abonnement Unibet Coolblue
pi_170408144
quote:
Heb je die test fabriek van de devs gezien :o

Krijg gelijk weer zin om te gaan spelen O+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_170408225
Ik ben vooral heel benieuwd naar de nieuwe science. De stap van groen naar blauw was altijd wel fors.
Er zit in elk geval weer genoeg nieuws in om met een vanilla map te beginnen. Was 0.14 wel zat op vanilla en met het volle 5dim's pakket bezig.
pi_170411127
Misschien dinsdag maar weer eens opstarten dan maar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Lieve Belg maandag 24 april 2017 @ 18:22:43 #154
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_170458954
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien dinsdag maar weer eens opstarten dan maar.
Vandaag ook goed?

En 0.15 is uit bij de experimental releases. Nog niet op steam.

Ik ga gewoon een linkje plaatsen voor de wijzigingen, te veel om op te sommen: https://forums.factorio.com/viewtopic.php?f=3&t=44505
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_170461990
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 18:22 schreef Jump het volgende:

[..]

Vandaag ook goed?

En 0.15 is uit bij de experimental releases. Nog niet op steam.

Ik ga gewoon een linkje plaatsen voor de wijzigingen, te veel om op te sommen: https://forums.factorio.com/viewtopic.php?f=3&t=44505
Hij is ook al op Steam, moet je alleen ff de properties in.

Game wordt nu geüpdate.

Edit: Geeft een error op 98% laden. Maar gewoon tot morgen wachten dus :P

[ Bericht 9% gewijzigd door EnGCatjuh op 24-04-2017 20:38:04 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Lieve Belg maandag 24 april 2017 @ 20:54:18 #156
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_170462940
Steam > Settings > Cloud > uncheck the first one

De steam cloud uitzetten dus. Dan doet die het wel. OFwel:

rechtermuiskno op Factorio, Properties. Dan op de tweede tab onderaan Steam Cloud uitzetten. Dan zet je het enkel voor Factorio uit en werkt ook.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_170464836
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 20:54 schreef Jump het volgende:
Steam > Settings > Cloud > uncheck the first one

De steam cloud uitzetten dus. Dan doet die het wel. OFwel:

rechtermuiskno op Factorio, Properties. Dan op de tweede tab onderaan Steam Cloud uitzetten. Dan zet je het enkel voor Factorio uit en werkt ook.
Thanks, dat maar eens proberen :)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:58:10 #158
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_170478869
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 20:54 schreef Jump het volgende:
Steam > Settings > Cloud > uncheck the first one

De steam cloud uitzetten dus. Dan doet die het wel. OFwel:

rechtermuiskno op Factorio, Properties. Dan op de tweede tab onderaan Steam Cloud uitzetten. Dan zet je het enkel voor Factorio uit en werkt ook.
Dat zei ik gisteren ook op reddit ^^

Beta tab kun je experimental aanzetten, dan krijg je 0.15 , die crashte eerst maar met bovenstaande nie meer. (mogelijk niet meer nodig, er is alweer een 0.15.1 en 0.15.x zie ik.
Dum de dum
  Lieve Belg dinsdag 25 april 2017 @ 18:36:59 #159
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_170481741

Voor wie een uurtje over heeft.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_170482209
Jullie ook problemen met de mod portal?

ingame krijg ik ineens een login te zien, en de website heeft het zwaar
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Lieve Belg maandag 8 mei 2017 @ 23:38:44 #161
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_170789285

Ik zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:24:53 #162
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_170821984
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2017 23:38 schreef Jump het volgende:

Ik zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen :D
Wtf :D
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:12:47 #163
19840 Libris
Live from Singapore
pi_170844539
0.15 is wel weer een hele stap lastiger geworden. Research kost een stuk meer, en ik moet mijn hele fabriek herontwerpen omdat de grondstoffen voor research anders zijn.

Interessant is wel de Blueprint strings die je kan toevoegen en kan gebruiken in je game.

pi_171225700
Na lange tijd factorio weer eens opgestart, 0.15 is een serieuze update! Wel heb ik sinds de patch af en toe chrashed (legale stream versie) op willekeurige momenten, meer mensen last hiervan?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:45:35 #165
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_171225867
Geen last van.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_171381594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:36 schreef mpodder het volgende:
Na lange tijd factorio weer eens opgestart, 0.15 is een serieuze update! Wel heb ik sinds de patch af en toe chrashed (legale stream versie) op willekeurige momenten, meer mensen last hiervan?
Dusverre geen last van maar ik sla dan ook op eens per 2 uur xD.
Redacted
pi_171408060
Ook geen last van...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_171516199
Ik ben ook al een tijdje bezig met Factorio.
Ook ik mis een bepaald doel.
Bij het begin staat er dat je een raket moet maken en laten lanceren.
Zijn er door de mods ook andere opdrachten?
Ik lees dat er soms requests komen van producten die je moet maken?
Wat kunnen jullie mij aanraden?
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2017 @ 10:47:18 #169
159966 lifeblind
pi_171785289
*meld zich*

Sinds afgelopen zaterdag compleet verslaafd hieraan. Een vriend van me raadde het al een tijd geleden aan, maar had er nog niet echt de tijd voor gehad, tot afgelopen weekend. Meteen maar even co-cop multiplayer om wat dingen uitgelegd te krijgen, en toen werd het wel ineens wel heel erg onverwacht licht 's ochtends :D
  maandag 19 juni 2017 @ 11:12:20 #170
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_171785703
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:47 schreef lifeblind het volgende:
*meld zich*

Sinds afgelopen zaterdag compleet verslaafd hieraan. Een vriend van me raadde het al een tijd geleden aan, maar had er nog niet echt de tijd voor gehad, tot afgelopen weekend. Meteen maar even co-cop multiplayer om wat dingen uitgelegd te krijgen, en toen werd het wel ineens wel heel erg onverwacht licht 's ochtends :D
Mooi he :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_173380034
binnenkort maar weer eens uitproberen, zal wel een hoop veranderd zijn
pi_173381491
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:20 schreef mschol het volgende:
binnenkort maar weer eens uitproberen, zal wel een hoop veranderd zijn
goed idee :Y
dag
pi_173383413
Nou ik heb het een aantal weken gespeeld.
Werd bij mij al snel saai omdat er geen doel aan zit.
Het enigste wat ik had opgezocht was dat je een raket kan maken en lanceren.
Zoals ik eerder vroeg, zijn er ook mods met opdrachten dat het niet zo saai word?
pi_173383628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:30 schreef 0108daniel het volgende:

Zoals ik eerder vroeg, zijn er ook mods met opdrachten dat het niet zo saai word?
Heb je die raket al eens gelanceerd? Als je blanco aan het spel begint dan ben je echt wel een aantal uren zoet.

Verwacht overigens geen MMO-quest-achtige verhalen bij dit spel, dan heb je echt het verkeerde voor je. Het idee erachter is (geloof ik, tutorial is al een tijd geleden) dat je op een planeet komt zonder spullen met vreemde wezens. Je doel is om een satelliet te lanceren om zo hulp te vragen. Dan heb je het in principe "uitgespeeld".

Maar om je vraag te beantwoorden: volgens mij zijn die er wel, even zoeken, dan vindt je van alles.
pi_173413406
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:41 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Heb je die raket al eens gelanceerd? Als je blanco aan het spel begint dan ben je echt wel een aantal uren zoet.

Verwacht overigens geen MMO-quest-achtige verhalen bij dit spel, dan heb je echt het verkeerde voor je. Het idee erachter is (geloof ik, tutorial is al een tijd geleden) dat je op een planeet komt zonder spullen met vreemde wezens. Je doel is om een satelliet te lanceren om zo hulp te vragen. Dan heb je het in principe "uitgespeeld".

Maar om je vraag te beantwoorden: volgens mij zijn die er wel, even zoeken, dan vindt je van alles.
Jup, het was meer omdat het 'moet' om het te lanceren omdat ik verder geen doel zie :)
pi_173415994
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:16 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Jup, het was meer omdat het 'moet' om het te lanceren omdat ik verder geen doel zie :)
Het is ook meer een sandbox game. Het doel is dan ook een steeds grotere en efficiëntere fabriek neer te zetten met alle uitdagingen die erbij horen (met name de aanvoer van grondstoffen, die raken op waarna je weer nieuwe bronnen moet zoeken, daar een outpost bouwen en een treinnetwerk aanleggen etc.
pi_173418219
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 08:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Het is ook meer een sandbox game. Het doel is dan ook een steeds grotere en efficiëntere fabriek neer te zetten met alle uitdagingen die erbij horen (met name de aanvoer van grondstoffen, die raken op waarna je weer nieuwe bronnen moet zoeken, daar een outpost bouwen en een treinnetwerk aanleggen etc.
Ahh okee, dankjewel!
pi_173437784
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:23 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ahh okee, dankjewel!
En verder is het best een leuke uitdaging om alle Steam-achievements te halen :)
  maandag 28 augustus 2017 @ 08:44:27 #179
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_173437823
Ik verlies altijd alle zin als ik die olie moet opzetten, wat een kut werk.
pi_173438003
quote:
99s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:44 schreef Burrito het volgende:
Ik verlies altijd alle zin als ik die olie moet opzetten, wat een kut werk.
Als je het eenmaal door hebt, valt het wel mee toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:25:38 #181
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_173439020
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:16 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Jup, het was meer omdat het 'moet' om het te lanceren omdat ik verder geen doel zie :)
Je kan de enemies aanzetten
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:26:15 #182
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_173439029
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:07 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als je het eenmaal door hebt, valt het wel mee toch?
Denk dat ik het nu voor het eerst goed heb! ^O^
pi_173441615
quote:
99s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:26 schreef Burrito het volgende:

[..]

Denk dat ik het nu voor het eerst goed heb! ^O^
Om het dan weer helemaal om te gooien als je advanced oil processing hebt unlocked ;)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:04:28 #184
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_173444750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:30 schreef 0108daniel het volgende:
Nou ik heb het een aantal weken gespeeld.
Werd bij mij al snel saai omdat er geen doel aan zit.
Het enigste wat ik had opgezocht was dat je een raket kan maken en lanceren.
Zoals ik eerder vroeg, zijn er ook mods met opdrachten dat het niet zo saai word?
Alle research doen, alle achievements halen, een fabriek maken die 1 raket per minuut kan lanceren. Ik spreek je wel weer als je met die opdrachten klaar bent :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_173448338
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef Bart het volgende:

[..]

een fabriek maken die 1 raket per minuut kan lanceren.
Ik ben na het lezen van dit eens gaan kijken op YouTube, holy shit _O-


2 raketten per minuut :D
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:40:22 #186
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_173449296
Bizar he :D. Ik ben ook begonnen aan een 1rpm-fabriek, maar met 18fps is gewoon niet meer leuk spelen. Dus ik moet alles gaan redesignen met minder bandjes en minder fabriekjes :'). Op zich haal ik de 1rpm wel een beperkte tijd.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_173456455
Ben nu met de "Lazy Bastard" achievement bezig. Niet heel moeilijk op zich, vooral even goed nadenken bij het opzetten van je fabriek. Wel erg leuk om te doen :)
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:56:42 #188
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_173456659
Ja die is wel tof :). Na die achievement ben ik ook anders gaan spelen, veel minder met de hand maken, gewoon gelijk in het begin al fabriekjes die fabriekjes bouwen, fabriekjes die mijntjes bouwen, etc. Voor de achievement deed ik dat pas veel later.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_173459304
Waar staan die achievements?
Is dat alleen via steam want ik heb de GOG versie.
pi_173459609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef 0108daniel het volgende:
Waar staan die achievements?
Is dat alleen via steam want ik heb de GOG versie.
als je via gog galaxy speelt heb je kans dat je ook achievements hebt
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:01:46 #191
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_173463483
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef 0108daniel het volgende:
Waar staan die achievements?
Is dat alleen via steam want ik heb de GOG versie.
Gewoon rechtsbovenin op de achievementsknop klikken :?.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_175259494
Geïnspireerd door Reddit-posts als deze ben ik momenteel bezig een "hormoongestuurde" fabriek te bouwen. Het fundament ligt er inmiddels: een "aorta" waarop de hoeveelheid Iron Plates en Copper Plates worden gereguleerd door "hormonen" (in dit geval items die nergens anders voor worden gebruikt, zoals raw wood en crates). Wanneer er te weinig iron of copper op de belt gedetecteerd wordt, worden er hormonen vrijgegeven die resulteren in het plaatsen van iron of copper op de belt. Wanneer er te veel iron of copper op de belt gedetecteerd wordt, worden er hormonen vrijgegeven die ervoor zorgen dat er iron of copper van de belt wordt afgehaald. Misschien dat ik dit weekend ff wat screenshots kan maken. Het zal nooit een superefficiënte fabriek worden, maar het is wel een grappige manier om erover na te denken (en een goede manier om circuitry te leren).

De volgende stap: het toevoegen van de eerste consumptie in de vorm van Gears en Red Science.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_175323289
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geïnspireerd door Reddit-posts als deze ben ik momenteel bezig een "hormoongestuurde" fabriek te bouwen. Het fundament ligt er inmiddels: een "aorta" waarop de hoeveelheid Iron Plates en Copper Plates worden gereguleerd door "hormonen" (in dit geval items die nergens anders voor worden gebruikt, zoals raw wood en crates). Wanneer er te weinig iron of copper op de belt gedetecteerd wordt, worden er hormonen vrijgegeven die resulteren in het plaatsen van iron of copper op de belt. Wanneer er te veel iron of copper op de belt gedetecteerd wordt, worden er hormonen vrijgegeven die ervoor zorgen dat er iron of copper van de belt wordt afgehaald. Misschien dat ik dit weekend ff wat screenshots kan maken. Het zal nooit een superefficiënte fabriek worden, maar het is wel een grappige manier om erover na te denken (en een goede manier om circuitry te leren).

De volgende stap: het toevoegen van de eerste consumptie in de vorm van Gears en Red Science.
Vandaag consumptie toegevoegd: red gears, red science + labs. Overview van de fabriek:



De structuur van de fabriek is als volgt: links invoer/uitvoer van ruwe materialen koper en ijzer. Alles gaat over een grote band (een soort aorta) door de fabriek heen. Boven de aorta productie van onderdelen, vlnr gears en red science. Onder de aorta de science labs en het "hormone control centre" waarin wordt geteld hoeveel van elke item er op de band ligt. Aan de hand daarvan worden er "activator" of "inhibitor" hormonen op de band gelegd.

Close-ups:
Een stukje hormone control centre:


Invoer/uitvoer van ijzer:


Aanmaak van gears/red science
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_180322892
kick :)

ik heb net mijn rode pakketjes op orde en ben de groene gedeeltelijk aan het voorbereiden.
leuke aan het spel dat je iedere keer kan opslaan en de (foutieve) gevolgen kan corrigeren.

spelen sommige van jullie ook online?
Hell To The Liars
pi_180323872
Hier maar even verder dan. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

doe jij die groene packs van montage naar montage, of via de band.
Die groene doe ik volledig via de band. Aan de ene kant ingrediënten er in aan de andere kant de packs eruit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180323960
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 00:00 schreef Droopie het volgende:
kick :)

ik heb net mijn rode pakketjes op orde en ben de groene gedeeltelijk aan het voorbereiden.
leuke aan het spel dat je iedere keer kan opslaan en de (foutieve) gevolgen kan corrigeren.

spelen sommige van jullie ook online?
Ik heb zelf mee gedaan aan MMO-events van de youtubers Arumba07 en een keer van Katherinaofsky. Daar heb ik ook de achievement There is no spoon gehaald. Soms speel ik wel met vrienden maar dat is vooral meer om elkaars bleu-prints uit te proberen. Zeker nu je makkelijk je save game kan open stellen aan vrienden is het wel is leuk om door een andere fabriek heen te wandelen.
pi_180324182
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 00:42 schreef Monolith het volgende:
Hier maar even verder dan. :P

[..]

Die groene doe ik volledig via de band. Aan de ene kant ingrediënten er in aan de andere kant de packs eruit.
Om terug te komen over wat je moet doen met olie in het andere topic. Ik persoonlijk vervoer olie altijd met de trein naar me main base. Daar maak ik vlak bij me chemie sector een station speciaal voor olie. Daar zet ik alles om en heavy en light oil kraak ik meteen om naar petroleum gas met een kleine buffer van alle 2 omdat je die wel nodig hebt. Daar maak ik ook me batterys en plastic. Dat is makkelijker dan het eind product weer terug te vervoeren omdat er nog veel meer bij gaat komen. zoals sulfur, sulfuric acid en lubricant.
pi_180324676
ik heb even een oude save geladen en zag dat ik al sinds 0.12 of 0.13 niet meer heb gespeeld heb en dat er behoorlijk wat wijzigingen zijn
pi_180333431
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 00:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Om terug te komen over wat je moet doen met olie in het andere topic. Ik persoonlijk vervoer olie altijd met de trein naar me main base. Daar maak ik vlak bij me chemie sector een station speciaal voor olie. Daar zet ik alles om en heavy en light oil kraak ik meteen om naar petroleum gas met een kleine buffer van alle 2 omdat je die wel nodig hebt. Daar maak ik ook me batterys en plastic. Dat is makkelijker dan het eind product weer terug te vervoeren omdat er nog veel meer bij gaat komen. zoals sulfur, sulfuric acid en lubricant.
Ben inderdaad voor de trein gegaan en heb nu blauwe science packs ook automatisch geproduceerd. Alleen zijn mijn labs een beetje ingesloten, dus dat wordt handmatig overdragen of een stuk herbouwen. :P
De biters worden ook steeds agressiever, dus ook volop muren en turrets aan het plaatsen en kijken of ik snel flamethrower / laser turrets kan krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180337557
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben inderdaad voor de trein gegaan en heb nu blauwe science packs ook automatisch geproduceerd. Alleen zijn mijn labs een beetje ingesloten, dus dat wordt handmatig overdragen of een stuk herbouwen. :P
De biters worden ook steeds agressiever, dus ook volop muren en turrets aan het plaatsen en kijken of ik snel flamethrower / laser turrets kan krijgen.
Wat bedoel je met handmatig overdragen? Dat je ze zelf bijvult? Als je ruimte te kort komt science labs kunnen ook uit elkaar pakken als je inserters er tussen zet. Dan hoef je alleen de eerste in de rij te voeden.

Hoe groter je fabriek wordt hoe meer vervuiling dus hoe agressiever de biters worden en de nesten groeien ook als je niet in een trainworld zit. Bossen tussen de nesten en je fabriek houden een gedeelte van je vervuiling tegen dus dat wilt nog wel is helpen om niet iedere keer een aanval te creëren. Laser turrets zijn goed maar nadeel is dat je energie huishouding wel echt op orde moet hebben. Anders valt bij elke aanval je fabriek stil. Flameturrets gebruik ik zelf nooit omdat ik altijd olie wil gebruiken voor petroleum gas. Zolang je nog grijze en rode biters hebt zijn gun turrets prima zeker als je ze met science upgrade. Alle onderzoeken stacken dus als je bullet damage, bullet speed, gunturret damage en gunturret speed onderzoekt zijn ze vrij sterk, zeker met armored piecing rounds. Ook gun turret kunnen elkaar voeden dus gunturret inserter en dan weer een gunturret kan je een redelijke verdediging bouw en hoef je er maar 1 belt met kogels er naar toe te vervoeren. Die je hele muur voed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')