allergische reacties krijg. Toppunt was 3 weken terug toen ik wat shampoo van mn moeder gebruikte: Big. Nooit last van gehad maar nu werd mn haar zo droog dat er zo'n 15 cm vanaf moest :') het was sowieso wel tijd voor de kapper, maar het was zo beschadigd na 1 wasbeurt dat ik meteen moest gaan.
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 19:11:47 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165434065
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:50 schreef MaLo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de American cream conditioner?

Ik heb als test een shampoobar gekocht (Jason) en mijn haar voelt enorm schoon als ik deze gebruik (in vergelijking met gewone shampoo) , maar tegelijkertijd mis ik wel een conditioner.
American Cream is mijn favoriet O+ zijdezacht haar dat naar vanille ruikt. Vooral in combinatie met Godiva of Squeeky Green is het echt fantastisch O+

Wanneer komen de kerstproducten weer? Zat er toevallig net aan te denken :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_165434203
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 19:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

American Cream is mijn favoriet O+ zijdezacht haar dat naar vanille ruikt. Vooral in combinatie met Godiva of Squeeky Green is het echt fantastisch O+

Wanneer komen de kerstproducten weer? Zat er toevallig net aan te denken :D
Meestal begin oktober
pi_165434294
Ik ben nu in Amerika en rook de Lush al weer op afstand in Las Vegas!
Er zitten er hier volgens mij 4 haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_165434358
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nu in Amerika en rook de Lush al weer op afstand in Las Vegas!
Er zitten er hier volgens mij 4 haha
Ik had dat in Koblenz, ik rook al dat ik vlakbij was.
Veel plezier nog daar.
  maandag 26 december 2016 @ 12:58:55 #18
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_167616708
S(c)hopje :+

Nog mensen die zich aan de sale gewaagd hebben of wagen vandaag?

Ik heb zojuist online wat besteld.
Magic Wand zeep, Bubbly doucheshuim, Snowcastle zeep en voor dochter Ice Ice Baby (snowman jelly + igloo zeep) en Amercan Cream conditoner, (geen sale)

Ik las allemaal berichten van mensen die in een ellenlange wachtrij voor de site stonden :? Ik was er met 5 minuutjes in :') .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_167616720
Sta in de wachtrij
pi_167616722
Oh, is dat niet morgen?! Wilde morgen even de stad in.
pi_167616889
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 12:58 schreef MaLo het volgende:
S(c)hopje :+

Nog mensen die zich aan de sale gewaagd hebben of wagen vandaag?

Ik heb zojuist online wat besteld.
Magic Wand zeep, Bubbly doucheshuim, Snowcastle zeep en voor dochter Ice Ice Baby (snowman jelly + igloo zeep) en Amercan Cream conditoner, (geen sale)

Ik las allemaal berichten van mensen die in een ellenlange wachtrij voor de site stonden :? Ik was er met 5 minuutjes in :') .
Lush uk ofnl?
  maandag 26 december 2016 @ 13:17:03 #22
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_167617048
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 13:09 schreef agenda het volgende:

[..]

Lush uk ofnl?
NL :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_167617063
staat geen kopje sale toch?
  maandag 26 december 2016 @ 13:19:38 #24
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_167617093
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 13:18 schreef agenda het volgende:
staat geen kopje sale toch?
Nee, je moet in de zoekbalk " sale " intypen.

Heel stom :'). En dan zie je wat er in de sale is. Het wisselt ook wel, het ene moment waren het 13 dingen, toen 6, toen 19. En veel was uitverkocht, ik had het liefst Little Snowfairy voor dochter gekocht maar die was de hele tijd op.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_167617103
ok ben inmiddels op de site dus ga eens kijken.
pi_167617145
Kom er niet in. :(

Is in de gewone winkel morgen ook nog sale?
pi_167617166
Veel geduld hebben, normaal gesproken is het in de winkels nog wel langer dan alleen vandaag.
pi_167635355
Toch best geslaagd. Was druk wel! Stond een rij toen ik aan kwam lopen. Was gelukkig zo klaar.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2016 @ 11:36:23 #29
43556 miss_dynastie
pi_167635789
Ik heb voor het eerst in tien jaar de sale overgeslagen :o
Was best teleurgesteld over de kwaliteit vorig jaar en vind het eigenlijk al jaren minder worden, dus heb ik me de moeite bespaard. Als ik de reacties lees op Facebook was dat geen verkeerde zet, ze hebben kennelijk na al die jaren de site nog steeds niet op orde...
pi_167635927
Ben ook minder geslaagd dan vorig jaar idd. Maar alsnog lekker. Ik ga zo even douchen,jeej.
pi_167635947
Ik kon gisteren gewoon zonder problemen de site op, geen wachtrij maar ook geen sale te bekennen. En dan lees ik op FB dat mensen al een uur in de rij staan. Snap er geen zak van.
Tap tap tap
  dinsdag 27 december 2016 @ 11:48:55 #32
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_167636047
Ik had dus wel een wachtrij, maar maar 5 minuutjes. En als je zocht op het woord Sale vond je wel wat. Ik zag later op de dag op de site dat er wel een aparte pagina voor Sale was, maar toen was volgens mij zowat alles al weg.
Ik ben aardig tevreden, vind het alleen jammer dat ik geen Snow Fairy heb kunnen scoren ;(.
Maar om daarvoor nu een uur te gaan rijden :') (Münster is voor ons de dichtsbijzijnde Lush).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:01:13 #33
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_167656699
De website vond ik ook echt ruk. Vandaag gingen we naar Rotterdam, dus daar even binnen geweest. Het was echt druk, dus heb een aantal 100gram flesjes Douchegel gepakt, een sugar plum fairy scrub en een Breath of Fresh Air :)
Qua pakketten was er, volgens mij, ook al veel weg.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 13:43:34 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167671999
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 13:19 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nee, je moet in de zoekbalk " sale " intypen.

Heel stom :'). En dan zie je wat er in de sale is. Het wisselt ook wel, het ene moment waren het 13 dingen, toen 6, toen 19. En veel was uitverkocht, ik had het liefst Little Snowfairy voor dochter gekocht maar die was de hele tijd op.
Snowfairy is in de winkel voor kerst vaak al op, kleine kans dus dat je het in de sale kunt kopen ;)

Dit jaar een grote lush doos voor sinterklaas gekregen van mijn man O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167672332
Het kutte is ook dat je pas ziet of iets wel of niet uitverkocht is, als je er pas op geklikt hebt.
Tap tap tap
pi_167673177
Lush den Bosch

Ik ga echt niet in de rij staan. Dan maar geen kerst sale dit jaar.
pi_167673411
Die wachtrij was ook wel lachwekkend vooral op de uk site tweede kerstdag, was niet van plan te bestellen, ben tegenwoordig meer van andere merken, maar dacht ff kijken echt 30.000+ mensen voor me :') as if er dan ook nog maar iets over zou zijn
  woensdag 28 december 2016 @ 17:05:29 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_167678936
Vandaag is mijn bestelling al bezorgd, netjes ^O^
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_167711758
Voor wie de sale was misgelopen en niet in staat was de winkels te bezoeken; ze hebben aangevuld op de website. Wat dingen uitverkocht al, maar er zijn nog een aantal leuke dingen te krijgen. Enige wat mij tegenhoud zijn de verzendkosten ;(
  vrijdag 30 december 2016 @ 13:23:29 #40
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_167738930
De bubbly douchegel is trouwens een portie fijn O+. Ruikt heel lekker, naar druivensap en sinaasappel. Je hebt er maar een heel beetje van nodig en het schuimt prima.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_167739213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef agenda het volgende:
Lush den Bosch

Ik ga echt niet in de rij staan. Dan maar geen kerst sale dit jaar.
Lol, daar heb ik jaren geleden ook in een rijtje gestaan.
Waarbij iemand (geen bekende) onwel werd, ik eerste hulp verleende en met haar de winkel in mocht zodat ze kon bijkomen. En toen stond ik als eerste klant in de winkel :+ Nog een mooi groot gratis pakket uitgezocht bij mijn aankoop.

Tegenwoordig ben ik out of Lush. Ik vind ze erg duur geworden en er zijn nu zoveel winkels die vergelijkbare produkten verkopen. Al ben ik vast nog wel een jaar of twee bezig om mijn voorraad douche- en badspul op te maken. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_167740369
Jaa bubbly heb ik ook voor 't eerst. Lekker!

Zie nu niet zoveel boeiends staan op de site. Hou ook echt niet van die hele zoete dingen zoals snow fairy dus dat scheelt.
pi_167776628
2e kerstdag besteld op lush.de, en zonet bezorgd.
Had niet verwacht dat het zo vlot zou zijn.
  woensdag 12 april 2017 @ 22:19:04 #44
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170180410
Ik heb vanmiddag zo'n heerlijke bruisbal gehaald O+
pi_184147109
*megakick*

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tegenwoordig ben ik out of Lush. Ik vind ze erg duur geworden en er zijn nu zoveel winkels die vergelijkbare produkten verkopen. Al ben ik vast nog wel een jaar of twee bezig om mijn voorraad douche- en badspul op te maken. _O-
Inmiddels zijn we twee jaar verder. En heb ik op 27 december in de rij gestaan voor de sale, want mijn stash is op en qua badprodukten vind ik ze nog steeds een van de beste.
Half uurtje wachten en ik was binnen, maar achteraf had ik ook later kunnen gaan, want in Den Bosch is er nog zat spul.

Iemand anders ook geweest? De plum pudding melt (die in dat paarse doekje) is fantastisch O+ Dus die heb ik er vandaag nog drie bij gehaald :@

Ben nu minder los gegaan dan in eerdere edities, maar toch een stuk of 7 BBSen, een shower gel, wat bath melts en 3 bruisballen gehaald. We kunnen weer vooruit. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184147198
Nee ik ben niet geweest. Heb nog een kleine hoeveelheid producten die ik veel gebruik (happy hippy, angels on bare skin, dream cream, eyes right en soak&float voor MeneerEend) en een klein voorraadje badspul. Heb 1x per kwartaal een vergadering in Utrecht van werk en dan moet ik langs de Lush in Hoog Cathrijne, dus ik combineer dat nu maar :+
pi_184147338
Heb vandaag wat online besteld. Had geen zin in de winkel drukte en zag vandaag op fb dat ze online sales hadden.

Bestelling:
Buck's Fizz solid body conditioner
Ectoplasm
Sugar Plum Fairy scrub
Cinders showergel
Karma Komba shampoo want m'n eeuwige favo.
Sleepy solid shower ding.

Ken alleen karma en sleepy. Sleepy bodylotion is stiekem veel te zwaar en zoet maar af en toe juist heel lekker na een drukke dag. Dus nu in douche vorm!
pi_184147462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:50 schreef Koettie het volgende:
Heb vandaag wat online besteld. Had geen zin in de winkel drukte en zag vandaag op fb dat ze online sales hadden.

Bestelling:
Buck's Fizz solid body conditioner
Ectoplasm
Sugar Plum Fairy scrub
Cinders showergel
Karma Komba shampoo want m'n eeuwige favo.
Sleepy solid shower ding.

Ken alleen karma en sleepy. Sleepy bodylotion is stiekem veel te zwaar en zoet maar af en toe juist heel lekker na een drukke dag. Dus nu in douche vorm!
Online sale :D

Niet _O- Ik dacht dat ze daar niet meer aan deden.

Nu word ik weer hebberig :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 januari 2019 @ 20:57:24 #49
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184147554
Ik ben op 17 december bij Lush geweest in Wijnegem en daar Cup O' Coffee en Twilight spray gekocht.

Ik hou van beiden maar vooral van Cup O' Coffee :*

De spray doe ik in mijn cpap apparaat voor zoete dromen hihi)

[ Bericht 12% gewijzigd door Pinnenmutske op 01-01-2019 21:02:39 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_184147571
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Online sale :D

Niet _O- Ik dacht dat ze daar niet meer aan deden.

Nu word ik weer hebberig :')
Ja sinds vanmiddag! Maar gok dat een groot deel al weg is inmiddels. Als ik het niet gezien had had ik ook niets gehaald maar nu ben ik weer voor het hele jaar klaar voor een stuk minder geld. Dus dat is wel lekker. Ben gek op Lush. Voor sinterklaas van m'n vriend olive branch gekregen, naast karma m'n favo. Heb nu ook veel sinaasappel geuren uitgezocht, dat Fairy gedoe is me veel te zoet. :P
pi_184148137
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:57 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ja sinds vanmiddag! Maar gok dat een groot deel al weg is inmiddels. Als ik het niet gezien had had ik ook niets gehaald maar nu ben ik weer voor het hele jaar klaar voor een stuk minder geld. Dus dat is wel lekker. Ben gek op Lush. Voor sinterklaas van m'n vriend olive branch gekregen, naast karma m'n favo. Heb nu ook veel sinaasappel geuren uitgezocht, dat Fairy gedoe is me veel te zoet. :P
Ja, ik zag dat de dingen die ik eventueel wilde hebben waren uitverkocht. Scheelt weer ^O^ :+ Maar inderdaad leuke manier om lekkere dingen voor minder geld te halen. Ik kwam erachter dat ik prima twee keer kan doen met een plum pudding en dan is de aankoop in de sale wel te verantwoorden. No way dat ik ruim 7 euro in één bad ga gooien.

Ik had mijn nichtjes meegenomen naar de sale. Zijn 11 en 14 dus die hebben met hun mandje door een wonderland gedwaald. O+ Ik had nog zat potjes dus ook drie maskers uitgezocht. Bij thuiskomst doken ze om de beurt in bad en een gemaskerde duckface is ook al doorgestuurd. _O-

Wij zijn wel van de zoet/fruitige zaken al is Snowfairy wel wat te heftig voor mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 00:22:49 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184153816
Dit jaar helemaal vergeten -O- dacht er op tweede kerstdag nog aan maar meteen daarna weer vergeten :') nu gebruik ik de laatste jaren minder Lush omdat ik niet zoveel meer bij mijn ouders ben (zij hebben een bad) maar toch jammer om de sale te missen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184156770
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:22 schreef MaJo het volgende:
Dit jaar helemaal vergeten -O- dacht er op tweede kerstdag nog aan maar meteen daarna weer vergeten :') nu gebruik ik de laatste jaren minder Lush omdat ik niet zoveel meer bij mijn ouders ben (zij hebben een bad) maar toch jammer om de sale te missen.
Ik weet niet waar je woont, maar bij voorbeeld in Den Bosch was eergisteren echt nog heel veel.
Online is het nu vast allemaal uitverkocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 12:08:46 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184157956
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar bij voorbeeld in Den Bosch was eergisteren echt nog heel veel.
Online is het nu vast allemaal uitverkocht.
Utrecht :s) misschien zo toch even de stad in :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184157988
Ja verdorie waarom klikte ik -O- nu moet ik vanmiddag de stad in
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184158332
Helemaal vergeten _O- Tien jaar geleden keek ik hier een half jaar naar uit.
Tap tap tap
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:36:34 #57
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_184158358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal vergeten _O- Tien jaar geleden keek ik hier een half jaar naar uit.
Haha, dat herken ik wel! Ik zat gisteren nog wel even te kijken op de website.

Mijn moeder gaat toevallig morgen naar Antwerpen en daar begint vanaf vandaag de Solden. Ik twijfel of ik nog aan haar vraag of zij even wil kijken :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 14:54:15 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184161097
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal vergeten _O- Tien jaar geleden keek ik hier een half jaar naar uit.
Tien jaar geleden hadden we 1 topic per dag :D toen werkte ik er ook nog dus was ik er sowieso vol van ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184165814
Lush. <3.

Ik kocht een grote pot Ro's Argan in de sale en kreeg als een ROAK een fles Rose Jam showergel. Zooo lief.

Alleen nu met die online sale vul ik steeds een winkelmandje, om het daarna weer weg te klikken. :'). Fucking verslaving. :P.
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 20:04:53 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_184166807
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:25 schreef Crientj het volgende:
Alleen nu met die online sale vul ik steeds een winkelmandje, om het daarna weer weg te klikken. . Fucking verslaving. .
Ik heb eens een keer een onderzoek gelezen, dat dat dus serieus dezelfde voldoening geeft als écht shoppen :Y dus het is een redelijk goedkope verslaving
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184167028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:25 schreef Crientj het volgende:
Lush. <3.

Ik kocht een grote pot Ro's Argan in de sale en kreeg als een ROAK een fles Rose Jam showergel. Zooo lief.

Alleen nu met die online sale vul ik steeds een winkelmandje, om het daarna weer weg te klikken. :'). Fucking verslaving. :P.
Haha same. Snel betaald en weggeklikt. Vind ro's argan zo vies he. :P Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, dan is die sale minder vechten :+
pi_184167049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb eens een keer een onderzoek gelezen, dat dat dus serieus dezelfde voldoening geeft als écht shoppen :Y dus het is een redelijk goedkope verslaving
Eigenlijk zoek ik een excuus om Santa Bomb Bomb te kunnen bestellen. Die heb ik niet kunnen vinden in Utrecht of Amsterdam. Maarrr ik doe het niet.

Ik heb 30 bathbombs. Ik heb niet eens een bad, mijn schoonouders wel. <3.
pi_184167078
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:13 schreef Koettie het volgende:

[..]

Haha same. Snel betaald en weggeklikt. Vind ro's argan zo vies he. :P Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, dan is die sale minder vechten :+
HOE KAN JE?! Rose Jam is pure liefde! O+ O+ O+
En ik ga zo hard huilen als mijn laatste flesje liquid parfum op is.
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 20:16:18 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_184167102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:14 schreef Crientj het volgende:

[..]

Eigenlijk zoek ik een excuus om Santa Bomb Bomb te kunnen bestellen. Die heb ik niet kunnen vinden in Utrecht of Amsterdam. Maarrr ik doe het niet.

Ik heb 30 bathbombs. Ik heb niet eens een bad, mijn schoonouders wel. <3.
Wij hebben het bad eruit gedaan dit jaar. Dus mag ik geen bath bombs meer kopen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184167411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:15 schreef Crientj het volgende:

[..]

HOE KAN JE?! Rose Jam is pure liefde! O+ O+ O+
En ik ga zo hard huilen als mijn laatste flesje liquid parfum op is.
Is dat deze geur als ro's argan? Ja sorry vind 't gewoon echt niet lekker!
pi_184167527
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:14 schreef Crientj het volgende:

[..]

Eigenlijk zoek ik een excuus om Santa Bomb Bomb te kunnen bestellen. Die heb ik niet kunnen vinden in Utrecht of Amsterdam. Maarrr ik doe het niet.

Ik heb 30 bathbombs. Ik heb niet eens een bad, mijn schoonouders wel. <3.
Die vond ik juist niet zo fijn. In ieder geval niet fijn genoeg om hem te kopen, omdat je dan 2 ballen krijgt.
30 bruisballen is veel joh :D Ik vind ze normaliter niet zo handig, doet niet veel met het water. Tot ik door mijn kleine stash oude ballen heen was en een verse gebruikte _O_
Maar nog steeds geen favoriet. De BBSen geven lekker schuim en je kunt er vaker dan 1 keer mee doen.

Ik vond in Den Bosch wel nog zo’n Halloween oog. Ook in de sale en deed het prima in bad. en Santa stond nog daar, helaas waren de sneeuwmannen op ;(

Nu ben ik snotverkouden dus hoef geen Lush te gebruiken want ik ruik toch niks :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184169033
Had net een heerlijk bad met kaarsen een wijntje en een mango bad olie thingie O+ enige nadeel was dat de hond t zo lekker vond ruiken dat die smakkend aan de andere kant van de badkamerdeur stond _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184169171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Had net een heerlijk bad met kaarsen een wijntje en een mango bad olie thingie O+ enige nadeel was dat de hond t zo lekker vond ruiken dat die smakkend aan de andere kant van de badkamerdeur stond _O-
Mango melt O+ O+ O+ Ook gekocht dit jaar *O*

Hont _O- Beestje heeft wel goede smaak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184171671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:31 schreef Koettie het volgende:

[..]

Is dat deze geur als ro's argan? Ja sorry vind 't gewoon echt niet lekker!
Jaaaa. O+

Haha, smaken verschillen. Ik vind de hele Twilight range verschrikkelijk. :r
pi_184171749
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die vond ik juist niet zo fijn. In ieder geval niet fijn genoeg om hem te kopen, omdat je dan 2 ballen krijgt.
30 bruisballen is veel joh :D Ik vind ze normaliter niet zo handig, doet niet veel met het water. Tot ik door mijn kleine stash oude ballen heen was en een verse gebruikte _O_
Maar nog steeds geen favoriet. De BBSen geven lekker schuim en je kunt er vaker dan 1 keer mee doen.

Ik vond in Den Bosch wel nog zo’n Halloween oog. Ook in de sale en deed het prima in bad. en Santa stond nog daar, helaas waren de sneeuwmannen op ;(

Nu ben ik snotverkouden dus hoef geen Lush te gebruiken want ik ruik toch niks :')
Jij bent vast een oude Lushie als je bubblebars omschrijft als BBS'en. :D En ja, verse bathbombs zijn toch het beste. Santa Bomb Bomb leek me gewoon tof, knalrood water, net als Christmas Sweater uit de kerstcollectie van vorig jaar. Ik baal nog dat ze die niet terug hebben gebracht. Heerlijk kruidig en perfect voor het koude weer. Ik heb wel 2x Snowman Bomb Bomb gekocht. (En nog genoeg andere dingetjes. Perle de Sel is ook preeeettyyyy.)

Eyeball geeft mooie bathart! :Y
pi_184171837
Ik vind het altijd keizonde om voor zes euro in het bad te gooien ;(
Tap tap tap
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 23:53:06 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184172186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:36 schreef Crientj het volgende:

[..]

Jij bent vast een oude Lushie als je bubblebars omschrijft als BBS'en. :D En ja, verse bathbombs zijn toch het beste. Santa Bomb Bomb leek me gewoon tof, knalrood water, net als Christmas Sweater uit de kerstcollectie van vorig jaar. Ik baal nog dat ze die niet terug hebben gebracht. Heerlijk kruidig en perfect voor het koude weer. Ik heb wel 2x Snowman Bomb Bomb gekocht. (En nog genoeg andere dingetjes. Perle de Sel is ook preeeettyyyy.)

Eyeball geeft mooie bathart! :Y
Hoe anders dan een BBS moet je het noemen dan? :D

Ik mis Ruby Red Slippers, was mijn favoriete kerst BBS, samen met Christmas Eve! En ik ben ook meer van de schuim, en je doet er een keer of 6 mee in plaats van het in 1x in bad te gooien ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184176454
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het altijd keizonde om voor zes euro in het bad te gooien ;(
Daarom sale. Dan is het iets beter te doen.
En met old school ;) BBSen haal je nog meer Lush uit je geld *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184176488
Comforter BBS O+

Ik mis mijn bad. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184176505
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daarom sale. Dan is het iets beter te doen.
En met old school ;) BBSen haal je nog meer Lush uit je geld *O*
Ik weet nog dat ik m'n eerste BBS in z'n geheel in het bad mikte. Overal glitters _O-
Tap tap tap
pi_184176556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik m'n eerste BBS in z'n geheel in het bad mikte. Overal glitters _O-
Glitters :r


quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Comforter BBS O+

Ik mis mijn bad. ;(
Ik wilde ook weer Comforter maar die was niet in de sale. Dus nu een kado gekocht voor 50% waar hij wel in zat *O* Samen met een lipscrub waar ik de nichtjes blij mee heb gemaakt en een :r glitter :r bruisbal _O-
Daar gaat mooi een pantykous overheen. 8-)

Was nog best lastig om kerst bruisballen te vinden zonder glitter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184176607
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Glitters :r

[..]

Ik wilde ook weer Comforter maar die was niet in de sale. Dus nu een kado gekocht voor 50% waar hij wel in zat *O* Samen met een lipscrub waar ik de nichtjes blij mee heb gemaakt en een :r glitter :r bruisbal _O-
Daar gaat mooi een pantykous overheen. 8-)

Was nog best lastig om kerst bruisballen te vinden zonder glitter.
Panty, de beste manier om van Lush te genieten. _O-

Ik deed ook altijd een brokje BBS in een panty gooien en dat onder de lopende kraan hangen. Goed voor de bubbels en zelf weinig hoeven doen ftw. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184176792
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Panty, de beste manier om van Lush te genieten. _O-

Ik deed ook altijd een brokje BBS in een panty gooien en dat onder de lopende kraan hangen. Goed voor de bubbels en zelf weinig hoeven doen ftw. :7
Haha, ik ben altijd nog net in staat een brokje BBS eigenhandig te verkruimelen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184178114
Ik was altijd super fan van Lush, tot ik zelf dat soort dingen ging maken en ik meer leerde over de ingrediënten die Lush gebruikt :N hun producten zien er altijd super leuk uit en ruiken heerlijk, maar alles wat schuimt zou ik niet willen gebruiken.

Overigens snap ik niet dat ze gezichtsmaskers met verse ingrediënten mogen verkopen :{ dat is helemaal niet houdbaar
pi_184178247
Ik vond recent een masker in mijn koelkast van ruim een jaar oud. :X
Op wat vocht na, wat uit het masker gekomen was, rook en zag het nog hetzelfde uit als de dag dat ik het kocht. Niet gebruikt natuurlijk, maar het deed me wel afvragen of ze stieken toch niet wat spul erin stoppen wat het houdbaar maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184178350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:15 schreef Halimede het volgende:
Ik was altijd super fan van Lush, tot ik zelf dat soort dingen ging maken en ik meer leerde over de ingrediënten die Lush gebruikt :N hun producten zien er altijd super leuk uit en ruiken heerlijk, maar alles wat schuimt zou ik niet willen gebruiken.

Overigens snap ik niet dat ze gezichtsmaskers met verse ingrediënten mogen verkopen :{ dat is helemaal niet houdbaar
Hoezo alles wat schuimt :@
Tap tap tap
pi_184178353
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vond recent een masker in mijn koelkast van ruim een jaar oud. :X
Op wat vocht na, wat uit het masker gekomen was, rook en zag het nog hetzelfde uit als de dag dat ik het kocht. Niet gebruikt natuurlijk, maar het deed me wel afvragen of ze stieken toch niet wat spul erin stoppen wat het houdbaar maakt.
Dat doen ze inderdaad, maar in "zulke kleine hoeveelheden dat ze het er niet op te hoeven zetten"
Wat ook echt iets is wat mij tegen de borst stuit, ze doen als of alles zo natuurlijk en groen en gerecycled is (ja, je kan je potje terug brengen, maar dat betekend niet dat al hun plastic gerecycled is :') ) maar ondertussen gebruiken ze bijvoorbeeld SLS in hun schuimende producten, wat schadelijk is voor de gezondheid, de huid irriteert en niet "groen" is, terwijl SLSA een hele goeie groene alternatief is voor dat ingrediënt, wat de huid minder irriteert en niet schadelijk is. Alleen is SLSA 2x zo duur.

Ik zou dat masker overigens niet gebruiken, er kunnen als nog bacteriën in gaan zitten, of wat schimmels die je niet per direct zal zien.
pi_184178402
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoezo alles wat schuimt :@
Ze gebruiken SLS in hun schuimende producten, dat is een ingrediënt wat schadelijk is voor de gezondheid, je huid irriteert en bovendien ook slecht is voor het milieu. Er is een heel goed alternatief voor dat ingrediënt, namelijk SLSA, maar dat is ongeveer 2x zo duur (wat voor hun prijscategorie echt wel mag :N ze gebruiken de goedkoopste ingrediënten maar vragen wel de hoofdprijs).

Overigens zou ik hun shampoo bars ook NIET gebruiken, want ze zijn niet de juiste PH waarde voor je haar en op lange termijn ga je je haar daar mee beschadigen. Ik schrok daar echt van toen ik die zelf ging maken :{ want ik heb ook eentje van Lush gehad en het voelde prima aan...
pi_184186345
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe anders dan een BBS moet je het noemen dan? :D

Ik mis Ruby Red Slippers, was mijn favoriete kerst BBS, samen met Christmas Eve! En ik ben ook meer van de schuim, en je doet er een keer of 6 mee in plaats van het in 1x in bad te gooien ;)
Een Bubblebar of BB. :). Ik weet de geur van RRS niet meer. Potion scented, toch?
pi_184186544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat doen ze inderdaad, maar in "zulke kleine hoeveelheden dat ze het er niet op te hoeven zetten"
Wat ook echt iets is wat mij tegen de borst stuit, ze doen als of alles zo natuurlijk en groen en gerecycled is (ja, je kan je potje terug brengen, maar dat betekend niet dat al hun plastic gerecycled is :') ) maar ondertussen gebruiken ze bijvoorbeeld SLS in hun schuimende producten, wat schadelijk is voor de gezondheid, de huid irriteert en niet "groen" is, terwijl SLSA een hele goeie groene alternatief is voor dat ingrediënt, wat de huid minder irriteert en niet schadelijk is. Alleen is SLSA 2x zo duur.

Ik zou dat masker overigens niet gebruiken, er kunnen als nog bacteriën in gaan zitten, of wat schimmels die je niet per direct zal zien.
Je weet dat ze inmiddels een closed loop circuit hebben en sinds 2015 (meen ik) geen nieuwe potten/flessen meer hebben geproduceerd?

Ze zijn overigens wel bezig om hun haircare te verbeteren, o.a met nieuwe shampoobars die in de november Lush Labs release zaten en de Hair Marshmallow producten van de 2018 showcase.
pi_184186622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:25 schreef Crientj het volgende:

[..]

Je weet dat ze inmiddels een closed loop circuit hebben en sinds 2015 (meen ik) geen nieuwe potten/flessen meer hebben geproduceerd?

Ze zijn overigens wel bezig om hun haircare te verbeteren, o.a met nieuwe shampoobars die in de november Lush Labs release zaten en de Hair Marshmallow producten van de 2018 showcase.
Dan hebben ze dat tot 2015 niet gehad, maar wel gezegd dat hun verpakking van gerecycled materiaal is en dat vind ik niet kunnen. Dat in combinatie met niet vermelden dat er parabenen in hun producten zitten, doen als of hun producten groen zijn en gewoon goedkope ingrediënten gebruiken, vind ik gewoon niet kunnen.

Ze moeten wel betere shampoo bars produceren, met hoe veel informatie er tegenwoordig te vinden is om zelf wel goeie shampoo te maken.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 15:53:50 #87
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_185497275
Ik heb gisteren afscheid genomen van mijn werk en mijn collega's hebben me verrast met een Lush-pakket O+




Think Pink
Maypole
Bright Side
Razzle Dazzle
Goddess

_O_

[ Bericht 10% gewijzigd door Muck op 09-03-2019 19:43:31 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_185497524
Lekker Muck!
  zaterdag 9 maart 2019 @ 16:08:29 #89
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_185497544
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 16:07 schreef douche-eendje het volgende:
Lekker Muck!
Ja, superlief van ze _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_185587184
Ik gebruik de shampoo bars van lush. Ik bewaar ze in de blikjes waar ze bijna niet uit te krijgen zijn.. Of eigenlijk gewoon niet. En op een gegeven moment vallen ze gewoon uit elkaar. Dat vind ik wel echt jammer. Want zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet..
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:45:26 #91
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185587677
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik de shampoo bars van lush. Ik bewaar ze in de blikjes waar ze bijna niet uit te krijgen zijn.. Of eigenlijk gewoon niet. En op een gegeven moment vallen ze gewoon uit elkaar. Dat vind ik wel echt jammer. Want zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet..
Je kunt hem beter in het rechthoekige blikje bewaren. en goed laten drogen voor je hem weer teruglegt in het blikje. Ik laat hem altijd op een washandje drogen.

Ik had van dochter een paasei-bruisbal gekregen toen we een nachtje in Den Haag waren. Rook heel lekker naar mint en witte chocola en was perfect na een hele dag shoppen, verfrissend en ontspannend tegelijk :P.

Dochter gebruikt snow fairy (op nieuwjaarsdag dit jaar wél kunnen scoren in de sale *O* ) en ik gebruik momenteel Scrubee en It's raining men. Ik hou van die geuren nu met dit koude weer O+.

Qua shampoobar vond ik Karma heel fijn, neem ik op vakantie wel weer mee. En als conditioner vind ik American cream nog steeds prettig. Maar ik heb het idee dat de formule wel iets veranderd is, ik heb er nu meer van nodig dan eerst, terwijl mijn haar toch echt niet langer is :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:46:00 #92
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185587688
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 15:53 schreef Muck het volgende:
Ik heb gisteren afscheid genomen van mijn werk en mijn collega's hebben me verrast met een Lush-pakket O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Think Pink
Maypole
Bright Side
Razzle Dazzle
Goddess

_O_
Lekker... Lief van je collega's hoor! Maypole vind ik zo'n fijne zeep O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185587705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik de shampoo bars van lush. Ik bewaar ze in de blikjes waar ze bijna niet uit te krijgen zijn.. Of eigenlijk gewoon niet. En op een gegeven moment vallen ze gewoon uit elkaar. Dat vind ik wel echt jammer. Want zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet..
Koop zo’n zeefje voor in je gootsteen en leg ze daarop. Dan drogen ze fijn en kun je er veel langer mee doen. En als je meerdere bars gebruikt kun je makkelijk wisselen.

Dat gedoe is wel een van de redenen dat ik geen droge doucheprodukten koop. Die flessen lijken me veel te groot om fatsoenlijk te laten drogen en op te bergen.

Sinds de kerstuitverkoop heb ik stiekem toch wel de liefde voor bruisballen ontdekt :D Ik vond (en vind) altijd veel te duur voor één keer gebruiken en bewaarde ze dan te lang waardoor het weinig bruiste. Deze keer toch een paar gekocht in de sale en vers blijken ze fantastisch O+ Voor de volle prijs nog steeds te duur, maar wat een leuke showtjes krijg je *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185587742
Mocht ik ze eens uit hun blikje krijgen of bij mijn volgende bars zal ik jullie tips eens proberen.

Vwb bruisballen. De hele grote hak ik in meerdere stukken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_185587748
Ik heb een plankje in de douche en daar leg ik het op. En shampoo bar op zo'n zeepbakje dat ie kan uitlekken. Valt pas uit elkaar als ie zo irritant mini is.
pi_185587759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik de shampoo bars van lush. Ik bewaar ze in de blikjes waar ze bijna niet uit te krijgen zijn.. Of eigenlijk gewoon niet. En op een gegeven moment vallen ze gewoon uit elkaar. Dat vind ik wel echt jammer. Want zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet..
Ik heb weleens gelezen dat je bakpapier in het blikje kunt leggen maar heb het zelf nooit geprobeerd. Ik vind dat gehannes ook heel onhandig, ook dat ze op een gegeven moment dus verbrokkelen en sta je daar met een kop vol scherven godiva. Daar zijn ze echt te duur voor.
Tap tap tap
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:26:57 #97
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185588571
Ik heb 3 shampoobars gehad maar er is er nog nooit een verkruimeld :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_185590668
Breek ze in twee of vier stukken, dan gaat je shampoo bar ook nog eens langer mee. :).

Iemand het nieuws meegekregen over de mega super hyper store in Liverpool? Er gaan op Instagram allemaal sneakpeaks rond van de makers met allemaal nieuwe producten. Ik word er iets te hebberig van. O+
pi_190678929
*kick*

Iemand nog naar de sale geweest?

Ik wel :7


Mysterie van de dag: de New shampoo bar die in mijn tasjes terecht is gekomen. Het is mijn favoriet, maar omdat hij niet in de sale was weet ik zeker dat ik hem niet gepakt heb :D
Gelukkig werd hij aangeslagen als oil treatment (en bij het afrekenen stond ik er met mijn neus bovenop dus toen had ik het ook in de gaten moeten hebben) en dus 1,50 goedkoper.

Snow fairy is vooral voor een vriendin en er zitten een paar kadootjes bij. Maar het merendeel van de stash is MINE!

Ik was onder de indruk van de lengte van de rij in Den B.osch, blij dat ik er eerder was en dus bij de eerste run naar binnen kon. Lekker de laatste van de melt tabletten mee kunnen nemen O+
Helaas weinig BBSsen, wel hopen gifts. Ik zag zelfs een stel die minimaal 15 gifts afrekenden :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190678976
Wb shampoobars heb ik recent een zakje gehaald bij Shampoobars.nl . Dat werkt prima. Kun je ophangen aan de kraan zodat je bar snel droogt.

Verder is die zaak echt geen aanrader. Bruisballen en shampoobars ruiken nergens naar, op mails wordt niet gereageerd, posts van mij op FB worden door hen verwijderd en mijn review per produkt staat nog steeds niet op hun site. :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190678999
Ik ga zo even langs Haarlem, kom er toevallig langs. Hoef niet perse iets want paar dingen voor kerst gehad en m'n favo shampoo bar is eruit maar even snuffelen. Tenzij het gigantisch druk is.
  vrijdag 27 december 2019 @ 14:09:01 #102
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190679029
Niet meer bij Lush geweest helaas.

Nog heel veel dus ik moet nog niks bij gaan halen.

Ik spuit af en toe een beetje Twilight in mijn cpap om beter te slapen
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190679141
Snow Fairy :9
Het is jammer dat de sale niet online was, nu ben ik eerst een tientje aan de trein kwijt voor ik er ben (ja en anders zeven euro verzendkosten, maar nu weet ik niet eens zeker of er nog SF is :D ).
Tap tap tap
pi_190682174
Ik was vanmorgen ook en Den Bosch heb een cadeau doos met 4 bruisballen. En heb twee losse ballen nog gekocht.
Verder zelfde ervaring als Cat mrt die website shampoobars.. Wat een bedrijf zeg :N

En oh ja er stond me toch een RIJ in db.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190683034
Heb een sleepy dustingpowder, let it snow massage bar en een klein flesje Wasabi shampoo voor als m'n grote op is.

En nu in bad met m'n bruisbal die ikkreeg voor kerst
pi_190684662
1kg Candy Rain Conditioner
2 Holly Golightly Amazeballs
1 World Smallest Disco Bathbomb
5 Buche de Noel Cleansers

🥰




[ Bericht 35% gewijzigd door Crientj op 27-12-2019 21:42:48 ]
  vrijdag 27 december 2019 @ 20:15:26 #107
274310 agenda
altijd vol!
pi_190688679
Was vanmiddag in Den Bosch maar de rij was om 14.30 nog zo lang :o dat ik niet in de rij ben gaan staan. Dan maar geen sale. :P

Ik koop volgend jaar in januari wel bruisballen. :+
pi_190689027
Ik was om iets voor 11 bij de Lush ben toen aangeschoven in de rij.. Uur gestaan daar doe ik niet nog een keer trouwens. Om half 12 was die rij echt twee keer zo lang.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190689231
Nog blijer nu dat ik er om 9.10 uur als 14e in de rij stond.
Volgende keer wel een stoel mee, dan leest mijn ebook net wat lekkerder. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 27 december 2019 @ 20:40:21 #110
274310 agenda
altijd vol!
pi_190689473
Ik had wel verwacht dat er 's morgens een rij zou staan, maar had gehoopt dat het in de middag alleen nog in de winkel druk was.
pi_190694429
Haarlem viel rond 3 heel erg mee!
pi_190694609
Waren er toen nog dozen enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 december 2019 @ 03:05:52 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_190698988
Wow wat een gekte weer! :D
Wat zouden ze nu doen met alle online voorraad...?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_190700285
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waren er toen nog dozen enzo?
Ja echt genoeg!wil stiekem nog Wat let it snow glitter bars maar die zijn nu vast op.
pi_190700473
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wb shampoobars heb ik recent een zakje gehaald bij Shampoobars.nl . Dat werkt prima. Kun je ophangen aan de kraan zodat je bar snel droogt.

Verder is die zaak echt geen aanrader. Bruisballen en shampoobars ruiken nergens naar, op mails wordt niet gereageerd, posts van mij op FB worden door hen verwijderd en mijn review per produkt staat nog steeds niet op hun site. :{w
En ze rommelen met de ingrediënten want eerst waren er bars zonder sls en cocamidopropyl betaine en nu staat het er wel op bij de ingrediënten maar ze beweren hoog en laag dat er niks veranderd is en ze de ingrediënten alleen maar naar het Engels vertaald hebben.
pi_190700633
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ja echt genoeg!wil stiekem nog Wat let it snow glitter bars maar die zijn nu vast op.
Glitter bars. Wat kun je daar mee dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:46 schreef Nazil het volgende:

[..]

En ze rommelen met de ingrediënten want eerst waren er bars zonder sls en cocamidopropyl betaine en nu staat het er wel op bij de ingrediënten maar ze beweren hoog en laag dat er niks veranderd is en ze de ingrediënten alleen maar naar het Engels vertaald hebben.
Raar bedrijf. Uiteindelijk maar op Trust pilot een review achtergelaten want daar kunnen ze de boel niet verwijderen enzo. Ze lezen er duidelijk ook niet goed want kreeg er een copy past antwoord. Dus ze gaan mij niet vertellen dat ze die klachten niet vaker hebben.

Volgende keer weer een bar van de Lush al zit daar ook gewoon SLS in.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190700791
Ik loop altijd te kutten met die shampoo bars. Dan worden ze dun en breken ze en loop je van die scherven in je haar te frotten in de hoop dat het dan nog schuimt.
Tap tap tap
pi_190700902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop altijd te kutten met die shampoo bars. Dan worden ze dun en breken ze en loop je van die scherven in je haar te frotten in de hoop dat het dan nog schuimt.
Als ik op dat punt kom wrijf ik het door mijn handen ipv rechtstreeks op mijn haar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190701006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Glitter bars. Wat kun je daar mee dan?
[..]

Raar bedrijf. Uiteindelijk maar op Trust pilot een review achtergelaten want daar kunnen ze de boel niet verwijderen enzo. Ze lezen er duidelijk ook niet goed want kreeg er een copy past antwoord. Dus ze gaan mij niet vertellen dat ze die klachten niet vaker hebben.

Volgende keer weer een bar van de Lush al zit daar ook gewoon SLS in.
Het is een massage bar maar dan met een hysterische hoeveelheid glitters. :+ Best leuk voor een feestje en ruikt lekker. Misschien vanmiddag nog even kijken.


Ik mis de Karma shampoo bar. :( Ik deed echt 9 maanden met een bar en hij rook zo lekker. Heb nu Jason en de arganolie maar m'n haar wordt daar snel vet van en ruikt naar kindersnoep dus geen fan.
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:20:57 #120
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190701047
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 03:05 schreef automatic_ het volgende:
Wow wat een gekte weer! :D
Wat zouden ze nu doen met alle online voorraad...?
Hopelijk online sale op 1 januari, net als vorig jaar :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190701195
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop altijd te kutten met die shampoo bars. Dan worden ze dun en breken ze en loop je van die scherven in je haar te frotten in de hoop dat het dan nog schuimt.
En dan lijkt me zo’n zakje wat ik nu heb handig. Dan fruit je de scherven bij elkaar tot een klompje en door het zakje in je handen te wrijven maak je schuim.
Weet ik nog niet zeker, want ik zit nog met een bijna ongebruikte geurloze Shampoobars bar :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190701473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als ik op dat punt kom wrijf ik het door mijn handen ipv rechtstreeks op mijn haar.
Ja maar daar kan ik echt mijn haren amper mee wassen :@ Ik zal er vast wel weer eens eentje kopen want sommige ruiken wel ontzettend lekker.
Tap tap tap
pi_190701530
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik echt mijn haren amper mee wassen :@ Ik zal er vast wel weer eens eentje kopen want sommige ruiken wel ontzettend lekker.
En anders zo'n zakje net als Cat :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190701689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:46 schreef Nazil het volgende:

[..]

En ze rommelen met de ingrediënten want eerst waren er bars zonder sls en cocamidopropyl betaine en nu staat het er wel op bij de ingrediënten maar ze beweren hoog en laag dat er niks veranderd is en ze de ingrediënten alleen maar naar het Engels vertaald hebben.
Er kwamen inderdaad steeds meer chemische ingrediënten in de producten. Inmiddels kan ik het overgrote deel namelijk niet meer gebruiken ;(
Hun bodylotions branden op m'n huid.
pi_190701743
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Er kwamen inderdaad steeds meer chemische ingrediënten in de producten. Inmiddels kan ik het overgrote deel namelijk niet meer gebruiken ;(
Hun bodylotions branden op m'n huid.
En wat zeiden ze toen je ze er een berichtje over stuurde? O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190701811
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En wat zeiden ze toen je ze er een berichtje over stuurde? O-)
Heb ik niet gedaan. Ik heb gewoon niks meer gekocht :P
pi_190701840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb ik niet gedaan. Ik heb gewoon niks meer gekocht :P
Dat kan ook nog haha. En zichzelf maar voordoen als natuurlijk enzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190702303
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dan lijkt me zo’n zakje wat ik nu heb handig. Dan fruit je de scherven bij elkaar tot een klompje en door het zakje in je handen te wrijven maak je schuim.
Weet ik nog niet zeker, want ik zit nog met een bijna ongebruikte geurloze Shampoobars bar :')
Dit zakje?

https://shampoobars.nl/shampoo-bar-zakje/

Kan volgens mij dan ook die groentezakjes van de supermarkt gebruiken.
Tap tap tap
pi_190702326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit zakje?

https://shampoobars.nl/shampoo-bar-zakje/

Kan volgens mij dan ook die groentezakjes van de supermarkt gebruiken.
Ja, die. En er zijn vast andere alternatieven maar omdat ik toch bestelde kon deze mooi mee. Zakje is het enige van de order waar ik geen spijt van heb. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190702556
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, die. En er zijn vast andere alternatieven maar omdat ik toch bestelde kon deze mooi mee. Zakje is het enige van de order waar ik geen spijt van heb. :')
Oh ik Wilde die bars van hen wel eens proberen. Zo slecht dus?
  zaterdag 28 december 2019 @ 11:47:11 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_190702593
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hopelijk online sale op 1 januari, net als vorig jaar :P
Serieus? Die heb ik gemist haha. Ik was vooral actief toen ze dat nog met Kerst deden :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_190702811
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik Wilde die bars van hen wel eens proberen. Zo slecht dus?
Niet doen hoor. Ik heb er twee. Als ze uit het doosje komen ruikt het wel iets maar na een keer gebruiken niks en tijdens het douchen ook niks. En heb toch echt een kaneel geur die normaal niet heel subtiel te noemen of ofzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 december 2019 @ 15:29:17 #133
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190707635
Fairly traded honey
Fireball
Snowapple
Night bloom bar
Luxury lush pud

Allemaal 50% en nog voldoende voorraad van vanalles op Amsterdam Centraal *O*
En sleepy showergel cadeau voor mijn verjaardag (kwam toevallig ter sprake :D ) O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190708332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik Wilde die bars van hen wel eens proberen. Zo slecht dus?
Wat Tink zegt.
Ik heb een bar met munt: ruikt helemaal niet. Hij maakt mijn haar wel goed schoon, dat moet ik ze nageven. Maar dat doen andere merken ook. Die wel lekker ruiken en ook natuurlijke produkten gebruiken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190711836
Ze ruiken idd niet maar daar gaat het mij niet om, ik ben zonder geur gewend en deed het tegen de jeuk. Dat ging wel relatief goed, de zeewier beter dan kaneel. Alleen knetter irritant die stukken zeewier en kaneel er op, de kaneel kan ik die kant niet gebruiken vanwege die stok. Verder wel prima shampoobars alleen kan ik er niet tegen dat ze liegen en dat ik niet weet wat er in zit.
  Moderator zaterdag 28 december 2019 @ 18:16:21 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190713373
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 03:05 schreef automatic_ het volgende:
Wow wat een gekte weer! :D
Wat zouden ze nu doen met alle online voorraad...?
Online voorraad bestaat niet, dat komt allemaal uit de Kalverstraat ;)

Dit jaar wat dingen van lush gekregen van de kerstman dus ik had wat minder behoefte aan de sale. Fles American Cream showergel, soft coeur massage bar en een doos met kerst bruisballen. Lig nu ziek op bed dus dat gaat hem sowieso niet worden :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_190713618
*zucht*

Ik had me voor de sale een beetje verdiept in de produkten, maar bewust geen verlanglijst gemaakt. Want als een artikel er dan niet is, is dat teleurstellend.
En nu heb ik mijn stash, duiken er uit het kadootje ook nog wat produkten op en nu wil ik (nog) meerrrrrr... Help! Ik ga maandag naar Düsseldorf. Weet iemand of daar ook de sale is? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194966426
Koopt iemand nog wel eens iets bij lush?
pi_194966938
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:07 schreef quirina het volgende:
Koopt iemand nog wel eens iets bij lush?
Paar maanden geleden een grote pot Dream Cream besteld in de UK. Dat was het wel weer. Ik bewaar die grote pot in de koelkast en schep af en toe wat over in een kleinere pot om te gebruiken
pi_194967224
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:07 schreef quirina het volgende:
Koopt iemand nog wel eens iets bij lush?
Ik heb geen bad meer en nog een belachelijke voorraad douchespul, dus amper nog. Al zie ik nu dat ze een Comforter body spray hebben, ik wil het. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194971690
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:07 schreef quirina het volgende:
Koopt iemand nog wel eens iets bij lush?
M'n zus was gister in de buurt van een winkel, dus die heeft een pot Angels on Bare Skin voor me meegenomen. Dat is het enige wat ik nog regelmatig gebruik, maar zat een paar maanden zonder. Ik vind de bubble bars nog geweldig, maar gewoon te duur.
En ik heb nog een halve pot Cookie Dough staan.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 15:18:30 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194971750
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:07 schreef quirina het volgende:
Koopt iemand nog wel eens iets bij lush?
Bijna nooit meer eigenlijk. Als ik bij een Lush in de buurt ben stap ik altijd wel even binnen en vaak koop ik dan wel een bruisbal ofzo maar dat is niets in vergelijking tot vroeger, toen gebruikte ik alleen maar Lush :D Ik krijg het nog wel eens als cadeau en ik blijf het wel heerlijk vinden O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_194971797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bijna nooit meer eigenlijk. Als ik bij een Lush in de buurt ben stap ik altijd wel even binnen en vaak koop ik dan wel een bruisbal ofzo maar dat is niets in vergelijking tot vroeger, toen gebruikte ik alleen maar Lush :D Ik krijg het nog wel eens als cadeau en ik blijf het wel heerlijk vinden O+
Ik vind de prijzen ook echt niet leuk meer. Snow Fairy is nog steeds verrukkelijk, maar zo'n smak geld voor zo'n klein flesje.
I Love Juicy vind ik ook heerlijk, maar man.
En nu hebben ze Sleepy Face groter en duurder gemaakt, maar ik doe best lang met zo'n ding, dus dat hoeft van mij echt niet.
Tap tap tap
pi_194972386
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*

Ik had me voor de sale een beetje verdiept in de produkten, maar bewust geen verlanglijst gemaakt. Want als een artikel er dan niet is, is dat teleurstellend.
En nu heb ik mijn stash, duiken er uit het kadootje ook nog wat produkten op en nu wil ik (nog) meerrrrrr... Help! Ik ga maandag naar Düsseldorf. Weet iemand of daar ook de sale is? :@
De winkel in D’dorf was bijna geheel leeggeplunderd dus niks gekocht. En ik ben nu nog steeds zaken van de sale in NL op aan het maken. Kom ik het jaar prima mee door, blijkt. En met korting is de prijs ietsje beter te verantwoorden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194973454
Ja het is wel idioot duur geworden. Het was al prijzig.
Zijn er ook lush like alternatieven voor in bad?
pi_194973621
Ik gebruik nu die flessen schuim van Kneipp :@
Tap tap tap
pi_194974592
Ik heb mijn kerst meuk nog niet eens op.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 9 september 2020 @ 18:21:10 #148
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_194975082
Ik koop ook zelden meer wat bij Lush.
Het laatste wat ik kocht was Karma solid perfume, die ruikt geweldig en neem je makkelijk mee. En is ook goed geprijsd. En dat is al wel een jaar geleden volgens mij.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_194975179
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:07 schreef quirina het volgende:
Koopt iemand nog wel eens iets bij lush?
1x per jaar een fles happy hippy en een nieuwe mascara. Meer niet :P
pi_194975599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik nu die flessen schuim van Kneipp :@
Ik badzout.
Eucalyptus of cherry blossom. Haha
  woensdag 9 september 2020 @ 20:32:47 #151
274310 agenda
altijd vol!
pi_194977124
Minder dan vroeger.
Bruisballen en melts voornamelijk, maar de prijs inderdaad :X
  woensdag 9 september 2020 @ 22:17:40 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_194978907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik nu die flessen schuim van Kneipp :@
Badschuim van rituals vind ik echt geweldig O+ schuimt als een malle, gaat lang mee en ruikt heerlijk!

Mijn dochter van 5 wil altijd die bruisballen maar 5/6 euro voor 1 bal die bijna altijd vol glitter zit... nee, ik pas er voor.
disclaimer
  woensdag 9 september 2020 @ 22:46:29 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_194979485
Ik gebruik de zeep als douchegel, heb altijd wel een paar stukken liggen. Vond bij het opruimen vd badkamer toevallig laatst een antieke shampoobar in een blikje, ruikt naar kampvuur, geen idee meer hoe die heet. Voor de honden gebruikte ik altijd HIWTK maar heb nu Washbar voor ze gekocht, dat is speciaal voor honden.En ik gebruik deo en shampoo van Happysoaps, daar net weer besteld. Ik ga wel af en toe naar de winkel nog om te kijken wat er nieuw is maar er mogen maar een paar mensen binnen en ik ga er niet voor in de rij staan. Oh ja oatifix laatst meegenomen, gebruik ik als gezichtsreiniger onder de douche. Ik gebruik helemaal niks meer uit flessen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_194979488
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Badschuim van rituals vind ik echt geweldig O+ schuimt als een malle, gaat lang mee en ruikt heerlijk!

Mijn dochter van 5 wil altijd die bruisballen maar 5/6 euro voor 1 bal die bijna altijd vol glitter zit... nee, ik pas er voor.
Ja sta je nog een kwartier te boenen ook. Er zijn/waren een paar bubble bars die ik echt heerlijk vond en ik hakte ze ook altijd doormidden :')
Tap tap tap
pi_194979492
De Halloween-producten staan online.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 22:47:47 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194979505
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Badschuim van rituals vind ik echt geweldig O+ schuimt als een malle, gaat lang mee en ruikt heerlijk!

Mijn dochter van 5 wil altijd die bruisballen maar 5/6 euro voor 1 bal die bijna altijd vol glitter zit... nee, ik pas er voor.
Je kunt dan beter voor een bubble bar gaan, daar breek je een stukje af en daar doe je zo een keer of 6 mee :) Jouw dochter kennende zal ze blij worden van Sunnyside, alleen is het wel een rotklus om al die glitters weer uit je bad te krijgen _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 22:50:28 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194979545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja sta je nog een kwartier te boenen ook. Er zijn/waren een paar bubble bars die ik echt heerlijk vond en ik hakte ze ook altijd doormidden :')
Door midden? Nee joh, klein stukje afbreken en rechtstreeks onder de kraan houden, dat schuimt als een malle!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_194979553
:r Glitters :r

Als ik per ongeluk zo’n bad boy heb gekocht of in een kadopakket krijg gaat er altijd een pantykousje overheen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194979564
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Door midden? Nee joh, klein stukje afbreken en rechtstreeks onder de kraan houden, dat schuimt als een malle!
Zag op instagram iemand die had ze vergruisd en in potjes gedaan :D
Tap tap tap
pi_194979579
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Door midden? Nee joh, klein stukje afbreken en rechtstreeks onder de kraan houden, dat schuimt als een malle!
Mijn bad (ik) heeft echt altijd een halve nodig. Al was het maar omdat ik de stash anders helemaal niet op krijg. _O- Behalve de Comforter BBS natuurlijk. Die is mega.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194979587
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
:r Glitters :r

Als ik per ongeluk zo’n bad boy heb gekocht of in een kadopakket krijg gaat er altijd een pantykousje overheen.
Ik vond Ruby Red Slippers erg lekker. Een van m'n eerste BBS'en dus ik had er eentje gekregen en wist ik veel, flikkerde dat hele ding in bad. Alles onder de rode glitters. Maar zo lekker O+
Tap tap tap
pi_194979594
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zag op instagram iemand die had ze vergruisd en in potjes gedaan :D
Een vriendin die geen bad had maar wel de badgeuren wilde deed ook zoiets. Brokjes oplossen in water en daarmee douchen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194979601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond Ruby Red Slippers erg lekker. Een van m'n eerste BBS'en dus ik had er eentje gekregen en wist ik veel, flikkerde dat hele ding in bad. Alles onder de rode glitters. Maar zo lekker O+
:'(

Dat is inderdaad zo’n moeilijke. Maar.. pantykousje _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194979620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond Ruby Red Slippers erg lekker. Een van m'n eerste BBS'en dus ik had er eentje gekregen en wist ik veel, flikkerde dat hele ding in bad. Alles onder de rode glitters. Maar zo lekker O+
_O-
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn bad (ik) heeft echt altijd een halve nodig. Al was het maar omdat ik de stash anders helemaal niet op krijg. _O- Behalve de Comforter BBS natuurlijk. Die is mega.
Comforter. O+ Ik mis het hebben van een bad. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194979657
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Vond bij het opruimen vd badkamer toevallig laatst een antieke shampoobar in een blikje, ruikt naar kampvuur, geen idee meer hoe die heet.
Soak and Float?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 september 2020 @ 23:14:21 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_194979854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Soak and Float?
Geen idee, hij is helemaal kleurloos geworden, ik was er nu wel m'n haar mee. Ruikt echt heerlijk naar kampvuur.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2020 @ 23:29:31 #167
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_194980055
In Wijnegem Shopping Center zit een Lush.

Cup O' Coffee is mijn favoriet gezichtsmasker.

Dream Cream en nog bubbles gekocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pinnenmutske op 09-09-2020 23:59:29 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_194991532
Welke lush bubble bar of bruisballen zijn zonder glitter?
Ik haat glitters!
Werkt een sok daartegen?
pi_194991572
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef quirina het volgende:
Welke lush bubble bar of bruisballen zijn zonder glitter?
Ik haat glitters!
Werkt een sok daartegen?
Bij de ingrediëntenlijst kun je het vaak zien. Bij BBSen is de glitter geen probleem vind ik, hooguit een paar toefjes er bovenop.

Een pantykousje om een bruisbal doet wonderen. Al mis je dan soms wel een deel van het showtje van het oplossen van het ding.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194993942
Dan maar geen show. Als t maar lekker ruikt.
En glitters nergens voor nodig, het is ook niet milieuvriendelijk. Die glitters komen ook weer in visjes terecht
pi_194997908
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:28 schreef quirina het volgende:
Dan maar geen show. Als t maar lekker ruikt.
En glitters nergens voor nodig, het is ook niet milieuvriendelijk. Die glitters komen ook weer in visjes terecht
https://nl.lush.com/artic(...)ze-eigenlijk-vandaan

Kortom, alles met Synthetic Fluorphlogopite vermijden.
pi_194997936
Halloween collectie. 🥰. Verse Lord of Misrule bathbombs halen! Die nieuwe douchegel ruikt naar 🥰 Space Girl 🥰, ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.
pi_195019011
https://nl.lush.com/products/bubble-bars/love

Ik heb deze zojuist gekocht. Waaaaa ruikt lekker !

Schijn er een aantal keren mee te kunnen badderen.
Verder niks gekocht trouwens :')
pi_195026212
Ik geef geen 250¤ uit aan een kalender met dingen erin die ik niet zelf uitgekozen heb.
Kies liever zelf af en toe een los dingetje uit.
pi_195026420
quote:
Die is wel echt belachelijk ja. :X

Ik wacht de kerstspullen verder af, ik ben wel weer eens aan een nieuwe snowfairy toe. Meteen even wat Lushliefde aangewakkerd bij familie, die hebben wel interesse in meebestellen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195027096
Ik heb nog zo’n doos van vorig jaar liggen. Straks als het weer rot weer gaat worden en dan lekker bijkomen in bad O+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 13:43:26 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195037115
quote:
Het is erg duur maar het zijn wel 24 volwaardige producten. Ik zou bij zo’n kalender verwachten dat ze kleine varianten erin doen, lijkt mij nog leuker O+

Ik heb trouwens wel eens uitgerekend en een pakket kopen is nooit voordeliger dan alles los kopen, wat je wel zou verwachten. Ik geloof dat het altijd zo’n 10% duurder is.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_195037197
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is erg duur maar het zijn wel 24 volwaardige producten. Ik zou bij zo’n kalender verwachten dat ze kleine varianten erin doen, lijkt mij nog leuker O+

Ik heb trouwens wel eens uitgerekend en een pakket kopen is nooit voordeliger dan alles los kopen, wat je wel zou verwachten. Ik geloof dat het altijd zo’n 10% duurder is.
Stom eigenlijk. Vroegah zat er nog zo'n kortingsbon in van 10%
Tap tap tap
pi_195037421
Ik las dat je ook een Lush abonnement kan nemen voor ¤39 ( 35 £) per maand plus verzendkosten.
Dan krijg je een doos met vier of vijf producten en twee extraatjes. Soort beautybox idee.
Niks voor mij want ik ben daar te kieskeurig voor, maar misschien leuk om te weten voor anderen hier?
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 14:14:30 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195037593
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Stom eigenlijk. Vroegah zat er nog zo'n kortingsbon in van 10%
Dat vond ik juist altijd dubbel, de box was 10% duurder maar dan wel een kortingsbon van 10% _O-

quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 14:03 schreef quirina het volgende:
Ik las dat je ook een Lush abonnement kan nemen voor ¤39 ( 35 £) per maand plus verzendkosten.
Dan krijg je een doos met vier of vijf producten en twee extraatjes. Soort beautybox idee.
Niks voor mij want ik ben daar te kieskeurig voor, maar misschien leuk om te weten voor anderen hier?
Ik ben niet meer zo'n grote fan maar misschien wel leuk voor de beginners :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 13 september 2020 @ 14:40:55 #182
274310 agenda
altijd vol!
pi_195038085
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is erg duur maar het zijn wel 24 volwaardige producten. Ik zou bij zo’n kalender verwachten dat ze kleine varianten erin doen, lijkt mij nog leuker O+

Ik heb trouwens wel eens uitgerekend en een pakket kopen is nooit voordeliger dan alles los kopen, wat je wel zou verwachten. Ik geloof dat het altijd zo’n 10% duurder is.
De doos/adventkalender zelf moet ook betaald worden natuurlijk
  Moderator zondag 13 september 2020 @ 14:52:23 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195038316
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 14:40 schreef agenda het volgende:

[..]

De doos/adventkalender zelf moet ook betaald worden natuurlijk
Dat is waar, er zit vaak wel een mooi blik omheen. Maar met die papieren dozen vind ik het onzin, vooral als je bedenkt hoeveel overwaarde er al op de producten zit ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 13 september 2020 @ 14:55:12 #184
274310 agenda
altijd vol!
pi_195038369
Klopt.
Maar het idee blijft leuk, het is alleen jammer dat er altijd producten tussen zitten die je minder vind of niet gebruikt, wat dat betreft moet ik quirina gelijk geven.
pi_195060588
Ik koop liever af en toe een bubblebar o.i.d die ik echt lekker vind. Dan blijft het ook een verwenmomentje he.
Vroegahhh gaf Lush nog wel eens goodiebags. Was leuk! Zaten ook vaak lekkere spullen in, maar ook spullen die minder of niet lekker roken. Vaak overgebleven kerst/halloween spul.
Doen ze dat nog of gooien ze dat spul nu in de sale?
Ik weet nog dat mijn nichtje helemaal dol was op snowfairy. Dat spul ruikt naar vlaamse neusjes snoepjes.
  maandag 14 september 2020 @ 20:59:23 #186
274310 agenda
altijd vol!
pi_195061792
De laatste jaren is het alleen sale.

De eerste keer dat ik Lush ondekte was met goodiebags, daarna een jaar of 3 flink gekocht.
De laatste jaren veel minder, wel nog altijd cosmetic lad en bad en douche spul.
pi_195061898
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 19:57 schreef quirina het volgende:
Ik koop liever af en toe een bubblebar o.i.d die ik echt lekker vind. Dan blijft het ook een verwenmomentje he.
Vroegahhh gaf Lush nog wel eens goodiebags. Was leuk! Zaten ook vaak lekkere spullen in, maar ook spullen die minder of niet lekker roken. Vaak overgebleven kerst/halloween spul.
Doen ze dat nog of gooien ze dat spul nu in de sale?
Ik weet nog dat mijn nichtje helemaal dol was op snowfairy. Dat spul ruikt naar vlaamse neusjes snoepjes.
O ja de goodie bags! Leuk was dat.
Tap tap tap
pi_195062299
Volgens mij was de prijs van cadeaus expres hoger, omdat er verpakking omheen zit is het idee. Vooral een goede marketingtruc denk ik.

Die scrubbende zepen vind ik nog steeds erg lekker, maar ik weet ondertussen wel meer alternatieven te vinden, werfzeep bijvoorbeeld :)

Edit: het prijsverschil met ‘gewone’ en ‘gourmet’zepen is echt heel groot!

[ Bericht 12% gewijzigd door MevrouwPuff op 14-09-2020 21:28:55 ]
pi_195066019
Gourmet zeep?
pi_195066194
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 06:35 schreef quirina het volgende:
Gourmet zeep?
Olive tree/ro’s Argan, die zijn 2x zo duur (en alle nieuwere zijn ook 7,50 zo te zien).
pi_195077129
Goh, ze verzinnen ze ook wel he :')


Maar ja een olijf is duur he. He duurt jaaaaaren voordat een olijfboom olijven gaat geven.
En arganolie is ook duur he....vooral als het helemaal handgeperst uit Marokko moet komen.
pi_197017750
Geen sale dit jaar? :@
Tap tap tap
pi_197018288
Vorig jaar was er geen online sale omdat de site dat nooit kom handelen. En de winkels zijn natuurlijk nu dicht dus ik verwacht dat de sale dit jaar volledig wordt overgeslagen.
pi_197019926
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Vorig jaar was er geen online sale omdat de site dat nooit kom handelen. En de winkels zijn natuurlijk nu dicht dus ik verwacht dat de sale dit jaar volledig wordt overgeslagen.
Jammerrrr. Ik durf nu niet te bestellen :D
Tap tap tap
  maandag 28 december 2020 @ 17:48:19 #195
274310 agenda
altijd vol!
pi_197028930
ik zat ook al te kijken.
  maandag 28 december 2020 @ 18:36:03 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_197030404
Heeft iemand ervaring met deodorants van lush?
Ik wil eigenlijk eens een verpakkingsvrije deo uitproberen.
disclaimer
pi_197063961
In UK nu wel sale.
Tap tap tap
pi_197065822
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
In UK nu wel sale.
Ik dacht: doe eens gek en ga een poging doen tot bestellen. Het kostte een uurtje en diverse foutmeldingen. En nu staat er een bedrag in reservering, maar heb ik geen officiële check out.
Als het goed is gegaan heb ik nu vijf hippopotamussen, twee kerstboom gifts en twee bath bombs. Ik wilde van alles eigenlijk eentje (of meer) minder, maar dan flipte het systeem helemaal _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197067253
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:36 schreef SQ het volgende:
Heeft iemand ervaring met deodorants van lush?
Ik wil eigenlijk eens een verpakkingsvrije deo uitproberen.
Ik zweer bij Aromaco. Geen heftige geur, geen zweet geur en gaat heel lang mee.
pi_197093293
Bijna een dag later: bestelbevestiging in de mail *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 december 2020 @ 20:07:04 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197106538
H
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
In UK nu wel sale.
He gemist ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_197169316
https://nl.lush.com/artic(...)-bags-met-50-korting


En online komt nog wel iets van sale dus!
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:33:38 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197169381
Oh leuk volgens mij zit ik precies binnen die 6 km dus ff kijken of ik er een kan scoren!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:46:33 #204
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197169467
Ik zag het inderdaad, maar snap het commentaar op FB ook goed. En de verzendkosten zijn alsnog ¤7,25 🤷🏻♀
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 2 januari 2021 @ 10:49:45 #205
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197169494
Oh echt, ook met zo een fietskoerier binnen die 6 km?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197169610
Ik had een paar jaar geleden zo'n goodie bag gekocht in de sale en daar zat echt niks lekkers in, dus daar trap ik niet nog een keer in :P en ik woon toch niet in de buurt.
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 15:10:09 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197172908
Ik heb een tas besteld, ik ben benieuwd! *O*

Wat is de kritiek erop dan op Facebook?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_197172964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een tas besteld, ik ben benieuwd! *O*

Wat is de kritiek erop dan op Facebook?
Dat mensen die niet bij een Lush in de buurt wonen, niet mee kunnen doen.
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 15:55:50 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197173566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat mensen die niet bij een Lush in de buurt wonen, niet mee kunnen doen.
Ja dat is gewoon een kwestie van pech hebben toch? Ze kunnen moeilijk door heel Nederland fietsen _O-

Ik ben benieuwd wanneer het bezorgd wordt :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_197173641
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat is gewoon een kwestie van pech hebben toch? Ze kunnen moeilijk door heel Nederland fietsen _O-

Ik ben benieuwd wanneer het bezorgd wordt :s)
Sommigen verwachten dat het vanuit de winkels naar het hoofdmagazijn oid wordt gestuurd en dan in het systeem wordt gezet en dat iedereen het dan kan bestellen, of zo. Want dat is vijf minuten werk.

Ik weet het niet hoor, het blijven zeepjes, ik stond er eigenlijk niet bij stil, maar sommigen doen alsof er een soort postcode-discriminatie wordt uitgevoerd en dat het bedrijf nu niet inclusief is.
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 16:45:43 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197174220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sommigen verwachten dat het vanuit de winkels naar het hoofdmagazijn oid wordt gestuurd en dan in het systeem wordt gezet en dat iedereen het dan kan bestellen, of zo. Want dat is vijf minuten werk.

Ik weet het niet hoor, het blijven zeepjes, ik stond er eigenlijk niet bij stil, maar sommigen doen alsof er een soort postcode-discriminatie wordt uitgevoerd en dat het bedrijf nu niet inclusief is.
Het hoofdmagazijn is de winkel op de Kalverstraat, zou heel omslachtig zijn om het daarheen te sturen en dan te verspreiden _O-

Ik heb even gekeken en de reacties zijn érg overdreven. Inderdaad alsof lush allemaal mensen bewust buitensluit :') Gewoon dikke pech dat je niet in de randstad woont.

Levering is trouwens tussen 17u en 21u, ik laat wel even weten wat de score is :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_197174761
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het hoofdmagazijn is de winkel op de Kalverstraat, zou heel omslachtig zijn om het daarheen te sturen en dan te verspreiden _O-

Ik heb even gekeken en de reacties zijn érg overdreven. Inderdaad alsof lush allemaal mensen bewust buitensluit :') Gewoon dikke pech dat je niet in de randstad woont.

Levering is trouwens tussen 17u en 21u, ik laat wel even weten wat de score is :)
Dat doen ze dan snel genoeg, ben benieuwd naar de inhoud!
Toen ik nog in de buurt van een Lush woonde waren de bezorgkosten wel erg veel geweest... ik woonde er 100m lopen vandaan :+

Mensen menen altijd wat te mauwen te hebben. Blijkbaar komt er nog een algemene online sale voor iedereen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197175209
Ach en zelfs woon je in de Randstad, kan 6 km al te ver zijn. Lekker belangrijk idd, het is maar zeep idd. Maarja, Nederlanders en korting hè :P
Ik bestelde vlak voor de eerste golf voordat lush een tijd dicht ging wat en kreeg daar een vers gezichtsmasker bij. Was ook fijn. Ik gebruik tegenwoordig nog 2 grote flessen happy hippy, 2 mascara's en een bubblebar per jaar ofzo. M'n standaard bestelling :+
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 20:15:05 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197177582
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat doen ze dan snel genoeg, ben benieuwd naar de inhoud!
Toen ik nog in de buurt van een Lush woonde waren de bezorgkosten wel erg veel geweest... ik woonde er 100m lopen vandaan :+

Mensen menen altijd wat te mauwen te hebben. Blijkbaar komt er nog een algemene online sale voor iedereen.
Ik ben benieuwd of het ook echt vandaag nog komt. In de mail staat vandaag tussen 17u en 21u maar als ik op de track and trace klik staat er tussen 17u en 18u en als verzenddatum 3 januari. Nou ook prima, het heeft geen haast :)

Ha 100m is wel erg dichtbij! Welke winkel was dat?
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ach en zelfs woon je in de Randstad, kan 6 km al te ver zijn. Lekker belangrijk idd, het is maar zeep idd. Maarja, Nederlanders en korting hè :P
Ik bestelde vlak voor de eerste golf voordat lush een tijd dicht ging wat en kreeg daar een vers gezichtsmasker bij. Was ook fijn. Ik gebruik tegenwoordig nog 2 grote flessen happy hippy, 2 mascara's en een bubblebar per jaar ofzo. M'n standaard bestelling :+
Ik gebruik ook nog nauwelijks wat van Lush, ik vind het tegenwoordig veel te duur :@ zo af en toe een BBS of bruisbal want in bad vind ik het wel heerlijk O+ AOBS gebruik ik ook nog wel eens en Vanishing Cream als dagcrème. Laatst had ik zin in Flying Fox maar dat bestaat blijkbaar niet meer -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_197177657
Ik gebruik nog Angels on Bare Skin een paar keer per week en af en toe een bubble bar. Heb momenteel ook nog ocean salt en zo'n koekjesdeegbodyscrub staan. En een half flesje Snow Fairy ;(
Tap tap tap
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 13:20:31 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197187887
Tas ontvangen en ik ben erg blij! Totale waarde is 130 euro, ik heb 50 betaald.

Dit zit erin:
- Shoot For the Stars bruisbal
- Butterbear bruisbal bruisbal
- I want a Hippopotamus bruisbal
- Winter Garden bruisbal
- Snow Fairy bruisbal
- Snow Fairy wonderball
- Snow Fairy Roll BBS
- Candy Cane BBS
- Elfie Stick BBS
- Shooting Stars zeep
- Fresh As parfum
- Merry Christmas cadeaupakket met daarin: Jingle Bells, Luxury Lush pod, Golden Wonder en Shoot for the Stars bruisballen

Niet verkeerd toch? *O*

De enige die ik qua geur minder vind is de Shooting Stars zeep, ik ben niet zo van de citrus. Mijn man daarentegen wel dus die is ook weer blij *)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_197187923
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:20 schreef MaJo het volgende:
Tas ontvangen en ik ben erg blij! Totale waarde is 130 euro, ik heb 50 betaald.

Dit zit erin:
- Shoot For the Stars bruisbal
- Butterbear bruisbal bruisbal
- I want a Hippopotamus bruisbal
- Winter Garden bruisbal
- Snow Fairy bruisbal
- Snow Fairy wonderball
- Snow Fairy Roll BBS
- Candy Cane BBS
- Elfie Stick BBS
- Shooting Stars zeep
- Fresh As parfum
- Merry Christmas cadeaupakket met daarin: Jingle Bells, Luxury Lush pod, Golden Wonder en Shoot for the Stars bruisballen

Niet verkeerd toch? *O*

De enige die ik qua geur minder vind is de Shooting Stars zeep, ik ben niet zo van de citrus. Mijn man daarentegen wel dus die is ook weer blij *)
Dat is een lekkere tas _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 januari 2021 @ 13:24:11 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197187936
Oh dat is idd best een leuke zak, mss doe het toch ook maar ff, had net mn hele badkamer ontruimd, maar goed, dat houdt ook in dat er plek is voor stash >:)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 3 januari 2021 @ 13:27:02 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197187982
Oh de grote zakken zijn op, laat maar dan :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 13:33:34 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197188075
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is een lekkere tas _O_
Zeker! En ik vind het allemaal ook lekker dus dat is ook fijn O+

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh de grote zakken zijn op, laat maar dan :P
Gewoon 2 kleine bestellen, komt op hetzelfde neer :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 3 januari 2021 @ 13:53:51 #221
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197188340
Nee ze hebben alleen nog maar kleine douche zakken hier.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197188354
Goeie zak :D
Tap tap tap
pi_197218205
Nou moe... sale order UK gecancelled -O-
En dat is letterlijk het enige wat ik weet, via een automatische mail.

In die mail staat mijn adres als zijnde in de UK. Tijdens het bestellen heb ik dat driemaal moeten aanpassen, en blijkbaar nog niet aangekomen. Dus wellicht is dat de reden.
Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd. Ook al omdat ik het wel erg kort door de bocht vind om je klant af te schepen met alleen de boodschap dat de order niet doorgaat.

Nu CC even in de gaten houden, daar staat het bedrag nog op gereserveerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197218216
Balen.
pi_197218527
Sale in Duitsland!
Tap tap tap
pi_197232195
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 23:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou moe... sale order UK gecancelled -O-
En dat is letterlijk het enige wat ik weet, via een automatische mail.

In die mail staat mijn adres als zijnde in de UK. Tijdens het bestellen heb ik dat driemaal moeten aanpassen, en blijkbaar nog niet aangekomen. Dus wellicht is dat de reden.
Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd. Ook al omdat ik het wel erg kort door de bocht vind om je klant af te schepen met alleen de boodschap dat de order niet doorgaat.

Nu CC even in de gaten houden, daar staat het bedrag nog op gereserveerd.
Ik las vandaag dat vanuit de uk voorlopig niks meer buiten de landsgrenzen gestuurd word ivm de brexit en de lockdown... en wanneer dat weer wel kan zul je rekening moeten houden met btw bijbetaling boven de ¤22,- en invoerrechten boven ¤150,- bestelwaarde -O-
pi_197232342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Ik las vandaag dat vanuit de uk voorlopig niks meer buiten de landsgrenzen gestuurd word ivm de brexit en de lockdown... en wanneer dat weer wel kan zul je rekening moeten houden met btw bijbetaling boven de ¤22,- en invoerrechten boven ¤150,- bestelwaarde -O-
Verrek... daar heb je een punt :D

Vandaar dat ik misschien heel vaak een foutmelding kreeg toen ik Nederland invoerde in de gegevens.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197232501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Ik las vandaag dat vanuit de uk voorlopig niks meer buiten de landsgrenzen gestuurd word ivm de brexit en de lockdown... en wanneer dat weer wel kan zul je rekening moeten houden met btw bijbetaling boven de ¤22,- en invoerrechten boven ¤150,- bestelwaarde -O-
Ja kut is dat. Nu ga ik dus ook niet meer bij Whittard bestellen.
Tap tap tap
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:11:42 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197232633
Ik zag vanochtend dat ze hier weer nieuwe grote sale zakken hadden dus toch maar besteld. Komt die fietskoerier niet opdagen....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197239236
Bath&body works is nu ook in Nederland. Wisten jullie dat?

https://bathandbodyworks.com.nl/
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:31:30 #231
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197240057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:13 schreef quirina het volgende:
Bath&body works is nu ook in Nederland. Wisten jullie dat?

https://bathandbodyworks.com.nl/
Nee, niet :o

YES *O*
Ik vond dit zo'n heerlijke winkel toen wij in de VS op vakantie waren :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:49:26 #232
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197240254
Dream Cream (grote pot) gekocht met 50% korting *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:44:56 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197243644
Mijn zak is er.
215 gram Sleepy
665 gram Orange
Golden wonder bath bomb
Dirty shampoo bar
Golden pear zeep
I want a Hippopotamus bath bomb
en een Hello Georgeous kado box!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:01:04 #234
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197244009
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dream Cream (grote pot) gekocht met 50% korting *O*
Dat zijn de goede deals :)
Ik vind Dream Cream heel fijn. Verzacht en herstelt heel snel bij een gevoelige huid.
In Duitsland besteld?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zak is er.
215 gram Sleepy
665 gram Orange
Golden wonder bath bomb
Dirty shampoo bar
Golden pear zeep
I want a Hippopotamus bath bomb
en een Hello Georgeous kado box!
Mooie tas!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197244642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nee, niet :o

YES *O*
Ik vond dit zo'n heerlijke winkel toen wij in de VS op vakantie waren :D
Jaaaaa zeker!
Mee eens!
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:19:02 #236
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197246491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Arizona het volgende:
Dat zijn de goede deals :)
Ik vind Dream Cream heel fijn. Verzacht en herstelt heel snel bij een gevoelige huid.
In Duitsland besteld?
Nee gewoon in Wijnegem Shopping Center (B) gekocht.

Laatste tijd droge benen, Dream Cream en hup, gedaan met de jeuk ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:30:50 #237
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197246715
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:19 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Nee gewoon in Wijnegem Shopping Center (B) gekocht.

Laatste tijd droge benen, Dream Cream en hup, gedaan met de jeuk ;)
Ah ok :)

Hier precies hetzelfde, ik heb de laatste tijd een gevoeliger huid, vooral op mijn benen na het douchen jeukt het vaak en dan is Dream Cream echt het wondermiddel :D . Maar ik gebruik het ook wel voor ruwe of rode plekjes op mijn gezicht, daar helpt het ook prima voor.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:34:09 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197246777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:13 schreef quirina het volgende:
Bath&body works is nu ook in Nederland. Wisten jullie dat?

https://bathandbodyworks.com.nl/
Yes, had het ook al gezien O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_197267547
NL Sale is begonnen, maar geen bubble bars ;(
Tap tap tap
pi_197267600
Haat aan die website, echt.
Tap tap tap
pi_197281227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:34 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Yes, had het ook al gezien O+
Wel een beetje karig assortiment nog.
Ook weinig dingen voor in bad.
pi_197582644
Op de Oostenrijkse site (.at) is nog heel veel sale! :7 10.95 verzendkosten naar Nederland, maar met de kortingen heb je dat er al snel uit denk ik. Ik heb er zelf toch ook maar een bestelling uitgegooid :s)
pi_197583439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:21 schreef altootje86 het volgende:
Op de Oostenrijkse site (.at) is nog heel veel sale! :7 10.95 verzendkosten naar Nederland, maar met de kortingen heb je dat er al snel uit denk ik. Ik heb er zelf toch ook maar een bestelling uitgegooid :s)
Bedankt voor de tip!

Veel kadoos uitverkocht maar toch nog wat dingetjes kunnen scoren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 mei 2021 @ 20:42:02 #244
274310 agenda
altijd vol!
pi_199266415
Gaan de badbombs uit het assortiment? Ik was aan het kijken voor moederdag online en er staan er maar 2 op de website. Of is dit een brexit dingetje? Weet iemand hoe het in de winkels is.
  maandag 3 mei 2021 @ 21:40:19 #245
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199267510
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:42 schreef agenda het volgende:
Gaan de badbombs uit het assortiment? Ik was aan het kijken voor moederdag online en er staan er maar 2 op de website. Of is dit een brexit dingetje? Weet iemand hoe het in de winkels is.
De website is misschien aan het eikelen, want ik zie er veel meer.
Tap tap tap
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:56:59 #246
274310 agenda
altijd vol!
pi_199278805
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De website is misschien aan het eikelen, want ik zie er veel meer.
Het lag aan de website inderdaad nu staan er veel meer op gelukkig.
  zaterdag 25 december 2021 @ 19:10:32 #247
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_202806855
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
In UK nu wel sale.
Ik was benieuwd of het morgen weer zou beginnen, maar vorig jaar dus een paar dagen later :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_202809367
Ik heb het van vorig jaar nog lang niet op :D
Tap tap tap
  zaterdag 25 december 2021 @ 22:16:37 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_202809820
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het van vorig jaar nog lang niet op :D
Same here
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 25 december 2021 @ 22:39:08 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_202810329
Ik heb 2 jaar voor het laatst iets gekocht, dus m'n voorraad is zo goed als op _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 27 december 2021 @ 21:48:21 #251
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202851869
:') Ik heb niet echt iets nodig dus ik dacht ik pak zo een goodiebag in de sale maar die hebben ze niet dit jaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202942991
Sale bestelling geplaatst in NL *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_203011270
Ik heb ook n sale bestelling geplaatst. 29e meteen en t komt morgen *O*
  maandag 3 januari 2022 @ 19:27:40 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_203012888
Oo kijk. Ik heb nog niks gehoord, dus vroeg mij al af hoe het zat _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 10 mei 2023 @ 16:18:34 #255
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_209091336
Die mario producten zijn ook best aan de prijs.

Wel tof: https://www.lush.com/nl/nl/p/mario-shower-gel
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_209091595
quote:
19s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:18 schreef Toekito het volgende:
Die mario producten zijn ook best aan de prijs.

Wel tof: https://www.lush.com/nl/nl/p/mario-shower-gel
Dat zijn geen normale prijzen meer
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209091675
Ik heb een klein flesje van Luigi, maar de geur vervliegt snel onder de douche :{
Tap tap tap
  woensdag 10 mei 2023 @ 17:07:03 #258
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_209091825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klein flesje van Luigi, maar de geur vervliegt snel onder de douche :{
Ik heb Mario geroken in de winkel, maar vond het niet echt lekker.

Momenteel gebruik ik nog maar 3 lushproducten:
- de Peace moisturizer voor mijn gezicht. De énige creme die voorkomt dat ik weer eczeem onder mijn ogen krijg. Heb er ruim een halfjaar mee lopen prutsen en sinds ik deze creme gebruik is het weg en blijft het weg O+
- Verder Dream cream voor als ik droge benen heb.
- Solid perfume Karma, voor in de tas :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 10 mei 2023 @ 17:12:46 #259
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209091880
quote:
19s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:18 schreef Toekito het volgende:
Die mario producten zijn ook best aan de prijs.

Wel tof: https://www.lush.com/nl/nl/p/mario-shower-gel
Jezus inderdaad :X

En lijkt het maar zo, of is HappySoaps ongeveer hetzelfde principe als Lush (bijv. qua shampoo bars) maar dan voor minder geld?
pi_209092410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb Mario geroken in de winkel, maar vond het niet echt lekker.

Momenteel gebruik ik nog maar 3 lushproducten:
- de Peace moisturizer voor mijn gezicht. De énige creme die voorkomt dat ik weer eczeem onder mijn ogen krijg. Heb er ruim een halfjaar mee lopen prutsen en sinds ik deze creme gebruik is het weg en blijft het weg O+
- Verder Dream cream voor als ik droge benen heb.
- Solid perfume Karma, voor in de tas :)
Dream cream is het enige product tot nu toe dat echt helpt op mijn eczeem-gevoelige scheenbenen. De geur vind ik niet fijn maar neem ik voor lief! Verder gebruik ik pink peppermint voor mijn voeten.
  woensdag 10 mei 2023 @ 18:56:59 #261
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_209092928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat zijn geen normale prijzen meer
Nou inderdaad
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_209092960
quote:
19s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:18 schreef Toekito het volgende:
Die mario producten zijn ook best aan de prijs.

Wel tof: https://www.lush.com/nl/nl/p/mario-shower-gel
Wat een geld _O-

Vind het sowieso veel te duur worden en gelukkig is er steeds meer variatie op de markt. Dit jaar de nieuwjaars sale overgeslagen en mijn laatste aankopen waren precies een jaar eerder :+ Lush douche- en bad stash begint eindelijk te slinken…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')