abonnement Unibet Coolblue
pi_160236445
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:38 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, correct heeft een online shop en er viel / valt altijd te praten over de prijs weet ik van kennissen.
Daar zijn ze veel te laat meegekomen dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Maar als je nog jarenlang probeert stereotorens en dvd-spelers te verkopen voor de hoofdprijs en dan heb je het niet helemaal begrepen ;(
pi_160236469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:40 schreef cofox het volgende:

[..]

Daar zijn ze veel te laat meegekomen dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Maar als je nog jarenlang probeert stereotorens en dvd-spelers te verkopen voor de hoofdprijs en dan heb je het niet helemaal begrepen ;(
De stereotorens die ik er zag staan zijn wel van een niveau waar Mediamarkt met zijn dertien in een dozijn Denon modelletjes niet aan kan tippen, verre van. Correct heeft ook de minder bekende merken zoals Yamaha staan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160236537
Esprit was volgens mij ook wel een topmerk van de jaren 80 en 90. Toen was merkkleding ook belangrijker dan nu. Het zijn nu vooral de merken sneakers, tassen en telefoons die er toe doen. Bij kleding moet het vooral trendy zijn. En om er trendy bij te lopen, koop je lekker voordelig bij Primark.
pi_160236608
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Interessant!
Er is voor 55 miljoen Nederlanders aan winkelruimte :o
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160236613
In de jaren 90 ging Mac & Maggie ter ziele. Dat was nog echt couture van Hollandse bodem. Kleine collecties die zich echt onderscheidden van de rest. Met aparte schoenen van Sasha maakte je je outfit helemaal af.
pi_160236777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
In de jaren 90 ging Mac & Maggie ter ziele. Dat was nog echt couture van Hollandse bodem. Kleine collecties die zich echt onderscheidden van de rest. Met aparte schoenen van Sasha maakte je je outfit helemaal af.
Couture was/is er nog steeds hoor met Edgar Vos, had 14 winkels maar na zijn dood nog 1.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160236845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:54 schreef W00fer het volgende:

[..]

Couture was/is er nog steeds hoor met Edgar Vos, had 14 winkels maar na zijn dood nog 1.
Mac & Maggie was jong en de winkels zaten gewoon tussen de andere modewinkels. Edgar Vos was toch voor de PC Hooftstraat dames.
pi_160236891
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef Nia het volgende:
In de jaren 90 ging Mac & Maggie ter ziele. Dat was nog echt couture van Hollandse bodem. Kleine collecties die zich echt onderscheidden van de rest. Met aparte schoenen van Sasha maakte je je outfit helemaal af.
Ja, herinner me ook goed, leuk, was ook van Peek & Cloppenburg geloof ik.
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2016 @ 19:33:22 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160239316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ketens die er bij zijn gekomen
Lidl
Mediamarkt
Hornbach
Saturn
Waarbij?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:35:34 #110
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_160239385
V&D Herinneringen op Facebook ;(
Zo zie je maar weer dat er heel veel mensen een hart voor de zaak hadden.

Kan je van het personeel van Aktiesport, Kruidvat en de meeste andere zaken echt niet zeggen...
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:36:28 #111
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_160239413
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarbij?
Dat verband ben ik ook kwijtgeraakt.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:01:25 #112
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_160240207
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarbij?
Ik denk dat-ie bedoelt dat ze relatief recent in Nederland gestart zijn.

Saturn is dus echter alweer weg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 februari 2016 @ 21:59:22 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160244039
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
V&D Herinneringen op Facebook ;(
Zo zie je maar weer dat er heel veel mensen een hart voor de zaak hadden.

Kan je van het personeel van Aktiesport, Kruidvat en de meeste andere zaken echt niet zeggen...
MLN / V&D - je weet wel, dat warenhuis waar je vroeger kwam

kan ook hier :P

/spam
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_160244168
quote:
spampost tr gemacht
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160244193
Ik heb het idee dat Mediamarkt aanstaande is, of anders in 2017. Voor elektronica shop je toch wel online, and Mediamarkt heeft geen meerwaarde behalve de demoproducten waar je mee mag spelen. (Klantvriendelijke) Verkopers met kennis hebben zij in ieder geval niet. Ook niet nodig met alle reviews op sites als Tweakers.

Voor makkelijke retournering en klantvriendelijkheid kan je de "CoolBlue's" van Nederland raadplegen.
FR1908
pi_160244497
MediaMarkt is dik winstgevend. Het is een van de best draaiende onderdelen van Metro Group.
pi_160250379
Ik ben zeker nog het enige fossiel dat elektronica liever in de winkel koopt dan online, zelfs al is het de mediamarkt.
Tap tap tap
pi_160251299
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zeker nog het enige fossiel dat elektronica liever in de winkel koopt dan online, zelfs al is het de mediamarkt.
Nee hoor. Ik wil het graag van alle kanten kunnen zien.

Kleding idem. Duur hoeft niet, maar ik vind een minimaal rédelijk kwalitatieve uitstraling en een fatsoenlijke pasvorm belangrijk. Op het web lijkt het altijd mooier. Ik koop ook bij Zalando e.d., maar vaak gebeurt dat pas als het in stenen winkels niet is gelukt.

Bijkomend resultaat van alles echt goed willen bekijken, is dat ik vaak dingen uit kies die daadwerkelijk lang mee blijken te gaan, ook als het van H&M komt. Dat scheelt geld.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 04:24:29 ]
pi_160252031
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:44 schreef Nia het volgende:
Esprit was volgens mij ook wel een topmerk van de jaren 80 en 90. Toen was merkkleding ook belangrijker dan nu. Het zijn nu vooral de merken sneakers, tassen en telefoons die er toe doen. Bij kleding moet het vooral trendy zijn. En om er trendy bij te lopen, koop je lekker voordelig bij Primark.
je doet nu of alleen pubers kleding kopen
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2016 @ 08:02:17 #120
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_160252190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:13 schreef Igen het volgende:
MediaMarkt is dik winstgevend. Het is een van de best draaiende onderdelen van Metro Group.
Ik snap dat nooit zo, want de MediaMarkt is duur. Met hun prijssysteem is het enige wat relatief goedkoop is dat ding wat in de aanbieding is, maar die vaak net niet heeft wat je wil. Als je dan een paar stappen naar rechts gaat voor de duurdere producten betaal je de hoofdprijs.
Carpe Libertatem
pi_160252265
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 07:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

je doet nu of alleen pubers kleding kopen
klopt

Ik jat het sinds ik volwassen ben
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160252540
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit zo, want de MediaMarkt is duur. Met hun prijssysteem is het enige wat relatief goedkoop is dat ding wat in de aanbieding is, maar die vaak net niet heeft wat je wil. Als je dan een paar stappen naar rechts gaat voor de duurdere producten betaal je de hoofdprijs.
Het ziet er goedkoop uit (want gestapeld op pallets, onkundig personeel), dat is voor veel mensen doorslaggevender of het ook in kwantitatieve zin goedkoop is. Daarnaast is MediaMarkt groot genoeg om allerlei 'eigen' modellen te maken: exact dezelfde producten als elders maar dan met een net iets ander modelnummer, waardoor de prijs ineens veel moeilijker te vergelijken is en het minder opvalt dat ze zo reteduur zijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2016 @ 09:15:17 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160252842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zeker nog het enige fossiel dat elektronica liever in de winkel koopt dan online, zelfs al is het de mediamarkt.
Ik ben meer het hybride type; de ene keer wil ik iets ook echt meteen hebben en ga ik naar de Mediamarkt of BCC, de andere keer bestel ik het bij Bol of Conrad of whatever.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:16:58 #124
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_160252855
de afgelopen 3 jaar heb ik een koelkast en wasmachine moeten vervangen, en heb uiteraard ook media markt en bcc bezocht. wat mij vooral tegenviel was dat ze maar een beperkt aanbod hadden en de modellen die er stonden leken ook wat verouderd (slechtere energielabels), prijzen waren ook niet bijzonder.

enige pluspunt is dat je een idee kan krijgen van de kwaliteit van bepaalde merken.
pi_160252897
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben meer het hybride type; de ene keer wil ik iets ook echt meteen hebben en ga ik naar de Mediamarkt of BCC, de andere keer bestel ik het bij Bol of Conrad of whatever.
Conrad is ook een fysieke winkel die een (internationale) webshop ernaast/erbij heeft opgezet.
pi_160252947
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:16 schreef Gnittoo het volgende:
de afgelopen 3 jaar heb ik een koelkast en wasmachine moeten vervangen, en heb uiteraard ook media markt en bcc bezocht. wat mij vooral tegenviel was dat ze maar een beperkt aanbod hadden en de modellen die er stonden leken ook wat verouderd (slechtere energielabels), prijzen waren ook niet bijzonder.

enige pluspunt is dat je een idee kan krijgen van de kwaliteit van bepaalde merken.
Dat is wel vaak een probleem met normale winkels. Ze hebben vaak een verouderd assortiment met originele prijzen van rond de introductie van het desbetreffende product. Natuurlijk is het altijd lekker als je een product kunt uitproberen maar als dat niet mag/kan dan is het gewoon een kansloos verhaal in principe.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160253095
Hoe doet Marskramer het élders eigenlijk?

Hier ergens in de buurt was ooit een zelfstandige huishoudzaak die decennia heeft bestaan, en over klandizie niet te klagen had. Tot aan het einde toe niet, zelfs al was hetzelfde spul inmiddels al zeer makkelijk via Bol.com e.d. te koop.

De eigenaren wilden echter toch wat anders, en toen kwam er in hetzelfde pand een Marskramer. Vergelijkbaar aanbod met vroeger, maar vanaf dat moment had de winkel amper klanten meer. Over enkele weken sluit 'ie z'n deuren, na een paar jaar te hebben bestaan.

Wat een verschil met die oude zaak. :{

Als dit representatief is voor hoe het elders ook gaat met deze keten, kan 'ie op de nominatielijst voor de eerstvolgende keten die het loodje legt.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het er een stuk minder persoonlijk was geworden, en dat het niet groetende en tevens kauwgom kauwende kassameisje dat ik er ooit aan trof niet mee zal hebben geholpen. Vroeger stonden er kundige veertigplussers, eventueel aangevuld met een jong meisje van hetzelfde beschaafde kaliber.

-------

De oude winkel liet iig zien dat mensen in deze plaats best huishoudspullen in een stenen winkel willen kopen, als er iets is dat meerwaarde geeft aan kopen via het web. Misschien moet de opvolger maar een Action worden. Niet persoonlijk, geen service, maar wel lekker goedkoop.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 09:52:53 ]
pi_160253615
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:16 schreef Gnittoo het volgende:
de afgelopen 3 jaar heb ik een koelkast en wasmachine moeten vervangen, en heb uiteraard ook media markt en bcc bezocht. wat mij vooral tegenviel was dat ze maar een beperkt aanbod hadden en de modellen die er stonden leken ook wat verouderd (slechtere energielabels), prijzen waren ook niet bijzonder.

enige pluspunt is dat je een idee kan krijgen van de kwaliteit van bepaalde merken.
Toen ik een paar jaar geleden de keuken ging verbouwen, was ik idd naar BCC en MM enzo gegaan voor apparatuur, maar het aanbod bij de BCC was beperkt, ze hadden niet wat ik zocht. Ik kwam via kieskeurig.nl uit bij een keukencentrum in Tiel waar ze nieuwere modellen hadden voor een lagere prijs dan de modellen bij BCC en MM. Dat was het stukje rijden wel waard.
Tap tap tap
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2016 @ 11:01:20 #129
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160254135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Natuurlijk is het altijd lekker als je een product kunt uitproberen maar als dat niet mag/kan dan is het gewoon een kansloos verhaal in principe.
Wij waren eens een dagje in Den Bosch en bezochten en passant een fotozaak. Ik scharrelde daar wat rond en vroeg aan de verkoper of ik een dure camera in een vitrine even mocht vasthouden. Ik wérd me daar toch afgesnauwd: "Nee, we hebben hier geen camera's om vast te houden!". Ik zag 'm denken: "Ja ja, hier uitproberen en dan gauw online kopen". Tsja, en dan ga ik niet als een dreinend kind zeggen dat ik 'm misschien ook echt wel wil kopen. Zoek het maar uit, ik was er meteen klaar mee.

Nou weet hij natuurlijk dat dat ook vaak zo gáát, maar met zo'n instelling kun je je zaak natuurlijk ook meteen sluiten. Ik denk ook dat-ie er niet meer zit (zat in de straat rechts van de V&D).
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160256652
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wij waren eens een dagje in Den Bosch en bezochten en passant een fotozaak. Ik scharrelde daar wat rond en vroeg aan de verkoper of ik een dure camera in een vitrine even mocht vasthouden. Ik wérd me daar toch afgesnauwd: "Nee, we hebben hier geen camera's om vast te houden!". Ik zag 'm denken: "Ja ja, hier uitproberen en dan gauw online kopen". Tsja, en dan ga ik niet als een dreinend kind zeggen dat ik 'm misschien ook echt wel wil kopen. Zoek het maar uit, ik was er meteen klaar mee.

Nou weet hij natuurlijk dat dat ook vaak zo gáát, maar met zo'n instelling kun je je zaak natuurlijk ook meteen sluiten. Ik denk ook dat-ie er niet meer zit (zat in de straat rechts van de V&D).
Dat is Fotovideo Het Zuiden, idd rechts van de V&D. Staat al tientallen jaren daar. :).

  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2016 @ 13:23:47 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160256707
Yep. Die moeten het misschien van vaste klanten hebben, níeuwe zullen ze er niet snel bij krijgen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160258499
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 04:21 schreef female81 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik wil het graag van alle kanten kunnen zien.

Kleding idem. Duur hoeft niet, maar ik vind een minimaal rédelijk kwalitatieve uitstraling en een fatsoenlijke pasvorm belangrijk. Op het web lijkt het altijd mooier. Ik koop ook bij Zalando e.d., maar vaak gebeurt dat pas als het in stenen winkels niet is gelukt.

Bijkomend resultaat van alles echt goed willen bekijken, is dat ik vaak dingen uit kies die daadwerkelijk lang mee blijken te gaan, ook als het van H&M komt. Dat scheelt geld.
H&M en lang meegaan in 1 zin noemen dat kan niet. Als je het vergelijkt met echte kwaliteitskleding gaat het beduidend korter mee. Als je nu WE zei dan kon ik het nog geloven.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160258521
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit zo, want de MediaMarkt is duur. Met hun prijssysteem is het enige wat relatief goedkoop is dat ding wat in de aanbieding is, maar die vaak net niet heeft wat je wil. Als je dan een paar stappen naar rechts gaat voor de duurdere producten betaal je de hoofdprijs.
Het valt wel mee hoor, ze zijn niet extreem premium. Ja er zou nog wat af kunnen als je de echte schraper uit gaat hangen maar geen extreme bedragen. Samsung telefoons kosten bijna overal hetzelfde bijvoorbeeld. Of je moet ze bij een louche Turks zaakje halen met grijze import.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160258555
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wij waren eens een dagje in Den Bosch en bezochten en passant een fotozaak. Ik scharrelde daar wat rond en vroeg aan de verkoper of ik een dure camera in een vitrine even mocht vasthouden. Ik wérd me daar toch afgesnauwd: "Nee, we hebben hier geen camera's om vast te houden!". Ik zag 'm denken: "Ja ja, hier uitproberen en dan gauw online kopen". Tsja, en dan ga ik niet als een dreinend kind zeggen dat ik 'm misschien ook echt wel wil kopen. Zoek het maar uit, ik was er meteen klaar mee.

Nou weet hij natuurlijk dat dat ook vaak zo gáát, maar met zo'n instelling kun je je zaak natuurlijk ook meteen sluiten. Ik denk ook dat-ie er niet meer zit (zat in de straat rechts van de V&D).
De kwaden hebben het voor de goeden verziekt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160258753
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Conrad is ook een fysieke winkel die een (internationale) webshop ernaast/erbij heeft opgezet.
Conrad is natuurlijk een beetje anders, die hadden altijd al de papieren catalogus, net als Wehkamp bijvorbeeld.
Die van Conrad ken ik nog wel uit de jaren 90.
De eerste catalogus was er in 1936 http://blog.conrad.de/112517/
pi_160258984
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Of je moet ze bij een louche Turks zaakje halen met grijze import.
En die weten nog wat ze tellen ervoor.
Voor een 10 meer ga je toch naar een gerenommeerde zaak of niet?

En kijken doe ik met mijn ogen.
pi_160259024
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:03 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Conrad is natuurlijk een beetje anders, die hadden altijd al de papieren catalogus, net als Wehkamp bijvorbeeld.
Die van Conrad ken ik nog wel uit de jaren 90.
De eerste catalogus was er in 1936 http://blog.conrad.de/112517/
Ik vond en vind die catalogus altijd ontzettend interessant vooral omdat je overzicht hebt. Bij een site heb je misschien een sitemap maar in een boek heb je fysiek in handen waar je op dat moment bent, hoe ver je in de catalogus bent. Ik snap dat een catalogus na één productwijziging al niet meer actueel is maar toch vond ik het altijd top om erin te kijken en te bladeren.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160259226
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:48 schreef W00fer het volgende:

[..]

H&M en lang meegaan in 1 zin noemen dat kan niet. Als je het vergelijkt met echte kwaliteitskleding gaat het beduidend korter mee. Als je nu WE zei dan kon ik het nog geloven.
Je moet er net dat éne goede ding uit zien te vissen, de kwaliteit gaat er vele kanten op. Ik heb er een veelgedragen dunne jas van, die binnenkort het derde lente/zomer-seizoen in gaat.

En van Monki, stiekem ook gewoon H&M, een niet kapot te krijgen sweater annex huistrui, waarvan ik zeker weet dat ik hem al minimaal drie jaar heb.

Maar vaak is idd al meteen te zien dat het er na een half jaar niet meer uit ziet. En dan wil ik het ook niet. Gok ik toch verkeerd, dan krijgt het, indien mogelijk, een tweede leven als extra warmhoudlaag onder mijn gewone kleren (als het koud is).
pi_160259740
Ik liep net langs een Holland & Barrett winkel. Volledig verlaten!

Kruidvat ertegenover, bomvol.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160259846
In een Kruidvat hier in de buurt is het standaard ook veel drukker dan bij de Dio die er nog geen 100 meter vandaan ligt. Die vrouw is zeer servicegericht, maar dat weegt niet op tegen Kruidvat's aanbiedingen en gezellige rommelsfeer.

En ja, ik behoor ook tot die club Kruidvat-aanhangers.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2016 @ 16:00:27 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160259918
Ik ook! :Y

Ik erger me wel eens aan de opengemaakte verpakkingen of kledingstukken in de gangpaden, maar ik ga er toch vaak heen, Vaak aanbiedingen, goedkoop en prima huismerkspullen en inderdaad een beetje rommelhoek-sfeer. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160259959
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:26 schreef female81 het volgende:

[..]

Je moet er net dat éne goede ding uit zien te vissen, de kwaliteit gaat er vele kanten op. Ik heb er een veelgedragen dunne jas van, die binnenkort het derde lente/zomer-seizoen in gaat.

En van Monki, stiekem ook gewoon H&M, een niet kapot te krijgen sweater annex huistrui, waarvan ik zeker weet dat ik hem al minimaal drie jaar heb.

Maar vaak is idd al meteen te zien dat het er na een half jaar niet meer uit ziet. En dan wil ik het ook niet. Gok ik toch verkeerd, dan krijgt het, indien mogelijk, een tweede leven als extra warmhoudlaag onder mijn gewone kleren (als het koud is).
Drie jaar lang noemen. 10+ dan praten we verder.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160259984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:13 schreef Igen het volgende:
MediaMarkt is dik winstgevend. Het is een van de best draaiende onderdelen van Metro Group.
Er zijn hier drie vestingingen van de Media Markt in Rotterdam, en ik zie ze nooit afgeladen met mensen. Althans, kopende mensen. Dan bedoel ik als ik de winkels bezoek wanneer het na werktijd of in het weekend juist op zijn drukst is. Er was ook een Saturn in de Zuidplein, maar ze waren al te blij dat de Primark hun winkelpand wilde overkopen. Maar dan kan aan mijn omgeving liggen.
FR1908
pi_160260000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:02 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Er zijn hier drie vestingingen van de Media Markt in Rotterdam, en ik zie ze nooit vol. Dan bedoel ik als ik de winkels bezoek wanneer het na werktijd of in het weekend juist op zijn drukst is. Er was ook een Saturn in de Zuidplein, maar ze waren al te blij dat de Primark hun winkelpand wilde overkopen. Maar dan kan aan mijn omgeving liggen.
Is drie Mediamarkts voor 1 stad ook niet enorm overkill?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160260031
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Is drie Mediamarkts voor 1 stad ook niet enorm overkill?
Rotterdam is groot, zeker qua winkelend publiek, en daarnaast:
Mediamarkt Centrum
Mediamarkt Zuid
Mediamarkt Alexander
En de Saturn die je op Zuidplein had maar blijkbaar was die vestiging dus wel overkill.

Dat alles covert zo'n stad toch wel? Amsterdam is net iets groter en zij hebben er vier (Noord, Centrum, West en Arena).
FR1908
pi_160260169
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:04 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Rotterdam is groot, zeker qua winkelend publiek, en daarnaast:
Mediamarkt Centrum
Mediamarkt Zuid
Mediamarkt Alexander
En de Saturn die je op Zuidplein had maar blijkbaar was die vestiging dus wel overkill.

Dat alles covert zo'n stad toch wel? Amsterdam is net iets groter en zij hebben er vier (Noord, Centrum, West en Arena).
Al was het een stad als New York, 3 a 4 filialen is gewoon te veel. Net als in Eindhoven waar iets van 10 keukenzaken zitten naast elkaar. Met je boerenverstand kan je benaderen dat je maar 1 keuken nodig hebt in de 15 jaar, geen 10 stuks.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160260221
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:12 schreef W00fer het volgende:

[..]

Al was het een stad als New York, 3 a 4 filialen is gewoon te veel. Net als in Eindhoven waar iets van 10 keukenzaken zitten naast elkaar. Met je boerenverstand kan je benaderen dat je maar 1 keuken nodig hebt in de 15 jaar, geen 10 stuks.
Een keukenzaak kan je niet vergelijken met de MM. Bij de MM verkopen ze wél genoeg producten die je op zijn tijd wel nodig hebt. Denk aan oordopjes, geheugenkaarten, computeraccessoires, telefoonaccessoires, de hele mikmak.

Maar goed, blijkbaar draaien ze dikke winst ondanks dat ik vind dat ze vaak leeg staan, en jij vindt dat drie/vier filialen overkill is.
FR1908
pi_160260603
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:15 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Een keukenzaak kan je niet vergelijken met de MM. Bij de MM verkopen ze wél genoeg producten die je op zijn tijd wel nodig hebt. Denk aan oordopjes, geheugenkaarten, computeraccessoires, telefoonaccessoires, de hele mikmak.

Maar goed, blijkbaar draaien ze dikke winst ondanks dat ik vind dat ze vaak leeg staan, en jij vindt dat drie/vier filialen overkill is.
Dat is niet mijn mening. Er is becijfert dat er voor 55 miljoen Nederlanders aan winkelruimte is. Of dat nou een Mediamarkt is of een Blokker. En vier Mediamarkt's in 1 stad klinkt als overkill.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160262759
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:35 schreef W00fer het volgende:
Dat is niet mijn mening.
Eh, wat is het dan wel? Als het niet jouw mening is, waar komt deze post dan vandaan? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:12 schreef W00fer het volgende:

[..]

Al was het een stad als New York, 3 a 4 filialen is gewoon te veel. Net als in Eindhoven waar iets van 10 keukenzaken zitten naast elkaar. Met je boerenverstand kan je benaderen dat je maar 1 keuken nodig hebt in de 15 jaar, geen 10 stuks.
Dat is geen mening?
pi_160262951
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:12 schreef W00fer het volgende:

[..]

Al was het een stad als New York, 3 a 4 filialen is gewoon te veel. Net als in Eindhoven waar iets van 10 keukenzaken zitten naast elkaar. Met je boerenverstand kan je benaderen dat je maar 1 keuken nodig hebt in de 15 jaar, geen 10 stuks.
Dus Eindhoven heeft genoeg aan 1 keukenwinkel?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')