abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:06:04 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160441313
Dadelstroop is echt lekker he :9

Hier ook geen chocolade meer sinds zwangerschap. Gek wat het allemaal met je lijf doet he. Gebakken haring en vis in het algemeen ben ik wel gek op, terwijl ik daar normaal liever voor weg loop _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:06:50 #177
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160441334
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef L0t.. het volgende:
Zooo benieuwd naar nieuws van razz O+
+1!! Haar oudste en mijn jongste zijn net zo oud, zo'n gek idee dat zij nu weer een O+ baby O+ krijgt!
pi_160441360
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef L0t.. het volgende:
Zooo benieuwd naar nieuws van razz O+
Ik zit ook de hele tijd te f5'en :D
pi_160441498
Ik kijk ook steeds voor Razz idd O+!

Appel! Ja hier ook veel!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160442125
Hoi allemaal!
Ik meld me hier ook maar, na weken alleen lurken ;)
Ik ben morgen 11 weken zwanger, en al vijf weken heel misselijk en moe. Omdat ik veel overgaf krijg ik medicijnen, die redelijk helpen, oftewel, ik ben nog wel misselijk maar hou het meestal binnen.
Maar ik heb echt geen trek meer, wat zo vreemd voelt want hiervoor draaide mn leven zo ongeveer om eten en koken :D

Mijn tips: echt ieder uur wat kleins eten, ook al heb je er totaal geen zin in (van te voren plannen helpt). En wel proberen vezels te eten (mueslirepen, volkorenkoekjes en -crackers), ten minste, wanneer je net als ik ook volledig verstopt zit.
Vla helpt ook, maar dat kan ik nu echt niet meer zien eigenlijk. Wel yoghurt met muesli en vers fruit. Zuurtjes helpen goed tegen misselijkheidsaanvallen op onhandige plaatsen, zoals de supermarkt.

Volgende week de tweede echo, super benieuwd!
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 5 maart 2016 @ 16:41:47 #181
269689 crew  Viv
pi_160442223
Welkom Mazou! En lemonlime!

Hup Razz! :%

Ik ben trouwens weer in het land der levenden. Dokters zijn slechte patiënten enzo, dus ik heb in overleg met mijzelf een tabletje Suprimal genomen: 12 uur geslapen en niet meer misselijk. _O_
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:42:50 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160442250
Welkom lemonline, en gefeliciteerd!

Ik denk dat de dingen die je wel of niet kunt eten veel persoonlijk zijn trouwens ;)

Wij zijn sinds vannacht uit de naam, we konden beide niet slapen (vent werd wakker van mijn gehoest :@ ) en toen zei hij ineens 'die naam die je bedacht had, die wil ik ook voor de baby' O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160442334
Lemonlime gefeliciteerd! Welkom!

[ Bericht 42% gewijzigd door Lamb29 op 05-03-2016 20:26:43 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160442573
Welkom, gefeliciteerd en dankje lemonlime!

Spannend Lamb!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_160443458
Quoi, jeeeeeeee een goede echo is sowieso fijn en dan weet je ook nog eens dat je een ZOON krijgt! Wat tof! *O* en anders dan je voorgevoel dus, spanning!

Ooooooh ik ben ook zo benieuwd naar Razz! O+
pi_160444099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:38 schreef lemonlime het volgende:
Hoi allemaal!
Ik meld me hier ook maar, na weken alleen lurken ;)
Ik ben morgen 11 weken zwanger, en al vijf weken heel misselijk en moe. Omdat ik veel overgaf krijg ik medicijnen, die redelijk helpen, oftewel, ik ben nog wel misselijk maar hou het meestal binnen.
Maar ik heb echt geen trek meer, wat zo vreemd voelt want hiervoor draaide mn leven zo ongeveer om eten en koken :D

Mijn tips: echt ieder uur wat kleins eten, ook al heb je er totaal geen zin in (van te voren plannen helpt). En wel proberen vezels te eten (mueslirepen, volkorenkoekjes en -crackers), ten minste, wanneer je net als ik ook volledig verstopt zit.
Vla helpt ook, maar dat kan ik nu echt niet meer zien eigenlijk. Wel yoghurt met muesli en vers fruit. Zuurtjes helpen goed tegen misselijkheidsaanvallen op onhandige plaatsen, zoals de supermarkt.

Volgende week de tweede echo, super benieuwd!
Gefeliciteerd!

Ik ben zo blij dat de misselijkheid me bespaard blijft. :@
:)
pi_160444272
Bedankt allemaal! O+

Als er iemand nog goede tips tegen maagzuur heeft hoor ik die graag :P
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:17:06 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160444434
Geen nieuws van Razz? Spannønd!

Welkom lemonlime :)

En wij krijgen dus een ventje O+ Na mijn uurtje hupsen enzo op naar de echoscopist in mijn sportkleertjes :) Wat een verschrikkelijk leuk mens was dát! Ik was überhaupt meer gespannen dan ik dacht: zou alles wel ok zijn? Al heel snel sprong er weer een mensje door het beeld. Ze bekeek met ons één voor één elk orgaan en ledemaat, zo leuk :) Alles werd gemeten, we luisterden naar de hartslag en verwonderden ons over ons kindje. Eerst dacht ze dat hij de hik had, maar elke 'hik' bleek een 'kick' :D Afijn, lekker aan het schoppen. En dan zo'n handje in z'n mond. En toen armen omhoog en uitgebreid gapen. Wat prachtig dat je dat kunt zien O+

Toen ze over het geslacht begon, en wat wij dachten, bleek dat ze het allang wist en had gezien. Absurd, want ik heb opgelet, maar zag het echt niet. Eerder die week kreeg ik een boekje van mijn verzekeraar en daarin stond dat onze baby zo groot is als een appel. Aan die appel moest ik denken toen we De Piemel zagen. Dames, pak uw bril vooral niet, hier is ons appeltje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf het moment dat ik dat zag schoten de tranen in mijn ogen. Ik was ervan ondersteboven gewoon.En dat terwijl ik best een koele kan zijn. Ik kon niet stoppen met huilen gewoon! Zo verschrikkelijk blij en geëmotioneerd ben ik :) Ons mannetje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/eind zoetzappige post
pi_160444698
Q O+ Echt supertof voor jullie en overduidelijk een jongen idd :D O+
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:27:27 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160444708
Piemel appel _O_ *O* _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160444730
Oh q wat leuk O+
Het wordt zo veel echter en concreter vind ik sinds we het geslacht weten. Lekker genieten op je blauwe wolk.

Welkom lemonlime.

Wat eten betreft lust ik alles nog en heb ik nog meer eetlust. Ik eet in ieder geval elke dag bergen groente en fruit en regelmatig noten. Iedere ochtend yoghurt en gebroken lijnzaad voor de stoelgang. En verder heb ik de eerste 3 maanden veel drop gegeten en nu chocola.. En veel zin in avocado's. Maar ik heb ook vaak zin in een hamburger, of loempia, kaassouffle. Ik houd me maar zo veel mogelijk in..

Voor de misselijken onder ons: probeer smoothies. Zo kom je toch aan je gezonde stofjes. Bv 1 banaan, 2 sinaasappels, 1 avocado, beetje yoghurt en melk
pi_160444761
Zet hem op Razz! *O* Of wie weet is ie er al, knuffelze dan! O+
pi_160444987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:03 schreef elamanilo het volgende:
In het begin van de zwangerschap was ik (beide keren) extreem fan van appels <3 Vooral Royal Gala! <3 En verder neem ik 's ochtends een smoothie met banaan. <3 En eet ik 's middags graag kwark met dadelstroop. <3 En sinds vorige zwangerschap lust ik nu (heel soms) pannekoeken.. :D
Ik hou normaal niet veel van chocola, maar zwanger eigenlijk helemaal niet meer. Wel af en toe een handje naturel chips.
Qua avondeten was ik al nooit een hele grote eter, en nu is m'n buik al zo vol met baby dat er ook alleen maar kleine porties bijpassen. Zelfgemaakte groenteburgers zijn momenteel favo, zelfgemaakte pizza (met veel prei, tomaat en kaas) ook :Y) nomnom.

In het begin, toen avondeten er helemaal niet inging (gewoon geen trek), nam ik vaak alleen wat kwark om toch wat vulling te hebben. Evt. met wat fruit erdoor of met dadelstroop dus. ;)
Haha Royal Gala idd! Ook de zelfmaakgroenteburgers door het vriendje gemaakt (zag ik een keer op jouw Fb voorbij komen dat recept).
Hier ook een banaanperiode nu... Zag ik recept van bananenbrood/cake met dadels en noten, heeft m'n moeder dat gemaakt voor mij O+ (heb hier nog geen oven, mis dat zo erg). Zo bananenpannenkoekjes bakken (van banaan, ei en kokos... Met stukjes appel en kaneel).
Sowieso best wat fruit.. aardbeien, frambozen, bramen, passievruchten, kiwi's...
Maar ehm dadelstroop :o dat klinkt lekker. Waar haal je dat? Ik heb nog yoghurt in huis want had ik zin in maar wist niet meer waarmee. Deed tot nog toe met kokosbloesemsuiker.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:41:23 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160445067
Dadelstroop haal je bij toko's of arabische/Turkse winkels :)

Dit is een bekend merk/potje.


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:47:47 #195
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160445192
Bij de natuurwinkel halen wij het altijd, de bio variant. :)

Ohh echt, ik besef me telkens dat er echt gewoon een baby'tje in m'n buik zit, met een snoetje, met beentjes en voetjes, armpjes, handjes, vingertjes! Zo gaaf en bijzonder en onvoorstelbaar! <3 <3
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:51:08 #196
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160445250
Goed recept voor de liefhebber trouwens: een avocado, een rijpe banaan en een schep cacaopoeder. Mixen met de staafmixer en je hebt overheerlijke chocolademousse! (Ik ben dus niet echt een choco liefhebber, maar dit receptje maak ik, zwanger, zo nu en dan wel, jammiejammiejammie! Buiten m'n zwangerschap lust ik überhaupt geen chocolademousse trouwens, dus ik weet niet of het ook op de 'echte' mousse lijkt.. ;) )
pi_160445640
Oh net nog bij de ekoplaza geweest op m'n betere dag. Volgende keer maar weer.
Ja ik heb dus wel banaan, avocado en cacaopoeder... Dat laatste :r. Besteld en daarna wilde ik het niet meer :D.
pi_160445760
Vandaag om 14:07 is onze zoon geboren! Daarna nog een heel circus om mij want fluxus door gescheurd bloedvat. We moeten dus blijven. Maar met de baby is alles goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:17:10 #199
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160445798
Gefeliciteerd !!! Wat een prachtige foto! O+ :'( O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_160445810
Razz van harte gefeliciteerd met je mooie zoon O+ *O*
Lekker rustig aan nu en geniet van elkaar :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')