abonnement Unibet Coolblue
pi_175420667
Volgende week bij de Appie Coffee Royal 2e pak gratis.
pi_175448389
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:52 schreef MCH het volgende:
Volgende week bij de Appie Coffee Royal 2e pak gratis.
*O* maar even langs dan....
pi_178844854
Deze week weer in de aanbieding bij AH (2 + 1 gratis). Misschien toch maar eens proberen. Ik twijfel nog wel een beetje want ik vind de echte Cafe au Lait van DG super en misschien die neppe weer niks. Blijft toch wel veel geld mocht het niks zijn :+
pi_178846321
Bij Lidl ook regelmatig in de reclame, vorige week nog 2 zakken voor 4 euro.
Die Lungo zijn goed te drinken.
blablablabla
  maandag 30 april 2018 @ 21:36:39 #155
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178847841
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:50 schreef Elan het volgende:
Bij Lidl ook regelmatig in de reclame, vorige week nog 2 zakken voor 4 euro.
Die Lungo zijn goed te drinken.
Die vind ik ook goed te doen, voor mij haast geen verschil met DG.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:46:59 #156
58711 soapie
Zeeperd
pi_178875123
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Deze week weer in de aanbieding bij AH (2 + 1 gratis). Misschien toch maar eens proberen. Ik twijfel nog wel een beetje want ik vind de echte Cafe au Lait van DG super en misschien die neppe weer niks. Blijft toch wel veel geld mocht het niks zijn :+
Ik heb altijd die chai tea van AH, vind m lekkerder dan die van DG....
pi_178876193
Hoort de mocha van DG zo waterig te smaken? Heb hem nu 2x gemaakt met de aangegeven hoeveelheid water, maar beide keren echt slap en waterig van smaak. Toen ik de derde keer probeerde met minder water sloeg de machine op storing en was ik er wel ff klaar mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:06:01 #158
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_178889213
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Deze week weer in de aanbieding bij AH (2 + 1 gratis). Misschien toch maar eens proberen. Ik twijfel nog wel een beetje want ik vind de echte Cafe au Lait van DG super en misschien die neppe weer niks. Blijft toch wel veel geld mocht het niks zijn :+
Ah heeft geen cafe au lait toch?

Jumbo wel en die is heel goed te doen.
pi_178894737
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah heeft geen cafe au lait toch?

Jumbo wel en die is heel goed te doen.
Hier wel. Kleine en xl doosjes ;)
pi_178974225
Als iemand nog een goedkoop apparaat wil scoren: https://www.ah.nl/dolcegusto

Volgens mij wel zonder automatische timer, dat is wel een nadeel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179068812
Net weer een poging gewaagd met de chococino. Slaat direct weer op storing. Cup zit gaatje in, niet meer te gebruiken.

Nog een aantal keer de procedure gedaan zoals je moet doen bij eerste gebruik (dus met die nepcup en dan de hoogste stand water). Blijft op storing springen. Bij de 4e keer liep 't eindelijk door.

Morgen maar retour naar de Blokker.
Baal nu dat we niet meteen de dag van aankoop terug zijn gegaan, toen duurde het ook 5-6 pogingen tot het water doorliep, maar ik dacht toen dat dat kwam omdat 'ie nieuw was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_179071551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:07 schreef Syrena het volgende:
Net weer een poging gewaagd met de chococino. Slaat direct weer op storing. Cup zit gaatje in, niet meer te gebruiken.

Nog een aantal keer de procedure gedaan zoals je moet doen bij eerste gebruik (dus met die nepcup en dan de hoogste stand water). Blijft op storing springen. Bij de 4e keer liep 't eindelijk door.

Morgen maar retour naar de Blokker.
Baal nu dat we niet meteen de dag van aankoop terug zijn gegaan, toen duurde het ook 5-6 pogingen tot het water doorliep, maar ik dacht toen dat dat kwam omdat 'ie nieuw was.
Nooit problemen gehad met chocochino..
pi_179083025
De cups zijn het probleem niet. Wel dat de watertoevoer hapert of het helemaal niet doet, waardoor je dus telkens een cup vernaggelt, je kunt ze niet nog een keer proberen als er al een gaatje in zit.

Hoop dat als hij gemaakt is de mocha en de chocochino ook niet meer waterig zijn, want als de Lumio wel werkt zijn ze niet te drinken ;( Cappuccino smaakt wel gewoon.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:13:52 #164
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_179085137
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:14 schreef Syrena het volgende:
De cups zijn het probleem niet. Wel dat de watertoevoer hapert of het helemaal niet doet, waardoor je dus telkens een cup vernaggelt, je kunt ze niet nog een keer proberen als er al een gaatje in zit.

Hoop dat als hij gemaakt is de mocha en de chocochino ook niet meer waterig zijn, want als de Lumio wel werkt zijn ze niet te drinken ;( Cappuccino smaakt wel gewoon.
Als er al een gaatje in zit kan je deze nog gewoon gebruiken.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_179086258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:14 schreef Syrena het volgende:
De cups zijn het probleem niet. Wel dat de watertoevoer hapert of het helemaal niet doet, waardoor je dus telkens een cup vernaggelt, je kunt ze niet nog een keer proberen als er al een gaatje in zit.

Hoop dat als hij gemaakt is de mocha en de chocochino ook niet meer waterig zijn, want als de Lumio wel werkt zijn ze niet te drinken ;( Cappuccino smaakt wel gewoon.
Je kunt gewoon nog een gaatje maken hoor.
Welke machine heb je?
blablablabla
pi_179086609
Ahhh goed om te weten. Dan heeft het dus echt aan de machine gelegen dat het niet lukte.

Vanmorgen bij de Blokker een nieuwe gekregen O+ en die doet het prima. Maakt ook een heel ander geluid :') . En de chocochino was nu idd prima, helemaal niet waterig meer. Dus goeie hoop voor de mocha.

Ik heb een Lumio.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_180305582
Mocht je een Dirk in de buurt hebben dan is dit best een leuke actie.

Nescafe Dolce Gusto 3 voor 8,99 (normaal bijna 13 euro dan)

https://www.dirk.nl/aanbiedingen/nescaf%C3%A9-dolce-gusto
  zondag 8 juli 2018 @ 14:21:43 #168
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_180331552
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:46 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik heb altijd die chai tea van AH, vind m lekkerder dan die van DG....
Is die verkrijgbaar bij de gewone AH's of moet ik dan naar de XL. Bij ons in het dorp hebben ze die niet en online is hij niet te krijgen.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 8 juli 2018 @ 15:18:29 #169
58711 soapie
Zeeperd
pi_180332882
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is die verkrijgbaar bij de gewone AH's of moet ik dan naar de XL. Bij ons in het dorp hebben ze die niet en online is hij niet te krijgen.
XL, maar ik kon hem nu ook niet vinden. Tijdje terug hadden ze leveringsproblemen, misschien nu ook wel weer..
  zondag 8 juli 2018 @ 15:32:51 #170
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_180333267
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 15:18 schreef soapie het volgende:

[..]

XL, maar ik kon hem nu ook niet vinden. Tijdje terug hadden ze leveringsproblemen, misschien nu ook wel weer..
Hm hopelijk komt hij dan weer. Ik vind de chai latte van dolce gusto niet zo. Die van bijvoorbeeld Tassimo is veel lekkerder. Maarja dat spul verkopen ze niet meer in de Nederlandse supermarkten :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180394307
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm hopelijk komt hij dan weer. Ik vind de chai latte van dolce gusto niet zo. Die van bijvoorbeeld Tassimo is veel lekkerder. Maarja dat spul verkopen ze niet meer in de Nederlandse supermarkten :{
Vorige keer was het na 2 weken of zo weer in de winkel dus ik verwacht dat het nu ook niet zo lang duurt...
pi_180394574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:00 schreef soapie het volgende:

[..]

Vorige keer was het na 2 weken of zo weer in de winkel dus ik verwacht dat het nu ook niet zo lang duurt...
Ik hou het in de gaten :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180397797
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hou het in de gaten :)
Ik ook hoor!
pi_180447134
Met dank aan eBay voor 15 euro zes doosjes (48 kopjes) cappuccino gekocht :Y)
Kostte eigenlijk 31 euro, maar ik had nog een kortingsbon liggen.

Jammer dat ik net te laat achter de 1+1 gratis actie in Belgische supermarkten kwam. Die was net afgelopen. Wordt tijd dat ze dat in NL ook gaan doen.

Ik kwam deze website tegen: https://discountoffice.nl Ook geen verkeerde prijzen. Iemand ervaring ermee?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180457441
Die Dolce Gusto is qua prijs niet heel bijzonder. Kijk je moet wel een Dirk in de buurt hebben natuurlijk, maar ik heb er 1 in de buurt en hier is zo'n pakje 4,07
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')