abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 november 2000 @ 23:40:29 #51
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_456838
Sanne Er is geloof ik niet een topic dat Hieke heet maar ik ben toch wel heel benieuwd wat je bedoeld met "Hieke zich aldoor belachelijk maken"

de grap was oud, eenvoudig en alleen leuk mits goed verteld, en dat was-ie

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_456941
Heel dit topic is
een
grote
GRAP !

"Don't drink water, fish fuck in it"
  vrijdag 10 november 2000 @ 00:13:50 #53
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_456945
quote:
Op 09 november 2000 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Leedvermaak kan soms leuk zijn, maar dit dus niet
Ik vind die Robin wel een goeie gozer, maar zo'n grap maak je toch niet in het Big Brother huis!
In de kroeg met een stel vrienden kan het misschien nog net, maar dan vind ik het ook geen leuke grap...
Pfffffff ik ga niet eens de moeite nemen om echt alle replies te lezen.

Ik wil alleen maar zeggen:
Tsjongenjongejonge wat ben jij een miereneuker zeg!!

Jullie (de zeikerds) hebben in principe jullie zin al gekregen met die idiote actie om Cindy het huisje uit te krijgen, en die is nog maar koud weg of jij hebt alweer een nieuw onderwerp om over te mekkeren!! De geiten zaten niet in het huisje maar hier!!!!!!

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 10 november 2000 @ 00:43:31 #54
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_457016
quote:
Op 10 november 2000 00:13 schreef Puckzzz het volgende:
De geiten zaten niet in het huisje maar hier!!!!!!
Woehoe! Had je nu maar alle reply's gelezen, dan zag je dat zo ongeveer iedereen het met je eens is. Gelukkig maar, vrede op aarde.
Ben te zaai voor een signature
pi_457031
Jaaaaaaaa nog meer mongolenmoppen!! More more!

Mongolen, Belgen, negers, Turken man tis toch één grap

[Dit bericht is gewijzigd door Priscella op 10-11-2000 00:52]

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  vrijdag 10 november 2000 @ 01:58:02 #56
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_457127
quote:
Op 10 november 2000 00:50 schreef Priscella het volgende:
Jaaaaaaaa nog meer mongolenmoppen!! More more!

Mongolen, Belgen, negers, Turken man tis toch één grap


Vergeet je de homo's en de korrels zout niet?
Ben te zaai voor een signature
pi_457355
Ik heb een zusje met Down Syndroom (een mongooltje dus) maar vond deze grap best kunnen. 't Ging er, zoals anderen ook al zeiden, niet om om mongooltjes belachelijk te maken, maar een reactie van een bewoner (in dit geval dus Hieke) uit te lokken.
Iedereen verteld wel eens een mop over een minderheid zonder het echt kwaad te bedoelen (b.v. belgenmoppen, Turkenmoppen). Wat is het verschil?
Ik kan me er pas echt kwaad om maken als iemand opzettelijk mongooltjes (of belgen...of turken) belachelijk maakt wanneer ze bijvoorbeeld zich heel achterlijk gaan gedragen en dan zeggen: "Ik doe een mongooltje na". Maar bij een mop kan ik me er absoluut niet druk om maken.
pi_457363
quote:
Op 09 november 2000 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, eindelijk iemand die hier iets raakt. Ik weet eigenlijk niet of er al een "Veronica heeft iets tegen Robin"-topic was, maar deze thread is er wel mooie illustratie van.

Het verbaast me absoluut niet dat Veronica deze grap van Robin uitzendt. Robin is de laatste tijd nogal afwezig in het huis, tenzij hij iets 'confronterends' of 'bots' zegt.

Vorige week tijdens de nominaties was het al aan de gang en er werd zelf in de late donderdagavonduitzending nog iets door iemand op de bank bij Esther iets over gezegd.

Robin zei wat vele mensen dachten: wij hebben niet om die geit gevraagd! Vervolgens valt uit de streamverslagen op te maken dat hij die geit helemaal niet negeert. Ik meen me ook nog een zekere 'stoeipartij' tussen Robin en de geit te herinneren, maar ik dwaal af.

Toen Beau het had over een nek-aan-nek-race, begon ik zelfs te denken aan Robin-Annet.


Hier ben ik het helemaal mee eens Claudia.
Ik heb vanochtend ook al ergens anders (topic Annet weg) op Fok geschreven dat VOO blijkbaar wilde dat het Robin of Annet zou worden.
Verleden week was iedereen aan het zeiken over Koos, maar toen Robin de opmerking "die Kut geit maakte"nou toen waren de poppen a.h dansen hier op internet.
Overal las ik anti Robin leuzen en hoe durfde hij kut geit te zeggen enzo.
Maar op de streams zag ik ook een hele andere Robin die sochtends vroeg op stond en zonder mokken Cindy ging voeren en hok schoonmaken.
Maar dat werd natuurlijk niet uitgezonden.
En nu weer over een grap. mop. Een woord hier voor....tjeesus
  vrijdag 10 november 2000 @ 11:20:47 #59
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_457598
quote:
Op 09 november 2000 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Leedvermaak kan soms leuk zijn, maar dit dus niet
Het is pas erg als een groep wordt uitgesloten van het maken van een grap. En of het nu werkelijk leedvermaak is ben ik nog niet zo zeker van, de grap is alleen maar bedoeld om een reactie bij een ander te weeg te brengen en welke doelgroep je daar nu voor gebruikt maakt in principe niet zo veel uit. Iedereen weet tenslotte dat het een grap is en geen serieus bedoelde opmerking. Alleen lijken een boel mensen niet altijd overal de humor van in te zien. Dit was puur bedoelt om een lach op iemands gezicht te toveren.
quote:
Op 09 november 2000 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ok verder zeg ik er niks over...
En toch kon je het niet laten om er toch nog twee keer wat over te zeggen.

Ja Ronaldsen, toe maar je kunt het toch niet laten om te reageren

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_457642
Als je de grap van robin politiek oncorrect vind blijkt dus dat je "mongooltjes" zielig vind en de behoefte hebt ze te beschermen, dat vind ik nou politiek incorrect, de verstandelijke gehandicapte medemens doet het prima in onze samenleving en verschillen niet zoveel van de "normale" mens hoor. Niets zo menselijk als een verstandelijk gehandicapte zeg ik altijd.
ps. ik vond het overigens wel een hele flauwe mop .
  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 11:41:27 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_457663
Mijn broer noemt mongooltjes vaak Cor Sleutel, dat is zeker ook wel flauw he?
pi_457783
quote:
Op 09 november 2000 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Leedvermaak kan soms leuk zijn, maar dit dus niet
Ik vind die Robin wel een goeie gozer, maar zo'n grap maak je toch niet in het Big Brother huis!
In de kroeg met een stel vrienden kan het misschien nog net, maar dan vind ik het ook geen leuke grap...
Nou, weet je wat je doet, dan mail je de bond van vloeken even, de bond van mongolide mensen (als die bestaat) en start je een banner aktie:

"Mongooltjes grap terug naar de oorspronkelijke eigenaar!"

Waarbij Robin de grap terug moet nemen.

Succes! Doeidoei!!!!

  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 12:13:09 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_457797
quote:
Op 10 november 2000 12:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
de bond van mongolide mensen (als die bestaat)
Ja, die bestaat. Surf ff naar www.mirrorman.nl
  vrijdag 10 november 2000 @ 12:16:28 #64
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_457814
Er is nog wel iets dat ik er over wil zeggen. Die mop die kan, hij is op het randje maar het kan wel.

Het enige is dat Robin het eigenlijk niet had kunnen vertellen. Hij is zelf nog al iemand die voor "moraal" gaat. Ik kan me het toetjes en koekjes incident nog herinneren. Daarbij speelde hij de grote moraalridder die het allemaal niet correct vond.

  vrijdag 10 november 2000 @ 12:18:56 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_457832
quote:
Op 10 november 2000 12:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Nou, weet je wat je doet, dan mail je de bond van vloeken even, de bond van mongolide mensen (als die bestaat) en start je een banner aktie:

"Mongooltjes grap terug naar de oorspronkelijke eigenaar!"

Waarbij Robin de grap terug moet nemen.


Waar kan ik die benner kraiguh.
Ik doe mee.
Soals jullie weten ben ik een grôte mogoooluh friend.

Mona

***
  vrijdag 10 november 2000 @ 12:42:38 #66
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_457945
Ik had die grap als eens eerder gehoord, zo'n 10 jaar geleden. Ik was de idioot die tandem zei.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_457964
Havoc .. kan je hier alsjeblieft een slotje op doen
pi_458015
Ronaldsen, gefeliciteerd ! 66 reacties losgemaakt, toch ?
Al lijkt het of je ervan baalt, het FOK!-huis is ook maar een saaie boel aan 't worden, dus wees niet te geschrokken van verveelde reacties.
Je hebt zelfs oprichters van bevriende(?) forums ertoe gebracht, hier grapjes over Fokkers te komen maken. Nou ? Uniek toch ?

Ga voort en laat je niet te persoonlijk meeslepen, je krijgt hier geen prijs aan 't eind, hoogstens een ban, maar leuk blijft het, want velen kijken naar je woorden, dat blijkt !

pi_458064
quote:
Op 10 november 2000 12:13 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die bestaat. Surf ff naar www.mirrorman.nl
Ik had de betaling van je moeder alweer binnen trouwens, ik zal je de nieuwe pas voor 2001 vast toesturen mag je weer gratis met de tram mee, SunChaser!
quote:
Op 10 november 2000 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Waar kan ik die benner kraiguh.
Ik doe mee.
Soals jullie weten ben ik een grôte mogoooluh friend.

Mona


Te gek! Ik wist dat we op je konden rekenen!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 10-11-2000 13:14]

  vrijdag 10 november 2000 @ 13:15:27 #70
3542 Gia
User under construction
pi_458070
Ik kende hem eigenlijk ook al, maar dan met bedden.

Een eenpersoonsbed, een tweepersoonsbed, een lits-jumaux en een hoe heet dat ook al weer twee bedden op elkaar.....

  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 13:16:37 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_458076
quote:
Op 10 november 2000 13:15 schreef Gia het volgende:
en een hoe heet dat ook al weer twee bedden op elkaar.....
Een twijfelaar...

* SunChaser zal snel de contributie betalen aan MM

  vrijdag 10 november 2000 @ 13:21:18 #72
3542 Gia
User under construction
pi_458098
Nee, nee, mongooltje, denk nog eens goed na.

Je weet het wel!!!

  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 13:22:21 #73
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_458102
quote:
Op 10 november 2000 13:21 schreef Gia het volgende:
Nee, nee, mongooltje, denk nog eens goed na.
Robin vertelde m leuker
  vrijdag 10 november 2000 @ 13:24:18 #74
3542 Gia
User under construction
pi_458109
Deze dan:

Hoe doet een Turk mee aan de Triatlon?

  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 13:26:41 #75
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_458119
quote:
Op 10 november 2000 13:24 schreef Gia het volgende:
Hoe doet een Turk mee aan de Triatlon?
Ik zeg vast wat stoms nu, maar ik probeer het toch? Net zoals alle andere deelnemers...?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')