abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 maart 2016 @ 15:36:41 #126
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160999637
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:47 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Exclusiviteitdeals zijn nog altijd veel lucratiever voor producenten, dus die hebben daar geen boodschap aan. Of geoblocking, of geen leveringen meer aan Netflix.
Zolang het lucratiever is wel, dat klopt. Of dat dat zo is kan ik niet vaststellen, jij wel? Het valt in ieder geval op dat de producenten er jarenlang niet moelijk over hebben gedaan dat er geen effectieve geoblocking wasx. De interessante vraag: waarom? Hadden ze niet door dat de geoblocking niet effectief was? Onwaarschijnlijk. Hadden ze het wel door maar traden ze er niet tegen op? Het lijkt mij waarschijnlijk. Netflix kon zodoende sneller het aantal klanten uitbreiden, het kanaal sterker maken met eigen content en als ze eenmaal binnen zijn en alsnog geoblocking wordt gehandhaafd en slechts een kleine minderheid van de klanten zegt het abo op dan is het kassa voor zowel Netflix als de producenten.

Ik ben nu vooral benieuwd naar twee dingen:
- hoeveel procent van de klanten gaat Netflix opzeggen? Ik denk dat dit tegenvalt maar we zullen zien.
- gaan de VPN-diensten erin slagen om met iets te komen wat Netflix niet gemakkelijk kan detecteren? Als ze voldoende computers tot hun beschikking hebben en de adressen van deze computers veranderen op een goede manier dan is het erg lastig om dat te blokkeren. De downside, je moet dan wel voldoen glasvezelkabels hebben tussen de klanten en de VPN-diensten. Het zal nog minstens een aantal jaren duren voordat glasvezel (100% van de 'weg' tussen klant en VPN-dienst) de realiteit is maar dat zal wel gaan gebeuren, in ieder geval voor klanten die kiezen voor een glasvezelabo met voldoende capaciteit (het is waarschijnlijk dat ook veel mensen met een instapabo in de toekomst op glasvezel zitten maar dan met een softwarematig beperkte capaciteit) bij hun eigen ISP.

My two cents, dit is een nieuw kat- en muisspelletje met dan weer een overwinning voor de ene partij en dan weer een overwinning voor de andere partij en uiteindelijk zal er een flinke lobby ontstaan en zal het illegaal worden verklaard om geoblocking te omzeilen of iets dergelijks.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 28 maart 2016 @ 16:50:46 #127
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161001170
Laat maar zitten ook, wat een gedoe is het ondertussen geworden. Twee unblockers geprobeerd voor mijn PS3, maar ik blijf die error uiteindelijk toch wel weer krijgen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161004681
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Bij unblock werk(te) het zo dat je eenmalig hun dns moet instellen. Daarna kun je met een dropdown keuzelijstje op de site wisselen tussen landen. Dat koppelt aan je eigen ip, waaraan unblock je herkent op andere apparaten zodat die ook vervolgens het gekozen land tonen
Thanks!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_161010602
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zolang het lucratiever is wel, dat klopt. Of dat dat zo is kan ik niet vaststellen, jij wel? Het valt in ieder geval op dat de producenten er jarenlang niet moelijk over hebben gedaan dat er geen effectieve geoblocking wasx. De interessante vraag: waarom? Hadden ze niet door dat de geoblocking niet effectief was? Onwaarschijnlijk. Hadden ze het wel door maar traden ze er niet tegen op? Het lijkt mij waarschijnlijk. Netflix kon zodoende sneller het aantal klanten uitbreiden, het kanaal sterker maken met eigen content en als ze eenmaal binnen zijn en alsnog geoblocking wordt gehandhaafd en slechts een kleine minderheid van de klanten zegt het abo op dan is het kassa voor zowel Netflix als de producenten.

Ik ben nu vooral benieuwd naar twee dingen:
- hoeveel procent van de klanten gaat Netflix opzeggen? Ik denk dat dit tegenvalt maar we zullen zien.
- gaan de VPN-diensten erin slagen om met iets te komen wat Netflix niet gemakkelijk kan detecteren? Als ze voldoende computers tot hun beschikking hebben en de adressen van deze computers veranderen op een goede manier dan is het erg lastig om dat te blokkeren. De downside, je moet dan wel voldoen glasvezelkabels hebben tussen de klanten en de VPN-diensten. Het zal nog minstens een aantal jaren duren voordat glasvezel (100% van de 'weg' tussen klant en VPN-dienst) de realiteit is maar dat zal wel gaan gebeuren, in ieder geval voor klanten die kiezen voor een glasvezelabo met voldoende capaciteit (het is waarschijnlijk dat ook veel mensen met een instapabo in de toekomst op glasvezel zitten maar dan met een softwarematig beperkte capaciteit) bij hun eigen ISP.

My two cents, dit is een nieuw kat- en muisspelletje met dan weer een overwinning voor de ene partij en dan weer een overwinning voor de andere partij en uiteindelijk zal er een flinke lobby ontstaan en zal het illegaal worden verklaard om geoblocking te omzeilen of iets dergelijks.
Producenten vonden het waarschijnlijk geen probleem, totdat hun klanten doorkregen dat mensen in 'hun regio' gewoon series via Netflix konden kijken waar zij voor die regio exclusiviteit voor hebben. Die zullen dan -terecht- tegen de producenten zeggen dat dit moet stoppen of dat ze minder geld gaan krijgen omdat er geen exclusiviteit mer is.

Dan wordt het een politiek spel, wil je exclusiviteit aan kunnen blijven bieden of wil je via Netflix aanbieden. De enige manier om dat beiden te doen is regioblocking, en als Netflix dat niet faciliteert zullen producenten voorlopig meer verdienen aan de exclusiviteit. Exit Netflix.
Wat dat betreft heeft Netflix dus geen keuze voorlopig.

[ Bericht 1% gewijzigd door NewHorizon op 28-03-2016 22:20:54 ]
pi_161010900
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
- gaan de VPN-diensten erin slagen om met iets te komen wat Netflix niet gemakkelijk kan detecteren? Als ze voldoende computers tot hun beschikking hebben en de adressen van deze computers veranderen op een goede manier dan is het erg lastig om dat te blokkeren. De downside, je moet dan wel voldoen glasvezelkabels hebben tussen de klanten en de VPN-diensten. Het zal nog minstens een aantal jaren duren voordat glasvezel (100% van de 'weg' tussen klant en VPN-dienst) de realiteit is maar dat zal wel gaan gebeuren, in ieder geval voor klanten die kiezen voor een glasvezelabo met voldoende capaciteit (het is waarschijnlijk dat ook veel mensen met een instapabo in de toekomst op glasvezel zitten maar dan met een softwarematig beperkte capaciteit) bij hun eigen ISP.
Zolang IPv4 gemeengoed is, is een nieuw adres regelen lastiger en lastiger.. (die zijn immers 'op')
IPv6 biedt dan wel een mogelijkheid. echter zou netflix heel makkelijk kunnen zeggen: jij hebt in NL een account aangemaakt, dus jij mag alleen dat van de nederlandse netflix kijken, ookal zit je in rusland of peru.

Uiteraard kan je dan proberen met een US adres te registreren, maar aangezien je met een creditcard betaald kan dat ook gecontroleerd worden (uit welk land/regio die vandaan komt)
dan hou je uiteindelijk alleen die ene procent hele fanatiekelingen over.. en die boeien niet echt..
pi_161021564
Tijd om te kijken naar wat anders denk ik.

Enige reden dat ik het nog had was de uitgebreide catalogus van andere landen.
pi_161023032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat veel mensen mogen volgen. ^O^
Als voldoende klanten met het hun portemonnee spreken dan heeft Netflix een klein beetje leverage ten opzichte van die producenten.
Dat was ook mijn gedachtengang inderdaad. Sowieso geen zin om te betalen voor het beperkte NL aanbod, maar hoop dat het een signaal afgeeft als veel mensen opzeggen.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:15:04 #133
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161024945
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachtengang inderdaad. Sowieso geen zin om te betalen voor het beperkte NL aanbod, maar hoop dat het een signaal afgeeft als veel mensen opzeggen.
Misschien kunnen ze een abo maken met een sterk gereduceerd tarief voor enkel de Netflix-exclusives?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161025182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze een abo maken met een sterk gereduceerd tarief voor enkel de Netflix-exclusives?
Misschien dat er wel belangstelling voor is, maar een normaal abonnement is sowieso al best goedkoop.

Kijk zelf nooit naar de exclusives dus voor mij zou het niet veel uitmaken.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:31:50 #135
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161025384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien dat er wel belangstelling voor is, maar een normaal abonnement is sowieso al best goedkoop.
Maar te duur voor enkel de exclusives, zeker als je bedenkt dat die maar een klein deel uitmaken van de content in bijvoorbeeld de USA. Ik zie graag OITNB en HoC maar ik ga niet meer dan 100 euro per betalen om 1 seizoen van beide te zien. Ik weet dat Netflix meer exclusives heeft maar dit zijn de twee grote publiekstrekkers. Daarnaast speelt voor mij het principe mee. Net als dat ik weiger om iets te kopen als net een aanbieding voorbij is (dan wacht ik totdat het opnieuw in de aanbieding is) en ik o.a. weigerde om W8 te kopen omdat de prijs 3 keer zo hoog was als een paar jaar eerder zo weiger ik om net zoveel te betalen terwijl ik B-categorie of zelfs C-categorie content krijg terwijl ik als ik toevallig op een ander stukje van deze planeet zou wonen ik wel A-categorie content zou krijgen. Ik heb bovendien een olifantengeheugen voor dit soort dingen dus dat zal over een paar jaar niet anders zijn dan nu. Ik begrijp Netflix haar positie maar voor mij als klant is het niet te slikken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161025865
Mjah het is gewoon irritant dat er allerlei producenten en maatschappijen moeilijk lopen te doen over rechten. Aan de ene kant klagen over illegaal downloaden, maar dan een goed alternatief als Netflix wel dwingen om aan idiote restricties te voldoen, waarna mensen alsnog gaan downloaden.

Maar een normaal abonnement is wat, 9 euro per maand? Als je voor 2.99 alleen de exclusives kan kijken is dat het best waard denk ik. Is aan de ene kant weinig geld, maar aan de andere kant ga je akkoord met een aanbod van misschien 2% van het totaal (geen idee hoe de verhouding werkelijk is).

Voor mij is het ook meer het principe. Ik wil best betalen voor legale content, heb ook al een paar jaar spotify bijvoorbeeld. Maar als je de hoofdprijs betaalt voor een zeer beperkt aanbod, terwijl een paar honderd KM verderop mensen hetzelfde betalen voor veel meer, dan vind ik dat het geld niet waard. Ik snap dat het Netflix niet anders kan, maarja ik kan wel anders dus zeg m'n abonnement wel op.

Als ze bijvoorbeeld iets zouden invoeren voor 12.99 alle wereldwijde content, dan zou ik dat zo betalen.
pi_161025962
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het is gewoon irritant dat er allerlei producenten en maatschappijen moeilijk lopen te doen over rechten. Aan de ene kant klagen over illegaal downloaden, maar dan een goed alternatief als Netflix wel dwingen om aan idiote restricties te voldoen, waarna mensen alsnog gaan downloaden.

Maar een normaal abonnement is wat, 9 euro per maand? Als je voor 2.99 alleen de exclusives kan kijken is dat het best waard denk ik. Is aan de ene kant weinig geld, maar aan de andere kant ga je akkoord met een aanbod van misschien 2% van het totaal (geen idee hoe de verhouding werkelijk is).

Voor mij is het ook meer het principe. Ik wil best betalen voor legale content, heb ook al een paar jaar spotify bijvoorbeeld. Maar als je de hoofdprijs betaalt voor een zeer beperkt aanbod, terwijl een paar honderd KM verderop mensen hetzelfde betalen voor veel meer, dan vind ik dat het geld niet waard. Ik snap dat het Netflix niet anders kan, maarja ik kan wel anders dus zeg m'n abonnement wel op.

Als ze bijvoorbeeld iets zouden invoeren voor 12.99 alle wereldwijde content, dan zou ik dat zo betalen.
Wereldwijde content als in alle films/series op imdb? Man, daar zou ik zonder nadenken 50 euro per maand voor neerleggen.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 16:53:51 #138
43556 miss_dynastie
pi_161026000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het is gewoon irritant dat er allerlei producenten en maatschappijen moeilijk lopen te doen over rechten. Aan de ene kant klagen over illegaal downloaden, maar dan een goed alternatief als Netflix wel dwingen om aan idiote restricties te voldoen, waarna mensen alsnog gaan downloaden.

Maar een normaal abonnement is wat, 9 euro per maand? Als je voor 2.99 alleen de exclusives kan kijken is dat het best waard denk ik. Is aan de ene kant weinig geld, maar aan de andere kant ga je akkoord met een aanbod van misschien 2% van het totaal (geen idee hoe de verhouding werkelijk is).

Voor mij is het ook meer het principe. Ik wil best betalen voor legale content, heb ook al een paar jaar spotify bijvoorbeeld. Maar als je de hoofdprijs betaalt voor een zeer beperkt aanbod, terwijl een paar honderd KM verderop mensen hetzelfde betalen voor veel meer, dan vind ik dat het geld niet waard. Ik snap dat het Netflix niet anders kan, maarja ik kan wel anders dus zeg m'n abonnement wel op.

Als ze bijvoorbeeld iets zouden invoeren voor 12.99 alle wereldwijde content, dan zou ik dat zo betalen.
Ik zou er het dubbele voor over hebben zonder met mijn ogen te knipperen. En ik ben echt een hele grote krent :') :P
pi_161026011
Ik zou daar echt niet op zitten wachten, zeker niet voor die prijs (de 50 dus. Voor 12.99 is t wat anders).
Maar ik blijf dan ook gewoon betalen voor mijn NL Netflix. Nog steeds meer dan ik kijken kan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_161026174
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:51 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wereldwijde content als in alle films/series op imdb? Man, daar zou ik zonder nadenken 50 euro per maand voor neerleggen.
Nee niet per se alles op imdb. Gewoon Netflix zonder regiorestricties. Alle content die op US, UK, AUS enzo staat.

Ik zou er ook wel meer voor willen betalen, 20 euro is ook prima. Normaal abo en VPN is ook al ongeveer 12.99
pi_161026445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee niet per se alles op imdb. Gewoon Netflix zonder regiorestricties. Alle content die op US, UK, AUS enzo staat.

Ik zou er ook wel meer voor willen betalen, 20 euro is ook prima. Normaal abo en VPN is ook al ongeveer 12.99
Zou mooi zijn inderdaad. Het is een kwestie van tijd denk ik, want het aantal mensen dat series volgt op TV neemt in rap tempo af (mag ik hopen).

Dan komt er vanzelf een moment dat Netflix meer betaalt dan een TV-zender die exclusiviteit wil.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:07:16 #142
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161039258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:15 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Zou mooi zijn inderdaad. Het is een kwestie van tijd denk ik, want het aantal mensen dat series volgt op TV neemt in rap tempo af (mag ik hopen).

Dan komt er vanzelf een moment dat Netflix meer betaalt dan een TV-zender die exclusiviteit wil.
De leeftijdsgrens ligt ergens tussen de 30 en 45, daaronder kijken veel mensen op andere manieren, daarboven kijken veel mensen nog ouderwets via een televisiekabel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:08:32 #143
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161039328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee niet per se alles op imdb. Gewoon Netflix zonder regiorestricties. Alle content die op US, UK, AUS enzo staat.

Ik zou er ook wel meer voor willen betalen, 20 euro is ook prima. Normaal abo en VPN is ook al ongeveer 12.99
Als het reclamevrij is dan zou 20 euro per maand redelijk zijn voor de volledige content.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161039395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De leeftijdsgrens ligt ergens tussen de 30 en 45, daaronder kijken veel mensen op andere manieren, daarboven kijken veel mensen nog ouderwets via een televisiekabel.
heb je daar een bron van?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:15:17 #145
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161039617
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

heb je daar een bron van?
Ik kijk regelmatig naar TYT (een 'internetzender'), daar hebben ze het regelmatig over de demografie van hun kijkers, het zijn vooral mensen van die leeftijd en jonger. Als ik om mij heen kijk dan stel ik vast dat inderdaad vooral mensen van die leeftijd Netflix gebruiken. Kijk in je eigen omgeving, hoeveel mensen van 45+ ken jij die Netflix gebruiken? Hoeveel jonge mensen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161041471
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kijk regelmatig naar TYT (een 'internetzender'), daar hebben ze het regelmatig over de demografie van hun kijkers, het zijn vooral mensen van die leeftijd en jonger. Als ik om mij heen kijk dan stel ik vast dat inderdaad vooral mensen van die leeftijd Netflix gebruiken. Kijk in je eigen omgeving, hoeveel mensen van 45+ ken jij die Netflix gebruiken? Hoeveel jonge mensen?
Ik zit zelf in die jongere categorie en mijn ouders, oma en ooms ook. Om maar wat te noemen.
Dus je hebt geen bron voor deze stelling? Jammer, is interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2016 00:08:23 ]
pi_161046833
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zit zelf in die jongere categorie en mijn ouders, oma en ooms ook. Om maar wat te noemen.
Dus je hebt geen bron voor deze stelling? Jammer, is interessant.
Ik heb jou gisteren nog een bron gegeven: TYT. Zij hebben 10 000 leden (vanaf 10 USD per maand) en Google brengt in kaart wat de demografische samenstelling van de kijkers is. Dat is toch vrij duidelijk? Internettelevisie is internettelevisie, mensen die uren naar zoiets kijken kijken ook gemakkelijk via iets als Netflix. Dat wil niet zeggen dat ze nooit via de coaxkabel kijken maar in ieder geval kijken ze ook op deze manier. Het enige wat je er tegen in kan brengen is welk percentage van de jongeren op die manier kijkt maar dat het overwegend jongeren zijn is duidelijk. Oudere mensen zitten nog vast aan de coax-kabel, van de jongeren is een deel overgeschakeld naar het kijken via een internetverbinding, of dat dat nu met een desktop, laptop, tablet of smartphone is, of in een enkel geval met een televisie die is aangesloten op een computer zodat je het ouderwetse en het moderne op de ideale manier combineert: de vrijheid om te kijken wat je wil maar met het hele gezin vanaf de bank en een groot scherm. Wil je weten wat de toekomst van televisie kijken is? Dat is de toekomst: 1 krachtige centrale computer in je woning en allerlei randapparatuur die daardoor wordt aangestuurd, waaronder een grote centrale televisie, het televisie kijken via de coaxkabel gaat dus sowieso verdwijnen, ik zou daar niet de conclusie uit trekken dat nationale en gecentraliseerde televisie eveneens gaat verdwijnen, dat is moeilijker te voorspellen. Ook is het mogelijk dat diensten zoals Netflix reclame gaan spammen zoals nu gebeurt op de ouderwetse televisiezenders, het is maar net afhankelijk van wat klanten willen. Hoeveel zijn klanten bereid om te betalen? Hoe sterk maken zij zich om het product te krijgen wat zij willen krijgen door met hun portemonnee te stemmen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 30-03-2016 12:56:48 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:38:07 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161048173
Netflix werkt totaal anders dan internettelevisie. In mijn -zo goed al geriatrische kringen- kijkt niemand via computer naar Netflix, allemaal via televisie, al dan niet gestreamd via een AppleTV oid. En ook de jongere generatie in mijn kring kijkt zo. Ik ken echt niemand die alleen via computer kijkt. Zelf kijk ik alleen in bed via mijn iPad, verder via tv.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 13:40:37 #149
382129 crew  Donna
pi_161048234
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:38 schreef Copycat het volgende:
Netflix werkt totaal anders dan internettelevisie. In mijn -zo goed al geriatrische kringen- kijkt niemand via computer naar Netflix, allemaal via televisie, al dan niet gestreamd via een AppleTV oid. En ook de jongere generatie in mijn kring kijkt zo. Ik ken echt niemand die alleen via computer kijkt. Zelf kijk ik alleen in bed via mijn iPad, verder via tv.
Ik kijk het wel veel op m`n laptop. Misschien als we een Smart TV zouden hebben dat ik dan wel sneller de TV zou nemen. Maar nu gaat het via de PS3 en dan is die controller weer leeg of ik heb gewoon geen zin om te wachten voor het opstarten of downloaden van updates :P
pi_161048410
Je kunt natuurlijk ook een VPS'je opzetten in de USA en daar je eigen proxy server opzetten. Maar dat werkte ook niet op mijn PS3, toen ik het een tijdje terug probeerde.. Blijkbaar checkt de PS3 app of je een Proxy geconfigureerd hebt. Het werkte wel op mijn laptop (en dan bijv. Chromecast gebruiken).

Edit: Ik vind net deze link met uitleg hoe je je eigen DNS proxy maakt.. ga ik misschien eens uitproberen

http://www.instructables.(...)and-unblock-Netflix/

[ Bericht 18% gewijzigd door falling_away op 30-03-2016 14:08:44 ]
Alpha kenny one
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')