abonnement Unibet Coolblue
pi_160441676
Volgens de devs hebben ze sinds de Steam release meer units verkocht dan in het hele jaar ervoor. Het is echt een ongekend succes op Steam _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_160442064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgens de devs hebben ze sinds de Steam release meer units verkocht dan in het hele jaar ervoor. Het is echt een ongekend succes op Steam _O_
Slechts 17 negatieve reviews plaatst het spel ook in een goede positie om op te vallen
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:46:11 #63
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_160445160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:39 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

dat was snel :P
Haha, erg he.

Volgensmij maak ik m'n bouwwerken ook erg onefficient maar who cares, het is leuk haha :P
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  Lieve Belg zaterdag 5 maart 2016 @ 21:40:00 #64
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160450309
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef mschol het volgende:

[..]

Slechts 17 negatieve reviews plaatst het spel ook in een goede positie om op te vallen
Ze hebben het dan volgens mij ook goed aangepakt. Geen release twee jaar geleden op Steam met een spel dat toen nog weinig te bieden had. Lekker op hun eigen tempo verder gewerkt naar een spel met een hoop content (tot de end game ben je toch al even bezig), en een goede userbase gecreëerd.
Nu het spel goed vergevorderd is, multiplayer heeft, pas op Steam gaan is en zeer goede zet geweest.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg zaterdag 5 maart 2016 @ 22:48:16 #65
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160452695
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160459708
Ik wil het.

Er is zeker geen local multiplayer?
  zondag 6 maart 2016 @ 12:19:33 #67
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160460200
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:
Ik wil het.

Er is zeker geen local multiplayer?
Wat bedoel je met local multiplayer? Splitscreen met twee spelers op één pc? Dat zit er niet in nee.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160469641
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:
Ik wil het.

Er is zeker geen local multiplayer?
Netwerk en online maar geen splitscreen ofzo nee.
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg maandag 7 maart 2016 @ 23:33:31 #69
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160506259
Maar een nieuw spel gestart. Ik wou alles veel te perfect doen van in het begin. Zat al enkele uren verder voordat ik zelf nog maar een green science begonnen was. Nu in nieuw spel na een klein uurtje al eerste green science gedaan. Toch terug voor een bussysteem gekozen, maar niet zo strak en nog wat organisch.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 8 maart 2016 @ 07:10:51 #70
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160509583
In het begin beetje aanrommelen is vaak het beste ja. Daarna vlak ernaast een nieuwe basis bouwen die goed is, is efficiënter.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160511453
ik vind het juist wel een uitdaging om waar je mee begint uit te bouwen tot iets wat zo goed mogelijk is...
pi_160516952
Begonnen met een treinstation en smelting hub te bouwen.



En tanks zijn baas. Op volle snelheid over een spawner heen rijden en dan met een horde aliens achter je aan terug naar je turrets _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg vrijdag 18 maart 2016 @ 00:18:19 #73
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160753193


Kan nog beter he :P

Zelfde, maar met een andere tijdsview:


En zo gaan de green circuits er goed door:


De base. Juist onderaan buiten beeld zitten nog enkele assemblers voor level 1 modules. Rechtsboven zit alles van de olie, en linksboven zitten de smelters. Olie en ore komt binnen via treinen.


[ Bericht 29% gewijzigd door Jump op 18-03-2016 00:25:44 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 18 maart 2016 @ 05:56:28 #74
19840 Libris
Live from Singapore
pi_160754374
Hoe spelen jullie? Proberen een steeds grotere basis te bouwen of het spel zo snel mogelijk uit te spelen?

Het fabriekbouwen vind ik nogsteeds super, ben geen fan van de refineries en alle pijpjes die je daarvoor moet leggen. Ook het eindspel (lanceren van de sateliet vind ik so-so). Ik had het leuker gevonden om bepaalde raket onderdelen te zoek over de map, outposts bouwen met turrets en radar, etc.
  Lieve Belg zaterdag 19 maart 2016 @ 00:30:23 #75
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160777264
Ik begin altijd met een kleine base. Daarna bouw ik er een grotere naast die ik makkelijk kan uitbreiden met extra smeltdinges, treinen, ...

Meestal ook wel met een soort van bussysteem: 2 belts voor iron, 2 voor copper, 2 voor green circuits, 1 voor rode, 1 voor paarse, 1 voor steel en 1 voor plastic (alhoewel dat maar voor 1 zaken gebruikt wordt).
En aan beide kanten dan allerlei aftakkingen.

De logistics robots gebruik ik wel, maar vooral om zaken die op het einde gemaakt worden, ergens naar boven in de fabriek te brengen.

Mijn volgende game ga ik waarschijnlijk eens de "no crafting" challenge proberen. No crafting is uiteraard niet mogelijk, maar enkel het noodzakelijke. Dat zal vooral in het begin echt rot zijn denk ik. Ik wou ook nog eens een "no belt" proberen, maar geen idee hoe ik dat ga doen. Robotics zit al redelijk ver in het spel om zonder belts te spelen.


Ooh, en ik verschoot even. Ik was ten strijde gegaan, en opeens weerklonk het geluid dat de raket klaar is. :D
Edit: 24u23m later, spel afgerond :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:34:03 #76
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160887424
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
pi_160890271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Beginnen met 14 boilers per 10 steam engines en dat in losse modules. Dus niet 28 boilers achter elkaar met 20 engines er aan vast, dan krijg je gedonder met water doorvoer.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:11 #78
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Gewoon genoeg bouwen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:56:06 #79
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891629
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Gewoon genoeg bouwen.
vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:00:01 #80
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef hiddit het volgende:

[..]

vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:07:28 #81
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
op een elektrischetijds paal klikken toch
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:24:19 #82
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160892435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef hiddit het volgende:

[..]

op een elektrischetijds paal klikken toch
:Y
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160895141
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

pi_160895334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:48 schreef Teeno het volgende:
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

[ afbeelding ]
waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
pi_160895373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
Voor de looks, je loopt 140% op concrete maar zovaak loop je ook niet tussen die furnaces door.
  Lieve Belg woensdag 23 maart 2016 @ 20:58:31 #86
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160895550
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160895787
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:58 schreef Jump het volgende:
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
pi_160914228
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
pi_160936455
Net weer een nieuwe vanilla begonnen, frequencies van de resources op very low gezet en de richness en size very high. Olievelden met 800% yield _O_
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:10:27 #90
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160936507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Teeno het volgende:
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
Op 1 april snel downloaden dan :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')