abonnement Unibet Coolblue
pi_160215206
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 80 90 100 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen




quote:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.

Duidelijker kan ik het niet maken :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160215309


quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:19 schreef Polenbatser het volgende:
:D Waar reageerde zij in eerste instantie op?
Een filmpje van een baby die in het vruchtvlies geboren is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160216304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Een filmpje van een baby die in het vruchtvlies geboren is.
Aha, apart. Heb even gegoogeld hoevaak dat voorkomt, vond ik deze site. Kennelijk zijn er veel mensen die geloven dat deze kinderen paranormale gaven hebben. Één iemand in de reacties heeft zelfs al vaak de lotto gewonnen, wel jammer dat de persoon uit reactie 3 geen speciale gaven heeft. :(

http://babyblog.nl/prachtige-fotos-van-baby-met-de-helm-op/
pi_160217051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:24 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Aha, apart. Heb even gegoogeld hoevaak dat voorkomt, vond ik deze site. Kennelijk zijn er veel mensen die geloven dat deze kinderen paranormale gaven hebben. Één iemand in de reacties heeft zelfs al vaak de lotto gewonnen, wel jammer dat de persoon uit reactie 3 geen speciale gaven heeft. :(

http://babyblog.nl/prachtige-fotos-van-baby-met-de-helm-op/
Ik weet nooit goed hoe ik op zulke mensen moet reageren, ik zie het altijd als een soort van achterstand als iemand iets dergelijks echt geloofd. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160217088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet nooit goed hoe ik op zulke mensen moet reageren, ik zie het altijd als een soort van achterstand als iemand iets dergelijks echt geloofd. :P
Dat is het ook.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_160217472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet nooit goed hoe ik op zulke mensen moet reageren, ik zie het altijd als een soort van achterstand als iemand iets dergelijks echt geloofd. :P
Ik ook hoor. :) Meestal doe ik er maar mee heen, er tegenin gaan heeft geen zin en zorgt alleen maar voor een slechte sfeer. Bevestig ze verder ook niet in hun 'gaven'. Meestal probeer ik ze wat te laten vertellen over hun ervaringen, voelen zij zich gehoord en ik heb dan een leuk onzinverhaaltje. Iedereen blij. ^O^ Maar ik kom niet heel regelmatig zulke mensen tegen, dat scheelt wel denk ik.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 00:31:15 #7
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_160220832
Heb een vriendin die graag interessant doet, zo had ze een verhaal over dat ze bij mensen in de huiskamer was, en dat de vrouw des huizes opstond en door de kamer liep, en ineens vloog haar kamerjas in de fik. Zomaar ineens. 'Ik wil niet zeggen dat het geesten waren maar ja, wat dan wel he?' Bleek dat die vrouw gewoon langs de kachel was gelopen :') echt onverklaarbaar ja :')

Je kunt mijn reactie wel voorstellen toen ze een tijd later begon over 'de helende handen van haar moeder'. :')
pi_160221455
Sorry mensen, zie nu pas dat ik het topic gesloten had :@
Don't you love her madly?
pi_160222196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Lovechild het volgende:
Sorry mensen, zie nu pas dat ik het topic gesloten had :@
Het is je vergeven. :P


Maar dat over het "onverklaarbare" is verbazingwekkend vaak gewoon heel erg goed te verklaren. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160223475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:24 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Aha, apart. Heb even gegoogeld hoevaak dat voorkomt, vond ik deze site. Kennelijk zijn er veel mensen die geloven dat deze kinderen paranormale gaven hebben. Één iemand in de reacties heeft zelfs al vaak de lotto gewonnen, wel jammer dat de persoon uit reactie 3 geen speciale gaven heeft. :(

http://babyblog.nl/prachtige-fotos-van-baby-met-de-helm-op/
Titel: "prachtige foto's"
Foto's: :r

;(
nee, jij dan!
pi_160223694
Nu snap ik het ''geboren met de helm op'' pas :')
Had er hele andere beelden bij _O-
pi_160223838
En hebben dieren dat niet sowieso altijd (of heel vaak in elk geval)? Je ziet ze altijd hun kind schoonlikken van dat vlies, vaak zit dat nog helemaal om het hoofd heen en dan is er zo'n voice-over die vertelt hoe belangrijk het wel niet is dat moeder dat meteen doet, want anders kan het kind stikken. Aldus de natuurdocumentaires.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:04:05 #13
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_160230686


Degene die het getal het eerst raad wint een reading. Wat heeft die loting er mee te maken?
pi_160231004
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:04 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]

Degene die het getal het eerst raad wint een reading. Wat heeft die loting er mee te maken?
Misschien als er meerdere mensen zijn die het juiste getal raden?
pi_160231016
Oh wacht, als eerste zie ik nu. Ja nee, dan slaat het nergens op.
pi_160231206
Ergernis aan Facebook zelf, het niet kunnen gebruiken van meer dan twee speciale tekens in een evenementnaam! Ik maak vaak evenementen aan voor bands en achter de bandnaam is tussen haakjes het land waar ze vandaan komen wel handig/ziet er leuk uit :'). Nu moet dat zonder tekens en dat ziet er zo onoverzichtelijk uit
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:25:19 #17
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_160231331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef Polenbatser het volgende:
Oh wacht, als eerste zie ik nu. Ja nee, dan slaat het nergens op.
Het meest verontrustende vind ik wel de 3k reacties. :D
Ze is trouwens wel consequent, dit systeem hanteert ze altijd zo te zien.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:15:29 #18
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_160240574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Lovechild het volgende:
Sorry mensen, zie nu pas dat ik het topic gesloten had :@
Je was je ongetwijfeld zo heerlijk aan het ergeren aan 'Facebookies' dat je vergat een nieuw topic te openen. :Y
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:02:53 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_160244149
Fijn weekend allemaal , Facebookies
Ik ben inmiddels overleden
pi_160246627
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:15 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Je was je ongetwijfeld zo heerlijk aan het ergeren aan 'Facebookies' dat je vergat een nieuw topic te openen. :Y
Echt wel! :D
Don't you love her madly?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 20:46:39 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160266665
Plaatsvervangende schamte opzijn hoogtepunt: een Facebookvriendin van me doet mee met die actie om abri's met SuitSupplyposters onder te spuiten met verf. :') :|W :{ ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160268437
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
Plaatsvervangende schamte opzijn hoogtepunt: een Facebookvriendin van me doet mee met die actie om abri's met SuitSupplyposters onder te spuiten met verf. :') :|W :{ ;(
Wat is er mis met SuitSupply dan?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:35:24 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160268638
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat is er mis met SuitSupply dan?
Die hebben nieuwe posters met schaarsgeklede vrouwen, zoals deze. De vrouw wordt zo neergezet als lustobject. :o

Ik heb vaak wel begrip voor opvattingen van mensen en dat mensen dit onprettig vinden, snap ik nog wel. Maar om het met verf te gaan bekladden vind ik gewoon crimineel en ik hoop dat ze die mensen de rekening sturen voor het schoonmaken/vervangen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160270298
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Die hebben nieuwe posters met schaarsgeklede vrouwen, zoals deze. De vrouw wordt zo neergezet als lustobject. :o

Ik heb vaak wel begrip voor opvattingen van mensen en dat mensen dit onprettig vinden, snap ik nog wel. Maar om het met verf te gaan bekladden vind ik gewoon crimineel en ik hoop dat ze die mensen de rekening sturen voor het schoonmaken/vervangen.
Wat kinderachtig :')
Ik zou me ook schamen..
  zondag 28 februari 2016 @ 09:21:38 #25
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160277785
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat kinderachtig :')
Ik zou me ook schamen..
Ja, erg hè? Ik schaam me nog steeds. :@ :') ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')