abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg woensdag 2 maart 2016 @ 23:06:27 #51
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160380958
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Je hoeft niet heel je fabriek te coveren, maar wel stukken tussen entry/exitpoints van grondstoffen op je loopbanden en de laadstations van treinen. Zo pak ik het meestal aan iig.
Inderdaad. Ik gebruik die meestal voor autorepair. En dat is een groot vlak dat ze bedienen.

Voor raw resources zoals iron en copper gebruik ik die niet, dan is een rode of blauwe (of meerdere) veel sneller. Zeker zolang ze geen drie of meerdere in een keer kunnen meenemen.
Het is handig om plastic naar de andere kant te krijgen, dat verbruik valt nog redelijk goed mee.

Ik heb nu een kleine muur rondom mijn base geplaatst met wat turrets, en ben begonnen met first rebuild :'). Gemerkt dat ik plaats te kort ging hebben door een meer, dus de ganse richting aan het ombouwen :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160381375
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:06 schreef Jump het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik gebruik die meestal voor autorepair. En dat is een groot vlak dat ze bedienen.

Voor raw resources zoals iron en copper gebruik ik die niet, dan is een rode of blauwe (of meerdere) veel sneller. Zeker zolang ze geen drie of meerdere in een keer kunnen meenemen.
Het is handig om plastic naar de andere kant te krijgen, dat verbruik valt nog redelijk goed mee.

Ik heb nu een kleine muur rondom mijn base geplaatst met wat turrets, en ben begonnen met first rebuild :'). Gemerkt dat ik plaats te kort ging hebben door een meer, dus de ganse richting aan het ombouwen :D
Voor grote afstanden of grote kwantiteiten moet je inderdaad treinen of banden gebruiken.
Maar het werkt enorm goed om in elk van je fabrieken een centrale opslag met storagechests te hebben, die bevoorraad worden vanuit treinen en op hun beurt de requestchests binnen die fabriek bedienen.

De verschillende fabrieken en miningsites inderdaad met treinen verbinden.
pi_160407568
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:20 schreef Jump het volgende:
http://images.internix.be/factorio/
En Copper Wire is zinloos om op een belt te plaatsen, veel sneller om het ter plekke te maken :)


you where saying... :D
  Lieve Belg vrijdag 4 maart 2016 @ 01:04:45 #54
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160407653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

you where saying... :D
Maak daar een groene assemblies van, je zal snel copper plates te kort hebben :P

Voorde green circuits is het handiger ter plaatse te maken, voor de kleine zaken kan je het op een belt plaatsen. Probleem is dat ik in een later spel met drie blue belts vol met copper wire nog niet toekwam :D En die gingen constant aan volle snelheid vooruit.
Op den duur geef je het op en maak je ze ter plekke :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 4 maart 2016 @ 07:41:27 #55
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160408864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

you where saying... :D
Je gaat uiteindelijk tekortschieten door het gemis van de stack bonus...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:47:04 #56
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_160438020
Dit spel... de demo alleen al..

;( Het is te leukkk
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:39:15 #57
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_160439037
Oké, gekocht :D
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_160439049
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef Munchlax het volgende:
Dit spel... de demo alleen al..

;( Het is te leukkk
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:39 schreef Munchlax het volgende:
Oké, gekocht :D
dat was snel :P
pi_160440460
Dit spel is echt te verslavend. ;( Had hier nooit aan moeten beginnen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 5 maart 2016 @ 15:35:46 #60
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160440524
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:39 schreef Munchlax het volgende:
Oké, gekocht :D
_O-
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160441676
Volgens de devs hebben ze sinds de Steam release meer units verkocht dan in het hele jaar ervoor. Het is echt een ongekend succes op Steam _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_160442064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgens de devs hebben ze sinds de Steam release meer units verkocht dan in het hele jaar ervoor. Het is echt een ongekend succes op Steam _O_
Slechts 17 negatieve reviews plaatst het spel ook in een goede positie om op te vallen
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:46:11 #63
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_160445160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:39 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

dat was snel :P
Haha, erg he.

Volgensmij maak ik m'n bouwwerken ook erg onefficient maar who cares, het is leuk haha :P
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  Lieve Belg zaterdag 5 maart 2016 @ 21:40:00 #64
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160450309
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef mschol het volgende:

[..]

Slechts 17 negatieve reviews plaatst het spel ook in een goede positie om op te vallen
Ze hebben het dan volgens mij ook goed aangepakt. Geen release twee jaar geleden op Steam met een spel dat toen nog weinig te bieden had. Lekker op hun eigen tempo verder gewerkt naar een spel met een hoop content (tot de end game ben je toch al even bezig), en een goede userbase gecreëerd.
Nu het spel goed vergevorderd is, multiplayer heeft, pas op Steam gaan is en zeer goede zet geweest.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg zaterdag 5 maart 2016 @ 22:48:16 #65
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160452695
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160459708
Ik wil het.

Er is zeker geen local multiplayer?
  zondag 6 maart 2016 @ 12:19:33 #67
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160460200
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:
Ik wil het.

Er is zeker geen local multiplayer?
Wat bedoel je met local multiplayer? Splitscreen met twee spelers op één pc? Dat zit er niet in nee.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160469641
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:
Ik wil het.

Er is zeker geen local multiplayer?
Netwerk en online maar geen splitscreen ofzo nee.
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg maandag 7 maart 2016 @ 23:33:31 #69
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160506259
Maar een nieuw spel gestart. Ik wou alles veel te perfect doen van in het begin. Zat al enkele uren verder voordat ik zelf nog maar een green science begonnen was. Nu in nieuw spel na een klein uurtje al eerste green science gedaan. Toch terug voor een bussysteem gekozen, maar niet zo strak en nog wat organisch.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 8 maart 2016 @ 07:10:51 #70
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160509583
In het begin beetje aanrommelen is vaak het beste ja. Daarna vlak ernaast een nieuwe basis bouwen die goed is, is efficiënter.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160511453
ik vind het juist wel een uitdaging om waar je mee begint uit te bouwen tot iets wat zo goed mogelijk is...
pi_160516952
Begonnen met een treinstation en smelting hub te bouwen.



En tanks zijn baas. Op volle snelheid over een spawner heen rijden en dan met een horde aliens achter je aan terug naar je turrets _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg vrijdag 18 maart 2016 @ 00:18:19 #73
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160753193


Kan nog beter he :P

Zelfde, maar met een andere tijdsview:


En zo gaan de green circuits er goed door:


De base. Juist onderaan buiten beeld zitten nog enkele assemblers voor level 1 modules. Rechtsboven zit alles van de olie, en linksboven zitten de smelters. Olie en ore komt binnen via treinen.


[ Bericht 29% gewijzigd door Jump op 18-03-2016 00:25:44 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 18 maart 2016 @ 05:56:28 #74
19840 Libris
Live from Singapore
pi_160754374
Hoe spelen jullie? Proberen een steeds grotere basis te bouwen of het spel zo snel mogelijk uit te spelen?

Het fabriekbouwen vind ik nogsteeds super, ben geen fan van de refineries en alle pijpjes die je daarvoor moet leggen. Ook het eindspel (lanceren van de sateliet vind ik so-so). Ik had het leuker gevonden om bepaalde raket onderdelen te zoek over de map, outposts bouwen met turrets en radar, etc.
  Lieve Belg zaterdag 19 maart 2016 @ 00:30:23 #75
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160777264
Ik begin altijd met een kleine base. Daarna bouw ik er een grotere naast die ik makkelijk kan uitbreiden met extra smeltdinges, treinen, ...

Meestal ook wel met een soort van bussysteem: 2 belts voor iron, 2 voor copper, 2 voor green circuits, 1 voor rode, 1 voor paarse, 1 voor steel en 1 voor plastic (alhoewel dat maar voor 1 zaken gebruikt wordt).
En aan beide kanten dan allerlei aftakkingen.

De logistics robots gebruik ik wel, maar vooral om zaken die op het einde gemaakt worden, ergens naar boven in de fabriek te brengen.

Mijn volgende game ga ik waarschijnlijk eens de "no crafting" challenge proberen. No crafting is uiteraard niet mogelijk, maar enkel het noodzakelijke. Dat zal vooral in het begin echt rot zijn denk ik. Ik wou ook nog eens een "no belt" proberen, maar geen idee hoe ik dat ga doen. Robotics zit al redelijk ver in het spel om zonder belts te spelen.


Ooh, en ik verschoot even. Ik was ten strijde gegaan, en opeens weerklonk het geluid dat de raket klaar is. :D
Edit: 24u23m later, spel afgerond :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:34:03 #76
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160887424
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
pi_160890271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Beginnen met 14 boilers per 10 steam engines en dat in losse modules. Dus niet 28 boilers achter elkaar met 20 engines er aan vast, dan krijg je gedonder met water doorvoer.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:11 #78
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Gewoon genoeg bouwen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:56:06 #79
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891629
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Gewoon genoeg bouwen.
vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:00:01 #80
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef hiddit het volgende:

[..]

vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:07:28 #81
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
op een elektrischetijds paal klikken toch
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:24:19 #82
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160892435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef hiddit het volgende:

[..]

op een elektrischetijds paal klikken toch
:Y
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160895141
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

pi_160895334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:48 schreef Teeno het volgende:
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

[ afbeelding ]
waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
pi_160895373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
Voor de looks, je loopt 140% op concrete maar zovaak loop je ook niet tussen die furnaces door.
  Lieve Belg woensdag 23 maart 2016 @ 20:58:31 #86
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160895550
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160895787
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:58 schreef Jump het volgende:
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
pi_160914228
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
pi_160936455
Net weer een nieuwe vanilla begonnen, frequencies van de resources op very low gezet en de richness en size very high. Olievelden met 800% yield _O_
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:10:27 #90
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160936507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Teeno het volgende:
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
Op 1 april snel downloaden dan :P
pi_160936648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:03 schreef Teeno het volgende:

[..]

Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
Heb ik ook. Alhoewel ik het wel kicken vind om een volledig zelfvoorzienend defensie-systeem te hebben. Muren en gates die door bots worden gerepareerd, automatische wapens, etc.

Echter het deel waarbij je actief op jacht moet om nesten weg te werken vind ik niks. Zeker als je met enorme basissen exponentieel snel op zoek moet naar nieuwe outposts voor de aanvoer van grondstoffen.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:47:12 #92
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160940055
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160942243
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef Bart het volgende:
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
Daar heb je mods voor ;)
pi_160943481
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Daar heb je mods voor ;)
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.

20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen :)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:26:17 #95
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160944019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:14 schreef Teeno het volgende:

[..]

En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.

20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen :)
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
pi_160944681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
als je het zelf gaat afslachten wordt jezelf gemiddeld omgelegd
pi_160944705
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Blueprints ^O^ Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:31:00 #98
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160947115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:41 schreef Teeno het volgende:

[..]

Blueprints ^O^ Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
Ahaa blueprints heb ik nog niet naar gekeken en miste het eigenlijk niet.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:46:25 #99
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160956961
Van de recentste FFF:

Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten ;(.
quote:
After some discussions, we decided that our goal of 0.13.0 release date is 1. June
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.

Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:


Veel sneller modules vervangen dus _O_.


En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints _O_.

En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:

Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten _O_ _O_ _O_.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:20:01 #100
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160958499
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Bart het volgende:
Van de recentste FFF:

Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten ;(.

[..]

Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.

Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel sneller modules vervangen dus _O_.

[ afbeelding ]
En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints _O_.


En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten _O_ _O_ _O_.
een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.


is er trouwens een mogelijkheid om bv transportbanden 1x te laten vervangen?

[ Bericht 2% gewijzigd door hiddit op 26-03-2016 15:29:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')