abonnement Unibet Coolblue
pi_160364224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:29 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik denk het wel. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk (dichte) familie van elkaar zijn :+
Ik vermoed dat ze daar ook nog wel naar gaan kijken omdat de kijker nu natuurlijk ook nieuwsgierig is. Was vroeger heel normaal hoor, kan iedereen je met een stamboomhobby vertellen. Vooral ook omdat er toch binnen korte afstanden werd getrouwd en een beetje van dezelfde stand en dan kom je wel eens uit bij iemand waarbij de wederzijdse voorouders (meestal paar generaties terug hoor) al familie was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160364372
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:03 schreef Palomar het volgende:
Vind het een beetje een misleidend programma. Als je op 'wetenschappelijk niveau' mensen wilt matchen dan moet je ook een 'pool' hebben die groot genoeg is om uit te selecteren en een match te vinden. Naar wat ik zag deden er uiteindelijk maar een stuk of 6 mensen mee.
Het waren er veel meer, maar doordat je moet trouwen haken veel mensen af.
pi_160364418
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:40 schreef Bluezz het volgende:

Het waren er veel meer, maar doordat je moet trouwen haken veel mensen af.
Volgens mij is dat trouwen een gimmick, want je kan er binnen 5 weken weer onderuit zonder gevolgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160364755
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is dat trouwen een gimmick, want je kan er binnen 5 weken weer onderuit zonder gevolgen.
Als ze nou mensen in gemeenschap van goederen lieten trouwen :D
pi_160364842
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:56 schreef -0- het volgende:

Als ze nou mensen in gemeenschap van goederen lieten trouwen :D
Ik denk dat dan 100% zou afhaken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160368709
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:23 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Maar dan heb je geen keuze en heb je meer aandacht voor het doel dat je wilt bereiken maar geen oog voor het proces ernaar toe. Dat is evenmin zo belangrijk.
Ja dat is ook wel weer zo. :Y
pi_160375965
Bram en Patty trouwden na hun eerste ontmoeting: 'Ik schrok wel dat hij kaal was'



Bram (38) en Patty (32) trouwden met elkaar terwijl ze elkaar voor het eerst zagen in het programma Married at first Sight. "Onze huwelijksnacht? Die houden we liever privé."

Gisteravond zagen ruim een miljoen mensen in het tv-programma Married at First Sight hoe Bram de Jong en Patty Christiaanse na hun eerste match met elkaar trouwen. RTL Nieuws interviewde het kersverse stel.

En: hoe waren de reacties na de eerste uitzending?
Bram: "Vanuit mijn omgeving heb ik heel leuke reacties gehad. Super! Op sociale media las ik ook wel vervelende en flauwe reacties. Maar daar trek ik me niets van aan. Het is zo makkelijk om op Twitter los te gaan op iemand die je niet kent."
Patty: "Oh, ik heb ontzettend veel reacties gehad. Niet normaal. Alleen maar onwijs lieve en leuke reacties. Mensen vonden dat ik mezelf was gebleven en echt was zoals ik ben. Een mooi compliment."

Jullie zijn vast heel teleurgesteld in de liefde, als je met zo'n programma meedoet.
Bram: "Helemaal niet. Ik heb meerdere relaties gehad en samengewoond. Ik ben niet verbitterd in de liefde ofzo."
Patty: "Ik ben ook niet teleurgesteld in de liefde en heb ook een lange relatie gehad."

Maar waarom ga je dan voor een miljoenenpubliek trouwen met een wildvreemde?
Bram: "Ik hou er wel van om gekke dingen te doen. Om leuke uitdagingen op te zoeken. Dat is dit. Je leeft maar een keer. En ik denk altijd maar zo: je kunt op je bek gaan, maar het kan je ook altijd iets moois opleveren."
Patty: "Al mijn vriendinnen zijn gesetteld. Sommigen hebben al kinderen. Ik ben eigenaresse van een kinderopvang in Ulvenhout en heel druk met werken. Ga niet naar de kroeg ofzo om mannen te ontmoeten omdat ik heel druk ben. En Tinder vind ik ook niets. Ik vond dit programma wel een leuke manier om iemand te ontmoeten."

Toen jullie elkaar voor het eerst zagen wat dacht je toen: lekker ding?
Bram: "Ik was meteen heel enthousiast toen ik Patty zag. Ze heeft een heel lieve uitstraling. Maar ze is ook stoer. Een heel leuke vrouw, dacht ik meteen."
Patty: "Ik zag bij Bram meteen die pretogen. Dat vond ik heel leuk. Hij is een echte knuffelbeer, daar hou ik van. Ik schrok wel even toen ik die kale kop zag. Ik had nog aangegeven dat ik op mannen met veel haar val".
Dacht je ook meteen: daar wil ik wel mee trouwen?

Bram: "Ik wist dat niet van tevoren dat ik met Patty moest trouwen. Ik dacht dat het ging om een datingprogramma. Maar aan het eind van de dag kwam presentator Peter van der Vorst met de mededeling dat ik moest trouwen met een volstrekt onbekende match. Ik heb het met familie en vrienden besproken. Het is namelijk nogal wat en wilde geen gedoe: ik ben leraar en heb een eigen onderneming. Maar uiteindelijk heb ik de minnen en plussen tegen elkaar afgewogen en het toch gedaan. Ik vond het echt een uitdaging."
Pattty: "Ik heb even getwijfeld. Mijn vader is ernstig ziek dus het is best heftig om dan nu van alles op je nek te halen. Maar onze match was volgens de deskundigen zo sterk dat ik het aandurfde: trouwen dus maar."

Waarom hebben de deskundigen van het programma (een bioloog, psycholoog en seksuoloog) jullie gekoppeld?
Patty: "Volgens de deskundigen zijn Bram en ik de perfecte match. We houden allebei van reizen, hebben dezelfde hobby's, en onze karakters passen bij elkaar. We hebben zelfs deels hetzelfde dna. Volgens de deskundigen zou het best eens kunnen dat onze verre verre voorouders ook met elkaar zijn getrouwd."

Hoe was jullie huwelijksfeest?
Bram: "Een super dag. Met vrienden, familie alles erop en eraan. Echt een geweldige dag."

En: hoe was de huwelijksnacht?
Bram en Patty: "Daar gaan we helemaal niets over zeggen. Wat we hebben gedaan laten we lekker privé."

Zijn jullie nog steeds getrouwd?
Bram en Patty: "Dat mogen we niet zeggen. Dat is de afspraak die we hebben gemaakt met het programma. Iedereen die dat wil weten moet naar het programma kijken."
pi_160383893
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-van-bruiloft.dhtml

In de reacties staat wat interessante info

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:33:12 #109
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_160528114
:W
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_160528261
Ff meegluren
pi_160528269
:W
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_160528317
Yori is te jong en ik denk ook niet knap genoeg voor Nathalie
٩๏̯͡๏)۶
pi_160528327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Yori is te jong en ik denk ook niet knap genoeg voor Nathalie
dat idee heb ik ook. Zij lijkt me echt een type dat op mooiboys valt
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2016 @ 21:40:09 #114
137949 Disana
pi_160528371
Oh ja. Even kijken tot de Rijdende Rechter begint.
pi_160528409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Disana het volgende:
Oh ja. Even kijken tot de Rijdende Rechter begint.
Inderdaad. RR > alles wat op dinsdag op tv komt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2016 @ 21:41:22 #116
137949 Disana
pi_160528425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Inderdaad. RR > alles wat op dinsdag op tv komt.
Tien minuten overlap, is te doen.
pi_160528445
Die trouwwinkels zijn in Rotterdam :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_160528457
Doen ze de hele aflevering over jurk/pak uitzoeken? :')
pi_160528487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef MissJ het volgende:

[..]

dat idee heb ik ook. Zij lijkt me echt een type dat op mooiboys valt
Ze is ook erg knap, je zou denken dat ze als sportinstructeur talloze mannen tegenkomt, maar blijkbaar niet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_160528518
Yori is geen lelijke gozer maar zijn kapsel is lomp. Als hij dat nou moderniseert zou het helemaal niet verkeerd zijn. En oh ja, die gouden kettingen en ringen.. No go.
Volgens mij wordt hij wel helemaal wild van haar en zoals het eruit ziet, zij niet van hem. Oeps...
pi_160528538
Mooie jurk deze O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_160528610
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ze is ook erg knap, je zou denken dat ze als sportinstructeur talloze mannen tegenkomt, maar blijkbaar niet.
Talloze mannen tegenkomen en daten enzo doet ze denk ik wel, maar geen blijvertjes tot nu toe.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_160528629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
Mooie jurk deze O+
ja echt he. Vooral die rug, heel sexy én stijlvol.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:52:06 #124
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160528840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Yori is te jong en ik denk ook niet knap genoeg voor Nathalie
Yori heeft meer niveau dan Nathalie.
pi_160529078
Dit wordt niks :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')