abonnement Unibet Coolblue
pi_160532636
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd van dat vage geneuzel. Laat ze eens concreet zijn. Welke post missen ze? Op welke dagen hadden ze het moeten krijgen? Vaak blijken ze hier geen concreet antwoord op te hebben, hooguit dat ze al een paar dagen geen post hebben gehad. Of het gaat om post van de ING of de Belastingdienst die in 90% van de gevallen door Sandd bezorgd wordt (of niet, dus).
Klopt hoor. Tenminste is in mijn wijken is dat ook zo. De paar klachten die ik ooit kreeg, hadden niets met mij als postbezorger te maken. Ik trek me er ook niets meer van aan. Ik doe mijn werk naar behoren en zeikerds zul je altijd houden. ;)
  woensdag 9 maart 2016 @ 05:45:47 #152
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_160535250
Mogguh :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Klopt hoor. Tenminste is in mijn wijken is dat ook zo. De paar klachten die ik ooit kreeg, hadden niets met mij als postbezorger te maken. Ik trek me er ook niets meer van aan. Ik doe mijn werk naar behoren en zeikerds zul je altijd houden. ;)
Maar vervelend is het wel.
Ook nu weer een adres die zegt geen post te ontvangen(van leveranciers), post bestemd voor dat adres elders wordt bezorgt en ontvangt post voor andere adressen.
Nagekeken(in overleg met mijn TC maak ik voor dat adres fotoos van de post die ik daar bezorg ivm eerdere klachten) en buiten om dat er post van bepaalde afzenders niet wordt bezorgd, is post op een juiste manier bezorgd en is er geen verkeerd geadresseerde post bezorgd. Ook weer melding van gemaakt(dit adres staat bekend om zijn klachten' ).
Bewoners nogmaals! gewezen dat er ook 2 andere bezorgdiensten de post bij hen komen bezorgen(bewoners vinden nog altijd dat 'wij' van de PTT de enige bezorgers zijn) en wederom! verzocht om verkeerd bezorgde post te bewaren en aan mij te geven, of te melden bij de klantenservice,zodat ik kan zien(en er een foto van kan maken) van wie het is.
Buitenom dat kan ik ook een foutje maken en dat is in al die tijd dat ik die wijken heb op één hand te tellen. 2 foutjes(waarvan ook terecht melding van is gedaan) en de andere keren, 2-3x,was eigenlijk geen foutje, maar omdat er mij is verzocht hier ook op naam te controleren zijn er enkelen doorgeslipt.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 9 maart 2016 @ 07:09:01 #153
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_160535470
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_verzoek__.html

De hoofdstad wil de verspreiding van reclamefolders drastisch beperken. Alleen huishoudens die de nieuwe ja/ja-sticker opplakken krijgen in het vervolg nog brochures. Aan brievenbussen zonder sticker moeten de folderbezorgers vanaf 2017 voorbijgaan.

Dat besluit het bestuur van de hoofdstad op verzoek van de Partij voor de Dieren. Voor de huis-aan-huisbladen verandert er voorlopig niets. Jaarlijks worden er in heel het land ongeveer 12 miljard folders langs de deuren bezorgd. Omwille van het milieu stelde de dierenpartij vorig jaar voor om het bestaande systeem met de gekleurde stickers op brievenbussen om te draaien.

Wie momenteel geen sticker op de klep van de postbus heeft geplakt, ontvangt alle folders en krantjes, wat optelt tot 34 kilo per jaar. Wie daarentegen een nee/nee-sticker op de brievenbus heeft, krijgt geen reclamedrukwerk, bij een nee/ja-sticker mogen er alleen huis-aan-huisbladen naar binnen worden geschoven. Dit wordt het opt-outsysteem genoemd, dat in zwang is in heel Nederland.

Maar dat is de omgekeerde wereld, volgens de Partij voor de Dieren in Amsterdam. Voorman Johnas van Lammeren vindt dat er alleen folders mogen worden verspreid bij huishoudens die daar expliciet toestemming voor geven via de nieuwe ja/ja-sticker. De nee/ja-sticker verdwijnt, want wie vanaf 2017 geen sticker op de klep plakt, ontvangt alleen nog de huis-aan-huisbladen. De nee/nee-sticker blijft hetzelfde, voor diegenen die helemaal geen drukwerk willen ontvangen.

Vanuit Den Haag wordt meegekeken met de voorstellen die nu in Amsterdam worden gedaan, en de Partij voor de Dieren wil de systematiek met de ja/ja-sticker in nog veel meer gemeenten introduceren. In Amsterdam is een ruime meerderheid van de partijen voorstander van het plan.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 maart 2016 @ 09:32:37 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160536527
Zoiets heb ik dus al eens in het echt meegemaakt
http://www.dumpert.nl/med(...)ec/kat_shredder.html

Nadien op dat adres gelukkig niet meer voorgekomen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:35:18 #155
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_160536567
quote:
15s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zoiets heb ik dus al eens in het echt meegemaakt
http://www.dumpert.nl/med(...)ec/kat_shredder.html

Nadien op dat adres gelukkig niet meer voorgekomen.
De kat door de shredder gehaald? :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 maart 2016 @ 09:39:20 #156
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160536621
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:35 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

De kat door de shredder gehaald? :P
helaas de kat een tikje verkocht en een collega bleek een kennis van de bewoner te zijn, dus die heeft later nog met hen gebabbeld.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:44:38 #157
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_160536685
Zo 1 heb ik er in mijn wijk ook. Elke dag weer... Bewoners weten het wel, maar ze doen er niks mee.
"laat de post maar uit de deur steken dan" Eeeh... ja dat is de oplossing.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 maart 2016 @ 09:50:21 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160536780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:44 schreef V__L_N het volgende:
Zo 1 heb ik er in mijn wijk ook. Elke dag weer... Bewoners weten het wel, maar ze doen er niks mee.
"laat de post maar uit de deur steken dan" Eeeh... ja dat is de oplossing.
Of de kat opvoeden of weigeren er post te bezorgen, net zolang totdat de bewoners het probleem opgelost hebben of een buitenbus geplaatst hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:35:52 #159
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_160540414
Prima daldagje, weinig post met een koude wind er bij :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:00:05 #160
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_160542378
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:09 schreef Pietertje71 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_verzoek__.html

De hoofdstad wil de verspreiding van reclamefolders drastisch beperken. Alleen huishoudens die de nieuwe ja/ja-sticker opplakken krijgen in het vervolg nog brochures. Aan brievenbussen zonder sticker moeten de folderbezorgers vanaf 2017 voorbijgaan.

Dat besluit het bestuur van de hoofdstad op verzoek van de Partij voor de Dieren. Voor de huis-aan-huisbladen verandert er voorlopig niets. Jaarlijks worden er in heel het land ongeveer 12 miljard folders langs de deuren bezorgd. Omwille van het milieu stelde de dierenpartij vorig jaar voor om het bestaande systeem met de gekleurde stickers op brievenbussen om te draaien.

Wie momenteel geen sticker op de klep van de postbus heeft geplakt, ontvangt alle folders en krantjes, wat optelt tot 34 kilo per jaar. Wie daarentegen een nee/nee-sticker op de brievenbus heeft, krijgt geen reclamedrukwerk, bij een nee/ja-sticker mogen er alleen huis-aan-huisbladen naar binnen worden geschoven. Dit wordt het opt-outsysteem genoemd, dat in zwang is in heel Nederland.

Maar dat is de omgekeerde wereld, volgens de Partij voor de Dieren in Amsterdam. Voorman Johnas van Lammeren vindt dat er alleen folders mogen worden verspreid bij huishoudens die daar expliciet toestemming voor geven via de nieuwe ja/ja-sticker. De nee/ja-sticker verdwijnt, want wie vanaf 2017 geen sticker op de klep plakt, ontvangt alleen nog de huis-aan-huisbladen. De nee/nee-sticker blijft hetzelfde, voor diegenen die helemaal geen drukwerk willen ontvangen.

Vanuit Den Haag wordt meegekeken met de voorstellen die nu in Amsterdam worden gedaan, en de Partij voor de Dieren wil de systematiek met de ja/ja-sticker in nog veel meer gemeenten introduceren. In Amsterdam is een ruime meerderheid van de partijen voorstander van het plan.
Het zal mij benieuwen. Denk dat veel mensen hem niet gaan halen. Te veel werk. Een hoop mensen vinden zo'n sticker ook gewoon lelijk op de deur. Dus die gaan ook afvallen.
Krijgen we het nog lekker rustig.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Of de kat opvoeden of weigeren er post te bezorgen, net zolang totdat de bewoners het probleem opgelost hebben of een buitenbus geplaatst hebben.
Die mensen gaan het probleem niet oplossen en de postnl... tja...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_160542852
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:09 schreef Pietertje71 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_verzoek__.html

De hoofdstad wil de verspreiding van reclamefolders drastisch beperken. Alleen huishoudens die de nieuwe ja/ja-sticker opplakken krijgen in het vervolg nog brochures. Aan brievenbussen zonder sticker moeten de folderbezorgers vanaf 2017 voorbijgaan.

Dat besluit het bestuur van de hoofdstad op verzoek van de Partij voor de Dieren. Voor de huis-aan-huisbladen verandert er voorlopig niets. Jaarlijks worden er in heel het land ongeveer 12 miljard folders langs de deuren bezorgd. Omwille van het milieu stelde de dierenpartij vorig jaar voor om het bestaande systeem met de gekleurde stickers op brievenbussen om te draaien.

Wie momenteel geen sticker op de klep van de postbus heeft geplakt, ontvangt alle folders en krantjes, wat optelt tot 34 kilo per jaar. Wie daarentegen een nee/nee-sticker op de brievenbus heeft, krijgt geen reclamedrukwerk, bij een nee/ja-sticker mogen er alleen huis-aan-huisbladen naar binnen worden geschoven. Dit wordt het opt-outsysteem genoemd, dat in zwang is in heel Nederland.

Maar dat is de omgekeerde wereld, volgens de Partij voor de Dieren in Amsterdam. Voorman Johnas van Lammeren vindt dat er alleen folders mogen worden verspreid bij huishoudens die daar expliciet toestemming voor geven via de nieuwe ja/ja-sticker. De nee/ja-sticker verdwijnt, want wie vanaf 2017 geen sticker op de klep plakt, ontvangt alleen nog de huis-aan-huisbladen. De nee/nee-sticker blijft hetzelfde, voor diegenen die helemaal geen drukwerk willen ontvangen.

Vanuit Den Haag wordt meegekeken met de voorstellen die nu in Amsterdam worden gedaan, en de Partij voor de Dieren wil de systematiek met de ja/ja-sticker in nog veel meer gemeenten introduceren. In Amsterdam is een ruime meerderheid van de partijen voorstander van het plan.
Nog meer reden om tijd te korten :')
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 maart 2016 @ 16:14:48 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160544067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:00 schreef V__L_N het volgende:

Die mensen gaan het probleem niet oplossen en de postnl... tja...
Dan zelf de kat heropvoeden dus ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_160544273
Nou, hier gaat men weer proberen de pakketjes van bol in de rode bak te doen. Zal me benieuwen hoe lang ze het deze keer volhouden....

En met die sticker, voor ons zou dat wel een stuk minder werk betekenen ja. Persoonlijk ben ik er verder best een voorstander van, een heleboel mensen krijgen die dingen wel maar gooien ze iedere keer zo weer weg. Ik vind het allemaal wat zonde die berg papier ;) de folders zijn iig ook prima online te bekijken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:22:29 #164
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_160545719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:19 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Nog meer reden om tijd te korten :')
Het zal wel loslopen. Vergeet niet dat dit een lokale actie van de gemeente Amsterdam is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:59:06 #165
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_160547699
Gatverdamme, ja-ja-stickers. Als er iets waardeloos is op brievenbusfronten tussen de ja-neestickers...
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:03:59 #166
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_160547809
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Zelva het volgende:
Gatverdamme, ja-ja-stickers. Als er iets waardeloos is op brievenbusfronten tussen de ja-neestickers...
Dan ruk ik hoogst persoonlijk overal al die nee/nee en nee/ja stickers af.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:22:38 #167
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_160552333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dan ruk ik hoogst persoonlijk overal al die nee/nee en nee/ja stickers af.
>:) _O-

Ik zie het helemaal voor me. _O-
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:41:31 #168
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_160553031
Krijgen we straks helemaal een wildgroei aan stickers. Nu kan je vaak nog vanaf de stoep de sticker op de bus zien en doorlopen, maar straks moet je het tuinpad oplopen, want stel dat er ja/ja staat? Het is nu al steeds lastiger, want je hebt ook al NEE/JA-stickers (wel reclamefolders, geen hah-bladen), en allerlei stickers die hier erg veel op lijken, maar dan staat er bijv: NEE, geen colportage - JA, wel collectanten.

Op zich vind ik de JA/JA sticker een goed idee (de opt-in methode), maar laat dan ajb de NEE/NEE-sticker vervallen, want die is dan toch overbodig geworden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 maart 2016 @ 21:47:38 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160553305
of je hebt een grapjas met ja, geen reclamefolders

Die vraagt erom om gewoon folders te krijgen natuurlijk ~O>
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_160553550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Krijgen we straks helemaal een wildgroei aan stickers. Nu kan je vaak nog vanaf de stoep de sticker op de bus zien en doorlopen, maar straks moet je het tuinpad oplopen, want stel dat er ja/ja staat? Het is nu al steeds lastiger, want je hebt ook al NEE/JA-stickers (wel reclamefolders, geen hah-bladen), en allerlei stickers die hier erg veel op lijken, maar dan staat er bijv: NEE, geen colportage - JA, wel collectanten.

Op zich vind ik de JA/JA sticker een goed idee (de opt-in methode), maar laat dan ajb de NEE/NEE-sticker vervallen, want die is dan toch overbodig geworden.
Dat ja. Ik vind al die verschillende stickers ook al zeer irritant nu, vooral ook idd die sticker dat mensen juist wel de folders maar niet de andere bladen willen. Van mij mogen ze al die doorzichtige stickers en zogenaamd grappige stickers ook wel verbieden :P en stickers aan de binnenkant vd klep bij een buitenbus ;(

Mensen plakken die stickers ivm colportage etc ook vaak op de brievenbus :N

En dan dat mooie geintje van Z iggo met die sticker dat mensen geen aanbiedingen voor glasvezel etc wilden, omdat ze tevreden waren met hun kabelaansluiting.....
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:29:29 #171
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_160554999
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
of je hebt een grapjas met ja, geen reclamefolders

Die vraagt erom om gewoon folders te krijgen natuurlijk ~O>
Van die figuren die van hun nee/nee sticker een ja/nee sticker maken, maar dan alleen de nee veranderen in ja zodat er vervolgens staat "ja, geen reclame" ipv "nee, geen reclame" :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 maart 2016 @ 22:33:32 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160555170
En zie het maar eens van 30+ wijken te onthouden als je alleen op zaterdagen werkt :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:51:10 #173
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_160557553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Krijgen we straks helemaal een wildgroei aan stickers. Nu kan je vaak nog vanaf de stoep de sticker op de bus zien en doorlopen, maar straks moet je het tuinpad oplopen, want stel dat er ja/ja staat? Het is nu al steeds lastiger, want je hebt ook al NEE/JA-stickers (wel reclamefolders, geen hah-bladen), en allerlei stickers die hier erg veel op lijken, maar dan staat er bijv: NEE, geen colportage - JA, wel collectanten.

Op zich vind ik de JA/JA sticker een goed idee (de opt-in methode), maar laat dan ajb de NEE/NEE-sticker vervallen, want die is dan toch overbodig geworden.
Nog leuker, als mensen ze aan de binnenkant van hun klep gaan plakken :+
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  donderdag 10 maart 2016 @ 06:17:54 #174
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_160559676
Mogguh.

Hier ook al veel 'klachten' gehoord over de SPAM-aanval van de postcodeloterij.
Sommigen dachten een prijs te hebben gewonnen( geadresseerd aan " de bewoners van"...)
En bij sommigen gaat het gelijk de prullenbak in.

Je kan het blokkeren, maar volgens mij alleen als ongeadresseerd is en met 'aan de bewoners van' omzeil je dit regeltje van ongeadresseerde reclame ;)
Dan heb ik ook weer dat sommige bewoners het wel ongeadresseerde post vinden( al dan niet met de NEE/JA-sticker.)

Zo had ik een tijdje terug iemand die klaagde over reclame terwijl die een nee/ja-sticker had. Het bleek om geadresseerde reclame te gaan, dus uitgelegd waarom en hoe maar deze was er niet mee eens want PostNL moest dat maar filteren ... :')
Aangegeven dat de bewoners de verzender moeten contacteren en dit niet PostNL moeten aanrekenen.

Ook al scheelt het in de uren, van mij mag heel dat ongeadresseerde HAH binnen PostNL er wel uit en allemaal naar SPOTTA gaan.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_160560268
Geweigerd retour sturen, daar begin ik niet meer aan. Soms doen de mensen dat zelf, zie ik de volgende dag in mijn tas ;) Vooruit, dan kan een stickertje er nog wel af, eh... op.

De weigeraars met internet wijs ik op postfilter.nl. Geen idee of de loterijen daar bij staan, maar dan ben ik ervan af. 😌
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')