abonnement Unibet Coolblue
pi_162893409
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

https://www.wastedondestiny.com/

:P

Inclusief je deleted characters
Keek ik al, maar kan atm geen connectie maken met Destiny servers zegtie ;). Heb geen deleted character hehe ;).

Nou heb ik volgens destinytracker 32 1/2 dag crucible gespeeld (en die kan ook niet updaten, is een stat van 2 weken geleden), dus dat is alleen al iets van 780-800 uur :P hehe. Rond de 300 uur in raids... etc. :P hahaha.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:56:33 #252
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162893621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:48 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Keek ik al, maar kan atm geen connectie maken met Destiny servers zegtie ;). Heb geen deleted character hehe ;).

Nou heb ik volgens destinytracker 32 1/2 dag crucible gespeeld (en die kan ook niet updaten, is een stat van 2 weken geleden), dus dat is alleen al iets van 780-800 uur :P hehe. Rond de 300 uur in raids... etc. :P hahaha.
Haha ja ik had het ook al met die servers.. Ik had best nog wat deleted characters. In VoG had ik 3 hunters voor maximum gear drops :D en daarna 2 titans toen mijn hunter full gear had
pi_162893805
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Haha ja ik had het ook al met die servers.. Ik had best nog wat deleted characters. In VoG had ik 3 hunters voor maximum gear drops :D en daarna 2 titans toen mijn hunter full gear had
Ye nooit behoefte aan gehad, veel leuker om gewoon alles op zn tijd te doen, 1 van elk altijd gehad, ook veel meer variatie :).
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:04:02 #254
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162893817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:03 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ye nooit behoefte aan gehad, veel leuker om gewoon alles op zn tijd te doen, 1 van elk altijd gehad, ook veel meer variatie :).
Ik heb nu wel 1 van elk.. Vond Warlock wel leuk sinds taken king
pi_162893846
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb nu wel 1 van elk.. Vond Warlock wel leuk sinds taken king
Die jump tho......... o|O. Blijft irritant om naar beneden te glijden als je omhoog wil haha.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:05:53 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162893861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:05 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Die jump tho......... o|O
Ik kan er nog steeds niets mee _O-

Bij Oryx als ik die buff had was het klaar :D
pi_162893924
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik kan er nog steeds niets mee _O-

Bij Oryx als ik die buff had was het klaar :D
Ye Oryx ging prima (vooral alsk al hele raid met dat char gespeeld heb), maar als ik eventjes naar mn warlock switch na wat pvp met titan/hunter gedaan te hebben.... traaaaaaaaaag.
pi_162894212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:11 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Totale onzin, hij is in 2.0 (TTK) patch al generft tov jaar 1, waarom zou je hem nog meer nerfen.... Maarja dat vergeet iedereen omdat ze dat ding het hele jaar niet aangeraakt hebben.
Omdat een pre-order wapen nog nooit lang goed geweest is? Omdat iedereen de Gjallarhorn zal kunnen bemachtigen en dus je de conclusie kan trekken dat ze geen OP wapen gaan uitdelen? We zullen het zien, maar de afgelopen DLCs leren ons het tegendeel.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_162894303
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Doe het dan gewoon zodat je hem in de tower kan kopen. Nu maken ze er een zooitje van
Ze maken er een quest voor. Ze zijn bang voor jaar 1 lfg taferelen. Dus kan iedereen hem krijgen. Als je pre-ordert kan je hem met andere skin maken.
pi_162894323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:05 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Die jump tho......... o|O. Blijft irritant om naar beneden te glijden als je omhoog wil haha.
Beste pvp jump ingame. En je kan bunny hoppen dus met low agiity nog steeds snel gaan.
pi_162894587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat is knap aangezien ik dat gisteren toch echt gedaan heb. Maar ik gok dat je de niet digitale editie bedoelde? :P

[..]

Jawel, via die bungie mail/destinythegame.com

Nederland was niet te selecteren.
pi_162894938
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:41 schreef Reintji het volgende:

[..]

Jawel, via die bungie mail/destinythegame.com

Nederland was niet te selecteren.
Op het moment is alleen nog maar de digitale versie te pre-ordered in PS Store / Xbox Marketplace. Komende weken worden de fysieke edities wss aangekondigd (grote kans dat dat tijdens e3 in de sony persconferentie ofzo gebeurt), dus die zijn nog niet te pre-orderen.
pi_162894986
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

https://www.wastedondestiny.com/

:P

Inclusief je deleted characters
Hij werkt weer.... 1884h - None deleted :P.
pi_162895125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:40 schreef Reintji het volgende:
Vooralsnog niet in Nederland te pre-orderen, dus niets aan de hand :')

#noghally4dutchies
Jawel hoor, net gedaan! Link.

Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:04:54 #265
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162896404
Ah ze gaan het spel eindelijk afmaken met alle content die eruit was geript om als dlc te kopen?

Grappig dat zoveel mensen erin zijn getrapt

Dacht dat ze met de introductie van microtransacties gratis content zouden gaan brengen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:12:37 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162896644
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ah ze gaan het spel eindelijk afmaken met alle content die eruit was geript om als dlc te kopen?

Grappig dat zoveel mensen erin zijn getrapt

Dacht dat ze met de introductie van microtransacties gratis content zouden gaan brengen?
:O Koop het of koop het niet maar stop met zeiken.. Als mensen de game leuk vinden dan vinden ze het leuk
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:46:54 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162897788
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:O Koop het of koop het niet maar stop met zeiken.. Als mensen de game leuk vinden dan vinden ze het leuk
Ow ja elke comment moet positief zijn. Ga weg man. Bungie had de launch duidelijk verneukt en maakt dat nu goed ( en met ttk ). Het probleem is dat je daar extra geld voor moet neertikken. Naast het feit dat ze al 50 euro microtransactie dlc verkopen.

Ik was er ook ingetrapt in t begin. Niet voor niets een refund gekregen.

Maar sorry was ff vergeten: je mag je negatieve mening niet delen op dit forum sorry duder!

BUNGIE <3

*trekt zich af en komt klaar over zn Bungie poster* /s

:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:11:05 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162898481
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ow ja elke comment moet positief zijn. Ga weg man. Bungie had de launch duidelijk verneukt en maakt dat nu goed ( en met ttk ). Het probleem is dat je daar extra geld voor moet neertikken. Naast het feit dat ze al 50 euro microtransactie dlc verkopen.

Ik was er ook ingetrapt in t begin. Niet voor niets een refund gekregen.

Maar sorry was ff vergeten: je mag je negatieve mening niet delen op dit forum sorry duder!

BUNGIE <3

*trekt zich af en komt klaar over zn Bungie poster* /s

:')
Hoeft niet nee. Maar die repeat x10000000000000000 een aantal jaar later is nu wel genoeg geweest... Het is zo deal with it
pi_162898979
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ow ja elke comment moet positief zijn. Ga weg man. Bungie had de launch duidelijk verneukt en maakt dat nu goed ( en met ttk ). Het probleem is dat je daar extra geld voor moet neertikken. Naast het feit dat ze al 50 euro microtransactie dlc verkopen.

Ik was er ook ingetrapt in t begin. Niet voor niets een refund gekregen.

Maar sorry was ff vergeten: je mag je negatieve mening niet delen op dit forum sorry duder!

BUNGIE <3

*trekt zich af en komt klaar over zn Bungie poster* /s

:')
Als het al een mening is is het er een met weinig opbouwende kritiek. Zeker in een wereld waar DLC heel normaal is en zeker niet in alle gevallen content is die er al in had moeten zitten. Want dat is jouw eigenlijke mening, volgens jou had de content er allang in moeten zitten.

En soms zul je echt wel gelijk hebben, maar vaker toch echt niet. Laten we bijvoorbeeld stellen dat ze op een game van 60 euro, een tientje winst maken bij de launch. Dat betekent dus dat een groot gedeelte van de overgebleven 50 euro opgaat naar development. In jouw wereld waarbij games compleet uitgebracht worden, dus met de content die later bedacht is en moet worden gemaakt, zul je heel simpel uitkomen op een hoger bedrag. De inhoud die uit is gebracht na 'Destiny' is minimaal 1 complete game (ik tel hier nu ook alvast Rise of Iron in mee) en dat zou dus betekenen dat je een minimaal bedrag van 120 euro zou kunnen verwachten. Plus wat je dan krijgt is dat de helft niet goed werkt omdat er een deadline is en alles moet af want anders worden je gamers ook niet blij.

Maar, om even op het eigenlijke punt terug tekomen. Ja je mag je eigen mening hebben, zowel positief als negatief. Maar bij jou is het altijd zo zuur dat het net lijkt alsof je je tampon weer eens horizontaal hebt ingebracht ipv. verticaal.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:30:37 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162899171
Tja dat denk je maar dan dan mis je mijn posts over games waar ik positief over ben dan blijkbaar :).

Ik ben een groot fan van alle Halo games van Bungie. Ze konden het ook wel, maar het is toch een bekend verhaal dat de game gewoon in stukken is gehakt vlak voor de release? Laten we niet doen alsof ik dit zit te verzinnen en de game gewoon af was bij de release.

Oh en omdat DLC heel normaal is tegenwoordig moeten ze iedereen maar helemaal uitmelken met dit shit terwijl het al een 60 euro kostend produkt is? Aub zeg.

Maargoed zal itt wel niet meer posten, iedereen hier zal wel hyped zijn om nog een x 30 euro aan Destiny te besteden.

Bungie en Activision hebben echt geen 20 euro per game winst gevangen hoor, dat ligt waarschijnlijk nog wel een stukje hoger, zeker als je daar alle microtransacties, seizoens pas ( waar deze nieuwe content niet eens bij zit :') ), en alle andere shit die ze verkopen.

Shit is best schaamteloos.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_162901062
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Shit is best schaamteloos.
Jouw gezeik over Destiny is ook best schaamteloos. Je hebt een slechte ervaring met de basisgame (refund gekregen, dus duidelijk niet volledig ervaren, want zo lang heb je het niet gespeeld dus), prima. Het was inderdaad een wat karige grindy game in het begin (die grind heb je wss niet eens meegemaakt). Maar om dan maar weer even te komen doorzeiken over betaalde content die de game 2 jaar na release krijgt (een game die ondertussen veel en veel beter is)..... Hoe durven ze :')
  vrijdag 10 juni 2016 @ 21:31:20 #272
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_162901778
Gast ik heb de level cap gewoon bereikt en het spel uitgespeeld ( ja de base game ). Het gaat om de manier waarop. Toen microtransacties in het spel werd geduwd, zei lukesmith dat het toekomstige content gratis zou maken.

Nope, weer een leugen ( de zoveelste van ze ivm dit spel )
Om Destiny een 'wat karige game' te noemen is nog teveel. Als je kijkt naar alles wat ze vantevoren hebben laten zien is het gewoon duidelijk dat deze shit eruit is geknipt om later te verkopen.

Maargoed dat zal jou misschien aan je voorbij zijn gegaan.

Spring lekker voor ze in de bras joh :'). Ze willen vast niet alleen maar geld aan je verdienen en ze hebben al het respect van de wereld verdiend met hun fantastische game ><.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_162902299
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Gast ik heb de level cap gewoon bereikt en het spel uitgespeeld ( ja de base game ).
De hard levelcap (20) was pas het begin van de endgame (light lvlcap van 30), en je gaat me niet vertellen dat je Vault of Glass gespeeld hebt en toch een refund heb kunnen krijgen. Je hebt de game dus niet "uitgespeeld" en niet de daadwerkelijke levelcap gehaald :).

quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Toen microtransacties in het spel werd geduwd, zei lukesmith dat het toekomstige content gratis zou maken.
Nope heeft Luke Smith/Bungie nooit gezegd, dit is iets wat Kotaku een keer geschreven heeft (als gerucht voordat het bekend werd), maar nooit door Bungie zelf gezegd is. Andere media hebben dit als makke schapen overgenomen, en daardoor lijk je te denken dat het zo is. Later is het artikel door Kotaku aangepast "We hear this paid DLC will be limited to cosmetic items like emotes and sparrow skins. And the developers at Bungie will be doling out free content every few months until next fall.". Wanneer is next fall? Yep september -> Rise of Iron. Is dr in het jaar tussen TTK en RoI betaalde dlc geweest? Nope.

Get ur facts straight als je gaat zeiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door VelitoX op 10-06-2016 22:01:08 ]
pi_162904708
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tja dat denk je maar dan dan mis je mijn posts over games waar ik positief over ben dan blijkbaar :).

Ik ben een groot fan van alle Halo games van Bungie. Ze konden het ook wel, maar het is toch een bekend verhaal dat de game gewoon in stukken is gehakt vlak voor de release? Laten we niet doen alsof ik dit zit te verzinnen en de game gewoon af was bij de release.

Oh en omdat DLC heel normaal is tegenwoordig moeten ze iedereen maar helemaal uitmelken met dit shit terwijl het al een 60 euro kostend produkt is? Aub zeg.

Maargoed zal itt wel niet meer posten, iedereen hier zal wel hyped zijn om nog een x 30 euro aan Destiny te besteden.

Bungie en Activision hebben echt geen 20 euro per game winst gevangen hoor, dat ligt waarschijnlijk nog wel een stukje hoger, zeker als je daar alle microtransacties, seizoens pas ( waar deze nieuwe content niet eens bij zit :') ), en alle andere shit die ze verkopen.

Shit is best schaamteloos.
Ten eerste, betrek niet iedereen hierbij. Dat jij die 30 euro niet wilt betalen betekent nog niet dat anderen er precies zo instaan. Dat is dus ook het probleem wat mensen hebben met jou posts. Jij moet altijd voor de meute spreken met je meningen. Doe het vanuit jezelf, werkt een stuk beter.

Ten tweede, ja ik geloof echt dat de game wat betreft content (op eventuele extra armor en wapens na) compleet was tijdens de launch.

En ten derde zeg ik nergens dat ik weet wat ze aan winst hebben, het was een voorbeeld. En ja gaming is nog steeds booming business en daar proberen ze alles uit te halen. Nog niet zo erg als de manier waarop EA het doet, maar toch. Jij zou als je de directeur van Bungie was geweest exact hetzelfde hebben gedaan.

En ten slotte is "Die shit is best schaamteloos" zowaar de enige zin waar je oprecht gelijk in hebt. Maar ach, je leeft maar één keer.
pi_162904816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:47 schreef VelitoX het volgende:

[..]

De hard levelcap (20) was pas het begin van de endgame (light lvlcap van 30), en je gaat me niet vertellen dat je Vault of Glass gespeeld hebt en toch een refund heb kunnen krijgen. Je hebt de game dus niet "uitgespeeld" en niet de daadwerkelijke levelcap gehaald :).

Die goede oude tijd met de lootcave! _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')