abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 februari 2016 @ 12:46:57 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160311478
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:54 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben niet de enige die belangrijke dingen mist zo te merken -O-

50e verjaardag van m'n moeder gemist zaterdag omdat ik te ziek op bed lag/lig.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 29 februari 2016 @ 13:58:07 #177
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160313425
*zucht* lang verhaal kort uwv heeft alles wat ik miste aan ZW in een keer gestort, hebben hun nu verrekent, ze zijn alleen even vergeten te vragen of ik dat misschien liever in termijnen wou doen ipv in 1x een klap geld te missen.
Heel spijtig maar daar kunnen we nu niks meer aan doen bladiebladie :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 29 februari 2016 @ 16:00:45 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160316596
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef houdjemond het volgende:
*zucht* lang verhaal kort uwv heeft alles wat ik miste aan ZW in een keer gestort, hebben hun nu verrekent, ze zijn alleen even vergeten te vragen of ik dat misschien liever in termijnen wou doen ipv in 1x een klap geld te missen.
Heel spijtig maar daar kunnen we nu niks meer aan doen bladiebladie :(
Wat een eikels again :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 29 februari 2016 @ 16:21:33 #179
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_160317131
Ik ben toch blij dat ik voor de rijksoverheid stage loop, als ik naar de verschillen kijk met mijn bijbaantje hiervoor (PostNL): Mijn leidinggevende zegt zelf dat ik niks moet forceren en dat hij er blij mee is dat ik het probeer, maar als ik me niet goed genoeg voel ik zelf kan aanvoelen tot wanneer ik kan blijven. Bij PostNL zou ik afgelopen week minstens 5x gebeld zijn of ik alweer kon werken en zou er inmiddels waarschijnlijk een arts op de stoep staan om te controleren of ik wel echt ziek ben.. (die er alles aan doet om te beweren dat ik best kan werken, desnoods sorteerwerk ofzo).

Ben wel blij dat ik vandaag gegaan ben. Gaat met ups en downs, maar bovenstaand gesprekje was fijn en even eruit i.c.m. het (voor mijzelf) toch kunnen laten zien wat er aan ed hand is maakt me wat rustiger :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_160318409
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef houdjemond het volgende:
*zucht* lang verhaal kort uwv heeft alles wat ik miste aan ZW in een keer gestort, hebben hun nu verrekent, ze zijn alleen even vergeten te vragen of ik dat misschien liever in termijnen wou doen ipv in 1x een klap geld te missen.
Heel spijtig maar daar kunnen we nu niks meer aan doen bladiebladie :(
Tjonge, jonge, niet even nadenken hé? Dat is blijkbaar te lastig voor ze.
pi_160318431
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:21 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben toch blij dat ik voor de rijksoverheid stage loop, als ik naar de verschillen kijk met mijn bijbaantje hiervoor (PostNL): Mijn leidinggevende zegt zelf dat ik niks moet forceren en dat hij er blij mee is dat ik het probeer, maar als ik me niet goed genoeg voel ik zelf kan aanvoelen tot wanneer ik kan blijven. Bij PostNL zou ik afgelopen week minstens 5x gebeld zijn of ik alweer kon werken en zou er inmiddels waarschijnlijk een arts op de stoep staan om te controleren of ik wel echt ziek ben.. (die er alles aan doet om te beweren dat ik best kan werken, desnoods sorteerwerk ofzo).

Ben wel blij dat ik vandaag gegaan ben. Gaat met ups en downs, maar bovenstaand gesprekje was fijn en even eruit i.c.m. het (voor mijzelf) toch kunnen laten zien wat er aan ed hand is maakt me wat rustiger :)
Gelukkig dat er begrip is. Dat maakt het een stuk draaglijker.
pi_160318472
quote:
8s.gif Op maandag 29 februari 2016 03:04 schreef Toto69 het volgende:
:r.
Fuck dit. 3 uur 's nachts, voor de zoveelste nacht op rij. Straks weer opstaan, klaarmaken voor het werk en zoals elke dag weer schoon verband voor, om het bloed wondvocht en andere smurrie op te vangen. Ik ruik mezelf de hele dag, maar ik herinner me een half jaar geleden, dat ik ondanks de pijn en ellende elke dag in de spiegel kon kijken en zei: hey, ik lach. Omdat ik naast collega's waar ik best mee op kan schieten, naast m'n ouders en nog wat andere vrienden, haar nog had. Het meisje waar ik gek op was, dat ik door diken dun steunde en zij mij. Maar toen kwam 5 december, zo vlak voor de feestdagen, die ik met haar en familie door zou brengen. "Het werkt niet meer", de woorden die ze sprak. Natuurlijk had ik al een paar weken wat gemerkt, maar dit voorzag ik niet. En nu, 29 februari, zijn we godverdomme bijna drie maanden verder. Zij is al lang verder met haar leven, dat weet ik zeker, al heb ik haar sinds die dag nooit meer gesproken. Nu ben ik ook wel doorgegaan, maar zoals net liet ik toch wel een traan, bij het zien van oude foto's of het denken aan de leuke tijden samen. Dat je naast gedoe en gezeik, ook nog iemand hebt die wel om je geeft en met wie je lol kunt hebben. En da's long gone. Nog drie weken, en ik verlaat deze stad. Terug naar m'n geboortestad, voor een week, en dan door naar Belfast. Misschien dat ik daar deels weer mijn draai kan vinden. Want het afgelopen weekend was zoals bijna elk ander. Slapen om 4, de hele nacht south park kijken en piekeren, opstaan om 1 uur en de hele dag niks anders doen dan trainen, boodschappen, spoelen en op bed liggen.Ah well. Lang genoeg zo. Ik lijk wel een puber, maar misschien ben ik dat ergens ook nog wel, alleen al omdat ik voor mijn gevoel veel gemist heb de afgelopen jaren. Ik dacht vorig jaar echt alles weer op de rit te krijgen. Maar nee. Dat was een utopie.
Het valt gewoon ook niet mee. Ik hoop echt dat Belfast je wat moois brengt. Iets van nieuwe ronde, nieuwe kansen.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:12:10 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160325257
Ik ga zondag naar mijn beste vriendin, haar verjaardag vieren. Kan ik er toch een beetje bij zijn.

Verder zijn mijn darmen nog steeds enorm onrustig. En vandaag verga ik ook van de buikpijn, hele week nog niet gehad. Nu is het weer ff over maar voor hoe lang.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160332537
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef caroro het volgende:
vannelle, ik hoop dat je gewoon een daagje geen zin in ons hebt gehad, kom gauw weer langs, je hebt vrienden hier!!
Ik moest er ff 1 quote uit halen, heb wel eea gelezen uiteraard.
Nog niet alles maar dat ga ik zeker nog wel doen.
Bedankt voor de lieve reacties, ik kan dat echt enorm waarderen.
Excuus voor een paar domme uitspraken van me, die heb ik echt "in het moment" gedaan en dat moment is nog steeds niet klaar trouwens.
Ik heb nooit het recht gehad om andere mensen bezorgd te maken, zal daar in het vervolg ook meer aan denken.
Maar ik ben het gewoon allemaal even compleet beu.
Sommige dingen waren wel mijn eigen keus maar de afgelopen jaren ben ik mijn werk, mijn vrouw, mijn gezondheid, regelmatig contact met mijn dochter, mijn huis, veel oude contacten, financiele zekerheid en nog een aantal dingen kwijt geraakt.

Ik heb nu een hele lieve vriendin, zal ik nooit een kwaad woord over zeggen (behalve dat ze af en toe te veel kletst :+ ) en dat maakt enorm veel goed.
Momenteel ben ik nog steeds aardig depri, laatste paar dagen heb ik ook vooral op bed gelegen want dan heb ik geen drukte aan mijn kop en ik kan enorm genieten van de hazeslaapjes die dat oplevert.
Zijn fijne dromen, die heb/had ik echt liever dan de routine van alledag.

Ik begin nu wel in te zien dat verstoppen niet de beste manier is om er mee om te gaan, ik zal echt wat actiever moeten worden.
Aangezien ik er ook andere mensen mee heb moet dat veranderen.
Maar het was echt de bekende druppel, ik kon er gewoon écht niet meer tegen.
Heb al eens eerder gezegd dat ik er vanaf 1998 al mee bezig ben en ik ben ook geen superman of zo.

Maar nu heb ik het verkeerd aangepakt door alles en iedereen te ontwijken.
Hopelijk hebben jullie daar een beetje begrip voor, ik zal het niemand kwalijk nemen als hij of zij een tikkie boos op mij is in ieder geval want dit was mijn fout.
Sorry!!!

Ondertussen zit ik er sterk over na te denken om alleen maar voor pijnbestrijding te gaan ipv ook naar een psych te gaan, met minder pijn denk ik dat de rest ook wel wat makkelijker gaat qua omgaan met issues.
De reden van mijn afwezigheid was een combinatie van dingen: Onverwachte rekeningen maar juist omdat de pijn echt de spuigaten uit loopt heb ik daar verkeerd op gereageerd.

Lieverds, het spijt me, ik zal dit soort acties niet meer doen.
Als ik weer wakker ben ga ik alles bijlezen en hopelijk kan ik vanaf daar weer een nuttige bijdrage leveren.

Bedankt voor jullie bezorgdheid iig. O+
pi_160332574
En dingen missen kan ik ook over meepraten.
20e verjaardag van mijn dochter: Gemist.
Bij haar zijn na een operatie: gemist.
En ook al is er wel begrip voor, het voelt niet tof.
Afgelopen weekend ook niet bij de verjaardag van mijn neefje geweest terwijl dat gezin altijd voor me klaarstaat.
Had daar ook de kans om mijn ouders weer ff te zien die OOK altijd voor me klaar staan.
Gewoon MÈH..... :(

@Toto: Ik heb niet onthouden wie het zei maar het is wel zo dat jij de kans hebt een heel spannend avontuur in te gaan. :)
Ik hoop dat het je brengt wat je er van verwacht. Ik zal je posts vanaf dat moment iig hardop lezen met een grappig accentje. ;)
pi_160332613
Fijn je te lezen!

Iedere fase dient een doel, zo ook het wegkruipen. Ik zwelgde een hele tijd in meelij met mezelf. Achteraf weet ik dat dat mijn proces van accepteren was. Daarna ben ik nog meer kwijtgeraakt, maar dat kon ik ook weer aan. Komt tijd, komt raad, weet ik nu.

Goed dat je gaat praten met een psycholoog. Ook dat is een stap in de richting die je moet gaan om te accepteren wat je niet meer kunt, niet meer hebt. Je kunt niet alles alleen. En dat hoeft ook niet. Ik las iedere keer dat je op het advies van de artsen afging. Die overgave vind ik mooi en ik dacht even dat je die kwijt was toen je niet naar de zielenknijper wilde, maar daar denk je nu anders over.
( ik las het verkeerd, hoopte dat je wel zou gaan, omdat je het benoemde ) het is nacht he. :@

Ik kan nog uren typen over wat ik zie en wat ik herken. Het enige dat echt van belang is is dat je ook met een stap achteruit en twee vooruit winst boekt.

Slaap lekker.
pi_160332715
Persoonlijk denk ik dat ik met minder pijn al een heel stuk beter kan en zal functioneren, heb ik heel die zielenknijper niet nodig.
Of een ergotherapeut die me verteld dat ik rechtop moet gaan zitten. Dat gaat me niet helpen, rechtop zitten kan ik al jaren niet meer en dat heb ik ook verteld.
Zelf denk ik dat pijnbestrijding voor mij het beste is.
Ik moet daar nog contact over opnemen en wellicht hoeft dat niet eens omdat mij al is gezegd dat "revalidatie" in haar ogen voor mij toch geen optie is.
Nah, dan blijft er niet veel over. Ik wacht eerst die brief wel af, scheelt mij misschien wel "nee" zeggen.

Acceptatie heb ik het momenteel echt moeilijk mee, komt omdat er een nieuw traject gestart is wat me blijkbaar geweigerd gaat worden of me te weinig op gaat leveren.
Ik besef al een tijdje dat ik nooit meer beter ga worden en ik dácht dat ik dat geaccepteerd had.
Dat heb ik dus blijkbaar fout.
En ik heb al een hoop verloren, mijn verantwoordelijkheid is nu om er voor te zorgen dat ik niet nog meer verlies zoals als belangrijkste een hele lieve vriendin.
Ze heeft echt alle begrip voor alles maar ook dat zal z'n grenzen hebben.

Hoe het met mijn (overigens goddelijke) lijf gaat kan ik weinig aan doen maar hoe ik daar mee omga ook naar anderen toe kan ik wél wat aan doen.
Donkerbruin vermoeden dat ik het nu weer een beetje snap al baal ik nog steeds enorm van heel veel dingen.
Ik heb mensen in de steek gelaten omdat ik alleen aan mezelf dacht, levert niet echt pluspuntjes op dacht ik.

Daarnaast wil ik er ook even bij vermelden dat ik soms ook voorzichtig ben met wat ik hier post.
Het voelt wel heel vertrouwd maar echt alles en iedereen kan hier meelezen.
Ik heb echt weinig zin om mijn ziel en zaligheid bloot te leggen in het openbaar.
Heb in deze editie van het topic al reacties van mensen gezien die zelf niet chronisch ziek zijn maar op andere plekken op Fok aardig aparte reacties kunnen plaatsen.
Daar twijfel ik echt nog over.
Net wat ik zeg: Het voelt vertrouwd en besloten maar dat is het niet.....

En @LpFan: Je zou me nog contactgegevens sturen over de boeken, ophalen lijkt me een stuk goedkoper!
Boeken zijn nou eenmaal zwaar, ook al is het geen zware kost. ;)
pi_160332770
De postbode heeft vakantie en zit in Ierland.
Komt goed komende week.
pi_160332793
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 06:28 schreef -sabine- het volgende:
De postbode heeft vakantie en zit in Ierland.
Komt goed komende week.
Ik had het idd over "jouw" postbode maar nu weet ik dit en wacht gewoon nog ff.
Wat ik wil sturen wordt echt iets te gek voor pakketpost. ;)
pi_160332973
Goed je hier weer te zien vannelle!
Naar de poli voor pijnbestrijding hoeft echt niet in te houden dat ze je verder vol met medicatie gaan stoppen hé, de NS valt ook daaronder en TENS ook! Of juist wel Ergotherapie om je spieren te versterken om de rest van je lijf te ontzien.
Ik heb jaren geleden al gehoord dat er op pijnbestrijding na niets voor me te doen is. Mijn revalidatie gaat er straks ook om om de pijn nog zo lang mogelijk enigzins houdbaar te laten zijn. Het word geen revalidatie om beter te worden maar om te voorkomen dat het slechter word. Ik weet niet of ze je daarmee zouden kunnen helpen??
Ik heb een OK datum gekregen gisteren, maandag de 21e om 7.15 melden in het EMC, ben opgelucht te weten dat er schot in zit, maar doodsbenauwd omdat ik maar al te goed weet wat er komen gaat. Maar wel voor de zomer straks weer enigzins op de been, dat was mijn grootste wens!
pi_160333087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:45 schreef caroro het volgende:
Goed je hier weer te zien vannelle!
Naar de poli voor pijnbestrijding hoeft echt niet in te houden dat ze je verder vol met medicatie gaan stoppen hé, de NS valt ook daaronder en TENS ook! Of juist wel Ergotherapie om je spieren te versterken om de rest van je lijf te ontzien.
Ik heb jaren geleden al gehoord dat er op pijnbestrijding na niets voor me te doen is. Mijn revalidatie gaat er straks ook om om de pijn nog zo lang mogelijk enigzins houdbaar te laten zijn. Het word geen revalidatie om beter te worden maar om te voorkomen dat het slechter word. Ik weet niet of ze je daarmee zouden kunnen helpen??
Ik heb een OK datum gekregen gisteren, maandag de 21e om 7.15 melden in het EMC, ben opgelucht te weten dat er schot in zit, maar doodsbenauwd omdat ik maar al te goed weet wat er komen gaat. Maar wel voor de zomer straks weer enigzins op de been, dat was mijn grootste wens!
Er zijn ook "mechanische" middelen om zenuwen lam te leggen, ik gok ook niet op pilletjes.
Wat ik wel weet en ook tegen _Ingrid_ heb gezegd dat ik niks meer wil horen over een inwendig corset of zo.
Ook dat hoorde ik in 1998 al maar het is blijkbaar de makkelijkste optie tot ze er achter komen dat dat niet werkt.
Zenuwen zijn stuk, opbouw van spiermassa gaat dat echt niet verhelpen.
Maar iedere keer als je van zkh verandert beginnen ze daar mee, ik moet gewoon minder verhuizen denk ik. :+

En voor mij kwam het icm andere dingen nogal kut over, jij zal zelf destijds dat gevoel ook wel gehad hebben.
Alleen is het besef nogal recent, ik hoop er over een tijdje net zo in te staan als jij.
Er komt gewoon iedere keer weer een stukje bij, nét als je denkt dat je alles gehad hebt en het niet gekker kan.....hoppa!!!

Maar zoals iedereen in 1e instantie denk ik dat ik het ergste ooit meemaak en vergelijken mag van mezelf niet want elke situatie is anders.
Ik besef wel dat ik nog een hoop te leren heb, de vraag is alleen op welke manier.

Eerlijk gezegd heb ik veel steun aan jullie verhalen, ervaringen en advies maar soms is het gewoon lastig.
Ik denk dat ik nu wel weer enigszins normaal over kom maar ik ben er nog lang niet, het is echt een idiote mallemolen vind ik.
1 voet staat weer op de grond, nu die andere er nog bij zien te krijgen. ;)
pi_160333100
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:45 schreef caroro het volgende:
Goed je hier weer te zien vannelle!
Naar de poli voor pijnbestrijding hoeft echt niet in te houden dat ze je verder vol met medicatie gaan stoppen hé, de NS valt ook daaronder en TENS ook! Of juist wel Ergotherapie om je spieren te versterken om de rest van je lijf te ontzien.
Ik heb jaren geleden al gehoord dat er op pijnbestrijding na niets voor me te doen is. Mijn revalidatie gaat er straks ook om om de pijn nog zo lang mogelijk enigzins houdbaar te laten zijn. Het word geen revalidatie om beter te worden maar om te voorkomen dat het slechter word. Ik weet niet of ze je daarmee zouden kunnen helpen??
Ik heb een OK datum gekregen gisteren, maandag de 21e om 7.15 melden in het EMC, ben opgelucht te weten dat er schot in zit, maar doodsbenauwd omdat ik maar al te goed weet wat er komen gaat. Maar wel voor de zomer straks weer enigzins op de been, dat was mijn grootste wens!
En doe zo vannelle, vooral over jezelf blijven lullen. :(

Ik hoop echt dat ze je kunnen helpen, er zit idd gelukkig schot in. Je hebt iets om naar uit te kijken en ondanks dat dat nog 3 weken duurt is het toch wel een vooruitgang?
pi_160333228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:45 schreef caroro het volgende:
Knip
Ik heb een OK datum gekregen gisteren, maandag de 21e om 7.15 melden in het EMC, ben opgelucht te weten dat er schot in zit, maar doodsbenauwd omdat ik maar al te goed weet wat er komen gaat. Maar wel voor de zomer straks weer enigzins op de been, dat was mijn grootste wens!
Wat fijn dat je verder kunt. Duurt het langer dan je verwachtte? Is het alle dagen? Intern?
Als ik klaar ben met de studie wil ik ook 'aangepakt' worden. Minder pillen, tens beter leren gebruiken, spieren trainen, bewuster zitten enz enz.
Ik ga je voortgang met heel veel interesse volgen.
pi_160333428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:45 schreef caroro het volgende:
Goed je hier weer te zien vannelle!
Naar de poli voor pijnbestrijding hoeft echt niet in te houden dat ze je verder vol met medicatie gaan stoppen hé, de NS valt ook daaronder en TENS ook! Of juist wel Ergotherapie om je spieren te versterken om de rest van je lijf te ontzien.
Ik heb jaren geleden al gehoord dat er op pijnbestrijding na niets voor me te doen is. Mijn revalidatie gaat er straks ook om om de pijn nog zo lang mogelijk enigzins houdbaar te laten zijn. Het word geen revalidatie om beter te worden maar om te voorkomen dat het slechter word. Ik weet niet of ze je daarmee zouden kunnen helpen??
Ik heb een OK datum gekregen gisteren, maandag de 21e om 7.15 melden in het EMC, ben opgelucht te weten dat er schot in zit, maar doodsbenauwd omdat ik maar al te goed weet wat er komen gaat. Maar wel voor de zomer straks weer enigzins op de been, dat was mijn grootste wens!
Spannend! Weer een stukje duidelijkheid. Ja, ik zou ook alle kleuren schijten.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:00:51 #195
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160333446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 03:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik moest er ff 1 quote uit halen, heb wel eea gelezen uiteraard.
Nog niet alles maar dat ga ik zeker nog wel doen.
Bedankt voor de lieve reacties, ik kan dat echt enorm waarderen.
Excuus voor een paar domme uitspraken van me, die heb ik echt "in het moment" gedaan en dat moment is nog steeds niet klaar trouwens.
Ik heb nooit het recht gehad om andere mensen bezorgd te maken, zal daar in het vervolg ook meer aan denken.
Maar ik ben het gewoon allemaal even compleet beu.
Sommige dingen waren wel mijn eigen keus maar de afgelopen jaren ben ik mijn werk, mijn vrouw, mijn gezondheid, regelmatig contact met mijn dochter, mijn huis, veel oude contacten, financiele zekerheid en nog een aantal dingen kwijt geraakt.

Ik heb nu een hele lieve vriendin, zal ik nooit een kwaad woord over zeggen (behalve dat ze af en toe te veel kletst :+ ) en dat maakt enorm veel goed.
Momenteel ben ik nog steeds aardig depri, laatste paar dagen heb ik ook vooral op bed gelegen want dan heb ik geen drukte aan mijn kop en ik kan enorm genieten van de hazeslaapjes die dat oplevert.
Zijn fijne dromen, die heb/had ik echt liever dan de routine van alledag.

Ik begin nu wel in te zien dat verstoppen niet de beste manier is om er mee om te gaan, ik zal echt wat actiever moeten worden.
Aangezien ik er ook andere mensen mee heb moet dat veranderen.
Maar het was echt de bekende druppel, ik kon er gewoon écht niet meer tegen.
Heb al eens eerder gezegd dat ik er vanaf 1998 al mee bezig ben en ik ben ook geen superman of zo.

Maar nu heb ik het verkeerd aangepakt door alles en iedereen te ontwijken.
Hopelijk hebben jullie daar een beetje begrip voor, ik zal het niemand kwalijk nemen als hij of zij een tikkie boos op mij is in ieder geval want dit was mijn fout.
Sorry!!!

Ondertussen zit ik er sterk over na te denken om alleen maar voor pijnbestrijding te gaan ipv ook naar een psych te gaan, met minder pijn denk ik dat de rest ook wel wat makkelijker gaat qua omgaan met issues.
De reden van mijn afwezigheid was een combinatie van dingen: Onverwachte rekeningen maar juist omdat de pijn echt de spuigaten uit loopt heb ik daar verkeerd op gereageerd.

Lieverds, het spijt me, ik zal dit soort acties niet meer doen.
Als ik weer wakker ben ga ik alles bijlezen en hopelijk kan ik vanaf daar weer een nuttige bijdrage leveren.

Bedankt voor jullie bezorgdheid iig. O+
*; dikke knuffel

Hier zostraks weer bijna normale ontlasting gehad *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:02:27 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160333455
Hmm drukken van de naalden zijn niet helemaal goed vandaag -O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160333464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Er zijn ook "mechanische" middelen om zenuwen lam te leggen, ik gok ook niet op pilletjes.
Wat ik wel weet en ook tegen _Ingrid_ heb gezegd dat ik niks meer wil horen over een inwendig corset of zo.
Ook dat hoorde ik in 1998 al maar het is blijkbaar de makkelijkste optie tot ze er achter komen dat dat niet werkt.
Zenuwen zijn stuk, opbouw van spiermassa gaat dat echt niet verhelpen.
Maar iedere keer als je van zkh verandert beginnen ze daar mee, ik moet gewoon minder verhuizen denk ik. :+

En voor mij kwam het icm andere dingen nogal kut over, jij zal zelf destijds dat gevoel ook wel gehad hebben.
Alleen is het besef nogal recent, ik hoop er over een tijdje net zo in te staan als jij.
Er komt gewoon iedere keer weer een stukje bij, nét als je denkt dat je alles gehad hebt en het niet gekker kan.....hoppa!!!

Maar zoals iedereen in 1e instantie denk ik dat ik het ergste ooit meemaak en vergelijken mag van mezelf niet want elke situatie is anders.
Ik besef wel dat ik nog een hoop te leren heb, de vraag is alleen op welke manier.

Eerlijk gezegd heb ik veel steun aan jullie verhalen, ervaringen en advies maar soms is het gewoon lastig.
Ik denk dat ik nu wel weer enigszins normaal over kom maar ik ben er nog lang niet, het is echt een idiote mallemolen vind ik.
1 voet staat weer op de grond, nu die andere er nog bij zien te krijgen. ;)
Dat stapelen van gebeurtenissen is funest. Vooral voor het hoofd. (merk ik bij mezelf).
Die andere voet volgt ook nog wel. Hij blijft misschien nog even ergens haken en dan komt ie. :Y
pi_160333636
Het komt wel, nu alleen stoppen met stapelen denk ik.
Nogmaals sorry voor mijn afwezigheid icm voorgaande berichten, nu snap ik dat wel. Niet wenselijk.
pi_160334496
Je hoeft je niet zo uitgebreid te verontschuldigen vannelle :*
We hebben allemaal begrip voor je situatie en de bijhorende onmacht en uitzichtloosheid.

Nogmaals heel veel sterkte :*
pi_160334584
Vind het gewoon niet zo prettig om achteraf te beseffen wat het teweeg brengt.
Heb er wel aan gedacht nadat _Ingrid_ me er op wees maar zelfs toen deed ik er niks aan.
En dat is iets wat ik zelf gedaan heb en is niet goed te praten.
Maar idd, ik kan me wel blijven verontschuldigen maar eigenlijk is het nu wel duidelijk. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')