abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:37:18 #226
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_171369990
Ik heb seizoen 4 nog niet gezien omdat ik 3 nogal matig vond. Zijn seizoen 4 en 5 wel beter dan dat? Geen spoilerino svp :@ en in quote reageren zodat andere comments voorbij kan scrollen :+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  PR en moderator donderdag 1 juni 2017 @ 10:38:19 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171370010
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb seizoen 4 nog niet gezien omdat ik 3 nogal matig vond. Zijn seizoen 4 en 5 wel beter dan dat? Geen spoilerino svp :@ en in quote reageren zodat andere comments voorbij kan scrollen :+
Ik vond 4 en 5 iig wel beter ja :Y moeite waard om te kijken imo
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 1 juni 2017 @ 10:42:07 #228
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171370091
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Alles is al opgenomen voordat Trump überhaupt verkozen is toch? :D
Ik hoorde Kevin Spacey zeggen dat ze het bijna een jaar van tevoren al hebben opgenomen (en geschreven dus nog verder daarvoor), dus dat de 'echte wereld' hén juist na-aapt :D
House of Cards is ingehaald door de werkelijkheid. Underwood is een beetje een snowflake vergeleken met Trump.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_171387267
5 afleveringen ver en het heeft totaal niet aan kwaliteit ingeboet...

Favoriete quote tot nu toe: Blythe tegen Claire aan het eind van aflevering 5 _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 00:23:53 #230
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171388534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

House of Cards is ingehaald door de werkelijkheid. Underwood is een beetje een snowflake vergeleken met Trump.
Dat zie ik toch eerder als andersom :P

Ik zie het als 2 alternatieve scenario's die prima naast elkaar kunnen bestaan, alleen ben ik bij de ene blij dat 't fictie is (en Kevin Spacey O+ ), en bij de ander.. tsja :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171389512
Hoe is S4 geëindigd? Dat de first lady niet meer met de president wilt praten en hij haar heeft gedwongen zich koest te houden (met chantage/bedreiging of zo?)? Of was dit S3?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 2 juni 2017 @ 01:55:51 #232
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 01:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe is S4 geëindigd? Dat de first lady niet meer met de president wilt praten en hij haar heeft gedwongen zich koest te houden (met chantage/bedreiging of zo?)? Of was dit S3?
Zie S5 ep1 voor een recap :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_171389563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 01:55 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zie S5 ep1 voor een recap :P
Heb ff gegoogeld, wikipedia bood uitkomst, is S3 en ik loop nu dus al 2 seizoenen achter. Ik ga dat ff inhalen :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:01:09 #234
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 01:59 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heb ff gegoogeld, wikipedia bood uitkomst, is S3 en ik loop nu dus al 2 seizoenen achter. Ik ga dat ff inhalen :P
Tot overmorgen dan! :W
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 02:06:20 #235
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171389605
Ik vond ook dit seizoen weer erg verslavend hoewel het wel steeds ongeloofwaardiger wordt hoe de Underwoods zich staande weten te houden.

Wat ik niet snapte:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:13:38 #236
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171389651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:06 schreef Mike het volgende:
Ik vond ook dit seizoen weer erg verslavend hoewel het wel steeds ongeloofwaardiger wordt hoe de Underwoods zich staande weten te houden.

Wat ik niet snapte:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey ik was nog niet zover!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_171389947
Ik ben gestopt met kijken na een aantal episodes in seizoen 5. De serie heeft niet meer de kracht die het in de eerste twee seizoenen wel had. Voor de rest compleet eens met deze recensie:

House of Cards Isn’t Fun Anymore

quote:
In the show’s humorless attempts to evoke the modern political climate, the continuity and the humanistic appeal of this show that initially made it all-too-addictive has been displaced. The show’s early David-Fincher-esque slow-burn intrigue is gone; the only element of the producer-director’s style that remains is his shadowy, graceful, slightly seamy aesthetic. What used to be impressive about House of Cards was the way Frank Underwood played the long game, but now the elaborate maneuvers happen in a few whirlwind half-scenes peppered with characters whose names we can’t remember (Aidan Macallan, the NSA guy who plays a huge role this season, may well require a Google-search refresher). There is less time for Frank to address the camera outside of throwing us an ironic stare which always signifies, redundantly, “I know what I’m doing.” When the sardonic, fourth-wall-breaking monologues come, they are dumber than ever: Lighting a fire in the Oval Office fireplace becomes a would-be ominous metaphor for wreaking political havoc, and there’s a lengthy, on-the-nose explanation of “flippism,” a philosophy of making every decision based on the flip of a coin.

The clandestine exchanges between Frank and Claire feel like retoolings of scenes from other seasons, their cryptic wee-hours capitulations by now boilerplate. Their unfailing commitment to their shared mission feels increasingly cartoonish and unlikely, and the one-liners … well, there’s a bit about “One nation, Under-wood” that basically sums up the level of quality control. Meanwhile, the show’s most crucial and most human characters from last season, Remy Denton (Mahershala Ali, who has better things to do now) and Jackie Sharp (Molly Parker), are absent, and Joel Kinnaman’s PTSD-afflicted Republican candidate character and his more level-headed wife Hannah (Dominique McElligott) can’t make up for the hole they left.

Frank Underwood and, of course, his self-sacrificing fixer Doug Stamper (Michael Kelly) are accruing bigger, more illegal undertakings in every scene in Season 5 of House of Cards, but even their villainous partnership has flagged. Their most insidious secrets are still the most important, emotionally palpable ones: the murders of Zoe Barnes (Kate Mara) and Peter Russo (Corey Stoll), and, increasingly, Rachel Posner (Rachel Brosnahan). Scheming is a way of life, and on the show these days, it’s often as boring as it is hard to believe. Instead House of Cards seems to be banking on its audience’s perception of its surface-level plot elements being topical and of the real world’s political climate; in addition to ICO, you can look forward to a Wikileaks dump this season, and even a travel ban (The series’ new showrunners, Frank Pugliese and Melissa James Gibson, claim that the season was entirely conceived before Trump won the election.) But still, much like last season, these elements feel like bulletpoints–detached signifiers that are only superficially relevant to anything in our contemporary experience. The whole thing is further undermined by the fact that House of Cards still takes place in a fantasy world where everyone in American politics is well-educated and preternaturally intelligent, a thing that has never been less true than it is now.

In a particularly memorable moment to this tone, a Republican congressman tells Frank, who is trying to bully him into supporting some measure, sneeringly: “You have no idea. No one hears you walking the halls of this building anymore.” Dramatically, the line means that a new era is coming in the U.S. government–political theater in the public sphere is pushing parties further apart and actual policy change is all that matters on Capitol Hill. Frank is old and–if his persona can’t translate to Internet obsession and a strong bottom-line message–he’ll be impotent in Washington all over again. But the congressman’s line also functions on a self-reflexive level. As backroom wheelings-and-dealings become less and less failsafe in its version of Washington, House of Cards, always best as a behind-closed-doors chamber drama, becomes more irrelevant along with them. As the show attempts to adapt to contemporary politics, its charm is left in the dust, and you’ll have to go back a season or two to find it.
http://www.spin.com/2017/05/house-of-cards-season-5-review/
pi_171390297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:06 schreef Mike het volgende:
Ik vond ook dit seizoen weer erg verslavend hoewel het wel steeds ongeloofwaardiger wordt hoe de Underwoods zich staande weten te houden.

Wat ik niet snapte:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 07:42:29 #239
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171390302
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:13 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Hey ik was nog niet zover!
Waarom klik je dan een spoiler open? :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 07:52:48 #240
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171390365
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 04:25 schreef Stabiel het volgende:
Ik ben gestopt met kijken na een aantal episodes in seizoen 5. De serie heeft niet meer de kracht die het in de eerste twee seizoenen wel had. Voor de rest compleet eens met deze recensie:

House of Cards Isn’t Fun Anymore

[..]

http://www.spin.com/2017/05/house-of-cards-season-5-review/
Vind niet dat je over een heel seizoen kunt oordelen als je slechts een paar afleveringen hebt gezien, tho.

Ik snap het oogpunt van de review wel, maar ik zie 't zelf anders. Frank heeft onvermijdelijk z'n eigen ruiten ingegooid en brandt ook gelijk alle bruggen achter hem (waar hij eerst deed aan 'keep your friends close and your enemies closer' maakt 'ie nu alleen nog maar meer vijanden) en de focus komt steeds meer op Claire te liggen, als een aanloop naar volgend seizoen denk ik.
Van de mogelijkheden die ze hadden liggen vind ik het wel een prima pad dat ze in hebben geslagen. Natuurlijk is er na 5 seizoenen de nieuwigheid wel af, maar ik heb weer genoten iig en kijk uit naar het volgende seizoen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 09:19:55 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171391231
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 04:25 schreef Stabiel het volgende:
Ik ben gestopt met kijken na een aantal episodes in seizoen 5. De serie heeft niet meer de kracht die het in de eerste twee seizoenen wel had. Voor de rest compleet eens met deze recensie:

House of Cards Isn’t Fun Anymore

[..]

http://www.spin.com/2017/05/house-of-cards-season-5-review/
Ik heb nu 10 afleveringen gezien en ik ben het ook helemaal eens met dat stukje. Het heeft op mij zeker niet meer de impact die de eerste series hadden. Het is nog steeds wel een aardige serie maar af en toe betrap ik mezelf dat ik op de klok zit te kijken. Vanavond de laatste 3 afleveringen kijken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 09:22:31 #242
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171391269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 07:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 juni 2017 @ 11:10:14 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_171393254
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Alles is al opgenomen voordat Trump überhaupt verkozen is toch? :D
Ik hoorde Kevin Spacey zeggen dat ze het bijna een jaar van tevoren al hebben opgenomen (en geschreven dus nog verder daarvoor), dus dat de 'echte wereld' hén juist na-aapt :D
die scenes waren duidelijk ertussen geschreven
  Redactie Frontpage vrijdag 2 juni 2017 @ 11:12:09 #244
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_171393291
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 07:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vind niet dat je over een heel seizoen kunt oordelen als je slechts een paar afleveringen hebt gezien, tho.

Ik snap het oogpunt van de review wel, maar ik zie 't zelf anders. Frank heeft onvermijdelijk z'n eigen ruiten ingegooid en brandt ook gelijk alle bruggen achter hem (waar hij eerst deed aan 'keep your friends close and your enemies closer' maakt 'ie nu alleen nog maar meer vijanden) en de focus komt steeds meer op Claire te liggen, als een aanloop naar volgend seizoen denk ik.
Van de mogelijkheden die ze hadden liggen vind ik het wel een prima pad dat ze in hebben geslagen. Natuurlijk is er na 5 seizoenen de nieuwigheid wel af, maar ik heb weer genoten iig en kijk uit naar het volgende seizoen.
Ik heb alles gezien maar het was saai en werd maar uitgemolken met die verkiezingen.
  PR en moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 11:26:20 #245
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171393527
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

die scenes waren duidelijk ertussen geschreven
Heh, het was al opgenomen daarvoor.
Of bedoel je dat ze later nog stukjes hebben zitten schrijven en de hele cast en crew weer hebben opgetrommeld voor extra opnames?
Lijkt me sterk tbh
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Frontpage vrijdag 2 juni 2017 @ 11:40:34 #246
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_171393807
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heh, het was al opgenomen daarvoor.
Of bedoel je dat ze later nog stukjes hebben zitten schrijven en de hele cast en crew weer hebben opgetrommeld voor extra opnames?
Lijkt me sterk tbh
Die stukjes als Not My President en Spacey en Wright (is ze nog met Penn?) kunnen gewoon reshoots zijn. HoC5 is niet voor niks 2 a 3 maanden later
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:51:11 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171394011
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 07:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom klik je dan een spoiler open? :D
Deed ik niet... je eerste zin deed het al. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Frontpage vrijdag 2 juni 2017 @ 11:53:55 #248
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_171394058
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:51 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Deed ik niet... je eerste zin deed het al. :)
Dat is geen spoiler dat is een mening
pi_171394402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:40 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die stukjes als Not My President en Spacey en Wright (is ze nog met Penn?) kunnen gewoon reshoots zijn. HoC5 is niet voor niks 2 a 3 maanden later
Not my president werd al geroepen tijdens de eerste termijn van Bush jr.
  PR en moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 12:57:45 #250
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171395305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:51 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Deed ik niet... je eerste zin deed het al. :)
Pshh was niet mijn zin :D

Maar in zo'n topic meelezen als je nog niet alles gezien hebt is natuurlijk ook wel een beetje op eigen risico :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')