abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_160436944
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat dus wel het geval.

We wijzen niemand af, mensen worden vrij snel opgenomen...

Blijkt wel dat je er inderdaad het fijne niet van weet, dus ik snap al helemaal niet waarom je dan wel denkt een ter zake doende mening te hebben...
Uiteraard doet mijn mening er toe.

FOK! is mijn zaak evenals het jouw zaak is.

Op het moment dat jij hier telkens je mening blijft verkondigen, heb jij invloed op mijn zaak.
Een beter FOK! is ook mijn zaak, op het moment dat jij dat ondermijnt, ondermijn je mij/ons/FOK!.
pi_160436999
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Uiteraard doet mijn mening er toe.

FOK! is mijn zaak evenals het jouw zaak is.

Op het moment dat jij hier telkens je mening blijft verkondigen, heb jij invloed op mijn zaak.
Een beter FOK! is ook mijn zaak, op het moment dat jij dat ondermijnt, ondermijn je mij/ons/FOK!.
Krachtig beargumenteert. Meningen zijn er ook zo veel. Wat nu gedaan wordt is het volgende. FOK loopt leeg kwaliteit loopt af. Het karakteristieke karakter van FOK houdt nieuwe users tegen. Als er geen nieuwe users komen zal fok stoppen met bestaan. Daarom moet er een positievere sfeer ontstaan. De mensen die niets willen opofferen om dit te tewerkstellen ondermijnen zichzelf. En roepen vaak het hardst. Zonder nieuwe users is je hele SC ook weg dat en je uitlaatklep om hier te klagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 12:53:07 ]
pi_160437034
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Uiteraard doet mijn mening er toe.

FOK! is mijn zaak evenals het jouw zaak is.

Op het moment dat jij hier telkens je mening blijft verkondigen, heb jij invloed op mijn zaak.
Een beter FOK! is ook mijn zaak, op het moment dat jij dat ondermijnt, ondermijn je mij/ons/FOK!.
Ik ondermijn niets, maar stel je hebt een topic met mensen die graag knutselen, dan kan je daar wel aan mee willen doen en eisen dat ze stoppen met zeuren over papiervouwen, maar dat werkt niet zo

KLB is KLB een subforum vol zure klagers, de SC is het verlengde daarvan... Dat verander je niet, dat doet FOK! ook geen schade, zolang het in dat ene topic blijft
pi_160437037
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:45 schreef Argo het volgende:
Dat soort users moeten gewoon eens een toontje lager zingen, en zich nederige opstellen. Dat gaat niet vanzelf.
Hey Tong
pi_160437181
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Ik ondermijn niets, maar stel je hebt een topic met mensen die graag knutselen, dan kan je daar wel aan mee willen doen en eisen dat ze stoppen met zeuren over papiervouwen, maar dat werkt niet zo

KLB is KLB een subforum vol zure klagers, de SC is het verlengde daarvan... Dat verander je niet, dat doet FOK! ook geen schade, zolang het in dat ene topic blijft
Wat heeft elkaar afzeiken nog met klagen te maken? Wat heeft zuur zijn te maken met elkaar af te zeiken. Ja betreft knutselen. Stel je hebt een knutselclub en ze gaan elkaar de ogen uitsteken met naalden, roep je dat tot een halt. Je hebt een boksclub en ze gaan elkaar lens slaan roep je het tot een halt. Ja het is dan wel een boksclub maar er zijn regels er zijn normen en waarden.
pi_160437333
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Ik ondermijn niets, maar stel je hebt een topic met mensen die graag knutselen, dan kan je daar wel aan mee willen doen en eisen dat ze stoppen met zeuren over papiervouwen, maar dat werkt niet zo

KLB is KLB een subforum vol zure klagers, de SC is het verlengde daarvan... Dat verander je niet, dat doet FOK! ook geen schade, zolang het in dat ene topic blijft
Nee tuurlijk helpt dat niet, maar als die andere dan gewoon met auto's wil spelen, dan moet dit kunnen.
Het is onmogelijk te zeggen dat iedereen gaat knutselen, nee zelfs moet knutselen.

Er is zoveel meer dan alleen knutselen.
pi_160437352
King Argo _O_
pi_160437385
Hoe weet Argo dit zo "goed", hij komt toch nooit in de klb sc.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_160437442
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:10 schreef hardromacore2.0 het volgende:
King Argo _O_
We zouden beiden op een munt moeten staan, gewoon twee verschillende 2 euro munten of zo een met jou en een met mij.

_O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe weet Argo dit zo "goed", hij komt toch nooit in de klb sc.
Hoe weet jij dat misschien lees ik wel elke dag mee? Verder is die SC zo dat als je er een dag bent je hem wel kent. Verder zijn de argumenten die zich berusten op logica gewoon logisch. Ik wist niet wat torneren was en ging nadenken over het woord ik dacht aan torque en torso, en leiden daaruit dat het iets met draaien van torso te maken kon hebben. Ver zat ik er niet vanaf.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 13:18:31 ]
pi_160437575
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:16 schreef Argo het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat misschien lees ik wel elke dag mee?
Dan ben je wel echt nolife bezig. Post gezellig mee dan ipv de boel te inspecteren op foutjes.
quote:
Verder is die SC zo dat als je er een dag bent je hem wel kent. Verder zijn de argumenten die zich berusten op logica gewoon logisch.
Oneens. In een dag leer je echt niet een sc kennen. Misschien kom je op een verkeerd moment binnen. Een sc heeft zo z'n ups en downs. Het gaat niet alleen maar over bier en tieten zoals in cafe geerd. We zeiken elkaar soms af, soms doen we lief (haha hey kale WCH O+ ). Het verschilt.

quote:
Ik wist niet wat torneren was en ging nadenken over het woord ik dacht aan torque en torso, en leiden daaruit dat het iets met draaien van torso te maken kon hebben. Ver zat ik er niet vanaf.
What the heck :') praat Nederlands met mij.


In ieder geval, ik heb het gevoel dat jij je buitengesloten voelt, waarom zou je anders in een sc gaan lurken. En een sc dicht gooien doordat (een) user(s) gaat/gaan provoceren, vind ik ook beetje sneu.
Als een sfeer in een sc je niet aanstaat, ga je niet nog expres daar blijven posten om te laten zien dat je niet "bang" voor ze bent. Zo van "hey look at me, je kunt haten wat je wil maar haha ik blijf terugkomen je krijgt mij niet weeeeg".
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_160437635
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Dan ben je wel echt nolife bezig. Post gezellig mee dan ipv de boel te inspecteren op foutjes.

[..]

Oneens. In een dag leer je echt niet een sc kennen. Misschien kom je op een verkeerd moment binnen. Een sc heeft zo z'n ups en downs. Het gaat niet alleen maar over bier en tieten zoals in cafe geerd. We zeiken elkaar soms, soms doen we lief (haha hey kale WCH O+ ). Het verschilt.

[..]

What the heck :') praat Nederlands met mij.


In ieder geval, ik heb het gevoel dat jij je buitengesloten voelt, waarom zou je anders in een sc gaan lurken. En een sc dicht gooien doordat (een) user(s) gaat/gaan provoceren, vind ik ook beetje sneu.
Lees nog eens mijn begin van de zin en zoek de definitie misschien op. Waar ik bij de tweede alinea vervolgens begin erover dat 1 dag in de sc wel genoeg is hem te kennen. Mag je ervan uitgaan. Aan de hand van deductie dat ik er weinig tot niet kom. Maar ben er wel eens geweest en ze hebben vaker een sc aangevallen waar ik wel zat en ik ken KLB vrij goed.

Verder zal het mij ook vrij koud laten zoveel fok ik niet. FOK is voor mij nietszeggend meer, ik zit een beetje in filosofie en levensbeschouwing, maar als dat forum er niet was, was ik wel gestopt met FOK. Mensen stoppen ermee en ik begrijp heel goed waarom.

Betreft je edit: daar gaat het mij niet om, ik vind gewoon dat users eens reflecteren moeten en moeten stoppen met haten op het bewind dat juist FOK een langer leven wil geven dan het nu heeft als ik de prognose zo'n beetje volg.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 13:30:52 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:34:19 #87
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160437777
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:27 schreef Argo het volgende:

[..]

Lees nog eens mijn begin van de zin en zoek de definitie misschien op. Waar ik bij de tweede alinea vervolgens begin erover dat 1 dag in de sc wel genoeg is hem te kennen. Mag je ervan uitgaan. Aan de hand van deductie dat ik er weinig tot niet kom. Maar ben er wel eens geweest en ze hebben vaker een sc aangevallen waar ik wel zat en ik ken KLB vrij goed.

Verder zal het mij ook vrij koud laten zoveel fok ik niet. FOK is voor mij nietszeggend meer, ik zit een beetje in filosofie en levensbeschouwing, maar als dat forum er niet was, was ik wel gestopt met FOK. Mensen stoppen ermee en ik begrijp heel goed waarom.

Betreft je edit: daar gaat het mij niet om, ik vind gewoon dat users eens reflecteren moeten en moeten stoppen met haten op het bewind dat juist FOK een langer leven wil geven dan het nu heeft als ik de prognose zo'n beetje volg.
ja het laat je overduidelijk koud ja... man man man eat tragisch allemaal dit geneuzel :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_160437841
hallo,

ik ben een ontzettende zure en chagrijnige user en heb de KLB SC nodig als uitlaaklep. als ik dat niet heb ga ik straks iedereen over heel FOK! uitschelden en dat is natuurlijk niet de bedoeling

grgr

Der_Mann
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:41:12 #89
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160437914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
hallo,

ik ben een ontzettende zure en chagrijnige user en heb de KLB SC nodig als uitlaaklep. als ik dat niet heb ga ik straks iedereen over heel FOK! uitschelden en dat is natuurlijk niet de bedoeling

grgr

Der_Mann
dus dit laat er gewoon lekker een zeik sc zijn, overtrokken gedoe dat het overal suikerspin viva fok moet zijn...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 5 maart 2016 @ 16:13:30 #90
206731 Mortaxx
Doomer
pi_160441491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
hallo,

ik ben een ontzettende zure en chagrijnige user en heb de KLB SC nodig als uitlaaklep. als ik dat niet heb ga ik straks iedereen over heel FOK! uitschelden en dat is natuurlijk niet de bedoeling

grgr

Der_Mann
lekker dreigen om de rest van fok ook te gaan verpesten ^O^

Gedraag je voortaan gewoon :s)

#bringbackklbsc2014
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_160441534
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

lekker dreigen om de rest van fok ook te gaan verpesten ^O^

Gedraag je voortaan gewoon :s)

#bringbackklbsc2014
was inderdaad hartstikke serieus bedoeld ook
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 5 maart 2016 @ 16:23:12 #92
206731 Mortaxx
Doomer
pi_160441706
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:15 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

was inderdaad hartstikke serieus bedoeld ook
daar ga ik wel vanuit. Dit is feedback dus verwacht geen schijtlolligheid
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_160441726
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

daar ga ik wel vanuit. Dit is feedback dus verwacht geen schijtlolligheid
uiteraard
  Moderator zaterdag 5 maart 2016 @ 18:25:10 #94
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_160444636
Open een udowu-sc dan.
Ow wacht ...
F.K.A. SuperwormJim
pi_160466586
Waarom is de SC dicht?
pi_160478438
Omdat een hoop users zich niet konden gedragen en het te bont maakte, met alleen maar elkaar afzeiken en afkraken.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:01:26 #97
395200 deadprez
One more rail
pi_160479129
hoi, mag de sc weer open nu het maandag is?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:03:49 #98
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_160479164
quote:
9s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
hoi, mag de sc weer open nu het maandag is?
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:04:01 #99
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  maandag 7 maart 2016 @ 00:04:38 #100
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')