abonnement Unibet Coolblue
pi_160315398
quote:
Oud-Ajacied Evander Sno staat volgende week voor de rechter. Hij wordt onder andere verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling.

In augustus 2013 zou Sno samen met twee familieleden, twee personen zwaar mishandeld hebben. Daarbij zouden de slachtoffers meerdere klappen en zelfs schoppen tegen het hoofd en in het gezicht gekregen hebben, terwijl zij al op de grond lagen.

Het Openbaar Ministerie acht de mishandeling van één van de slachtoffers zelfs zo ernstig, dat het de drie verdenkt van poging tot doodslag.

Evander Sno speelde in het seizoen 2008/2009 voor Ajax. Een jaar later werd hij alweer verhuurd aan Bristol City FC, maar hij keerde kort daarna terug naar Amsterdam. Zijn carrière raakte in het slop nadat hij in 2010 een hartaanval kreeg op het veld tijdens een wedstrijd van jong Ajax.
http://www.at5.nl/artikel(...)-poging-tot-doodslag

Toch een leuke speler voor de degradatiekandidaten imo. Zonde.
pi_160315497
Evander Snoerjekkmuildichtgraftak
U MAD?
pi_160315526
Waar speelde ie eigenlijk tegenwoordig?
pi_160315569
Als ie maar geen hartstilstand krijgt tijdens het proces!!!!!
pi_160315580
Wat sno voor die jongen.
  Forum Admin maandag 29 februari 2016 @ 15:29:35 #6
35723 crew  GGMM
pi_160315669
quote:
3s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Evander Snoerjekkmuildichtgraftak
haha ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160315722
Toch zonde, had niet misstaan op het huidige Feyenoord-middenveld.
  Forum Admin maandag 29 februari 2016 @ 15:33:58 #8
35723 crew  GGMM
pi_160315800
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toch zonde, had niet misstaan op het huidige Feyenoord-middenveld.
haha ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160315825
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

haha ja.
Fijn dat we het een keer eens zijn, Reneetje.
pi_160316071
Zo zo, hij had toch wat Sno-de plannen dus

hueheheyee

:T
pi_160318218
Typisch geval van een grote bek en een klein hartje

:P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160318991
Raar dat het nu pas naar buiten komt
pi_160319577
Laat maar, jongens. C'est een complot.
quote:
Volgens Sno wordt het incident overdreven en moest hij zichzelf verdedigen. De aanleiding voor de vechtpartij is onduidelijk, maar Sno vindt dat er te zware woorden worden gebruikt in de media en door het Openbaar Ministerie (OM). “Poging doodslag is zwaar overdreven. Ze maken het echt veel groter en zwaarder dan het was. Er was een opstootje waarbij kennissen van mij betrokken waren”, aldus de middenvelder.

Hij zegt dat hij het wilde sussen en vervolgens zelf tikken kreeg. “En ja, ik hoef me niet te laten slaan, dus heb ik mezelf verdedigd. Maar ik heb ze zeker niet geschopt toen ze op de grond lagen”, benadrukt Sno. Hij geeft daarnaast aan dat hij de slachtoffers niet kent en dat hij niet weet waar de ruzie nu precies over ging. Het wordt vooral groot gemaakt omdat hij zelf profvoetballer is, meent Sno. “Als je iemand tegen z'n been schopt als-ie op de grond ligt, noemen ze het al poging doodslag. Maar ik heb niet eens geschopt toen ze lagen.”
pi_160319604
Heb het zien gebeuren. Sno kreeg een klap van een gast, viel, stond op en sloeg hem neer. Vervolgens doken er nog wat op elkaar maar daar was Sno niet echt bij betrokken. Er wordt weer eens van een mug een olifant gemaakt.
  maandag 29 februari 2016 @ 18:16:31 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160319628
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef El-Capone het volgende:
Heb het zien gebeuren. Sno kreeg een klap van een gast, viel, stond op en sloeg hem neer. Vervolgens doken er nog wat op elkaar maar daar was Sno niet echt bij betrokken. Er wordt weer eens van een mug een olifant gemaakt.
Heb je geen slecht geschoten smartphone filmpje?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_160320152
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:14 schreef Caland het volgende:
Typisch geval van een grote bek en een klein hartje

:P
:').!!!! Doodsverwensing dit.
U MAD?
pi_160320708
Hij zit nu bij DWDD :?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160325966
Lekker suggestief al vast "veroordeeld" in de TT zetten.
pi_160327918
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Lekker suggestief al vast "veroordeeld" in de TT zetten.
daarom ook een vraagteken
pi_160328125
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

daarom ook een vraagteken
Je kan er ook inzetten "Evander Sno doodgeschoten?", dat blijkt misschien ook nog wel eens een keer te gebeuren. Levert in ieder geval veel clicks op.
  User die overal opduikt 2022 maandag 29 februari 2016 @ 22:31:05 #21
186611 Haags
pi_160328191
Toch blij dat hij nooit naar Ado is gekomen destijds.
Zonder wrijving geen glans
pi_160328334
Free Sno!
pi_160330853
Hoezo is mijn post hier verwijderd?
pi_160333396
opsluiten, nooit meer vrijlaten. Kopschoppers geen genade voor, profvoetballer of niet
pi_160333923
Vind het maar onzin dat zoiets uitgebreid in het nieuws komt. Dit soort dingen gebeuren dagelijks en dan moet altijd maar de privacy in acht genomen worden, maar als het een of andere modale voetballer is komt het zelfs op teletekstpagina 101 :')
pi_160340562
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vind het maar onzin dat zoiets uitgebreid in het nieuws komt. Dit soort dingen gebeuren dagelijks en dan moet altijd maar de privacy in acht genomen worden, maar als het een of andere modale voetballer is komt het zelfs op teletekstpagina 101 :')
dit :r
pi_160340835
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vind het maar onzin dat zoiets uitgebreid in het nieuws komt. Dit soort dingen gebeuren dagelijks en dan moet altijd maar de privacy in acht genomen worden, maar als het een of andere modale voetballer is komt het zelfs op teletekstpagina 101 :')
Vooruit, noemen we 'em voortaan Evander S.
pi_160341212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vind het maar onzin dat zoiets uitgebreid in het nieuws komt. Dit soort dingen gebeuren dagelijks en dan moet altijd maar de privacy in acht genomen worden, maar als het een of andere modale voetballer is komt het zelfs op teletekstpagina 101 :')
Het mooie is dat als hij berecht wordt er Evander S. zal staan :D
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 maart 2016 @ 16:31:44 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_160343493
Jan Mulder (Rotterdam, 10 februari 1961) is een Nederlands voormalig voetballer die als linksback speelde.



Mulder speelde in de jeugd bij Feyenoord begon zijn loopbaan bij Telstar. Hij brak door bij SVV in de Eerste divisie en ging daarna naar FC Volendam in de Eredivisie. In het seizoen 1989/90 speelde hij voor Feyenoord waarna hij terugkeerde bij SVV waar hij de fusie tot SVV/Dordrecht'90 meemaakte. Hij sloot in 1993 zijn loopbaan af bij Telstar. Hierna speelde hij nog bij de amateurs van VV Veenhuizen. In 1999 werd hij tot zeven jaar cel veroordeeld nadat hij een vriend doodgeschopt had . In 2013 werd hij genoemd als mogelijke spil in een omkoopschandaal in het seizoen 1992/93 van Telstar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160537336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:12 schreef tong80 het volgende:
Voormalig voetballer Evander Sno moet woensdag voor de rechter verschijnen. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling.



Sno zou samen met twee familieleden twee andere personen zwaar mishandeld hebben. De slachtoffers kregen meerdere klappen en zouden ook tegen het hoofd geschopt zijn toen ze op de grond lagen. Vanwege dat laatste worden de drie ook verdacht van poging tot doodslag.

http://www.telegraaf.nl/b(...)or_de_rechter__.html

Als z'n hart het maar houdt.

:{
pi_160537486
Wordt 'ie hart van.

:P
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 maart 2016 @ 11:01:07 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_160537822
De zaak tegen de 28-jarige oud-Ajacied Evander Sno is voor onbepaalde tijd uitgesteld. De rechtszaak zou woensdag worden behandeld door de rechtbank in Amsterdam. Maar de advocaten eisten aanhouding van de zaak omdat ze de bewakingsbeelden niet hadden kunnen inzien.



Sno wordt ervan verdacht met twee familieleden twee andere personen zwaar mishandeld te hebben bij een vechtpartij in 2013. De slachtoffers zouden meerdere keren in het gezicht zijn geslagen en geschopt, ook toen ze eenmaal op de grond lagen. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van poging tot doodslag en zware mishandeling.

Bewakingsbeelden
De zaak werd al snel geschorst omdat de advocaten van de verdachten eisten dat de zaak wordt aangehouden. Dit deden ze toen omdat er bewakingsbeelden zouden worden getoond die ze niet hebben gezien. Volgens de Officier van Justitie hebben de advocaten maandag een uitnodiging gehad om de beelden te komen bekijken. Daar is geen van de advocaten op ingegaan. Het OM is van mening dat minstens één advocaat langs kunnen komen, aangezien er drie advocaten bij hetzelfde kantoor werken. Ook willen de advocaten de politie-agenten die een verklaring hebben afgelegd nader spreken.

De rechtbank sloot zich erbij aan dat de bewakingsbeelden in het dossier hadden moeten zitten en dat de advocaten de agenten nader mogen spreken. Wanneer de rechtszaak wordt voortgezet is niet bekend.

Verdachten afwezig
Sno en de twee andere verdachten schitterden woensdagochtend door afwezigheid. Volgens de advocaat van de andere verdachten zijn die bang voor de publiciteit rondom de rechtszaak. Waarom Sno afwezig was, wilde zijn advocaat niet zeggen.

Overdreven
De voetballer zelf vindt de aanklacht zwaar overdreven. ,,Ze maken het echt veel groter en zwaarder dan het was. Er was een opstootje waarbij kennissen van mij betrokken waren. Ik wilde dat beetje sussen, van: Hé boys, dit is niet nodig, we zijn lekker aan het feesten. Toen kreeg ik zelf tikken en ja, ik hoef me niet te laten slaan, dus heb ik mezelf verdedigd. Maar ik heb ze zeker niet geschopt toen ze op de grond lagen. Ik ken die slachtoffers ook niet, weet niet eens waar die ruzie over ging. Ze maken dit groot omdat ik voetballer ben'', aldus Sno die in 2008/2009 voor Ajax speelde. Sinds 2014 is de prof clubloos.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Sno-uitgesteld.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')