abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2016 @ 20:42:40 #201
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_161584386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:10 schreef BobW het volgende:
Rams en Eagles betalen zoveel voor een QB die nog niks bewezen hebben, teams zijn echt wanhopig.
Niet mee eens. De Rams hebben een goede defense, running back, en rest van het team is ook best Ok. Ze geven veel op, en er is zeker geen Luck in deze draft...maar beide QB's hoeven alleen solide te zijn om een impact te maken, dus er is een grote kans dat de Rams een goede deal hebben gemaakt.

De Eagles hebben haast niets, en nu ook geen draft picks. Goff en Wentz zijn niet goed genoeg om het team te dragen.
De Eagles zijn fucked voor een seizoen of drie nu.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_161588452
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Niet mee eens. De Rams hebben een goede defense, running back, en rest van het team is ook best Ok. Ze geven veel op, en er is zeker geen Luck in deze draft...maar beide QB's hoeven alleen solide te zijn om een impact te maken, dus er is een grote kans dat de Rams een goede deal hebben gemaakt.

De Eagles hebben haast niets, en nu ook geen draft picks. Goff en Wentz zijn niet goed genoeg om het team te dragen.
De Eagles zijn fucked voor een seizoen of drie nu.
Nou nou, dat is wel erg stellig. Er is juist eindelijk rust in de tent, als je de signings van de laatste maanden hebt gevolgd zie je dat ze een solide basis aan het leggen zijn. Als Eagles fan ben ik met deze trade ook niet meteen enthousiast. Maar als we daarmee eindelijk weer een franchise QB krijgen na McNabb is het een geweldige deal.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_161591865
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef maerk het volgende:

[..]

Nou nou, dat is wel erg stellig. Er is juist eindelijk rust in de tent, als je de signings van de laatste maanden hebt gevolgd zie je dat ze een solide basis aan het leggen zijn. Als Eagles fan ben ik met deze trade ook niet meteen enthousiast. Maar als we daarmee eindelijk weer een franchise QB krijgen na McNabb is het een geweldige deal.
Von de trade van de Rams beter, omdat de QB echt hun grote zwakke plek was.
Denk je dat Wentz een franchise kan worden? Ik weet het niet hoor, de experts zijn zo enthousiast nog niet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_161592669
Ondertussen, de Panthers halen de franchise tag van Josh Norman af en hij is per direct een free agent. :o

Welk team heeft er nog cap space over voor hem?
pi_161593060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:15 schreef BobW het volgende:
Ondertussen, de Panthers halen de franchise tag van Josh Norman af en hij is per direct een free agent. :o

Welk team heeft er nog cap space over voor hem?
Wow opmerkelijk :o Geen idee wat daar is mis gegaan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_161593139
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:40 schreef Seam het volgende:

[..]

Wow opmerkelijk :o Geen idee wat daar is mis gegaan.
Volgens reports wil Norman heel veel geld en was hij eventueel bereid tijdelijk niet te komen om zo de onderhandelingen onder druk te zetten. Maar hij en de Panthers lagen zo ver uit elkaar dat de Panthers er waarschijnlijk geen zin meer in hadden. Volgens een bron vindt de GM van de Panthers het niet waard om zoveel geld aan een CB te geven.

Spectaculaire offseason tot nu toe :P
  donderdag 21 april 2016 @ 08:24:41 #207
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161594928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:45 schreef BobW het volgende:

[..]

Volgens een bron vindt de GM van de Panthers het niet waard om zoveel geld aan een CB te geven.
Goede GM, Norman is een product van het systeem, snap Norman wel is zijn enige kans om te cashen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 21 april 2016 @ 08:26:02 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161594944
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Niet mee eens. De Rams hebben een goede defense, running back, en rest van het team is ook best Ok. Ze geven veel op, en er is zeker geen Luck in deze draft...maar beide QB's hoeven alleen solide te zijn om een impact te maken, dus er is een grote kans dat de Rams een goede deal hebben gemaakt.
Ze hebben wel een coach met een abonnement op 8-8. Rams zullen wel 6-0 in de divisie gaan en 2-8 buiten de divisie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 21 april 2016 @ 09:44:54 #209
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_161595917
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef maerk het volgende:

[..]

Nou nou, dat is wel erg stellig. Er is juist eindelijk rust in de tent, als je de signings van de laatste maanden hebt gevolgd zie je dat ze een solide basis aan het leggen zijn.
Ik hoop het voor je, maar ik vind de Eagles nog steeds vaag doen. Als je Bradford een dik contract geeft, en Case Daniel zoveel betaalt, en dan nog zoveel picks weggeeft, lijk je erg wanhopig te gokken op de QB.
Maar ik hoop voor je dat er een uitgeiend plan achter deze move zit, en ze goed raken met hun resterende picks, en undrafted jongens...je hebt het als Eagles fan niet makkelijk gehad de laatste tijd. :+
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 21 april 2016 @ 09:45:37 #210
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_161595927
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze hebben wel een coach met een abonnement op 8-8. Rams zullen wel 6-0 in de divisie gaan en 2-8 buiten de divisie.
Weer 8-8 of lager zal zelfs Fischer niet overleven toch :P
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_161596807
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:38 schreef Seam het volgende:

[..]

Von de trade van de Rams beter, omdat de QB echt hun grote zwakke plek was.
Denk je dat Wentz een franchise kan worden? Ik weet het niet hoor, de experts zijn zo enthousiast nog niet.
Die 'experts' die Manziel ook hypen voor de draft? Of stellen dat RG3 een lock is als franchise QB? Het zegt allemaal zo weinig, kijk naar de grote mannen Rodgers, Brady (6th round), Wilson. Waren allemaal mannen waar de 'experts' vooraf weinig vertrouwen in hadden, moet je nu eens kijken.

Ik wil maar zeggen, je kunt er gewoon geen uitspraken over doen. Er zijn zoveel (situationele) factoren die invloed hebben op de ontwikkeling van een QB.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  donderdag 21 april 2016 @ 13:47:24 #212
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_161600837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:39 schreef maerk het volgende:

Het zegt allemaal zo weinig, kijk naar de grote mannen Rodgers, Brady (6th round), Wilson. Waren allemaal mannen waar de 'experts' vooraf weinig vertrouwen in hadden, moet je nu eens kijken.
Onzin. Sinds Brady heeft niemand meer een QB uit de latere rondes gehaald die zich zo heeft ontwikkeld. Je moet je niet blind staren op uitzonderingen, en dan zeggen dat het elk jaar zo kan gaan. Dit haalde ik uit een artikel op nfl.com, over hoe moeilijk het is om een QB te ontwikkelen.
Waar de QB's die nu acief zijn gedraft waren:

First round: 21 (includes Mark Sanchez and Blaine Gabbert)
Second round: 6 (includes Geno Smith and Colin Kaepernick)
Third round: 1
Fourth round: 1
Fifth round: 0
Sixth round: 2
Seventh round: 1 (Ryan Fitzpatrick)
Undrafted: 2 (includes Case Keenum)

Dus nee, een goede QB haal je haast altijd in de eerste ronde, en vroeg in de eerste ronde.Tenzij je een Brady draft. En die komen qua takent 1 keer per 10 jaar langs, en staan dan haast altijd in de eerste ronde.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_161602261
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Onzin. Sinds Brady heeft niemand meer een QB uit de latere rondes gehaald die zich zo heeft ontwikkeld. Je moet je niet blind staren op uitzonderingen, en dan zeggen dat het elk jaar zo kan gaan. Dit haalde ik uit een artikel op nfl.com, over hoe moeilijk het is om een QB te ontwikkelen.
Waar de QB's die nu acief zijn gedraft waren:

First round: 21 (includes Mark Sanchez and Blaine Gabbert)
Second round: 6 (includes Geno Smith and Colin Kaepernick)
Third round: 1
Fourth round: 1
Fifth round: 0
Sixth round: 2
Seventh round: 1 (Ryan Fitzpatrick)
Undrafted: 2 (includes Case Keenum)

Dus nee, een goede QB haal je haast altijd in de eerste ronde, en vroeg in de eerste ronde.Tenzij je een Brady draft. En die komen qua takent 1 keer per 10 jaar langs, en staan dan haast altijd in de eerste ronde.
Nou ja, dat is geen onzin. Het zijn supersterren die vooraf niet werden ingeschaald als supersterren / franchise QB's, slechts weinigen is dat wel gegeven (Eli en Peyton bijvoorbeeld).

Kijk naar Luck, die was al voor de draft een surefire HOF speler volgens de experts, we moeten het nog maar zien toch? Natuurlijk worden over het algemeen de betere jongens in de eerste rondes gepakt maar de voorspellingen vooraf zijn gewoon zo weinig waard, dat is alleen maar mijn punt. Daarbij staar ik mij niet blind op wat jij uitzonderingen noemt. Het gaat namelijk over zowel de positieve als de negatieve voorspellingen.

En je zegt het zelf, het is moeilijk om een QB te ontwikkelen. Er zijn, zoals ik eerder zei, zoveel situationele invloeden dat die voorspellingen van 'experts' over QB's zelden waarheid worden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  donderdag 21 april 2016 @ 15:56:07 #214
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_161603268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:04 schreef maerk het volgende:

[..]

Nou ja, dat is geen onzin. Het zijn supersterren die vooraf niet werden ingeschaald als supersterren / franchise QB's, slechts weinigen is dat wel gegeven (Eli en Peyton bijvoorbeeld).
Ik zeg niet dat het nooit voorkomt, maar om als club je beleid af te stemmen op de kans dat je die ene toevalstreffer pakt...dat lijkt me heel dom. Je hebt wel gelijk dat veel jongens die van te voren de hemel in worden geprezen falen, maar ik denk dat er percentueel na drie jaar bijvoorbeeld meer spelers uit de eerste ronde nog bij een team spelen, dan 4de ronders...Het valt ons alleen op als een 1str round pick na 2 jaar gereleased wordt. Als een jongen uit de lagere rondes na 1 of twee jaar eruit gaat, wie merkt dat tenzij je de NFL heel fanatiek volgt?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 21 april 2016 @ 19:37:43 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161608282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Onzin. Sinds Brady heeft niemand meer een QB uit de latere rondes gehaald die zich zo heeft ontwikkeld. Je moet je niet blind staren op uitzonderingen, en dan zeggen dat het elk jaar zo kan gaan. Dit haalde ik uit een artikel op nfl.com, over hoe moeilijk het is om een QB te ontwikkelen.
Waar de QB's die nu acief zijn gedraft waren:

First round: 21 (includes Mark Sanchez and Blaine Gabbert)
Second round: 6 (includes Geno Smith and Colin Kaepernick)
Third round: 1
Fourth round: 1
Fifth round: 0
Sixth round: 2
Seventh round: 1 (Ryan Fitzpatrick)
Undrafted: 2 (includes Case Keenum)

Dus nee, een goede QB haal je haast altijd in de eerste ronde, en vroeg in de eerste ronde.Tenzij je een Brady draft. En die komen qua takent 1 keer per 10 jaar langs, en staan dan haast altijd in de eerste ronde.
Tony Romo, goede QB undrafted, heeft zich behoorlijk ontwikkeld.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 21 april 2016 @ 19:59:19 #216
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_161609042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 19:37 schreef PirE het volgende:

[..]

Tony Romo, goede QB undrafted, heeft zich behoorlijk ontwikkeld.
Je kan met uitschieters blijven gooien, maar het blijven uitschieters.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 april 2016 @ 21:05:07 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161611048
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:40 schreef Seam het volgende:

[..]

Wow opmerkelijk :o Geen idee wat daar is mis gegaan.
Mijn respect voor de Panthers organisatie is zojuist verdubbeld _O_

Norman deed er alles aan om de best betaalde CB ooit te worden. Als dat je insteek is en je het zo duidelijk laat merken dan valt er niet met je te werken. Hij was goed en de Panthers zullen hem missen, maar hij was maar één stukje van alle succes.

Hij heeft de Panthers onder druk gezet met zijn eisen en Panthers hebben gewoon gezegd "no way". Hij is nog steeds welkom, maar niet meer met de belachelijke eisen. Lijkt me niet dat een team $15 voor hem gaan neerleggen, misschien de Browns of Rams ofzo. Die hebben altijd wel ergens een stapel geld om weg te gooien.
pi_161612492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het nooit voorkomt, maar om als club je beleid af te stemmen op de kans dat je die ene toevalstreffer pakt...dat lijkt me heel dom. Je hebt wel gelijk dat veel jongens die van te voren de hemel in worden geprezen falen, maar ik denk dat er percentueel na drie jaar bijvoorbeeld meer spelers uit de eerste ronde nog bij een team spelen, dan 4de ronders...Het valt ons alleen op als een 1str round pick na 2 jaar gereleased wordt. Als een jongen uit de lagere rondes na 1 of twee jaar eruit gaat, wie merkt dat tenzij je de NFL heel fanatiek volgt?
Klopt maar volgens mij ging daar in eerste instantie mijn opmerking niet over. Ik weet wel zeker dat 1st en 2nd rounders procentueel langer spelen. Dat heeft ook te maken met contracten en de 'naam' die dan gemaakt is, een former first rounder kan behoorlijk wat jaartjes teren op die hoge pick.

Bekijk de top QB's in de league (Romo is inderdaad ook een mooi voorbeeld) en je ziet gewoon vaak een omgekeerde wereld. Voorspelde toppers zijn zeer regelmatig busts en hoeveel van de huidige toppers waren ooit voorzien om een SB te winnen? Dat zijn er gewoon weinig.

En je beleid afstemmen, tsja als je vertrouwen hebt in bepaalde spelers, het kan altijd mooi uitpakken. Kijk naar die hele saga in 2005 met Bush en Mario Williams, hadden ze toch aardig gezien in Houston, in tegenstelling tot de experts achter het toetsenbord. ;)
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_161613764
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mijn respect voor de Panthers organisatie is zojuist verdubbeld _O_

Norman deed er alles aan om de best betaalde CB ooit te worden. Als dat je insteek is en je het zo duidelijk laat merken dan valt er niet met je te werken. Hij was goed en de Panthers zullen hem missen, maar hij was maar één stukje van alle succes.

Hij heeft de Panthers onder druk gezet met zijn eisen en Panthers hebben gewoon gezegd "no way". Hij is nog steeds welkom, maar niet meer met de belachelijke eisen. Lijkt me niet dat een team $15 voor hem gaan neerleggen, misschien de Browns of Rams ofzo. Die hebben altijd wel ergens een stapel geld om weg te gooien.
Daar zit in, maar aan de andere kant, hij was de enige goede CB in de selectie. Nu moet je bijna een CB gaan draften.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 21 april 2016 @ 23:00:08 #220
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_161615263
Wat er ook voor uitschieters, first round busts en undrafted heroes genoemd worden, statistisch zullen de 1st en 2nd round procentueel gezien gewoon beter scoren en worden daarom ook hoger betaald.. simpel. Ook al heb je een Wilson, Brady, Romo, noem ze maar op, daarvan heb je er hooguit 1 per 2 a 3 jaar..
pi_161644604
En Norman krijgt zijn big payday bij de Redskins ;)

http://espn.go.com/nfl/st(...)-washington-redskins
  zaterdag 23 april 2016 @ 13:49:28 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161649466
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 03:04 schreef Breidniet het volgende:
En Norman krijgt zijn big payday bij de Redskins ;)

http://espn.go.com/nfl/st(...)-washington-redskins
Leuk voor hem, leuk voor mij om hem 2x te zien falen tegen OBJ hem. Na 3 wedstrijden weten we ook gelijk of hij legit is, Brown, Dez en OBJ.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_161650137
75 miljoen voor een CB :') Nou klinkt als een verstandige keuze van de Panthers om hem te laten gaan _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_161650168
Typisch weer dat de redskins er weer intrappen (na o.a. Haynesworth)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 april 2016 @ 14:47:24 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161650321
Zoals gezegd, prima van de Panthers dat ze hem hebben laten gaan. Tuurlijk is Norman goed en tuurlijk spelen veel spelers puur voor geld, maar een beetje respect voor je team en teamleden is ook belangrijk.

Ik verwacht dat Norman bij Redskins niet eens 50% van de cijfers van dit jaar haalt.

Zoals PirE al zegt, 2x Dez 2x OBJ in een jaar en een Brown Dez OBJ combo om mee te beginnen :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')