abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:43:59 #151
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160415964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En wat is er volgens jouw dan wel ingevlogen?
Een vliegtuig, maar die vleugels maken niet zo veel impact tegenover de romp. Hetzelfde dat je dus ook qua schade bij het pentagon ziet.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:47:24 #152
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160416041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een vliegtuig, maar die vleugels maken niet zo veel impact tegenover de romp. Hetzelfde dat je dus ook qua schade bij het pentagon ziet.
oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is.
Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
There is only one religion
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:51:40 #153
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160416146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is.
Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
Die zijn er ook, zie dat reconstructiefilmpje wat een paar pagina's posts terug is geplaatst (die animatie)..


Dit geeft een goede verklaring waarom er zo weing grote stukken over zijn. Met die snelheid en op dat beton is alles gewoon verpulverd/vermorzeld door de enorme hoeveelheid energie die erbij vrijkwam.
pi_160416151
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is.
Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
Hoe weet je dat er bij het pentagon een vliegtuig in is gevlogen terwijl we er niet 1 beeld van hebben gezien en de schade er ook niet naar is? (de gevel stond gewoon nog een half uur overeind, ondanks dat er een 757 binnen kwam zetten!)

Punt is dat men gebrainwashed is door de media, die honderden, zo niet duizenden keren beelden hebben laten zien van vliegtuigen die de WTC torens in vliegen, wat de suggestie moet wekken dat bij het pentagon hetzelfde is gebeurd.
-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:53:49 #155
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160416203
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat er bij het pentagon een vliegtuig in is gevlogen terwijl we er niet 1 beeld van hebben gezien en de schade er ook niet naar is? (de gevel stond gewoon nog een half uur overeind, ondanks dat er een 757 binnen kwam zetten!)

Punt is dat men gebrainwashed is door de media, die honderden, zo niet duizenden keren beelden hebben laten zien van vliegtuigen die de WTC torens in vliegen, wat de suggestie moet wekken dat bij het pentagon hetzelfde is gebeurd.

Deze reconstructie geeft dat perfect weer. Van de schade aan de lantaarnpalen, de non-schade aan het gras en de katrollen buiten, tot aan zelfs een stukje camera footage van de security booth van het pentagon.

En ja, ook van de schade aan het gebouw zelf. :)

pi_160416328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]


Deze reconstructie geeft dat perfect weer. Van de schade aan de lantaarnpalen, de non-schade aan het gras en de katrollen buiten, tot aan zelfs een stukje camera footage van de security booth van het pentagon.

En ja, ook van de schade aan het gebouw zelf. :)

[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.

Net zoals een crappy simulatie die ze lieten zien toen ze zogenaamd Ali Baba in Pakistan hadden gepakt... gooiden ze er ook maar een computermodel tegenaan, ipv gewoon de beelden te laten zien van de camera's die op de helmen van de soldaten gemonteerd zouden zijn:

Altijd als ze ons crap te verkopen hebben, dan gebruiken ze computermodellen ipv the real deal:

-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:00:35 #157
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160416435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.
Volgens mij is die discussie gister al geweest en bleek dat we daar never nooit goede beelden van zouden hebben vanwege die crappy camera's.

Deze reconstructie is op basis van forensisch bewijs, getuigenverklaringen en het videomateriaal dat beschikbaar was. Accurater wordt het niet tenzij je er zelf bij was.
quote:
Net zoals een crappy simulatie die ze lieten zien toen ze zogenaamd Ali Baba in Pakistan hadden gepakt... gooiden ze er ook maar een computermodel tegenaan, ipv gewoon de beelden te laten zien van de camera's die op de helmen van de soldaten gemonteerd zouden zijn:

[ afbeelding ]
Ik snap dat die beelden niet zomaar vrijgegeven worden. Alleen al vanwege de groffe aard van de beelden soms (zeker nieuws moet daar rekening mee houden).

Maar volgens mij komt die animatie niet van de overheid af maar van een nieuwsstation toch?
pi_160417443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een vliegtuig, maar die vleugels maken niet zo veel impact tegenover de romp. Hetzelfde dat je dus ook qua schade bij het pentagon ziet.
Maar de vleugels zijn aan de voorkant van metaal meen ik, anders zouden ze zo afknappen in de lucht.
De neus werkt net als een auto als kreukelzone.
Maar dan nog komt er een heel groot stuk vliegtuig acher de romp aan.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:41:56 #159
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160417463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Maar de vleugels zijn aan de voorkant van metaal meen ik, anders zouden ze zo afknappen in de lucht.
De neus werkt net als een auto als kreukelzone.
Maar dan nog komt er een heel groot stuk vliegtuig acher de romp aan.
Klopt dat zie je dan ook in dit filmpje :)


Daar zie je dat het helemaal op zichzelf "inklapt" en er dus helemaal niks meer van overblijft. Zoveel energie komt er vrij bij zulke klappen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:56:17 #160
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160417834
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klopt dat zie je dan ook in dit filmpje :)


Daar zie je dat het helemaal op zichzelf "inklapt" en er dus helemaal niks meer van overblijft. Zoveel energie komt er vrij bij zulke klappen.
Is wel een hele dikke muur moet ik zeggen, niet iets wat ik bij het pentagon gezien heb,
een relatief klein vliegtuig en een straal aandriving van achteren das anders als bij motoren halverwege
There is only one religion
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:57:51 #161
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160417870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Is wel een hele dikke muur moet ik zeggen, niet iets wat ik bij het pentagon gezien heb
Het was van vergelijkbare kracht. Zie ook dit artikel

http://911research.wtc7.net/pentagon/renovation.html

quote:
Exterior walls reinforced with steel
Exterior walls backed with Kevlar
Onder andere dus. Stevige shit dus.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:02:16 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160417983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Is wel een hele dikke muur moet ik zeggen, niet iets wat ik bij het pentagon gezien heb,
een relatief klein vliegtuig en een straal aandriving van achteren das anders als bij motoren halverwege
Waar de motor zit maakt geen ene donder uit op het moment van inslag ;) De totale kinetische energie, en het oppervlakte waar dat over verdeeld wordt bepaald wat er verder gebeurt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160418043
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klopt dat zie je dan ook in dit filmpje :)


Daar zie je dat het helemaal op zichzelf "inklapt" en er dus helemaal niks meer van overblijft. Zoveel energie komt er vrij bij zulke klappen.
Jammer dat ze niet laten zien hoe het blok beton er aan het eind uit ziet!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:05:56 #164
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160418051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet laten zien hoe het blok beton er aan het eind uit ziet!
Hm ja dat is inderdaad wel jammer. In elk geval voor het vergelijken van schade.
pi_160418109
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hm ja dat is inderdaad wel jammer. In elk geval voor het vergelijken van schade.
Ja precies, ik las gisteren in een wat oudere topics dat een user zelfs dacht dat een vliegtuig terug stuitert.

Nou vind ik het hele 911 wtc gebeuren erg interessant.
Maar of het nu metaal of beton is, door een impact met hoge snelheid zou je alsnog veel schade verwachten.

Ik ga even zoeken of er ook foto's zijn van na de impact van zo'n vliegtuig crash test.
pi_160418129
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet laten zien hoe het blok beton er aan het eind uit ziet!
Tevens worden straaljagers met 757's vergeleken en een dikke betonnen kerncentrale-muur met die van het Pentagon...

Appels en peren dus.

Maar goed, whatever fits their narrative ey? ;)
-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:15:03 #167
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160418205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tevens worden straaljagers met 757's vergeleken en een dikke betonnen kerncentrale-muur met die van het Pentagon...

Appels en peren dus.

Maar goed, whatever fits their narrative ey? ;)
Voor het materiaal: BNW / 9/11 (#)110: Lachen naar het vogeltje

En het gaat om de combinatie massa en snelheid. Voor lichtere massa (zoals dat vliegtuig) heb je minder hoge snelheid nodig voor die totale verpulvering. Gezien de hoge snelheid van het hele zware vliegtuig dat het pentagon in vloog krijg je vermoedelijk vergelijkbare resultaten. Zie ook de foto's van de gevonden brokstukken, dat is echt compleet verwrongen metaal (wat nog over is).
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:43:33 #168
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160418785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Yep, en inderdaad wat je zegt met 'ten minste', want jouw berekening geldt dan voor een camera die het vliegtuig van de zijkant opgenomen zou hebben toch?

Want wat als een het vliegtuig onder een andere hoek opgenomen zou zijn? Om even een voorbeeld te nemen: stel dat een camera vanaf het pentagon het vliegtuig recht van voren had opgenomen terwijl het aan komt vliegen, dan zouden er veel meer frames beschikbaar moeten zijn..? Of als we bijvoorbeeld kijken naar de hoek waaronder camera 740 opnames maakte, vanaf de snelweg... dan zouden er meerdere frames met een vliegtuig op moeten staan..?

[ afbeelding ]
Dat klopt. Met een beetjer een goede schatting van de hoek kun je dat ook weer bepalen. Dus nu we de afstand per frame hebben, en die aan kunnen passen voort schuine hoeken, hebben we nu alleen cameras nodig die op het pad gericht stonden, en een schatting over hoe groot hun bereik was.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:48:38 #169
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160418913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, en de link die ik aanhaalde legt uit dat door de interlacing van het beeld je nooit een scherp beeld van het vliegtuig te zien kunt krijgen bij een dergelijk lage framerate.
De schrijver van dat artikel concludeert dan ook dat een scherp beeld van het vliegtuig op zo'n vreemd juist verdacht zou zijn.

Dat is technisch onmogelijk.
Daarom ook tekens en niet een superscherp helder beeld :P

edit: tekenen??? Aaargh ik ben Nederlands vergeten :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160418980
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tevens worden straaljagers met 757's vergeleken en een dikke betonnen kerncentrale-muur met die van het Pentagon...

Appels en peren dus.

Maar goed, whatever fits their narrative ey? ;)
Het is een voorbeeld, ik denk niet dat ze speciaal voor jou een boeing 767 op een gebouw laten vallen zodat jij tervreden bent.

Ik kan niet echt een voorbeeldje vinden, heeft iemand een voorbeeld van een stuk beton na een crash test?


wel een trein tegen een metalen blok :)
pi_160426895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, Chris zegt toch dat er geen vliegtuigvormig gat in het WTC zat?
Zit er ook niet.
Alleen in de aluminium beplating is nog enigszins een vliegtuig te herkennen, maar het gat erachter lijkt nog minder op een vliegtuig dan de schade bij het pentagon.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160427007
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 15:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tevens worden straaljagers met 757's vergeleken en een dikke betonnen kerncentrale-muur met die van het Pentagon...

Appels en peren dus.

Dat is wel lachen met het 911 complot: elk gebouw dat ooit in brand stond wordt vergeleke nmet de wtc torens en dat kan ook gewoon, elke vliegtuigcrash hoort te lijken op die van 911, maar als je dmv een vliegtuig tegen een blok beton wilt laten zien wat er zoa lgebeurt als een object met hoge snelheid ergens tegen op knalt, dan zijn het opeens appels en peren..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160427218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.

De animatie is bedoeld om te laten zien hoe je met SolidWorks-software een beeld kunt scheppen van hoe de situatie er uit zou hebben gezien aan de hand van de bewijzen.
En elk bewijsstuk daarvoor is ook in de video te zien.
Dergelijke animaties zijn ook gebruikt tijdens de rechtszaken die verschillende belanghebbenden tegen elkaar hebben aangespannen na 911.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160427413
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat er bij het pentagon een vliegtuig in is gevlogen terwijl we er niet 1 beeld van hebben gezien
Nou, aan de hand van het bewijsmateriaal dat er wel is, en dat je stelselmatig negeert.

quote:
en de schade er ook niet naar is? (de gevel stond gewoon nog een half uur overeind, ondanks dat er een 757 binnen kwam zetten!)
En zo zag het er uit na de instorting:
[img]http://http://pentagonmoney.com/wp-content/uploads/2015/07/pentagon-collapse.jpg[/img]

Zoals je kunt zien hangt de gevel er nog steeds.
Dus daar zit een draagconstructie in die de resterende gevel nog wist te dragen, totdat de hele sectie instortte.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160427540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is.
Nee, het vliegtuig is geheel in het pentagon gevlogen.
De staart kan naar achter zijn geklapt en meegesleurd door het gat van de romp.
Verder blijft er niets over van de staart als die niet krachtig genoeg was om door de muur te slaan.
Dat laten de beelden wel zien van die f16 die tegen een betonblok aan vliegt.

quote:
Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
Die zijn gevonden,kun je terugvinden in de bewijslast van de Moussaoui-rechtszaak.
Ze zijn te gruwelijk om hier te posten, omdat de verbrande overblijfselen van passagiers ook op te zien zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')