abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_160566946
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

haha, ja sowieso is gieter upgraden meer iets voor de winter. Al regent het in de zomer en herfst wel vaker dan de lente.
Kost het 1 dag om je items te upgraden?

Meer algemene vraag:
Doet de game Automatisch updaten als ik hem van GoG heb of moet ik hem dan helemaal opnieuw downloaden?
pi_160567025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:57 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Kost het 1 dag om je items te upgraden?

Meer algemene vraag:
Doet de game Automatisch updaten als ik hem van GoG heb of moet ik hem dan helemaal opnieuw downloaden?
2-3 dagen duurt een upgrade dus alleen de water can is lastig als je nog handmatig je crops moet bewateren.
pi_160567233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

2-3 dagen duurt een upgrade dus alleen de water can is lastig als je nog handmatig je crops moet bewateren.
das mooi klote dan :(
pi_160567288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

2 dagen. Dus even op de TV kijken of het morgen regent. Zo ja, watering can naar de smit brengen en dan kan je hem overmorgen ophalen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160571481
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

2 dagen. Dus even op de TV kijken of het morgen regent. Zo ja, watering can naar de smit brengen en dan kan je hem overmorgen ophalen.
ik heb het zowaar gered gister naar copper te upfraden zonder dooie planten en geen regen , kost 2 dagen
pi_160579726
Pfff waarom is clay zo moeilijk te krijgen :/
pi_160580642
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:44 schreef Awsom het volgende:
Pfff waarom is clay zo moeilijk te krijgen :/
ga naar het strand en gebruik je hoe daar.. genoeg clay te vinden dan :P

ik probeer een bream te vangen, maar sofar no luck :(
en nu wel uiteraard :D

even rekensommetje: 30x bok choy gekocht a 50 g per zaadje..
nu 29 stuks verkocht voor totaal 2860g

prima winstmarge voor een product dat in een dag of 4 groeit (en je dus veel kan planten) :P

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 11-03-2016 00:08:37 ]
pi_160584151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ga naar het strand en gebruik je hoe daar.. genoeg clay te vinden dan :P

ik probeer een bream te vangen, maar sofar no luck :(
en nu wel uiteraard :D

even rekensommetje: 30x bok choy gekocht a 50 g per zaadje..
nu 29 stuks verkocht voor totaal 2860g

prima winstmarge voor een product dat in een dag of 4 groeit (en je dus veel kan planten) :P
Op het strand krijg ik ook super weinig clay :/ Moet meestal wel een keer heen en weer gaan voor ik 1 clay krijg
pi_160614585
Winter duurt wel te lang. Wordt iets te repetitief.
pi_160617648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Op het strand krijg ik ook super weinig clay :/ Moet meestal wel een keer heen en weer gaan voor ik 1 clay krijg
Ik zit aan de berries. 15-20k per oogst van 60 planten. :P 3/4 keer oogsten per seizoen :Y
pi_160622041
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:44 schreef truedestiny het volgende:
Winter duurt wel te lang. Wordt iets te repetitief.
doordat je niks kan verbouwen is dat wel een saai seizoen ja

Ik ga straks mijn eerste winter in, tijd om mijn terrein helemaal leeg te maken en de mijn verder te verkennen.

Ik krijg nog wel eens dat een monster een trap spawnt, en dat ik er 1 onder een steen vind, daar zit geen verschil tussen toch?
pi_160622200
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik ga straks mijn eerste winter in, tijd om mijn terrein helemaal leeg te maken en de mijn verder te verkennen.

Ik krijg nog wel eens dat een monster een trap spawnt, en dat ik er 1 onder een steen vind, daar zit geen verschil tussen toch?
Nee, trap kan door beide spawnen. komt vaak genoeg voor dat ik zelfs meerdere trappen op dezelfde verdieping heb.
pi_160622797
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, trap kan door beide spawnen. komt vaak genoeg voor dat ik zelfs meerdere trappen op dezelfde verdieping heb.
ja dat weet ik en was wat ik wilde zeggen, mijn vraag was: maakt het nog uit welke trap je neemt? (is er b.v. Bij een, door een monster gespawnde, trap meer monster activiteit op het volgende level?)
pi_160623391
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:52 schreef mschol het volgende:

[..]

ja dat weet ik en was wat ik wilde zeggen, mijn vraag was: maakt het nog uit welke trap je neemt? (is er b.v. Bij een, door een monster gespawnde, trap meer monster activiteit op het volgende level?)
Nee, compleet random allemaal
pi_160630138
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:04 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ik zit aan de berries. 15-20k per oogst van 60 planten. :P 3/4 keer oogsten per seizoen :Y
Ik verbouw ook berries ja, maar die geven geen clay :p
pi_160630949
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef mschol het volgende:
Ik kan niet wachten tot het winter is. Ben elke dagen die planten water geven wel zat. :P
pi_160631029
quote:
99s.gif Op zondag 13 maart 2016 10:44 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten tot het winter is. Ben elke dagen die planten water geven wel zat. :P
daarom is fall een briljant seizoen, vaak regen :D
pi_160633997
Zit ook in m'n eerste winter nu. Omdat ik er genoeg van kreeg om telkens maar weer water te geven heb ik nu iets van 15 sprinklers gemaakt die 8 plantjes water geven, kan ik er in de lente weer vol op tegenaan :7 Verder in de winter maar een hoop vissen + grot verkennen, en de boerderij iets anders indelen.
pi_160639050
heeft iemand hier al de prijs van Spirit's Eve te pakken gekregen? ik had een cutscene verwacht, maar ik loop maar terug..? (want er gebeurd niks)
pi_160639981
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier al de prijs van Spirit's Eve te pakken gekregen? ik had een cutscene verwacht, maar ik loop maar terug..? (want er gebeurd niks)
Ja, die golden pumpkin uit de kist. verder geen cutscene oid. maar die pompoen is 2500 gold waard.
pi_160674866
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, die golden pumpkin uit de kist. verder geen cutscene oid. maar die pompoen is 2500 gold waard.
die 2,5k was weer mooi meegenomen..

die ingebouwde zoom optie sinds 1.05 is wel heel fijn :Y
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:26:46 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160683469
Must have iridium ore....
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:22:07 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160759958
Ik had ConcernedApe getweet dat ik het spel graag wil kopen op Steam en of m'n save file dan doorgezet kan worden

Hij zegt gewoon dat het kan, wat een baas is die gast _O_. Ik vroeg ook nog of hij alle muziek zelf had gecomponeerd, en dat is ook nog een keer zo!! Vanavond koop ik hem.. al 60 uur erin zitten en m'n pc draait hem redelijk ( ja het is een extreem oud kutding :'), daarom eerst gedownload ), dus ik ga hem vnv aanschaffen. En eventueel ook nog wel de OST want die is ook meesterlijk.

Snap niet dat niet meer Fok!kers dit spelen? Ik heb al een flinke tuin in jaar 2 zomer.. heb gisteren de bus gefixt _O_. Nu kan ik eindelijk naar de skull cavern.. kwam ik daar was ik supersnel bijna dood :o. Dus ik moet ff wat betere equipments krijgen, maarja die zooi die ze bij de adventure guild verkopen is ook niet je van het. Dat lava zwaard is t beste, maar niet zoveel beter dan m'n forest sword.
pi_160760303
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had ConcernedApe getweet dat ik het spel graag wil kopen op Steam en of m'n save file dan doorgezet kan worden

Hij zegt gewoon dat het kan, wat een baas is die gast _O_. Ik vroeg ook nog of hij alle muziek zelf had gecomponeerd, en dat is ook nog een keer zo!! Vanavond koop ik hem.. al 60 uur erin zitten en m'n pc draait hem redelijk ( ja het is een extreem oud kutding :'), daarom eerst gedownload ), dus ik ga hem vnv aanschaffen. En eventueel ook nog wel de OST want die is ook meesterlijk.

Snap niet dat niet meer Fok!kers dit spelen? Ik heb al een flinke tuin in jaar 2 zomer.. heb gisteren de bus gefixt _O_. Nu kan ik eindelijk naar de skull cavern.. kwam ik daar was ik supersnel bijna dood :o. Dus ik moet ff wat betere equipments krijgen, maarja die zooi die ze bij de adventure guild verkopen is ook niet je van het. Dat lava zwaard is t beste, maar niet zoveel beter dan m'n forest sword.
Ik heb ook laatst de bus gefixt, maar dat is dan ook de makkelijkste bundel. :P Ben nog niet naar de woestijn geweest.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:59:04 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160760925
Waar kan ik een rakefish scoren dan.. ik mis die en de eel nog.. Blacksmith bundle ook al gedaan, greenhpuse gaat me ook nog lukken in jaar 2.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')