abonnement Unibet Coolblue
pi_160650024
quote:
Eindelijk bevestigd, ik riep het al meteen.


Al die vrijgezelle jongens uit Rotjeknor :')

Jolyn vind ik net Lady Gaga, niet mooi en net een albino, geen wenkbrauwen.

Regilio heeft me positief verrast, hopelijk blijft het zo :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160651686
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2016 22:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eindelijk bevestigd, ik riep het al meteen.


Al die vrijgezelle jongens uit Rotjeknor :')

Jolyn vind ik net Lady Gaga, niet mooi en net een albino, geen wenkbrauwen.

Regilio heeft me positief verrast, hopelijk blijft het zo :)
Het is helemaal niet bevestigd.
  zondag 13 maart 2016 @ 23:56:33 #153
174940 W00fer
Maar echt
pi_160652333
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:29 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het is helemaal niet bevestigd.
Wie weet is diegene die ze geïnterviewd hebben wel omgekocht, of is het hele verhaal uit de duim gezogen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 14 maart 2016 @ 16:33:34 #154
441440 aquawoman
Bitch please
pi_160662515
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wie weet is diegene die ze geïnterviewd hebben wel omgekocht, of is het hele verhaal uit de duim gezogen.
Of misschien had Marvin wel gewoon twee liefjes tegelijkertijd. Dat lijkt me niet direct out of character.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 14 maart 2016 @ 16:35:52 #155
174940 W00fer
Maar echt
pi_160662552
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:33 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Of misschien had Marvin wel gewoon twee liefjes tegelijkertijd. Dat lijkt me niet direct out of character.
We zullen zien. Wat me in elk geval verbaast is dat het omstreeks november is opgenomen in Thailand en het nu (pas) op de buis is. In de tussentijd is een hoop uitgelekt waardoor een deel van de uitkomst al bekend is nog voor dat het seizoen afgelopen is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160679150
Die haroon, wat een achterlijke. Ziet gewoon niet dat die lindsey helemaal niks van hem wil. Wanhopige spierbal met een klein brein. Zo achterbaks met een dubbele moraal.

Net als zijn vriendin typische toonbeelden van de achterlijke islamitische cultuur.
pi_160681889
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:20:16 #158
174940 W00fer
Maar echt
pi_160682406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef MokerDude80 het volgende:
Die haroon, wat een achterlijke. Ziet gewoon niet dat die lindsey helemaal niks van hem wil. Wanhopige spierbal met een klein brein. Zo achterbaks met een dubbele moraal.

Net als zijn vriendin typische toonbeelden van de achterlijke islamitische cultuur.
Ik vind dat er wel degelijk heel veel wordt gestookt. Ja die kerel vraagt zijn we gestopt met filmen, ja dat is niet netjes maar om dan gelijk zo'n drama te maken.... Haar eerste reactie was een verstandige "ik zie vanalles maar of het waar is" en nu ineens allemaal gelijk twijfelen pffffff...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160682538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:20 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik vind dat er wel degelijk heel veel wordt gestookt. Ja die kerel vraagt zijn we gestopt met filmen, ja dat is niet netjes maar om dan gelijk zo'n drama te maken....
Dan zie je haroon's ware aard. Het is dat niemand op temptation island hem wilt, anders lag hij al lang te krikken....!
pi_160686757
quote:
De intelligentie spat eraf. :')
pi_160702171
quote:
Ja, hij heeft ook al gezegd dat hij zichzelf liever ophangt dan dat Chiara zijn vriendin is.
pi_160702400
quote:
Ben je vrienden met hem op FB?
pi_160702716
Beschrijving deel volgende aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________

En nog even over die ex-vriendin van Marvin.
quote:
Voor Isabel was de kous hier niet mee af en ze contacteerde de makers van Temptation Island. Zij nodigden haar uit zodat ze zelf haar verhaal kon komen doen. De productiemakers zullen ook een gedeelte van haar verhaal gebruiken in de laatste aflevering waarmee ze met een grote onthulling zullen komen over het dubbelleven van Marvin. Iets dat volgens Isabel ook nog steeds niet klopt, want zoals ze eerder al vertelde zijn Marvin en Louise eigenlijk nooit een echt koppel geweest. De makers zelf zeggen volledig onschuldig te zijn en volgens hen waren zij wel een koppel: "Als tv-maker draag ik oprechtheid hoog in het vaandel. Ik zou nooit ingrijpen. Wie het hele verhaal wil kennen, moet naar de laatste aflevering kijken."

HLN sprak ook nog met de beste vriend van Marvin en ook hij bevestigde dat Louise en Marvin alles gespeeld hebben. "Marvin en Louise hebben dat allemaal gespeeld. Waarom weet ik niet, want geld verdienen ze er niet aan. Maar ze hadden helemaal geen relatie, en al zeker niet van 8 maanden. Bovendien: als Marvin écht een relatie zou hebben, zou hij al die stoten niet uitsteken. Dan gáát hij voor een meisje.” De Temptation-soap wordt dus alsmaar interessanter. (MG)
pi_160706338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef MokerDude80 het volgende:
Die haroon, wat een achterlijke. Ziet gewoon niet dat die lindsey helemaal niks van hem wil. Wanhopige spierbal met een klein brein. Zo achterbaks met een dubbele moraal.

Net als zijn vriendin typische toonbeelden van de achterlijke islamitische cultuur.
:')
pi_160710552
quote:
Temptation Island-kandidaat Haroon was tijdens de opnames van de realityshow een lopende tijdbom. Zo erg zelfs dat hij eerder op het vliegtuig naar huis werd gezet.

"Zo agressief dat hij eerder naar huis werd gestuurd", aldus verleidster Lindsey tegenover HLN.

In een voorproefje van de realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan, is te zien dat de Nederlandse kandidaat Haroon compleet uit zijn slof schiet als Lindsey hem aanspreekt op zijn stiekeme gedrag achter de camera's.

Volgens Lindsey viel Haroon, de vriend van Ayse (25), haar zelfs aan nadat de camera's uit stonden. "Ik dacht: of hij geeft het toe, of hij wordt kwaad. En het is dus dat laatste geworden. Pas op, voor de camera's heeft hij zich nog gedragen. Achteraf, als er niet gefilmd werd, ontplofte de bom."

Volgens de Temptation Island-deelneemster moest de productie team zelfs in actie komen nadat ze zagen dat hij haar hardhandig vastgreep. "Ik was écht bang op dat moment. Gelukkig kwamen Luc en Marvin aangelopen, en die hebben hem van mij weggetrokken", vertelt de 26-jarige Lindsey.

"Hij moest zijn excuses aanbieden, anders wou ik hem sowieso niet meer onder ogen komen. Maar ook na Temptation bleef hij agressief. Ik kwam hem tegen op een feestje en hij wilde me vastgrabbelen. Die jongen heeft een probleem."


Weggestuurd

Het agressieve gedrag van de 24-jarige Haroon ging zo ver dat hij vroegtijdig van het Thaise eiland werd weggestuurd en een dag eerder dan de rest van de crew naar huis moest vliegen. Het gerucht gaat dat hij een aanvaring zou hebben gehad met de cameraploeg en zelfs met spullen zou hebben gegooid.

Volgens Lindsey werden er niet veel woorden aan vuil gemaakt. "Ze zeiden dat Haroon apart moest vliegen en dat iedereen wel wist waarom. En daarbij: het feit dat de productie extra kosten wil maken om iemand naar huis te sturen... Dat zegt genoeg, toch?"

Show

In Temptation Island gaan op een tropische bestemming in Thailand twee Nederlandse en twee Belgische koppels een uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan.

De show is donderdagavond weer te zien bij RTL 5.

pi_160710684
Veel gezeik met de kandidaten dit seizoen, volgend jaar weer hopelijk maar dan een aantal dagen langer >:)
SOONY
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:43:42 #167
174940 W00fer
Maar echt
pi_160711704
Jammer van die spoiler. Overigens zijn er na de opnames nog één of twee extra dagen geweest zonder camera's. Dus dat zullen die dagen wel zijn dat hij naar huis is gestuurd. Kan me niet voorstellen dat ze hem tijdens de opnames al naar huis sturen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:44:50 #168
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160711735
heb dat filmpje gezien waar hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
pi_160711754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef W00fer het volgende:
Jammer van die spoiler. Overigens zijn er na de opnames nog één of twee extra dagen geweest zonder camera's. Dus dat zullen die dagen wel zijn dat hij naar huis is gestuurd. Kan me niet voorstellen dat ze hem tijdens de opnames al naar huis sturen.
Nee, hij is echt maar 1 dag eerder weggestuurd. Waarschijnlijk alleen zodat ze niet samen hoefde te reizen. Het hele programma zal hij wel hebben afgemaakt. :)
pi_160711766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:44 schreef rowan634 het volgende:
heb dat filmpje gezien waar hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat dat het flippen ook niet op camera staat.
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:47:32 #171
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160711790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er staat dat het flippen ook niet op camera staat.
quote:
Bekijk hieronder de beelden waarin Haroon door het lint gaat als Lindsey hem confronteert over zijn gedrag.
http://www.telegraaf.nl/f(...)r_weggestuurd__.html
TEAM TAFEL
pi_160712161
quote:
quote:
Pas op, voor de camera's heeft hij zich nog gedragen. Achteraf, als er niet gefilmd werd, ontplofte de bom."

  woensdag 16 maart 2016 @ 13:06:32 #173
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160712218
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

daar krijgen we niks van te zien dus -O-
TEAM TAFEL
pi_160713136
Ies koeltoer.
pi_160713360
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er staat dat het flippen ook niet op camera staat.
ik ook denken, die gast gaat flippen en breekt dat hele resort af... maar nee... tegenvallend filmpje...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')