abonnement Unibet Coolblue
pi_160165097


Zo zo. Een eigen topic Hoe dat zo?

Nou.. het werd mij voorgelegd en ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk besloten het te doen want telkens het "Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten?" topic vol spammen wordt ook afgezaagd.

Wordt het 1 grote FOK’s eigen ‘Ursul de Geer’ ”Het is hier fantastisch” ego-tripperij topic?

Zoveel mogelijk want tis en blijft tenslotte wel FOK! waar je post.(nee, natuurlijk niet!)

Wat kunnen we dan verwachten in dit topic?

Voornamelijk de plek waar je niet alleen mijn toekomstige horeca recensies kunt lezen maar ook mijn recensies van het verleden die je eerder in het "Van sterrentent tot snackbar,topic gewend was

Alfabetisch overzicht van recensies die eerder in het “ Van sterrentent tot snackbar,waar heb jij gegeten”topic waren verschenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Verder ook:

• De plek waar je alles kan vragen over de Rotterdamse horeca,diens restaurants,toko's,uitbaters.
• De plek waar je volgens mij het beste,lekkerste en als het kan goedkoopst ook kan eten.
• De plek waar je komt te weten welke restaurants je het beste kan mijden en waarom..
• De plek waar je komt te weten welke belangrijke culinaire evenementen er weer op stapel staan.

En wat gebeurd er met wat je dagelijks zoal eet?

Die blijven gewoon in het "Wat eten en drinken we vandaag"topic verschijnen zodat ik nog iets van contact heb met de 'buitenwereld'

Vorige deel:

CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #4 2015- 2016


© Glitter Graphics 2015










There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160165111
We wachten vol spanning de komende recensies van Iwanius weer af. ^O^ :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160165129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:56 schreef golfer het volgende:
We wachten vol spanning de komende recensies van Iwanius weer af. ^O^ :Y)
Jullie zijn ook weer dikke vriendjes geworden he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160165157
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:57 schreef habitue het volgende:

Jullie zijn ook weer dikke vriendjes geworden he.
Vooral dik. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160165236
Jeuzes, laat anders TS lekker zelf een nieuw topic openen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160165315
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeuzes, laat anders TS lekker zelf een nieuw topic openen...
Waar heb jij last van?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160165323
Ik vind ook dat Iwanius zelf een nieuw topic moet beginnen.
pi_160165346
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 00:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar heb jij last van?
Je zit te lang op Fok voor deze vraag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160165355
:O
  woensdag 24 februari 2016 @ 00:06:48 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160165365
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 00:04 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind ook dat Iwanius zelf een nieuw topic moet beginnen.
Prima hoor. Ik sloot de vorige en was in de veronderstelling dat je dan een nieuw moet openen. Als Iwanius daar moeite mee heeft moet ie deze maar laten sluiten en zelf een nieuwe openen. Zit ik verder niet mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160165482
Ach, iwanius zal t wel best vinden :P
pi_160168196
Dicht op verzoek, niettemin bedankt Golfer!
Dan maar geduldig wachten op een topic met verse foto's.. :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')