abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161031618
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:21 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Chef als je Mcdonalds app download, heb je de beschikking over 2 coupons!

Een coupon is 20 mcnuggets voor 5 euro. Meer nuggets voor minder! En volgens mij is de saus dan ook gratis...
20 Nuggets vind ik iets teveel van het goede haha, maar wel bedankt voor het zeggen. *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_161032291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:12 schreef Nexum het volgende:

[..]

20 Nuggets vind ik iets teveel van het goede haha, maar wel bedankt voor het zeggen. *O*
Gooi je er 11 weg, ben je alsnog 1,75 goedkoper uit.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:46:56 #228
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_161035383
Hier ook een dikke klacht over de pulled pork wrap. Ik ging vorige week naar de mcdrive, bestel zo'n wrap, duurde echt letterlijk 25 minuten. Toen uitpakken op de parkeerplaats, begin te eten.. lauwe wrap, blaadje sla, komkommer, verder niks. Het einde van de wrap is in zicht, zie ik dat de wrap niet is dichtgevouwen aan de onderkant en er op de bodem van het wrapdoosje een kleffe vlees prut ligt van ong 1 cm. Met m'n vingers er uit moeten schrapen. Zat geen smaak aan en een waardeloze presentatie. Totaal niet zoals op de plaatjes en echt weinig vlees. En dat voor 4,25. Een grote teleurstelling als je je zoiets voorstelt als een volle durum van de Turk..
Sue Me
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:12:49 #229
178444 DenS
Crientj <3
pi_161036443
Vanaf volgende week dinsdag is het voorbij met de euroknallers jongens, geniet er nog maar even van :Y
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:26:49 #230
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161037143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef DenS het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag is het voorbij met de euroknallers jongens, geniet er nog maar even van :Y
Je werkt bij de Mac? En hoezo voorbij?
pi_161037802
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 10:46 schreef 111210 het volgende:
Dit is de inhoud

[ afbeelding ]

En hier adverteren ze mee
[ afbeelding ]
:D

gadverdegadver _O-
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:32:21 #232
178444 DenS
Crientj <3
pi_161040385
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Je werkt bij de Mac? En hoezo voorbij?
Komt 25ct bovenop en ze gaan anders heten. Viavia gehoord.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:39:20 #233
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_161040635
Slechte zaak is dat. Nu moet ik een andere ontmoetings/vreetplek zoeken. Want dit gaat tegen mijn principes in :(

Alhoewel ik bang ben dat van dit voornemen niks terecht gaat komen.
BAM dit is 3KB
pi_161040971
Honden in de Mac :/ welke viool heeft dat ooit bedacht
pi_161042671
Kan iemand mij de code sturen van de 20 McNuggets, Kheb die gemist... :$
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:23:58 #236
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_161043225
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 10:46 schreef 111210 het volgende:
Dit is de inhoud

[ afbeelding ]

En hier adverteren ze mee
[ afbeelding ]
Jaa precies, die van mij was nog goorder. Een dikke middelvinger naar McDonalds, pure misleiding dit!
Sue Me
pi_161043287
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:32 schreef DenS het volgende:

[..]

Komt 25ct bovenop en ze gaan anders heten. Viavia gehoord.
Matig, maar ze hadden toch al bijna geen euroknallers meer.

Ze moeten de extra kosten van de fritessaus toch ergens mee teruggraaien.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 30 maart 2016 @ 10:18:41 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_161044298
quote:
McDonald’s groeit hard in Nederland

McDonald’s heeft zijn omzet in Nederland vorig jaar met 3,4 procent zien groeien, tot 673,8 miljoen euro. Daarmee staat ons land in de top drie best presterende landen van de fastfoodketen binnen het high growth segment.

De high growth-markten van McDonald’s zijn verder Polen, China, Italië, Rusland, Spanje, Zuid-Korea en Zwitserland. De Nederlandse groei is volgens algemeen directeur Manu Steijaert vooral te verklaren door de verschillende vernieuwingen in de restaurants. Die hebben onder meer geleid tot 1,8 procent meer klanten en een hogere gemiddelde besteding per klant. Winstcijfers worden niet bekendgemaakt.

Eind vorig jaar kwamen er gemiddeld vijftigduizend klanten meer per week dan voorheen, zegt Steijeart. Vernieuwingen die McDonald’s recent heeft doorgevoerd zijn onder meer het Pimp je Burger-concept, waarbij klanten zelf hun burger kunnen samenstellen. Dat moet vanaf 1 mei worden uitgerold naar 150 vestigingen. Ook de nieuwe concepten Salad Bar en McCafé en bediening aan tafel zijn vorig jaar ingevoerd. McDonald’s investeerde vorig jaar 28 miljoen in de verschillende vernieuwingen.
bron
pi_161046380
Net de pulled pork gegeten. Ik vond de coleslaw het lekkerste. Het textuur was tonijnachtig en het smaakte nergens naar. :(
pi_161046437
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Matig, maar ze hadden toch al bijna geen euroknallers meer.

Ze moeten de extra kosten van de fritessaus toch ergens mee teruggraaien.
geen extra kosten hoor. Alleen ietsje minder winst.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_161047206
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geen extra kosten hoor. Alleen ietsje minder winst.
Minder winst is dan toch minder geld wat er verdiend wordt? :') dat gaan ze dus terugharken met dat kwartje verhoging @ euroknallers
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161048685
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Dat 'pimp je burger' klinkt wel geinig, leuk als je je eigen big tasty variant kunt maken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_161050261
Pimp je burger vanaf mei in 150 restaurants!
quote:
Groei McDonald's dankzij Maestro Burger

HOORN- De vernieuwingsslag waar McDonald’s Nederland in 2015 mee is begonnen, werpt nu al zijn vruchten af. De fastfoodketen zag haar omzet het afgelopen jaar met 3,4 procent toenemen. “De Maestro Burger trekt een nieuwe doelgroep aan: mensen die op zoek zijn naar kwaliteit."

Algemeen directeur Manu Steijaert, die sinds de zomer de scepter zwaait bij McDonald’s Nederland, laat dit weten in een interview met Out.of.Home Shops. Nieuwe introducties zoals de Maestro Burger, de Cadeau Kalender campagne en de verruimde openingstijden hebben flink bijgedragen aan deze groei, aldus de fastfoodketen. Steijaert verwacht dat deze stijging zich in 2016 voortzet.

1. Zijn de jaarcijfers zoals jullie die hadden verwacht?
“Ze zijn zelfs boven verwachting. Vooral het laatste kwartaal was een succes: toen zagen we hoe goed de verruimde openingstijden en de Cadeau Kalender campagne aansloegen bij onze klanten. De groei is niet alleen maar te wijden aan een opening van vier nieuwe restaurants, maar komt vooral door de toename van het aantal gastbezoeken (+1,8 procent) en aan de gemiddelde besteding per gast. Met de introductie van de Maestro Burger halen we een nieuwe doelgroep naar ons restaurant: mensen die op zoek zijn naar meer kwaliteit, die normaal burgerbars bezoeken.”

2.Waarom is een kwaliteitsslag nodig in een fastfoodketen als McDonald's?
“Omdat de omgeving en de behoeften van mensen veranderen. Je moet daarvoor openstaan en daarop inspelen, ook als fastfoodketen. Mensen vragen wel vaker: waarom een Salad Bar en een McCafé? Het is een totaalpakket en het past bij elkaar. Onze flagshipstore in Hoorn laat mooi zien waar wij de komende jaren voor willen staan: veel verse producten die bereid worden voor de ogen van de gast, de mogelijkheid om producten naar eigen voorkeur samen te stellen en meer kwaliteit in onze dienstverlening.”

3. Hoe gaat het met de nieuwe initatieven, zoals McCafé en Salad Bar, die jullie in het restaurant in Hoorn aan het testen zijn?
“Heel goed. We zien in dit restaurant een flinke stijging van de verkoop. Zo’n 40 procent van de burgers die besteld worden aan de bestelkiosk, worden ‘gepimpt’. Daarom gaan we Pimp Your Burger vanaf 1 mei uitrollen naar 150 restaurants in Nederland. Salad Bar en McCafé zijn we nog maar een maand aan het testen, maar ook die lopen nu al beter dan we hadden verwacht. Er worden nu al 50 procent meer salades besteld dan daarvoor. Onze franchisenemers zijn ook heel enthousiast. Het liefst willen ze de initiatieven nu al zelf lanceren. Tot september houden we ze alleen nog in eigen beheer. Wel gaan we de concepten op nog meer eigen locaties testen: in Barneveld, Vlaardingen en Amsterdam- Zuidoost.”

4. Gaat McDonald's ook de tafelbediening verder uitrollen?
“Jazeker. De tafelbediening, die we nu ook alleen nog in Hoorn uitvoeren, is deel van onze vernieuwingsslag. Uit ons eigen onderzoek blijkt dat 80 procent van onze klanten in Hoorn de tafelbediening fantastisch vindt. Het is onderdeel van het stukje beleving dat we onze klanten willen bieden. Daarnaast heeft het ook een positief effect op onze medewerkers: ze hebben meer contact met de klant. Het zorgt daarnaast voor een rustigere uitstraling in het restaurant. Mensen hoeven niet allemaal meer voor de counter te wachten, maar kunnen bestellen aan een kiosk en aan de tafel wachten totdat de bestelling wordt gebracht.”

5. Waar focust McDonald’s zich komend jaar op?
“Naast de verdere uitbreiding van restaurants met ons nieuwe keukenconcept, dat we voor het einde van het eerste kwartaal van 2017 afgerond willen hebben, focussen we ons op fooddevelopment en local sourcing. De nieuwe open keukens bieden veel meer mogelijkheden voor ander voedsel, zoals vers fruit, sides salades etc. Daarnaast willen we onze producten steeds meer van Nederlandse bodem inkopen. McDonald’s zal zich meer toespitsen op samenwerking met Nederlandse leveranciers. We introduceren binnenkort bijvoorbeeld een hamburger die volledig gemaakt is van Nederlands rundvlees.”

5. In het buitenland test McDonald’s bezorgservices. Komt dit ook naar Nederland?
“Voorlopig nog niet. We focussen ons nu nog volledig op kwaliteit en beleving en we denken dat we dat met de huidige technologie nog niet bij de klant op de stoep kunnen brengen. Wel zijn we aan het onderzoeken of we een app kunnen ontwikkelen waarmee de klant thuis kan bestellen en het dan zelf kan ophalen. In de toekomst willen we ook gaan bezorgen, maar daar ligt nu nog niet onze prioriteit.”
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_161051425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:23 schreef Staaf het volgende:
Jaa precies, die van mij was nog goorder. Een dikke middelvinger naar McDonalds, pure misleiding dit!
heb ze al een mailtje gestuurd dat dit echt een wan product is die niet bij de mac verkocht zou moeten worden :)
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:27:14 #245
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161073203
Hoeveel dagen nog totdat de euroknaller-revolte zijn intrede doet?
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:33:36 #246
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161073313
Laat me raden...jij zit in Indonesië?
pi_161073986
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 10:46 schreef 111210 het volgende:
Dit is de inhoud

[ afbeelding ]

En hier adverteren ze mee
[ afbeelding ]
Inderdaad, een wereld van verschil. Heb er ook 1 geprobeerd, textuur leek net tonijn ipv pulled pork. Had niets met pulled pork te maken, de saus vond ik het nog een redelijke smaak geven. Maar dit had niet meer mogen kosten dan een euro of twee. 5 euro is complete afzetterij.
pi_161075369
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:40 schreef AMAR420 het volgende:
nope.
Maleisië?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_161075393
Vandaag een gepimpte QP gegeten met sla, tomaat en Jalapeños _O_

Lekker!!!!!!!!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161076747
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag een gepimpte QP gegeten met sla, tomaat en Jalapeños _O_

Lekker!!!!!!!!!!!
Ik wil ook pepers op mijn burger doen bij de Mc!!!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')