abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 19:10:52 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_160865999
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jij was een mod,tot vorig jaar. :D
Ja, klopt. Bijna precies een jaar geleden ben ik gestopt.
pi_160866134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, klopt. Bijna precies een jaar geleden ben ik gestopt.
BNW modje. :+
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 19:19:00 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_160866303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

BNW modje. :+
BNW O+
pi_160866334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

BNW O+
Misschien toch maar eens Danny/Yvonne vragen. O-)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:27:23 #205
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_160866646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

BNW O+
Dat gedoe van Brussel is allemaal de schuld van Blatter. Ik zal zometeen vertellen waarom
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:28:18 #206
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_160866688
Ik sluit niet uit dat de EU een rol heeft bij deze aanslag.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 19:32:22 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_160866833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat gedoe van Brussel is allemaal de schuld van Blatter. Ik zal zometeen vertellen waarom
Ik ben benieuwd 8-)
pi_160884854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen en een politiestaat te starten. Later in het proces is de AIVD hier ook bij betrokken geraakt, maar ik heb nog weinig aanwijzingen voor hoe dat precies zit.
Om dit te bewerkstelligen hebben ze Geert Wilders en Rita Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.

De manier waarop gevestigde partijen toentertijd op Pim Fortuyn hebben gereageerd was demoniseren te noemen. Hierdoor kon Pim niet inhoudelijk het debat aangaan en werden hem woorden in de mond gelegd. Hoe dit afgelopen is weten we allemaal. Hierdoor is het makkelijk voor Geert om de schuld aan ‘links’ te geven.

Links is ongedefinieerd en komt niet overeen met bijvoorbeeld het links van de SP (die bijvoorbeeld ook helemaal niet als pro-vluchteling te kwalificeren zijn). Het is vaag en het staat voor de leugenachtige gevestigde orde die hypocriet is. Denkbeelden die het tegenovergestelde zijn van het standpunt van Geert worden altijd in bij ‘links’ in de mond gelegd. Op deze manier is het voor hem ook makkelijk om zichzelf en zijn partij aan enige verantwoordelijkheid te onttrekken.

Eigenlijk demoniseert Geert ‘links’, maar door andere betrokkenen in het complot zoals de NPO en NOS kan hij nog altijd gemakkelijk de slachtofferkaart trekken voor zichzelf. Dit complot is mi best duidelijk zichtbaar, want zijn tweets zijn altijd ‘nieuws’ waardoor het heel eenvoudig is om een soort propagandacampagne de hele tijd in de lucht te houden. Ook door moeilijk interviews en dergelijke te geven weet hij de overige pers te bespelen en zijn ze altijd hongerig naar zijn mening wanner hij weer ergens boos om is.

Demoniseren ligt gevoelig door de dood van Pim Fortuyn. Echter is Geert degene die een inhoudelijke dialoog vermijd en in de aanval gaat terwijl hij ondertussen het slachtoffer speelt. Dit blijkt momenteel ook voor Trumf een beproefde tactiek te zijn (of hier nog complotverbanden zijn ben ik nog niet over uit).

Zelfs op FOK! Is het hele links rechts kamp helemaal geïntegreerd. ‘Links’ is zogenaamd het kamp wat voor verkrachting is en zoveel mogelijk vluchtelingen wil binnenhalen omwille van de cultuurverrijking. Dit zijn denkbeelden die helemaal niet bestaan, maar wel altijd aan een denkbeeldig ‘links’ kamp wordt toegeschreven.
Dat ‘linkse’ kamp is er niet, het rechtse wel. Juist door de enorme hoeveelheid domrechtse en extreem-rechtse figuren op zowel NWS als de FP lijkt die eerste groep er ook te zijn. Maar dat is simpelweg niet zo. Er is niemand voor (meer) vluchtelingen, maar als je ageert tegen de berg stront die FOK! overspoelt kan dat zo lijken. Als je niet hoopt dat vluchtelingen verzuipen, worden neergeschoten maar normaal humaan behandeld worden ben je links en pro-vluchteling.

Dat de VVD in het complot zit is duidelijk te zien aan hoe weinig ze doen nu ze in de coalitie zitten. Ze doen werkelijk niks om de vluchtelingenstroom te reguleren of met een aanpak te komen. Alleen de PvdA doet nog een soort van poging in hun naïviteit. Dit is gunstig voor de PVV voor de komende verkizeing, dus duidelijk weer een vooropgezet plan.

Wat ook briljant is trouwens is hoe ze Rutte naar voren hebben geschoven om samen met de PvdA zichzelf te nivelleren. Ik was eerst sceptisch toen die truimans het na de verkiezingen over nivelleren had maar het is gewoon onderdeel van een strategie.

En waarom de grenzen willen sluiten als we net allemaal aspirant terroristen massaal hebben binnengehaald en daardoor zelfs de 17 miljoen hebben aangetikt? Dat is duidelijk om volgend jaar de eigen bevolking binnen te kunnen houden tijdens de volgende stap richting politiestaat nadat de PVV eerst democratisch aan de macht is gekomen. Eerst totale chaos uit laten breken door op het goede moment in te spelen op aanslagen van de vluchtelingen en dan doen alsof een politiestaat de enige oplossing is voor onze veiligheid.

Gisteren was dit patroon wat later doorgezet zal worden alweer goed zichtbaar. De aanslagen worden geëxploiteerd om uiteindelijk zelf de macht te grijpen. :{

pi_160892973
oké heeft iemand dit al gezien??? What the fuck??? Is dit echt?

  woensdag 23 maart 2016 @ 19:43:09 #210
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160893006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:42 schreef Szikha2 het volgende:
oké heeft iemand dit al gezien??? What the fuck??? Is dit echt?

FaceRig doet ook al iets gelijkwaardigs en kun je gewoon op Steam kopen ;)
pi_160893057
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

FaceRig doet ook al iets gelijkwaardigs en kun je gewoon op Steam kopen ;)
Ik stuitte er toevallig op. Ik ben geen techneut en vond dit echt zo vaag. Kan je hier niet mensen ( oa presidenten) mee manipuleren?
pi_160899820
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:44 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ik stuitte er toevallig op. Ik ben geen techneut en vond dit echt zo vaag. Kan je hier niet mensen ( oa presidenten) mee manipuleren?
Wie?wat?
pi_160912116
Zo even de "nog niet gelovige maar toch reli fundamentalist" voor zijn

quote:
The end product of Star Wars is millions of believers in God end up engaging in behaviors God has declared as abominations. Star Wars is a clever spiritual attack on billions of people. The absence of a personal God and introduction of a New Age Christ is designed to create confusion so that viewers see the Force and not Jesus as the path to salvation. The end result is not just conditioning of billions of children to be violent but the spiritual conditioning of billions of people to welcome the arrival of the anti-Christ.
http://www.vigilantchristian.org/starwars.html
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:36:03 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160912305
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Chewie het volgende:
Zo even de "nog niet gelovige maar toch reli fundamentalist" voor zijn

[..]

http://www.vigilantchristian.org/starwars.html
Dat komt wel van een reli-fundamentalistische site. :D
Die timmeren ook nogal aan de weg op YT
There is only one religion
pi_160912356
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat komt wel van een reli-fundamentalistische site. :D
Ja heel erg fundamentalistisch, doet me denken aan die "docu" over Harry Potter wat ik ooit een keer zag op Family7 en bleef hangen omdat het wel erg hilarisch was.

bestaat die zender eigenlijk nog?

Op YT ben ik deze lui nog niet tegengekomen (zag de link in het starwars topic en vond het hier wel passen ;) )

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2016 15:40:08 ]
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:54:14 #216
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160912633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja heel erg fundamentalistisch, doet me denken aan die "docu" over Harry Potter wat ik ooit een keer zag op Family7 en bleef hangen omdat het wel erg hilarisch was.

bestaat die zender eigenlijk nog?

Op YT ben ik deze lui nog niet tegengekomen (zag de link in het starwars topic en vond het hier wel passen ;) )
The war on christianity is je denk ik wel bekend, na kerstmis nu ook pasen .
http://www.independent.ie(...)r-eggs-34568842.html

http://www.themediablog.c(...)-eggs-aggerated.html

Al zegt men dat het niet zo is , het is duidelijk een richting die men inslaat
NWS / Geen paaseieren meer in Engeland.
There is only one religion
pi_160912725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

The war on christianity is je denk ik wel bekend, na kerstmis nu ook pasen .
http://www.independent.ie(...)r-eggs-34568842.html

http://www.themediablog.c(...)-eggs-aggerated.html

Al zegt men en dat het niet zo is , het is duidelijk een richting die men inslaat
NWS / Geen paaseieren meer in Engeland.
Jawel de term is mij bekend, al vind ik het een onzinnige stelling. Paaseieren als iets christelijks zien is trouwens ook wel fout maar wel grappig maar dat geld eigenlijk ook voor hoe we al decennia lang kerst vieren, boom ballen en piek hebben (en de vreetcultuur) hebben ook niet zoveel met het christelijke geloof te maken.

Was ook al zo absurdistisch grappig met de "hema verstopeieren" daar werd ook al gelijk tegenaan geschopt dat het schandalig was dat die geen paaseieren heten terwijl de hema ook gewoon paaseieren verkoopt en de "verstopeieren" ook al jaren bestaan en gewoon die naam hadden omdat ze speciaal voor het eieren zoeken gemaakt waren.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:08:38 #218
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160912854
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jawel de term is mij bekend, al vind ik het een onzinnige stelling. Paaseieren als iets christelijks zien is trouwens ook wel fout maar wel grappig maar dat geld eigenlijk ook voor hoe we al decennia lang kerst vieren, boom ballen en piek hebben (en de vreetcultuur) hebben ook niet zoveel met het christelijke geloof te maken.

Was ook al zo absurdistisch grappig met de "hema verstopeieren" daar werd ook al gelijk tegenaan geschopt dat het schandalig was dat die geen paaseieren heten terwijl de hema ook gewoon paaseieren verkoopt en de "verstopeieren" ook al jaren bestaan en gewoon die naam hadden omdat ze speciaal voor het eieren zoeken gemaakt waren.
Maar zo wordt er tegenwoordig tegen elke traditie aangeschopt , sinterklaas,kerstmis,pasen , wat is next? Met het gevolg demoraliseren en nog meer onverschilligheid en onvrede.
Misschien niet bewust maar het gebeurd wel
There is only one religion
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:11:18 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160912911
Niet zo vreemd dat christelijke tradities in een snel seculariserend land een nieuwe look & feel krijgen, breder worden getrokken dan enkel die christelijke betekenis. Commercieel ook veel aantrekkelijker.

Ik vier zelf ook liever de lente dan het Paasfeest. En heb in december fijne feestdagen, die voor mij los staan van religie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 24-03-2016 16:26:21 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160913065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar zo wordt er tegenwoordig tegen elke traditie aangeschopt , sinterklaas,kerstmis,pasen , wat is next? Met het gevolg demoraliseren en nog meer onverschilligheid en onvrede.
Misschien niet bewust maar het gebeurd wel
Tegen tradities word al eeuwenlang aangeschopt daar zijn ze voor, het is maar net hoe je er mee omgaat. Waarom het nu opeens een probleem is en bijvoorbeeld in de jaren 60 niet is ook wel opmerkelijk.

Wat de evangelisten "the war on christianity" noemen vind ik eigenlijk ook meer een oorlog van de kant die evangelisten tegen mensen die er anders over denken dan een oorlog tegen hun en hun "tradities". Snap het wel hoor, zeker in Nederland neemt de invloed van het christendom steeds meer af (gelukkig ten faveure van het atheïsme) en ja dat zal best vervelend voor de echte evangelisten zijn en dan ga je uit frustratie maar gekke dingen roepen.

Als ik de denkwijze van die evangelisten zou volgen dan had ik ook kunnen stellen dat het opvoeren van het jaarlijkse straattheater sprookje the Passion in mijn woonplaats, meest atheïstische stad van NL, 2 jaar geleden een oorlogsverklaring is tegen mijn overtuiging. Dat is ook onzinnig ook al waren er genoeg die zieltjes probeerden te winnen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:21:11 #221
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160913091
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat we in een land leven waarin de kerk kleiner en kleiner wordt. Leegloop alom. Je wordt bijna raar aangekeken als je buiten de Kerstnachtdienst in de kerk zit. De groep die structureel gaat, wordt kleiner en kleiner. Bijna niemand is lid van een gemeente of parochie, maar als het zo uitkomt is men opeens bang dat 'de christelijkheid' verdwijnt uit Nederland? Que?

Of is het toch maar een klein groepje verontwaardigden, die naar het mij schijnt heel veel herrie maken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:25:40 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160913165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:44 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ik stuitte er toevallig op. Ik ben geen techneut en vond dit echt zo vaag. Kan je hier niet mensen ( oa presidenten) mee manipuleren?
Tja, je voorbeeld ziet er nog wel redelijk 'nep' uit als je oplet maar dit wordt wel steeds meer realiteit. Door CGI niet goed meer weten wat wel en niet waar is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 16:27:00 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_160913194
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder dat we in een land leven waarin de kerk kleiner en kleiner wordt. Leegloop alom. Je wordt bijna raar aangekeken als je buiten de Kerstnachtdienst in de kerk zit. De groep die structureel gaat, wordt kleiner en kleiner. Bijna niemand is lid van een gemeente of parochie, maar als het zo uitkomt is men opeens bang dat 'de christelijkheid' verdwijnt uit Nederland? Que?

Of is het toch maar een klein groepje verontwaardigden, die naar het mij schijnt heel veel herrie maken.
Ik vermoed dat het eerder de angst is dat een andere steeds meer groeiende religie hier grond vest.
pi_160913240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het eerder de angst is dat een andere steeds meer groeiende religie hier grond vest.
Dat merk je ook wel aan de opmerkingen zoals "atheïsme is het meest intolerante geloof van allemaal"
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:29:15 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160913243
Zolang de dagen nog maar wel vrije dagen blijven of ik er in ruil voor het wegvallen van die vrije dagen extra vakantiedagen krijg vind ik het verdwijnen van pinksteren, pasen, kerst, hemelvaart en weet ik het allemaal wel best.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')