Netflix:quote:Netflix is currently using a new geo-restriction video stream blocking method, which will prevent the use of VPNs, proxies, and other unblocking utilities.
We estimate at this point in time, 30% of our users are blocked (and this unfortunately includes you). We are working on remedying this as fast as we can.
This is part of Netflix's crackdown on VPN's, more information on which can be found here: https://media.netflix.com(...)-as-a-global-service
If you want to keep up to date, we'll be replying and updating on Reddit all day: https://www.reddit.com/r/(...)sues_3rd_march_2016/
Due to the sheer volume of messages we are receiving, please do not reply to this message unless you require further help!
Ik snap best dat Netflix er weinig aan kan doen als de mediabazen niet mee willen werken. Fuckers.quote:That is a great question, I will be glad to shed some light on this for you today.
When we purchase content, it's on a contract for that specific region. For that reason we are not able to have all titles available to everyone, they are different depending on the region but the good news is we know this is not ideal and we are constantly working on growing our collection so we can get as much content as possible to our members worldwide! Eventually we hope that all of our customers will be able to view the same content library. Our global launch last month is a giant step forward towards that dream.
Omdat legaal en je gaat me niet vertellen dat de catalogus van Nederland je niets te bieden heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:13 schreef zarGon het volgende:
Netflix staat stond bij mij voor gemak. Juist dat gemak zorgde ervoor dat ik er maandelijks voor wilde betalen.
Op het moment dat ze dit soort fratsen uithalen - en daarmee het gemak wegvalt - verliest Netflix zijn enige/grootste pluspunt.
Waarom bij Netflix blijven als downloaden minder (!) gedoe is?
Ja, het morele kant van het verhaal is het enige wat stand zou kunnen houden, ware het niet dat ik wel wil betalen, maar niet voor een gekreupeld product.quote:
De catalogus van Nederland vind ik inderdaad de maandelijkse kosten niet waard.quote:en je gaat me niet vertellen dat de catalogus van Nederland je niets te bieden heeft.
Als je alleen al de originals rekend haal je je centjes er al uit.
Komt omdat we allemaal verdomd verwend zijn geraakt. Vroeger betaalde je voor EEN blockbuster wat je nu voor een maand betaald aan Netflix.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het morele kant van het verhaal is het enige wat stand zou kunnen houden, ware het niet dat ik wel wil betalen, maar niet voor een gekreupeld product.
Houd je dus het accepteren van een kreupel product of het alternatief (onbetaald downloaden) over.
[..]
De catalogus van Nederland vind ik inderdaad de maandelijkse kosten niet waard.
.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal verdomd verwend zijn geraakt.
.quote:Vroeger betaalde je voor EEN blockbuster wat je nu voor een maand betaald aan Netflix.
Kun je nu ook US niet meer bereiken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:32 schreef Cee het volgende:
Gisteren bij UK de unblock error gekregen, geswitched naar US en kon weer vrolijk verder kijken. Dat is nu einde oefening.
Nee. Ik zat vuistdiep in Friday Night Lights, die zit op UK, US, Ierland, Canada, NZ. Heb meerdere opties geprobeerd en de unblock-politie heeft me echt in de gaten dit keer vrees ik. Apple TV, iPad, zelfde mededeling.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je nu ook US niet meer bereiken?
Ze gaan eerst achter de grote vissen aan. Unblock-diensten die expliciet adverteren dat ze gebruikt kunnen worden voor het omzeilen van regiobeperkingen. Dat zijn makkelijke doelwitten met eenvoudig te blokkeren IP's. Kleinere diensten vallen minder op en blijven (nog) buiten schot.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef isax het volgende:
Ik heb overigens een gratis dns die het nog gewoon doet. Vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |