abonnement Unibet Coolblue
pi_160518058
Mooie recensies. Maar gisteren in de Ziggo was toch niet Apocalypse Please?
pi_160518127
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooie recensies. Maar gisteren in de Ziggo was toch niet Apocalypse Please?
Nee er was gister geen Apocalypse Please, vond het ook al raar in die recensie. Apocalypse Please hadden we zondag.
pi_160518184
Dat vind ik dan zo slordig zoiets als dat je werk is....
  dinsdag 8 maart 2016 @ 15:40:40 #204
148941 insan3
101% crazy
pi_160518240
Zou de volkskrant reporter stiekem naar Keulen zijn geweest, daar was Apocalypse please wel te horen :)
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
  dinsdag 8 maart 2016 @ 15:44:46 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160518305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:25 schreef Felixa het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ncert-muse~a4259175/
http://www.oor.nl/#!/arti(...)nes_van_muse/concert

Mooie recensies van Oor en de Volkskrant.

Laatste zin van de VK: :D

[..]

Krijg al kippenvel van de recensie :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_160518320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:40 schreef insan3 het volgende:
Zou de volkskrant reporter stiekem naar Keulen zijn geweest, daar was Apocalypse please wel te horen :)
Zou zomaar kunnen want hij heeft het over 10 dronesballen en in andere recensies van gisteren las ik dat er 12 waren. In Keulen waren het er inderdaad 10.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_160518355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:45 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen want hij heeft het over 10 dronesballen en in andere recensies van gisteren las ik dat er 12 waren. In Keulen waren het er inderdaad 10.
In Keulen bleven er inderdaad 2 over, geloof dat die het om de een of andere reden niet deden. Ik zag daar voor het begon, steeds een man mee bezig boven het podium.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 15:49:42 #208
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_160518393
Zaal open -> wachten -> verplicht voorprogramma wat me niet boeit - wachten :Z :Z
als jullie iemand verveeld Dragonball zien kijken op z'n zitplek op z'n mobiel tot Muse eindelijk komt dan ben ik het :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_160518790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:47 schreef Burnedgamer het volgende:

[..]

In Keulen bleven er inderdaad 2 over, geloof dat die het om de een of andere reden niet deden. Ik zag daar voor het begon, steeds een man mee bezig boven het podium.
Die bleven idd "steken" boven het podium. Technisch mankement ;)

Verder prima show!

Waar kan je high res foto's vinden van concerten, heeft iemand daar een website voor? :@
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:21:35 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160519120
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef dronken1983 het volgende:

[..]

Waar kan je high res foto's vinden van concerten, heeft iemand daar een website voor? :@
Misschien zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_160519248
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Misschien zoiets?
Thanks, zoek eigenlijk een mooie foto van de show in Köln om deze als herinnering op canvas laten afdrukken

[ Bericht 1% gewijzigd door dronken1983 op 08-03-2016 16:37:02 ]
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:27:55 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160519287
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:26 schreef dronken1983 het volgende:

[..]

Thanks, zoek eigenlijk een mooie foto van de show in Köln en als herinnering op canvas laten afdrukken
Hm, enige wat ik kan vinden nog:
http://abelgaloismuse.blo(...)6-lanxess-arena.html

Best high res:




Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:28:07 #213
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160519292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:26 schreef dronken1983 het volgende:

[..]

Thanks, zoek eigenlijk een mooie foto van de show in Köln en als herinnering op canvas laten afdrukken
Gaaf idee, misschien de recensies in de gaten houden?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160519382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Gaaf idee, misschien de recensies in de gaten houden?
Kan nog niet echt mooie deco vinden voor in huis, dus leek dit leek me wel een tof idee, nu alleen nog mooie scherpe foto's vinden. Bedankt allen voor het meedenken/zoeken. Mocht je iets tegenkomen hou ik me aanbevolen :)
pi_160519679
Meestal bij een recensie staat de fotograaf wel, die zou je gewoon eens kunnen mailen voor een hi-rest foto. Reken er wel op dat je er wat voor moet dokken, het is notabene vaak zijn/haar werk / primaire inkomstenbron.
pi_160519900
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Meestal bij een recensie staat de fotograaf wel, die zou je gewoon eens kunnen mailen voor een hi-rest foto. Reken er wel op dat je er wat voor moet dokken, het is notabene vaak zijn/haar werk / primaire inkomstenbron.
Thanks Loveless85, had inderdaad al een mailtje verzonden naar een fotograaf. Uiteraard vragen ze hier een bedrag voor, maar dat is geen probleem. Dat is ook de reden waarom ze deze foto's maken. Passie en ¤
pi_160520545
Och wat was het concert top!

Samen met vriendlief, voor de hem was het de eerste keer Muse, eerst de stad in geweest. Op de heenweg langs de ZiggoDome gelopen. De eerste fans stonden er al om 13.00u! :o

We zaten op de eerste ring, precies in het midden (vak 107). Hierdoor konden we de visiuals/schermen eigenlijk niet zien. Zo jammer!
Ik vond de setlist maar mwah... Ik moest wel een traantje wegpinken bij Take A Bow en Bliss. :@

Ik ben persoonlijk niet echt fan van Madness, Starlight, Mercy en andere zoetsappige Muse-liedjes. De mensen om mij heen leken die wel te waarderen.
Het vak was ook redelijk 'mweh'. Bij ons op het rijtje waren er wel fans die gingen staan maar de mensen erachter gelijk klagen waardoor niemand meer durfde te gaan staan.

Verder was het gewoon een sick-concert in positieve zin. Persoonlijk was ik meer onder de indruk van Muse in Ahoy omdat ik toen een staanplaats had en het mijn eerste keer was. Vriendlief is wel zwaar onder de indruk.

Stiekem wil ik gewoon nog een keer… maar dan wel staanplaats of een betere plek voor de visuals.
pi_160520866
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Meestal bij een recensie staat de fotograaf wel, die zou je gewoon eens kunnen mailen voor een hi-rest foto. Reken er wel op dat je er wat voor moet dokken, het is notabene vaak zijn/haar werk / primaire inkomstenbron.
Heb ook maar gelijk gemailt :) Nogmaals bedankt voor de kaarten op de eerste rang. Kan niet wachten tot donderdag*O* *O*
pi_160520918
Was wat het mooi zeg, ik zat op de tribune maar daar heb je toch wel perfect zicht (vak 111). Ik was wel zo'n beetje de enige die los ging op m'n stoeltje (zat duidelijk tussen Starlight publiek), verderop stonden er wel wat mensen. Voor morgen heb ik een staanplaats, moet er nu nog niet aan denken want ben redelijk gaar, heb ook best een zware werkweek (de timing) :{ Maar ik leef wel weer op als ik richting Bijlmer ga.

Toen die leger eh ballon werd afgevoerd prikte een of andere malloot 'm trouwens lek -O-
pi_160521301
Ik vind het wel raar dat gisteren dus veel mensen blijkbaar zijn blijven zitten. Ik was in Keulen en had ook zitplaatsen maar voor zover ik kon zien stond gewoon 90% in de arena.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:39:30 #221
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_160521321
Zoveel zin in morgen O+ Vierde keer Muse live zien, en weer staanplekken :).
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:43:10 #222
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160521430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:38 schreef Burnedgamer het volgende:
Ik vind het wel raar dat gisteren dus veel mensen blijkbaar zijn blijven zitten. Ik was in Keulen en had ook zitplaatsen maar voor zover ik kon zien stond gewoon 90% in de arena.
Het is natuurlijk ook kuddegedrag. Vergelijkbaar met springen als je staplekken hebt. Als iedereen om je heen springt, spring je zelf ook. En als iedereen om je heen staat, ga je zelf ook staan.

Persoonlijk snap ik überhaupt niet wat je bij Muse (of welk ander concert dan ook) doet als je alleen maar wilt zitten, dan zet je thuis de blu-ray van Live in Rome toch op? Maar goed.
pi_160521773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:43 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook kuddegedrag. Vergelijkbaar met springen als je staplekken hebt. Als iedereen om je heen springt, spring je zelf ook. En als iedereen om je heen staat, ga je zelf ook staan.

Persoonlijk snap ik überhaupt niet wat je bij Muse (of welk ander concert dan ook) doet als je alleen maar wilt zitten, dan zet je thuis de blu-ray van Live in Rome toch op? Maar goed.
Dat is natuurlijk ook waar, en had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat iedereen zou gaan staan, maar toen de eerste noten van Psycho klonken, stond iedereen meteen op. En tja terug zitten had ook weinig zin want dan zag je nog maar vrij weinig. Ik heb zelf voor zitplekken gekozen omdat ik toch wel die visuals van een afstandje wilde bekijken en ik het sowieso niet zou halen om vroeg te vertrekken voor goede staanplaatsen. Ik was uiteindelijk wel blij met de keuze, had perfect zicht.
pi_160521786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:38 schreef Burnedgamer het volgende:
Ik vind het wel raar dat gisteren dus veel mensen blijkbaar zijn blijven zitten. Ik was in Keulen en had ook zitplaatsen maar voor zover ik kon zien stond gewoon 90% in de arena.
Ja dat had ik ook in Keulen. Wij hadden staanplaatsen, maar als ik rondkeek op de tribunes zag ik iedereen staan daar. We zeiden nog, jee die hele zaal gaat uit zijn dak. En dan zeggen ze dat Duitsers zo tam zijn t.o.v. Nederlanders. Misschien ligt het aan het soort publiek. Het was het enige concert daar in die regio, dus wel veel echte fans misschien en in Nederland misschien toch meer die er door Madness mee in aanraking zijn gekomen. Maar dat slaat misschien ook weer nergens op.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 18:11:08 #225
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160522137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook in Keulen. Wij hadden staanplaatsen, maar als ik rondkeek op de tribunes zag ik iedereen staan daar. We zeiden nog, jee die hele zaal gaat uit zijn dak. En dan zeggen ze dat Duitsers zo tam zijn t.o.v. Nederlanders. Misschien ligt het aan het soort publiek. Het was het enige concert daar in die regio, dus wel veel echte fans misschien en in Nederland misschien toch meer die er door Madness mee in aanraking zijn gekomen. Maar dat slaat misschien ook weer nergens op.
Zit wel wat in. Maandag Amsterdam was het derde concert wat is aangekondigd, dus dat waren misschien ook meer de mensen die iets meer op de hype van de uitverkochte concerten zijn afgekomen dan de 'echte fans'.

Die zullen morgen sowieso in Ziggo ook meer aanwezig zijn, al was het maar omdat de muse.mu presalekaarten ook voor morgen zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')