abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 februari 2016 @ 11:07:35 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160309075
De plaatjes blijven voorbij komen in allerlei topics en worden eigenlijk gewoon niet goed besproken waar het hoort, in een eigen topic waar het niet offtopic is.

In 1995 kwam het kaartenspel op de markt, gebaseerd op de 'The Illuminatus!' trilogie
Hier een linkje van de 330(!) kaarten in het spel.

http://www.muslimsandthew(...)ds-in-the-full-deck/

Even een random youtube:
En ik zou zeggen: Brand los. 330 kaarten uitgebracht, hoeveel daarvan zijn uitgekomen en heeft iemand de trilogie gelezen en komt die onderwerpen er ook in terug?
Is het schieten met hagel of zit er meer achter?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 11:12:10 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160309193
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160311252
Onzin uiteraard. Als je hoopt dat de toekomst voorspelt wordt kan je altijd wel iets vinden.
Conscience do cost.
pi_160311492
Het is een beetje als die paragnostenlijnen. Algemeenheden. Dan heb je altijd wel iets van een raakvlak met een onderwerp.

Het belangrijkste hierin is het motief. Waarom zou een elite dit uitbrengen?
  maandag 29 februari 2016 @ 12:47:35 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160311494
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:36 schreef ems. het volgende:
Onzin uiteraard. Als je hoopt dat de toekomst voorspelt wordt kan je altijd wel iets vinden.
Het illuminati kaartenspel wordt ook niet beschouwd als een Nostradamus achtig kaartspel (waar je ook genoeg van kan vinden B-) ) maar als een kaartspel met 'voorkennis' zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 12:49:22 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160311561
De enige reden waarom de "elite" dit uit zou brengen is dat de Aarde een grote tv-show in het universum is (ja, South Park gekeken), vergelijkbaar met Wie is de Mol, en dat dit soort kaarten de hints zijn voor de kijker.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160311588
Zo bedoelde ik dan ook het toekomst voorspellen. Zoals ik in een ander topic al zei: Over 30 zal het conspiracy-plebs zich heerlijk kunnen uitleven met alle dingen die nu in videogames en andere populaire media gebeurt en die dan "uitkomen".

Verder heb ik geen enkele kaart gezien die voorkennis zou insinueren.
Conscience do cost.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 12:53:13 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160311702
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef ems. het volgende:
Zo bedoelde ik dan ook het toekomst voorspellen. Zoals ik in een ander topic al zei: Over 30 zal het conspiracy-plebs zich heerlijk kunnen uitleven met alle dingen die nu in videogames en andere populaire media gebeurt en die dan "uitkomen".

Verder heb ik geen enkele kaart gezien die voorkennis zou insinueren.
Precies.

Als je nu zo'n kaartenspel maakt heb je al een paar zekerheden die je erin kunt zetten, met een kans dat ze uitkomen:

- Iets met IS (die je niet letterlijk IS noemt, maar religieuze extremisten ofzo)
- Aanslagen op grote steden (waarbij je natuurlijk de Eiffeltoren toont, want hét symbool van Parijs, of het Rode Plein, want Moskou)
- Grote ziekteuitbraak (want dat heb je toch regelmatig wel, dus komt uit)
- Kernramp (gebeurt ook vast wel eens)

Etc
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 februari 2016 @ 13:06:49 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160312141
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Het is een beetje als die paragnostenlijnen. Algemeenheden. Dan heb je altijd wel iets van een raakvlak met een onderwerp.

Het belangrijkste hierin is het motief. Waarom zou een elite dit uitbrengen?
Het zit in de lijn van de wat diepere conspiracy concepten die tegen de esoterie aan schuren. Noem het maar gewoon rituelen, mensen (en geheime organisaties) zijn gek op rituelen. En het wel of niet verhuld uitbrengen van waarschuwingen horen daar blijkbaar bij (is de theorie)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 13:08:05 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160312177
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zit in de lijn van de wat diepere conspiracy concepten die tegen de esoterie aan schuren. Noem het maar gewoon rituelen, mensen (en geheime organisaties) zijn gek op rituelen. En het wel of niet verhuld uitbrengen van waarschuwingen horen daar blijkbaar bij (is de theorie)
Ja, maar zo kun je werkelijk waar elke vage theorie "verklaren". Als het totaal niet logisch is zeg je gewoon dat het erbij hoort, en klaar :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 februari 2016 @ 13:24:37 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160312555
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, maar zo kun je werkelijk waar elke vage theorie "verklaren". Als het totaal niet logisch is zeg je gewoon dat het erbij hoort, en klaar :D
Ik kan er verder ook niet veel meer van maken maar het blijkt een dingetje te zijn iig. Misschien wel van het kaliber 'God zal zichzelf nooit bewijzen dus hij bestaat' maar als het zoiets is dan is het wel een hele uitgebreide variant die al lange tijd bestaat en 'gevoed' wordt met nieuwe 'aanwijzingen'.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160328588
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef jogy het volgende:
De plaatjes blijven voorbij komen in allerlei topics en worden eigenlijk gewoon niet goed besproken waar het hoort, in een eigen topic waar het niet offtopic is.

In 1995 kwam het kaartenspel op de markt, gebaseerd op de 'The Illuminatus!' trilogie
Hier een linkje van de 330(!) kaarten in het spel.

http://www.muslimsandthew(...)ds-in-the-full-deck/

Even een random youtube:
En ik zou zeggen: Brand los. 330 kaarten uitgebracht, hoeveel daarvan zijn uitgekomen en heeft iemand de trilogie gelezen en komt die onderwerpen er ook in terug?
Is het schieten met hagel of zit er meer achter?
Hier nog wat opmerkelijke kaarten:













Alex Jones en Ron Paul?



-
  maandag 29 februari 2016 @ 22:47:16 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160328640
Ik heb dit weekend een veel leuker BNW spel gespeeld, gemaakt en bedacht door een lid van een bordspellengroep.

Opzet was Free People vs The Puppet Masters (Illuminati).

Kwamen ook dit soort zaken in voor.

Maar al die zaken zijn allemaal algemeenheden. Niks specifieks. En dat zogenaamd vergelijken van mensen op kaarten is ook mooi.

Ik zie er Edward Norton en een grijze Leonard Nimoy in.

Die jogger card _O-
De daders waren zelf geen deelnemers he. :)
pi_160328749
Mja... het blijft een vaag kaartspelletje... tis nooit echt duidelijk hoe of wat.
(behalve de 9/11 aanslagen dan vind ik, die zijn gewoon overduidelijk voorspeld in de kaarten)

Maar ze hebben ook ooit nog weleens zo'n sluipschutter gehad in de VS toch..?

Well...



Ja, ook weer een vrij 'algemene' kaart te noemen, maar toch wel apart.
-
  maandag 29 februari 2016 @ 22:53:23 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160328819
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef Lichtkogel het volgende:
Mja... het blijft een vaag kaartspelletje... tis nooit echt duidelijk hoe of wat.
(behalve de 9/11 aanslagen dan vind ik, die zijn gewoon overduidelijk voorspeld in de kaarten)

Maar ze hebben ook ooit nog weleens zo'n sluipschutter gehad in de VS toch..?

Well...

[ afbeelding ]

Ja, ook weer een vrij 'algemene' kaart te noemen, maar toch wel apart.
Ja, maar ook in Canada, in Mexico, in Europa vast ook wel. Dus ja, te algemeen. Zo werken paragnosten bij zo'n paragnostenlijn ook.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 22:55:14 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160328878
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hier nog wat opmerkelijke kaarten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alex Jones en Ron Paul?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volgens die kaart zou er iets van een aanslag gepleegd worden door een hardloper? Of nou ja, er staat "joggers". Niet gebeurd.

Rewriting history? Dat is echt niet iets wat "ineens" even op is komen duiken en dus Illuminatie moet zijn. Gun control? Een discussie en dat heeft men dan maar op een kaartje gezet. Boeiend. En twee poppetjes die samen lachen. Jeetje, dat er ooit nog eens 2 mensen zouden lachen.

Ik ga er vanuit dat dit de kaarten waren die juist niks voor moeten stellen dus? Ben wel benieuwd naar de kaarten die wél daadwerkelijk iets zouden kunnen betekenen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160328899
Of deze dan? Ook wel vrij actueel de laatste tijd:



En what about deze... met al de fluoridering van het water van tegenwoordig..?

-
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 22:57:03 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160328930
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef Lichtkogel het volgende:
Mja... het blijft een vaag kaartspelletje... tis nooit echt duidelijk hoe of wat.
(behalve de 9/11 aanslagen dan vind ik, die zijn gewoon overduidelijk voorspeld in de kaarten)

Maar ze hebben ook ooit nog weleens zo'n sluipschutter gehad in de VS toch..?

Well...

[ afbeelding ]

Ja, ook weer een vrij 'algemene' kaart te noemen, maar toch wel apart.
Helemaal niks aparts aan. Met een scherpschuttersgeweer kan een getrainde schutter van een afstand (bijvoorbeeld bovenop een gebouw) iemand neerschieten. Dat is zo.

Echt, dat is niet anders dan een kaart met een koe erop en dan zeggen "Ja, nou, iemand vermoordde ooit Kennedy en waarschijnlijk at de moeder van Kennedy ooit een keer een biefstuk, dus is het voorspeld!"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 februari 2016 @ 22:57:20 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160328947
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:55 schreef Lichtkogel het volgende:
Of deze dan? Ook wel vrij actueel de laatste tijd:

[ afbeelding ]
Je hebt de Seksuele Revolutie nooit gehad op school? :)
Dat was ruim voor dat kaartspel.
quote:
En what about deze... met al de fluoridering van het water van tegenwoordig..?

[ afbeelding ]
In Nederland? :)
pi_160329010
Ik voorspelde 9/11 ook al met microsoft flight simulator 5.0.
Conscience do cost.
pi_160329247
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Helemaal niks aparts aan. Met een scherpschuttersgeweer kan een getrainde schutter van een afstand (bijvoorbeeld bovenop een gebouw) iemand neerschieten. Dat is zo.

Echt, dat is niet anders dan een kaart met een koe erop en dan zeggen "Ja, nou, iemand vermoordde ooit Kennedy en waarschijnlijk at de moeder van Kennedy ooit een keer een biefstuk, dus is het voorspeld!"
Ja, maar ik heb het over deze dan, die in 2002 nogal aan het huishouden waren in de VS:
https://en.wikipedia.org/wiki/Beltway_sniper_attacks

Maar dan nog... kan ook toeval zijn met de desbetreffende kaart.

Of deze kaart dan van Al Gore? Was hij toen ook al zo'n milieu-activist toen het kaartspel uitkwam..?

-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:08:03 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329324
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het over deze dan, die in 2002 nogal aan het huishouden waren in de VS:
https://en.wikipedia.org/wiki/Beltway_sniper_attacks

Maar dan nog... kan ook toeval zijn met de desbetreffende kaart.
https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Whitman

Bekendere sniper, en nog voor het kaartspel uitkwam.

quote:
Of deze kaart dan van Al Gore? Was hij toen ook al zo'n milieu-activist toen het kaartspel uitkwam..?

[ afbeelding ]
Wat simpel zoekwerk leidt tot:

quote:
Gore has been involved with environmental issues since 1976, when as a freshman congressman, he held the "first congressional hearings on the climate change, and co-sponsor[ed] hearings on toxic waste and global warming.
https://en.wikipedia.org/wiki/Al_Gore
pi_160329363
Zoals ik al zei... het blijft een vreemd kaartspelletje welke in 1995 uitkwam... en dan met name deze kaarten die het 'm doen:



Rest is allemaal redelijk algemeen te noemen ja, net als een horoscoop zeg maar.
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:11:23 #24
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329433
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:09 schreef Lichtkogel het volgende:
Zoals ik al zei... het blijft een vreemd kaartspelletje welke in 1995 uitkwam... en dan met name deze kaarten die het 'm doen:

[ afbeelding ]

Rest is allemaal redelijk algemeen te noemen ja, net als een horoscoop zeg maar.
En ook deze geven een algemeen beeld. 9/11 was geen nucleaire bom die afging. Pentagon werd ook niet opgeblazen maar door een vliegtuig geraakt.

Pentagon is een logisch doelwit want militair strategisch. Dat is bijna een 100% surefire target waar je horoscoop-technisch makkelijk mee scoort.
pi_160329505
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En ook deze geven een algemeen beeld. 9/11 was geen nucleaire bom die afging. Pentagon werd ook niet opgeblazen maar door een vliegtuig geraakt.

Pentagon is een logisch doelwit want militair strategisch. Dat is bijna een 100% surefire target waar je horoscoop-technisch makkelijk mee scoort.
O ja... daar komt 'mr. downplay' weer even voorbij. Ja, de omschrijving 'terrorist nuke' komt niet overeen nee, maar check even de gelijkenis:



Punt is gewoon dat de 2 doelen WTC + Pentagon gewoon afgebeeld werden in de kaarten.

-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:16:18 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329578
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O ja... daar komt 'mr. downplay' weer even voorbij. Ja, de omschrijving 'terrorist nuke' komt niet overeen nee, maar check even de gelijkenis:

[ afbeelding ]

Punt is gewoon dat de 2 doelen WTC + Pentagon gewoon afgebeeld werden in de kaarten.

[ afbeelding ]
Weer lekker persoonlijk bezig met je Mr Downplay :) Maar goed.

Foto links wordt het gebouw links geraakt terwijl gebouw rechts al is geraakt. Op het kaartje staat Terrorist Nuke dus daar kunnen we niet omheen. Een op de WTC-toren lijkend gebouw (maar goed nog steeds vrij algemeen, de radiotoren bovenop mist bijvoorbeeld op de tekening) breekt doormidden door een bom.

Als het dan toch zo'n waarschuwing of mockery zou zijn, waarom het dan niet Inside Job noemen? :)

Het Pentagon heb ik al gezegd, dat is logisch want het hart van de amerikaanse defensie.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 23:17:11 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160329618
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O ja... daar komt 'mr. downplay' weer even voorbij. Ja, de omschrijving 'terrorist nuke' komt niet overeen nee, maar check even de gelijkenis:

[ afbeelding ]

Punt is gewoon dat de 2 doelen WTC + Pentagon gewoon afgebeeld werden in de kaarten.

[ afbeelding ]
Dat zou pas bijzonder zijn als op zo'n kaart stond dat een gekaapt vliegtuig in huis nummer 58 aan de Janmetdepetstraat in New York vliegt, wat vervolgens ook gebeurt. Niet als het gaat om hét militaire machtscentrum en hét symbool van een wereldstad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 februari 2016 @ 23:21:02 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160329738
Het grote verschil met de pentagonkaart is natuurlijk wel weer dat in die kaart een paddestoelexplosie (nuke) afgebeeld werd en de realiteit niet meer dan een voorwerp tegen de zijkant was.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160329755
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:

Pentagon is een logisch doelwit want militair strategisch. Dat is bijna een 100% surefire target waar je horoscoop-technisch makkelijk mee scoort.
Sorry, maar als jij dacht dat het Pentagon een 100% surefire target is, dan snap je het niet echt helemaal geloof ik.

Het Pentagon is HET militaire zenuwcentrum en daarmee het zwaarst bewaakte gebouw van de VS. Kan nooit mogelijk geweest zijn dat een luchtbus eerst een paar uur rondvliegt door de VS om daarna dat gebouw te raken. Lijkt mij dat met 1 druk op de knop daar de luchtdoelraketten uit de grond vliegen, mocht het nodig zijn.

Zelfs hier in kikkerlandje Nederland zitten al binnen een paar minuten de straaljagers in de lucht als een vliegtuig geen gehoor geeft, echter, in het militaire biljoenen-luchtruim van de VS kregen ze een 'free pass' ?? Jaja, natuurlijk...
-
pi_160329772
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Weer lekker persoonlijk bezig met je Mr Downplay :) Maar goed.

Foto links wordt het gebouw links geraakt terwijl gebouw rechts al is geraakt. Op het kaartje staat Terrorist Nuke dus daar kunnen we niet omheen. Een op de WTC-toren lijkend gebouw (maar goed nog steeds vrij algemeen, de radiotoren bovenop mist bijvoorbeeld op de tekening) breekt doormidden door een bom.

Als het dan toch zo'n waarschuwing of mockery zou zijn, waarom het dan niet Inside Job noemen? :)

Het Pentagon heb ik al gezegd, dat is logisch want het hart van de amerikaanse defensie.
Daarbij was er in 1993 al een aanslag gepleegd op de WTC. Dus ook de WTC als doelwit was logisch en lag in 1995 nog vers in het geheugen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 29 februari 2016 @ 23:22:52 #31
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329802
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Sorry, maar als jij dacht dat het Pentagon een 100% surefire target is, dan snap je het niet echt helemaal geloof ik.

Het Pentagon is HET militaire zenuwcentrum en daarmee zo het zwaarst bewaakte gebouw van de VS. Kan nooit mogelijk geweest zijn dat een luchtbus eerst een paar uur rondvliegt door de VS om daarna dat gebouw te raken. Lijkt mij dat met 1 druk op de knop daar de luchtdoelraketten uit de grond vliegen, mocht het nodig zijn.

Dat heb ik nooit beweerd. Sterker nog ,het is hiermee wel duidelijk dat je mijn visie op 9/11 niet kent
quote:
Zelfs hier in kikkerlandje Nederland zitten al binnen een paar minuten de straaljagers in de lucht als een vliegtuig geen gehoor geeft, echter, in het militaire biljoenen-luchtruim van de VS kregen ze een 'free pass' ?? Jaja, natuurlijk...
Dat rapid response gebeuren is een effect van 9/11 he. :)
pi_160329834
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Weer lekker persoonlijk bezig met je Mr Downplay :) Maar goed.

Foto links wordt het gebouw links geraakt terwijl gebouw rechts al is geraakt. Op het kaartje staat Terrorist Nuke dus daar kunnen we niet omheen. Een op de WTC-toren lijkend gebouw (maar goed nog steeds vrij algemeen, de radiotoren bovenop mist bijvoorbeeld op de tekening) breekt doormidden door een bom.

Als het dan toch zo'n waarschuwing of mockery zou zijn, waarom het dan niet Inside Job noemen? :)

Het Pentagon heb ik al gezegd, dat is logisch want het hart van de amerikaanse defensie.
O wacht... de juiste toren werd niet geraakt conform de speelkaart?

[Edit:hou die vete ff lekker buiten het forum.]

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 29-02-2016 23:26:51 ]
-
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 23:25:05 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160329867
Nou, het was even interessant, jammer dat er nu overgegaan wordt op persoonlijk gedoe. Helaas :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 februari 2016 @ 23:25:17 #34
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329876
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Daarbij was er in 1993 al een aanslag gepleegd op de WTC. Dus ook de WTC als doelwit was logisch en lag in 1995 nog vers in het geheugen.
Dat is een interessante gebeurtenis die behoorlijk ondergesneeuwd is geraakt.
  maandag 29 februari 2016 @ 23:25:53 #35
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329893
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou, het was even interessant, jammer dat er nu overgegaan wordt op persoonlijk gedoe. Helaas :)
Ik ben niet anders gewend maar goed, ik probeer altijd inhoudelijk te antwoorden. Bedankt voor je inzichten net mbt eerdere aanslag WTC (was het bijna ontschoten)
  maandag 29 februari 2016 @ 23:26:13 #36
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329906
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O wacht... de juiste toren werd niet geraakt conform de speelkaart?


Er staat wel iets meer in mijn post dan dat. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 29-02-2016 23:27:16 ]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 23:27:07 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160329934
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben niet anders gewend maar goed, ik probeer altijd inhoudelijk te antwoorden. Bedankt voor je inzichten net mbt eerdere aanslag WTC (was het bijna ontschoten)
Graag gedaan, maar dat was toch echt een andere user die daarmee kwam.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160329951
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef jogy het volgende:
Het grote verschil met de pentagonkaart is natuurlijk wel weer dat in die kaart een paddestoelexplosie (nuke) afgebeeld werd en de realiteit niet meer dan een voorwerp tegen de zijkant was.
Zucht....

Het gaat erom dat die 2 doelen gewoon in 1995 al afgebeeld werden.

Stel voor dat er een kaartspel uitgebracht wordt dat bijv. het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam instort en over +- 8 jaar zou het gebeuren... dat zou dan toch wel behoorlijk toevallig zijn of niet??
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:27:49 #39
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160329957
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Graag gedaan, maar dat was toch echt een andere user die daarmee kwam.
Jullie hebben allebei een sporter als avatar, dat zal het zijn geweest ;(
  maandag 29 februari 2016 @ 23:28:54 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160329981
LK. Als je niet normaal kan reageren dan ga je maar ergens anders spelen. Jij vind het niet leuk als je voor alles en nog wat uitgemaakt wordt, doe het dan ook zelf niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 23:29:27 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160330003
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zucht....

Het gaat erom dat die 2 doelen gewoon in 1995 al afgebeeld werden.

Stel voor dat er een kaartspel uitgebracht wordt dat bijv. het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam instort en over +- 8 jaar zou het gebeuren... dat zou dan toch wel behoorlijk toevallig zijn of niet??
Vrij markant gebouw. Een kaartspel uitbrengen met onder meer een bomaanslag op de Eiffeltoren, waarna dat een compleet willekeurig aantal jaren later ook echt gebeurt...neuh, niet bijzonder. Treurig, uiteraard, maar dat kaartspel staat daar compleet los van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 februari 2016 @ 23:29:38 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160330007
Maar wat de nukes op 9/11 betreft..
http://www.henrymakow.com/joey_peeps.html
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 23:29:43 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330011
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zucht....

Het gaat erom dat die 2 doelen gewoon in 1995 al afgebeeld werden.
Ja, en de context daaromtrent is je al meerdere malen voorgelegd maar die negeer je. WTC gebouwen waren al eerder doelwit, nog voor de kaarten uitkwamen en waren echte symboolgebouwen.

Pentagon ga ik niet eens meer herhalen.
quote:
Stel voor dat er een kaartspel uitgebracht wordt dat bijv. het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam instort en over +- 8 jaar zou het gebeuren... dat zou dan toch wel behoorlijk toevallig zijn of niet??
Dat is een behoorlijke stel-dat ja. Maar ook hier geldt dat het niet zoveel zegt. Pas als er een datum op de kaart staat die overeenkomt met de daad zou het geloofwaardig worden.
pi_160330044
quote:
4s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:28 schreef jogy het volgende:
LK. Als je niet normaal kan reageren dan ga je maar ergens anders spelen. Jij vind het niet leuk als je voor alles en nog wat uitgemaakt wordt, doe het dan ook zelf niet.
Ja, kom op zeg.. je ziet zelf toch ook wel hoe hij volcontinu bezig is hier?

En dan vind ik mr. downplay eigenlijk nog wel meevallen als term toch?
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:31:35 #45
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330058
quote:
11s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:29 schreef jogy het volgende:
Maar wat de nukes op 9/11 betreft..
http://www.henrymakow.com/joey_peeps.html
Alleen dit al
quote:
The term Ground Zero for the site of the
demolition of the World Trade Center
is apt. The term was also used for Hiroshima.
En je weet dat hij uit zijn nek zwetst. Die term is namelijk niet zo relevant, wordt bij wel meer zaken gebruikt.

Verder heb ik van nucleaire explosies te weinig verstand om er inhoudelijk iets van te vinden maar iets zegt me dat dit vast al eerder is besproken in de enorme 9/11 reeks.
pi_160330080
Edit:klaar nu met dat gedoe.

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 29-02-2016 23:40:44 ]
-
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 februari 2016 @ 23:33:43 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160330126
Werkelijk elke "voorspellende" kaart kan op twee manieren uitgelegd worden: een voorspellende en een niet-voorspellende. De laatste uitleg is doorgaans toch ernstig veel logischer.

[ Bericht 71% gewijzigd door jogy op 29-02-2016 23:41:19 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160330152
quote:
11s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:29 schreef jogy het volgende:
Maar wat de nukes op 9/11 betreft..
http://www.henrymakow.com/joey_peeps.html
Mja... vind ik een beetje een ongeloofwaardige theorie dat de torens genuked zouden zijn.

Schijnt 1 of andere Rus weleens een lezing over gehouden te hebben... nogal onwaarschijnlijk denk ik. Ik hou me meer bij het verhaal van de Architects & Engineers: http://www.ae911truth.org/
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:35:41 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160330180
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alleen dit al

[..]

En je weet dat hij uit zijn nek zwetst. Die term is namelijk niet zo relevant, wordt bij wel meer zaken gebruikt.
True enough maar ik meen me wel te herinneren dat er verhalen van radiation sickness rondingen bij de first responders. En die first responders zijn bij bosjes gestorven in de jaren na 11 september.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 29 februari 2016 @ 23:36:37 #50
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330197
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough maar ik meen me wel te herinneren dat er verhalen van radiation sickness rondingen bij de first responders. En die first responders zijn bij bosjes gestorven in de jaren na 11 september.
Hoewel wat off-topic hier kan ik me daar op een andere manier wel wat bij voorstellen. Veel puin en kleine (stof)deeltjes in de lucht, slecht gekleed hierop zijn om mensen maar eerst te redden voor de pro's kwamen... Dat is ook echt funest voor je gezondheid.
pi_160330228
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough maar ik meen me wel te herinneren dat er verhalen van radiation sickness rondingen bij de first responders. En die first responders zijn bij bosjes gestorven in de jaren na 11 september.
Dan zou je dat nu nog ter plekke kunnen meten lijkt me.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_160330248
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik toch echt louter steekhoudende argumenten :Y)

Werkelijk elke "voorspellende" kaart kan op twee manieren uitgelegd worden: een voorspellende en een niet-voorspellende. De laatste uitleg is doorgaans toch ernstig veel logischer.
Hmja, zoals ik al zei.. de kaarten lijken net als een horoscoop te werken en zijn vrij algemeen.
(horoscoop verhalen passen dus veelal bij iedereen, maakt niet uit wat voor sterrenbeeld iemand is :D )

Maar toch hebben ze wel iets wazigs vind ik... en dan met name die WTC en Pentagon kaarten.
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:40:26 #53
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330282
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hmja, zoals ik al zei.. de kaarten lijken net als een horoscoop te werken en zijn vrij algemeen.
(horoscoop verhalen passen dus veelal bij iedereen, maakt niet uit wat voor sterrenbeeld iemand is :D )

Maar toch hebben ze wel iets wazigs vind ik... en dan met name die WTC en Pentagon kaarten.
Het antwoord zit letterlijk in je post. Het "werkt" omdat het zulke algemeenheden zijn.

Als er op de kaart stond september 2001 (van de Terrorist Nuke) of augustus 2001 zoiets dan is dat veel overtuigender.

Ik voorspel in 2016 namelijk nog zeker een grote vliegtuigramp en ook veel doden door een orkaan. Net zo algemeen.
pi_160330304
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough maar ik meen me wel te herinneren dat er verhalen van radiation sickness rondingen bij de first responders. En die first responders zijn bij bosjes gestorven in de jaren na 11 september.
Hier die Rus (Dimitri Khalezov) die aankomt met de theorie dat de toren genuked zouden zijn:


Wazig verhaal... maar wel interessant om te kijken.
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:43:06 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160330346
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dan zou je dat nu nog ter plekke kunnen meten lijkt me.
Op zich heb je daar wel een puntje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160330396
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het antwoord zit letterlijk in je post. Het "werkt" omdat het zulke algemeenheden zijn.

Als er op de kaart stond september 2001 (van de Terrorist Nuke) of augustus 2001 zoiets dan is dat veel overtuigender.

Ik voorspel in 2016 namelijk nog zeker een grote vliegtuigramp en ook veel doden door een orkaan. Net zo algemeen.
Zucht....

Zoveel dingen worden van tevoren gehint door de elite:


Dus zo'n gek idee is het niet hoor.
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:46:05 #57
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330431
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zucht....

Zoveel dingen worden van tevoren gehint door de elite:


Dus zo'n gek idee is het niet hoor.
Ja die discussie (of poging daartoe eerder) hebben we ook vandaag al gehad.

Waarom alleen bij moderne events? Waarom werd dat vroeger niet gedaan? Verstopt in literatuur? In theaterspelen? Muziekstukken?
pi_160330573
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja die discussie (of poging daartoe eerder) hebben we ook vandaag al gehad.

Waarom alleen bij moderne events? Waarom werd dat vroeger niet gedaan? Verstopt in literatuur? In theaterspelen? Muziekstukken?
Dat werd het ook, alleen in minder mate.

(Jogy, kijk maar even of je deze laat staan of niet...)

Tegenwoordig barst het van de 'predictive programming' (zoals ze dat noemen) in de media.

"Predictive programming is a subtle form of psychological conditioning provided by the media to acquaint the public with planned societal changes to be implemented by TPTB."
http://www.bibliotecapley(...)l_mediacontrol66.htm
-
pi_160330607
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja die discussie (of poging daartoe eerder) hebben we ook vandaag al gehad.

Waarom alleen bij moderne events? Waarom werd dat vroeger niet gedaan? Verstopt in literatuur? In theaterspelen? Muziekstukken?
En KAP nou eens met continu die opmerkingen 'dit is al besproken en dat is al gezegd', want inhoudelijk heb je gewoon geen weerwoord en gooi je het steeds daar maar op.
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:52:43 #60
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330608
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:51 schreef Lichtkogel het volgende:

Tegenwoordig barst het van de 'predictive programming' (zoals ze dat noemen) in de media.

Ja, dat snap ik want dat is het punt dat continu wordt aangehaald maar is dus niet waar ik het over heb he.
pi_160330653
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik want dat is het punt dat continu wordt aangehaald maar is dus niet waar ik het over heb he.
Heb je de vid in post #56 wel al eens bekeken trouwens, of vind je het gewoon leuk om blind te reageren?

Reageer voor de lol eens op wat je inhoudelijk ziet in de video zou ik zeggen...
-
  maandag 29 februari 2016 @ 23:55:44 #62
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330695
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:54 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heb je de vid in post #56 wel al eens bekeken trouwens, of vind je het gewoon leuk om blind te reageren?

Reageer voor de lol eens op wat je inhoudelijk ziet in de video zou ik zeggen...
Ja die ken ik al, zit geloof ik die scene in met dat vliegtuig uit Rugrats. Vergezochte materie in elk geval. Zo kun je overal wel iets in zien. Maar ze moeten het er wel helemaal bij/omheen tekenen om duidelijk te krijgen wat er bedoeld werd.

Dan vind ik die speelkaarten wat serieuzer kijken naar de zaken in de actuele wereld.
pi_160330774
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja die ken ik al, zit geloof ik die scene in met dat vliegtuig uit Rugrats. Vergezochte materie in elk geval. Zo kun je overal wel iets in zien. Maar ze moeten het er wel helemaal bij/omheen tekenen om duidelijk te krijgen wat er bedoeld werd.

Dan vind ik die speelkaarten wat serieuzer kijken naar de zaken in de actuele wereld.
En wat zit er nog meer in behalve Rugrats waarin je een vliegtuig recht op de torens af ziet vliegen? [Ik blijf niet bezig]

Zou je nog wat meer merkwaardigheden kunnen opnoemen uit de vid?

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 01-03-2016 00:05:37 ]
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:00:45 #64
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330812
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En wat zit er nog meer in behalve Rugrats waarin je een vliegtuig recht op de torens af ziet vliegen?
Zou je nog wat meer merkwaardigheden kunnen opnoemen uit de vid?
Je vraagt om een voorbeeldje, dat geef ik (want ik ken hem al) en ik geef aan waarom de rest van de vid hetzelfde is.
Overigens vliegen ze niet recht op "de torens" af maar vliegen ze achter een kerkje langs, waar dus iemand wanhopig die 2 torens van heeft proberen te videoshoppen.
Simpsons (de schrijvers ervan) maken wel vaker conspiracy-zaken belachelijk bijvoorbeeld.

Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken in elk geval, het leidt nogal af van mijn vraag/stelling over hoe men vroeger dan niet werd "geinformeerd". Terwijl complotten toch al sinds mensenheugenis voor komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 01-03-2016 00:06:14 ]
pi_160330885
Als je dit in een tijdlijn zet met overige, onverklaarbare uitingen naar de toekomst gericht, kun je misschien overeenkomsten treffen met hetgeen er in dat tijdvak gebeurt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_160330942
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je vraagt om een voorbeeldje, dat geef ik (want ik ken hem al) en ik geef aan waarom de rest van de vid hetzelfde is.
Overigens vliegen ze niet recht op "de torens" af maar vliegen ze achter een kerkje langs, waar dus iemand wanhopig die 2 torens van heeft proberen te videoshoppen.
Simpsons (de schrijvers ervan) maken wel vaker conspiracy-zaken belachelijk bijvoorbeeld.

Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken in elk geval, het leidt nogal af van mijn vraag/stelling over hoe men vroeger dan niet werd "geinformeerd". Terwijl complotten toch al sinds mensenheugenis voor komen.
Simpsons maken conspiracy-zaken belachelijk? 911 werd (gek genoeg) ook al een paar jaar van tevoren 'voorspeld' in de Simpsons trouwens ja:



En m.b.t. hoe men vroeger 'geïnformeerd' zou worden zit een perfecte vid van in #58, maar je kijkt weer eens niet en loopt weer blind te posten zonder zelf ook maar iets na te gaan. Als je het allemaal wilt zien zal je toch echt ook zelf op zoek moeten gaan ipv alleen maar "het is niet zo" posten hier op BNW.
-
pi_160330959
Maar goed, het is bed-time.

Gn people! :)
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:09:37 #68
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160330972
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Simpsons maken conspiracy-zaken belachelijk? 911 werd (gek genoeg) ook al een paar jaar van tevoren 'voorspeld' in de Simpsons trouwens ja:

[ afbeelding ]
Voor de aanvallen waren de Empire State en het WTC nu eenmaal de blikvangers, dat je er een 9-11 in ziet is gewoon toeval. Of waren de schrijvers van de Simpsons op de hoogte? :)
quote:
En m.b.t. hoe men vroeger 'geïnformeerd' zou worden zit een perfecte vid van in #58, maar je kijkt weer eens niet en loopt weer blind te posten zonder zelf ook maar iets na te gaan. Als je het allemaal wilt zien zal je toch echt ook zelf op zoek moeten gaan ipv alleen maar "het is niet zo" posten hier op BNW.
Nee de 20e eeuw is niet "vroeger". Dat lijkt me vrij duidelijk. Ik heb het over alles sinds ontstaan van het moderne mensenras tot aan eind 19e eeuw.

Ook hier is het weer jammer dat je persoonlijk aanvallend moet zijn weer.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:09:55 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160330977
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:04 schreef Metalfrost het volgende:
Als je dit in een tijdlijn zet met overige, onverklaarbare uitingen naar de toekomst gericht, kun je misschien overeenkomsten treffen met hetgeen er in dat tijdvak gebeurt.
Wat bedoel je daar precies mee?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160331128
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee?
Dat er gebeurtenissen in een tijdlijn worden geplaatst, zodat er overeenkomsten tussen de gebeurtenissen kunnen worden herkend.

Bijvoorbeeld met de migrantencrisis, in volgorde van tijd:
- overheid neemt wetten aan die iedereen gelijk stelt
- discriminatie en racisme worden uitgesproken als negatief
- Nederland wordt omgedoopt tot een 'multiculturele samenleving'
- oorlog door IS en kornuiten in Syrië en Irak
- talloze mensen vluchten
- migranten naar Europa, niet alleen vluchtelingen maar ook gelukszoekers
- de beleidsvoering pas zich aan aan de nieuwe inwoners
- ?
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:27:06 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160331262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Voor de aanvallen waren de Empire State en het WTC nu eenmaal de blikvangers, dat je er een 9-11 in ziet is gewoon toeval. Of waren de schrijvers van de Simpsons op de hoogte? :)

[..]
Als men aan'predictive programming' doet (heeft ook weer te maken met het 'sturen' van bewustzijn (beetje de dark side van 'the secret' (ja dat is een draak van een boek, klopt) dan verdenk ik the Simpsons daar wel van eerlijk gezegd. Alleen al omdat het van FOX komt _O-. Maar het blijft een heel zweverig concept al ben ik persoonlijk wel van het concept van waar je op let dat trek je aan en in die zin zijn religies en media best gevaarlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 01:35:23 #72
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160332118
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef jogy het volgende:
De plaatjes blijven voorbij komen in allerlei topics en worden eigenlijk gewoon niet goed besproken waar het hoort, in een eigen topic waar het niet offtopic is.

In 1995 kwam het kaartenspel op de markt, gebaseerd op de 'The Illuminatus!' trilogie
Hier een linkje van de 330(!) kaarten in het spel.

http://www.muslimsandthew(...)ds-in-the-full-deck/

Even een random youtube:
En ik zou zeggen: Brand los. 330 kaarten uitgebracht, hoeveel daarvan zijn uitgekomen en heeft iemand de trilogie gelezen en komt die onderwerpen er ook in terug?
Is het schieten met hagel of zit er meer achter?
Die heb ik thuis liggen, van Steve Jackson voornamelijk bekend van Munchkin. Als je Munchkin kent dan weet je ook wel hoe serieus deze te nemen :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 01:44:56 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160332165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Simpsons maken conspiracy-zaken belachelijk? 911 werd (gek genoeg) ook al een paar jaar van tevoren 'voorspeld' in de Simpsons trouwens ja:

[ afbeelding ]

En m.b.t. hoe men vroeger 'geïnformeerd' zou worden zit een perfecte vid van in #58, maar je kijkt weer eens niet en loopt weer blind te posten zonder zelf ook maar iets na te gaan. Als je het allemaal wilt zien zal je toch echt ook zelf op zoek moeten gaan ipv alleen maar "het is niet zo" posten hier op BNW.
Zijn er serieus mensen die iets sinisters zien in een krantje in een cartoon? Dit is een soort karikatuur toch?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:40:26 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160333281
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 01:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die heb ik thuis liggen, van Steve Jackson voornamelijk bekend van Munchkin. Als je Munchkin kent dan weet je ook wel hoe serieus deze te nemen :P
Ik zit nu pas Steve jackson te googlen.

Hij doet het er gewoon om blijkbaar _O-.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:36:06 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160334918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 01:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Die heb ik thuis liggen, van Steve Jackson voornamelijk bekend van Munchkin. Als je Munchkin kent dan weet je ook wel hoe serieus deze te nemen :P
Steve Jackson is briljant:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160339650
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zijn er serieus mensen die iets sinisters zien in een krantje in een cartoon? Dit is een soort karikatuur toch?
Nou ja, die screenshot van de Simpsons is van enkele jaren voordat 9-11 plaatsvond en je ziet duidelijk dat "9-11" wordt afgebeeld, met de Twin towers op de achtergrond. Zo zijn er overigens wel meerdere films en programma's geweest die jaren van tevoren hints gaven naar 9-11:


-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:09:44 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160339809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou ja, die screenshot van de Simpsons is van enkele jaren voordat 9-11 plaatsvond en je ziet duidelijk dat "9-11" wordt afgebeeld, met de Twin towers op de achtergrond. Zo zijn er overigens wel meerdere films en programma's geweest die jaren van tevoren hints gaven naar 9-11:


Ik ben ervan overtuigd dat er, met net zoveel speurwerk en verdraaien, van tig data en gebeurtenissen wel "hints" gevonden kunnen worden.

Ik noem maar wat: over 15 jaar breekt een massale epidemie uit van een ziekte waardoor mannen onvruchtbaar worden. Dan ga je geheid mensen krijgen die zeggen "WTF, South Park verwees er al naar, in de aflevering waarin mensen in hun lul geschoten worden :o "
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160339836
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat er, met net zoveel speurwerk en verdraaien, van tig data en gebeurtenissen wel "hints" gevonden kunnen worden.

Ik noem maar wat: over 15 jaar breekt een massale epidemie uit van een ziekte waardoor mannen onvruchtbaar worden. Dan ga je geheid mensen krijgen die zeggen "WTF, South Park verwees er al naar, in de aflevering waarin mensen in hun lul geschoten worden :o "
Check de vids maar eens die ik gepost heb, om te zien wat ik bedoel..
-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:11:53 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160339872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Check de vids maar eens die ik gepost heb, om te zien wat ik bedoel..
Ga ik nu doen :) (althans, de eerste, daarna even verder studeren)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160339879
Die screenshot van the simpsons is wederom een goed voorbeeld van "het willen zien".
Conscience do cost.
pi_160339890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ga ik nu doen :) (althans, de eerste, daarna even verder studeren)
Owkie :)
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:13:34 #82
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160339915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:12 schreef ems. het volgende:
Die screenshot van the simpsons is wederom een goed voorbeeld van "het willen zien".
Dat dus. Ik zie geen 9-11 ik zie $9 en daarachter de skyline van new york pre 911
pi_160339948
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zie geen 9-11 ik zie $9 en daarachter de skyline van new york pre 911
:N
-
pi_160339959
Geweldig, zelfs een vliegtuig dat langs de Notre Dame in Parijs vliegt wordt gezien als voorbode van 911 :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:15:27 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160339976


Ah kom op zeg, dit menen ze toch niet serieus? En iemand zegt nota bene over een politieradio iets met nine-one-one, gek zeg.

Goed, toch maar verder kijken want dat heb ik beloofd :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160339980
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zie geen 9-11 ik zie $9 en daarachter de skyline van new york pre 911
Klopt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:17:09 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160340025
Gremlins 2 begint met een scene waarin men "richting New York vliegt" en dat is een hint? :{

En als ze de camera's ergens in een bepaalde scene omdraaien staat ergens vaag iets wat met fantasie op 911 zou kunnen lijken :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160340079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:12 schreef ems. het volgende:
Die screenshot van the simpsons is wederom een goed voorbeeld van "het willen zien".
Check de vids uit post #77 anders nog even daarbij... dan kan je zien dat er al veel hints gegeven werden naar 911 voordat het plaatsvond.

Nog een apart detail... het alarmnummer uit de VS is 9-11.

Numerologie is nogal een dingetje bij de elite namelijk:

The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11.

Each building had 110 stories.

After September 11th there are 111 days left to the end of the year.

September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11.

Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11.

The first plane to hit the towers was Flight 11.



State of New York - The 11th State added to the Union.

"New York City" has 11 letters.

"Afghanistan" - 11 letters.

"The Pentagon" - 11 letters.

"Ramzi Yousef" - 11 letters (convicted of orchestrating the attack on the WTC in 1993).

Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11.

Flight 11 had 11 crew members onboard.

Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:19:33 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160340098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou ja, die screenshot van de Simpsons is van enkele jaren voordat 9-11 plaatsvond en je ziet duidelijk dat "9-11" wordt afgebeeld, met de Twin towers op de achtergrond. Zo zijn er overigens wel meerdere films en programma's geweest die jaren van tevoren hints gaven naar 9-11:


Dat zegt je alleen iets zinnigs als je alles van Hollywood waar ze niets zeggen over 9/11 er naast legt ter vergelijking.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160340134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Ah kom op zeg, dit menen ze toch niet serieus? En iemand zegt nota bene over een politieradio iets met nine-one-one, gek zeg.

Goed, toch maar verder kijken want dat heb ik beloofd :+
Die vond ik ook een beetje vergezocht.. de vid die je zit te bekijken is overigens het 1e deel van de stuk of 35 delen van "911 Hidden in Hollywood"
-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:20:56 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160340140
Nee, sorry, ik geef het op. Tot nu toe bestaat het filmpje uit scenes waarin de Twin Towers te zien zijn (ja gek he, films in Parijs laten ook wel eens de Eiffeltoren zien). Nee, dat is geen verborgen superelitaire stiekeme hint ofzo. Ik geloof eerlijk gezegd nog eerder dat de muis van mijn laptop 5 seconden na het posten van deze post in een olifant veranderd en uit het raam vliegt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:20:58 #92
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160340141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:12 schreef ems. het volgende:
Die screenshot van the simpsons is wederom een goed voorbeeld van "het willen zien".

Nou de simpsons hebben meer van die dingen
There is only one religion
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:21:45 #93
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160340165
Vooraankondiging.
wooblabalurg
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:22:29 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160340185
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Check de vids uit post #77 anders nog even daarbij... dan kan je zien dat er al veel hints gegeven werden naar 911 voordat het plaatsvond.

Nog een apart detail... het alarmnummer uit de VS is 9-11.

Numerologie is nogal een dingetje bij de elite namelijk:

The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11.

Each building had 110 stories.

After September 11th there are 111 days left to the end of the year.

September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11.

Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11.

The first plane to hit the towers was Flight 11.



State of New York - The 11th State added to the Union.

"New York City" has 11 letters.

"Afghanistan" - 11 letters.

"The Pentagon" - 11 letters.

"Ramzi Yousef" - 11 letters (convicted of orchestrating the attack on the WTC in 1993).

Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11.

Flight 11 had 11 crew members onboard.

Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11.
"Netherlands" heeft ook 11 letters. Tja, er zijn wel meer woorden met 11 letters. Elfletterige woorden zijn nou eenmaal niet zo ongewoon. Zelfs de naam van FP-redacteur Elfletterig heeft elf letters.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:23:43 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160340223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Netherlands" heeft ook 11 letters. Tja, er zijn wel meer woorden met 11 letters. Elfletterige woorden zijn nou eenmaal niet zo ongewoon. Zelfs de naam van FP-redacteur Elfletterig heeft elf letters.
The (com)plot thickens :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:25:24 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160340264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

The (com)plot thickens :o
"FOK!forum FP" heeft er ook 11. "FP Frontpage" ook. "The Simpsons" ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160340306
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Gremlins 2 begint met een scene waarin men "richting New York vliegt" en dat is een hint? :{

En als ze de camera's ergens in een bepaalde scene omdraaien staat ergens vaag iets wat met fantasie op 911 zou kunnen lijken :{
Wanneer de verslaggevers de microfoons bij elkaar houden zie je toch "911" ?

Dat noemen ze 'subliminal messaging".
-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 14:27:53 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160340348
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wanneer de verslaggevers de microfoons bij elkaar houden zie je toch "911" ?

Dat noemen ze 'subliminal messaging".
Nee, dat noemen ze "toeval". Honderdmiljoen keer staan die twee niet toevallig naast elkaar, één keertje wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:27:54 #99
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160340349
Mijn naam bestaat uit elf letters. :)
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:33:12 #100
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160340495
Deze game heb ik laatst gekocht, alleen hebben ze kaarten eruit gehaald die uit zijn gekomen. ;(
pi_160340502
Waar mijn naam een afkorting van is bestaat uit 9
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:35:16 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160340555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Mijn naam bestaat uit elf letters. :)
Die van mij ook :o Mijn volledige naam dan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:35:40 #103
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160340567
-edit- reactie op verwijderde post

[ Bericht 95% gewijzigd door Dance99Vv op 01-03-2016 14:45:06 ]
wooblabalurg
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:38:14 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160340626
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wanneer de verslaggevers de microfoons bij elkaar houden zie je toch "911" ?

Dat noemen ze 'subliminal messaging".
En als het 4 mic's zijn zou het impliceren dat er iets op 11 november gebeurt is. Sorry, maar dat is niet hoe statistiek werkt. Als je met hindsight gaat cherrypicken zal je altijd iets kunnen vinden, zeker als je sample om mee te werken groot is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160340641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, dat noemen ze "toeval". Honderdmiljoen keer staan die twee niet toevallig naast elkaar, één keertje wel.
In films gaat niks met toeval, daar het een volledig gecontroleerde setting betreft.

Net zoals ze "Sandy Hook" (schietpartij op een school in de VS) ook al van tevoren met een subliminal lieten zien:



Of Aurora (schietpartij bioscoop in de VS) lieten ze ook al subliminaal zien in de film "Skyfall"



Vreemd genoeg kwam er ook een videoclip uit van Lil Wayne van het nummer "My homies still" waarin nogal wat merkwaardigheden zaten m.b.t. de Aurora shooting:


Hier de volledige clip (takke-nummer overigens... daar niet van..)
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:40:32 #106
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160340686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

In films gaat niks met toeval, daar het een volledig gecontroleerde setting betreft.

Net zoals ze "Sandy Hook" (schietpartij op een school in de VS) ook al van tevoren met een subliminal lieten zien:

[ afbeelding ]

Of Aurora (schietpartij bioscoop in de VS) lieten ze ook al subliminaal zien in de film "Skyfall"

[ afbeelding ]

Vreemd genoeg kwam er ook een videoclip uit van Lil Wayne van het nummer "My homies still" waarin nogal wat merkwaardigheden zaten m.b.t. de Aurora shooting:


Hier de volledige clip (takke-nummer overigens... daar niet van..)
Kan allemaal zo zijn, maar hoe moet ik me dat indenken dan?

Hoort de complete hollywood set dan ook bij de samenzwering? Wie heeft die kaart in de serie gebracht?

Het lijkt me niet te doen iedereen te betrekken bij de samenzwering, er zou dus in dat geval een eenvoudige lead naar de opdrachtgever te vinden moeten zijn.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:41:58 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160340719
Ja want Aurora is echt zo'n unieke naam :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:44:40 #108
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160340802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Ja want Aurora is echt zo'n unieke naam :D
Wat is wel een unieke naam volgens jou?
wooblabalurg
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:46:46 #109
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160340879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:38 schreef Lichtkogel het volgende:

Net zoals ze "Sandy Hook" (schietpartij op een school in de VS) ook al van tevoren met een subliminal lieten zien:

Of Aurora (schietpartij bioscoop in de VS) lieten ze ook al subliminaal zien in de film "Skyfall"

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wanneer de verslaggevers de microfoons bij elkaar houden zie je toch "911" ?

Dat noemen ze 'subliminal messaging".
Nietes,

nog maar een lesje psychologie, supraliminaal niet subliminaal :P

Again, alleen leken op het internet noemen het misschien subliminal maar dat is het toch echt niet.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160340887
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kan allemaal zo zijn, maar hoe moet ik me dat indenken dan?

Hoort de complete hollywood set dan ook bij de samenzwering? Wie heeft die kaart in de serie gebracht?

Het lijkt me niet te doen iedereen te betrekken bij de samenzwering, er zou dus in dat geval een eenvoudige lead naar de opdrachtgever te vinden moeten zijn.
Tuurlijk, Hollywood is volledig gecontroleerd door de Zionisten en stort nogal het een en ander aan ellende/degeneracy/geweld en andere troep uit hun riool bij iedereen thuis op de t.v...
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:48:40 #111
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160340936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tuurlijk, Hollywood is volledig gecontroleerd door de Zionisten en stort nogal het een en ander aan ellende/degeneracy/geweld en andere troep uit hun riool bij iedereen thuis op de t.v...
Vraag me af tot op welke hoogte men dan op de hoogte is van de samenzwering.

Als simpele lichtjongen lijkt me niet dat je weet hoeft te hebben van de kaart. Dan kun je dus zo'n kaart niet even op de set brengen en zeggen: "Joh, zorg er even voor dat je dit goed filmt, er komt binnenkort een aanslag hier en dat moet uitgezonden worden"
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:49:11 #112
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160340954
De vriend van mijn nicht zit bij de technische recherche en ik heb het wel eens met hem over dit soort dingen. En zelfs hij vind dat kaartspel verbijsterend. En dan heb je het over een scepticus pur sang. Kan je nagaan wat voor sceptici hier op het forum zitten die dit allemaal toeval en normaal vinden.
Feyenoord!
pi_160340956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Ja want Aurora is echt zo'n unieke naam :D
Heb in 2000/2001 een project gedaan met die naam voor een chemiereus (ook in de VS vlak voor 9/11).

Er zijn ook meerdere plaatsen in de VS met die naam.

En natuurlijk
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:51:53 #114
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160341032
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef Japie77 het volgende:
De vriend van mijn nicht zit bij de technische recherche en ik heb het wel eens met hem over dit soort dingen. En zelfs hij vind dat kaartspel verbijsterend. En dan heb je het over een scepticus pur sang. Kan je nagaan wat voor sceptici hier op het forum zitten die dit allemaal toeval en normaal vinden.
Het is altijd makkelijker om iets of een ander belachelijk te maken dan zelf te twijfelen aan dat wat er om je heen gebeurt. Helaas.
wooblabalurg
pi_160341057
Vlak voor de schietpartij op de school in Sandy Hook bracht Ke$ha het nummer "Die Young" uit... wat vol zit met pentagrammen, omgedraaide kruizen en hoererij in een kerk:


Ze zegt dat ze gedwongen werd dit nummer op te nemen:

Ke$ha Clarifies Being 'Forced' to Sing 'Die Young'
http://www.rollingstone.c(...)g-die-young-20121221

Ondanks dat ze nu wil stoppen in de muziekbusiness moet ze doorgaan ermee...

-
pi_160341089
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef Japie77 het volgende:
De vriend van mijn nicht zit bij de technische recherche en ik heb het wel eens met hem over dit soort dingen. En zelfs hij vind dat kaartspel verbijsterend. En dan heb je het over een scepticus pur sang. Kan je nagaan wat voor sceptici hier op het forum zitten die dit allemaal toeval en normaal vinden.
Normaal word nergens gezegd Japie, wel dat het voornamelijk veel in algemeenheden blijft zoals een horoscoop. Heb nog geen enkel plaatje gezien wat direct terug te leiden is naar een specifieke aanslag zelfs niet die over het pentagon en het WTC. Het eerder geplaatste plaatje over een sniper in een toren die lichtkogel nogal bijzonder vind zou ook prima kunnen slaan op Charles Whitman (tower sniper), maar ja dat was in 1966 dus dat past niet bij de magie die deze plaatjes worden toegedicht.
pi_160341164
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Check de vids uit post #77 anders nog even daarbij... dan kan je zien dat er al veel hints gegeven werden naar 911 voordat het plaatsvond.
Die vids vertellen niets nieuws. Wederom naarstig zoeken naar dingen die er niet zijn.
quote:
Nog een apart detail... het alarmnummer uit de VS is 9-11.
Wat is daar apart aan?
quote:
Numerologie is nogal een dingetje bij de elite namelijk:

The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11.

Each building had 110 stories.

After September 11th there are 111 days left to the end of the year.

September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11.

Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11.

The first plane to hit the towers was Flight 11.



State of New York - The 11th State added to the Union.

"New York City" has 11 letters.

"Afghanistan" - 11 letters.

"The Pentagon" - 11 letters.

"Ramzi Yousef" - 11 letters (convicted of orchestrating the attack on the WTC in 1993).

Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11.

Flight 11 had 11 crew members onboard.

Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11.
Numerologie is vooral een ding bij mensen die door een gebrek aan bewijs of argumentatie toch nog hun gelijk proberen te halen. Dat de elite het vermeend zou hanteren is weer een leugentje om de zwakke argumentatie kracht bij te zetten.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:00:35 #118
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160341266
Lijkt me ook vervelend, moet je eerst iemand zoeken die zichzelf op wil offeren voor een aanslag, heb je eindelijk iemand gevonden, heeft ie maar 10 letters in z'n naam, moet je weer verder zoeken :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160341280
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Die vids vertellen niets nieuws. Wederom naarstig zoeken naar dingen die er niet zijn.

[..]

Wat is daar apart aan?

[..]

Numerologie is vooral een ding bij mensen die door een gebrek aan bewijs of argumentatie toch nog hun gelijk proberen te halen. Dat de elite het vermeend zou hanteren is weer een leugentje om de zwakke argumentatie kracht bij te zetten.
Het kan ook gewoon de andere kant op werken en dan is het niet eens zo'n vreemde keuze van terroristen om juist die datum te gebruiken voor een aanslag, blijft namelijk makkelijk hangen.
pi_160341358
Iemand nog iets in te brengen op post #115?

Toevoeging:



-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:06:09 #121
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160341418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Iemand nog iets in te brengen op post #115?

Toevoeging:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is dit het officiele twitteraccount van haar? Zo ja begin ik wel wat interesse te ontwikkelen. MKULTRA begint te borrelen alleen heb ik dat altijd als te ver gezocht geacht.

Niet MKULTRA als project, maar wel in Hollywood.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:06:17 #122
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160341425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Iemand nog iets in te brengen op post #115?

Toevoeging:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De muziekindustrie is niet heel erg tof?
Of wat moet er anders uit gehaald worden?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:09:49 #123
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160341517
pi_160341529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De muziekindustrie is niet heel erg tof?
Vind je het niet vreemd dat er zo'n satanische clip werd uitgebracht met het nummer genaamd "Die Young" vlak voordat de schietpartij op Sandy Hook plaats vond? Tevens kan je aan de tweets van Ke$ha zien dat ze gedwongen werd dit nummer op te nemen, ondanks dat ze het niet wilde.

Tevens worden deze superstars allemaal gedwongen om rare dingen / rituelen uit te voeren op het podium voor hun publiek (wat voor het gros uit tieners bestaat) :


Vind je dit normaal, dat ze daar op het podium bloed uit een hart staat te drinken voor zo'n publiek?
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:10:44 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160341538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De muziekindustrie is niet heel erg tof?
Of wat moet er anders uit gehaald worden?
Iets met productie maatschappijen en de artiesten die het lang niet altijd met elkaar eens zijn? Zulke verhalen hoor je wel vaker, dat artiesten nummers maken waar ze zelf helemaal geen zin in hadden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160341540
Als ze al gedwongen word en onder controle staat waarom mag ze dan zelf haar twitter account beheren?

Die tegenstelling zou toch al genoeg moeten zeggen, zelfs voor mensen die niet zo slim zijn?
pi_160341574
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:10 schreef Chewie het volgende:
Als ze al gedwongen word en onder controle staat waarom mag ze dan zelf haar twitter account beheren?

Die tegenstelling zou toch al genoeg moeten zeggen, zelfs voor mensen die niet zo slim zijn?
Dat is een goeie vraag die je daar stelt ja.

De tweets stonden er maar kort op en werden snel weer verwijderd dus.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:12:20 #128
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160341576
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vind je het niet vreemd dat er zo'n satanische clip werd uitgebracht met het nummer genaamd "Die Young" vlak voordat de schietpartij op Sandy Hook plaats vond? Tevens kan je aan de tweets van Ke$ha zien dat ze gedwongen werd dit nummer op te nemen, ondanks dat ze het niet wilde.

Tevens worden deze superstars allemaal gedwongen om rare dingen / rituelen uit te voeren op het podium voor hun publiek (wat voor het gros uit tieners bestaat) :


Vind je dit normaal, dat ze daar op het podium bloed uit een hart staat te drinken voor zo'n publiek?
Ligt er aan wat je bedoelt met normaal, maar nee niet echt normaal.
Het geeft haar wel veel aandacht en publiciteit dus van een marketing perspectief is het "slim".
Dat gecombineerd met een industrie waarin artiesten weinig te zeggen hebben en de grote bazen veel leidt tot dit soort situaties.
Maar dat lijkt je punt niet te zijn want dat heeft verder vrij weinig met illuminatie te maken.... Dus ik begrijp je punt nog steeds niet denk ik.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160341701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:12 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is een goeie vraag die je daar stelt ja.

De tweets stonden er maar kort op en werden snel weer verwijderd dus.
Nou nee, haar oude twitter account heeft ze opgezegd (na haar rehab en boulimia behandeling naar het schijnt) en ze gaat nu blijkbaar verder onder kesharose.

dat is met een simpele google search zo gevonden dus maak het niet spannender dan het is.

Maar dit is wel vaker het probleem met complotters, ze zien een almachtige NWO/Illuminatie die toch elke keer wel hele domme steken laat vallen, zoals in dit geval haar twitter. Een beetje professionele elite organisatie heeft dit natuurlijk allemaal onder controle.

En dan nog iets, waarom zou je heden ten dage nog echte instabiele tienermeisjes gebruiken als almachtige elite organisatie? CGI is nog beter te sturen namelijk
pi_160341761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je bedoelt met normaal, maar nee niet echt normaal.
Het geeft haar wel veel aandacht en publiciteit dus van een marketing perspectief is het "slim".
Dat gecombineerd met een industrie waarin artiesten weinig te zeggen hebben en de grote bazen veel leidt tot dit soort situaties.
Maar dat lijkt je punt niet te zijn want dat heeft verder vrij weinig met illuminatie te maken.... Dus ik begrijp je punt nog steeds niet denk ik.
Ja, dat is wat elke 'leek' ervan maakt 'publiciteit en slim'...

Maar wat je daar ziet is gewoon satanisch gebeuren op het podium. En kom nou niet met 'dat deed Ozzy Osbourne ook al', want het verschil met toen en nu is dat nagenoeg elke superstar dat soort dingen staat te doen op het podium.

Lady Gaga:





Katy Perry:
(nogal een demonisch spektakel tijdens de Grammy awards, waar miljoenen naar zaten te kijken... je hoort ze ook zeggen aan het begin "invoking spirits... she puts you in a trance..")

Denk je dat dit soort dingen gezond zijn voor de menselijke psyche?
-
pi_160341808
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:

Denk je dat dit soort dingen gezond zijn voor de menselijke psyche?
Wat voor ongezonde effecten zou het dan kunnen hebben?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160341931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat voor ongezonde effecten zou het dan kunnen hebben?
Dat het het kwaadaardige in de mens naar boven brengt.

Al die demonische muziek/clips en rituelen die continu voorbij komen op o.a. de muziekzenders en radio, dat heeft gewoon effect op de mens. (laat staan daarnaast nog eens de overdaad aan geweld/sex/materialisme/bullshit etc. die elke dag daarbij op de tv voorbij komt) Althans, de maatschappij gaat daar dus zeker niet beter van worden.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:26:38 #133
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160341934
Maar is er ook een kaart in het spel wat naar aurora en /of kesha leidt?
There is only one religion
pi_160342012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar is er ook een kaart in het spel wat naar aurora en /of kesha leidt?
Dat zou deze zijn...



Illuminati card shows Aurora Colorado shooting?

It is possible that this event was already predicted in one of the cards, from the Illuminati Card Games Over the Edge and/or Illuminati card game 1995 or is it just a coincidence?

The card game ‘Over the Edge’ is similar with the Illuminati card game 1995.

There are some similarities in the card and the shooting.



It’s not just the buildings, but what really stuck out is the purple coat in the card like the one joker wears.


http://www.redicecreations.com/article.php?id=20994
===========================================================

Maar goed... wat ik al eerder zei, het werkt net een beetje met die kaarten als met een horoscoop zeg maar. Tis nogal algemeen allemaal.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:32:09 #135
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160342076
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat voor ongezonde effecten zou het dan kunnen hebben?
Moreel verval. Precies zoals in de protocollen van de wijzen van zion staat. Godsdienst moet kapot.

Zorg dan voor vrije seks om in het huwelijk en de seks die daarbij hoort volgens godsdienst onmogelijk te maken.

Pak de tien geboden er eens bij, en neem van elk gebod de inverse. Dat zijn onze (Luciferiaanse) tien geboden.
pi_160342096
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Moreel verval. Precies zoals in de protocollen van de wijzen van zion staat. Godsdienst moet kapot.

Zorg dan voor vrije seks om in het huwelijk en de seks die daarbij hoort volgens godsdienst onmogelijk te maken.

Pak de tien geboden er eens bij, en neem van elk gebod de inverse. Dat zijn onze (Luciferiaanse) tien geboden.
Perfect verwoord. Thanks.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:40:48 #137
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160342257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, dat is wat elke 'leek' ervan maakt 'publiciteit en slim'...

Maar wat je daar ziet is gewoon satanisch gebeuren op het podium. En kom nou niet met 'dat deed Ozzy Osbourne ook al', want het verschil met toen en nu is dat nagenoeg elke superstar dat soort dingen staat te doen op het podium.

Lady Gaga:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Katy Perry:
(nogal een demonisch spektakel tijdens de Grammy awards, waar miljoenen naar zaten te kijken... je hoort ze ook zeggen aan het begin "invoking spirits... she puts you in a trance..")

Denk je dat dit soort dingen gezond zijn voor de menselijke psyche?
Misschien helpt het als je stopt met het plaatsen van "connect the dots" plaatjes en "vind je ook vragen" en gewoon probeert je punt te typen, dan hoeven we niet 3 paginas lang om elkaar heen te draaien.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:40:52 #138
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160342260
Komen we toch weer bij de conservatieve christenen uit. Want demonen en duivels bestaan niet dus op mij heeft het al geen effect "omdat ik het niet toelaat".

De samenleving was vroeger veel ruwer dus ook dat is een beetje een rare stelling. We hebben de boel juist veel menselijker gemaakt de afgelopen 150 jaar
pi_160342262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Moreel verval. Precies zoals in de protocollen van de wijzen van zion staat. Godsdienst moet kapot.
Die wijzen van zion beginnen steeds wijzer te klinken inderdaad.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:42:49 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160342310
Bovendien is bepalen of iets wel of niet goed is voor de menselijke psyche welhaast onmogelijk. Sommige mensen flippen hun shit al uit als het stoplicht te lang op rood blijft staan. Anderen ontsteken van woede als ze blij spelende kinderen zien.

Beetje net zoals de bloedeloze pogingen van wederom conservatieve christenen om games de schuld van veel zaken te geven.
pi_160342327
@Dance

Je zou de Aurora kaart ook zo kunnen zien
(waar destijds de film Batman in première ging)


Hier nog een kaart trouwens:

-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:45:17 #142
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160342367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:43 schreef Lichtkogel het volgende:
@Dance

Je zou de Aurora kaart ook zo kunnen zien
(waar destijds de film Batman in première ging)
[ afbeelding ]

Hier nog een kaart trouwens:

[ afbeelding ]
Alleen is dat geen bioscoop op die kaart en is die man ook niet The Joker maar eerder Solomon Grundy. Look it up ;)

Enne... die NSA kaart. Moet die echt uitgelegd worden? De NSA bestaat ook al iets langer dan dat kaartspel.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:45:37 #143
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160342373
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Bovendien is bepalen of iets wel of niet goed is voor de menselijke psyche welhaast onmogelijk. Sommige mensen flippen hun shit al uit als het stoplicht te lang op rood blijft staan. Anderen ontsteken van woede als ze blij spelende kinderen zien.

Beetje net zoals de bloedeloze pogingen van wederom conservatieve christenen om games de schuld van veel zaken te geven.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in de kern zijn mensen allemaal hetzelfde en dus op dezelfde manier te beïnvloeden. We hebben niet altijd controle over wat ons brein doet.
wooblabalurg
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:46:35 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160342396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in de kern zijn mensen allemaal hetzelfde en dus op dezelfde manier te beïnvloeden. We hebben niet altijd controle over wat ons brein doet.
Deels ja. Maar niet door demonen en duivels. Iets wat niet bestaat kan mij niet beinvloeden.
pi_160342399
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je stopt met het plaatsen van "connect the dots" plaatjes en "vind je ook vragen" en gewoon probeert je punt te typen, dan hoeven we niet 3 paginas lang om elkaar heen te draaien.
Hmja... waar zal ik beginnen? Tis nogal een lang verhaal. :D

Wat wil je weten? Volgens mij loop ik me de laatste maanden wezenloos te typen hier op dit forum om eea duidelijk te maken, maar het lijkt erop dat het kwartje bij velen nog niet echt gevallen is. Ook al zie je nu kennelijk wel wat merkwaardigheden begrijp ik..?
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:50:43 #146
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160342500
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deels ja. Maar niet door demonen en duivels. Iets wat niet bestaat kan mij niet beinvloeden.
Dat is de struisvogelmethode wat veel mensen gebruiken.
Feyenoord!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:51:41 #147
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160342532
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deels ja. Maar niet door demonen en duivels. Iets wat niet bestaat kan mij niet beinvloeden.
Dat is voor veel mensen een brug te ver en dat is heel begrijpelijk.
Wellicht dat het op een symbolische wijze bedoelt is?
wooblabalurg
pi_160342575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is de struisvogelmethode wat veel mensen gebruiken.
Precies. Onbewust hebben al die muziek, programma's en films toch echt wel invloed op de psyche van de mens en de bevolking in het algemeen. Kunnen ze hard roepen dat het niet zo is, maar dat zijn juist degene op wie het wel invloed heeft.
-
pi_160342631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is de struisvogelmethode wat veel mensen gebruiken.
Vertel meer over hoeveel invloed Odin, Sauron en de smurfen op jou hebben gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Precies. Onbewust heeft al die muziek, programma's en film toch echt wel invloed op de psyche van de mens en de bevolking in het algemeen.
Dat blijkt :D
quote:
Kunnen ze hard roepen dat het niet zo is, maar dat zijn juist degene op wie het invloed heeft.
Nee. Het zijn juist de mensen die erover blijven praten alsof het vaststaat op wie het duidelijk de meeste invloed heeft gehad.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:55:01 #150
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160342643
Wat voor invloed heeft het dan? Onderzoek spreekt elkaar hier namelijk erg in tegen.

Mensen die gevoelig zijn voor religie lijken vatbaarder bijvoorbeeld maar er is geen eenduidige theorie.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:55:24 #151
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160342656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Precies. Onbewust heeft al die muziek, programma's en film toch echt wel invloed op de psyche van de mens en de bevolking in het algemeen. Kunnen ze hard roepen dat het niet zo is, maar dat zijn juist degene op wie het invloed heeft.
Kijk alleen al naar iets als reclame. Ze proberen kinderen al zo vroeg mogelijk te pakken daarmee. Word zo enorm veel geld aan besteed en onderzoek over verricht. Deze hele wereld draait om manipulatie. Als je dat niet door hebt kunnen mensen die dat wel doorhebben daar gebruik van maken. En 90% van de populatie heeft niet door dat ze constant gemanipuleerd worden. Wat het natuurlijk heel makkelijk maakt voor de elite.
Feyenoord!
pi_160342714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:29 schreef Lichtkogel het volgende:
It’s not just the buildings, but what really stuck out is the purple coat in the card like the one joker wears.

Wat dus alweer niet klopt, want de jas in de tekening is anders qua kleurstelling en model dan die van De Joker, verder een andere stropdas en stelt het tekenfiguur geen joker voor.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160342779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk alleen al naar iets als reclame. Ze proberen kinderen al zo vroeg mogelijk te pakken daarmee. Word zo enorm veel geld aan besteed en onderzoek over verricht. Deze hele wereld draait om manipulatie. Als je dat niet door hebt kunnen mensen die dat wel doorhebben daar gebruik van maken. En 90% van de populatie heeft niet door dat ze constant gemanipuleerd worden. Wat het natuurlijk heel makkelijk maakt voor de elite.
Precies.

Ben benieuwd wat oompaloompa van bovengenoemde post vindt trouwens.
-
pi_160342800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Moreel verval. Precies zoals in de protocollen van de wijzen van zion staat. Godsdienst moet kapot.
Dus je baseert je op een bewezen hoax? (alleen nazi's en moslimfundamentalisten lijken hier nog in te geloven)

quote:
Zorg dan voor vrije seks om in het huwelijk en de seks die daarbij hoort volgens godsdienst onmogelijk te maken.
Vergeleken met 40 jaar geleden is het met de vrije sex nu niet echt vrijer geworden.

quote:
Pak de tien geboden er eens bij, en neem van elk gebod de inverse. Dat zijn onze (Luciferiaanse) tien geboden.
Iets in mij zegt dat je de 10 geboden niet echt kent.
pi_160342817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat dus alweer niet klopt, want de jas in de tekening is anders qua kleurstelling en model dan die van De Joker, verder een andere stropdas en stelt het tekenfiguur geen joker voor.
Ja, ze zijn echt compleeeeet verschillend van elkaar he? _O-
-
pi_160342835
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Precies zoals in de protocollen van de wijzen van zion staat.
Eerder is al aangetoond dat juist dat schrijven over de protocollen bedoeld is als propaganda tegen een bepaalde bevolkingsgroep.
Dan is het toch raar dat juist diegenen die beweren dat reclame e.d. slecht is en mensen negatief beinvloedt, zich toch laten beinvloeden door zoiets dergelijks.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:03:29 #157
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160342841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus je baseert je op een bewezen hoax? (alleen nazi's en moslimfundamentalisten lijken hier nog in te geloven)

[..]

Vergeleken met 40 jaar geleden is het met de vrije sex nu niet echt vrijer geworden.

[..]

Iets in mij zegt dat je de 10 geboden niet echt kent.
Waar is het bewijs van de hoax? Naar mijn weten heeft een rechtbank besloten dat het een hoax is, en daarmee was de kous af.

40 jaar gelden was dit plan natuurlijk ook al bezig. Sterker nog, er wordt al honderden jaren aan gewerkt volgens de protocollen.

Iets zegt mij dat je de inverse van de tien geboden niet kunt maken. Probeer eens.
pi_160342860
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, ze zijn echt compleeeeet verschillend van elkaar he? _O-
Yup, alleen proberen sommige personen ze desperaat op elkaar te laten lijken.
Zie ook mijn eerdere links naar celebs vs dieren en cartoons... Als je maar ver genoeg zoekt kom je altijd wel iets tegen dat je vergelijkbaar vindt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160342863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk alleen al naar iets als reclame. Ze proberen kinderen al zo vroeg mogelijk te pakken daarmee. Word zo enorm veel geld aan besteed en onderzoek over verricht. Deze hele wereld draait om manipulatie. Als je dat niet door hebt kunnen mensen die dat wel doorhebben daar gebruik van maken. En 90% van de populatie heeft niet door dat ze constant gemanipuleerd worden. Wat het natuurlijk heel makkelijk maakt voor de elite.
Manipulatie is ook niet echt iets nieuws, werd door de oude Egyptenaren/Chinezen/Grieken/enz al toegepast.

En hoe kom je er bij dat 90% het niet door zou hebben, of wil jij je gewoon graag slimmer vinden dan de rest? De ruime meerderheid heeft prima door dat reclame als doel heeft je te manipuleren, soms vinden we dat erg, soms niet.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:04:33 #160
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160342867
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Eerder is al aangetoond dat juist dat schrijven over de protocollen bedoeld is als propaganda tegen een bepaalde bevolkingsgroep.
Dan is het toch raar dat juist diegenen die beweren dat reclame e.d. slecht is en mensen negatief beinvloedt, zich toch laten beinvloeden door zoiets dergelijks.
Dit is niet het juiste topic, maar het is wel toevallig dat een 100 pagina's dik boekwerk al 100 jaar parallel aan onze geschiedenis loopt.

Dat de joden dit misschien niet geschreven hebben zou kunnen, maar je kunt niet ontkennen dat de gebeurtenissen niet matchen.
pi_160342890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:
Deze hele wereld draait om manipulatie.
Klopt, maar dan ook vanaf alle kanten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160342901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Precies.

Ah jij bent ook al zo van de open deuren :')

Waarom doen al die complotters toch met dit soort algemeenheden dat ze het licht hebben gezien en dat de rest wakker geschud moet worden?

Echt iets nieuws vertelt Japie namelijk niet voor de grote meerderheid van de mensheid.
pi_160342910
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:04 schreef BarryOSeven het volgende:

maar je kunt niet ontkennen dat de gebeurtenissen niet matchen.
Ik ontken inderdaad niet dat de gebeurtenissen niet matchen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:06:22 #164
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160342917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik ontken inderdaad niet dat de gebeurtenissen niet matchen.
foutje, maar je begrijpt wat ik bedoel.
pi_160342926
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Manipulatie is ook niet echt iets nieuws, werd door de oude Egyptenaren/Chinezen/Grieken/enz al toegepast.

En hoe kom je er bij dat 90% het niet door zou hebben, of wil jij je gewoon graag slimmer vinden dan de rest? De ruime meerderheid heeft prima door dat reclame als doel heeft je te manipuleren, soms vinden we dat erg, soms niet.
Hahahahahaha _O- _O- _O-
-
pi_160342935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom doen al die complotters toch met dit soort algemeenheden dat ze het licht hebben gezien en dat de rest wakker geschud moet worden?

Het laat zien dat ze slimmer dan de rest zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160342951
Zie ook de laatste reactie van lichtkogel ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160342996
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]
En 90% van de populatie heeft niet door dat ze constant gemanipuleerd worden. Wat het natuurlijk heel makkelijk maakt voor de elite.
Je bent gemanipuleerd om dat te denken, inderdaad.
Conscience do cost.
pi_160343036
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waar is het bewijs van de hoax? Naar mijn weten heeft een rechtbank besloten dat het een hoax is, en daarmee was de kous af.
Dan ligt het probleem bij jouw "weten" :')

quote:
40 jaar gelden was dit plan natuurlijk ook al bezig. Sterker nog, er wordt al honderden jaren aan gewerkt volgens de protocollen.
Weer volgens die idiote hoax :')

Seksuele moraal bij de Grieken en Romeinen was bij tijd en wijle ook behoorlijk losjes en nu?

quote:
Iets zegt mij dat je de inverse van de tien geboden niet kunt maken. Probeer eens.
De tien geboden zijn niet leidend, behalve dan voor christenen en op 2 punten na hebben de 10 geboden geen enkele praktische moreel nut, gebod 1, 2 en 3 hoef je niet eens aan te passen voor de Luciferiaanse 10 geboden
pi_160343095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bent gemanipuleerd om dat te denken, inderdaad.
Maar dat ziet hij vervolgens niet _O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160343141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:07 schreef Wantie het volgende:
Zie ook de laatste reactie van lichtkogel ;)
Ja, godsamme zeg!

Wij proberen hier de kolossale wereldmanipulatie (NWO) aan te tonen en dan is de reactie "de mensen hebben wel door dat ze door reclame gemanipuleerd worden hoor".

:D
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:17:51 #172
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160343170
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan ligt het probleem bij jouw "weten" :')

[..]

Weer volgens die idiote hoax :')

Seksuele moraal bij de Grieken en Romeinen was bij tijd en wijle ook behoorlijk losjes en nu?

[..]

De tien geboden zijn niet leidend, behalve dan voor christenen en op 2 punten na hebben de 10 geboden geen enkele praktische moreel nut, gebod 1, 2 en 3 hoef je niet eens aan te passen voor de Luciferiaanse 10 geboden
Verlicht me met bewijzen. Ben benieuwd.

Het een hoeft toch niet in verband te staan met het ander? Het is een plan voor de laatste honderden jaren, niet van de Romeinen of Grieken. Althans niet dat ik weet. Beetje simpel om die vergelijking te maken.

Wat snap jij niet aan het het gebod als voorbeeld:
Gij zult niet stelen

Dat heeft geen moreel nut?

Verder is het omgedraaide van het niet aanbidden van een beeld/afgod natuurlijk het wel aanbidden van materie: tadaaa, materialisme. Prachtige auto!

Verder zou je er wel goed aan doen de protocollen eens te lezen, het is namelijk geen geheim dat het doel is het christendom specifiek te vernietigen.
pi_160343184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:06 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hahahahahaha _O- _O- _O-
Dus jij schat de gemiddelde mens net zo intelligent in als jezelf? jij hebt namelijk al meerdere malen bewezen nogal beïnvloedbaar te zijn door simplistische propaganda waarmee in vergelijking de reclame van Zalando nog betrouwbaarder overkomt.
pi_160343315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:17 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Verlicht me met bewijzen. Ben benieuwd.
Als na al die jaren nog steeds geloofd in die onzin dan sta jij zeker niet open voor bewijzen en wil je gewoon als een relie-gekkie geloven wat je wil geloven.

quote:
Het een hoeft toch niet in verband te staan met het ander? Het is een plan voor de laatste honderden jaren, niet van de Romeinen of Grieken. Althans niet dat ik weet. Beetje simpel om die vergelijking te maken.
Jij begint over de vrije moraal met seks, dan moet je niet gek opkijken dat er door anderen periodes in de geschiedenis aangehaald worden die nog wel iets verder gingen. Maar ja blijkbaar wil jij ook gewoon geloven dat het vroeger altijd beter was. :')

quote:
Wat snap jij niet aan het het gebod als voorbeeld:
Gij zult niet stelen

Dat heeft geen moreel nut?
Goh als je mijn reactie niet snap kun je het ook gewoon vragen, welke 2 geboden denk je dat ik bedoelde?

En hoe moreel verantwoord zijn die andere 8 punten voor iemand die niet gelovig is of geen aanhanger van een mono-religie is?

quote:
Verder is het omgedraaide van het niet aanbidden van een beeld/afgod natuurlijk het wel aanbidden van materie: tadaaa, materialisme. Prachtige auto!
Als Lucifer je god zou zijn, zou gebod 1 prima ongewijzigd kunnen blijven.

quote:
Verder zou je er wel goed aan doen de protocollen eens te lezen, het is namelijk geen geheim dat het doel is het christendom specifiek te vernietigen.
Volgens een bewezen hoax ja :')

En het vernietigen val het christendom zou op mijn steun kunnen rekenen
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:26:30 #175
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160343358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Manipulatie is ook niet echt iets nieuws, werd door de oude Egyptenaren/Chinezen/Grieken/enz al toegepast.

En hoe kom je er bij dat 90% het niet door zou hebben, of wil jij je gewoon graag slimmer vinden dan de rest? De ruime meerderheid heeft prima door dat reclame als doel heeft je te manipuleren, soms vinden we dat erg, soms niet.
Iedereen word door reclame gemanipuleerd. Je reactie laat al weer zien dat je er te weinig vanaf weet dat je denkt dat jezelf niet gemanipuleerd word. Al iets heel simpels als dat als mensen een bepaald merk vaker gezien moeten om er meer vertrouwen in te krijgen is al zoiets. Je kunt alleen als je extreem bewust leeft je er aan PROBEREN te onttrekken.

En dan heb ik nog niet eens over het gebruik van symbolen, kleuren en dergelijke wat jij en 90% van de populatie allemaal onzin vinden. Moet je nagaan wat voor invloed dat dan op mensen heeft.
Feyenoord!
pi_160343372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, godsamme zeg!

Wij proberen hier de kolossale wereldmanipulatie (NWO) aan te tonen en dan is de reactie "de mensen hebben wel door dat ze door reclame gemanipuleerd worden hoor".

:D
Dat jij het niet snapt, snap ik dan weer volkomen :')
pi_160343397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, godsamme zeg!

Wij proberen hier de kolossale wereldmanipulatie (NWO) aan te tonen
Maar je doorziet niet de manipulatie die gebruikt is om jou van het bestaan van de NWO te overtuigen.

quote:
en dan is de reactie "de mensen hebben wel door dat ze door reclame gemanipuleerd worden hoor".
Tja, iedereen kent het doel van reclame.
Snap ook niet wat daar geheimzinnig aan is of waarom er een supergeheim en elitair genootschap voor nodig is om het te kunnen maken.
Bijv. voor het bedrijf waar ik werk ben ik continu bezig met het zoeken naar nieuwe manieren om het product dat ons bedrijf aflevert te verkopen.
Dat doe ik niet vanuit een belang van de NWO.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160343399
Ah, dat is het probleem. Ik leef altijd extreem onbewust, vandaar.
Conscience do cost.
pi_160343414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef ems. het volgende:
Ah, dat is het probleem. Ik leef altijd extreem onbewust, vandaar.
Precies ja.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:29:18 #180
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160343435
Alle religie uitbannen ben ik fel voorstander van. Of in elk geval terugdringen tot "hou maar lekker binnenshuis".
pi_160343445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat jij het niet snapt, snap ik dan weer volkomen :')
Lees de afgelopen pagina's eens door en kijk daar nou eens wat voor merkwaardigs er allemaal gepost is...

En dan kom jij aan met 'maar mensen hebben heus wel door dat ze door reclame gemanipuleerd worden hoor'.

Come on...
-
pi_160343470
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Alle religie uitbannen ben ik fel voorstander van. Of in elk geval terugdringen tot "hou maar lekker binnenshuis".
Wellicht was de gezellige Sovjet-unie wel wat voor jou dan, onder het bewind van Stalin?
-
pi_160343495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen word door reclame gemanipuleerd. Je reactie laat al weer zien dat je er te weinig vanaf weet dat je denkt dat jezelf niet gemanipuleerd word.
Lees nog eens goed Japie, dat is dus exact wat ik zeg.

quote:
Al iets heel simpels als dat als mensen een bepaald merk vaker gezien moeten om er meer vertrouwen in te krijgen is al zoiets. Je kunt alleen als je extreem bewust leeft je er daaraan proberen te onttrekken.
Gedeeltelijk waar, maar alleen het zien van een bepaald merk is niet genoeg, het merk moet ook nog goed genoeg zijn om te blijven kopen.

Mensen willen zich er niet volledig aan onttrekken, mensen vinden het ook niet erg om gemanipuleerd te worden (iedereen doet het en iedereen is er vatbaar voor).

quote:
En dan heb ik nog niet eens over het gebruik van symbolen, kleuren en dergelijke wat jij en 90% van de populatie allemaal onzin vinden. Moet je nagaan wat voor invloed dat dan op mensen heeft.
Wat me vooral opvalt is dat mensen die nogal hevig in complotten geloven en/of bovengemiddeld religieus zijn veel meer vatbaar zijn voor symbolen.

Van kleuren heb ik nooit gezegd dat het onzin is, kleuren werken namelijk heel goed, kijk maar naar McDonalds.
pi_160343511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wellicht was de gezellige Sovjet-unie wel wat voor jou dan, onder het bewind van Stalin?
Want als je geen fan bent van religie ben je uiteraard een communist, toch?
Conscience do cost.
pi_160343541
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Want als je geen fan bent van religie ben je uiteraard een communist, toch?
Als je 'fel voorstander bent voor het uitbannen van religie' zoals CC beweert wel ja.
-
pi_160343552
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En dan kom jij aan met 'maar mensen hebben heus wel door dat ze door reclame gemanipuleerd worden hoor'.

Come on...
Dus iedereen is dom behalve lichtkogel die door simplistische propaganda de waarheid heeft gezien :')

Dus jij denkt echt dat mensen niet doorhebben dat ze tussen een film/serie op tv naar reclame zitten te kijken en dat het doel is van die reclame om een bepaald product of dienst te kopen (manipulatie)?
pi_160343555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als je 'fel voorstander bent voor het uitbannen van religie' zoals CC beweert wel ja.
:D

Nee.
Conscience do cost.
pi_160343568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:34 schreef ems. het volgende:

[..]

:D

Nee.
:D

Ja!
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:35:35 #189
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160343590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wellicht was de gezellige Sovjet-unie wel wat voor jou dan, onder het bewind van Stalin?
Nee. Communisme schaar ik ook onder religie. Allemaal sprookjes.

Ik ben een ras-kapitalist :7
Maar logisch dat je me die massamoordenaars hoek in wil hebben op basis van 1 stelling :)
pi_160343597
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als je 'fel voorstander bent voor het uitbannen van religie' zoals CC beweert wel ja.
Er zijn wel meer smaken :')

Ik kan prima tegen communisme, nazisme en het christendom zijn, dat jij dat niet wil begrijpen zegt meer over jou dan over een ander
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:35:59 #191
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160343603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Want als je geen fan bent van religie ben je uiteraard een communist, toch?
Het is allemaal de schuld van de communisten. :(
There is only one religion
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:36:31 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160343618
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:34 schreef Chewie het volgende:

Dus jij denkt echt dat mensen niet doorhebben dat ze tussen een film/serie op tv naar reclame zitten te kijken en dat het doel is van die reclame om een bepaald product of dienst te kopen (manipulatie)?
Verklap dit nu niet, daar gaat straks mijn belangrijkste inkomstenbron.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160343654
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verklap dit nu niet, daar gaat straks mijn belangrijkste inkomstenbron.
Ben je nu ook al communist?
pi_160343673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

:D

Ja!
Want alleen communisten zijn tegen religie! :D

En dan durven stellen dat andere mensen geïndoctrineerd zijn :')
Conscience do cost.
pi_160343678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van de communisten. :(
Het is wel waar we naartoe gaan in de EU. (en de VS)

Eerst hebben ze ervoor gezorgd dat alle lidstaten van Europa tot 1 superstaat gevormd werd onder het mom van 'goed voor de economie', nu wordt religie geridiculiseerd en straks uitgebannen en dan presto: de EUSSR.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:38:55 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160343696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:37 schreef Chewie het volgende:

Ben je nu ook al communist?
Je dacht toch niet serieus dat die Co van Copycat voor copywriter staat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:39:05 #197
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160343701
Religie wordt juist extreem verschrikkelijk beschermd in de EU man :D
pi_160343739
Wat is er trouwens mis met het ridiculiseren van een religie?

De bijbel is daar eigenlijk gewoon het beste in.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 16:41:18 ]
pi_160343775
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Religie wordt juist extreem verschrikkelijk beschermd in de EU man :D
Je praat anders behoorlijk mainstream, met je opmerking 'religie zouden ze moeten uitbannen'.
Alsof ik dat niet al honderd keer eerder heb gehoord van anderen.

Je bent communistisch terwijl je het nog niet eens in de gaten hebt :D
-
pi_160343810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:41 schreef Lichtkogel het volgende:

Je bent communistisch terwijl je het nog niet eens in de gaten hebt :D
Snap je nu nog niet wat communisme is of ben je zo makkelijk beïnvloedbaar dat je maar conservatief-christelijke blogjes na gaat blaten?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:43:08 #201
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160343820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Religie wordt juist extreem verschrikkelijk beschermd in de EU man :D
Niet mijn religie :(
He dat zei mijn joodse buurman ook vorige week
En mijn buurman aan de overkant zei dat m.b.t. islam

Is daar ook een kaart voor in die kaarten?
There is only one religion
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:43:11 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160343821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je praat anders behoorlijk mainstream, met je opmerking 'religie zouden ze moeten uitbannen'.
Alsof ik dat niet al honderd keer eerder heb gehoord van anderen.

Je bent communistisch terwijl je het nog niet eens in de gaten hebt :D
Want alle dieren zijn koeien volgens deze logica.

Dit is het moment dat je even stopt met posten om te lezen wat je nou net hebt gepost. Dan zie je dat het kant noch wal raakt.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:44:59 #203
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160343872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hmja... waar zal ik beginnen? Tis nogal een lang verhaal. :D

Wat wil je weten? Volgens mij loop ik me de laatste maanden wezenloos te typen hier op dit forum om eea duidelijk te maken, maar het lijkt erop dat het kwartje bij velen nog niet echt gevallen is. Ook al zie je nu kennelijk wel wat merkwaardigheden begrijp ik..?
Nee, ik vind het voornamelijk vooral vervelend dat op vragen een boel plaatjes en insinuerende vragen gepost worden zonder echt een punt te maken.

IPV een plaatje van Ke$ha en "vind je dat ook niet vreemd?"

Zou je ook kunnen posten: "Ik denk dat x achter Ke$ha zit, haar dwingt om Y te doen, om zo Z voor elkaar te krijgen". Ter ondersteuning hier wat voorbeelden

Of iets dergelijks

Dan is het duidelijk wat je bedoelt en kunnen mensen daar ook op in gaan in plaats van de hele tijd om elkaar heen te draaien waardoor we elke keer uiteindelijk met paginas langs elkaar heen praten en zonder resolutie eindigen.

(Ik bedoel dit niet puur alleen tegen jou overigens, post het toevallig nu in dit geval maar het gebeurt heel veel dus voel je hopelijk niet persoonlijk aangevallen oid)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:46:59 #204
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160343934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat voor invloed heeft het dan? Onderzoek spreekt elkaar hier namelijk erg in tegen.

Mensen die gevoelig zijn voor religie lijken vatbaarder bijvoorbeeld maar er is geen eenduidige theorie.
Oh het heeft superveel invloed, geen twijfel over mogelijk. Ons brein werkt met een semantisch netwerk, waarin concepten die keer op keer waargenomen worden gemakkelijker in bewustzijn komen, en waarbij zaken die continu samen weergenomen worden, elkaar triggeren in het brein.

Zing maar eens dat lalalala liedje van Mc Donalds tegen een groep mensen, 90% reageert met "im loving it" en niet omdat ze allemaal heel erg hard hun best hebben gedaan dingen over Mc Donalds te leren :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Precies.

Ben benieuwd wat oompaloompa van bovengenoemde post vindt trouwens.
Zie deze nu pas was onderweg naar mn werk, maar zoals je ziet ben ik het met die stelling eens :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:47:35 #205
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160343946
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als na al die jaren nog steeds geloofd in die onzin dan sta jij zeker niet open voor bewijzen en wil je gewoon als een relie-gekkie geloven wat je wil geloven.

[..]

Jij begint over de vrije moraal met seks, dan moet je niet gek opkijken dat er door anderen periodes in de geschiedenis aangehaald worden die nog wel iets verder gingen. Maar ja blijkbaar wil jij ook gewoon geloven dat het vroeger altijd beter was. :')

[..]

Goh als je mijn reactie niet snap kun je het ook gewoon vragen, welke 2 geboden denk je dat ik bedoelde?

En hoe moreel verantwoord zijn die andere 8 punten voor iemand die niet gelovig is of geen aanhanger van een mono-religie is?

[..]

Als Lucifer je god zou zijn, zou gebod 1 prima ongewijzigd kunnen blijven.

[..]

Volgens een bewezen hoax ja :')

En het vernietigen val het christendom zou op mijn steun kunnen rekenen
Ik wacht op de bewijzen.

Tevens waarom die aannames. Jij weet beter dan ik wat ik denk. Knap van je.
pi_160343951
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niet mijn religie :(
He dat zei mijn joodse buurman ook vorige week
En mijn buurman aan de overkant zei dat m.b.t. islam

Is daar ook een kaart voor in die kaarten?
Kan daar niet zo gauw een kaart over vinden, wel 1 van de protocols of Zion:

-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:52:53 #207
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160344096
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen word door reclame gemanipuleerd. Je reactie laat al weer zien dat je er te weinig vanaf weet dat je denkt dat jezelf niet gemanipuleerd word. Al iets heel simpels als dat als mensen een bepaald merk vaker gezien moeten om er meer vertrouwen in te krijgen is al zoiets. Je kunt alleen als je extreem bewust leeft je er aan PROBEREN te onttrekken.

En dan heb ik nog niet eens over het gebruik van symbolen, kleuren en dergelijke wat jij en 90% van de populatie allemaal onzin vinden. Moet je nagaan wat voor invloed dat dan op mensen heeft.
Goede post Jaap. Kleuren hebben heel veel invloed op mensen. Zo zie je vaak blauw in kleding terug en als achtergrond bij nieuwslezers en politieke kopstukken e.d. Blauw staat oa voor betrouwbaar. Frau Merkel is er dol op. Denk maar niet dat deze mensen zomaar een kleur aantrekken. Elke gelegenheid wordt daar goed over nagedacht. Symbolisme is overal aanwezig, zeker als je daar een oog voor hebt. Zet je tv aan en het begint al.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160344132
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee, ik vind het voornamelijk vooral vervelend dat op vragen een boel plaatjes en insinuerende vragen gepost worden zonder echt een punt te maken.

IPV een plaatje van Ke$ha en "vind je dat ook niet vreemd?"

Zou je ook kunnen posten: "Ik denk dat x achter Ke$ha zit, haar dwingt om Y te doen, om zo Z voor elkaar te krijgen". Ter ondersteuning hier wat voorbeelden

Of iets dergelijks

Dan is het duidelijk wat je bedoelt en kunnen mensen daar ook op in gaan in plaats van de hele tijd om elkaar heen te draaien waardoor we elke keer uiteindelijk met paginas langs elkaar heen praten en zonder resolutie eindigen.

(Ik bedoel dit niet puur alleen tegen jou overigens, post het toevallig nu in dit geval maar het gebeurt heel veel dus voel je hopelijk niet persoonlijk aangevallen oid)
Fair enough. :)

Punt is alleen dat je toch ook echt zelf op zoek moet gaan naar hoe dingen in elkaar zitten en er veel tijd in investeren om te kijken of eea correct is of niet... als ik hier post wie daar allemaal achter zitten en wat het doel ervan is, dan is het mijn woord tegen die van jou en dan ga je, net zoals alle anderen, 100% kiezen voor je eigen mening. (ego-kwestie)

Duss... I can only show you the door:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:54:24 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160344144
Reclame is reclame, denk dat het ook steeds lastiger wordt om door te dringen tot de mensen in een reclameblokje van 5 minuten en wat nog wel goed werkt is product placement.

Let maar eens op Windows tablets in films en series bijvoorbeeld. ;(, of in de polder: Divorce met hun Bavaria, sunweb, Volkswagen en vele vele andere producten. Niet dat ik het kijk hoor ( ;( )

Vind ik eigenlijk een stuk 'gevaarlijker'.

Het is allemaal wel redelijk offtopic maar desalniettemin wel interessant en een 'afgeleide' van de (volgens sommige beoogde) functie van het kaartenspel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:00:45 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160344324
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee. Communisme schaar ik ook onder religie. Allemaal sprookjes.

Ik ben een ras-kapitalist :7
Maar logisch dat je me die massamoordenaars hoek in wil hebben op basis van 1 stelling :)
Jij gelooft dus in een systeem dat ook gefaald heeft?
Feyenoord!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:01:54 #211
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160344341
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Religie wordt juist extreem verschrikkelijk beschermd in de EU man :D
LOL. Het huidige systeem (wat een soort van socialisme voor rijken is onder de noemer kapitalisme) word juist verschrikkelijk beschermd.
Feyenoord!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:03:33 #212
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160344371
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:54 schreef jogy het volgende:
Reclame is reclame, denk dat het ook steeds lastiger wordt om door te dringen tot de mensen in een reclameblokje van 5 minuten en wat nog wel goed werkt is product placement.

Let maar eens op Windows tablets in films en series bijvoorbeeld. ;(, of in de polder: Divorce met hun Bavaria, sunweb, Volkswagen en vele vele andere producten. Niet dat ik het kijk hoor ( ;( )

Vind ik eigenlijk een stuk 'gevaarlijker'.

Het is allemaal wel redelijk offtopic maar desalniettemin wel interessant en een 'afgeleide' van de (volgens sommige beoogde) functie van het kaartenspel.
Het gaat juist niet om het "doordringen" in reclame. Het gaat om stiekem het onderbewuste binnensluipen.
Feyenoord!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:03:56 #213
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160344380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij gelooft dus in een systeem dat ook gefaald heeft?
Voor mij heeft het niet gefaald. :)
pi_160344398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij gelooft dus in een systeem dat ook gefaald heeft?
_O_
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:04:32 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160344402
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als je 'fel voorstander bent voor het uitbannen van religie' zoals CC beweert wel ja.
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:05:17 #216
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160344418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Voor mij heeft het niet gefaald. :)
Zucht. Tja als je zo kortzichtig denkt dan snap ik dat je vrij onbewust leeft en veel van wat hier besproken word je over het hoofd gaat. Succes ermee!
Feyenoord!
pi_160344423
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

_O-
Nee hij heeft gelijk. Omdat ik geen fan ben van het communisme ben ik namelijk ook direct een nazi. Die waren immers tegen communisme.

Maar ik ben ook geen fan van religie wat me dus een communistische nazi maakt ;(
Conscience do cost.
pi_160344426
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Voor mij heeft het niet gefaald. :)
Ah, well... als het voor jou niet faalt maakt het niet uit dat de rest van de wereld aan het vergaan is door dat fijne kapitalisme toch? :N
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:06:00 #219
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160344436
Oh kwam deze net tegen , deze zit in de voorspellingen voor komende week

There is only one religion
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:07:13 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160344466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het gaat juist niet om het "doordringen" in reclame. Het gaat om stiekem het onderbewuste binnensluipen.
Precies. Je onderbewuste slaat veel meer op dan je (bewuste) je laat denken. Daar wordt volop gebruik van gemaakt.

Ons onbewuste stuurt (met een verwerkingscapaciteit die ongeveer 200.000 keer zo groot is als die van het bewustzijn) ons gedrag, ons denken en onze gevoelens.

https://www.managementboe(...)uste-ap-dijksterhuis

Dit boek zou iedereen eens moeten lezen :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 17:08:11 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_160344492
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Je onderbewuste slaat veel meer op dan je (bewuste) je laat denken. Daar wordt volop gebruik van gemaakt.

Ons onbewuste stuurt (met een verwerkingscapaciteit die ongeveer 200.000 keer zo groot is als die van het bewustzijn) ons gedrag, ons denken en onze gevoelens.

https://www.managementboe(...)uste-ap-dijksterhuis

Dit boek zou iedereen eens moeten lezen :Y
Het is toch iedereen wel duidelijk hoe reclame werkt? Begrijp niet dat er hier door sommigen net gedaan wordt alsof dat nieuw is.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:08:56 #222
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160344515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zucht. Tja als je zo kortzichtig denkt dan snap ik dat je vrij onbewust leeft en veel van wat hier besproken word je over het hoofd gaat. Succes ermee!
Zeggen dat ik een communist ben omdat ik tegen religie ben vind je dan weer wel normaal want daar hokr ik je niet over :D
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:10:35 #223
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160344554
Eigenlijk , voor zover ik heb kunnen nagaan is het illuminati card game niet voor afschaffing of tegen het geloof. Wonderlijk zou toch zoiets er wel in verwachten. Maar we gaan voor de nieuwe messiah

There is only one religion
pi_160344577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is toch iedereen wel duidelijk hoe reclame werkt? Begrijp niet dat er hier door sommigen net gedaan wordt alsof dat nieuw is.
Dat zal niemand dan ook ontkennen. Het punt waarop dit verhaal vastloopt is dat dat onderbewustzijn net zo goed van toepassing is op de mensen die nu de hele tijd herhalen dat de rest van de wereld geïndoctrineerd is.

"Deze man zegt iets waar ik het niet mee eens ben dus is hij geïndoctrineerd". Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:13:32 #225
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160344626
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is toch iedereen wel duidelijk hoe reclame werkt? Begrijp niet dat er hier door sommigen net gedaan wordt alsof dat nieuw is.
Als het alleen bij reclame bleef, so what? Politiek, media, muziek, sport, films, acteurs en muzikanten maken daar grof misbruik van om de massa te beïnvloeden. Dit doen ze niet zomaar uitzichzelf maar in opdracht van.. in return voor fortune & fame.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:13:45 #226
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160344634
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Je onderbewuste slaat veel meer op dan je (bewuste) je laat denken. Daar wordt volop gebruik van gemaakt.

Ons onbewuste stuurt (met een verwerkingscapaciteit die ongeveer 200.000 keer zo groot is als die van het bewustzijn) ons gedrag, ons denken en onze gevoelens.

https://www.managementboe(...)uste-ap-dijksterhuis

Dit boek zou iedereen eens moeten lezen :Y
Nou, ondanks dat ik Ap een hele leuke man vind zou ik dat met een korreltje zout nemen :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160344645
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goede post Jaap. Kleuren hebben heel veel invloed op mensen. Zo zie je vaak blauw in kleding terug en als achtergrond bij nieuwslezers en politieke kopstukken e.d. Blauw staat oa voor betrouwbaar. Frau Merkel is er dol op. Denk maar niet dat deze mensen zomaar een kleur aantrekken. Elke gelegenheid wordt daar goed over nagedacht. Symbolisme is overal aanwezig, zeker als je daar een oog voor hebt. Zet je tv aan en het begint al.
Welke kleur kleding draag je nu en wat probeer je daarmee uit te dragen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 17:14:12 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_160344648
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het alleen bij reclame bleef, so what? Politiek, media, muziek, sport, films, acteurs en muzikanten maken daar grof misbruik van om de massa te beïnvloeden. Dit doen ze niet zomaar uitzichzelf maar in opdracht van.. in return voor fortune & fame.
Precies. Marketing. Logisch toch?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:14:31 #229
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160344659
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zeggen dat ik een communist ben omdat ik tegen religie ben vind je dan weer wel normaal want daar hokr ik je niet over :D
Geen idee waar je het over hebt. Heb ik niet gezegd in ieder geval.

Lijkt me duidelijk dat als je denkt dat kapitalisme voor jou heeft gewerkt omdat je toevallig wat geld hebt verdiend ben je nogal kortzichtig. En dan druk ik me nog heel voorzichtig uit trouwens.
Feyenoord!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:14:32 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160344661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef oompaloompa het volgende:
[

[..]

Nou, ondanks dat ik Ap een hele leuke man vind zou ik dat met een korreltje zout nemen :D
Ik had van jou ook niet veel anders verwacht. Big deal :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:14:44 #231
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160344666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zal niemand dan ook ontkennen. Het punt waarop dit verhaal vastloopt is dat dat onderbewustzijn net zo goed van toepassing is op de mensen die nu de hele tijd herhalen dat de rest van de wereld geïndoctrineerd is.

"Deze man zegt iets waar ik het niet mee eens ben dus is hij geïndoctrineerd". Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Is vast wel een kaart voor te vinden
There is only one religion
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 17:15:56 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_160344707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Is vast wel een kaart voor te vinden
Vast wel. En dan voor elke kaart een post. Telt lekker aan *O*
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:16:03 #233
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160344713
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik had van jou ook niet veel anders verwacht. Big deal :{w
http://www.nature.com/new(...)l-psychology-1.12902

Ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken want hij is een mattie van me en die diss je niet online :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160344787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het alleen bij reclame bleef, so what? Politiek, media, muziek, sport, films, acteurs en muzikanten maken daar grof misbruik van om de massa te beïnvloeden.
Ze maken daar logischerwijs gebruik van.

quote:
Dit doen ze niet zomaar uitzichzelf maar in opdracht van.. in return voor fortune & fame.
In opdracht van..

Die zin wordt vervolgens niet afgemaakt.
Maar alle partijen die je noemt hebben belang bij werving, dus die gaan uiteraard gebruik maken van communicatiekanalen en -technieken om die werving uit te voeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:20:20 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160344830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

http://www.nature.com/new(...)l-psychology-1.12902

Ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken want hij is een mattie van me en die diss je niet online :P
Meid bespaar me je linkjes om de man naar beneden te halen. Je onderbewuste stuurt je meer aan dan je bewuste je laat denken. Klaar. Daar wordt veel op ingespeeld en zelfs misbruik van gemaakt zeker tegenwoordig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:22:39 #236
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160344895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Meid bespaar me je linkjes om de man naar beneden te halen. Je onderbewuste stuurt je meer aan dan je bewuste je laat denken. Klaar. Daar wordt veel op ingespeeld en zelfs misbruik van gemaakt zeker tegenwoordig.
En daar heb je de korrel zout te pakken
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:23:37 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160344923
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

http://www.nature.com/new(...)l-psychology-1.12902

Ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken want hij is een mattie van me en die diss je niet online :P
Fijn dat je zonodig moet laten weten dat ie een mattie van je is. Good for you. Zie nergens waar ik hem gedist heb. Ik vind het verder best met je :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:25:08 #238
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160344970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fijn dat je zonodig moet laten weten dat ie een mattie van je is. Good for you. Zie nergens waar ik hem gedist heb. Ik vind het verder best met je :Y
Wow, heeft je onderbewuste daar ook je interpretatie gestuurd? :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160344980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je onderbewuste stuurt je meer aan dan je bewuste je laat denken. Klaar. Daar wordt veel op ingespeeld en zelfs misbruik van gemaakt zeker tegenwoordig.
Bedankt voor deze nieuwe en interessant info.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:26:29 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160345018
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef oompaloompa het volgende:

Wow, heeft je onderbewuste daar ook je interpretatie gestuurd? :P
Dat was de boodschap die jij onderbewust doorgaf, in je post waarin je totaal iets anders zei. Ontken het niet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:28:31 #241
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160345078
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was de boodschap die jij onderbewust doorgaf, in je post waarin je totaal iets anders zei. Ontken het niet!
Ik had wel een gifje embed waarin subliminaal met 25 ms een andere boodschap geflashed werd om eerlijk te zijn...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:29:17 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160345098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:28 schreef oompaloompa het volgende:

Ik had wel een gifje embed waarin subliminaal met 25 ms een andere boodschap geflashed werd om eerlijk te zijn...
Ik wist het!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:31:31 #243
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160345174
Wel typisch, BNW is om dingen te betwijfelen en te bespreken wat nu echt waar is. Zodra je ergens aan twijfelt op een goede basis (aangetoond moeilijk, misschien zelfs wel niet repliceerbaar) is dat opeens slecht?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160345188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vast wel. En dan voor elke kaart een post. Telt lekker aan *O*
Zucht... nu gaan jullie denken dat ik het voor de postcount doe ofzo? :D

Kom op zeg...
-
pi_160345231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:31 schreef oompaloompa het volgende:
Wel typisch, BNW is om dingen te betwijfelen en te bespreken wat nu echt waar is. Zodra je ergens aan twijfelt op een goede basis (aangetoond moeilijk, misschien zelfs wel niet repliceerbaar) is dat opeens slecht?
Punt is dat je zelf moet zoeken en inlezen in het BNW materiaal, anders ga je het niet zien/begrijpen waar we het over hebben.
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:33:29 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160345245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:31 schreef oompaloompa het volgende:
Wel typisch, BNW is om dingen te betwijfelen en te bespreken wat nu echt waar is. Zodra je ergens aan twijfelt op een goede basis (aangetoond moeilijk, misschien zelfs wel niet repliceerbaar) is dat opeens slecht?
Je mag alleen twijfelen aan datgene waar de alu-goegemeente aan twijfelt. Alle andere twijfel is subversief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:33:51 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160345255
En dan mag je voortaan ook in we-vorm praten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:37:49 #248
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160345367
Zijn de dames uitgeschaard want dan kunnen we weer ontopic gaan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:38:17 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160345383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef oompaloompa het volgende:
[

[..]

Nou, ondanks dat ik Ap een hele leuke man vind zou ik dat met een korreltje zout nemen :D
I was just thinking the same thing :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:39:10 #250
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_160345402
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Zijn de dames uitgeschaard want dan kunnen we weer ontopic gaan?
Jij kwam met het boek aanzetten....
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160345403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Zijn de dames uitgeschaard want dan kunnen we weer ontopic gaan?
_O-
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:40:55 #252
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160345451
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Zijn de dames uitgeschaard want dan kunnen we weer ontopic gaan?
Graag.
wooblabalurg
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:46:29 #253
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160345586
Anders moet ik dit maar invoeren



Ontopic weer ;)
There is only one religion
pi_160345654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Anders moet ik dit maar invoeren

[ afbeelding ]

Ontopic weer ;)
:D
-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 17:55:16 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160345804
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het alleen bij reclame bleef, so what? Politiek, media, muziek, sport, films, acteurs en muzikanten maken daar grof misbruik van om de massa te beïnvloeden. Dit doen ze niet zomaar uitzichzelf maar in opdracht van.. in return voor fortune & fame.
Je bedoelt dat mensen geld willen verdienen? Ja, welkom op aarde :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160345859
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je bedoelt dat mensen geld willen verdienen? Ja, welkom op aarde :P
-Edit- offtopic

[ Bericht 34% gewijzigd door Dance99Vv op 01-03-2016 18:01:48 ]
-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:00:32 #257
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160345910
Maar voel je ook vrij om iets anders te geloven want het is niet per definitie het enige en juiste BNW verhaal :)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2016 @ 18:03:03 #258
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160345956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:00 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar voel je ook vrij om iets anders te geloven want het is niet per definitie het enige en juiste BNW verhaal :)
Dat weet ik, dat niemand hier daadwerkelijk de waarheid weet snap ik :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:04:22 #259
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160345989
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat niemand hier daadwerkelijk de waarheid weet snap ik :Y
En dat is misschien wel het vervelendste om te beseffen. Denk dat de echte 100% waarheid nooit boven tafel zal komen. Maar we kunnen wel ons best doen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:11:45 #260
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160346119
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dat is misschien wel het vervelendste om te beseffen. Denk dat de echte 100% waarheid nooit boven tafel zal komen. Maar we kunnen wel ons best doen.
There is only one religion
pi_160347600
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik wacht op de bewijzen.
Ik wacht ook nog steeds op bewijzen dat het echt zou zijn, jij claimt iets dus toon maar aan dat het de waarheid is, dat het een hoax is is wel meer informatie over te vinden dan alleen een rechtbank die dit besloten zou hebben (als je een beetje logisch zou kunnen nadenken snap je zelf ook wel dat dit een kolderieke aanname van je is) :')

quote:
Tevens waarom die aannames. Jij weet beter dan ik wat ik denk. Knap van je.
Welke aannames? De enige aanname zou kunnen zijn is mijn opmerking over dat jij wellicht mijn reactie niet begrepen hebt of domweg niet goed gelezen.

Maar wat voor morele leidraad bieden de 10 geboden (of 8 die nog overblijven buiten stelen en moorden) nu voor ongelovigen of aanhangers van een andere religie?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:26:43 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160347795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het gaat juist niet om het "doordringen" in reclame. Het gaat om stiekem het onderbewuste binnensluipen.
'Joh'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:39:33 #263
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160348217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog steeds op bewijzen dat het echt zou zijn, jij claimt iets dus toon maar aan dat het de waarheid is, dat het een hoax is is wel meer informatie over te vinden dan alleen een rechtbank die dit besloten zou hebben (als je een beetje logisch zou kunnen nadenken snap je zelf ook wel dat dit een kolderieke aanname van je is) :')

[..]

Welke aannames? De enige aanname zou kunnen zijn is mijn opmerking over dat jij wellicht mijn reactie niet begrepen hebt of domweg niet goed gelezen.

Maar wat voor morele leidraad bieden de 10 geboden (of 8 die nog overblijven buiten stelen en moorden) nu voor ongelovigen of aanhangers van een andere religie?
Ik claim helemaal niets, ik verwijs naar de protocollen waarop jij mij een emo smile toewerpt alsof ik niet goed wijs ben. Jij komt met de stelling dat het een hoax is, ik verwijs puur en alleen naar het document en doe daar geen uitspraken over.

Jij komt dus aan dat het een bewezen feit is dat de protocollen een hoax zijn, en ik vraag jou om bewijs anders dan de uitspraak. Dat lijkt mij de goede volgorde.

Nu niet de zaak omdraaien.
pi_160348451
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik claim helemaal niets, ik verwijs naar de protocollen waarop jij mij een emo smile toewerpt alsof ik niet goed wijs ben. Jij komt met de stelling dat het een hoax is, ik verwijs puur en alleen naar het document en doe daar geen uitspraken over.

Jij komt dus aan dat het een bewezen feit is dat de protocollen een hoax zijn, en ik vraag jou om bewijs anders dan de uitspraak. Dat lijkt mij de goede volgorde.

Nu niet de zaak omdraaien.
Dat bewijs ga je nooit krijgen . Veel verder dan proves hoax en nazi propaganda komt het niet ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 02-03-2016 12:41:31 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:52:58 #265
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160348712
oops quote missing
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160361010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat bewijs ga je nooit krijgen . Veel verder dan proves hoax en nazi propaganda komt het niet ;(
Het bewijs zal jou dan ook niet overtuigen, jij zit al zo vastgeroest in je sprookje dat je de waarheid niet aankunt. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 02-03-2016 12:42:02 ]
pi_160361062
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik claim helemaal niets, ik verwijs naar de protocollen waarop jij mij een emo smile toewerpt alsof ik niet goed wijs ben. Jij komt met de stelling dat het een hoax is, ik verwijs puur en alleen naar het document en doe daar geen uitspraken over.
Jij claimt hier toch duidelijk dat het enige bewijs voor een hoax een uitspraak van een rechtbank is :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:03 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waar is het bewijs van de hoax? Naar mijn weten heeft een rechtbank besloten dat het een hoax is, en daarmee was de kous af.
Wat natuurlijk gewoon een stupide opmerking is maar zoals ik al zei snapt iedereen met een beetje verstand dat ook wel

quote:
Jij komt dus aan dat het een bewezen feit is dat de protocollen een hoax zijn, en ik vraag jou om bewijs anders dan de uitspraak. Dat lijkt mij de goede volgorde.

Nu niet de zaak omdraaien.
Over de protocollen is onlangs nog een topic gewijd, wellicht kun je eerst daar een blik op werpen, snap dat herhaling prettig kan zijn voor de users hier die al makkelijk vatbaar zijn voor propaganda (wat de protocollen gewoon zijn) maar dit word wel een beetje vermoeiend.
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:28:50 #268
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160364113
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij claimt hier toch duidelijk dat het enige bewijs voor een hoax een uitspraak van een rechtbank is :')

[..]

Wat natuurlijk gewoon een stupide opmerking is maar zoals ik al zei snapt iedereen met een beetje verstand dat ook wel

[..]

Over de protocollen is onlangs nog een topic gewijd, wellicht kun je eerst daar een blik op werpen, snap dat herhaling prettig kan zijn voor de users hier die al makkelijk vatbaar zijn voor propaganda (wat de protocollen gewoon zijn) maar dit word wel een beetje vermoeiend.
Jij stelt dat je bewijzen hebt anders dan een uitspraak. Daar ben ik benieuwd naar.

Verder heb ik niets aan je boodschap. Je stelt dat zaken bewezen zijn maar je weigert met het bewijs te komen.

En noemt mij stupide. Beetje kansloos niet?
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:50:58 #269
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160364633
Maar als illuminati kaart bestaat die wel

There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:20:51 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160368088


Waar staan deze dan voor?
pi_160368147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:28 schreef BarryOSeven het volgende:

En noemt mij stupide. Beetje kansloos niet?
Ah je kan gewoon niet lezen, waar noem ik jouw precies stupide?
pi_160369360
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:20 schreef ChrisCarter het volgende:
[ afbeelding ]

Waar staan deze dan voor?


Normale gang van zaken!
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:16:08 #273
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160369373
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:15 schreef donderdopje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normale gang van zaken!
Hehe cool. Maar albinisme komt overal voor inderdaad. :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:30:07 #274
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160369763
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:20 schreef ChrisCarter het volgende:
[ afbeelding ]

Waar staan deze dan voor?
Het doel van de kaart staat er op,ze worden in een categorie ingedeeld, zo is Murphy's Law een plot kaart
https://reptilianillumina(...)ll-illuminati-cards/
Het blijft een kaart-spel natuurlijk
There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:32:26 #275
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160369811
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:15 schreef donderdopje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normale gang van zaken!
Wel het is bekend dat in afrika er speciale krachten aan albino-wezens worden toebedeeld.
There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:35:02 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160369870
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hehe cool. Maar albinisme komt overal voor inderdaad. :)
Ik heb een albino roofslak in het aquarium zitten :Y Spontane mutatie onder de nakomelingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:36:15 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160369898
Een roofslak? En albino? Burn the mutant ~O>
pi_160370200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wel het is bekend dat in afrika er speciale krachten aan albino-wezens worden toebedeeld.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)d-op-albino-tanzania

In Tanzania is een albino-jongen teruggevonden zonder armen en benen. In dat land gelooft een groot deel van de bevolking dat albino's geluk brengen. Ze worden ontvoerd, vermoord en verwerkt in 'toverdrankjes' door traditionele medicijnmannen.


Eet smakelijk :Y)
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:54:26 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160370349
http://www.onemen.org/ove(...)-afrika-is-een-vloek

Mooi initiatief, jammer alleen dat het nodig is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:47:21 #280
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160372795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah je kan gewoon niet lezen, waar noem ik jouw precies stupide?
Nergens maar kom even met die bewijzen. Kan ze niet vinden namelijk.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:11:44 #281
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160373322
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:49 schreef donderdopje het volgende:

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)d-op-albino-tanzania

In Tanzania is een albino-jongen teruggevonden zonder armen en benen. In dat land gelooft een groot deel van de bevolking dat albino's geluk brengen. Ze worden ontvoerd, vermoord en verwerkt in 'toverdrankjes' door traditionele medicijnmannen.


Eet smakelijk :Y)
Die ledematen worden vaak eraf gechopt en verkocht. Een been of een arm van een albino zou geluk brengen als je het begraaft onder je huis of een winkeltje. Dit soort praktijken houden ook hoge ambtenaren zich daar mee bezig. Bizar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160375971
Deze dan...



Hoop Freemason symboliek weer op de kaarten.
-
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:27:05 #283
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160377485
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Deze dan...

[ afbeelding ]

Hoop Freemason symboliek weer op de kaarten.
Het is allemaal de schuld van het communisme!




:6
There is only one religion
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:52:06 #285
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160378394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:27 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van het communisme!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:6
Communisme en religie. Allebei uitbannen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:04:22 #286
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160378879
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Communisme en religie. Allebei uitbannen.
:o that would be.....

There is only one religion
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 maart 2016 @ 23:10:27 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160381053
quote:
Wat is eraan voorspeld behalve "er vliegen helikopters over een stad"?

Ik kan ook wel voorspellen dat ik ooit een keer een vliegtuig over zie vliegen met een bepaalde kleur tekens...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160381133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat is eraan voorspeld behalve "er vliegen helikopters over een stad"?

Ik kan ook wel voorspellen dat ik ooit een keer een vliegtuig over zie vliegen met een bepaalde kleur tekens...
Weet niet of ze het nog steeds zo regelmatig doen, maar een jaar of 2 geleden vlogen overal in Amerikaanse steden zwarte helicopters voor militaire oefeningen.

-
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:32:47 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160381562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat is eraan voorspeld behalve "er vliegen helikopters over een stad"?

Ik kan ook wel voorspellen dat ik ooit een keer een vliegtuig over zie vliegen met een bepaalde kleur tekens...
Bij mijn ouders vliegen vrijwel elke week een set transport en gevechts helicopters over het huis. Moeten zij zich nu ook zorgen gaan maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160381969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bij mijn ouders vliegen vrijwel elke week een set transport en gevechts helicopters over het huis. Moeten zij zich nu ook zorgen gaan maken?
Die wonen dan waarschijnlijk in de buurt van een militaire basis?

Volgens mij mogen ze volgens de grondwet in de VS eigenlijk niet eens militaire oefeningen houden in bevolkt gebied...
-
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:56:30 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160382029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die wonen dan waarschijnlijk in de buurt van een militaire basis?

Volgens mij mogen ze volgens de grondwet in de VS eigenlijk niet eens militaire oefeningen houden in bevolkt gebied...
een zwarte helikopter betekend niet gelijk een oefening
1 zwarte helikopter is gewoon!

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160382071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

een zwarte helikopter betekend niet gelijk een oefening
1 zwarte helikopter is gewoon!

Airwolf _O_

De goeie oude tijd :D
-
pi_160382094
Net zoals MacGyver... back to the 80's / 90's :)

-
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:03:03 #295
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160382126
Maar sinds 1 maart hebben meer militaire oefeningen on the globe, je vraagt je wel af waarom

There is only one religion
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:27:01 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160382521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die wonen dan waarschijnlijk in de buurt van een militaire basis?

Volgens mij mogen ze volgens de grondwet in de VS eigenlijk niet eens militaire oefeningen houden in bevolkt gebied...
Yep klopt, en op de route naar het oefengebied :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160382838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Yep klopt, en op de route naar het oefengebied :)
Zodoende :)
-
pi_168420478
gezien de SJW's en het Sylvana debat:





Trump?



de crash van 2008?



De vleesetende zombie mug:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ralieneuml~aad6285f/



Hier staan ze allemaal:
https://reptilianillumina(...)ll-illuminati-cards/

[ Bericht 7% gewijzigd door ender_xenocide op 25-01-2017 16:49:18 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_168535416
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:55 schreef Lichtkogel het volgende:
Of deze dan? Ook wel vrij actueel de laatste tijd:

[ afbeelding ]
Charles Fourier, a Utopian Socialist and French philosopher, is credited with having coined the word "féminisme" in 1837.[9] The words "féminisme" ("feminism") and "féminist" ("feminist") first appeared in France and the Netherlands in 1872,[10] Great Britain in the 1890s, and the United States in 1910,[11][12] and the Oxford English Dictionary lists 1852 as the year of the first appearance of "feminist"[13] and 1895 for "feminism"

Er zijn boeken en magazines volgepent en het komt minstens één of meerdere keren aan bod tijdens talkshows.

Feminisme is nooit weggeweest...
pi_168535796
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')