Klopt, en de link die ik aanhaalde legt uit dat door de interlacing van het beeld je nooit een scherp beeld van het vliegtuig te zien kunt krijgen bij een dergelijk lage framerate.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:12 schreef oompaloompa het volgende:
Ok met een framerate van 30 frames per seconde
En een snelheid met ongeveer 240 meter per seconde
Zou dus op een camera die (conservatief) 8 meter of meer van het vliegpad beslaat ten minste 1 frame te zien moeten zien waarop tekenen van een vliegtuig staan.
Waar zie je het gat dan van de impact van het vliegtuig dan op onderstaande 2 foto's?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Na een uur al...
[..]
Wil je nu beargumenteren dat een gebouw onmiddellijk hoort in te storten als er een vliegtuig in vliegt?
Verder doe je net alsof dit nieuws voor je is..
[..]
Tja de rode lijn geeft al aan welke schade het vliegtuig heeft aangericht. Dat het gat iets kleiner is dan de spanwijdte van het vliegtuig klopt, de vleugeleinden zijn niet door de muur heen gegaan. Wel is op close-ups te zien dat de vleugeleinden het pleisterwerk hebben vernield.
Zelfde zie je bij de twin towers: de vleugeleinden wisten wel de aluminium beplating te beschadigen, maar niet de achterliggende kolommen.
Hoe hard vloog het vliegtuig van de bijlmer ramp? Ook 850+ km per uur of langzamer? Snelheid telt ook mee. En de flat is wel andere constructie dan het pentagon, daar moet ook rekening mee worden gehouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Waar zie je het gat dan van de impact van het vliegtuig dan op onderstaande 2 foto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de bijlmerramp...
[ afbeelding ]
Ja, het is een ander soort gebouw, ik weet het... MAAR als je dat vergelijkt met het pentagon waarbij de hele voorgevel gewoon nog een half uur tot een uur overeind heeft gestaan, dan klopt dat toch gewoon niet? Een complete Boeing 757 die daar naar binnen vliegt, echter er zit geen gigantisch gat in die muur...
On-mogelijk.
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:59 schreef Chewie het volgende:
Wel grappig dat mata lichtkogel nu ook al exact weet hoe de schade er bij een gebouw uit zou moeten zien
Maar waarom niet? Bij Jenga klettert ook niet de hele toren in als je er maar 1 steen uithaalt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?
Dat hangt volledig van de constructie af en is ook goed te berekenen, dus als je het eerst eens goed uit zou zoeken voordat je nogal hoog van de toren gaat blazen dat het "onmogelijk" is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?
Hmja, als je bij Jenga 1 steent eruit haalt, dan valt de hele toren nog niet gelijk om nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Bij Jenga klettert ook niet de hele toren in als je er maar 1 steen uithaalt bijvoorbeeld.
Kun je onderbouwen waarom het meteen had moeten instorten? Misschien heb je namelijk wel gelijk ik ben geen bouwkundige.maar ben dan wel benieuwd naar de verklaring
Dus de twin towers hadden onmiddellijk moeten instorten...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?
Herstel, jij wilt dat niet zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef Lichtkogel het volgende:
Er is een complete Boeing 757 van 100 ton tegenaan gevlogen, maar zien niks van een impact-zone van het vliegtui
Ja, maar daar zag je dan toch ook eerst een enorm gat in het gebouw zitten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de twin towers hadden onmiddellijk moeten instorten...
Het vliegtuig bij de bijlmerramp klapte van bovenaf in de bijlmerflat, niet horizontaal zoals bij het pentagon.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe hard vloog het vliegtuig van de bijlmer ramp? Ook 850+ km per uur of langzamer? Snelheid telt ook mee. En de flat is wel andere constructie dan het pentagon, daar moet ook rekening mee worden gehouden.
Als je beter kijkt niet: alleen de romp heeft een groot gat geslagen, wat je links ziet is de aluminium beplating die weg is. De kolommen erachter zijn er nog gewoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, maar daar zag je dan toch ook eerst een enorm gat in het gebouw zitten?
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk is dat ook geen echt vliegtuig-vormig gat. Zoals bij het pentagon.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, maar daar zag je dan toch ook eerst een enorm gat in het gebouw zitten?
[ afbeelding ]
En waar is het gat in het pentagon dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je beter kijkt niet: alleen de romp heeft een groot gat geslagen, wat je links ziet is de aluminium beplating die weg is. De kolommen erachter zijn er nog gewoon.
Hier:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
En waar is het gat in het pentagon dan?
[ afbeelding ]
Damn heel die onderverdieping is er op de breedte uit check di katrollen in het midden voor de schaal. Dat is zeker 40 meter?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Maar zoals ik al zei, je weigert daar op in te gaan.
Notabene je eigen foto.
Eerlijk is eerlijk er staat nogal veel ruis voor het impactgebied. Water en zaken enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:56 schreef Lichtkogel het volgende:
Hier nog een nieuwe foto van de gevel, waarin slechts maar een klein gat te zien is:
[ afbeelding ]
En dat wijst eerder op een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In plaats van een:
[ afbeelding ]
Waarom zijn die katrollen niet geraakt dan, die zouden dan toch mee naar de gevel geschoven moeten zijn? just an observationquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Damn heel die onderverdieping is er op de breedte uit check di katrollen in het midden voor de schaal. Dat is zeker 40 meter?
Dacht altijd dat de impact wat hoger zat. Dat moet echt met een rotvaart gegaan zijn inderdaad.
Hier 1 met wat minder ruis?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk er staat nogal veel ruis voor het impactgebied. Water en zaken enzo.
wel een beetje f**king klein fotootjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier 1 met wat minder ruis?
[ afbeelding ]
Die laat ook de schade zien als op de foto met de rode pijl.Ik denk dat de vraag vooral is waarom je weigert naar de foto te kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier 1 met wat minder ruis?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |