abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_160287207
Eindelijk is er weer eens een nieuwe WOII multiplayer shooter aangekondigd. In 2017 gaat ie uitkomen, als het goed is:

De game wordt gefund via Kickstarter en ze zitten momenteel al op 280.000 Britse ponden.


https://www.kickstarter.c(...)lion-1944-pc-xb1-ps4
http://www.battlefieldser(...)ameplay-screenshots/

Zit er over te denken om ook een bijdrage te leveren, want ik zie een dergelijke game wel zitten.

Edit: oops typo in de TT. Battalion is niet met dubbel L.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 16:24:16 ]
pi_160287459
Had het al gezien. Ben op zich wel geïnteresseerd maar ik ga me sowieso niet mengen in het kickstarter gedoe. Hele grote en mooie verhalen maar in de praktijk valt het vrijwel altijd tegen.

Probleem is vooral dat ik verwacht dat er de komende tijd weer een grote influx gaat komen aan soortgelijke (wo2) games en dat er zelfs momenteel al redelijk wat degelijke alternatieven zijn.

Dus mja. Ik zie het wel als hij uitkomt.

In dat filmpje zie ik trouwens ook al een stukje voorbij komen waar iemand eerst z'n thompson leegschiet om vervolgens om het hoekje te springen en in de lucht met z'n pistool iemand neer te knallen. Dat is geen kritiek verder, alleen weet ik niet in hoeverre ik echt behoefte heb aan een reskinned battlefield.
Conscience do cost.
pi_160288400
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:28 schreef ems. het volgende:
Had het al gezien. Ben op zich wel geïnteresseerd maar ik ga me sowieso niet mengen in het kickstarter gedoe. Hele grote en mooie verhalen maar in de praktijk valt het vrijwel altijd tegen.

Probleem is vooral dat ik verwacht dat er de komende tijd weer een grote influx gaat komen aan soortgelijke (wo2) games en dat er zelfs momenteel al redelijk wat degelijke alternatieven zijn.

Dus mja. Ik zie het wel als hij uitkomt.

In dat filmpje zie ik trouwens ook al een stukje voorbij komen waar iemand eerst z'n thompson leegschiet om vervolgens om het hoekje te springen en in de lucht met z'n pistool iemand neer te knallen. Dat is geen kritiek verder, alleen weet ik niet in hoeverre ik echt behoefte heb aan een reskinned battlefield.
Ik twijfel nog om bij te dragen. Op zich vind ik het een leuk idee. Het wordt wel weer eens tijd voor een goede WWII MP shooter. Speel zelf eigenlijk alleen Battelfield games, maar ben die moderne/futuristische zooi zo zat. BF5 wordt ook weer futuristisch, voor zover ik begreep.

En ja, het is te hopen dat ze dat soort praktijken die jij schetst en te zien zijn in het filmpje onmogelijk maken of iig zoveel mogelijk beperken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 17:03:33 ]
pi_160722870
idee is leuk en heb best wel goed herinneringen aan allied assault, battlefield 1942 enz maar wordt hier niet echt warm of koud van, vind het er uitzien alsof de game er grafisch en technisc niet vooruit op gegaan is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')